ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
EmreGltkn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
25
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Mart 2013 16:27
Son Ziyaret:
07 Eylül 2020 17:37
Toplam Mesaj:
414 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Gültekin
Doğum Tarihi:
01 Şubat 2000
Yaş:
26
İl:
Ankara
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Emers Moss Yetiştirme Önerisi
Herkese merhaba. Kısa bir aradan sonra tekrardan akvaryum işine girmek istiyorum. Akvaryumda bulunan köklerin üzerinde su olmadan moss yetiştirmek istiyorum. Daha sonra su ekleyerek balıkları eklemeyi planlıyorum. İnce ince doğrayarak köklerin üzerine koyacağım mossları. Ancak bir sıkıntı var ki o da gübreleme. Gübreleme nasıl olmalı? Ben sularken suyun içine bir miktar gübre koymayı düşünüyorum ama nasıl bir gübre kullanmalıyım, öneriniz var mıdır?
Herkese merhaba. Kısa bir aradan sonra tekrardan akvaryum işine girmek istiyorum. Akvaryumda bulunan köklerin üzerinde su olmadan moss yetiştirmek istiyorum. Daha sonra su ekleyerek balıkları eklemeyi planlıyorum. İnce ince doğrayarak köklerin üzerine koyacağım mossları. Ancak bir sıkıntı var ki o da gübreleme. Gübreleme nasıl olmalı? Ben sularken suyun içine bir miktar gübre koymayı düşünüyorum ama nasıl bir gübre kullanmalıyım, öneriniz var mıdır?
Lowtech Nano Akvaryum Günlüğü (güncellendi)
Aradan 2 ay geçti ve baya bir şey değiştirdim. Yapısı çok kötü olan mlss yerine christmass moss aldım gelişimi bence gayet iyi. Minik olan java fernlerimde çok az da olsa büyüdü. Bazı bitkilerimin çürüdüğünü gördüm ve çıkarmak zorunda kaldım. Elma salyangozlarım nedenini bilmediğim bir sebepten öldü. Kayalarıak tasarım değişikliğine gittim. Yosun sorunum yok. Ancak hala karides ekleyemedim. Fazla yem atmamdan kaynaklı olsa gerek kumu kaldırınca çok miktarda minik çok hareketli solucansı canlılar gördüm. Bunlardan nasıl kurtulabilirim bilmiyorum...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/041120181921161.jpg[/IMG]
Kendisini dinozora yem ediyor bu karede de
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/041120181923141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/041120181924251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/041120181926511.jpg[/IMG][EDIT]EmreGltkn,2018-11-04 19:29:15[/EDIT]
Aradan 2 ay geçti ve baya bir şey değiştirdim. Yapısı çok kötü olan mlss yerine christmass moss aldım gelişimi bence gayet iyi. Minik olan java fernlerimde çok az da olsa büyüdü. Bazı bitkilerimin çürüdüğünü gördüm ve çıkarmak zorunda kaldım. Elma salyangozlarım nedenini bilmediğim bir sebepten öldü. Kayalarıak tasarım değişikliğine gittim. Yosun sorunum yok. Ancak hala karides ekleyemedim. Fazla yem atmamdan kaynaklı olsa gerek kumu kaldırınca çok miktarda minik çok hareketli solucansı canlılar gördüm. Bunlardan nasıl kurtulabilirim bilmiyorum...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/041120181921161.jpg[/IMG]
Kendisini dinozora yem ediyor bu karede de
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/041120181923141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/041120181924251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/041120181926511.jpg[/IMG][EDIT]EmreGltkn,2018-11-04 19:29:15[/EDIT]
Elma Salyangozu Sorunum
[QUOTE=MOONLİGHT]
Şu değişimini illa dip çekimi şeklinde yapmanıza gerek yok . Zaten bitkili tanklarda dip çekimi yapılmaz. Sadece sararan ya da kopan yaprakları almanız yeterli suyun içinde çürümesin diye. Şu değişimine gelince dediğim gibi direk dip çekimine gerek yok. Akvaryumun üstünden bir kaba su doldurun. Betanızı ve diğer canlıları bu kaba koyun. Sonra elinizle suyu dalgalandırın. Dipteki şeylerin yükseldiğini görürsünüz. Biraz karıştırdıktan sonra suyu bir kap ile suyu alın. Ve dinlenmiş suyu ekleyin. %30 civarı su değişimini 3 güne bir ya da 4 günde bir yapmanızı tavsiye ederim. Akvaryumunuz küçük olduğu için su değerleri çabuk değişir. Yanı suyunuz hızlı bozulur. Sonra aldığınız kaptaki suyu da geriye dokun. Bu şekilde yapabilirsiniz küçükse akvaryum.[/QUOTE]
İnternette şırınga yöntemi diye bir şey buldum. Onu deniyeyim diyorum önce. Teşekkürler [:)]
[QUOTE=MOONLİGHT]
Şu değişimini illa dip çekimi şeklinde yapmanıza gerek yok . Zaten bitkili tanklarda dip çekimi yapılmaz. Sadece sararan ya da kopan yaprakları almanız yeterli suyun içinde çürümesin diye. Şu değişimine gelince dediğim gibi direk dip çekimine gerek yok. Akvaryumun üstünden bir kaba su doldurun. Betanızı ve diğer canlıları bu kaba koyun. Sonra elinizle suyu dalgalandırın. Dipteki şeylerin yükseldiğini görürsünüz. Biraz karıştırdıktan sonra suyu bir kap ile suyu alın. Ve dinlenmiş suyu ekleyin. %30 civarı su değişimini 3 güne bir ya da 4 günde bir yapmanızı tavsiye ederim. Akvaryumunuz küçük olduğu için su değerleri çabuk değişir. Yanı suyunuz hızlı bozulur. Sonra aldığınız kaptaki suyu da geriye dokun. Bu şekilde yapabilirsiniz küçükse akvaryum.[/QUOTE]
İnternette şırınga yöntemi diye bir şey buldum. Onu deniyeyim diyorum önce. Teşekkürler [:)]
Elma Salyangozu Sorunum
[QUOTE=MOONLİGHT]
Elma salyangozunun hareketlerinden hareketlerinden pay çıkartmanız gerekir.elma saly. Sudaki artan nitrat seviyesi ile birlikte tepelerde dolaştığını okumuştum. Bir yazıda
https://www.akvaryum.com/Forum/elma_salyangozlari_hakkinda_sikca_sorulan_sorular_k91865.asp
Sonuna kadar okuyun derim[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler. Anladığım kadarıyla nitrat sorunum var. Akvaryum çok minik dip çekimi yapamıyorum. Nasıl düzeltebilirim acaba
[QUOTE=MOONLİGHT]
Elma salyangozunun hareketlerinden hareketlerinden pay çıkartmanız gerekir.elma saly. Sudaki artan nitrat seviyesi ile birlikte tepelerde dolaştığını okumuştum. Bir yazıda
https://www.akvaryum.com/Forum/elma_salyangozlari_hakkinda_sikca_sorulan_sorular_k91865.asp
Sonuna kadar okuyun derim[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler. Anladığım kadarıyla nitrat sorunum var. Akvaryum çok minik dip çekimi yapamıyorum. Nasıl düzeltebilirim acaba
Elma Salyangozu Sorunum
[QUOTE=brigantes]Elma salyangozu suyun dışından nefes alır sudaki oksijen oranıyla bir işi yok yani. [/QUOTE]
Sorun ne olabilir o zaman. Sürekli kabuklarındalar
[QUOTE=brigantes]Elma salyangozu suyun dışından nefes alır sudaki oksijen oranıyla bir işi yok yani. [/QUOTE]
Sorun ne olabilir o zaman. Sürekli kabuklarındalar
Lowtech Nano Akvaryum Günlüğü (güncellendi)
Akvaryuma 2 tane yavru boyda cüce vatoz ekledim. Betta hiçbir sıkıntı çıkarmadı. Ve en güzeli de 3 gün içinde yosundan kurtuldum.
07.09.2018
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/140920180147331.jpg[/IMG]
10.09.2018
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/130920182124421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/140920180144011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/140920180146001.jpg[/IMG]
Akvaryuma 2 tane yavru boyda cüce vatoz ekledim. Betta hiçbir sıkıntı çıkarmadı. Ve en güzeli de 3 gün içinde yosundan kurtuldum.
07.09.2018
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/140920180147331.jpg[/IMG]
10.09.2018
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/130920182124421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/140920180144011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/140920180146001.jpg[/IMG]
Elma Salyangozu Sorunum
[QUOTE=Xzyfos]
Su yüzeyinden kastınız, cama yapışık olarak su yüzeyinde dolanıyorlar ise, nitrat seviyesi ve sudaki oksijen azlığından olabilir. Bir genel foto eklerseniz daha ayrıntılı görüş bildirilebilir.[/QUOTE]
Akvaryumda sadece betta 2 cüce vatoz ve elma salyangozu var. 3 ay önce 1 adet helenam ölmüştü ve ölüsünü bulamamıştım. Hala onu etkisi olabilir mi?
[QUOTE=serghat] Sudaki oksijen seviyesinden olsa gerek. Akvaryumda filtre var mı? Su yüzeyi dalgalanıyor mu?[/QUOTE]
Akvaryumun yüzeyi dalgalanmıyor ancak şelale filtre ile oksijenlerin çözündüğünü görebiliyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/130920182124421.jpg[/IMG]
[QUOTE=Xzyfos]
Su yüzeyinden kastınız, cama yapışık olarak su yüzeyinde dolanıyorlar ise, nitrat seviyesi ve sudaki oksijen azlığından olabilir. Bir genel foto eklerseniz daha ayrıntılı görüş bildirilebilir.[/QUOTE]
Akvaryumda sadece betta 2 cüce vatoz ve elma salyangozu var. 3 ay önce 1 adet helenam ölmüştü ve ölüsünü bulamamıştım. Hala onu etkisi olabilir mi?
[QUOTE=serghat] Sudaki oksijen seviyesinden olsa gerek. Akvaryumda filtre var mı? Su yüzeyi dalgalanıyor mu?[/QUOTE]
Akvaryumun yüzeyi dalgalanmıyor ancak şelale filtre ile oksijenlerin çözündüğünü görebiliyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/130920182124421.jpg[/IMG]
Elma Salyangozu Sorunum
Herkese merhaba. 20 litrelik akvaryumumda 2 adet elma salyangozum var. Ekleyeli 1 ay oldu ancak hala su yüzeyinde duruyorlar genel olarak hiç aşağı inmiyorlar. Hep su yüzeyinde duruyorlar. Sorun ne olabilir?
Herkese merhaba. 20 litrelik akvaryumumda 2 adet elma salyangozum var. Ekleyeli 1 ay oldu ancak hala su yüzeyinde duruyorlar genel olarak hiç aşağı inmiyorlar. Hep su yüzeyinde duruyorlar. Sorun ne olabilir?
Lowtech Nano Akvaryum Günlüğü (güncellendi)
2 hafta geçmiş. Güncelleyelim o halde [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182035481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182037401.jpg[/IMG]
Bu bitki de iyi uzuyormuş.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182037271.jpg[/IMG]
1 haftalığına memlekete gittim bettamı da yanımda götürdüm. Geldikten 2 gün sonra yuva yaptı. 1 ay yaptığını görmedim [:lol:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182037291.jpg[/IMG]
Bu moss u hiç sevmedim ya fissidens almak istiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182037331.jpg[/IMG]
Yosun sorunum var ama cüce vatoz ekliyeceğim 3-4 tane yavru boy. Umarım sorunu çözerler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182037351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182037241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182037371.jpg[/IMG]
Akvaryuma 3-4 tane cüce vatoz,4tane pigme ve bloody mary karides eklemeyi düşünüyorum umarım güzel bir sonuç alırım işin sonunda.
2 hafta geçmiş. Güncelleyelim o halde [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182035481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182037401.jpg[/IMG]
Bu bitki de iyi uzuyormuş.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182037271.jpg[/IMG]
1 haftalığına memlekete gittim bettamı da yanımda götürdüm. Geldikten 2 gün sonra yuva yaptı. 1 ay yaptığını görmedim [:lol:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182037291.jpg[/IMG]
Bu moss u hiç sevmedim ya fissidens almak istiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182037331.jpg[/IMG]
Yosun sorunum var ama cüce vatoz ekliyeceğim 3-4 tane yavru boy. Umarım sorunu çözerler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182037351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182037241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143556/270820182037371.jpg[/IMG]
Akvaryuma 3-4 tane cüce vatoz,4tane pigme ve bloody mary karides eklemeyi düşünüyorum umarım güzel bir sonuç alırım işin sonunda.
Hem Cüce Vatozun Hem De Karidesin Yiyeceği Yem
Herkese öncelikle merhaba. Akvaryumumda Cüce vatoz ve karides beslemeyi düşünüyorum. İkisinin de yiyebileceği hangi yemi önerirsiniz?
Herkese öncelikle merhaba. Akvaryumumda Cüce vatoz ve karides beslemeyi düşünüyorum. İkisinin de yiyebileceği hangi yemi önerirsiniz?
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 17:24
Yeni Üye Forumu - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 17:21
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
