ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
burakkasikci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
63
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Eylül 2015 00:46
Son Ziyaret:
01 Mayıs 2016 04:58
Toplam Mesaj:
65 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak KAŞIKÇI
Doğum Tarihi:
04 Şubat 1994
Yaş:
32
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[IMG]https://www.inkart.net/animals/images/decals/small/red_breasted_piranha.png[/IMG]
120*60*50(H)
16 Pygocentrus Nattereri
SON 10 MESAJI
Pirana Filtre ?
Piranhalar ağırlıklı et ile beslendiği için iyi bir filtrasyon şart, bütçeyi biraz daha arttırıp jebo 835 veya muadili bir ürün almak daha sağlıklı olacaktır.[EDIT]burakkasikci,2015-12-20 12:34:11[/EDIT]
Piranhalar ağırlıklı et ile beslendiği için iyi bir filtrasyon şart, bütçeyi biraz daha arttırıp jebo 835 veya muadili bir ürün almak daha sağlıklı olacaktır.[EDIT]burakkasikci,2015-12-20 12:34:11[/EDIT]
Piranha - Elden Besleme 3
[QUOTE=Ayberk1634]Işık olarak ne kullaniyorsunuz.Ben su disardan sari gorunsun istiyorum amazon nehiri misali.Led ile bunu sagliyabilirmiyim[/QUOTE]
Ben JBL Tormec Activ kullanıyorum suyu sarartmak için, sizde bu tür ürünleri kullanabilirsiniz.
[QUOTE=Ayberk1634]Işık olarak ne kullaniyorsunuz.Ben su disardan sari gorunsun istiyorum amazon nehiri misali.Led ile bunu sagliyabilirmiyim[/QUOTE]
Ben JBL Tormec Activ kullanıyorum suyu sarartmak için, sizde bu tür ürünleri kullanabilirsiniz.
Piranha - Elden Besleme 3
[QUOTE=Livesgeckos]Maşallah çok güzeller. Şu sıralar tropu bırakmak istiyorum ama tür arayışında en yakın olduğum tür serralar ve natteriler . Bakım zor mu ? Dip çekimi ve su değişimini ne sıklıkla yapıyorsunuz ? Teşekkürler :)[/QUOTE]
Öncelik ile teşekkürler.
Bakımları zor değil, fakat sabırlı olmak gerekiyor. Alışma süreçleri uzun zaman alabiliyor (Kısada sürebiliyor), bu sürede stres dolu geçiyor. Çok stres yüklü canlılar, ilk başlarda takıntı yaparak sizi de strese sokabiliyor. [:)))] Fakat zamanla her şey yoluna giriyor ve siz de keyfini çıkarıyorsunuz. Çok sağlam ve dayanıklı balıklar, çoğu zaman birbirlerini ısırıyorlar ve iyileşme süreçleri inanılmaz derecede hızlı. Sürekli et ile beslendikleri için iyi bir filtrasyon gerekiyor. Ben 5 günde bir %20 su değişimi yapıyorum.
Başlangıç için nattereri öneririm, serraların keyfi başka fakat sürünün keyfi bambaşka oluyor. [:iyi:]
[QUOTE=Livesgeckos]Maşallah çok güzeller. Şu sıralar tropu bırakmak istiyorum ama tür arayışında en yakın olduğum tür serralar ve natteriler . Bakım zor mu ? Dip çekimi ve su değişimini ne sıklıkla yapıyorsunuz ? Teşekkürler :)[/QUOTE]
Öncelik ile teşekkürler.
Bakımları zor değil, fakat sabırlı olmak gerekiyor. Alışma süreçleri uzun zaman alabiliyor (Kısada sürebiliyor), bu sürede stres dolu geçiyor. Çok stres yüklü canlılar, ilk başlarda takıntı yaparak sizi de strese sokabiliyor. [:)))] Fakat zamanla her şey yoluna giriyor ve siz de keyfini çıkarıyorsunuz. Çok sağlam ve dayanıklı balıklar, çoğu zaman birbirlerini ısırıyorlar ve iyileşme süreçleri inanılmaz derecede hızlı. Sürekli et ile beslendikleri için iyi bir filtrasyon gerekiyor. Ben 5 günde bir %20 su değişimi yapıyorum.
Başlangıç için nattereri öneririm, serraların keyfi başka fakat sürünün keyfi bambaşka oluyor. [:iyi:]
Bu Kişiden Alırken Dikkat Edin
[QUOTE=UğurK]Yargısız infaz değil yalan soyledigini kabul etti işte.
Ben de tatliya baglanmasindan yanayim ama o özür bi türlü gelmedi. [/QUOTE]
Sizin için söylemedim, bir çok kişi bu konulara büyük ön yargı ve kendi fikirlerince yaklaşıyor.
Yanlış anlaşılma olmasın, ortada çok büyük bir yanlış olmadığı için bu şekilde yorum getiriyorum.
Saygılar..
[QUOTE=UğurK]Yargısız infaz değil yalan soyledigini kabul etti işte.
Ben de tatliya baglanmasindan yanayim ama o özür bi türlü gelmedi. [/QUOTE]
Sizin için söylemedim, bir çok kişi bu konulara büyük ön yargı ve kendi fikirlerince yaklaşıyor.
Yanlış anlaşılma olmasın, ortada çok büyük bir yanlış olmadığı için bu şekilde yorum getiriyorum.
Saygılar..
Bu Kişiden Alırken Dikkat Edin
[QUOTE=UğurK][QUOTE=burakkasikci]Bence gereksiz bir konu, ortada çok büyük bir yanlış olduğunu düşünmüyorum. Bir de konuda dolandırıcılık kelimeleri geçiyor, arkadaşın petshop işlettiği falan söylenmiş. Ürün sorunsuz elinize ulaştıysa bu konuyu açmaya gerek yoktu.
Zorunuza giden yalan ise,
Genel anlamda(Yediğimiz, içtiğimiz, kullandığımız), ürünlerin bir çoğunun reklamları-tanıtımları yalan, dolan ve pazarlama taktiği ile satılıyor zaten. Bunları göz ardı edip, bu kadar ufak bir ayrıntı için bu konu çok gereksiz bence.
Ayrıca, arkadaşın gerçekten petshop işlettiğine eminseniz, forum kurallarına da aykırı ise, gereken yapılacaktır zaten. Fakat bu tür konularda çok fazla yargısız infaz yapılıyor.[/QUOTE]
Ben bu konuyu acmayacaktim taki bana geri bildirim yapana kadar ben kendisine soyledim zaten whatsapp uzerinden konustuk ama sıkıntılı musteri diye geri bildirim yapmış yalan soyleyerek mal satıyor yalanı ortaya cikinca ben sıkıntılı oluyorum yok öyle bi dünya kusura bakmayın da.[/QUOTE]
Haksız olduğunuzu söylemedim. Eğer kum elinize sorunsuz ulaştıysa, farklı bir ürün değilse ve sizden ek bir maliyet çıkmadıysa konuyu buralara (Özelden veya bu konudan) getirmeye gerek yoktu. Ortada bir yalan olmadığını da söylemiyorum, fakat çok büyütülecek bir yalan-konu değil. Bu tür ufak sorunlar yüzünden açılan konularda çok fazla yargısız infaz yapılıyor.
Bence tatlıya bağlanabilecek bir konu. [EDIT]burakkasikci,2015-12-08 00:30:23[/EDIT]
[QUOTE=UğurK][QUOTE=burakkasikci]Bence gereksiz bir konu, ortada çok büyük bir yanlış olduğunu düşünmüyorum. Bir de konuda dolandırıcılık kelimeleri geçiyor, arkadaşın petshop işlettiği falan söylenmiş. Ürün sorunsuz elinize ulaştıysa bu konuyu açmaya gerek yoktu.
Zorunuza giden yalan ise,
Genel anlamda(Yediğimiz, içtiğimiz, kullandığımız), ürünlerin bir çoğunun reklamları-tanıtımları yalan, dolan ve pazarlama taktiği ile satılıyor zaten. Bunları göz ardı edip, bu kadar ufak bir ayrıntı için bu konu çok gereksiz bence.
Ayrıca, arkadaşın gerçekten petshop işlettiğine eminseniz, forum kurallarına da aykırı ise, gereken yapılacaktır zaten. Fakat bu tür konularda çok fazla yargısız infaz yapılıyor.[/QUOTE]
Ben bu konuyu acmayacaktim taki bana geri bildirim yapana kadar ben kendisine soyledim zaten whatsapp uzerinden konustuk ama sıkıntılı musteri diye geri bildirim yapmış yalan soyleyerek mal satıyor yalanı ortaya cikinca ben sıkıntılı oluyorum yok öyle bi dünya kusura bakmayın da.[/QUOTE]
Haksız olduğunuzu söylemedim. Eğer kum elinize sorunsuz ulaştıysa, farklı bir ürün değilse ve sizden ek bir maliyet çıkmadıysa konuyu buralara (Özelden veya bu konudan) getirmeye gerek yoktu. Ortada bir yalan olmadığını da söylemiyorum, fakat çok büyütülecek bir yalan-konu değil. Bu tür ufak sorunlar yüzünden açılan konularda çok fazla yargısız infaz yapılıyor.
Bence tatlıya bağlanabilecek bir konu. [EDIT]burakkasikci,2015-12-08 00:30:23[/EDIT]
Bu Kişiden Alırken Dikkat Edin
Bence gereksiz bir konu, ortada çok büyük bir yanlış olduğunu düşünmüyorum. Bir de konuda dolandırıcılık kelimeleri geçiyor, arkadaşın petshop işlettiği falan söylenmiş. Ürün sorunsuz elinize ulaştıysa bu konuyu açmaya gerek yoktu.
Zorunuza giden yalan ise,
Genel anlamda(Yediğimiz, içtiğimiz, kullandığımız), ürünlerin bir çoğunun reklamları-tanıtımları yalan, dolan ve pazarlama taktiği ile satılıyor zaten. Bunları göz ardı edip, bu kadar ufak bir ayrıntı için bu konu çok gereksiz bence.
Ayrıca, arkadaşın gerçekten petshop işlettiğine eminseniz, forum kurallarına da aykırı ise, gereken yapılacaktır zaten. Fakat bu tür konularda çok fazla yargısız infaz yapılıyor.[EDIT]burakkasikci,2015-12-08 00:11:32[/EDIT]
Bence gereksiz bir konu, ortada çok büyük bir yanlış olduğunu düşünmüyorum. Bir de konuda dolandırıcılık kelimeleri geçiyor, arkadaşın petshop işlettiği falan söylenmiş. Ürün sorunsuz elinize ulaştıysa bu konuyu açmaya gerek yoktu.
Zorunuza giden yalan ise,
Genel anlamda(Yediğimiz, içtiğimiz, kullandığımız), ürünlerin bir çoğunun reklamları-tanıtımları yalan, dolan ve pazarlama taktiği ile satılıyor zaten. Bunları göz ardı edip, bu kadar ufak bir ayrıntı için bu konu çok gereksiz bence.
Ayrıca, arkadaşın gerçekten petshop işlettiğine eminseniz, forum kurallarına da aykırı ise, gereken yapılacaktır zaten. Fakat bu tür konularda çok fazla yargısız infaz yapılıyor.[EDIT]burakkasikci,2015-12-08 00:11:32[/EDIT]
Yeni Akvaryum Kuracağım Ve ...
Piranha sürü balığıdır, ayrıca 1 yılda 20+ cm boya ulaşabiliyorlar, akvaryum ufak gelecektir. Exodon Paradoxus bakabilirsiniz, Tanganika Akvaryum' da olacaktı.
[IMG]http://i18.photobucket.com/albums/b126/bitteraspects/photosynthesys_Exodon_paradoxus1.jpg[/IMG]
Ortalama 7-9 cm arası büyüyebiliyorlar, ufak bir sürü 5-6 adet olabilir bence.
[EDIT]burakkasikci,2015-12-03 20:39:02[/EDIT]
Piranha sürü balığıdır, ayrıca 1 yılda 20+ cm boya ulaşabiliyorlar, akvaryum ufak gelecektir. Exodon Paradoxus bakabilirsiniz, Tanganika Akvaryum' da olacaktı.
[IMG]http://i18.photobucket.com/albums/b126/bitteraspects/photosynthesys_Exodon_paradoxus1.jpg[/IMG]
Ortalama 7-9 cm arası büyüyebiliyorlar, ufak bir sürü 5-6 adet olabilir bence.
[EDIT]burakkasikci,2015-12-03 20:39:02[/EDIT]
Narva Floresan Hakkında Bilgi
Narva Alman malıdır. Ürünleri gayet kaliteli, ben 2 yıl önce falan kullanmıştım. Şuan kullanmıyorum fakat hala çalışır durumda.
Narva Alman malıdır. Ürünleri gayet kaliteli, ben 2 yıl önce falan kullanmıştım. Şuan kullanmıyorum fakat hala çalışır durumda.
Tetra Ex 1200 Plus Hakkında
[QUOTE=leitzcell] burak bey anlaşamadıgımız konu şu bence ; ucuz seramik kullanmak varken ilk kademede, fiyatı baya yüksek olan siporaxı kullanmayı ben mantıksız buldum,
arkadasın elinde zaten 1.5 litre siporax var, onu ilk kademeye kullanıp extra masraf yaptırmaya gerek görmüyorum,
alttan üste 1. sepet sünger,sünger ve elyaf 2. sepet siporax 3. sepet siporax 4. sepet zeolit üstüne elyaf
elimizdeki malzemelerle yapılacak en iyi sistemi yapmıs olduk ve cebimizden para cıkmadı.
[/QUOTE]
Şuan anlaşmış olduk.
Bende isterim ilk sepete Eheim Mech Pro, bioball veya muadili bir ürün koymayı. Fakat olay burada kısıtlı imkanlar dahilinde, en iyi verimi almak.
Umarım yanlış anlamadınız beni.
Saygılar ..[EDIT]burakkasikci,2015-12-01 16:42:31[/EDIT]
[QUOTE=leitzcell] burak bey anlaşamadıgımız konu şu bence ; ucuz seramik kullanmak varken ilk kademede, fiyatı baya yüksek olan siporaxı kullanmayı ben mantıksız buldum,
arkadasın elinde zaten 1.5 litre siporax var, onu ilk kademeye kullanıp extra masraf yaptırmaya gerek görmüyorum,
alttan üste 1. sepet sünger,sünger ve elyaf 2. sepet siporax 3. sepet siporax 4. sepet zeolit üstüne elyaf
elimizdeki malzemelerle yapılacak en iyi sistemi yapmıs olduk ve cebimizden para cıkmadı.
[/QUOTE]
Şuan anlaşmış olduk.
Bende isterim ilk sepete Eheim Mech Pro, bioball veya muadili bir ürün koymayı. Fakat olay burada kısıtlı imkanlar dahilinde, en iyi verimi almak.
Umarım yanlış anlamadınız beni.
Saygılar ..[EDIT]burakkasikci,2015-12-01 16:42:31[/EDIT]
Tetra Ex 1200 Plus Hakkında
[QUOTE=leitzcell] şekli seramik gibi oldugu içinmi ilk göze atıyoruz malzemeyi yapmayın ne olur, yaptıgı işe baksak daha iyi olmazmı
buyrun bir test videosu vaktiniz varsa izleyin lütfen
https://www.youtube.com/watch?v=1RBnw8Hqy7E[/QUOTE]
Aynı şeyleri tekrarlayıp, üstü kapalı cevaplar veriyorsunuz Ömer Bey.
Yanlış anlamayın, konuyu uzatmaya veya tartışma çıkarma niyetinde değilim. Bir fikir paylaştınız, bunun ile birlikte bir açıklama-bilgi istiyorum ki yanlışım varsa düzelteyim.
Ben kendi mantığımla-fikrimle açıklama yaptım, kısıtlı bir hacimden nasıl daha iyi verim alabilirim. Substrat ile Siporax aynı olabilir, fakat seramiğin amacı belli. Seramiğe en iyi alternatif, Siporax olacaktır, nedeni ise apaçık şekli. Yaptığı işe bakacak olursanız, ince gözenekli sünger ve elyaf da bakteriler için gayet uygun bir ortam.
Saygılar ..
[QUOTE=leitzcell] şekli seramik gibi oldugu içinmi ilk göze atıyoruz malzemeyi yapmayın ne olur, yaptıgı işe baksak daha iyi olmazmı
buyrun bir test videosu vaktiniz varsa izleyin lütfen
https://www.youtube.com/watch?v=1RBnw8Hqy7E[/QUOTE]
Aynı şeyleri tekrarlayıp, üstü kapalı cevaplar veriyorsunuz Ömer Bey.
Yanlış anlamayın, konuyu uzatmaya veya tartışma çıkarma niyetinde değilim. Bir fikir paylaştınız, bunun ile birlikte bir açıklama-bilgi istiyorum ki yanlışım varsa düzelteyim.
Ben kendi mantığımla-fikrimle açıklama yaptım, kısıtlı bir hacimden nasıl daha iyi verim alabilirim. Substrat ile Siporax aynı olabilir, fakat seramiğin amacı belli. Seramiğe en iyi alternatif, Siporax olacaktır, nedeni ise apaçık şekli. Yaptığı işe bakacak olursanız, ince gözenekli sünger ve elyaf da bakteriler için gayet uygun bir ortam.
Saygılar ..
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları aquaticathearmi, 10:50
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
