ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
dizdar_28
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Nisan 2012 01:24
Son Ziyaret:
07 Haziran 2022 10:01
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Hoca
Doğum Tarihi:
25 Haziran 1976
Yaş:
50
İl:
Istanbul
Meslek:
öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet Hoca
SON 10 MESAJI
Lutfen Yardim! Bitkilerimde Yaprak Yırtığı Oluyor
[QUOTE=hkucuk]
Aydınlatmanız yetersiz olabilir mi 200 lt için nasıl bir aydınlatmanız var. Ayrıca tabanınız da sadece hagen kum var yani aktif bir toprak yok. O nedenle bitki köklerine ilave katı gübre de koymanızda fayda olacak. Yapraklarınızın delik olması potasyum eksikliğinden ziyade kırmızılıkta görünmediğinden demir ve mikrobesin eksikliği de olabilir. Tabi aydınlatma da yetersiz ise bu da ayrı bir sebep yoksa bitkiniz orta zorlukta bir bitki.[/QUOTE]
aydınlatmam oldukça güçlü. zeminde hagen kum altında lav kırığı var. yukarıdaki gübreleri yazdığım oranda veriyorum demir dahil.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Vermiş olduğunuz bilgilerden sadece şu iki unsur zaten başlı başına bir sorun 200 LT ve mayalı hele ki bu tür kırmızı renk tondaki bitkilerin daha nazlı ve zor olduğunu düşünürsek .
Birde bu yırtılma sadece bu bitkilerde mi var. Çünkü geri plandaki Yeşil bitkilerin maşallahı var gibi duruyor Demir gübresi veriyor musunuz oran orantısı ne kadar ? [/QUOTE]
evet
[QUOTE=hkucuk]
Aydınlatmanız yetersiz olabilir mi 200 lt için nasıl bir aydınlatmanız var. Ayrıca tabanınız da sadece hagen kum var yani aktif bir toprak yok. O nedenle bitki köklerine ilave katı gübre de koymanızda fayda olacak. Yapraklarınızın delik olması potasyum eksikliğinden ziyade kırmızılıkta görünmediğinden demir ve mikrobesin eksikliği de olabilir. Tabi aydınlatma da yetersiz ise bu da ayrı bir sebep yoksa bitkiniz orta zorlukta bir bitki.[/QUOTE]
aydınlatmam oldukça güçlü. zeminde hagen kum altında lav kırığı var. yukarıdaki gübreleri yazdığım oranda veriyorum demir dahil.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Vermiş olduğunuz bilgilerden sadece şu iki unsur zaten başlı başına bir sorun 200 LT ve mayalı hele ki bu tür kırmızı renk tondaki bitkilerin daha nazlı ve zor olduğunu düşünürsek .
Birde bu yırtılma sadece bu bitkilerde mi var. Çünkü geri plandaki Yeşil bitkilerin maşallahı var gibi duruyor Demir gübresi veriyor musunuz oran orantısı ne kadar ? [/QUOTE]
evet
Lutfen Yardim! Bitkilerimde Yaprak Yırtığı Oluyor
Potasyum her hafta 12 ml şeklinde veriyorum. Akvaryumum 200lt . Sudaki potasyum emilini neler azaltabilir?
Potasyum her hafta 12 ml şeklinde veriyorum. Akvaryumum 200lt . Sudaki potasyum emilini neler azaltabilir?
Lutfen Yardim! Bitkilerimde Yaprak Yırtığı Oluyor
Oğuzhan bey söylediğiniz gibi npk dışında haftada 2 kere 5 er ml olmak üzere potasyum haricen veriyorum 😔
Sn zeis
Akvaryumda adi Salyangoz ya da elma salyangoz türevi bir canlı da yok😔
Oğuzhan bey söylediğiniz gibi npk dışında haftada 2 kere 5 er ml olmak üzere potasyum haricen veriyorum 😔
Sn zeis
Akvaryumda adi Salyangoz ya da elma salyangoz türevi bir canlı da yok😔
Lutfen Yardim! Bitkilerimde Yaprak Yırtığı Oluyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127693/020620210230521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127693/020620210230571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127693/020620210231011.jpg[/IMG]
Merhaba
1 yıldır uğraşmama rağmen bına çözüm bulamadım. Bitki yapraklarım fotoğraflardaki gibi.
Tankım 200lt,
Mayalı sistem co2,
Sıvı gübre olarak, fotoğraflardaki gübreleri haftada bir gün 1/3 oranında su değişikliği yaparken 5 ml kullanıyorum. Potasyum eksikliği olmasın diye haftada bir kez daha 5 ml daha ekliyorum.yani toplam haftada 10-12 ml potasyum vermiş oluyorum.
Bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.[EDIT]dizdar_28,2021-06-02 12:45:15[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127693/020620210230521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127693/020620210230571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127693/020620210231011.jpg[/IMG]
Merhaba
1 yıldır uğraşmama rağmen bına çözüm bulamadım. Bitki yapraklarım fotoğraflardaki gibi.
Tankım 200lt,
Mayalı sistem co2,
Sıvı gübre olarak, fotoğraflardaki gübreleri haftada bir gün 1/3 oranında su değişikliği yaparken 5 ml kullanıyorum. Potasyum eksikliği olmasın diye haftada bir kez daha 5 ml daha ekliyorum.yani toplam haftada 10-12 ml potasyum vermiş oluyorum.
Bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.[EDIT]dizdar_28,2021-06-02 12:45:15[/EDIT]
Akvaryum Da Oluşan Garip Şey
Çok teşekkür ediyorum 👍🏻
Çok teşekkür ediyorum 👍🏻
Akvaryum Da Oluşan Garip Şey
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127693/270520202319211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127693/270520202319231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127693/270520202319241.jpg[/IMG]
SİZCE BU NEDEN OLDU? Bu nedir? [:?][:?]
Arkadaşlar merhaba
Yeni kurmaya başladığım bitkili akvaryumunumda bitkilere saran bu Beyaz şey oluştu. Dün sıvı gübre koyduktan sonra bugün oluşmuş. Suyun yüzeyinde de bir ince beyaz (yağ dökülmüş gibi) tabaka vardı. Isıtıcı açmamıştım sıcaklık 18 derece civarı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127693/270520202319211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127693/270520202319231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127693/270520202319241.jpg[/IMG]
SİZCE BU NEDEN OLDU? Bu nedir? [:?][:?]
Arkadaşlar merhaba
Yeni kurmaya başladığım bitkili akvaryumunumda bitkilere saran bu Beyaz şey oluştu. Dün sıvı gübre koyduktan sonra bugün oluşmuş. Suyun yüzeyinde de bir ince beyaz (yağ dökülmüş gibi) tabaka vardı. Isıtıcı açmamıştım sıcaklık 18 derece civarı.
Ağaç Yapımı İçin Püren Çalısı Vs Spider Wood
Sonuç ne oldu acaba?
Sonuç ne oldu acaba?
Doğa akvaryumda nadir çöpçüler(corydoras) ve Poso orange snail
Koray Bey kusura bakmayın ama üzülerek görüyorum ki; hala şirket elemanlığınıza devam ediyor görünüyorsunuz. ayrıca, " Ziya abinin ağız eğip, burun kıvırmasına alındıysanız zaten kendisiyle anlaşamazsınız. " demişsiniz. beyfendi zatın neden burun kıvırmasına aldırış etmeden anlaşmaya çalışacakmışım onu da anlamış değilim. Adam beni aşağılayacak burun kıvıracak üstelik bir neona 4 lira fiyat çekecek (ki ben 1 TL ye alıyorum . Hoby akvaryumdan) / o da bir başka konu zaten / ben tamam ziya abi sen büyüksün abi mi diyeceğim. Bence yazdıklarınızı tekrar bir okuyun ve düştüğünüz durumu gözden geçirin derim koray. Adam resmen ben yokmuşum gibi davrandı dükkanda çünkü o sıra 1.500 TL lik bir akvaryum yaptırma derdindeydi bir müşterisine. alacağı avantayı konuşuyordu, sizin o paraya değer vermeyen akvarist dostu çocukların sevgilisi ZİYA ABİ..ya ben 0 konuşmanın bitmesi için 30 dk dan fazla bekledim ki konuşmayı bölmeyeyim diye.. gerçekten insan sinirleniyor. kendisine bu davranışları normal gören insanları gördükçe daha da sinirleniyorum... Bana burun kıvrılmasını ben bana yapılmış bir saygısızlık olarak addederim ama başkası bunu saygısızlık ya da aşağılanmak olarak kabul etmiyorsa o da onun sorunudur.
Koray Bey kusura bakmayın ama üzülerek görüyorum ki; hala şirket elemanlığınıza devam ediyor görünüyorsunuz. ayrıca, " Ziya abinin ağız eğip, burun kıvırmasına alındıysanız zaten kendisiyle anlaşamazsınız. " demişsiniz. beyfendi zatın neden burun kıvırmasına aldırış etmeden anlaşmaya çalışacakmışım onu da anlamış değilim. Adam beni aşağılayacak burun kıvıracak üstelik bir neona 4 lira fiyat çekecek (ki ben 1 TL ye alıyorum . Hoby akvaryumdan) / o da bir başka konu zaten / ben tamam ziya abi sen büyüksün abi mi diyeceğim. Bence yazdıklarınızı tekrar bir okuyun ve düştüğünüz durumu gözden geçirin derim koray. Adam resmen ben yokmuşum gibi davrandı dükkanda çünkü o sıra 1.500 TL lik bir akvaryum yaptırma derdindeydi bir müşterisine. alacağı avantayı konuşuyordu, sizin o paraya değer vermeyen akvarist dostu çocukların sevgilisi ZİYA ABİ..ya ben 0 konuşmanın bitmesi için 30 dk dan fazla bekledim ki konuşmayı bölmeyeyim diye.. gerçekten insan sinirleniyor. kendisine bu davranışları normal gören insanları gördükçe daha da sinirleniyorum... Bana burun kıvrılmasını ben bana yapılmış bir saygısızlık olarak addederim ama başkası bunu saygısızlık ya da aşağılanmak olarak kabul etmiyorsa o da onun sorunudur.
HERKES HAK ETTİĞİ GİBİ YAŞAR...
bu konuda da son sözlerim bunlar. koray bey sizi kırdıysam da sizden yine de özür dilerim. kalın sağlıcakla....
Doğa akvaryumda nadir çöpçüler(corydoras) ve Poso orange snail
bu forum da o kadar met edilen insan canlısı olduğu anlatılan Doğa akvaryum , ziya bey !?! pek de beyfendi değilmiş onu gördüm. Ama şunu öğrendim bu forumda konuşulan ya da anlatılan her şey doğru değilmiş. Adam tam bir ticaret adamı kesinlikle akvarist dostu falan değil!! yukarıdaki arkadaşlar hangi sohbetten bahsediyor anlamadım!!! adama Akvaryum .com da adınızı çok duydum sizinle tanışmak için geldim dedim adam alay eder bir şekilde ağız burun kıvırdı. acayip aşağılayıcı bir tavrı vardı. bir daha olduğu pasaja dahi girmem!!yukarıdaki arkadaşlar bu adamın nesi acaba çok merak ettim. REKLAM ŞİRKETİ olabilirler mesela...
bu forum da o kadar met edilen insan canlısı olduğu anlatılan Doğa akvaryum , ziya bey !?! pek de beyfendi değilmiş onu gördüm. Ama şunu öğrendim bu forumda konuşulan ya da anlatılan her şey doğru değilmiş. Adam tam bir ticaret adamı kesinlikle akvarist dostu falan değil!! yukarıdaki arkadaşlar hangi sohbetten bahsediyor anlamadım!!! adama Akvaryum .com da adınızı çok duydum sizinle tanışmak için geldim dedim adam alay eder bir şekilde ağız burun kıvırdı. acayip aşağılayıcı bir tavrı vardı. bir daha olduğu pasaja dahi girmem!!yukarıdaki arkadaşlar bu adamın nesi acaba çok merak ettim. REKLAM ŞİRKETİ olabilirler mesela...
Ankara' da Akvaryumcu
Arkadaşlar herkes Musa Akvaryum ya da doğa akvaryumdan bahsetmiş, Birincisi musa akvaryum inanılmaz pahalı satıyor hem bitkileri hem balıkları. Doğa akvaryumdaki ziya bey ise öyle anlatılanlar gibi o kadar da insan canlısı bir kişi değildir. hatta ticaret canlısı bir kişidir. bizzat yaşadım. nereden balık ve malzeme alıyorsun diye sorarsanız; balıkları Emek'teki HOBY akvaryumdan alıyorum toptan fiyatına veriyorlar. malzeme ve yemler biraz pahalı ama onun için oradan almıyorum. malzemelerimi genellikle toplu bir şekilde internet üzerinden araştırarak sipariş veriyorum. bitkilerimi kesinlikle ve kesinlikle hobici arkadaşlardan alıyorum. ben elimden geldiğince hobici arkadaşlardan alış veriş yapmaya çalışıyorum çünkü hem dost kazanıyorum hem hobici arkadaşları destekliyorum hem de onların ihtiyacı olan benim ihtiyacım olmayan balık bitki ya da malzemeyi aramızda takaslamış oluyoruz. ALIŞ VERİŞLERİNİZİ HOBİCİ AKVARİSTLER İLE YAPIN. En sevecen görünen akvaryumcu bile öpmek için fırsat kollar unutmayın...
Arkadaşlar herkes Musa Akvaryum ya da doğa akvaryumdan bahsetmiş, Birincisi musa akvaryum inanılmaz pahalı satıyor hem bitkileri hem balıkları. Doğa akvaryumdaki ziya bey ise öyle anlatılanlar gibi o kadar da insan canlısı bir kişi değildir. hatta ticaret canlısı bir kişidir. bizzat yaşadım. nereden balık ve malzeme alıyorsun diye sorarsanız; balıkları Emek'teki HOBY akvaryumdan alıyorum toptan fiyatına veriyorlar. malzeme ve yemler biraz pahalı ama onun için oradan almıyorum. malzemelerimi genellikle toplu bir şekilde internet üzerinden araştırarak sipariş veriyorum. bitkilerimi kesinlikle ve kesinlikle hobici arkadaşlardan alıyorum. ben elimden geldiğince hobici arkadaşlardan alış veriş yapmaya çalışıyorum çünkü hem dost kazanıyorum hem hobici arkadaşları destekliyorum hem de onların ihtiyacı olan benim ihtiyacım olmayan balık bitki ya da malzemeyi aramızda takaslamış oluyoruz. ALIŞ VERİŞLERİNİZİ HOBİCİ AKVARİSTLER İLE YAPIN. En sevecen görünen akvaryumcu bile öpmek için fırsat kollar unutmayın...
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
