ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
scorpion06
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Temmuz 2010 14:51
Son Ziyaret:
21 Ağustos 2017 17:55
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur Akça
Doğum Tarihi:
04 Temmuz 1985
Yaş:
40
İl:
Ankara
Meslek:
Web Tasarım
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Onur Akça
SON 10 MESAJI
Akvaryumun suyuna neler oluyor?
Bu durumda neden: suda yeterli sayıda yararlı bakteri üreyemediği için, akvaryum suyunda siyanobakterilerin sayısının çoğalması diyebiliriz.
Çözüm olarak:
Akvaryum suyunu yarıya indirip,
Balıkları aldığım yerden 2 kova akvaryum suyu alıp bendeki suya eklesem,
daha sonra 2-3 gün içerisinde yavaş yavaş dinlendirilmiş su ile akvaryumu doldursam.
1 hafta florasanları açmasam,
dış filtrenin debisini düşürsem sanırım bu durumdan kurtulabilirim.
Sizce eklemem gereken bir durum var mı?
Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.
Sayenizde akvaryuma kafama yanlış müdahelede bulunmamış oldum.
Bu durumda neden: suda yeterli sayıda yararlı bakteri üreyemediği için, akvaryum suyunda siyanobakterilerin sayısının çoğalması diyebiliriz.
Çözüm olarak:
Akvaryum suyunu yarıya indirip,
Balıkları aldığım yerden 2 kova akvaryum suyu alıp bendeki suya eklesem,
daha sonra 2-3 gün içerisinde yavaş yavaş dinlendirilmiş su ile akvaryumu doldursam.
1 hafta florasanları açmasam,
dış filtrenin debisini düşürsem sanırım bu durumdan kurtulabilirim.
Sizce eklemem gereken bir durum var mı?
Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.
Sayenizde akvaryuma kafama yanlış müdahelede bulunmamış oldum.
Akvaryumun suyuna neler oluyor?
[QUOTE=acemibalık]Acaba akvaryum dışarıdan fazlamı ışık alıyor, yada ışıkları ne kadar açık tutuyorsunuz, ilk aklıma gelen bu, ayrıca fazla balık ve kalitesiz yemden olabilir. Birde dış filtre ve bakteri ilişkisinin tam oturmadığından olabilir. (Bu bulanıklık camlardaki yosunlardan değilse tabi.)[/QUOTE]
Akvaryum direk ışık almıyor. Hatta hiç güneş ışığı almıyor.
3 tane 60w lık beyaz, mavi, grolux 80cm lamba var.
12 saat kadar açık kalıyor. Camda yosun yok.
Dış filtre bakteri ilişkisini nasıl halledebilirim? Bir ilaç ya da katkı ile sağlanabilir mi?
Yem çok kaliteli değil aslında yani kutulu sera falan değil. Resimdeki yemlerden kullanıyorum.

Teşekkürler
[QUOTE=zipkinci]Merhaba,
Akvaryumun kumunun içinde biriken tortudan kaynaklanabilir. Suyun düzelmesini beklemektense, akvaryumu tamamen boşaltıp içerisinde bulunan kumu kovada güzelce elle yıkayıp temiz olduğundan emin olduktan sonra sıfırdan tek tek koyarak su ekleyerek yapabilirsiniz. Beklemek zaman kaybettirecektir. Balıklarınızda sorun oluşmasın.
İyi çalışmalar dilerim
[/QUOTE]
Teşekkürler. O zaman her halükarda akvaryumun suyunu boşaltıp, akvaryum ve kumu yıkamak en mantıklısı olacak.
Teşekkürler
[QUOTE=Şükrü Elmas]Dekor değiştirmediyseniz.İhtimalki kum karışmıştır o da 1-2 gune düzelir
[/QUOTE]
Dekor olarak fosil kaya ve 0 numara silis kum kullanıyorum. Bulanıklık kum değil gibi. Çökmesini bekledim 1 haftadır bulanıklık bu şekilde.
[QUOTE=acemibalık]Acaba akvaryum dışarıdan fazlamı ışık alıyor, yada ışıkları ne kadar açık tutuyorsunuz, ilk aklıma gelen bu, ayrıca fazla balık ve kalitesiz yemden olabilir. Birde dış filtre ve bakteri ilişkisinin tam oturmadığından olabilir. (Bu bulanıklık camlardaki yosunlardan değilse tabi.)[/QUOTE]
Akvaryum direk ışık almıyor. Hatta hiç güneş ışığı almıyor.
3 tane 60w lık beyaz, mavi, grolux 80cm lamba var.
12 saat kadar açık kalıyor. Camda yosun yok.
Dış filtre bakteri ilişkisini nasıl halledebilirim? Bir ilaç ya da katkı ile sağlanabilir mi?
Yem çok kaliteli değil aslında yani kutulu sera falan değil. Resimdeki yemlerden kullanıyorum.

Teşekkürler
[QUOTE=zipkinci]Merhaba,
Akvaryumun kumunun içinde biriken tortudan kaynaklanabilir. Suyun düzelmesini beklemektense, akvaryumu tamamen boşaltıp içerisinde bulunan kumu kovada güzelce elle yıkayıp temiz olduğundan emin olduktan sonra sıfırdan tek tek koyarak su ekleyerek yapabilirsiniz. Beklemek zaman kaybettirecektir. Balıklarınızda sorun oluşmasın.
İyi çalışmalar dilerim
[/QUOTE]
Teşekkürler. O zaman her halükarda akvaryumun suyunu boşaltıp, akvaryum ve kumu yıkamak en mantıklısı olacak.
Teşekkürler
[QUOTE=Şükrü Elmas]Dekor değiştirmediyseniz.İhtimalki kum karışmıştır o da 1-2 gune düzelir
[/QUOTE]
Dekor olarak fosil kaya ve 0 numara silis kum kullanıyorum. Bulanıklık kum değil gibi. Çökmesini bekledim 1 haftadır bulanıklık bu şekilde.
Akvaryumun suyuna neler oluyor?
Merhaba arkadaşlar geçen ay kurduğum akvaryum ilk 2 hafta berrak ve güzeldi daha sonra mobilya değişikliğinden dolayı suyu boşaltıp tekrar doldurduğumda bir türlü berraklığı elde edemiyorum tam tersi temiz su eklesemde bir türlü düzelmiyor. Suyun rengi sarı-yeşil arası birşey oluyor. Dış filtreyi söküp içini temizledim. İçinden 2 avuç kum çıktı. Tekrar taktım ama yine aynı.


Akvaryumun eski halinin tanıtımı : http://www.akvaryum.com/Forum/400_lt_sari_beyaz_prenses,_yunus,_ahli_akvaryumum_k394605.asp
Akaryumda;
16 tane 8-10 cm boylarında SP, Iceman, Yunus, BP türleri var.
0 numara silis kum var.
120*50*60cm boyutlarında 350 litre su vardır.
Atman EF-4 dış filtre var.
Bu sorunu nasıl çözebilirim?
Yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar geçen ay kurduğum akvaryum ilk 2 hafta berrak ve güzeldi daha sonra mobilya değişikliğinden dolayı suyu boşaltıp tekrar doldurduğumda bir türlü berraklığı elde edemiyorum tam tersi temiz su eklesemde bir türlü düzelmiyor. Suyun rengi sarı-yeşil arası birşey oluyor. Dış filtreyi söküp içini temizledim. İçinden 2 avuç kum çıktı. Tekrar taktım ama yine aynı.



Akvaryumun eski halinin tanıtımı : http://www.akvaryum.com/Forum/400_lt_sari_beyaz_prenses,_yunus,_ahli_akvaryumum_k394605.asp
Akaryumda;
16 tane 8-10 cm boylarında SP, Iceman, Yunus, BP türleri var.
0 numara silis kum var.
120*50*60cm boyutlarında 350 litre su vardır.
Atman EF-4 dış filtre var.
Bu sorunu nasıl çözebilirim?

Yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
400 lt sarı beyaz prenses, yunus, ahli ak
Bilgilendirmeleriniz için teşekkürler.
Sanırım iceman ve mpanga otçul diğerleri karışık besleniyor. Bu durumu göz önüne alarak yemleri hangi marka yem ile değiştirmeliyim?
Aslında daha rahat bölge edinebilmeleri için yuva olacak şekilde dekore ettim akvaryumu. Yunuslar için akvaryumun ön bölümü yeterince kumluk ve geniş diye düşünüyorum. Kaya sayısını azalmam mı gerekiyor?
Akvaryumu iş yerine kurduğum için görsel açıdan gösterişli balıklara ihtiyacım var. Örneğin dişi ahliyi görenler "Bunlar niye renksiz hiç güzel değil diyorlar :)"
Bu yüzden göze hoş gelen balıkları tercih etmem gerekiyor. Sırf bu yüzden de birbiri ile uyumsuz balıkları seçmek istemiyorum o canlılara yazık.
Neticede 1e 4d sarı prenses, 1e 3d yunus, 1e 4d beyaz prenses kalsın istiyorum.
Bunların yanında 1e 3d iceman var ama boyutları biraz küçük ve renkleri çok canlı değil. Ayrıca 1mpanga, 2 auratus var. Iceman ile bunları geri verip yerine hangi tür alabilirim?
Yorumlarınız için teşekkürler :)
scorpion06 2010-08-20 11:56:38
Bilgilendirmeleriniz için teşekkürler.
Sanırım iceman ve mpanga otçul diğerleri karışık besleniyor. Bu durumu göz önüne alarak yemleri hangi marka yem ile değiştirmeliyim?
Aslında daha rahat bölge edinebilmeleri için yuva olacak şekilde dekore ettim akvaryumu. Yunuslar için akvaryumun ön bölümü yeterince kumluk ve geniş diye düşünüyorum. Kaya sayısını azalmam mı gerekiyor?
Akvaryumu iş yerine kurduğum için görsel açıdan gösterişli balıklara ihtiyacım var. Örneğin dişi ahliyi görenler "Bunlar niye renksiz hiç güzel değil diyorlar :)"
Bu yüzden göze hoş gelen balıkları tercih etmem gerekiyor. Sırf bu yüzden de birbiri ile uyumsuz balıkları seçmek istemiyorum o canlılara yazık.
Neticede 1e 4d sarı prenses, 1e 3d yunus, 1e 4d beyaz prenses kalsın istiyorum.
Bunların yanında 1e 3d iceman var ama boyutları biraz küçük ve renkleri çok canlı değil. Ayrıca 1mpanga, 2 auratus var. Iceman ile bunları geri verip yerine hangi tür alabilirim?
Yorumlarınız için teşekkürler :)
400 lt sarı beyaz prenses, yunus, ahli ak
[QUOTE=((((:GÖKHAN:)))] Merhaba,
Haklısın akvaryumdaki balık türlerine tam karar verdikten sonra ilk işim dediğin gibi yapmak olacak. Teşekkürler
[QUOTE=((((:GÖKHAN:)))] Merhaba,
Arkadaşım balıkların çok sağlıklı ve güzel bir dekor yapmışın yerinde olsam köşede ki ısıtıcı ve hava hortumunu boylu bitkilerle kapatırdım.Çok güzel olmuş emeğine sağlık...
[/QUOTE]Haklısın akvaryumdaki balık türlerine tam karar verdikten sonra ilk işim dediğin gibi yapmak olacak. Teşekkürler

400 lt sarı beyaz prenses, yunus, ahli ak
Fotoğraf:








Boyut (cm): 120*50*60 cm
Kapasite (litre): 400Litra
Canlılar:
1e 3d yunus 10-12cm,
1e 4d beyaz prenses 8-10cm,
1e 3d ahli 8-10cm,
1e 3d sarı prenses 8-10cm
1e 3d iceman 4-7cm
1d imparator 4cm
1d sarı prenses 4cm
1e 1d auratus 8-10cm
2 büyük boy vatoz
Malzemeler: Atman ef-4, 300w atman ısıtıcı, 3adet 60w beyaz,mavi,grolux florasan, 40kg 0 no silis kum,
Akvaryum Bakımı: Haftada bir dip çekimi, 10 günde bir 1/3 su değişimi
Kullanılan Yemler: iki adet yem var. Resimlerde görülüyor. Adlarını bilmiyorum.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: ilk kurulurken 3 avuç kaya tuzu, 1 adet devit vitamin
Merhaba arkadaşlar, ben aranıza yeni katıldım sayılır. Forumdan okuduklarım ve eski bildiklerim kadarıyla bir akvaryum oluşturdum.
Pek tecrübeli olmadığım için yorumlarınızı dikkate alarak akvaryumu tekrar düzenleyebilirim.
Balıklardan 2 adet büyük vatozu geri iade edeceğim. Hem çok büyük geldi hem de görsel açıdan tatmin etmedi.
Akvaryumcu bugün 2 adet auratus verdi. Fakat okuduğum kadarıyla benim mecut balıklarla bu akvaryumda pek geçinemeyecekler. O yüzden onları geri vereceğim.
Bir de bugün yine bir balık verdi türü sanırım mpanga ama emin değilim. Mavi dikey çizgili kuyruğu sarı gibi. Bu tür benim sp, bp, yunus, iceman ve ahlilerimle uyum sağlar mı?
Sizce neleri değiştirmem gerekir? Türler uyumlu mudur? İleri de bir sıkıntı yaşar mıyım?
Bir de yem konusunda seçimler doğru mu sizce adını bilmiyorum ama resimlerinden siz çıkartabilirseniz beni de bilgilendirirseniz sevinirim.
Yorumlarınız ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler...
Fotoğraf:








Boyut (cm): 120*50*60 cm
Kapasite (litre): 400Litra
Canlılar:
1e 3d yunus 10-12cm,
1e 4d beyaz prenses 8-10cm,
1e 3d ahli 8-10cm,
1e 3d sarı prenses 8-10cm
1e 3d iceman 4-7cm
1d imparator 4cm
1d sarı prenses 4cm
1e 1d auratus 8-10cm
2 büyük boy vatoz
Malzemeler: Atman ef-4, 300w atman ısıtıcı, 3adet 60w beyaz,mavi,grolux florasan, 40kg 0 no silis kum,
Akvaryum Bakımı: Haftada bir dip çekimi, 10 günde bir 1/3 su değişimi
Kullanılan Yemler: iki adet yem var. Resimlerde görülüyor. Adlarını bilmiyorum.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: ilk kurulurken 3 avuç kaya tuzu, 1 adet devit vitamin
Merhaba arkadaşlar, ben aranıza yeni katıldım sayılır. Forumdan okuduklarım ve eski bildiklerim kadarıyla bir akvaryum oluşturdum.
Pek tecrübeli olmadığım için yorumlarınızı dikkate alarak akvaryumu tekrar düzenleyebilirim.
Balıklardan 2 adet büyük vatozu geri iade edeceğim. Hem çok büyük geldi hem de görsel açıdan tatmin etmedi.
Akvaryumcu bugün 2 adet auratus verdi. Fakat okuduğum kadarıyla benim mecut balıklarla bu akvaryumda pek geçinemeyecekler. O yüzden onları geri vereceğim.
Bir de bugün yine bir balık verdi türü sanırım mpanga ama emin değilim. Mavi dikey çizgili kuyruğu sarı gibi. Bu tür benim sp, bp, yunus, iceman ve ahlilerimle uyum sağlar mı?
Sizce neleri değiştirmem gerekir? Türler uyumlu mudur? İleri de bir sıkıntı yaşar mıyım?
Bir de yem konusunda seçimler doğru mu sizce adını bilmiyorum ama resimlerinden siz çıkartabilirseniz beni de bilgilendirirseniz sevinirim.
Yorumlarınız ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler...
360 LT Malawi Akvaryumu Kuruyorum. Tavsiyeleriniz?
[QUOTE=asichackal]Ankara dasınız ali usta var ondan daha ucuz fiyat alabilirsiniz.Onda silis kumda var. [/QUOTE]
Ali usta'yı aradım. Dediğiniz gibi silis kumu daha uygun fiyata veriyor. (kilosu 25krş) Teşekkürler.
[QUOTE=asichackal]Ankara dasınız ali usta var ondan daha ucuz fiyat alabilirsiniz.Onda silis kumda var. [/QUOTE]
Ali usta'yı aradım. Dediğiniz gibi silis kumu daha uygun fiyata veriyor. (kilosu 25krş) Teşekkürler.
360 LT Malawi Akvaryumu Kuruyorum. Tavsiyeleriniz?
[QUOTE=Neptun]Silis kumun fiyati 50kg cuvalı 15 TL.
Bu durumda hava taşlarını cama mı yapıştırmak daha mantıklı olur? Kayaların arkasından çıkar kamufle olur. Verdiğiniz Silis kum fiyatını baz alarak araştırma yapayım o zaman. Teşekkürler.
[QUOTE=Neptun]Silis kumun fiyati 50kg cuvalı 15 TL.
Hava motorunu hava taşıyla silis kumun altına koymayı düşünüyosan silis kumu kaldırıyo akvaryumun suyu bulanıyo. Bilgin olsun.
[/QUOTE]Bu durumda hava taşlarını cama mı yapıştırmak daha mantıklı olur? Kayaların arkasından çıkar kamufle olur. Verdiğiniz Silis kum fiyatını baz alarak araştırma yapayım o zaman. Teşekkürler.
360 LT Malawi Akvaryumu Kuruyorum. Tavsiyeleriniz?
[QUOTE=tolgi_olgi]Silis kumun ve akvaryumun fiyatı pahalı geldi bana.
[/QUOTE]
Akvaryum Mobilyalı olacak. Akvaryum seçimini http://www.akvaryum.com/Forum/sook_cama_cam_akvaryumlarda_15_indirim_k218505.asp
bu adresteki yerden yaptım daha almadım fakat burayı düşünmüştüm.
Sizin önerdiğiniz bir yer var mı?
[QUOTE=tolgi_olgi]Silis kumun ve akvaryumun fiyatı pahalı geldi bana.
[/QUOTE]
Akvaryum Mobilyalı olacak. Akvaryum seçimini http://www.akvaryum.com/Forum/sook_cama_cam_akvaryumlarda_15_indirim_k218505.asp
bu adresteki yerden yaptım daha almadım fakat burayı düşünmüştüm.
Sizin önerdiğiniz bir yer var mı?
360 LT Malawi Akvaryumu Kuruyorum. Tavsiyeleriniz?
[QUOTE=asichackal]Balık sayısı biraz fazla olmuş.Sarı-yunus-iceman yeterli gelir. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler. Haklısınız 3 tür daha mantıklı olabilir. Malzemeler konusunda bir öneriniz var mı?
[QUOTE=asichackal]Balık sayısı biraz fazla olmuş.Sarı-yunus-iceman yeterli gelir. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler. Haklısınız 3 tür daha mantıklı olabilir. Malzemeler konusunda bir öneriniz var mı?
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
