ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Aralık 2015 15:45
Son Ziyaret:
18 Aralık 2025 13:37
Toplam Mesaj:
18 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mert kök
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
mert kök
SON 10 MESAJI
Yeniden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180317/161220162248551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180317/161220162249181.jpg[/IMG]
merhaba. uzun zaman önce dağıttığım akvaryumumu yeniden topluyorum. fotoğraflardaki yeni balıklar geldi. ufaklar rasbora olsa gerek. diğerlerinin türleri ve birbirleri ile uyumu hakkında bi fikrim yok. tankım 50 lt yeterli midir bunlara acaba? türleri hakkında fikriniz var mıdır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180317/161220162248551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180317/161220162249181.jpg[/IMG]
merhaba. uzun zaman önce dağıttığım akvaryumumu yeniden topluyorum. fotoğraflardaki yeni balıklar geldi. ufaklar rasbora olsa gerek. diğerlerinin türleri ve birbirleri ile uyumu hakkında bi fikrim yok. tankım 50 lt yeterli midir bunlara acaba? türleri hakkında fikriniz var mıdır?
İp Yosun Türü Ve Çözümü
[QUOTE=mka1923]
Hocam merhaba ,
camdaki yosunlardan kurtuldunuz mu ? Ve nasıl ?[/QUOTE]
Merhaba.
Aslına bakarsanız pek de kurtulduğum söylenemez. Üzerine düşmekten vazgeçtim. Camdaki kısa tüy algi gitti başka bir yosun geldi yerine. Bitkilerde ise sakal yosunu başgösterdi.
Işıklandırmayı 7 saate düşürdüm 2-3 haftadır. Vakit bulup cam temizliğini ve yosunlu bitki yapraklarını budamayı yapabilirsem; yosunlar yeniden oluşmayacakmış gibi geliyor.
[QUOTE=mka1923]
Hocam merhaba ,
camdaki yosunlardan kurtuldunuz mu ? Ve nasıl ?[/QUOTE]
Merhaba.
Aslına bakarsanız pek de kurtulduğum söylenemez. Üzerine düşmekten vazgeçtim. Camdaki kısa tüy algi gitti başka bir yosun geldi yerine. Bitkilerde ise sakal yosunu başgösterdi.
Işıklandırmayı 7 saate düşürdüm 2-3 haftadır. Vakit bulup cam temizliğini ve yosunlu bitki yapraklarını budamayı yapabilirsem; yosunlar yeniden oluşmayacakmış gibi geliyor.
Yavru Moliyi Ana Tanka Alma
[QUOTE=AkvaristAhmet58]Doğru gördüysem neon var orada. Ben olsam neonlardan korkardım. Çok iyi avcılardır. Moliler yemek için uğraşmayacaktır ama neonlar avlamak için uğraşacaktır.
Saygılar...[/QUOTE]
Evet neonlar da var. En olmadı neonları akvaryumcuya veririm. 4 tane zaten. Ya da şöyle yapılabilir mi; tatil yemi yavrulara uygun olabilir mi acaba? Hiç onların düzenini de bozmamış olurum.
[QUOTE=mehmet zahit]
Moli yavrusu zaten ilk doğduğunda neonun yarısı kadar falandır. Neon ufacık ağızıyla hiçbir şey yapamaz. Tek sıkıntı oradaki beyaz büyük moli olacaktır. Bunu engellemek için. Bolca elodeayı akvaryum yüzeyine iç içe geçmiş bir biçimde koyarsanız. Yavru yüzeyde saklanır ve güzelcede beslenir. Problem olmaz. Ama yüzeyin yarısını kaplayacak kadar elodeaya ya da tilki kuyruğu denilen bitkiye ihtiyacınız var.[/QUOTE]
Evet daha sık, saklanmaya müsait bitki şart, ancak onu da bulunduğum ilçede bulamadım malesef. Haftaya İzmir'e gittiğim zaman almayı düşünüyorum zaten. Sürekli doğuruyor bunlar :) Ben yeni doğumu farkedesiye yavruların bir çoğu yem olmuş oluyor akvaryumumun bu haliyle.
[QUOTE=AkvaristAhmet58]Doğru gördüysem neon var orada. Ben olsam neonlardan korkardım. Çok iyi avcılardır. Moliler yemek için uğraşmayacaktır ama neonlar avlamak için uğraşacaktır.
Saygılar...[/QUOTE]
Evet neonlar da var. En olmadı neonları akvaryumcuya veririm. 4 tane zaten. Ya da şöyle yapılabilir mi; tatil yemi yavrulara uygun olabilir mi acaba? Hiç onların düzenini de bozmamış olurum.
[QUOTE=mehmet zahit]
Moli yavrusu zaten ilk doğduğunda neonun yarısı kadar falandır. Neon ufacık ağızıyla hiçbir şey yapamaz. Tek sıkıntı oradaki beyaz büyük moli olacaktır. Bunu engellemek için. Bolca elodeayı akvaryum yüzeyine iç içe geçmiş bir biçimde koyarsanız. Yavru yüzeyde saklanır ve güzelcede beslenir. Problem olmaz. Ama yüzeyin yarısını kaplayacak kadar elodeaya ya da tilki kuyruğu denilen bitkiye ihtiyacınız var.[/QUOTE]
Evet daha sık, saklanmaya müsait bitki şart, ancak onu da bulunduğum ilçede bulamadım malesef. Haftaya İzmir'e gittiğim zaman almayı düşünüyorum zaten. Sürekli doğuruyor bunlar :) Ben yeni doğumu farkedesiye yavruların bir çoğu yem olmuş oluyor akvaryumumun bu haliyle.
Yavru Moliyi Ana Tanka Alma
Sağolun. Ancak hâlâ aşırı kararsızım [:)]
Toplam 11 tane yavru var ancak yine bir tanesinin daha hırpalanmasını da istemiyorum. Onlar da can sonuçta. [:((] Bakalım.
Sağolun. Ancak hâlâ aşırı kararsızım [:)]
Toplam 11 tane yavru var ancak yine bir tanesinin daha hırpalanmasını da istemiyorum. Onlar da can sonuçta. [:((] Bakalım.
Yavru Moliyi Ana Tanka Alma
Merhaba.
2 hafta kadar evden uzak olacağım. Gitmeden, 45 günlük siyah moli ve platilerimi otomatik yemlemenin olduğu 50lt lik ana tanka eklemem gerekecek. Geçen sefer yine evden gitmeden yavrular henüz bir aylıkken mecburen ana tanka ekleme denemesinde bulundum. Ancak ben diğer balıklardan korkarken, anası olacak moli saldırdı koyduğum tek yavruya. Bayağı hırpaladı ben kurtarasıya. Yavru tankına geri aldım ilk fırsatta.
Bu sefer yavruları en geç 50-55 günlükken eklemek zorundayım artık. Etrafımda verebileceğim kimse yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180317/image.jpeg[/IMG]
Bu da akvaryumum.
Işıkları kapalıyken, gece eklemeyi düşünüyorum. Hatta geçen sefer de yaptığım gibi, ana tanktaki balıkları yemleyeceğim ekleme yapmadan. Sonra ışıkları kapatıp, ekleme anında dikkatlerini yavrulara yöneltmelerini engellemek istiyorum. Bu süreçte de yavruların saklanacak yer bulmalarını umuyorum.
Ne düşünüyorsunuz? Bitkilerim yeterli mi sizce saklanmaları için? Başka neler yapabilirim?
Merhaba.
2 hafta kadar evden uzak olacağım. Gitmeden, 45 günlük siyah moli ve platilerimi otomatik yemlemenin olduğu 50lt lik ana tanka eklemem gerekecek. Geçen sefer yine evden gitmeden yavrular henüz bir aylıkken mecburen ana tanka ekleme denemesinde bulundum. Ancak ben diğer balıklardan korkarken, anası olacak moli saldırdı koyduğum tek yavruya. Bayağı hırpaladı ben kurtarasıya. Yavru tankına geri aldım ilk fırsatta.
Bu sefer yavruları en geç 50-55 günlükken eklemek zorundayım artık. Etrafımda verebileceğim kimse yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180317/image.jpeg[/IMG]
Bu da akvaryumum.
Işıkları kapalıyken, gece eklemeyi düşünüyorum. Hatta geçen sefer de yaptığım gibi, ana tanktaki balıkları yemleyeceğim ekleme yapmadan. Sonra ışıkları kapatıp, ekleme anında dikkatlerini yavrulara yöneltmelerini engellemek istiyorum. Bu süreçte de yavruların saklanacak yer bulmalarını umuyorum.
Ne düşünüyorsunuz? Bitkilerim yeterli mi sizce saklanmaları için? Başka neler yapabilirim?
Limonda Yaprak Erimesi
6 kök olan limonlarım, düşük wattlı dalgıç floresan ile 2 haftada 3 köke kadar düştü. 1 aydır litre başına 1 w olan floresanlarım takılı. An itibariyle 10 kök limonum var. Her hafta budayıp yeniden ekiyorum. Tabi bu süreçte yeni floresanlarımla birlikte vermeye başladığım Co2, sıvı ve misket gübreler de etkilidir elbette.
6 kök olan limonlarım, düşük wattlı dalgıç floresan ile 2 haftada 3 köke kadar düştü. 1 aydır litre başına 1 w olan floresanlarım takılı. An itibariyle 10 kök limonum var. Her hafta budayıp yeniden ekiyorum. Tabi bu süreçte yeni floresanlarımla birlikte vermeye başladığım Co2, sıvı ve misket gübreler de etkilidir elbette.
Elektrik Faturasi Hk.
Beni de şaşırttı bu ayki fatura [:O] Akvaryumum 2 aylık. 50 lt, iç filtre, hava motoru ısıtıcı ve 2x24 floresan var. Akvaryum öncesi ortalama 70 gelen fatura; ilk kurulumdan sonra 80 tl, bu ay ise (ekstradan 20 lt lik yavru akvaryumuna 9v flo ve ısıtıcı eklendi) 120 tl geldi. Ana tankımda bitkiler bayağı çoğaldılar. Tam bir aylık olan plati ve moli yavrularımı ana tanka eklemek, çok mu erken olur? En azından yavru akvaryumunun sarfiyatını eksiltsem iyi olacak. Ana tankın da 27 derece olan sıcaklığını 25-26 ya çekmek de az da olsa etki eder umarım.
Beni de şaşırttı bu ayki fatura [:O] Akvaryumum 2 aylık. 50 lt, iç filtre, hava motoru ısıtıcı ve 2x24 floresan var. Akvaryum öncesi ortalama 70 gelen fatura; ilk kurulumdan sonra 80 tl, bu ay ise (ekstradan 20 lt lik yavru akvaryumuna 9v flo ve ısıtıcı eklendi) 120 tl geldi. Ana tankımda bitkiler bayağı çoğaldılar. Tam bir aylık olan plati ve moli yavrularımı ana tanka eklemek, çok mu erken olur? En azından yavru akvaryumunun sarfiyatını eksiltsem iyi olacak. Ana tankın da 27 derece olan sıcaklığını 25-26 ya çekmek de az da olsa etki eder umarım.
İp Yosun Türü Ve Çözümü
[QUOTE=Tayfun-A.]
Bu arada ışıklandırmanız kaç saat bilmiyorum ancak günde 7-9 saat civarında tutmakta fayda var. Örneğin ben 12 saat tutuyordum bitkilerde gelişim çok güzel ancak yosunlaşmayı da arttırıyordu. Bu yüzden artık 8 saat tutuyorum ve en ideali bence. Uzun süre ışıklandırma camlarda yosunlaşmayı tetikler.[/QUOTE]
Evet ondan bahsetmeyi unutmuşum. Oda hiç gün ışığı almayan bir oda. Ondan dolayı 10 saat ile 11 saat arası aralıksız ışıklandırma yapıyordum, ancak tavsiyenize uymak için ayarlı priz şart oldu. Elle aç-kapa yapmakla olacak iş değilmiş bu. Başlangıç masrafı tahminimden çok olunca ertelemiştim ancak süre kayıyor, uzuyor.. Hem kısaltıp hem otomatik yapmaya başlıyorum en kısa sürede. Teşekkürler.
Ayrıca siz sazlarımda vardı deyince, onlara dikkat ettim onlarda da varmış evet.
[QUOTE=Tayfun-A.]
Bu arada ışıklandırmanız kaç saat bilmiyorum ancak günde 7-9 saat civarında tutmakta fayda var. Örneğin ben 12 saat tutuyordum bitkilerde gelişim çok güzel ancak yosunlaşmayı da arttırıyordu. Bu yüzden artık 8 saat tutuyorum ve en ideali bence. Uzun süre ışıklandırma camlarda yosunlaşmayı tetikler.[/QUOTE]
Evet ondan bahsetmeyi unutmuşum. Oda hiç gün ışığı almayan bir oda. Ondan dolayı 10 saat ile 11 saat arası aralıksız ışıklandırma yapıyordum, ancak tavsiyenize uymak için ayarlı priz şart oldu. Elle aç-kapa yapmakla olacak iş değilmiş bu. Başlangıç masrafı tahminimden çok olunca ertelemiştim ancak süre kayıyor, uzuyor.. Hem kısaltıp hem otomatik yapmaya başlıyorum en kısa sürede. Teşekkürler.
Ayrıca siz sazlarımda vardı deyince, onlara dikkat ettim onlarda da varmış evet.
İp Yosun Türü Ve Çözümü
[QUOTE=Tayfun-A.]Bitkideki kısa tüy algi. Genelde müdahale edilmediği zaman 1 ay kadar sonra yaprakların üzerini yeşil çim gibi kaplıyor benim saz bitkilerinde yaprakların üzeri tamamen kaplamıştı. Düzenli su değişimi ve 6 adet sae ile sorun ortadan kalktı şu an tek bir tane bile yok.[/QUOTE]
Neye karşı sarvaşacağımı bilmek güzel. Su değişim oranını arttırmam da gerekecek o zaman. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Tayfun-A.]Bitkideki kısa tüy algi. Genelde müdahale edilmediği zaman 1 ay kadar sonra yaprakların üzerini yeşil çim gibi kaplıyor benim saz bitkilerinde yaprakların üzeri tamamen kaplamıştı. Düzenli su değişimi ve 6 adet sae ile sorun ortadan kalktı şu an tek bir tane bile yok.[/QUOTE]
Neye karşı sarvaşacağımı bilmek güzel. Su değişim oranını arttırmam da gerekecek o zaman. Teşekkür ederim.
İp Yosun Türü Ve Çözümü
Kapasite (litre): 50
Canlılar: 3 plati 2 moli 4 neon tetra 2 cüce vatoz 3 yavru plati
Bitkiler: Limon, gül, çınar, anubias, saz ve cuba
Malzemeler: 600lt/h iç filtre, 2x24w Philips 865+840
Akvaryum Bakımı: Haftalık %10 dip çekimi
Kullanılan İlaçlar: yok
Gübreleme: Yasmut misket gübre ve haftalık 5ml sera florena
Co2: diy co2
Akvaryuma ilk balık girişi bir buçuk aya yaklaştı. Şu ana dek tek sorun, akvaryumcudan halihazırda hasta gelen neonlardan 2 kayıp ve bir kaç çözüme kavuşturulmuş camlarda oluşam yosun problemi. Ancak bu seferki yosunu tanımlayamadım. İp şeklinde, camlarda ve limonun geniş yapraklarında, açık renk yosun.
Bunlar da fotoğrafları;
[IMG]http://i.hizliresim.com/Yrk74k.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/8DZ781.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/D42033.jpg[/IMG]
Akvaryumum yeni olduğu için tecrübem yok. Bu sakal yosunu başlangıcı falan değildir değil mi? Nasıl birşeydir bu? Nasıl çözmem gerekli sizce?
Ayrıca limonun ışığın en dik geldiği yaprakları fazlasıyla renk değişimine uğradı. Fotoğrafta da biraz görünüyor. Bu normal mi? Kendi rengi mi? Yoksa bu da yosuna benzer birşey mi?
Kapasite (litre): 50
Canlılar: 3 plati 2 moli 4 neon tetra 2 cüce vatoz 3 yavru plati
Bitkiler: Limon, gül, çınar, anubias, saz ve cuba
Malzemeler: 600lt/h iç filtre, 2x24w Philips 865+840
Akvaryum Bakımı: Haftalık %10 dip çekimi
Kullanılan İlaçlar: yok
Gübreleme: Yasmut misket gübre ve haftalık 5ml sera florena
Co2: diy co2
Akvaryuma ilk balık girişi bir buçuk aya yaklaştı. Şu ana dek tek sorun, akvaryumcudan halihazırda hasta gelen neonlardan 2 kayıp ve bir kaç çözüme kavuşturulmuş camlarda oluşam yosun problemi. Ancak bu seferki yosunu tanımlayamadım. İp şeklinde, camlarda ve limonun geniş yapraklarında, açık renk yosun.
Bunlar da fotoğrafları;
[IMG]http://i.hizliresim.com/Yrk74k.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/8DZ781.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/D42033.jpg[/IMG]
Akvaryumum yeni olduğu için tecrübem yok. Bu sakal yosunu başlangıcı falan değildir değil mi? Nasıl birşeydir bu? Nasıl çözmem gerekli sizce?
Ayrıca limonun ışığın en dik geldiği yaprakları fazlasıyla renk değişimine uğradı. Fotoğrafta da biraz görünüyor. Bu normal mi? Kendi rengi mi? Yoksa bu da yosuna benzer birşey mi?
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Conix, 08:56
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
