ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
oclayn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Şubat 2015 23:21
Son Ziyaret:
06 Temmuz 2017 21:26
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Olcay Özdemiroğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
byOclayn
100*40*50 Bitkili Canlı Doğuran
SON 10 MESAJI
Bu Nedir
Makrakanta koy tankına, icabına bakacaktır
Makrakanta koy tankına, icabına bakacaktır
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
[QUOTE=ceo46] tetra proline 200w ısıtıcıyı suan aktif şekilde kullanıyorum ama umarım benimde başıma gelmez bu olay [/QUOTE]
Ramazan Bey size acizane tavsiyem elinizdekine muadil iyi bir ısıtıcı edinip onu kullanmanız. Tetra ıstıcıyı da iade edebilmeniz mümkün ise iade edin. Değilse de yedekte dursun. Su değişimi yapmak için kullandığınız suları ısıtırsınız
[QUOTE=ceo46] tetra proline 200w ısıtıcıyı suan aktif şekilde kullanıyorum ama umarım benimde başıma gelmez bu olay [/QUOTE]
Ramazan Bey size acizane tavsiyem elinizdekine muadil iyi bir ısıtıcı edinip onu kullanmanız. Tetra ıstıcıyı da iade edebilmeniz mümkün ise iade edin. Değilse de yedekte dursun. Su değişimi yapmak için kullandığınız suları ısıtırsınız
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
[QUOTE=halilakkaya]Merhaba öncelikle geçmiş olsun forumda daha önce tetra proline 200w ısıtıcılar için konu açılmış ve yetkili firma ile görüşmeler yapılıyordu ve bugün forumda yayınlanana bir başlıkta firmanın bahsi geçen tüm ısıtıcıları iade alacağını yazmışlar konunun linkini aşağıya koydum. ısıtıcınız hala elinizdeyse iade edin en azından onun zararından kurtulmuş olursunuz
Yahu ısıtıcının varlığı bir dert yokluğu bir dert. Akvaryumdan çıkardıktan sonra kötü kokular yayması sebebiyle derhal evden uzaklaştırdım attım gitti çöpe. Şimdi bakıyorum ölüsü bile 111 lira ediyormuş[:((] Ama elimde faturası yok neyse ben de böyle teselli bulayım çünkü faturasıyla beraber gönderin yazmışlar [:'(]
[QUOTE=halilakkaya]Merhaba öncelikle geçmiş olsun forumda daha önce tetra proline 200w ısıtıcılar için konu açılmış ve yetkili firma ile görüşmeler yapılıyordu ve bugün forumda yayınlanana bir başlıkta firmanın bahsi geçen tüm ısıtıcıları iade alacağını yazmışlar konunun linkini aşağıya koydum. ısıtıcınız hala elinizdeyse iade edin en azından onun zararından kurtulmuş olursunuz
Yahu ısıtıcının varlığı bir dert yokluğu bir dert. Akvaryumdan çıkardıktan sonra kötü kokular yayması sebebiyle derhal evden uzaklaştırdım attım gitti çöpe. Şimdi bakıyorum ölüsü bile 111 lira ediyormuş[:((] Ama elimde faturası yok neyse ben de böyle teselli bulayım çünkü faturasıyla beraber gönderin yazmışlar [:'(]
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
[QUOTE=mesutok]Biryerde elektrik kaçağı var, filtredemi, Kapaktaki ışıklardamı, ısıtıcıdamı, dış filtredemi bilemiyorum suyu bozuyor ve balıklar zehirleniyor anladğım kadar. Tüm malzemeleri kontrolden geçirip, kablo birleşim yerlerini yanık varmı yokmu kontrol gerekiyor bence, ev halkı içinde bu tehlikeli bir durum haline gelebilir. Sigortanızıda muhtemelen bu riskli durum malzemenin yanması attırdı.[/QUOTE]
Mesut Bey problem ısıtıcıdan kaynaklıymış simdilik 100 wattlık yedek çin malı xiong marka ısıtıcıyla idare ediyorum[:lol:]
[QUOTE=WLFcATA]evet tetra proline ısıtıcıların üretimi durduruldu ve toplanıyor ama sebebini açıklamamaları kötü[/QUOTE]
Sebebi muhtemelen benim başıma gelen olayla ilgilidir. Gelen şikayetler üzerine toplatma kararı almışlar demek ki. Olan benim balıklara oldu. Gayet sağlıklı balıklarım vardı. Yeni yavrularım ve yavrulayacaklar da vardı. Aklıma geldikçe içim cız ediyor[:((]
[QUOTE=mesutok]Biryerde elektrik kaçağı var, filtredemi, Kapaktaki ışıklardamı, ısıtıcıdamı, dış filtredemi bilemiyorum suyu bozuyor ve balıklar zehirleniyor anladğım kadar. Tüm malzemeleri kontrolden geçirip, kablo birleşim yerlerini yanık varmı yokmu kontrol gerekiyor bence, ev halkı içinde bu tehlikeli bir durum haline gelebilir. Sigortanızıda muhtemelen bu riskli durum malzemenin yanması attırdı.[/QUOTE]
Mesut Bey problem ısıtıcıdan kaynaklıymış simdilik 100 wattlık yedek çin malı xiong marka ısıtıcıyla idare ediyorum[:lol:]
[QUOTE=WLFcATA]evet tetra proline ısıtıcıların üretimi durduruldu ve toplanıyor ama sebebini açıklamamaları kötü[/QUOTE]
Sebebi muhtemelen benim başıma gelen olayla ilgilidir. Gelen şikayetler üzerine toplatma kararı almışlar demek ki. Olan benim balıklara oldu. Gayet sağlıklı balıklarım vardı. Yeni yavrularım ve yavrulayacaklar da vardı. Aklıma geldikçe içim cız ediyor[:((]
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
[QUOTE=estu]Ne kadar süredir bu ısıtıcıyı kullanıyordunuz ?[/QUOTE]
Şubat 2015te akvaryumu kurduğum zaman almıştım. O zamandan beri sıkıntısız kullanıyordum
[QUOTE=estu]Ne kadar süredir bu ısıtıcıyı kullanıyordunuz ?[/QUOTE]
Şubat 2015te akvaryumu kurduğum zaman almıştım. O zamandan beri sıkıntısız kullanıyordum
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
[QUOTE=selahaddinn]
Sakalımda var ama sözümü dinlemedin Türk işi testler bazen işe yaramıyor sebebi hem faz hem nötür suyun içindeydi elektrik en kısa yolu tercih eder onun için sizi çarpmadı ama eyer arıza sırasında nötür kopmuş olsaydı şimdi buraya yazı yazmıyor olacaktınız çümkü elektrik devresini sizin üzeriizden tamamlayacaktı [/QUOTE]
Haklısınız Selahaddin Bey. Ben de nasıl böyle gafil davrandığım hususunda hayıflandım bütün gün. Elektrik bu şakaya gelmez. Bir daha ders oldu bana
[QUOTE=selahaddinn]
Sakalımda var ama sözümü dinlemedin Türk işi testler bazen işe yaramıyor sebebi hem faz hem nötür suyun içindeydi elektrik en kısa yolu tercih eder onun için sizi çarpmadı ama eyer arıza sırasında nötür kopmuş olsaydı şimdi buraya yazı yazmıyor olacaktınız çümkü elektrik devresini sizin üzeriizden tamamlayacaktı [/QUOTE]
Haklısınız Selahaddin Bey. Ben de nasıl böyle gafil davrandığım hususunda hayıflandım bütün gün. Elektrik bu şakaya gelmez. Bir daha ders oldu bana
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
Bugün de işten geldiğimde kalan balıkların çoğunu ölü buldum. Hepi topu 13 tane balık kaldı onlar nolacak bakalım. Kalan balıkları ayrı bir tanka alıp %90 su değişimi yaptım. Sorun ısıtıcıdan kaynaklıymış. Sudan çıkardığımda dumanlar çıkarıyordu ve çok kötü kokuyordu. Tetra Prolıne 200W Kırılmaz Isıtıcı. Bu ısıtıcıdan uzak durun. Öneride bulunup cevap yazma nezaketini ve cömertliğini gösteren herkese teşekkürlerimi sunarım. Herkese bol yavrulu hastalıksız akvaryumlar diliyorum.
Bugün de işten geldiğimde kalan balıkların çoğunu ölü buldum. Hepi topu 13 tane balık kaldı onlar nolacak bakalım. Kalan balıkları ayrı bir tanka alıp %90 su değişimi yaptım. Sorun ısıtıcıdan kaynaklıymış. Sudan çıkardığımda dumanlar çıkarıyordu ve çok kötü kokuyordu. Tetra Prolıne 200W Kırılmaz Isıtıcı. Bu ısıtıcıdan uzak durun. Öneride bulunup cevap yazma nezaketini ve cömertliğini gösteren herkese teşekkürlerimi sunarım. Herkese bol yavrulu hastalıksız akvaryumlar diliyorum.
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
Suda elektrik kaçağı yok bunu türk işi yöntemle anladım elimi suya soktum :S
Özellikle tetra türlerinin ölmesiı ve canlı doğuran sınıfın hiçbirşey olmamış gibi can çekişmekte olan tetraları yemeye çalışmalarını anlamadım. Sıcaklık değişikliklerinde
tetraların hassas olduğunu okumuştum ama canlı doğuranlar da sonuçta etkilenmiyor değiller. Su oksitlenmiş ise yine canlı doğuranlarda bir anormallik olması lazım.
Tetralardaki toplu için sürü psikolojisi dicem ama N.Ş.A bir ölüm olmadı. Suya birşeylerin karıştığı aşikar. Bir de amano karidesim vardı onu da kaybettim. Kirazlarda bir anormallik gözlemlemedim. Su değişimini hemen yapamadım sular klorlu 1 gün olsun dinlensin diye düşündüm.
Dış filtreler uzun süreli elektrik kesintilerinde (24-48 saat) mevcut bakteri kolonilerini kaybeder mi? Çünkü evde olamadığım 2-3 gün içerisinde döndüğümde bazen sigorta atmış halde buluyorum. Acaba diyorum dış filtredeki bakteriler mi öldü de suyu zehirledi?
Suda elektrik kaçağı yok bunu türk işi yöntemle anladım elimi suya soktum :S
Özellikle tetra türlerinin ölmesiı ve canlı doğuran sınıfın hiçbirşey olmamış gibi can çekişmekte olan tetraları yemeye çalışmalarını anlamadım. Sıcaklık değişikliklerinde
tetraların hassas olduğunu okumuştum ama canlı doğuranlar da sonuçta etkilenmiyor değiller. Su oksitlenmiş ise yine canlı doğuranlarda bir anormallik olması lazım.
Tetralardaki toplu için sürü psikolojisi dicem ama N.Ş.A bir ölüm olmadı. Suya birşeylerin karıştığı aşikar. Bir de amano karidesim vardı onu da kaybettim. Kirazlarda bir anormallik gözlemlemedim. Su değişimini hemen yapamadım sular klorlu 1 gün olsun dinlensin diye düşündüm.
Dış filtreler uzun süreli elektrik kesintilerinde (24-48 saat) mevcut bakteri kolonilerini kaybeder mi? Çünkü evde olamadığım 2-3 gün içerisinde döndüğümde bazen sigorta atmış halde buluyorum. Acaba diyorum dış filtredeki bakteriler mi öldü de suyu zehirledi?
2 Saat İçinde 13 Balığım Öldü Neler Oluyor?
100x40x50 ebatlarında, 30 kadar kılıç kuyruk ve plati, 7 neon tetra 4 rasbora, 1 makrakanta, 10 adet cüce vatoz ve de kiraz karideslerden oluşan bir tankım mevcut. Sabah 10.30da evden çıkmadan önce yemleme esnasında bir anormallik sezmedim lakin akşam 19:00da eve geldiğimde evde ağır bir kablo yanığına benzeyen, elektronik yanığına da benzeyen bir koku ile karşılaştım. Sigortalar atmıştı. Sigortayı kaldırıp doğruca akvaryuma koştum. Isıtıcıyı(tetratec 200A), hava motorunu (eheim 3701- 100lt) ve dış filtremi (tetratec ex700) kontrol ettim çalışmalarında bir sıkıntı yoktu. Suyun sıcaklığını ölçtüm 28 derece çıktı. Isıtıcım 26ya ayarlı ve de stabil şekilde suyu 26 derecede tutabilen bir ısıtıcı. Akvaryumun ışığı (sylvania t5 2 adet daylight, 1 adet aquastar, 1 adet grolüx) camlardaki yosunun bir nebze azalması için fişi çekik durumdaydı. Işıkları açtığımda ilk etapta 4 adet neon ve 1 adet rasbora ölüsüyle karşılaştım. Eve girdiğimde aldığım ağır kablo yanığı kokusu suda bol miktarda mevcuttu. Suyun üzerine eğilip koklayınca genzi yakar gibi koku geliyordu. Ölü balıkları sudan çıkardıktan sonra kara kara ne olup bittiğini düşünürken neon ve rasboralar dengesiz yüzmeye başladılar. 2 saatin sonunda tüm neon ve rasboralar öldü. Yalnız olan makrakanta da öldü. Kılıç kuyruk, plati ve cüce vatozlarda bir anormallik yok. Sudaki koku azalmadı. Yarın su değişimi yapacağım. Neler olup bittiği hakkında bilgisi olan var mı saygıdeğer forum üyeleri[:'(][:((]
100x40x50 ebatlarında, 30 kadar kılıç kuyruk ve plati, 7 neon tetra 4 rasbora, 1 makrakanta, 10 adet cüce vatoz ve de kiraz karideslerden oluşan bir tankım mevcut. Sabah 10.30da evden çıkmadan önce yemleme esnasında bir anormallik sezmedim lakin akşam 19:00da eve geldiğimde evde ağır bir kablo yanığına benzeyen, elektronik yanığına da benzeyen bir koku ile karşılaştım. Sigortalar atmıştı. Sigortayı kaldırıp doğruca akvaryuma koştum. Isıtıcıyı(tetratec 200A), hava motorunu (eheim 3701- 100lt) ve dış filtremi (tetratec ex700) kontrol ettim çalışmalarında bir sıkıntı yoktu. Suyun sıcaklığını ölçtüm 28 derece çıktı. Isıtıcım 26ya ayarlı ve de stabil şekilde suyu 26 derecede tutabilen bir ısıtıcı. Akvaryumun ışığı (sylvania t5 2 adet daylight, 1 adet aquastar, 1 adet grolüx) camlardaki yosunun bir nebze azalması için fişi çekik durumdaydı. Işıkları açtığımda ilk etapta 4 adet neon ve 1 adet rasbora ölüsüyle karşılaştım. Eve girdiğimde aldığım ağır kablo yanığı kokusu suda bol miktarda mevcuttu. Suyun üzerine eğilip koklayınca genzi yakar gibi koku geliyordu. Ölü balıkları sudan çıkardıktan sonra kara kara ne olup bittiğini düşünürken neon ve rasboralar dengesiz yüzmeye başladılar. 2 saatin sonunda tüm neon ve rasboralar öldü. Yalnız olan makrakanta da öldü. Kılıç kuyruk, plati ve cüce vatozlarda bir anormallik yok. Sudaki koku azalmadı. Yarın su değişimi yapacağım. Neler olup bittiği hakkında bilgisi olan var mı saygıdeğer forum üyeleri[:'(][:((]
Taş Aramaya Son... ANKARA
23.02.2015 tarihinde gittim ve tam anlamıyla hüsrana uğradım. Terkedilmiş virane gibi bir yer. Filistin sokaklarında sandım kendimi. Taşlar herbiri biryerde yerlere dökülmüş saçılmış herşey. Yetkili ile görüşmek istedim bi tane teyze geldi. Muhtemelen aşcılarıydı çünkü elinde eldivenle çıktı geldi hamur ya da alçı benzeri bir şey vardı eldivenlerinde. Neyse o problem değil de ben bişeyler soruyorum bu ne taşı diyorum akvaryum taşı diye cevap veriyor. 3-4 farklı taş sordum hepsine aynı cevabı alınca bilen birisi yok mu dedim yok dedi. Fiyatı için kg 1 tl dedi. Başka zamanlarda güzel taşlar geliyor mu bilemem ama bana denk gelmedi. İlerisinde Vadi peyzaj var ordan buldum lav taşı için gitmiştim. Dolu bir çuval lav taşına 10tl ödedimoclayn 2015-02-24 12:23:58
23.02.2015 tarihinde gittim ve tam anlamıyla hüsrana uğradım. Terkedilmiş virane gibi bir yer. Filistin sokaklarında sandım kendimi. Taşlar herbiri biryerde yerlere dökülmüş saçılmış herşey. Yetkili ile görüşmek istedim bi tane teyze geldi. Muhtemelen aşcılarıydı çünkü elinde eldivenle çıktı geldi hamur ya da alçı benzeri bir şey vardı eldivenlerinde. Neyse o problem değil de ben bişeyler soruyorum bu ne taşı diyorum akvaryum taşı diye cevap veriyor. 3-4 farklı taş sordum hepsine aynı cevabı alınca bilen birisi yok mu dedim yok dedi. Fiyatı için kg 1 tl dedi. Başka zamanlarda güzel taşlar geliyor mu bilemem ama bana denk gelmedi. İlerisinde Vadi peyzaj var ordan buldum lav taşı için gitmiştim. Dolu bir çuval lav taşına 10tl ödedim
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
