ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Şubat 2018 00:00
Son Ziyaret:
08 Mart 2023 21:27
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Samet ALP
Doğum Tarihi:
06 Nisan 1987
Yaş:
39
İl:
Edirne
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
S.A.
SON 10 MESAJI
Stc 1000 Termostat Ayarı?
Merhaba değerli akvaristler. Konuyu hortlatıcam ama malum sıcaklar geldi akvaryumlarımızı soğutmamız lazım ve bunun için fanlı bir sistem kurmak için bu stc1000 adlı termostatı sipariş vermeyi düşünüyorum ancak internette 12v / 24v / 110v-220v şeklinde 3 seçenekle satış yapılmakta. Benim hangisini almamı önerirsiniz.
Merhaba değerli akvaristler. Konuyu hortlatıcam ama malum sıcaklar geldi akvaryumlarımızı soğutmamız lazım ve bunun için fanlı bir sistem kurmak için bu stc1000 adlı termostatı sipariş vermeyi düşünüyorum ancak internette 12v / 24v / 110v-220v şeklinde 3 seçenekle satış yapılmakta. Benim hangisini almamı önerirsiniz.
Tetra Üretim Güncesi
Hepsi çok güzel ancak sizden ricam buraya birçok resim atmak yerine üretimini başardığınız türlere ait üretim tekniklerini püf noktalarını adım adım yazıp anlatırsanız tüm akvaristlerin yararlanacağı çok iyi bir bilgi kaynağı olacağından daha güzel bir konu olur diye düşünüyorum.
Hepsi çok güzel ancak sizden ricam buraya birçok resim atmak yerine üretimini başardığınız türlere ait üretim tekniklerini püf noktalarını adım adım yazıp anlatırsanız tüm akvaristlerin yararlanacağı çok iyi bir bilgi kaynağı olacağından daha güzel bir konu olur diye düşünüyorum.
Neon Tetra-zebra Danio Üretimi ?
[QUOTE=caglartombak]
Dün kapattım balıkları bakalım, bekleyeceğim artık, ortam bozulmasın diye şu an ellemesem sanırım daha iyi olacak. Umarıö becerebilirim 🙏🏻[/QUOTE]
Son durum nedir ? Bilgi verebilir misiniz ?
[QUOTE=caglartombak]
Dün kapattım balıkları bakalım, bekleyeceğim artık, ortam bozulmasın diye şu an ellemesem sanırım daha iyi olacak. Umarıö becerebilirim 🙏🏻[/QUOTE]
Son durum nedir ? Bilgi verebilir misiniz ?
Eheim Pro 4+ 600 (2275) Ses Sorunu
[QUOTE=secaflex][VID]https://youtu.be/ljjnyC3rcBo[/VID]Video cektim sesizlikte ses duyuluyor dur umarim .insallah . Sese dikkat ederseniz sevinirm. Motorun dip sesi . Bu arada hava yok yatirdik salladik pompaladik vs cozum olmadi[/QUOTE]
Video için teşekkürler. Aynen benimde kafaya taktığım ve rahatsız olduğum ses bu “bızzz” diye çıkan ses. Eheim veya anadolu pet’e sormak istediğim bu ses yada uğultu normal mi?
[QUOTE=secaflex][VID]https://youtu.be/ljjnyC3rcBo[/VID]Video cektim sesizlikte ses duyuluyor dur umarim .insallah . Sese dikkat ederseniz sevinirm. Motorun dip sesi . Bu arada hava yok yatirdik salladik pompaladik vs cozum olmadi[/QUOTE]
Video için teşekkürler. Aynen benimde kafaya taktığım ve rahatsız olduğum ses bu “bızzz” diye çıkan ses. Eheim veya anadolu pet’e sormak istediğim bu ses yada uğultu normal mi?
Eheim Pro 4+ 600 (2275) Ses Sorunu
Tüm cevaplar için teşekkürler. Filtre aralık ilk haftasında alındı sıfır olarak teleskop akvaryumdan. Ürünün sesi değişmedi hala aynı uğultu var. Ama benim merak ettiğim konu ve hiçbir şekilde ulaşamadığım bilgi ürünün çalışma esnasında kaç desibel olduğudur. Malumunuz her bireyin kulak hassasiyeti farklı olduğundan işitelen ses ve şiddeti göreceli bir kavramdır. Kimisinin duymadığı bir titreşim ve tınıyı bazıları duyar ve rahatsız bile olabilir. Bunun için en sağlıklı yol ölçümdür. Gerek eheim müşteri hizmetlerine yazdığım yazıya gelen cevapta gerekse kullanıcı yorumlarında eheim pro 4+ serisine ait desibel bilgisine veya ölçümüne rastlamadım. Örneğin benim sahip olduğum eheim pro 4+ 600 (2275) tüm dış etkenlerin (başka sesler vs.) sıfır olduğu bir ortamda 55-56 desibel gibi bir değerle çalışmaktadır. Ölçüm, telefon uygulaması ile çalışır haldeki filtrenin 5 cm yanından yapılmıştır. Şimdi burada merak ettiğim husus bu filtre için sessiz diyenlerin çalışıp çalışmadığını bile anlamıyorum diyenlerin ölçüm değerleri nedir? İşte bu değere bir ulaşabilsem benim filtremin çalışması sorunlu, benim filtrem üretim hatalı veya tam tersi benim hassasiyetim fazlaymış filtremin çalışma sesi normalmiş diyebileceğim ama maalesef devamlı göreceli duyular üzerinden yorumluyoruz. Bu filtreye veya diğer eheim pro 4+ serisinden birine sahip akvaristlerin model belirterek basit ve bedava bir telefon uygulaması ile sessiz ortamda filtrenin yanından ölçtükleri filtre çalışma desibel değerini buraya yazarsa çok ama çok iyi olur. Saygılarımla.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203585/171220182017241.jpg[/IMG][EDIT]salp,2018-12-17 20:21:36[/EDIT]
Tüm cevaplar için teşekkürler. Filtre aralık ilk haftasında alındı sıfır olarak teleskop akvaryumdan. Ürünün sesi değişmedi hala aynı uğultu var. Ama benim merak ettiğim konu ve hiçbir şekilde ulaşamadığım bilgi ürünün çalışma esnasında kaç desibel olduğudur. Malumunuz her bireyin kulak hassasiyeti farklı olduğundan işitelen ses ve şiddeti göreceli bir kavramdır. Kimisinin duymadığı bir titreşim ve tınıyı bazıları duyar ve rahatsız bile olabilir. Bunun için en sağlıklı yol ölçümdür. Gerek eheim müşteri hizmetlerine yazdığım yazıya gelen cevapta gerekse kullanıcı yorumlarında eheim pro 4+ serisine ait desibel bilgisine veya ölçümüne rastlamadım. Örneğin benim sahip olduğum eheim pro 4+ 600 (2275) tüm dış etkenlerin (başka sesler vs.) sıfır olduğu bir ortamda 55-56 desibel gibi bir değerle çalışmaktadır. Ölçüm, telefon uygulaması ile çalışır haldeki filtrenin 5 cm yanından yapılmıştır. Şimdi burada merak ettiğim husus bu filtre için sessiz diyenlerin çalışıp çalışmadığını bile anlamıyorum diyenlerin ölçüm değerleri nedir? İşte bu değere bir ulaşabilsem benim filtremin çalışması sorunlu, benim filtrem üretim hatalı veya tam tersi benim hassasiyetim fazlaymış filtremin çalışma sesi normalmiş diyebileceğim ama maalesef devamlı göreceli duyular üzerinden yorumluyoruz. Bu filtreye veya diğer eheim pro 4+ serisinden birine sahip akvaristlerin model belirterek basit ve bedava bir telefon uygulaması ile sessiz ortamda filtrenin yanından ölçtükleri filtre çalışma desibel değerini buraya yazarsa çok ama çok iyi olur. Saygılarımla.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203585/171220182017241.jpg[/IMG][EDIT]salp,2018-12-17 20:21:36[/EDIT]
Eheim Pro 4+ 600 (2275) Ses Sorunu
Cevaplarınız için teşekkürler. Anadolu Pet teknik servis ile dün sabah görüştüm havasını alamamışsınızdır dedi ancak dün akşam işten eve gidince uğraştım filtreyi boşaltıp yeniden kurdum havasını aldım sağa sola yatırdım hava çıkışı belirli bir uğraştan sonra kesildi ama filtrenin çalışma uğultusu kesilmedi kafayı yedim. Sunsun 603 b var nano tankta çıt ses çıkmıyor çalışıp çalışmadığı anlaşılmıyor ama neredeyse asgari ücret fiyatında olan eheim in uğultusundan odada durulmuyor.
Cevaplarınız için teşekkürler. Anadolu Pet teknik servis ile dün sabah görüştüm havasını alamamışsınızdır dedi ancak dün akşam işten eve gidince uğraştım filtreyi boşaltıp yeniden kurdum havasını aldım sağa sola yatırdım hava çıkışı belirli bir uğraştan sonra kesildi ama filtrenin çalışma uğultusu kesilmedi kafayı yedim. Sunsun 603 b var nano tankta çıt ses çıkmıyor çalışıp çalışmadığı anlaşılmıyor ama neredeyse asgari ücret fiyatında olan eheim in uğultusundan odada durulmuyor.
Eheim Pro 4+ 600 (2275) Ses Sorunu
Merhaba değerli akvaristler. Bu hafta teleskop akvaryum üzerinden aldığım Eheim Pro 4+ 600 (2275) ile ses sorunum var. Ürünü kuralı 1 günü geçti elimden geldiğince hem başlatma emiş butonu ile hem de sağa sola yatırarak hava kalmaması için çok uğraştım ancak ilk kurduğumdan beri yüksek uğultulu çalışıyor. Acaba problemli ürün mü geldi diye düşünüyorum diğer yandan birkaç gün içerisinde düzelir belki diye ümit ediyorum. Karmaşık düşünceler içerisindeyim ancak ürün ilk geldiğinde kafa kısmının plastiği bana çok garip gelmişti teleskop akvaryum ile görüştüğümde sıkıntı olmadığını belirttiler ancak sizlerinde yorumunu bekliyorum. Ayrıca uğultu konusunda öneri ve görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203585/281120181613291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203585/281120181613281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203585/281120181613261.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/QaDfOUlrOaE[/VID]
58 - 59 Desibel bir ölçüm yaptım telefon uygulmasıyla. [EDIT]salp,2018-12-02 11:41:08[/EDIT]
Merhaba değerli akvaristler. Bu hafta teleskop akvaryum üzerinden aldığım Eheim Pro 4+ 600 (2275) ile ses sorunum var. Ürünü kuralı 1 günü geçti elimden geldiğince hem başlatma emiş butonu ile hem de sağa sola yatırarak hava kalmaması için çok uğraştım ancak ilk kurduğumdan beri yüksek uğultulu çalışıyor. Acaba problemli ürün mü geldi diye düşünüyorum diğer yandan birkaç gün içerisinde düzelir belki diye ümit ediyorum. Karmaşık düşünceler içerisindeyim ancak ürün ilk geldiğinde kafa kısmının plastiği bana çok garip gelmişti teleskop akvaryum ile görüştüğümde sıkıntı olmadığını belirttiler ancak sizlerinde yorumunu bekliyorum. Ayrıca uğultu konusunda öneri ve görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203585/281120181613291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203585/281120181613281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203585/281120181613261.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/QaDfOUlrOaE[/VID]
58 - 59 Desibel bir ölçüm yaptım telefon uygulmasıyla. [EDIT]salp,2018-12-02 11:41:08[/EDIT]
Filtre Seçimi Hakkında ( Jbl E1502 Vs Eheim 2273)
Bugün eheim aldım ancak ürünü incelerken burası kafama takıldı bir parça mı kırılmış yoksa normal mi yardımcı olursanız sevinirim. Ayrıca motor iç plastiği biraz garip geldi bana dikkatinizi çeken birşey varsa paylaşın lütfen. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203585/281120181613261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203585/281120181613281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203585/281120181613291.jpg[/IMG]
Bugün eheim aldım ancak ürünü incelerken burası kafama takıldı bir parça mı kırılmış yoksa normal mi yardımcı olursanız sevinirim. Ayrıca motor iç plastiği biraz garip geldi bana dikkatinizi çeken birşey varsa paylaşın lütfen. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203585/281120181613261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203585/281120181613281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203585/281120181613291.jpg[/IMG]
Adım Adım High Tech.
Merhaba high tech firefly armatürden memnun musunuz ? Bu armatür ile tabanı kaplayacak şekilde monte carlo veya cuba yetiştirmek mümkün müdür acaba?
Merhaba high tech firefly armatürden memnun musunuz ? Bu armatür ile tabanı kaplayacak şekilde monte carlo veya cuba yetiştirmek mümkün müdür acaba?
Dış Filtre Önerimi
Merhaba değerli akvaristler. Konuyu hortlatıyorum ama bu filtre hakkında uzun süreli kullanım yorumu almak istiyorum. Debisi gerçekte ne kadar mesela internette araştırmama rağmen hiçbir bilgi ve video paylaşımı bulamadım. Ayrıca filtreyi ne aralıkla temizleme yapıyorsunuz ve hiç db ölçümü yaptınız mı? Son olarak bu filtreler çin üretimi mi almanya üretimi mi? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Merhaba değerli akvaristler. Konuyu hortlatıyorum ama bu filtre hakkında uzun süreli kullanım yorumu almak istiyorum. Debisi gerçekte ne kadar mesela internette araştırmama rağmen hiçbir bilgi ve video paylaşımı bulamadım. Ayrıca filtreyi ne aralıkla temizleme yapıyorsunuz ve hiç db ölçümü yaptınız mı? Son olarak bu filtreler çin üretimi mi almanya üretimi mi? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
