ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ekim 2017 11:37
Son Ziyaret:
13 Kasım 2017 21:05
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Abdullah Erturk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 8 MESAJI
Bitkili Akvaryuma Giriş
[QUOTE=sangarios]Aquabasis plus kullanacaksanız, jbl'in sitesinde, kendi kumlarının hesaplayıcısı var. tankın boyutlarını ve istediğiniz yüksekliği giriyorsunuz, ne kadar litre kum/substrat gerektiğini söylüyor. oradan yaklaşık ne kadar lazım olur öğrenebilirsiniz.
[URL]https://www.jbl.de/ProScape/[/URL]
substrate calculator bölümü
arkadaşlar gerekli şeyleri yazınca bana aradan böyle kopuk kopuk ek yapmak kalıyor. [:)][/QUOTE]
teşekkürler, oradan baktım 2,5 litre yeterliymiş.
[QUOTE=sangarios]Aquabasis plus kullanacaksanız, jbl'in sitesinde, kendi kumlarının hesaplayıcısı var. tankın boyutlarını ve istediğiniz yüksekliği giriyorsunuz, ne kadar litre kum/substrat gerektiğini söylüyor. oradan yaklaşık ne kadar lazım olur öğrenebilirsiniz.
[URL]https://www.jbl.de/ProScape/[/URL]
substrate calculator bölümü
arkadaşlar gerekli şeyleri yazınca bana aradan böyle kopuk kopuk ek yapmak kalıyor. [:)][/QUOTE]
teşekkürler, oradan baktım 2,5 litre yeterliymiş.
Bitkili Akvaryuma Giriş
[QUOTE=ityo39]EI estimative index sistemiyle gübre veriyorum o yüzden uzun süredir test yapmadım. Co2 için drop checker kullanıyorum, ph için de ph ölçerim var. Kh, nitrat ve fosfat testlerim var. Pek güven vermiyor testler açıkçası. Bi tek ph ve kh ölçüp yeterli co2 olduğundan emin oluyorum arada. Tank oturunca teste gerek kalmıyor EI sisteminde[/QUOTE]
Yeni bir şey daha öğrendik bu index sistemine ben bir bakayım teşekkürler:)
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz hayırlı olması dileğiyle [:iyi:]
Öncelikle bakacağınız bitkilerin High tech ( Bakımı zor bitkiler ) low tech ( Bakımı kolay bitkiler )
Low tech daha dusuk destekli bitkilerdir yani Işık besin ihtiyaci daha dusuk olan co2 olmadan,da yetiştirilebilen kolay sayilabilecek turler..high tech ise tam tersi buna karar vermeniz lazım.
Tabanda bitki kumunu destekleyici Fondo Vivo veya Jbl Aquabasis Plus kullanmanızı öneririm.
Aydınlatmada. Az Işık isteyen kolay bitkiler için litreye 0,5watt üzerinden,Daha zor bitkiler için litreye 1watt floresan gücü üzerinden hesaplayabilirsiniz.
Filtre olarak almayı düşündüğünüz filtrenin yeterli geleceğini düşünüyorum. Akvaryumunuz küçük olduğundan mayalı sistem Co2 şuan için yeterli gelecektir. Sıvı gübre takviyesi kesinlikle olması lazım. Sıvı gübre hazırlıyarak veya el yöntemiyle kullana bilirsiniz. [/QUOTE]
Selamlar Erhan bey [URL]Tropica.com[/URL] adlı siteden bakımı kolay olan bitkiler sıralanmış az co2 ve ışık isteyen bitkileri tercih ettim. Kum içinde sizin dediğiniz gibi Jbl Aquabasis Plus düşünüyorum fakat kaç litre koymam gerekiyor onu tam bilmiyorum. Işık konusunda led kullanacağım için floresan watt hesabı baya şaşıyor ama alacağım led bitkili tanklar için tavsiye edilen 7500 kelvinlik bir armatür aldım tavsiyeler için teşekkürler.
[QUOTE=ityo39]EI estimative index sistemiyle gübre veriyorum o yüzden uzun süredir test yapmadım. Co2 için drop checker kullanıyorum, ph için de ph ölçerim var. Kh, nitrat ve fosfat testlerim var. Pek güven vermiyor testler açıkçası. Bi tek ph ve kh ölçüp yeterli co2 olduğundan emin oluyorum arada. Tank oturunca teste gerek kalmıyor EI sisteminde[/QUOTE]
Yeni bir şey daha öğrendik bu index sistemine ben bir bakayım teşekkürler:)
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz hayırlı olması dileğiyle [:iyi:]
Öncelikle bakacağınız bitkilerin High tech ( Bakımı zor bitkiler ) low tech ( Bakımı kolay bitkiler )
Low tech daha dusuk destekli bitkilerdir yani Işık besin ihtiyaci daha dusuk olan co2 olmadan,da yetiştirilebilen kolay sayilabilecek turler..high tech ise tam tersi buna karar vermeniz lazım.
Tabanda bitki kumunu destekleyici Fondo Vivo veya Jbl Aquabasis Plus kullanmanızı öneririm.
Aydınlatmada. Az Işık isteyen kolay bitkiler için litreye 0,5watt üzerinden,Daha zor bitkiler için litreye 1watt floresan gücü üzerinden hesaplayabilirsiniz.
Filtre olarak almayı düşündüğünüz filtrenin yeterli geleceğini düşünüyorum. Akvaryumunuz küçük olduğundan mayalı sistem Co2 şuan için yeterli gelecektir. Sıvı gübre takviyesi kesinlikle olması lazım. Sıvı gübre hazırlıyarak veya el yöntemiyle kullana bilirsiniz. [/QUOTE]
Selamlar Erhan bey [URL]Tropica.com[/URL] adlı siteden bakımı kolay olan bitkiler sıralanmış az co2 ve ışık isteyen bitkileri tercih ettim. Kum içinde sizin dediğiniz gibi Jbl Aquabasis Plus düşünüyorum fakat kaç litre koymam gerekiyor onu tam bilmiyorum. Işık konusunda led kullanacağım için floresan watt hesabı baya şaşıyor ama alacağım led bitkili tanklar için tavsiye edilen 7500 kelvinlik bir armatür aldım tavsiyeler için teşekkürler.
Bitkili Akvaryuma Giriş
Cevaplarınız için çok sapolun Cem bey sonucta bu bir hobi, başarılı olup olmayacağımız tam belli değil, çok canlı yükü olmadan sun sun işe yarayacağını düşünüyorum en azından youtubeda hobide usta yorumcular 100 lt bile yettiğini yazmışlar, hatta bir çok yabancı sitede sunsunun filtrelerini övmüşler. Tabi uygun temiz ikinci el bulursam dediğiniz ürünler gerçekten çok güzel olur.
Suyu test etmek için hangi ürünleri kullanıyorsunuz?
Cevaplarınız için çok sapolun Cem bey sonucta bu bir hobi, başarılı olup olmayacağımız tam belli değil, çok canlı yükü olmadan sun sun işe yarayacağını düşünüyorum en azından youtubeda hobide usta yorumcular 100 lt bile yettiğini yazmışlar, hatta bir çok yabancı sitede sunsunun filtrelerini övmüşler. Tabi uygun temiz ikinci el bulursam dediğiniz ürünler gerçekten çok güzel olur.
Suyu test etmek için hangi ürünleri kullanıyorsunuz?
Bitkili Akvaryuma Giriş
Cem bey inanın gönlümde fluval yada jbl almak var ama arada ciddi bir fiyat farkı var, Isıtıcı da almadım henüz dediniz gibi bir fiyat farkı yok.
Cem bey inanın gönlümde fluval yada jbl almak var ama arada ciddi bir fiyat farkı var, Isıtıcı da almadım henüz dediniz gibi bir fiyat farkı yok.
Bitkili Akvaryuma Giriş
Teşekkürler ben ikinci ellere bi bakayım belki temiz bir şey bulurum:)
Teşekkürler ben ikinci ellere bi bakayım belki temiz bir şey bulurum:)
Bitkili Akvaryuma Giriş
Cem bey tavsiyeniz için teşekkürler, Karides için dediğiniz gibi biraz beklemeli, reeflowers remalgae bu ilacı öğrendiğim iyi oldu.
Filtre konusunda jbl e701 herkesin önerdiği güzel bir filtre fakat fiyatı bana yüksek geliyor, ayrıca debisi kısılmıyorsa 70 lt akvaryumda çok olmaz mı? Forumda genelde 3 ve ya 4 katı denilmis debi konusunda.
Işık ve gübre tavsiyeniz için ayrıca teşekkür ederim
Cem bey tavsiyeniz için teşekkürler, Karides için dediğiniz gibi biraz beklemeli, reeflowers remalgae bu ilacı öğrendiğim iyi oldu.
Filtre konusunda jbl e701 herkesin önerdiği güzel bir filtre fakat fiyatı bana yüksek geliyor, ayrıca debisi kısılmıyorsa 70 lt akvaryumda çok olmaz mı? Forumda genelde 3 ve ya 4 katı denilmis debi konusunda.
Işık ve gübre tavsiyeniz için ayrıca teşekkür ederim
Bitkili Akvaryuma Giriş
Merhaba Arkadaşlar uzun süredir forum ve youtube arasında gidip gelerek aquascape ve bitkili akvaryumlar hakkında baya bir şey öğrendim, kendi bitkili bir akvaryum için hazırlıklarım devam ediyor, gerekli malzemeleri toplamaya devam ediyorum, burada kuracağım sistemi sizle paylaşmak istiyorum, dersimi doğru çalışmış mıyım, yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Bitkili akvaryum hobisine yeni başladığım için mümkün olduğu kadar ekonomik ama iş görecek ürünler seçmeye gayret gösterdim, kullanacağım bitkilerde genelde kolay ve orta seviye zorlukta bitkiler olacak.
Tank: Evimde klasik kapaklı 60 cm bir akvaryum vardı ama hem camı hemde derinlik etkisi yaratmayacağını düşündüğüm için 60x40x38'lik extra clear camlı bir tank buldum onu kullanacağım.
Armatür: Nicrew Marka 60 CM armatür [URL]https://goo.gl/QD9pCp[/URL]
İnternette yaptığım araştırmalar sonucunda nicrew markasının fiyat performans ürünü olan aydınlatmaları hakkında çok olumlu yorumlar ve video incelemeleri sonucunda bu ürünü almaya karar verdim, tecrübelerimi paylaşacağım[IMG]null[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200408/051020171233421.jpg[/IMG]
CO2: Co2 şimdilik sitrik asit ve karbonat ikilisi ile çözmeyi planlıyorum, 1 adet kendin yap sistemi aldım. Eğer istediğim verimi alamazsam 5lt co2 tüpüm için, Selenoid valfli bir Co2 regülatörü alacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200408/051020171239221.jpg[/IMG]
Damla sayacı, check valf ve difizörde alındı.
Filtre: Sunsun 603B'yi düşünüyorum, bazı kullanıcılar gereksiz demiş ama belki içinde boş kalan yerlere bir miktar SERA SIPORAX koymayı planlıyorum. Tankın net hacmi 70 lt civarı olacağı için bu filtrenin gayet yeterli olacağına inanıyorum.
Kum: JBL Aquabasis, Lav Taşı ve Hagen Kum düşünüyorum. Belki lavşının altına az bir şey hindistan cevizi kabuğu torfu koyarım.
Soru: Aquabasisden kaç litre almalıyım? Zemin 60*40[:?]
Testler: Forumda öğrendiğim, bitkili akvaryumda başarının sırrı su dengesi, o yüzden bir adet co2 tester ve ph tester aldım. Ayrıca diğer değerleri ölçmek için Jbl Easy Test 6 İn 1 almayı planlıyorum.
Isıtıcı: Hydor Marka 150w ısıtıcı ufaklığı sebebiyle Eheim jagger'den daha mantıklı geliyor, fiyat olarak daha uygun, siz ne tavsiye edersiniz[:?]
Gönlümden geçen Sunsun marka [URL]https://goo.gl/gHQvS4[/URL] hydor gibi bir dış ısıtıcı ama güvenemiyorum açıkcası.
Bitki: Monte carlo, Parluva
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200408/051020171322461.jpg[/IMG]
ve ya
Lilaeopsis brasiliensis
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200408/051020171323011.jpg[/IMG]
, Java ve cristmas moss, cüce bonsai
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200408/051020171323261.jpg[/IMG]
ve gül düşünüyorum. Belki ufak bir alanda cuba denemesi yapabilirim.
Gübre: Biraz kök gübresi aldım ayrıca forumdan okuduğum şekilde kendi sıvı gübrelerimi yapacağım.
Tasarım: Tasarımda kaya ağırlıklı bir şey düşünüyorum. Şu akvaryumdan esinlenmeyi planlıyorum:[URL]https://www.youtube.com/watch?v=P8rltM-Juhc[/URL]
Açıkcası bitki tankının estetiğini bozmadan birde kum şelalesi yapmak istiyorum, fakat hava motoru kabarcık çıkartacağı için co2 kaybı olacağı söyleniyor, siz ne düşünüyorsunuz[:?] bu yüzden kafa motoru kullanan şelale örnekleri gördüm.
Balıklar: Öncelikle en çok alg tüketen Amono karides ve sae koymayı düşünüyorum biraz oturduktan sonra cardinal tetra ve ramirez koymayı planlıyorum
Evet aquascaping konusunda tecrübeli abilerim yazdıklarım ışığında bana tavsiyeleriniz olursa sevinirim.[:)]
[EDIT]Fman,2017-10-05 13:28:27[/EDIT]
Merhaba Arkadaşlar uzun süredir forum ve youtube arasında gidip gelerek aquascape ve bitkili akvaryumlar hakkında baya bir şey öğrendim, kendi bitkili bir akvaryum için hazırlıklarım devam ediyor, gerekli malzemeleri toplamaya devam ediyorum, burada kuracağım sistemi sizle paylaşmak istiyorum, dersimi doğru çalışmış mıyım, yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Bitkili akvaryum hobisine yeni başladığım için mümkün olduğu kadar ekonomik ama iş görecek ürünler seçmeye gayret gösterdim, kullanacağım bitkilerde genelde kolay ve orta seviye zorlukta bitkiler olacak.
Tank: Evimde klasik kapaklı 60 cm bir akvaryum vardı ama hem camı hemde derinlik etkisi yaratmayacağını düşündüğüm için 60x40x38'lik extra clear camlı bir tank buldum onu kullanacağım.
Armatür: Nicrew Marka 60 CM armatür [URL]https://goo.gl/QD9pCp[/URL]
İnternette yaptığım araştırmalar sonucunda nicrew markasının fiyat performans ürünü olan aydınlatmaları hakkında çok olumlu yorumlar ve video incelemeleri sonucunda bu ürünü almaya karar verdim, tecrübelerimi paylaşacağım[IMG]null[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200408/051020171233421.jpg[/IMG]
CO2: Co2 şimdilik sitrik asit ve karbonat ikilisi ile çözmeyi planlıyorum, 1 adet kendin yap sistemi aldım. Eğer istediğim verimi alamazsam 5lt co2 tüpüm için, Selenoid valfli bir Co2 regülatörü alacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200408/051020171239221.jpg[/IMG]
Damla sayacı, check valf ve difizörde alındı.
Filtre: Sunsun 603B'yi düşünüyorum, bazı kullanıcılar gereksiz demiş ama belki içinde boş kalan yerlere bir miktar SERA SIPORAX koymayı planlıyorum. Tankın net hacmi 70 lt civarı olacağı için bu filtrenin gayet yeterli olacağına inanıyorum.
Kum: JBL Aquabasis, Lav Taşı ve Hagen Kum düşünüyorum. Belki lavşının altına az bir şey hindistan cevizi kabuğu torfu koyarım.
Soru: Aquabasisden kaç litre almalıyım? Zemin 60*40[:?]
Testler: Forumda öğrendiğim, bitkili akvaryumda başarının sırrı su dengesi, o yüzden bir adet co2 tester ve ph tester aldım. Ayrıca diğer değerleri ölçmek için Jbl Easy Test 6 İn 1 almayı planlıyorum.
Isıtıcı: Hydor Marka 150w ısıtıcı ufaklığı sebebiyle Eheim jagger'den daha mantıklı geliyor, fiyat olarak daha uygun, siz ne tavsiye edersiniz[:?]
Gönlümden geçen Sunsun marka [URL]https://goo.gl/gHQvS4[/URL] hydor gibi bir dış ısıtıcı ama güvenemiyorum açıkcası.
Bitki: Monte carlo, Parluva
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200408/051020171322461.jpg[/IMG]
ve ya
Lilaeopsis brasiliensis
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200408/051020171323011.jpg[/IMG]
, Java ve cristmas moss, cüce bonsai
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200408/051020171323261.jpg[/IMG]
ve gül düşünüyorum. Belki ufak bir alanda cuba denemesi yapabilirim.
Gübre: Biraz kök gübresi aldım ayrıca forumdan okuduğum şekilde kendi sıvı gübrelerimi yapacağım.
Tasarım: Tasarımda kaya ağırlıklı bir şey düşünüyorum. Şu akvaryumdan esinlenmeyi planlıyorum:[URL]https://www.youtube.com/watch?v=P8rltM-Juhc[/URL]
Açıkcası bitki tankının estetiğini bozmadan birde kum şelalesi yapmak istiyorum, fakat hava motoru kabarcık çıkartacağı için co2 kaybı olacağı söyleniyor, siz ne düşünüyorsunuz[:?] bu yüzden kafa motoru kullanan şelale örnekleri gördüm.
Balıklar: Öncelikle en çok alg tüketen Amono karides ve sae koymayı düşünüyorum biraz oturduktan sonra cardinal tetra ve ramirez koymayı planlıyorum
Evet aquascaping konusunda tecrübeli abilerim yazdıklarım ışığında bana tavsiyeleriniz olursa sevinirim.[:)]
[EDIT]Fman,2017-10-05 13:28:27[/EDIT]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
[:)]Merhabalar,
Bitkili bir akvaryumla aranıza katılmak üzereyim, sizlerden çok şey öğrendim iyiki bu forum ve üyeleri var[:)]
[:)]Merhabalar,
Bitkili bir akvaryumla aranıza katılmak üzereyim, sizlerden çok şey öğrendim iyiki bu forum ve üyeleri var[:)]
SON MESAJLAR
- Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
