ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ErdemAA
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Haziran 2013 15:41
Son Ziyaret:
10 Mart 2014 02:44
Toplam Mesaj:
62 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
erdem karacan
Doğum Tarihi:
29 Ağustos 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tc Erdem Karaca
200,100,35lt Karma Canlı Doğurganlar
200,100,35lt Karma Canlı Doğurganlar
SON 10 MESAJI
Grolux Daylight Işıklandırma
Merhaba elinizdeki tasarruflu ampulde işinizi görür fakat loş bir ışık yakalamak için glorüx kullanmanızı önermem camlarınız çok çabuk yosun tutabilir.Çeşitli markaların renkli floresanları var önerebiliceğim markada osramın lumilux colour red blue green diye gidiyor sarısı interna bende t5 18w lumilux blue var geceleri bir kaç saat açıyorum çok memnunum.5,7tl arası birşey
Merhaba elinizdeki tasarruflu ampulde işinizi görür fakat loş bir ışık yakalamak için glorüx kullanmanızı önermem camlarınız çok çabuk yosun tutabilir.Çeşitli markaların renkli floresanları var önerebiliceğim markada osramın lumilux colour red blue green diye gidiyor sarısı interna bende t5 18w lumilux blue var geceleri bir kaç saat açıyorum çok memnunum.5,7tl arası birşey
30 lt kaç power led
Bu aydınlatma ve ekipman konusunda power Led nasıl bağlanır? Hangi ledleri kullanmalıyız?Sürücüsü nedir gerek varmıdır? Tüm bağlantı nasıl yapılır? gibi bir konu olsa gerçekten çok makbule geçer çoğu bilmeyeninde merak ettiği bir konu şerit ledden ziyade kendi ledimizi bağlasak mesela 16 tane power ledi 4 erli küme halinde uygulayan arkadaşlar var çokta denemek istiyorum, ah keşke bende yapabilsem deneyebilsem demeden edemiyorum.Doğru ledlerlede çok güzel sonuçlar çıkabiliceğine inanıyorum.
Bu aydınlatma ve ekipman konusunda power Led nasıl bağlanır? Hangi ledleri kullanmalıyız?Sürücüsü nedir gerek varmıdır? Tüm bağlantı nasıl yapılır? gibi bir konu olsa gerçekten çok makbule geçer çoğu bilmeyeninde merak ettiği bir konu şerit ledden ziyade kendi ledimizi bağlasak mesela 16 tane power ledi 4 erli küme halinde uygulayan arkadaşlar var çokta denemek istiyorum, ah keşke bende yapabilsem deneyebilsem demeden edemiyorum.Doğru ledlerlede çok güzel sonuçlar çıkabiliceğine inanıyorum.
varilde ürettigim lepistesler
Merhaba arkadaşlar kendi habitatlarındada berrak sularda yüzmüyor bu canlılar agac köklerinin salınımlarından çamurun bulanıklığına her türlü bulanıklık olabiliyor,verilen videolar çok basit kıyısından köşesinden örnekler internette olanından fazlası insanların bahçelerinde pond havuzlarında,gambusya yada koi balıklarından,lotusların üzerlerinde zıplayan kurbağalara kadar ev sahipliği yapabiliyor dev filtrasyonlarla canlılarda beslenebiliyor.Büyük varilde canlıdan çok lotus nilüfer olabilir ama varil değilde onun yerine tahta fıçılardan eskitmede yapılarak çok dekoratitif bitki havuzları kurulabilir içerisinde pistasından japon şemsiyesi,nilüfer çeşitleriyle muhteşem sucul bahçeler yapılabilir hem çokta dekoratif olur.Keşke herkezin bahçesi,yeşil alanı olsa,bizlerde doğal yetişebilsek.
editte: şiddete girersek şiddet daha çok asfaltla birleşen hayvanlar dövülen,itilen,kakılan kediler,köpekler nesli korunmayan envayi çeşit hayvanlardan daha çok binlerce yurtdaşımız dünyadada günde onbinlerce insanımız şiddet görüyor bu bence daha önemli olmalı ama burası yeri değil burada akvaryum bilimi olmalır.Herkez bir tepki koyarsa o tepkileri gören insan birdaha girmez buraya sevemez birşeyi soğur ancak sevgiyle yaklaşılırsa araştırmacı kişiliğini keşfeder kullanır saygılar.ErdemAA 2013-08-07 04:21:23
Merhaba arkadaşlar kendi habitatlarındada berrak sularda yüzmüyor bu canlılar agac köklerinin salınımlarından çamurun bulanıklığına her türlü bulanıklık olabiliyor,verilen videolar çok basit kıyısından köşesinden örnekler internette olanından fazlası insanların bahçelerinde pond havuzlarında,gambusya yada koi balıklarından,lotusların üzerlerinde zıplayan kurbağalara kadar ev sahipliği yapabiliyor dev filtrasyonlarla canlılarda beslenebiliyor.Büyük varilde canlıdan çok lotus nilüfer olabilir ama varil değilde onun yerine tahta fıçılardan eskitmede yapılarak çok dekoratitif bitki havuzları kurulabilir içerisinde pistasından japon şemsiyesi,nilüfer çeşitleriyle muhteşem sucul bahçeler yapılabilir hem çokta dekoratif olur.Keşke herkezin bahçesi,yeşil alanı olsa,bizlerde doğal yetişebilsek.
editte: şiddete girersek şiddet daha çok asfaltla birleşen hayvanlar dövülen,itilen,kakılan kediler,köpekler nesli korunmayan envayi çeşit hayvanlardan daha çok binlerce yurtdaşımız dünyadada günde onbinlerce insanımız şiddet görüyor bu bence daha önemli olmalı ama burası yeri değil burada akvaryum bilimi olmalır.Herkez bir tepki koyarsa o tepkileri gören insan birdaha girmez buraya sevemez birşeyi soğur ancak sevgiyle yaklaşılırsa araştırmacı kişiliğini keşfeder kullanır saygılar.
Osram Fluora
Merhaba Osramın florasanları gerçekten çok kaliteli t8 120cm floura 8tl gibi birşey glorüxle aynı floresan kombinasyonuna eklenebilir.Bitkili akvaryuma yeni başlayanlar için söylüyorum.İnternette gezindiğimde 18,25, arası satılıyor glorüxler, heleki daylightstar falan fiyatlar havada uçuyor bauhaus gibi pahalı bir marketten bile t8,t5 Osramın lumilux daylight floresanları 5tl floura glorüxler 8tl gibi birşey yapı marketlerinden yada yolunuz düşerse karaköyden büyük elektirikçilerden almanızı tavsiye ederim akvaryumcularda gerçekten inanılmaz fiyatlara satılıyor.
Merhaba Osramın florasanları gerçekten çok kaliteli t8 120cm floura 8tl gibi birşey glorüxle aynı floresan kombinasyonuna eklenebilir.Bitkili akvaryuma yeni başlayanlar için söylüyorum.İnternette gezindiğimde 18,25, arası satılıyor glorüxler, heleki daylightstar falan fiyatlar havada uçuyor bauhaus gibi pahalı bir marketten bile t8,t5 Osramın lumilux daylight floresanları 5tl floura glorüxler 8tl gibi birşey yapı marketlerinden yada yolunuz düşerse karaköyden büyük elektirikçilerden almanızı tavsiye ederim akvaryumcularda gerçekten inanılmaz fiyatlara satılıyor.
varilde ürettigim lepistesler
Emin olun bende bakmak için bakmıyorum.Denek gözüyle hiç bakmıyorum, tamamen bir bilim olarak görüyorum,herkeze saygı duyuyorum.Gerçekten ilgili olan bir kısım arkadaşlarında böyle gördüğüne eminim.Çok yanlış anlaşılmış,bu canlıları hiçte hafife almıyorum ben varili yada tekneleri savunmuyorum bu bir kültür ortamı su değerlerini doğru tuttuktan sonra neden olmasın ayrıca eziyet olarak görenleri hay-sev'e davet ediyorum gidelim orada tartışalım burası akvaryum biliminin konuşulduğu yer eziyetleri tartışmaya başlarsak olay biter kimse hiçbirşey öğrenemez,bu bir su bilimi,balık fizyolojisi,doğal ekolojisi ve herşey tartışılabilir ama belki daha ilk defa balık besleyen insanın üzerine 'sakın yapma,olmaz,asla' gibi bence olmaz,bırakalım kendi görsün araştırsın yada daha somut bilgilerle tartışılsın.Herhalde bir 30 yıl sonra,sadece biliminde gerçekten içinde tartışıldığı forumlarda olur, ayrıca pond havuzlarıda iyi bir filtrasyon olduktan sonra ve bol bitkili gayet güzel olur dev lotusların üzerinde zıplayan kurbalardan her türlü canlıya ev sahipliği yapar.Ben bu canlıları denek olduğuyla ilgili birşey kast etmedim kültür ortamı diyerek yanlış birşeymi söyledim anlamış değilim.
Emin olun bende bakmak için bakmıyorum.Denek gözüyle hiç bakmıyorum, tamamen bir bilim olarak görüyorum,herkeze saygı duyuyorum.Gerçekten ilgili olan bir kısım arkadaşlarında böyle gördüğüne eminim.Çok yanlış anlaşılmış,bu canlıları hiçte hafife almıyorum ben varili yada tekneleri savunmuyorum bu bir kültür ortamı su değerlerini doğru tuttuktan sonra neden olmasın ayrıca eziyet olarak görenleri hay-sev'e davet ediyorum gidelim orada tartışalım burası akvaryum biliminin konuşulduğu yer eziyetleri tartışmaya başlarsak olay biter kimse hiçbirşey öğrenemez,bu bir su bilimi,balık fizyolojisi,doğal ekolojisi ve herşey tartışılabilir ama belki daha ilk defa balık besleyen insanın üzerine 'sakın yapma,olmaz,asla' gibi bence olmaz,bırakalım kendi görsün araştırsın yada daha somut bilgilerle tartışılsın.Herhalde bir 30 yıl sonra,sadece biliminde gerçekten içinde tartışıldığı forumlarda olur, ayrıca pond havuzlarıda iyi bir filtrasyon olduktan sonra ve bol bitkili gayet güzel olur dev lotusların üzerinde zıplayan kurbalardan her türlü canlıya ev sahipliği yapar.Ben bu canlıları denek olduğuyla ilgili birşey kast etmedim kültür ortamı diyerek yanlış birşeymi söyledim anlamış değilim.
varilde ürettigim lepistesler
Varilde lepistes olmazmı? olur? olurmu ?adam yapmış kötü bir örnekmidir belki deney yapıyo ,plastik balıklamı yapsın burası gelişime açık olmalı yeri müsait olan bu tarz deneyler neden yapmasın.. ? kimileride deneme yanılma yöntemiyle bazı şeyleri öğrenmeye çalışır. akaryakıt bu kadar delicesine pahalıyken eskiciler hurdacılar hatta sokak kenarında bile benzin varili su varilleri sıfıra yakın hatta sıfırda bulmak mümkün arkadaş fantazi yapmış belliki bende bu şekil yaşatıyorum demiş yerimde müsait.
Her ne kadar canlıya eziyet olsada sonuçta bu bir kültür ortamı neden olmasın illaki cam akvaryummuki balık beslemek bu kültür ortamı değilmi betondan teknelerde yapanlar var pond havuzu yapanlarda olduğu kadar derin dondurucuda şurda burda bakanda var bırakın salınımmı yapıcak kültürmü çökecek ne olucak kendi gözleriyle görsün.. Bizde balıkların doğasını ucundan köşesinden taklit ediyoruz,camın içinede tıkıyoruz.Göz zevkini doyuran beslemekten zevk alanda var öylesine ilk defa alanda var deneme yanılma yöntemlerinde tecrübe edinerek birşeyler yapmaya çalışanda olduğu kadar bu konuda dikkafalı insanlarımızda var.Hepsine saygı duymak lazım interneti bile yeni gören insanlar var ..bir link birşey söylemek alttan almak bu kadar zormuki heleki Allah'a havale etmeler falan saçma sapan işler. benim anladığım kadarıyla buradakiler artık bu tip şeylerden bıkmış eğer kendinize,yardımcı olmayı görev edindiyseniz bu tarz yaklaşımlarla birşeyler öğretilmez genç kardeşlerde bu uslubu görev bilip devam eder.Bu çok dar bir bakış açısıdır,yenilikçiğe kapalıdır,böyle gelir böyle gider yani birşeyleri savunur durursunuz.Halbuki karşındakini anlamaya çalışmak çok daha güzel birşeydir.Bence bu tarz balık besleyenlere (ver yansın) şeklinde yaklaşılmamalı.
http://www.youtube.com/watch?v=T6PyAE4e3sU
http://www.youtube.com/watch?v=Ukoz2lsqflA
Bakın bu vatandaşta kendi dünyasında gayet mutlu,üç kuruş kazandığı onun için dünyanın en karlı işi olmuş,insan sevdiği işi yaptımı çoçuklar gibi eğlenir gibi geliyo mutlaka görmüşsünüzdür bu videoları ama bunların daha nicelerinin olduğuna eminim bunun doğru yanlış olduğunu savunmuyorum, sadece bazı insanlar bazı şeyleri yaşayarak öğrenir.Önyargılarla ancak kendi ve çevrenizdekilerle duvarlar örer o duvarların içinde kalırsınız.
o canlıların orada olması,arkadaşa çok keyif veriyorda olabilir ki büyük ihtimal öyledir bahçeside varsa çok daha güzel şeyler yapabilir.
Canım kardeşim o senin çöpünü atmadığın tarlalarda bir gün öyle yeşerirki bir bakarsın renklerin en güzeli orada olur eyvallah saygılar.
Varilde lepistes olmazmı? olur? olurmu ?adam yapmış kötü bir örnekmidir belki deney yapıyo ,plastik balıklamı yapsın burası gelişime açık olmalı yeri müsait olan bu tarz deneyler neden yapmasın.. ? kimileride deneme yanılma yöntemiyle bazı şeyleri öğrenmeye çalışır. akaryakıt bu kadar delicesine pahalıyken eskiciler hurdacılar hatta sokak kenarında bile benzin varili su varilleri sıfıra yakın hatta sıfırda bulmak mümkün arkadaş fantazi yapmış belliki bende bu şekil yaşatıyorum demiş yerimde müsait.
Her ne kadar canlıya eziyet olsada sonuçta bu bir kültür ortamı neden olmasın illaki cam akvaryummuki balık beslemek bu kültür ortamı değilmi betondan teknelerde yapanlar var pond havuzu yapanlarda olduğu kadar derin dondurucuda şurda burda bakanda var bırakın salınımmı yapıcak kültürmü çökecek ne olucak kendi gözleriyle görsün.. Bizde balıkların doğasını ucundan köşesinden taklit ediyoruz,camın içinede tıkıyoruz.Göz zevkini doyuran beslemekten zevk alanda var öylesine ilk defa alanda var deneme yanılma yöntemlerinde tecrübe edinerek birşeyler yapmaya çalışanda olduğu kadar bu konuda dikkafalı insanlarımızda var.Hepsine saygı duymak lazım interneti bile yeni gören insanlar var ..bir link birşey söylemek alttan almak bu kadar zormuki heleki Allah'a havale etmeler falan saçma sapan işler. benim anladığım kadarıyla buradakiler artık bu tip şeylerden bıkmış eğer kendinize,yardımcı olmayı görev edindiyseniz bu tarz yaklaşımlarla birşeyler öğretilmez genç kardeşlerde bu uslubu görev bilip devam eder.Bu çok dar bir bakış açısıdır,yenilikçiğe kapalıdır,böyle gelir böyle gider yani birşeyleri savunur durursunuz.Halbuki karşındakini anlamaya çalışmak çok daha güzel birşeydir.Bence bu tarz balık besleyenlere (ver yansın) şeklinde yaklaşılmamalı.
http://www.youtube.com/watch?v=T6PyAE4e3sU
http://www.youtube.com/watch?v=Ukoz2lsqflA
Bakın bu vatandaşta kendi dünyasında gayet mutlu,üç kuruş kazandığı onun için dünyanın en karlı işi olmuş,insan sevdiği işi yaptımı çoçuklar gibi eğlenir gibi geliyo mutlaka görmüşsünüzdür bu videoları ama bunların daha nicelerinin olduğuna eminim bunun doğru yanlış olduğunu savunmuyorum, sadece bazı insanlar bazı şeyleri yaşayarak öğrenir.Önyargılarla ancak kendi ve çevrenizdekilerle duvarlar örer o duvarların içinde kalırsınız.
o canlıların orada olması,arkadaşa çok keyif veriyorda olabilir ki büyük ihtimal öyledir bahçeside varsa çok daha güzel şeyler yapabilir.
Canım kardeşim o senin çöpünü atmadığın tarlalarda bir gün öyle yeşerirki bir bakarsın renklerin en güzeli orada olur eyvallah saygılar.
The King oF Amazon
Bu balığın bir ismi bile vardır.Balık değil amerikan staff sanki birşeyleri tutup bırakmıcak gibi bir tipi var cam sileceğine bile kafa tutuo.Video biraz daha ışıklı olsa süper olucakmış ama ekranın ışığı açılarakta çözülüyo olay
Bu balığın bir ismi bile vardır.Balık değil amerikan staff sanki birşeyleri tutup bırakmıcak gibi bir tipi var cam sileceğine bile kafa tutuo.Video biraz daha ışıklı olsa süper olucakmış ama ekranın ışığı açılarakta çözülüyo olay
Kılıçkuyruğum hamile kalmıyor!
Şu kırmızılar 100 150 civarı hatta daha fazla yavru veriyo her biri acaip doğurganlar keşke birkaç ayda bir doğursalar bile diyorum yakın olan kırmızı 1 hafta oldu doğum yapalı doğum yaklaştığında karnı patlıcak gibi şişiyo son günü hareketlerinden herşeyinden anlaşılıyo doğurucağı
sormayı unutuyodum erkek kovalıyoya bırakmıyo peşini öyle oluyomu sizdede yani etrafında yuvarlak çizme falan değişik çiftleşme hareketleri yapıyo belki erkek baskın olamıyodur dicemde kurtulamaz elinden kılıç gibiler cidden (:ErdemAA 2013-07-29 23:32:08
Şu kırmızılar 100 150 civarı hatta daha fazla yavru veriyo her biri acaip doğurganlar keşke birkaç ayda bir doğursalar bile diyorum yakın olan kırmızı 1 hafta oldu doğum yapalı doğum yaklaştığında karnı patlıcak gibi şişiyo son günü hareketlerinden herşeyinden anlaşılıyo doğurucağı
sormayı unutuyodum erkek kovalıyoya bırakmıyo peşini öyle oluyomu sizdede yani etrafında yuvarlak çizme falan değişik çiftleşme hareketleri yapıyo belki erkek baskın olamıyodur dicemde kurtulamaz elinden kılıç gibiler cidden (:
Kılıçkuyruğum hamile kalmıyor!
Bence bu balığın daha zamanı var,aynı boyutlarda benimde kılıcım var hamile değil arkadaki filtreninde aynısından olduğu için boyunu tahmin edebiliyorum en fazla 5,6cm.Bilmiyorum bu boyutta balıktan yavru alan varmı ama bende bebekliklerinden itibaren kılıçlar besliyorum 9cm e yaklaştığında yavru alıyorum,yani tam erişkin olduklarında.
mesela edit
ErdemAA 2013-07-29 23:24:44
Bence bu balığın daha zamanı var,aynı boyutlarda benimde kılıcım var hamile değil arkadaki filtreninde aynısından olduğu için boyunu tahmin edebiliyorum en fazla 5,6cm.Bilmiyorum bu boyutta balıktan yavru alan varmı ama bende bebekliklerinden itibaren kılıçlar besliyorum 9cm e yaklaştığında yavru alıyorum,yani tam erişkin olduklarında.
mesela edit
Canlı Doğuran Rafya Sorunsalı
Rafya hiç pratik bir sistem değil bence,işe yarasada daha farklı sistemler aramanızı tavsiye ederim.Pamuklu kalın bir yün ipliğinden çok daha pratik bir sistem kurulabilir.Bunu yapmayı düşünmeden edemiyorum bu şekilde üstten topuz yapıp bağnarak çok daha kolay bir sistem olabilir.
Rafya hiç pratik bir sistem değil bence,işe yarasada daha farklı sistemler aramanızı tavsiye ederim.Pamuklu kalın bir yün ipliğinden çok daha pratik bir sistem kurulabilir.Bunu yapmayı düşünmeden edemiyorum bu şekilde üstten topuz yapıp bağnarak çok daha kolay bir sistem olabilir.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
