ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Akgün Cem
Kullanıcı Grubu:
Kurumsal Üye
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
26
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Nisan 2009 14:40
Son Ziyaret:
01 Kasım 2022 16:28
Toplam Mesaj:
446 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Akgün Cem
Üsküdar/İstanbul
[email protected]
SON 10 MESAJI
Yeni Tuzlu Su Canlılarımız Stoklarımıza Girmiştir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191458321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191458591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191459211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191800311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191802121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191802301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191802541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191810171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191810321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191810461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191811021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191811201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191811391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191812021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191812221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191812401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191813051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191814361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191458321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191458591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191459211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191800311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191802121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191802301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191802541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191810171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191810321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191810461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191811021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191811201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191811391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191812021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191812221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191812401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191813051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/72358/200220191814361.jpg[/IMG]
Üsküdar Pet Center
Beyaz benek hastalığı hemen hemen bütün akvaryumlarda vardır. Yeni alınan balıkların su sıcaklığının yolda düşmesi sonucu beyaz benek balığın sırtına çıkabilir, buna dikkat etmediyseniz beyaz benek kaçınılmaz olur. Yaptığınız yorumun tarihine bakacak olursak 7 Şubat 2018 de İstanbul da hava sıcaklığı otalama 8 C derece imiş (Google amcadan şimdi kontrol ettim), bu soğuğa maruz kalan balık poşetinin içindeki su yüksek ihtimal kısa sürede soğumuştur. Satıcıdan aldığınız balıkları olması gerektiği gibi muhafaza ederek tankınıza (doğru su alıştırmasını yaparak) nakletmediyseniz satıcının bunda bir suçu olamaz.
Beyaz benek hastalığı hemen hemen bütün akvaryumlarda vardır. Yeni alınan balıkların su sıcaklığının yolda düşmesi sonucu beyaz benek balığın sırtına çıkabilir, buna dikkat etmediyseniz beyaz benek kaçınılmaz olur. Yaptığınız yorumun tarihine bakacak olursak 7 Şubat 2018 de İstanbul da hava sıcaklığı otalama 8 C derece imiş (Google amcadan şimdi kontrol ettim), bu soğuğa maruz kalan balık poşetinin içindeki su yüksek ihtimal kısa sürede soğumuştur. Satıcıdan aldığınız balıkları olması gerektiği gibi muhafaza ederek tankınıza (doğru su alıştırmasını yaparak) nakletmediyseniz satıcının bunda bir suçu olamaz.
Akgün Cem'den Alışveriş Yapan Oldu Mu?
Arkadaşlar uzun zamandır forumda aktif olamadığım için alıntıların nasıl yapılacağını bilmiyorum yazıları kopyala yapıştır yapıyorum inşallah anlaşılır.
-Sado77 Kürşat beyin yazısı:
Şimdi soruyorum GENEL olarak bu satıcı arkadaşla alakalı değil onu belirtiyim kaç akvarymcu tanıyorsunuz alırken size sattığı balığın suyunun ph ,sertliğini ölçüp uyarıp veriyor,kaç akvaryumcu gelen balıkların karantina süresini tamamlayıp balık satıyor, sizdeki tankla aynı değermi diye suyunuzu getirin değerlerini ölçelim ondan sonra satın alın diyor yada bu tanka ilaç attım bunları şimdi almayın diyor??,ürün iadesinde zorluk çıkarıyormu yoksa satarkenki mutlu yüz ifadesiylemi iadede alıyor yada satana kadarmı ?? İŞTE BUNLARI YAPAN KİŞİ YADA KİŞİLER BENİM İÇİN TECRÜBELİDİR VEDE DÜRÜST SATICIDIR.(((bu yazdıklarımın tamamını vede sürekli olan yapanlara Türkiyede rastlamadım 33 ülke dolaştım almanyada ,amerikada japonyada ve irlandada rastladım )gerisi traş.
Kürşat bey,
Boşuna o kadar ülke gezmişsiniz o zaman diyeceğim kızacaksınız :)), benim dükkanımda da bu bahsettiğiniz herşey yapılmaktadır (kısacası çok fazla uzağa gitmenizede gerek yok): Eğer ilaçlı tankım var ise o tankdan balık satışı yapılmaz... Çoğu müşterim bunu bilir, siz nasıl farketmemişsiniz??? Sizin tecrübeden kastınızı bir türlü anlayamadım inanın...
Akvaryumcunun tecrübesi nasıl anlaşılır biliyor musunuz? : Sattığı balığın ihtiyaçlarını bilen, hangi şartlarda beslendiğini bilen, habitat bilgilerini bilen, hastalıkları ile ilgili bilgisi olan, gene bu detayları sattığı bitkiler içinde söyleyebiliriz. Bizi bilen üretimhanemizide bilir, ürettiğimiz balıklarıda bilir, bizi demek ki iyi tanımıyorsunuz, tanımadan lütfen burada yorum yapmayın hakkımızda.
Bir dünyalı nickli arkadaşın yazısı:
- Sadece bir soru soracaktım. Bu arkadaş balığın öldüğünü bildirmiş peki buna nasıl bir geri dönüş sağladınız? Yeniden mi göndermeyi teklif ettiniz yoksa ücreti iade mi etmeyi teklif ettiniz ? Orayı belirtmeyi unutmuşsunuz?
Cevabım: Valla telefon açıp yolladığımız 4 ürün hakkında da saçma sapan yorumlar duyunca sizinde içinizden ölen balığın akıbeti hakkında olumlu bir cevap vermeniz mümkün olmuyor, gerçi biz bugüne kadar çok kargo ve otobüs ile balık gönderimi yaptık, nadirde olsa ölümler yaşandı elbette ve hepsini de telafi ettik.
Arkadaşlar artık bu polemiğin içinde yer almayacağım, bizi bilen biliyor, yüzümüz ak, içimiz rahat...
Hayırlı, sağlıklı hobiler dilerim herkese.
[EDIT]Akgün Cem,2017-12-14 16:53:01[/EDIT]
Arkadaşlar uzun zamandır forumda aktif olamadığım için alıntıların nasıl yapılacağını bilmiyorum yazıları kopyala yapıştır yapıyorum inşallah anlaşılır.
-Sado77 Kürşat beyin yazısı:
Şimdi soruyorum GENEL olarak bu satıcı arkadaşla alakalı değil onu belirtiyim kaç akvarymcu tanıyorsunuz alırken size sattığı balığın suyunun ph ,sertliğini ölçüp uyarıp veriyor,kaç akvaryumcu gelen balıkların karantina süresini tamamlayıp balık satıyor, sizdeki tankla aynı değermi diye suyunuzu getirin değerlerini ölçelim ondan sonra satın alın diyor yada bu tanka ilaç attım bunları şimdi almayın diyor??,ürün iadesinde zorluk çıkarıyormu yoksa satarkenki mutlu yüz ifadesiylemi iadede alıyor yada satana kadarmı ?? İŞTE BUNLARI YAPAN KİŞİ YADA KİŞİLER BENİM İÇİN TECRÜBELİDİR VEDE DÜRÜST SATICIDIR.(((bu yazdıklarımın tamamını vede sürekli olan yapanlara Türkiyede rastlamadım 33 ülke dolaştım almanyada ,amerikada japonyada ve irlandada rastladım )gerisi traş.
Kürşat bey,
Boşuna o kadar ülke gezmişsiniz o zaman diyeceğim kızacaksınız :)), benim dükkanımda da bu bahsettiğiniz herşey yapılmaktadır (kısacası çok fazla uzağa gitmenizede gerek yok): Eğer ilaçlı tankım var ise o tankdan balık satışı yapılmaz... Çoğu müşterim bunu bilir, siz nasıl farketmemişsiniz??? Sizin tecrübeden kastınızı bir türlü anlayamadım inanın...
Akvaryumcunun tecrübesi nasıl anlaşılır biliyor musunuz? : Sattığı balığın ihtiyaçlarını bilen, hangi şartlarda beslendiğini bilen, habitat bilgilerini bilen, hastalıkları ile ilgili bilgisi olan, gene bu detayları sattığı bitkiler içinde söyleyebiliriz. Bizi bilen üretimhanemizide bilir, ürettiğimiz balıklarıda bilir, bizi demek ki iyi tanımıyorsunuz, tanımadan lütfen burada yorum yapmayın hakkımızda.
Bir dünyalı nickli arkadaşın yazısı:
- Sadece bir soru soracaktım. Bu arkadaş balığın öldüğünü bildirmiş peki buna nasıl bir geri dönüş sağladınız? Yeniden mi göndermeyi teklif ettiniz yoksa ücreti iade mi etmeyi teklif ettiniz ? Orayı belirtmeyi unutmuşsunuz?
Cevabım: Valla telefon açıp yolladığımız 4 ürün hakkında da saçma sapan yorumlar duyunca sizinde içinizden ölen balığın akıbeti hakkında olumlu bir cevap vermeniz mümkün olmuyor, gerçi biz bugüne kadar çok kargo ve otobüs ile balık gönderimi yaptık, nadirde olsa ölümler yaşandı elbette ve hepsini de telafi ettik.
Arkadaşlar artık bu polemiğin içinde yer almayacağım, bizi bilen biliyor, yüzümüz ak, içimiz rahat...
Hayırlı, sağlıklı hobiler dilerim herkese.
[EDIT]Akgün Cem,2017-12-14 16:53:01[/EDIT]
Akgün Cem'den Alışveriş Yapan Oldu Mu?
Öncelikle herkese iyi hobiler,
Sizlerde çok iyi biliyorsunuz ki yaptığımız iş çok da kolay bir iş değil, beşer ile uğraşmak her yerde zordur.
Çağatay kardeşimizin burada yazdıklarını okuyunca şoka girdim ve bu mesajı yazmak durumunda kaldım, kendisi ile muhatap bile olmak istemiyordum ama (Ticari kaygıdan dolayı kesinlikle değil ) anlattıkları yalan ve saçmalıklarla dolu olması bu yazıyı yazmama neden olmuştur.
Öncelikle ilk alış verişten bahsedelim: Birkaç ay önce kargo ile zebra nerite sipariş edip almıştır, canlılar kendisine sağlıklı bir şekilde ulaşmıştır. Çok ilginçtir ki memnun kalmadığını söyleyen bir kişi 1-2 ay sonra tekrar bizden balık ve bitki almak için irtibata geçmiş ve yeni sipariş vermiştir. Ben memnun kalmadığın bir satıcıdan asla alış veriş yapmam... Memnun kalmadığı şeyi şöyle ifade etmiştir: Nerite salyangozlarını küçük boyut istiyormuş ama büyük boy gelmiş... Kendisine bu canlıların ithal olduğu ve boyutlarının misket boyutunda olduğu bilgisi verilmiştir, küçük boylardan seçilip kargo edilmiştir. Kendisi, salyangozları teslim aldıktan 3 gün sonra öldürdüğü için salyangozların yaşlı olduğunu (?) öne sürüp bizi suçlamıştır... Arkadaşlar nerite salyangozu ithal gelen bir canlıdır ve akvaryum ortamında üretilmeside imkansıza yakındır, bu canlıları biz seçerek alamıyoruz yurt dışından ve boylarıda 1,5 cm olarak gelmektedir.
Sözü fazla uzatmadan son siparişlerine geleyim:
Kargomuz Çağatay kardeşin eline ulaştıktan sonra beni telefon ile aramıştır, doğrudur...
Bu konuyu açtığını bana site üzerinden mesaj atarak da söylemiştir, buda doğrudur...
Memnun kalmadığını, otocinclusun öldüğünü, moss un yosun kaplı olduğunu, anubias petit in çok küçük olduğunu, elma salyangozun da kesin öleceğini vs söylemiştir, buda doğrudur...
Ancak olaylar dediği gibi değildir : Moss um kesinlikle formunda (hightech tankda yetiştirilmiş) ve alıp alabileceği en sağlıklı moss dur, moss un parçalanmış olarak geldiğini söyledi bana, ben moss u büyük tek parça olarak gönderdim hatta küçük bir parçada extra ilave ettim, oda benden olsun diye, kendisinden moss un resminide istedim ama göndermedi.
Anubias petit bitkisi, anubias ailesinin en küçük varyetesidir, yaprakları ne kadar küçük olursa o kadar da kıymetlidir, bu bitki piyasada yaprak sayısı ile satılan bir bitkidir (1 yaprak 1 tl şeklinde) yolladığım bitki 17-18 yapraklı tek parça bir bitkidir ve bunu da 15 tl ye vermişizdir, fiyat piyasasınında altındadır.
Elma salyangozu canlı olarak ulaşmıştır ama memnuniyetsizlik had safhada olunca onunda öleceği kendisi tarafından belirlenmiştir ???
Kargo ücreti evet yüksek çıkmıştır ama buna yapabileceğimiz hiçbir şey yok, Yurtiçi kargo ile ürünlerin gönderilmesini kendisi istemiştir ve bu firma ile de anlaşmamız bulunmamaktadır.
Canlıların sağlıklı bir şekilde ulaşması bizim tek önceliğimizdir... Bu bağlamda gönderilerimizi strafor kutu içerisinde, cep sobası ile ve torbalara oksijen basarak yapmaktayız. Bunuda müşterilerimize mutlaka söylemekteyiz. 10 tl straforun alış maliyetidir, cep sobasınında 3 tl dir.
Biz bu piyasada işini layığı ile yapmaya çalışan esnaflardan olduğumuzu düşünüyoruz, bunu müşterilerimizden o kadar fazla duyuyoruz ki buda bizi gururlandırıp şevklendiriyor. Ama elbette ki herkesi memnun etmek mümkün değil...
Küfür konusuna gelirsek: Kendisi ile ilk telefon konuşmamızdan sonra bu yazıyı yazdığını görünce ikinci defa ben kendisini aradım ve yazısındaki "bu adam" ibarelerini düzeltmesini istedim, benimle hiç kimse böyle konuşmamıştır ve konuşamazda... müsade etmem... ben bunları söyledikten sonra kendisi telefonda bana küfür etmeye başlamıştır cevabını malesef aynı şekilde almıştır. Ben kimseye küfür etmem ama edene de aferim deyip yollamam...
Son olarak;
Bir arkadaş da benim sadece bitki konusunda tecrübeli olduğumu, balık ve kuş konularında tecrübesiz olduğumu yazmış burada ve ortağımıda bu işin içine katarak kabaca laf atmıştır... Hiç bir şey bilmediğini ve birbirimizden haberimizin olmadığını vs, yazmış, bunlar burada yazılacak, konuşulacak konular değildir, herkes birilerini itham edebilir ama yerinde ve doğru olarak yapılmalıdır. Ortağım bu siteye girmemekte ve doğal olarak cevap hakkıda olmamaktadır. Bir insanın arkasından konuşmak (özelliklede cevap hakkı mümkün değil ise) terbiyesizce ve saygısızcadır... Biz balık konusunda bilgisiz ve tecrübesiz olsak üretimhanemiz olmaz, 28 tür balığı üretiyor olmayız... Anadolu yakasında tür ve çeşit olarak en fazla canlı bulundurup satan ilk 10 akvaryumcudan biri olamazdık. Ağzı olan konuşmuş o kadar.
Olaylar bundan ibarettir, kafanızı şişirdim, hakkınızı helal ediniz...
Öncelikle herkese iyi hobiler,
Sizlerde çok iyi biliyorsunuz ki yaptığımız iş çok da kolay bir iş değil, beşer ile uğraşmak her yerde zordur.
Çağatay kardeşimizin burada yazdıklarını okuyunca şoka girdim ve bu mesajı yazmak durumunda kaldım, kendisi ile muhatap bile olmak istemiyordum ama (Ticari kaygıdan dolayı kesinlikle değil ) anlattıkları yalan ve saçmalıklarla dolu olması bu yazıyı yazmama neden olmuştur.
Öncelikle ilk alış verişten bahsedelim: Birkaç ay önce kargo ile zebra nerite sipariş edip almıştır, canlılar kendisine sağlıklı bir şekilde ulaşmıştır. Çok ilginçtir ki memnun kalmadığını söyleyen bir kişi 1-2 ay sonra tekrar bizden balık ve bitki almak için irtibata geçmiş ve yeni sipariş vermiştir. Ben memnun kalmadığın bir satıcıdan asla alış veriş yapmam... Memnun kalmadığı şeyi şöyle ifade etmiştir: Nerite salyangozlarını küçük boyut istiyormuş ama büyük boy gelmiş... Kendisine bu canlıların ithal olduğu ve boyutlarının misket boyutunda olduğu bilgisi verilmiştir, küçük boylardan seçilip kargo edilmiştir. Kendisi, salyangozları teslim aldıktan 3 gün sonra öldürdüğü için salyangozların yaşlı olduğunu (?) öne sürüp bizi suçlamıştır... Arkadaşlar nerite salyangozu ithal gelen bir canlıdır ve akvaryum ortamında üretilmeside imkansıza yakındır, bu canlıları biz seçerek alamıyoruz yurt dışından ve boylarıda 1,5 cm olarak gelmektedir.
Sözü fazla uzatmadan son siparişlerine geleyim:
Kargomuz Çağatay kardeşin eline ulaştıktan sonra beni telefon ile aramıştır, doğrudur...
Bu konuyu açtığını bana site üzerinden mesaj atarak da söylemiştir, buda doğrudur...
Memnun kalmadığını, otocinclusun öldüğünü, moss un yosun kaplı olduğunu, anubias petit in çok küçük olduğunu, elma salyangozun da kesin öleceğini vs söylemiştir, buda doğrudur...
Ancak olaylar dediği gibi değildir : Moss um kesinlikle formunda (hightech tankda yetiştirilmiş) ve alıp alabileceği en sağlıklı moss dur, moss un parçalanmış olarak geldiğini söyledi bana, ben moss u büyük tek parça olarak gönderdim hatta küçük bir parçada extra ilave ettim, oda benden olsun diye, kendisinden moss un resminide istedim ama göndermedi.
Anubias petit bitkisi, anubias ailesinin en küçük varyetesidir, yaprakları ne kadar küçük olursa o kadar da kıymetlidir, bu bitki piyasada yaprak sayısı ile satılan bir bitkidir (1 yaprak 1 tl şeklinde) yolladığım bitki 17-18 yapraklı tek parça bir bitkidir ve bunu da 15 tl ye vermişizdir, fiyat piyasasınında altındadır.
Elma salyangozu canlı olarak ulaşmıştır ama memnuniyetsizlik had safhada olunca onunda öleceği kendisi tarafından belirlenmiştir ???
Kargo ücreti evet yüksek çıkmıştır ama buna yapabileceğimiz hiçbir şey yok, Yurtiçi kargo ile ürünlerin gönderilmesini kendisi istemiştir ve bu firma ile de anlaşmamız bulunmamaktadır.
Canlıların sağlıklı bir şekilde ulaşması bizim tek önceliğimizdir... Bu bağlamda gönderilerimizi strafor kutu içerisinde, cep sobası ile ve torbalara oksijen basarak yapmaktayız. Bunuda müşterilerimize mutlaka söylemekteyiz. 10 tl straforun alış maliyetidir, cep sobasınında 3 tl dir.
Biz bu piyasada işini layığı ile yapmaya çalışan esnaflardan olduğumuzu düşünüyoruz, bunu müşterilerimizden o kadar fazla duyuyoruz ki buda bizi gururlandırıp şevklendiriyor. Ama elbette ki herkesi memnun etmek mümkün değil...
Küfür konusuna gelirsek: Kendisi ile ilk telefon konuşmamızdan sonra bu yazıyı yazdığını görünce ikinci defa ben kendisini aradım ve yazısındaki "bu adam" ibarelerini düzeltmesini istedim, benimle hiç kimse böyle konuşmamıştır ve konuşamazda... müsade etmem... ben bunları söyledikten sonra kendisi telefonda bana küfür etmeye başlamıştır cevabını malesef aynı şekilde almıştır. Ben kimseye küfür etmem ama edene de aferim deyip yollamam...
Son olarak;
Bir arkadaş da benim sadece bitki konusunda tecrübeli olduğumu, balık ve kuş konularında tecrübesiz olduğumu yazmış burada ve ortağımıda bu işin içine katarak kabaca laf atmıştır... Hiç bir şey bilmediğini ve birbirimizden haberimizin olmadığını vs, yazmış, bunlar burada yazılacak, konuşulacak konular değildir, herkes birilerini itham edebilir ama yerinde ve doğru olarak yapılmalıdır. Ortağım bu siteye girmemekte ve doğal olarak cevap hakkıda olmamaktadır. Bir insanın arkasından konuşmak (özelliklede cevap hakkı mümkün değil ise) terbiyesizce ve saygısızcadır... Biz balık konusunda bilgisiz ve tecrübesiz olsak üretimhanemiz olmaz, 28 tür balığı üretiyor olmayız... Anadolu yakasında tür ve çeşit olarak en fazla canlı bulundurup satan ilk 10 akvaryumcudan biri olamazdık. Ağzı olan konuşmuş o kadar.
Olaylar bundan ibarettir, kafanızı şişirdim, hakkınızı helal ediniz...
80 Lt Bitkili Tetra Akvaryumum
Rica ederim Serkan, tankın balıklar için çok güzel bir yuva oldu maşallah, böyle güzel bir bitkili de kim yaşamak istemez ki :)
Rica ederim Serkan, tankın balıklar için çok güzel bir yuva oldu maşallah, böyle güzel bir bitkili de kim yaşamak istemez ki :)
Akvaryum Suyu Hakkında Bilgiye İhtiyacım Var
Emir bey merhaba,
Japon balıkları soğuk suya alışık balıklardır, doğasında da oduğu gibi... lakin almış olduğunuz yerde ki su sıcaklığını sağlamanız çok daha sağlıklı olacaktır. Su değişimlerinde 1-2 derece çok önemli değildir, zaten havalar ısınmakta değişiklik yapacağınız suyu akvaryum suyuna yakın seviyeye getirmeniz yeterlidir. Sağılklı hobiler...
Emir bey merhaba,
Japon balıkları soğuk suya alışık balıklardır, doğasında da oduğu gibi... lakin almış olduğunuz yerde ki su sıcaklığını sağlamanız çok daha sağlıklı olacaktır. Su değişimlerinde 1-2 derece çok önemli değildir, zaten havalar ısınmakta değişiklik yapacağınız suyu akvaryum suyuna yakın seviyeye getirmeniz yeterlidir. Sağılklı hobiler...
CO2 Nerede doldurulabilir
Rıdvan bey, gelecek arkadaşlara kolaylık olması açısından adres bilgilerinizi de yazar mısınız?
Rıdvan bey, gelecek arkadaşlara kolaylık olması açısından adres bilgilerinizi de yazar mısınız?
Meleklerin Cinsiyeti Nedir
Vail tail olan erkek de, kısa olan da bana kalırsa erkek.
Vail tail olan erkek de, kısa olan da bana kalırsa erkek.
Hagen Siyah Kum Hakkında
[QUOTE=fantastik3]Bu konuyu açtığım zaman ülkemizde taban malzeme çeşitliliği az ve ulaşılabilirligi oldukça zordu. Hagen siyah denilip asıl adı Aqua deco kum olan malzeme daha çok bitki akvaryumlarında zemin bitkisi yetiştirme şansını arttırmak için kullanılıyordu. Üstelik yıkanıp tekrar tekrar kullanılabilmesi avantajı cazip geliyordu. Ancak günümüzde aynı fiyatlarda , bitkiler için daha fazla etkili veya görsel olarak çok daha doğal malzemeler bulunuyor. [/QUOTE]
Bu yeni kum çeşitlerinden örnekler verebilir misiniz?
Teşekkürler.
[QUOTE=fantastik3]Bu konuyu açtığım zaman ülkemizde taban malzeme çeşitliliği az ve ulaşılabilirligi oldukça zordu. Hagen siyah denilip asıl adı Aqua deco kum olan malzeme daha çok bitki akvaryumlarında zemin bitkisi yetiştirme şansını arttırmak için kullanılıyordu. Üstelik yıkanıp tekrar tekrar kullanılabilmesi avantajı cazip geliyordu. Ancak günümüzde aynı fiyatlarda , bitkiler için daha fazla etkili veya görsel olarak çok daha doğal malzemeler bulunuyor. [/QUOTE]
Bu yeni kum çeşitlerinden örnekler verebilir misiniz?
Teşekkürler.
saulosi
Diğer balıklardan ayırt edici özelliği, erkeği mavi dişisi sarı olan güzel bir balık türüdür.
Diğer balıklardan ayırt edici özelliği, erkeği mavi dişisi sarı olan güzel bir balık türüdür.
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
MurathanM,
sina cen,
platinium,
Laetacara,
ternapi,
fikret43,
altanilker,
Çağatay Tozak,
ProfMalawi,
Tortuga7,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
mrah,
yeekim,
a.gumrah,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
hankuarn,
corail79,
Balikcidede,
ciways,
tarikyksl,
balta11,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Joec,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
hounddog,
BilalM.,
Efeayd,
NightWist,
osmandbnl,
denizx5,
riderfish,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
abaybay,
serhan16,
JujuSeri,
Liga,
Hkncan,
Wolkan,
harsebjk,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
