ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
karakemal
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Mart 2025 23:34
Son Ziyaret:
29 Haziran 2025 19:51
Toplam Mesaj:
13 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kemal Kara
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kemal Kara
SON 10 MESAJI
Balığım Yan Yüzüyor Ve Bir Gözü Sorunlu Gibi
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252154531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252154551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252230291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252230311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252230351.jpg[/IMG]
[VID]https://youtube.com/shorts/T7M6h7vX-yk?si=aWSVbFWp4TPZ3iA6[/VID]
Hastalık Belirtileri: yan yan yüzüyor ters dönüyor ve bir gözü içe doğru girmiş gibi
Akvaryum Kapasitesi (litre): 60
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 adet japon
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): test sonucu değerler normal gözüküyor
Filitrasyon: pipo iç filtre ve dış aşkı filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Haftada %30-25 değişim.
Balığı ayrı bir kaba koydum takip ediyorum.
Su seviyesini en az seviyede tuttum .
Gözü haricinde gözle görünür bir sorunu yok [EDIT]karakemal,2025-06-12 22:31:11[/EDIT]
Fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252154531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252154551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252230291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252230311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/120620252230351.jpg[/IMG]
[VID]https://youtube.com/shorts/T7M6h7vX-yk?si=aWSVbFWp4TPZ3iA6[/VID]
Hastalık Belirtileri: yan yan yüzüyor ters dönüyor ve bir gözü içe doğru girmiş gibi
Akvaryum Kapasitesi (litre): 60
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 adet japon
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): test sonucu değerler normal gözüküyor
Filitrasyon: pipo iç filtre ve dış aşkı filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Haftada %30-25 değişim.
Balığı ayrı bir kaba koydum takip ediyorum.
Su seviyesini en az seviyede tuttum .
Gözü haricinde gözle görünür bir sorunu yok [EDIT]karakemal,2025-06-12 22:31:11[/EDIT]
Japon Balığı Karnında Siyah Leke
Japon balığının karnında siyah nokta kadar bir leke oluştu sorun ne olabilir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347181.jpg[/IMG]
Japon balığının karnında siyah nokta kadar bir leke oluştu sorun ne olabilir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/050420252347181.jpg[/IMG]
Hangi Filtre?
[QUOTE=neomeo]
Filtreye suyun girdiği bölüme kalın, çıktığı bölüme ince şeklinde ekleyebilirsiniz filtre medyasını. Çıkışın en üstüne(sanırım zeolit var o sepette) elyaf koyarsanız ince partikülleri de süzer suyunuz daha berrak olur. en üstte olacağından, kolyaca değiştire bilrsiniz de elyafı.[/QUOTE]
Elyafta çıktı kutudan ayrıca en üste onu koyacağım. [:iyi:]
[QUOTE=darkaura]Hayırlı olsun, güzel kombo yapmışşsınız. Bakterisi oturduğunda sağlam filtrasyon olacak ama debi biraz yüksek kaçıp balıkları yorabilir. Sobonun köşelerinde vanası olması gerek. Ordan debiyi biraz kısabilirsiniz. Çok kısarsanız filtre hava yapabiliyor. Ayarlarsınız. Filtrasyon açısında debinin biraz düşmesinin sakıncası yok aksine düşük akıntıda bakteri daha iyi tutunup daha iyi biolojik dönüşüm yapıyor, yeterli tankın içindeki su yeterli sayıda devir daim etsin. Şu hacimde ve kapasitede yeterli devir daim sıkıntı olmaz.
Filtrem malzemelerinde önde kalın gözenekli biolijik sünger sonra varsa ince gözenekli sünger, sonrasıda konacaksa elyaf, sonrasıdada biolojik filtrasyon elemanları substratlar. Elyaf mekanik filtrasyon için dolup filtrenin debiyi düşürdüğünde değişmesi gerekir.
Filtre bakımı konusunda uyrayım filtre elemanlarını asla ve asla musluk suyu ile temizlemeyin. Açıkcası ben tıkanmadıkca içini temizlemiyorum. Tıkandığında akvaryumdan alınan su ile nazikce fazla hırpalamadan kaba çamuru pisliği akıtın. Biolijik filtre elemanları asla kurumamalı. Fİtre dışında bekletecekseniz akvaryumdan alınmış suyun içinde beklemeli. Üzerindeki bakteride bir canlıdır. Canlı olduğunu düşünerek ona uygun şartları sağlamalısınız. [/QUOTE]
Aynen dediğiniz gibi akıntı biraz fazla geldi vanadan kısınca balıklar rahatladı. Çıkış ucunu da cama doğru çevirdim. Tavsiyeler için teşekkürler. [:iyi:]
[QUOTE=neomeo]
Filtreye suyun girdiği bölüme kalın, çıktığı bölüme ince şeklinde ekleyebilirsiniz filtre medyasını. Çıkışın en üstüne(sanırım zeolit var o sepette) elyaf koyarsanız ince partikülleri de süzer suyunuz daha berrak olur. en üstte olacağından, kolyaca değiştire bilrsiniz de elyafı.[/QUOTE]
Elyafta çıktı kutudan ayrıca en üste onu koyacağım. [:iyi:]
[QUOTE=darkaura]Hayırlı olsun, güzel kombo yapmışşsınız. Bakterisi oturduğunda sağlam filtrasyon olacak ama debi biraz yüksek kaçıp balıkları yorabilir. Sobonun köşelerinde vanası olması gerek. Ordan debiyi biraz kısabilirsiniz. Çok kısarsanız filtre hava yapabiliyor. Ayarlarsınız. Filtrasyon açısında debinin biraz düşmesinin sakıncası yok aksine düşük akıntıda bakteri daha iyi tutunup daha iyi biolojik dönüşüm yapıyor, yeterli tankın içindeki su yeterli sayıda devir daim etsin. Şu hacimde ve kapasitede yeterli devir daim sıkıntı olmaz.
Filtrem malzemelerinde önde kalın gözenekli biolijik sünger sonra varsa ince gözenekli sünger, sonrasıda konacaksa elyaf, sonrasıdada biolojik filtrasyon elemanları substratlar. Elyaf mekanik filtrasyon için dolup filtrenin debiyi düşürdüğünde değişmesi gerekir.
Filtre bakımı konusunda uyrayım filtre elemanlarını asla ve asla musluk suyu ile temizlemeyin. Açıkcası ben tıkanmadıkca içini temizlemiyorum. Tıkandığında akvaryumdan alınan su ile nazikce fazla hırpalamadan kaba çamuru pisliği akıtın. Biolijik filtre elemanları asla kurumamalı. Fİtre dışında bekletecekseniz akvaryumdan alınmış suyun içinde beklemeli. Üzerindeki bakteride bir canlıdır. Canlı olduğunu düşünerek ona uygun şartları sağlamalısınız. [/QUOTE]
Aynen dediğiniz gibi akıntı biraz fazla geldi vanadan kısınca balıklar rahatladı. Çıkış ucunu da cama doğru çevirdim. Tavsiyeler için teşekkürler. [:iyi:]
Hangi Filtre?
Son durum bu şekilde oldu.
Balıkların bir kısmını verdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/260320250019591.jpg[/IMG]
Filtre olarak Sobo SF 550f iç filtre olarakta dolphin spf34 motorlu pipo filtre taktım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/260320250020321.jpg[/IMG]
Havalandırma yeterli olur sanırım? Hava taşını çalışmaya gerek olur mu?
Birde dış filtre filtre malzemesi hangi sıra ile koymak Uygun olur acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/260320250018191.jpg[/IMG]
Son durum bu şekilde oldu.
Balıkların bir kısmını verdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/260320250019591.jpg[/IMG]
Filtre olarak Sobo SF 550f iç filtre olarakta dolphin spf34 motorlu pipo filtre taktım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/260320250020321.jpg[/IMG]
Havalandırma yeterli olur sanırım? Hava taşını çalışmaya gerek olur mu?
Birde dış filtre filtre malzemesi hangi sıra ile koymak Uygun olur acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/260320250018191.jpg[/IMG]
Hangi Filtre?
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Maalesef kullandığım bir ürün ve marka değil, yanlış yönlendirmek istemem. Benzerlerine göre fiyatı uygun gibi. Uzun süre kullanmış bir üye gelirse ses konusuna açıklık getirebilir. Filtrasyon konusunda üzmeyecektir. Yalnız bu ürünle birlikte kapağı kesmeyi mi düşünüyorsunuz kaldırmayı mı? Aydınlatma masrafı yapmadan halletmek bence daha iyi olur.
Gözüme bir nokta takıldı ısıtıcı en az su seviyesi noktasına kadar içeride mi? Pipo filtrenin uzatma borusu da çıkarılabilir. İstediğiniz düzene oturtana kadar haftada 2-3 kez yüzde yirmişer su değişimleri iyi olacaktır. [/QUOTE]
kapağı kesip buna göre ayarlamak uygun olur diye düşünüyorum.
Su seviyesi şu an yarıda hazır beklemiş su olmadığı için ilave edemedim. bugün akşam tam olarak dolduracağım. Pipoda tam verimli hale gelecektir.
[QUOTE=mozaik]
Arkadaşın bahsettiği ürün bu [URL]https://atakanpetshop.com/sobo-sf-550f-dis-filtre-500lt-h-7w[/URL]
Bence gayet iyi bir seçim olacaktır akvaryum ürünlerinde en uygun fiyat genelde hep bu sitede bulunur aklınızda olsun
[/QUOTE]
Sepette şu anda. Biyolojik filtre için Sera siporax ta ekledim. Bakteri kültürü vs gibi başka bir malzeme ne alsam ona bakıyorum. [EDIT]karakemal,2025-03-22 16:45:59[/EDIT]
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Maalesef kullandığım bir ürün ve marka değil, yanlış yönlendirmek istemem. Benzerlerine göre fiyatı uygun gibi. Uzun süre kullanmış bir üye gelirse ses konusuna açıklık getirebilir. Filtrasyon konusunda üzmeyecektir. Yalnız bu ürünle birlikte kapağı kesmeyi mi düşünüyorsunuz kaldırmayı mı? Aydınlatma masrafı yapmadan halletmek bence daha iyi olur.
Gözüme bir nokta takıldı ısıtıcı en az su seviyesi noktasına kadar içeride mi? Pipo filtrenin uzatma borusu da çıkarılabilir. İstediğiniz düzene oturtana kadar haftada 2-3 kez yüzde yirmişer su değişimleri iyi olacaktır. [/QUOTE]
kapağı kesip buna göre ayarlamak uygun olur diye düşünüyorum.
Su seviyesi şu an yarıda hazır beklemiş su olmadığı için ilave edemedim. bugün akşam tam olarak dolduracağım. Pipoda tam verimli hale gelecektir.
[QUOTE=mozaik]
Arkadaşın bahsettiği ürün bu [URL]https://atakanpetshop.com/sobo-sf-550f-dis-filtre-500lt-h-7w[/URL]
Bence gayet iyi bir seçim olacaktır akvaryum ürünlerinde en uygun fiyat genelde hep bu sitede bulunur aklınızda olsun
[/QUOTE]
Sepette şu anda. Biyolojik filtre için Sera siporax ta ekledim. Bakteri kültürü vs gibi başka bir malzeme ne alsam ona bakıyorum. [EDIT]karakemal,2025-03-22 16:45:59[/EDIT]
Hangi Filtre?
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Kusura bakmayın efendim sorduğunuz soru ve görsel ortadayken perdenin arkasını merak etmediğim için sorun elbette bende.
İlk mesajın neresinde üstten bakma var bilemiyorum.
Sadece uzun uzadıya açıklama yapmak yerine daha kısa şekilde belirttim de siz olayı çok farklı anlamışsınız.
[B]"Dış filtreye yapılacak masraf yerine balık türü, sayısı ve akvaryum hacmi arasındaki oranı tutturmaya çalışsanız daha mantıklı olacak sanki."[/B]
Filtre masrafı yapmak yerine tür değiştirirseniz mevcut filtre iş görür, akvaryum hacmi büyütülemiyorsa balık sayısı ve türü düşürülebilir veya yeni akvaryum kurup uyumsuz türler ayrılıp uygun hacimde beslenebilir demekten farklı bir anlamı yok bu cümlenin.
Kaldı ki mevcut görsel ve yazıya bakınca da filtre önerisinde bulunmak anca sizi yanlış yönlendirme olur.
O yüzden üstten bakma, kendini beğenmişlik, çok bilmişlik gibi kelimeleri kullanmadan önce şartlarınızı ve sebeplerinizi kendiniz söyleyin ki uzun uzadıya seçenekleri ve fikirlerimizi ortaya koyalım.[/QUOTE]
Kusura baktığım bir durum yok sadece sitem ettim.
Mevcut balıklardan birazını isteyene vereceğim. Akvaryumu büyütme şansım yok.
Elimde olanı balıklar ölmeden sağlıklı bir hale getirip devam etmeyi planlıyorum. Bunu da hızlı bir şekilde yapmam lazım.
Filtre olarak Sobonun sf550F iyi gibi gözüküyor. Tetra 6 in 1 test kiti aldım ne kadar kötü durumda bakacağım. Suyunu ilave edince biraz daha toparlar sanırım.
Bu konuda tavsiyeniz varsa sevinirim.
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Kusura bakmayın efendim sorduğunuz soru ve görsel ortadayken perdenin arkasını merak etmediğim için sorun elbette bende.
İlk mesajın neresinde üstten bakma var bilemiyorum.
Sadece uzun uzadıya açıklama yapmak yerine daha kısa şekilde belirttim de siz olayı çok farklı anlamışsınız.
[B]"Dış filtreye yapılacak masraf yerine balık türü, sayısı ve akvaryum hacmi arasındaki oranı tutturmaya çalışsanız daha mantıklı olacak sanki."[/B]
Filtre masrafı yapmak yerine tür değiştirirseniz mevcut filtre iş görür, akvaryum hacmi büyütülemiyorsa balık sayısı ve türü düşürülebilir veya yeni akvaryum kurup uyumsuz türler ayrılıp uygun hacimde beslenebilir demekten farklı bir anlamı yok bu cümlenin.
Kaldı ki mevcut görsel ve yazıya bakınca da filtre önerisinde bulunmak anca sizi yanlış yönlendirme olur.
O yüzden üstten bakma, kendini beğenmişlik, çok bilmişlik gibi kelimeleri kullanmadan önce şartlarınızı ve sebeplerinizi kendiniz söyleyin ki uzun uzadıya seçenekleri ve fikirlerimizi ortaya koyalım.[/QUOTE]
Kusura baktığım bir durum yok sadece sitem ettim.
Mevcut balıklardan birazını isteyene vereceğim. Akvaryumu büyütme şansım yok.
Elimde olanı balıklar ölmeden sağlıklı bir hale getirip devam etmeyi planlıyorum. Bunu da hızlı bir şekilde yapmam lazım.
Filtre olarak Sobonun sf550F iyi gibi gözüküyor. Tetra 6 in 1 test kiti aldım ne kadar kötü durumda bakacağım. Suyunu ilave edince biraz daha toparlar sanırım.
Bu konuda tavsiyeniz varsa sevinirim.
Hangi Filtre?
[QUOTE=mozaik]Hocam selamlar yazdığınız ürünlerin hepside bence fazla pahalı size dış filtre niyetine kullanılabilecek bu filtreyi öneriyorum filtre sepetini akvaryum kapağının üstüne koyarsınız 2 adet 3 cm çapında delik lazım sadece
[URL]https://atakanpetshop.com/sobo-tepe-filtre-10w-800-l-h[/URL]
Ürün bu ancak 350 tlye içinden filtre malzemesi tabiki de çıkmıyor onun içinde
[URL]https://atakanpetshop.com/creaqua-clarifier-filtre-aritici-ped[/URL]
Bu Ürünü öneririm ve filtrelerde önemli olanın sadece sessizlik olmadığı için pickup'u tavsiye etmem japon balıkları suyu çok kirleten balıklar 500l/h az ve bakteri topluluğu oluşturmak içinde geniş bir filtreleme alanı lazım yani dış filtre tepe filtre gibi zaten size önerdiğim bir tepe filtreydi biolife flora ise tepe filtre deki o çirkin görüntüyü ortadan kaldırıyor sadece monera hakkında bilgim yok.
Akvaryumu ne zaman kurdunuz nasıl adımlar izlediniz anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum ayrıca hangi filtreyi alırsanız alın pipo filtreyi çıkarmayın ayrıca su seviyesi pipo filtrenin verimini düşürmüş gördüğüm kadarıyla bir miktar artırırsanız tam performans alırsınız
Başka bir konuda yem sormuşsunuz ben tetra nın bu ürünlerini tercih ederim [URL]https://atakanpetshop.com/tetra-goldfish-100ml---japon-baligi-yemi[/URL]
[URL]https://atakanpetshop.com/tetra-goldfish-granules-100ml---japon-baligi-yemi[/URL]
İki yemide farklı farklı günlerde verebilirsiniz çeşitlilik arttıkça yaşam kalitesi artar siz hergün makarna yer misiniz elbet bir vitamin mineral açıkta kalır hastalanırsınız ve Japon balıklarının galiba hiçbir türünde mide yok yani ne kadar yem verirseniz yer sonra o yem karnında şişer ve balık çatlar ölür[zzz] ayrıca ucuz Petshop yemleride suyun kirlenmesine büyük etken [:cik:]
Birde tasarım hakkında fikir vereyim japon balıkları bitkileri sökerler o yüzde taşa sabitlenmiş anubias gibi Yaprağı sert bitkiler tercih edilebilir balık sayımızda gayet iyi bence ama keşke transgenetik tetra almasaydınızda tek tür japon besleseydiniz[/QUOTE]
Aslında akvaryum kurma planı yoktu her şey çocuğa 4 gün önce okuldan fanusta Japon verdikleri zaman başladı.
Fanusta japon'a yazık olmasın diye ikinci el bir akvaryum aldım iki gün önce. Bizim japon'u da ekledik arkadaşta biraz fazla balık eklemiş popülasyonu fazla oldu haliyle. Tetraları ve birkaç tane japon'u ücretsiz vereceğim ilanı açtım onunla ilgili.
Su seviyesi de aldığım arkadaştan mevcut akvaryumdaki suyun hepsini taşıyamadım ilave su dinlenmeye bıraktım muhtemelen bu akşam tamamlarım.
Bahsettiğiniz yemlerin aynısından almıştım. [:iyi:]
Ses şu an için en önemli şey ses çıkarsa akvaryumu satmak zorundayım eşim kabul etmiyor çünkü ses olayını [:)]
Pipo filtrenin hava pompası çok ses çıkartıyor iptal etmek zorunda kalacağım ya da sessiz bir pompa bulabilirsem olabilir tabii
Akvaryum oturma odasında duruyor günlük kullandığımız yer.
Buna bile zor ikna ettik açıkçası.
Tavsiyelerinizi dikkate alacağım teşekkürler.[EDIT]karakemal,2025-03-22 13:29:17[/EDIT]
[QUOTE=mozaik]Hocam selamlar yazdığınız ürünlerin hepside bence fazla pahalı size dış filtre niyetine kullanılabilecek bu filtreyi öneriyorum filtre sepetini akvaryum kapağının üstüne koyarsınız 2 adet 3 cm çapında delik lazım sadece
[URL]https://atakanpetshop.com/sobo-tepe-filtre-10w-800-l-h[/URL]
Ürün bu ancak 350 tlye içinden filtre malzemesi tabiki de çıkmıyor onun içinde
[URL]https://atakanpetshop.com/creaqua-clarifier-filtre-aritici-ped[/URL]
Bu Ürünü öneririm ve filtrelerde önemli olanın sadece sessizlik olmadığı için pickup'u tavsiye etmem japon balıkları suyu çok kirleten balıklar 500l/h az ve bakteri topluluğu oluşturmak içinde geniş bir filtreleme alanı lazım yani dış filtre tepe filtre gibi zaten size önerdiğim bir tepe filtreydi biolife flora ise tepe filtre deki o çirkin görüntüyü ortadan kaldırıyor sadece monera hakkında bilgim yok.
Akvaryumu ne zaman kurdunuz nasıl adımlar izlediniz anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum ayrıca hangi filtreyi alırsanız alın pipo filtreyi çıkarmayın ayrıca su seviyesi pipo filtrenin verimini düşürmüş gördüğüm kadarıyla bir miktar artırırsanız tam performans alırsınız
Başka bir konuda yem sormuşsunuz ben tetra nın bu ürünlerini tercih ederim [URL]https://atakanpetshop.com/tetra-goldfish-100ml---japon-baligi-yemi[/URL]
[URL]https://atakanpetshop.com/tetra-goldfish-granules-100ml---japon-baligi-yemi[/URL]
İki yemide farklı farklı günlerde verebilirsiniz çeşitlilik arttıkça yaşam kalitesi artar siz hergün makarna yer misiniz elbet bir vitamin mineral açıkta kalır hastalanırsınız ve Japon balıklarının galiba hiçbir türünde mide yok yani ne kadar yem verirseniz yer sonra o yem karnında şişer ve balık çatlar ölür[zzz] ayrıca ucuz Petshop yemleride suyun kirlenmesine büyük etken [:cik:]
Birde tasarım hakkında fikir vereyim japon balıkları bitkileri sökerler o yüzde taşa sabitlenmiş anubias gibi Yaprağı sert bitkiler tercih edilebilir balık sayımızda gayet iyi bence ama keşke transgenetik tetra almasaydınızda tek tür japon besleseydiniz[/QUOTE]
Aslında akvaryum kurma planı yoktu her şey çocuğa 4 gün önce okuldan fanusta Japon verdikleri zaman başladı.
Fanusta japon'a yazık olmasın diye ikinci el bir akvaryum aldım iki gün önce. Bizim japon'u da ekledik arkadaşta biraz fazla balık eklemiş popülasyonu fazla oldu haliyle. Tetraları ve birkaç tane japon'u ücretsiz vereceğim ilanı açtım onunla ilgili.
Su seviyesi de aldığım arkadaştan mevcut akvaryumdaki suyun hepsini taşıyamadım ilave su dinlenmeye bıraktım muhtemelen bu akşam tamamlarım.
Bahsettiğiniz yemlerin aynısından almıştım. [:iyi:]
Ses şu an için en önemli şey ses çıkarsa akvaryumu satmak zorundayım eşim kabul etmiyor çünkü ses olayını [:)]
Pipo filtrenin hava pompası çok ses çıkartıyor iptal etmek zorunda kalacağım ya da sessiz bir pompa bulabilirsem olabilir tabii
Akvaryum oturma odasında duruyor günlük kullandığımız yer.
Buna bile zor ikna ettik açıkçası.
Tavsiyelerinizi dikkate alacağım teşekkürler.[EDIT]karakemal,2025-03-22 13:29:17[/EDIT]
Hangi Filtre?
Bu forumda neden bir şey sorulduğu zaman soruya cevap vermek yerine sadece tenkit ediliyor acaba?
Sorumun cevabını verirsiniz ondan sonra öneriniz varsa iletirsiniz.
Bir kendini beğenmişlik üstten bakma nedir yani?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Dış filtreye yapılacak masraf yerine balık türü, sayısı ve akvaryum hacmi arasındaki oranı tutturmaya çalışsanız daha mantıklı olacak sanki. [:?][/QUOTE]
Çok bilmiş moduna girmeden önce neden fazla canlı var onu sorsanız?
[QUOTE=metehan0106]Akvaryumun yarısı mı sizin?[/QUOTE]
Evet yarısı benim diğer yarısı kiralık.
Doldurmayı hiç düşünemedim iyiki hatırlattınız. [:iyi:]
Bu forumda neden bir şey sorulduğu zaman soruya cevap vermek yerine sadece tenkit ediliyor acaba?
Sorumun cevabını verirsiniz ondan sonra öneriniz varsa iletirsiniz.
Bir kendini beğenmişlik üstten bakma nedir yani?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Dış filtreye yapılacak masraf yerine balık türü, sayısı ve akvaryum hacmi arasındaki oranı tutturmaya çalışsanız daha mantıklı olacak sanki. [:?][/QUOTE]
Çok bilmiş moduna girmeden önce neden fazla canlı var onu sorsanız?
[QUOTE=metehan0106]Akvaryumun yarısı mı sizin?[/QUOTE]
Evet yarısı benim diğer yarısı kiralık.
Doldurmayı hiç düşünemedim iyiki hatırlattınız. [:iyi:]
Hangi Filtre?
Merhaba,
65x30x25 akvaryum için bunlardan hangisini tercih etmek lazım sizce?
-Fluval U3
-Eheim Pickup 160 (2010)
-Biolife monero yada flora
Araştırdığım kadarıyla dip temizliği konusunda biolife iyi gibi. Dedikleri gibi su değişimi gerekmiyor konusu hikaye gibi.
Sessizlik konusunda eheim en iyisi gibi.
Dış filtre en iyi çözüm gibi ama yer konusu sıkıntılı.
Önerilerinizi bekliyorum. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/210320251657151.jpg[/IMG][EDIT]karakemal,2025-03-22 00:57:50[/EDIT]
Merhaba,
65x30x25 akvaryum için bunlardan hangisini tercih etmek lazım sizce?
-Fluval U3
-Eheim Pickup 160 (2010)
-Biolife monero yada flora
Araştırdığım kadarıyla dip temizliği konusunda biolife iyi gibi. Dedikleri gibi su değişimi gerekmiyor konusu hikaye gibi.
Sessizlik konusunda eheim en iyisi gibi.
Dış filtre en iyi çözüm gibi ama yer konusu sıkıntılı.
Önerilerinizi bekliyorum. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256723/210320251657151.jpg[/IMG][EDIT]karakemal,2025-03-22 00:57:50[/EDIT]
Japon Balığim Karnı Şiş Yan Yan Gidiyor
[QUOTE=Taha10]Kaç japon kaç tetraniz var ben toplam 13 civarı birşey gördüm ama emin olamadım [/QUOTE]
2 Terra, 10 japon, 1 çöpçü
[QUOTE=Taha10]Kaç japon kaç tetraniz var ben toplam 13 civarı birşey gördüm ama emin olamadım [/QUOTE]
2 Terra, 10 japon, 1 çöpçü
SON MESAJLAR
- 80x40x40 Nature Aquarium Tetra yyiImaz, 03:43
Yeni Üye Forumu - Sump Mirel, 02:39
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve IgorVladimir, 02:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 84l Akvaryumda Filtre Seçimi NightWist, 02:27
Yeni Üye Forumu - Sobo Sf 550f Bypass Sorunu Shortbuff, 01:13
Filtreleme Seçenekleri - Sunsun 603b Ve Sobo Sf-550f Karşılaştırma userhamit, 00:23
Yeni Üye Forumu - Bitki Önerisi EmiirKaan, 22:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 22:27
Akvaryum Tanıtımı - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir eren12, 21:49
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin ternapi, 21:47
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Su Test Kiti Önerileri portre, 21:33
Işık CO2 ve Ekipmanlar - Tuzlu Su Kurulumu BatuhanTufan, 21:18
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Bitkili Tankda Led Kullanımı Omer0618, 19:34
Işık CO2 ve Ekipmanlar - Sessiz Motor Önerisi mutlubaba, 18:02
Yeni Üye Forumu - Sessiz Filtre Mi İzolasyon Mu? Me0, 16:16
Filtreleme Seçenekleri - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Me0, 15:57
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 170 Litre 5 Adet Oranda Yanına Balık Tavsiyesi Akvaryumcu_Doru, 15:36
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun Cyber_Scout, 12:46
Canlı Doğuranlar - Dünden Bugüne.. Mithrandirr, 11:57
Akvaryum Tanıtımı - Betta Karında Şişlik Tatar10, 10:10
Hastalıklar ve İlaçlar - Tetra Akvaryumu Öneri Orhan76, 09:22
Akvaryum Tanıtımı - Karideslerim Hangi Tür? alp3r, 07:52
Omurgasızlar - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 23:10
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Sf550 Ve Sf350 Filtrasyon Önemli Soru :) Shortbuff, 22:23
Yeni Üye Forumu - Eurostar Hbl 802 Detaylı Deneyimlerim userhamit, 20:23
Filtreleme Seçenekleri - 45x35x35 Amazon Blackwater Kurulumum sakal34, 16:08
Akvaryum Tanıtımı - 120-140lt Akvaryum Kurulumu İçin Tavsiye Orhan76, 15:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlaç Satışı Neden Yok? NightWist, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Aktif Toprak Ve Ters Osmos Sistemleri efesutcu44, 14:29
Taban ve Gübreleme - 84l Lepistes Akvaryumunda Filtre Önerisi Mithrandirr, 10:47
Yeni Üye Forumu - Neon Tetrada Bı Hastalık Var Sufisu, 09:07
Hastalıklar ve İlaçlar - Petshop'a Akvaryum Sistem Kurulumu Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Sunsun 603b Filtre Dizilimi IgorVladimir, 04:00
Filtreleme Seçenekleri - Parkede Eğim aupqua, 21:37
Yeni Üye Forumu - Yeni Bir Kurulum yhackup, 21:16
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum Anubias Üzerinde Oluşum umitlee, 17:15
Bitki Akvaryumları Genel - Shrimp Gh+ Cyber_Scout, 16:17
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 16:11
Akvaryum Tanıtımı - Java Fern Çürümesi Akvaryumcu_Doru, 15:58
Bitkili Akvaryum Canlıları - Akvaryum Ölçülerim Channa İçin Yeterli Mi Mithrandirr, 15:42
Yeni Üye Forumu - Endler Koleksiyonum Köroglu.88, 15:14
Canlı Doğuranlar - Endlerium (hobihane) NightWist, 14:15
Akvaryum Tanıtımı - Aktif Soilli Lepistes Tankı Ph Yükseltme aquaticathearmi, 13:34
Yeni Üye Forumu - Yandan Sump Buharlaşma Sonucu Devirdaim Durması ahmetfiratozkaya, 11:49
Filtre ve Sump Yapımı - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 09:43
Akvaryum Dünyasından Haberler - Akvaryumda Yeni Başlayan Nokta Canlılar Orhan76, 09:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Üretimhanelerdeki Su Bakımı VaranusSalvator, 01:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Beta Balığı Semaay, 00:25
Yeni Üye Forumu - Bitki Türü Bilgisi Cyber_Scout, 23:33
Bitki Türleri ve Bakımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 03:07
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 03:07
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 01:27
- Bitki Çeşitleri emreemin 01:27
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 01:27
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 01:27
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 01:18
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 01:03
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 01:03
- Son Gün Otomatik Yemleme Makinesi kazbek1 00:44
- Son Gün Sunsun Hbl 701 Askı Filtre Sıfır Ürün kazbek1 00:44
- Damızlık Maulana Ve Blue Neon Cigled ( Usisya ) serdar131977 23:21
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:33
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 21:40
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 21:25
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 20:07
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 19:30
- L144 Blueice Dişiler hero14 18:26
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 18:02
- Akvaryum 30*30 metsi 18:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 17:09
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 17:09
- Moss Teli CevdetSERBEST 17:09
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 17:03
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 17:03
- Cüce Kerevit Umt61 16:33
- Cryptocoryne Türleri corail79 16:26
- Anubias Nana corail79 16:26
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 16:26
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 16:26
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 14:22
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:02
- Anubias emregungor 13:49
- Christmass Moss emregungor 13:49
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 13:33
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 13:33
- Lepistes Red Tail Tuxedo Fil Kulak Corydoras.gram 13:22
- Corydoras Melini Corydoras.gram 13:22
- 🌿 Akvaryum Gübreleri🌲 Npk➕️ Fe➕ Excel kilic88 12:54
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 12:37
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 12:37
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 12:37
- Ramshorn SNBT38 12:24
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 12:15
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:13
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:13
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:13
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 12:09
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 12:08
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:46
KULLANICILAR
- 19 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
