ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MuTLu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Aralık 2010 15:32
Son Ziyaret:
01 Haziran 2026 20:14
Toplam Mesaj:
25 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mutlu KILINÇ
Doğum Tarihi:
04 Haziran 1985
Yaş:
41
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mutlu KILINÇ
SON 10 MESAJI
Mavi Prenses İlk Yavru Ve Deneyimim
[B][/B]Arkadaşlar herkese merhabalar[B][/B]
Daha önce hiç ciklet beslememiştim ilk deneyimim ve ilk yavru almam.
Ne yaptığımı kısaca anlatayım ve bilgili arkadaşlar yorum yaparsa, tavsiye verirse bunlara açık olduğumu, öğrenmek istediğimi belirteyim.
Mavi prensesimi kusturdum; sanırım 15 adet yavru aldım. Yavruları ayrı bir tanka aldım kusturduğum dişiyi kusturduktan tekrar ana tanka koydum.
Doğrular ve yanlışlar yorumlarınızı bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102621/020220252027241.jpg[/IMG]
[B][/B]Arkadaşlar herkese merhabalar[B][/B]
Daha önce hiç ciklet beslememiştim ilk deneyimim ve ilk yavru almam.
Ne yaptığımı kısaca anlatayım ve bilgili arkadaşlar yorum yaparsa, tavsiye verirse bunlara açık olduğumu, öğrenmek istediğimi belirteyim.
Mavi prensesimi kusturdum; sanırım 15 adet yavru aldım. Yavruları ayrı bir tanka aldım kusturduğum dişiyi kusturduktan tekrar ana tanka koydum.
Doğrular ve yanlışlar yorumlarınızı bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102621/020220252027241.jpg[/IMG]
Balığın Ağzı Dolumu?
Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için. Akvaryumda fileli yavruluk var oraya tek başına balığı alabilirim.
Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için. Akvaryumda fileli yavruluk var oraya tek başına balığı alabilirim.
Balığın Ağzı Dolumu?
Peki yavruluğa alsam olur mu balığı. Bu 2-3 haftayı yavrulukta geçirse ve kusturma vs. hiç uğraşmasam, hem diğer balıklarda ağzında atınca yavruları yemez
Peki yavruluğa alsam olur mu balığı. Bu 2-3 haftayı yavrulukta geçirse ve kusturma vs. hiç uğraşmasam, hem diğer balıklarda ağzında atınca yavruları yemez
Balığın Ağzı Dolumu?
[B][/B]Arkadaşlar herkese iyi akşamlar öncelikle.
[B][/B]
Daha önce hiç cichlid mavi prenses beslememiştim onu belirteyim. Aşağıda balığın resmi ve ekleyebilirsem videosu olacak. Sizce balığın ağzında yavru mu var ve bu konu hakkında ne yapmalıyım. Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
Bu arada balık ile ilgili bilgileride veriyim. Ben akvaryumcudan 8 kasımda karma cichlid olarak 1-1,5 santim iken almıştım. Tahminimce balık şimdi 4 aylık falan olması lazım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102621/210120252231551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102621/210120252231571.jpg[/IMG][EDIT]MuTLu,2025-01-21 22:34:59[/EDIT]
[B][/B]Arkadaşlar herkese iyi akşamlar öncelikle.
[B][/B]
Daha önce hiç cichlid mavi prenses beslememiştim onu belirteyim. Aşağıda balığın resmi ve ekleyebilirsem videosu olacak. Sizce balığın ağzında yavru mu var ve bu konu hakkında ne yapmalıyım. Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
Bu arada balık ile ilgili bilgileride veriyim. Ben akvaryumcudan 8 kasımda karma cichlid olarak 1-1,5 santim iken almıştım. Tahminimce balık şimdi 4 aylık falan olması lazım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102621/210120252231551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102621/210120252231571.jpg[/IMG][EDIT]MuTLu,2025-01-21 22:34:59[/EDIT]
4 Metrelik Akvaryum İçin Tavsiyeler
Tekrardan herkese merhabalar, görüşleriniz için teşekkürler.
Ankarada 2 yerden fiyat aldım, yerler şimdilik bende kalsın sonra söylerim ama fiyatlar şöyle:
- X akvaryumcu 25 bin TL'ye Sumplu yaparım dedi. Yani sadece akvaryum ve sump boş akvaryum.
- Y akvaryumcu da tasarımıyla birlikte (2'ye 2metrelik akvaryumdan 2 adet) bitkileri balıkları vs. dahil 28 bin TL Fiyat verdi.
X akvaryumcu benim bildiğim tanıdığım daha önceki sene 125*50*60h akvaryum yaptırdığım birisi ve akvaryumları kaliteli.
Y akvaryumcuyu tanımıyorum sadece instagram üzerinden tasarımlarını gördüm.
Tekrardan herkese merhabalar, görüşleriniz için teşekkürler.
Ankarada 2 yerden fiyat aldım, yerler şimdilik bende kalsın sonra söylerim ama fiyatlar şöyle:
- X akvaryumcu 25 bin TL'ye Sumplu yaparım dedi. Yani sadece akvaryum ve sump boş akvaryum.
- Y akvaryumcu da tasarımıyla birlikte (2'ye 2metrelik akvaryumdan 2 adet) bitkileri balıkları vs. dahil 28 bin TL Fiyat verdi.
X akvaryumcu benim bildiğim tanıdığım daha önceki sene 125*50*60h akvaryum yaptırdığım birisi ve akvaryumları kaliteli.
Y akvaryumcuyu tanımıyorum sadece instagram üzerinden tasarımlarını gördüm.
4 Metrelik Akvaryum İçin Tavsiyeler
Arkadaşlar öncelikle ve tekrardan herkese değerli görüşlerinizi için teşekkür ediyorum. Buradan herkesin sorduğuna cevap vermek istiyorum.
öncelikle parasal bi sıkıntı yok 30 bin TL yi gözden çıkardım, ayrıca yakacağı elektrik harcayacağı su da benim için önemli değil, bunlar göze aldığım şeyler.
Ben bitkili olarak düşündüm bi orman havasında bol yeşillikli, o yüzden bitkili dedim. Şimdiki düşüncem bu yönde ama tabiki 3-5 sene sonra illaki farklı türler besleyeceğim. 2-2 görsel olarak çok itici geliyor bana (tabiki birebir örneğini görmedim kafamda oluşan algı bu yönde), şimdilik 4 metre de ısrarcı olacağım fakat yüksekliği değişebilir.
[B]Hayal kuruyor diyen arkadaşa da tavsiyem:
hayalde kurmak iyi birşey size de tavsiye ederim ve umarım hayallerinizde gerçekleşir.[/B]
Akvaryumcu tavsiyelerinizi bekliyorum. Daha önce yapan arkadaşlar varsa bu boyutlarda akvaryum tavsiyelerini bekliyorum. Yazan herkesin görüşlerini de aklımın bi köşesine koyuyor ve tekrardan değerli görüşleri için teşekkür ediyorum.[EDIT]MuTLu,2022-03-15 14:40:53[/EDIT]
Arkadaşlar öncelikle ve tekrardan herkese değerli görüşlerinizi için teşekkür ediyorum. Buradan herkesin sorduğuna cevap vermek istiyorum.
öncelikle parasal bi sıkıntı yok 30 bin TL yi gözden çıkardım, ayrıca yakacağı elektrik harcayacağı su da benim için önemli değil, bunlar göze aldığım şeyler.
Ben bitkili olarak düşündüm bi orman havasında bol yeşillikli, o yüzden bitkili dedim. Şimdiki düşüncem bu yönde ama tabiki 3-5 sene sonra illaki farklı türler besleyeceğim. 2-2 görsel olarak çok itici geliyor bana (tabiki birebir örneğini görmedim kafamda oluşan algı bu yönde), şimdilik 4 metre de ısrarcı olacağım fakat yüksekliği değişebilir.
[B]Hayal kuruyor diyen arkadaşa da tavsiyem:
hayalde kurmak iyi birşey size de tavsiye ederim ve umarım hayallerinizde gerçekleşir.[/B]
Akvaryumcu tavsiyelerinizi bekliyorum. Daha önce yapan arkadaşlar varsa bu boyutlarda akvaryum tavsiyelerini bekliyorum. Yazan herkesin görüşlerini de aklımın bi köşesine koyuyor ve tekrardan değerli görüşleri için teşekkür ediyorum.[EDIT]MuTLu,2022-03-15 14:40:53[/EDIT]
4 Metrelik Akvaryum İçin Tavsiyeler
[QUOTE=Abdulrahman]Merhaba Mutlu bey, bahsettiğiniz boyda bir akvaryum hem kurulum hem kullanım açısından gerçekten zor bir akvaryum olur, koyulduğu yerden kalkmamalı, ekonominiz çok iyi olmalı, ışık, arıtma, yem, bunlar hep maliyet, acizane bu işi abartmamak lazım diye düşünenlerdenim, yerinizde olsam 2 metreye 1 metre yükseklik gömme akvaryum yaptırırdım, ebat akvaryumda çok önemlidir, siz 4 metreye 60 cm bir akvaryum yaptırdığınızda inanın çok güzel bir görüntü oluşmayacak, ama benim söylediğim boyda bir akvaryum hazır varsa gidin yerinde görün çok güzel görünür, hele birde içini güzel süslerseniz, hatta iki tane aynı ebattan yaptırıp karşılıklı da koyabilirsiniz yerinize göre, yerden yüksekliğini ortamdaki oturma araçlarına oturulduğunda akvaryumun ortası göz hizasına gelecek yükseklikte olmalı bu da çok önemlidir, projenizde başarılar, kolaylıklar dilerim...[/QUOTE]
öncelikle teşekkürler değerli görüşleriniz için. akvaryum koyulduğu yerden kalkmayacak. bi TV izleme keyif köşesi yapılacak ve oraya göre aydınlatması,dizaynı yapılacak,4 metre olmasının nedeni de bu köşeyi tamamlaması. 2 ye 1 orası için ugun değil maalesef. Maliyet konusuna gelecek olursak tabiki göze aldığım şeyler.
[QUOTE=grandturco]4metrelik bı akvaryum sağlıksız olur diyen camcı muhatap almayın derim lakin akvaryum imalatçısı ve camcı bence çok ayrı yerdeler bu boydaki bı akvaryumu çok rahat gelir istediğiniz yerde kurucak satıcılar var parasal anlamda buna hazır olmalısınız ama ciddi rakamlar çıkacaktır birde bu şekilde bir tankta 60cm yükseklik yapıp bitkili yapmak pek mantıklı değil gibi genelde bitki akvaryumlarında yükseklik istemezler sanırım bu ışıkla alakalı tam emin değilim.ama böyle bı akvaryum yaptırırsanız merakla kurulum aşamasından içinde beslediginiz balığa kadar beklerim[:)][/QUOTE]
teşekkürler, tanıdık bildik akvaryumcu önerileriniz varsa bekliyorum.
[QUOTE=Abdulrahman]Merhaba Mutlu bey, bahsettiğiniz boyda bir akvaryum hem kurulum hem kullanım açısından gerçekten zor bir akvaryum olur, koyulduğu yerden kalkmamalı, ekonominiz çok iyi olmalı, ışık, arıtma, yem, bunlar hep maliyet, acizane bu işi abartmamak lazım diye düşünenlerdenim, yerinizde olsam 2 metreye 1 metre yükseklik gömme akvaryum yaptırırdım, ebat akvaryumda çok önemlidir, siz 4 metreye 60 cm bir akvaryum yaptırdığınızda inanın çok güzel bir görüntü oluşmayacak, ama benim söylediğim boyda bir akvaryum hazır varsa gidin yerinde görün çok güzel görünür, hele birde içini güzel süslerseniz, hatta iki tane aynı ebattan yaptırıp karşılıklı da koyabilirsiniz yerinize göre, yerden yüksekliğini ortamdaki oturma araçlarına oturulduğunda akvaryumun ortası göz hizasına gelecek yükseklikte olmalı bu da çok önemlidir, projenizde başarılar, kolaylıklar dilerim...[/QUOTE]
öncelikle teşekkürler değerli görüşleriniz için. akvaryum koyulduğu yerden kalkmayacak. bi TV izleme keyif köşesi yapılacak ve oraya göre aydınlatması,dizaynı yapılacak,4 metre olmasının nedeni de bu köşeyi tamamlaması. 2 ye 1 orası için ugun değil maalesef. Maliyet konusuna gelecek olursak tabiki göze aldığım şeyler.
[QUOTE=grandturco]4metrelik bı akvaryum sağlıksız olur diyen camcı muhatap almayın derim lakin akvaryum imalatçısı ve camcı bence çok ayrı yerdeler bu boydaki bı akvaryumu çok rahat gelir istediğiniz yerde kurucak satıcılar var parasal anlamda buna hazır olmalısınız ama ciddi rakamlar çıkacaktır birde bu şekilde bir tankta 60cm yükseklik yapıp bitkili yapmak pek mantıklı değil gibi genelde bitki akvaryumlarında yükseklik istemezler sanırım bu ışıkla alakalı tam emin değilim.ama böyle bı akvaryum yaptırırsanız merakla kurulum aşamasından içinde beslediginiz balığa kadar beklerim[:)][/QUOTE]
teşekkürler, tanıdık bildik akvaryumcu önerileriniz varsa bekliyorum.
4 Metrelik Akvaryum İçin Tavsiyeler
Öncelikle herkese merhabalar,
Uzun süredir aklımda olan ve hayata geçirmeyi planladığım akvaryumumu yaptırmak istiyorum. Sizlerinde değerli bilgi ve görüşlerinizle bana yardımcı olabileceğinizi düşünüyorum.
[B] - Akvaryum 400*60*60 tv ünitesi tarzında (yani yere yakın olacak)
- Akvaryum sump sistemli olacak
- Bitkili olacak
- Şehir olarak Rize de olacak, önemli olan parası neyse gelip eve kurabilmesi. [/B]
Ankaradan 2 akvaryumcuyla görüştüm birtanesi 4 metreyi 2ye 2 bölmeyi, 4 metre uzun ömürlü olmayacağını söyledi.
Tasarım ve de akvaryumcu tavsiyeleri olarak görüşlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.
Öncelikle herkese merhabalar,
Uzun süredir aklımda olan ve hayata geçirmeyi planladığım akvaryumumu yaptırmak istiyorum. Sizlerinde değerli bilgi ve görüşlerinizle bana yardımcı olabileceğinizi düşünüyorum.
[B] - Akvaryum 400*60*60 tv ünitesi tarzında (yani yere yakın olacak)
- Akvaryum sump sistemli olacak
- Bitkili olacak
- Şehir olarak Rize de olacak, önemli olan parası neyse gelip eve kurabilmesi. [/B]
Ankaradan 2 akvaryumcuyla görüştüm birtanesi 4 metreyi 2ye 2 bölmeyi, 4 metre uzun ömürlü olmayacağını söyledi.
Tasarım ve de akvaryumcu tavsiyeleri olarak görüşlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.
Bu Balık Hangi Çöpçü Balığı Türü ?
[QUOTE=Serkanjb]
Cae değil...[:((]
Albino Frenatus türü[/QUOTE]
Haklısınız bende burada görünce farkettim, ama akvaryumcu bana CAE diye satmıştı. öğrendik sayenizde.
[QUOTE=Serkanjb]
Cae değil...[:((]
Albino Frenatus türü[/QUOTE]
Haklısınız bende burada görünce farkettim, ama akvaryumcu bana CAE diye satmıştı. öğrendik sayenizde.
Bu Balık Hangi Çöpçü Balığı Türü ?
Bende de aynı balıktan var(beyaz olanından). Akvaryumcudan alırken cae balığı diye almıştım.[EDIT]MuTLu,2021-03-02 23:01:51[/EDIT]
Bende de aynı balıktan var(beyaz olanından). Akvaryumcudan alırken cae balığı diye almıştım.[EDIT]MuTLu,2021-03-02 23:01:51[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
portre,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
Hoppala,
Kuduoglu,
EKAR,
oktay42,
osmandbnl,
Formicasmind,
huseyincan,
joko29,
HaydarGul,
JujuSeri,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
AquaShirmp,
Malawi34,
yeekim,
0rnn,
888starz_tjml,
seljoy,
lonelywarrior40,
ezzalisi,
oguzozt,
syerli,
orhanacikgoz,
BurakSemihAslan,
oguzkanmaz,
ternapi,
hakanb.,
Salihsapkaa,
888starz_ixSa,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
