ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kebodiscus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]5756,3[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Nisan 2010 14:13
Son Ziyaret:
09 Haziran 2014 16:57
Toplam Mesaj:
630 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Ahmet Kebab
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1972
Yaş:
54
İl:
Izmir
Meslek:
mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yeni Balıklarım
Korhan bey müzikte aşka davet ediyor. Hoş olmuş. İnşallah sağlıkla ve huzurla her daim haberlerinizi alırız. Bebeklerinizde paylaşırsınız. Hatta buradan büyümelerinede izleyerek eşlik etmekten keyif duyarız...
Emeğinize sağlık, muhabbetle kalınız...kebodiscus 2012-09-24 00:55:38
Korhan bey müzikte aşka davet ediyor. Hoş olmuş. İnşallah sağlıkla ve huzurla her daim haberlerinizi alırız. Bebeklerinizde paylaşırsınız. Hatta buradan büyümelerinede izleyerek eşlik etmekten keyif duyarız...
Emeğinize sağlık, muhabbetle kalınız...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
Akvaristler Derneği Fuar Öncesi Son Toplantımızdan Görseller...
kebodiscus 2012-09-23 09:43:40
Akvaristler Derneği Fuar Öncesi Son Toplantımızdan Görseller...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=Onur Ulugöl] Bol eğlenceli, güzel bir akşam oldu. Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.
Davetiye isteğinde bulunan arkadaşlara teslim edildi. Stand hakkında daha önce konuşulan ve toplantıda netleştirilen kurulum planı stand'a dışarıdan bakışta soldan sağa şu şekilde olacak;
1- Timur Eker'in karideslerinin olacağı bitkili tank.
2- Genç discusların sergileneceği tank.
3- Discus tankının üzerinde bir adet ufak palyaço tankı ve bir adet ufak deniz atı ve karideslerin (denizden yakalanmış, fuar sonrası doğasına geri salınacak canlılardır) sergileneceği tank olacak.
4- Tropheus tankı.
5- Malawi tankı. (Dernek Akvaryumu)
Stand'ın sol tarafında yaklaşık 4 metrelik bir açıklık olacak, bu giriş tarafındaki duvarda 'Yılın En Güzel Canlısı' yarışmasında oylanacak fotoğraflar sergilenecek. Stand girişi karşısında, salonda gezenlerin görebileceği bir yüksekliğe 106 ekran tv yerleştireceğiz. Slayt şeklinde geçtiğimiz yıllarda yaptığımız etkinlik ve buluşma fotoğrafları ve videoları gösterilecek.
Çocuklar için balık yakalama etkinliğimizi, etkinlik saatinde etkinlik alanında kuracağımız havuz ile gerçekleştireceğiz.
Herşey yolunda giderse çok güzel bir fuar bizi bekliyor. Bir de yorgunluğumuzu atmak için;
*Cumartesi akşamı (29.09.2012) Alsancak'ta hep beraber eğlenebileceğimiz fasıl düzenliyoruz. Detaylı bilgileri çarşamba günü bu konu altından, facebook üzerinden ve cep telefonlarına mesaj atarak duyuracağım.
Çarşamba sabahı kurulumda görüşmek üzere. Saygılarımla. [/QUOTE]
Akvaristler derneği olaraktan bu sene çok güzel huzurlu bir bütünlük sağlanıyor. Bu bağlamda Akvaristler Derneğinin nacizane bir üyesi olaraktan, Sevgili Akvaristler Derneği temsilcimiz Onur Ulugöl kardeşimize şimdiden teşekkür ederim. Katılımcı tüm arkadaşlarımızın gönüllerine sağlık. Akvaristler Derneği ailemizle hepberaber çok güzel bir fuar dilimi yaşayacağız...
Süper neşeli , muhabbeten sıcak, aşırı huzurlu bir akşam yaşadık....
Özellikle fasıl eğlencesi süper bir etkinlik , çok iyi düşünmüşsün Onur kardeşim...
Katılımcı tüm kardeşlerime, abilerimize bir kez daha teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
kebodiscus 2012-09-22 23:39:56
[QUOTE=Onur Ulugöl] Bol eğlenceli, güzel bir akşam oldu. Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.

Davetiye isteğinde bulunan arkadaşlara teslim edildi. Stand hakkında daha önce konuşulan ve toplantıda netleştirilen kurulum planı stand'a dışarıdan bakışta soldan sağa şu şekilde olacak;
1- Timur Eker'in karideslerinin olacağı bitkili tank.
2- Genç discusların sergileneceği tank.
3- Discus tankının üzerinde bir adet ufak palyaço tankı ve bir adet ufak deniz atı ve karideslerin (denizden yakalanmış, fuar sonrası doğasına geri salınacak canlılardır) sergileneceği tank olacak.
4- Tropheus tankı.
5- Malawi tankı. (Dernek Akvaryumu)
Stand'ın sol tarafında yaklaşık 4 metrelik bir açıklık olacak, bu giriş tarafındaki duvarda 'Yılın En Güzel Canlısı' yarışmasında oylanacak fotoğraflar sergilenecek. Stand girişi karşısında, salonda gezenlerin görebileceği bir yüksekliğe 106 ekran tv yerleştireceğiz. Slayt şeklinde geçtiğimiz yıllarda yaptığımız etkinlik ve buluşma fotoğrafları ve videoları gösterilecek.
Çocuklar için balık yakalama etkinliğimizi, etkinlik saatinde etkinlik alanında kuracağımız havuz ile gerçekleştireceğiz.
Herşey yolunda giderse çok güzel bir fuar bizi bekliyor. Bir de yorgunluğumuzu atmak için;

*Cumartesi akşamı (29.09.2012) Alsancak'ta hep beraber eğlenebileceğimiz fasıl düzenliyoruz. Detaylı bilgileri çarşamba günü bu konu altından, facebook üzerinden ve cep telefonlarına mesaj atarak duyuracağım.
Çarşamba sabahı kurulumda görüşmek üzere. Saygılarımla. [/QUOTE]
Akvaristler derneği olaraktan bu sene çok güzel huzurlu bir bütünlük sağlanıyor. Bu bağlamda Akvaristler Derneğinin nacizane bir üyesi olaraktan, Sevgili Akvaristler Derneği temsilcimiz Onur Ulugöl kardeşimize şimdiden teşekkür ederim. Katılımcı tüm arkadaşlarımızın gönüllerine sağlık. Akvaristler Derneği ailemizle hepberaber çok güzel bir fuar dilimi yaşayacağız...
Süper neşeli , muhabbeten sıcak, aşırı huzurlu bir akşam yaşadık....
Özellikle fasıl eğlencesi süper bir etkinlik , çok iyi düşünmüşsün Onur kardeşim...
Katılımcı tüm kardeşlerime, abilerimize bir kez daha teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=bjkalley]
Refet kardeşim ,fiziken senin farkına varacak kadar senden hiç uzaklaşmamışım.
Kulakları çınlasın (gecenin bu saatinde uyuyordur ama
) ben çocukken çok sevdiğim bir amcama benzer şekilde bir yerde takılmışlardı. Maden yüklü dağlarda ot bitmez demişti. Çocukluk aklımda kalmıştı ama benden yaşça büyük kardeşlerimdende Türkiyede maden olduğunu duymuştum. anlamlandıramıştım. Hatta beton olan yerlerde bitki, ağaç olmadığından aklımdan buraların altı dolu diye düşünüyordum. Yedi sekiz yaşlarındaydım. Aradan bir sene geçmişti. Yaz günü Ayvalıkta bir yere götürülmüştük. Yol öyle keyifliydiki. Yolculuğu gerçekleştirdiğimiz toprak yolların etrafı yemyeşildi. İçerisinde bulunduğumuz araç toprak yoldan giderken ağaç dallarına değiyordu. Ve bir anda sanki bambaşka bir yere gelmeye başlamıştık. Yeşillikler kayboldu. Eski zamanlarda maden işleme tesisi olarak kullanılmış bir yerdi. O zaman Zeki amcanın cümlesi bende oturmuştu. Tecrübe ederek yaşamımda sabitledim cümlesini. Maden yüklü dağlarda ot bitmez...
Muhabbetle fuardada görüşmek üzere...
kebodiscus 2012-09-22 01:59:59
[QUOTE=bjkalley]
Abi komple derken benim saçım yok, ben gelebiliyor muyum?
[/QUOTE]
Refet kardeşim ,fiziken senin farkına varacak kadar senden hiç uzaklaşmamışım.
Kulakları çınlasın (gecenin bu saatinde uyuyordur ama
) ben çocukken çok sevdiğim bir amcama benzer şekilde bir yerde takılmışlardı. Maden yüklü dağlarda ot bitmez demişti. Çocukluk aklımda kalmıştı ama benden yaşça büyük kardeşlerimdende Türkiyede maden olduğunu duymuştum. anlamlandıramıştım. Hatta beton olan yerlerde bitki, ağaç olmadığından aklımdan buraların altı dolu diye düşünüyordum. Yedi sekiz yaşlarındaydım. Aradan bir sene geçmişti. Yaz günü Ayvalıkta bir yere götürülmüştük. Yol öyle keyifliydiki. Yolculuğu gerçekleştirdiğimiz toprak yolların etrafı yemyeşildi. İçerisinde bulunduğumuz araç toprak yoldan giderken ağaç dallarına değiyordu. Ve bir anda sanki bambaşka bir yere gelmeye başlamıştık. Yeşillikler kayboldu. Eski zamanlarda maden işleme tesisi olarak kullanılmış bir yerdi. O zaman Zeki amcanın cümlesi bende oturmuştu. Tecrübe ederek yaşamımda sabitledim cümlesini. Maden yüklü dağlarda ot bitmez...Muhabbetle fuardada görüşmek üzere...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=milamber]Ben yine mesaideyim gene yokum :(. Fuarda görüşmek üzere artık.
[/QUOTE]
İbrahim hocam merhaba...
Fuarda sağlıkla görüşelim inşallah, gönlünün bizlerle beraber olduğundan eminiz. Ama sizler sayesinde bizler rahat oturabiliyoruz. Allah kuvvet versin, sağlıkal olasınız her daim...
Fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=SAMİ GÖKÇE] Bende İnşallah arkadaşlarım Sinan Özsel ve Mehmet Akif Doğanay'la beraber geleceğim.
Sami hocam merhaba...
Fuarda da inşallah beraberiz. Fuar dönemi ve fuarda çok güzel ve uzun zaman dilimlerini yaşadıktan sonraki hafta bir değişik geliyor insana.
Kalabalık, sohbet, muhabbet, neşe derken çok çabuk geçen 4 gün yaşayacağız...
Yarın akşam cumartesi günü (bu gün) muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=milamber]Ben yine mesaideyim gene yokum :(. Fuarda görüşmek üzere artık.
İbrahim hocam merhaba...
Fuarda sağlıkla görüşelim inşallah, gönlünün bizlerle beraber olduğundan eminiz. Ama sizler sayesinde bizler rahat oturabiliyoruz. Allah kuvvet versin, sağlıkal olasınız her daim...
Fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=SAMİ GÖKÇE] Bende İnşallah arkadaşlarım Sinan Özsel ve Mehmet Akif Doğanay'la beraber geleceğim.
Görüşmek üzere.....
[/QUOTE]
Sami hocam merhaba...
Fuarda da inşallah beraberiz. Fuar dönemi ve fuarda çok güzel ve uzun zaman dilimlerini yaşadıktan sonraki hafta bir değişik geliyor insana.
Kalabalık, sohbet, muhabbet, neşe derken çok çabuk geçen 4 gün yaşayacağız...
Yarın akşam cumartesi günü (bu gün) muhabbetle görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=nurhan]Toplantıya katılamazsak bile fuar günü kapıda bilet temin edebiliyoruz değil mi? Ziyaretçiler için ücretli mi olacak, ücret hakkında bilginiz var mı? [/QUOTE]
[QUOTE=Hermit] Fuar için dağıtılacak davetiyeleri afişlerle birlikte dün Efor Fuarcılıktan teslim aldım.
Fuar'a gelecek akvarist dostlarımız katılımlarınızı kişi sayısı ile birlikte lütfen bu konu altında belirtiniz. İzmirde ikamet edip davetilerini erken almak isteyenler linkte detayları olan fuardan önce yapılacak son toplantıda alabilirler.
http://www.akvaryum.com/Forum/fuar_oncesi_son_toplanti_22092012_k616300.asp
kebodiscus 2012-09-21 01:03:22
[QUOTE=nurhan]Toplantıya katılamazsak bile fuar günü kapıda bilet temin edebiliyoruz değil mi? Ziyaretçiler için ücretli mi olacak, ücret hakkında bilginiz var mı? [/QUOTE]
[QUOTE=Hermit] Fuar için dağıtılacak davetiyeleri afişlerle birlikte dün Efor Fuarcılıktan teslim aldım.
Fuar'a gelecek akvarist dostlarımız katılımlarınızı kişi sayısı ile birlikte lütfen bu konu altında belirtiniz. İzmirde ikamet edip davetilerini erken almak isteyenler linkte detayları olan fuardan önce yapılacak son toplantıda alabilirler.
http://www.akvaryum.com/Forum/fuar_oncesi_son_toplanti_22092012_k616300.asp
Not: Şehir dışından katılacak misafirlerimiz, dernek standında görev alacak tüm arkadaşlarımızda görevli kartları olacak. İmzamdaki numaradan bana veya İzmir'de tanıdığınız diğer kişilere ulaştığınız takdirde fuar sergi salonu giriş kapısından sizleri karşılayacağız.
[/QUOTE]
Değerli forum üyemiz Nurhan Efendi öncelikle iyi geceler diliyorum.
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcimiz Onur Ulugöl arkadaşımızın açıklamasında belirttiği üzere 2 gün sonra Cumartesi günü yapılacak toplantıda katılmayı düşünüyorsanız elden davetiyenizi alabilirsiniz. Diğer türlü kendisine katılımınızı belirtirseniz davetiyelerinizi ayıracaktır. Geçen sene giriş ücreti ziyaretçilere Fuar idaresi tarafından 3 tl olarak ücretlendiriliyordu diye anımsıyorum.
Akvaristler Derneği Temsilcisi Arkadaşımız Onur Ulugölle görüşerek , her sene olduğunca bu senede ücretsiz olaraktan davetiyelerinizi ayırtıp alabilirsiniz.
Umarım uygunluğunuz olur. Epeyce neşeli ve bilgi paylaşımlı sosyal bir ortam oluşan fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcimiz Onur Ulugöl arkadaşımızın açıklamasında belirttiği üzere 2 gün sonra Cumartesi günü yapılacak toplantıda katılmayı düşünüyorsanız elden davetiyenizi alabilirsiniz. Diğer türlü kendisine katılımınızı belirtirseniz davetiyelerinizi ayıracaktır. Geçen sene giriş ücreti ziyaretçilere Fuar idaresi tarafından 3 tl olarak ücretlendiriliyordu diye anımsıyorum.
Akvaristler Derneği Temsilcisi Arkadaşımız Onur Ulugölle görüşerek , her sene olduğunca bu senede ücretsiz olaraktan davetiyelerinizi ayırtıp alabilirsiniz.
Umarım uygunluğunuz olur. Epeyce neşeli ve bilgi paylaşımlı sosyal bir ortam oluşan fuarda muhabbetle görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=beyzade4545]Acaba fuar standı kaç gün açık kalacak ? Malum bu hafta kpss sınavı var. Eşimi sınava götüreceğim. Ona göre plan yapmıştık.Hafta içi mesai saati mantığıyla çalışıyorum. Eğer haftaya hafta sonuna kadar açık olursa bana da Alaşehirden 2 kişilik davetiye rica edeceğim.
[/QUOTE]
Kemal bey merhaba,
Petshow fuarı 27 eylül 30 eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Saat 11.00 ile 20.00 arasında dolaşım müsadesi bulunmaktadır.
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcisi Onur Ulugöl arkadaşımız davetiyelerinizi mesajınıza istinaden ayıracaktır.
Ayrıca sınavda başarılar dilerim, muhabbetle fuarda görüşmek üzere...kebodiscus 2012-09-21 00:05:11
[QUOTE=beyzade4545]Acaba fuar standı kaç gün açık kalacak ? Malum bu hafta kpss sınavı var. Eşimi sınava götüreceğim. Ona göre plan yapmıştık.Hafta içi mesai saati mantığıyla çalışıyorum. Eğer haftaya hafta sonuna kadar açık olursa bana da Alaşehirden 2 kişilik davetiye rica edeceğim.
[/QUOTE]
Kemal bey merhaba,
Petshow fuarı 27 eylül 30 eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Saat 11.00 ile 20.00 arasında dolaşım müsadesi bulunmaktadır.
Akvaristler Derneği İzmir Temsilcisi Onur Ulugöl arkadaşımız davetiyelerinizi mesajınıza istinaden ayıracaktır.
Ayrıca sınavda başarılar dilerim, muhabbetle fuarda görüşmek üzere...
15. Pet Show Fuarı 2012 Davetiyeleri
[QUOTE=ftwda gstkp]Eğer yaş sorun olmazsa gelebilirim
[/QUOTE]
Uğur kardeşim yaşla alakalı fuarda kişisel bir sorunun olmaz. Ailenin bilgisi olduğu ve izin verdikleri müddetçe fuarda Akvaristler Derneği standında hobiciler ve dernek yöneticileri ve üyeleriyle beraber olabilirsin.
Fuar etkinliği komple kişilerin dolaşımına açık bir etkinliktir.
Akvaristler derneği Türkiye'de akvaryumculuk hobisini doğaya zarar vermeden geliştirmek ve akvaristler arasında sosyal dayanışmayı sağlamak için çalışan bir dernektir. Herkesede oluşturduğu ve içinde bulunduğu ortamları açıktır...
Muhabbetle fuarda görüşmek temennisiyle...
[QUOTE=ftwda gstkp]Eğer yaş sorun olmazsa gelebilirim
[/QUOTE]
Uğur kardeşim yaşla alakalı fuarda kişisel bir sorunun olmaz. Ailenin bilgisi olduğu ve izin verdikleri müddetçe fuarda Akvaristler Derneği standında hobiciler ve dernek yöneticileri ve üyeleriyle beraber olabilirsin.
Fuar etkinliği komple kişilerin dolaşımına açık bir etkinliktir.
Akvaristler derneği Türkiye'de akvaryumculuk hobisini doğaya zarar vermeden geliştirmek ve akvaristler arasında sosyal dayanışmayı sağlamak için çalışan bir dernektir. Herkesede oluşturduğu ve içinde bulunduğu ortamları açıktır...
Muhabbetle fuarda görüşmek temennisiyle...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=waterlion]Bir sıkıntı olmazsa bende bu sene fuardayım:D yanlız otobüsle geldiğimde otobüs bulunmuyo ve kaçtı durumlarını yaşamamak için arabayla gelmek tercihim olacak:DAhmet abi artık fuarda benim bünyeye göre bi otopark yeri ayarlarsın:D bide arabayı şuursuzluğa karşı sigortalatsammı diyorum:D[/QUOTE]
Merter kardeşim şimdiden hoşgeldin diyorum sana :-)
Kardeşim park yeri hiç dert değil hazırda , arabaya göremi hazırlayalım yeri :-) ,yoksa senin aracına göremi :-)
Şakası bir yana sağlıkla gelin inşallah hiçbirşey problem olmaz.
Akvaristler Derneği standında buluşmak adına vereceğiniz emekler içinde , şimdiden şahsen teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
[QUOTE=waterlion]Bir sıkıntı olmazsa bende bu sene fuardayım:D yanlız otobüsle geldiğimde otobüs bulunmuyo ve kaçtı durumlarını yaşamamak için arabayla gelmek tercihim olacak:DAhmet abi artık fuarda benim bünyeye göre bi otopark yeri ayarlarsın:D bide arabayı şuursuzluğa karşı sigortalatsammı diyorum:D[/QUOTE]
Merter kardeşim şimdiden hoşgeldin diyorum sana :-)
Kardeşim park yeri hiç dert değil hazırda , arabaya göremi hazırlayalım yeri :-) ,yoksa senin aracına göremi :-)
Şakası bir yana sağlıkla gelin inşallah hiçbirşey problem olmaz.
Akvaristler Derneği standında buluşmak adına vereceğiniz emekler içinde , şimdiden şahsen teşekkür ederim.
Muhabbetle görüşmek üzere...
Fuar Öncesi Son Toplantı ve Davetiyelerin Dağıtımı 22.09.2012
[QUOTE=climb] Şimdilik cumartesi ordayım diyeyim çünkü heran ordayız olabilir belli olmaz
[/QUOTE]
İlker kardeşim merhaba,
Her an ordayız şıkkı daha güzel , umarım bu şekilde olur. Bu senede eğlenceli ve sohbetsel güzel bir ortam olacak...
Hayırlısı olsun İlkerim, imzanda blue zaire moba yakındaya maşallah çekeyim şimdiden.
Ayrıca Allah ömürlü etsin diyelim. Görsel paylaşımlarını sabırsızlıkla bekliyorum.
Muhabbetle görüşmek üzere...
kebodiscus 2012-09-19 21:22:07
[QUOTE=climb] Şimdilik cumartesi ordayım diyeyim çünkü heran ordayız olabilir belli olmaz
[/QUOTE]
İlker kardeşim merhaba,
Her an ordayız şıkkı daha güzel , umarım bu şekilde olur. Bu senede eğlenceli ve sohbetsel güzel bir ortam olacak...
Hayırlısı olsun İlkerim, imzanda blue zaire moba yakındaya maşallah çekeyim şimdiden.
Ayrıca Allah ömürlü etsin diyelim. Görsel paylaşımlarını sabırsızlıkla bekliyorum.Muhabbetle görüşmek üzere...
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





















































































































