ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
erkanhalli
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Kasım 2017 22:53
Son Ziyaret:
18 Nisan 2019 15:10
Toplam Mesaj:
18 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Erkan Hallı
SON 10 MESAJI
65x25x35 Akvaryumu Parçalama
İşe yararsa eğer geri dönüş yaparsanız sevinirim. Bizimde işimize yarayabilir belki.
İşe yararsa eğer geri dönüş yaparsanız sevinirim. Bizimde işimize yarayabilir belki.
65x25x35 Akvaryumu Parçalama
Cam birleşim yerlerine ince tel sokup sağa sola hareket ettirip kesebilirsin. Jiletle denedim ama çok uğraştırıyor. En mantıklı yöntem araba camını ayırır gibi tel kullanmak. Videolarını izleyebilirsin internetten.
Cam birleşim yerlerine ince tel sokup sağa sola hareket ettirip kesebilirsin. Jiletle denedim ama çok uğraştırıyor. En mantıklı yöntem araba camını ayırır gibi tel kullanmak. Videolarını izleyebilirsin internetten.
3d Yazıcıdan Power Led Aydınlatmaya Ayak Yapımı
3D yazıcı sizemi ait acaba? bizde birşeyler yaptırmak isteriz. :)
3D yazıcı sizemi ait acaba? bizde birşeyler yaptırmak isteriz. :)
Powerledli, Soğutmalı Özel Yapım Armatür (bitti)
[QUOTE=Selçuks][:)][:)]Maşallah diyelim önce. hocam aşmışsınız siz olayı. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim Selçuk hocam. Yaptık bişeyler işte :)
[QUOTE=Selçuks][:)][:)]Maşallah diyelim önce. hocam aşmışsınız siz olayı. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim Selçuk hocam. Yaptık bişeyler işte :)
Powerledli, Soğutmalı Özel Yapım Armatür (bitti)
[QUOTE=NSX34]Çok güzel bir armatür olmuş elinize sağlık. Ne kadara mâl oldu hepsi acaba?[/QUOTE]
Sac kesim ve büküm 200tl
Fanlar 40tl
Aluminyum askı ve bükümü 50tl
Diğer sarf malzemelerde çok bişey tutmadı zaten max 20tl falan
[QUOTE=NSX34]Çok güzel bir armatür olmuş elinize sağlık. Ne kadara mâl oldu hepsi acaba?[/QUOTE]
Sac kesim ve büküm 200tl
Fanlar 40tl
Aluminyum askı ve bükümü 50tl
Diğer sarf malzemelerde çok bişey tutmadı zaten max 20tl falan
Powerledli, Soğutmalı Özel Yapım Armatür (bitti)
Armatür sonunda bitti :)
Tek sayfa üzerinden toparlamak istedim. Umarım güzel bir şeyler yapabilmişimdir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192150281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192148421.jpg[/IMG]
Akvaryumun genel hali. 88x48x40 ölçülerinde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/260220191328391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/260220191328491.jpg[/IMG]
Lazer kesim ve bükümden sonraki ilk hali.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/270220190134441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/270220190134531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/270220190135031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/270220190135121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/270220190135221.jpg[/IMG]
Beyaz boya öncesi astarlama işlemleri.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151371.jpg[/IMG]
İki kat beyaz boya uygulandı ve kuruması için fırınlandı. Son fotoğrafta ismin ters yazıldığını farketmişsinizdir, onu ters yazma sebebim iç kısma led koyarak ismin duvara düz bir şekilde yansımasını istediğimdendir :) Ledleri bağladıktan sonra daha anlaşılır olacak inşallah :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152121.jpg[/IMG]
Aluminyum soğutucumu karaköyden aldım, ilk fotoğrafta gördüğünüz gibi üzerinde herhangi bir işlem yapılmamıştı. Göz kararı güç kaynakları için ve kenarlarını montaj yapmak kolay olsun diye freze ile aldırdım. Ölçüleri 20x60cmdir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152201.jpg[/IMG]
Dolabı yaptırdıktan sonra armatürü akvaryumun üzerine nasıl koyacağıma karar verme aşamasına geçmiştim, uzun araştırmalar ve çizimler sonucu bu şekilde asmaya karar verdim. 16lık aluminyum boruyu dolabın dış ölçülerine göre büktürdüm ama ölçüler biraz kaçık olduğundan boruyu tam ortadan kesip dolaba paralel olacak şekilde yaptım. Ortadan kestiğim yere tatlı sıkı geçecek bir ara parça koyup setuskur ile sabitledim.
Ayak kısımlarını civata ile sabitledim ama sadece civata kullandığımda, civatayı sıktıkça borunun ezileceğini düşündüm, böyle ara aparatlar yaptırdım tornada, güzelde oldu :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152411.jpg[/IMG]
Armatürü asmak için yine tornada bağlantı aparatı yaptırdım, üzerine karabina girecek şekilde delik açtım. Karabina kullanmamın sebebi yerinden çıkarmak istediğimde bana kolaylık sağlaması, öteki türlü çelik teli sökmem gerekicekti. Biraz uc uca bağlantılı durdu ama böyle biraz daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum.
Fanlar 12cm, fan deliklerini bu ölçüde kullanacağım için ona uygun bir şekilde çizmiştim zaten. Fan deliklerinden çizip montajını yaptım. Fanların ikiside aluminyum soğutucuya bakacak şekilde taktım. Armatürün sağında ve solunda egsos çıkışları var zaten. Sıcak havayı oradan atar diye düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152481.jpg[/IMG]
Buda montajdan sonra son hali. Aluminyum soğutucuyu henüz takmadım powerledleri takacağım diye. Henüz hiçbir ledin ve elektrik tesisatının bağlantısı yapılmadı. Ledlerin siparişini verdim. Ne zaman gelir bilmediğimden gelene kadar şimdilik hoşçakalın :)
Sorunuz olursa seve seve cevaplarım. [EDIT]erkanhalli,2019-03-04 22:28:07[/EDIT]
Armatür sonunda bitti :)
Tek sayfa üzerinden toparlamak istedim. Umarım güzel bir şeyler yapabilmişimdir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192150281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192148421.jpg[/IMG]
Akvaryumun genel hali. 88x48x40 ölçülerinde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/260220191328391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/260220191328491.jpg[/IMG]
Lazer kesim ve bükümden sonraki ilk hali.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/270220190134441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/270220190134531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/270220190135031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/270220190135121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/270220190135221.jpg[/IMG]
Beyaz boya öncesi astarlama işlemleri.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192151371.jpg[/IMG]
İki kat beyaz boya uygulandı ve kuruması için fırınlandı. Son fotoğrafta ismin ters yazıldığını farketmişsinizdir, onu ters yazma sebebim iç kısma led koyarak ismin duvara düz bir şekilde yansımasını istediğimdendir :) Ledleri bağladıktan sonra daha anlaşılır olacak inşallah :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152121.jpg[/IMG]
Aluminyum soğutucumu karaköyden aldım, ilk fotoğrafta gördüğünüz gibi üzerinde herhangi bir işlem yapılmamıştı. Göz kararı güç kaynakları için ve kenarlarını montaj yapmak kolay olsun diye freze ile aldırdım. Ölçüleri 20x60cmdir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152201.jpg[/IMG]
Dolabı yaptırdıktan sonra armatürü akvaryumun üzerine nasıl koyacağıma karar verme aşamasına geçmiştim, uzun araştırmalar ve çizimler sonucu bu şekilde asmaya karar verdim. 16lık aluminyum boruyu dolabın dış ölçülerine göre büktürdüm ama ölçüler biraz kaçık olduğundan boruyu tam ortadan kesip dolaba paralel olacak şekilde yaptım. Ortadan kestiğim yere tatlı sıkı geçecek bir ara parça koyup setuskur ile sabitledim.
Ayak kısımlarını civata ile sabitledim ama sadece civata kullandığımda, civatayı sıktıkça borunun ezileceğini düşündüm, böyle ara aparatlar yaptırdım tornada, güzelde oldu :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152411.jpg[/IMG]
Armatürü asmak için yine tornada bağlantı aparatı yaptırdım, üzerine karabina girecek şekilde delik açtım. Karabina kullanmamın sebebi yerinden çıkarmak istediğimde bana kolaylık sağlaması, öteki türlü çelik teli sökmem gerekicekti. Biraz uc uca bağlantılı durdu ama böyle biraz daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum.
Fanlar 12cm, fan deliklerini bu ölçüde kullanacağım için ona uygun bir şekilde çizmiştim zaten. Fan deliklerinden çizip montajını yaptım. Fanların ikiside aluminyum soğutucuya bakacak şekilde taktım. Armatürün sağında ve solunda egsos çıkışları var zaten. Sıcak havayı oradan atar diye düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201733/040320192152481.jpg[/IMG]
Buda montajdan sonra son hali. Aluminyum soğutucuyu henüz takmadım powerledleri takacağım diye. Henüz hiçbir ledin ve elektrik tesisatının bağlantısı yapılmadı. Ledlerin siparişini verdim. Ne zaman gelir bilmediğimden gelene kadar şimdilik hoşçakalın :)
Sorunuz olursa seve seve cevaplarım. [EDIT]erkanhalli,2019-03-04 22:28:07[/EDIT]
0 Dan Betta Akvaryumu
Betayı genelde fanusta besliyolar ama biraz incelersen eğer fanusta beslemenin balığa faydadan çok zarar vereceğini görmüş olursun. Bence elindeki akvaryum beta için yeterli olucaktır. İçerisini biraz da dizayn edersen yaşama alanı bakımından daha zengin olur kanaatindeyim.
Betayı genelde fanusta besliyolar ama biraz incelersen eğer fanusta beslemenin balığa faydadan çok zarar vereceğini görmüş olursun. Bence elindeki akvaryum beta için yeterli olucaktır. İçerisini biraz da dizayn edersen yaşama alanı bakımından daha zengin olur kanaatindeyim.
Power Led Soğutma
Kapağınız ahşap, oraya takmanız ısınma sorununa çözüm olmayacak malesef. Aluminyum herhangi bir plaka üzerine koyarsanız o bile yeterli olacaktır.
Kapağınız ahşap, oraya takmanız ısınma sorununa çözüm olmayacak malesef. Aluminyum herhangi bir plaka üzerine koyarsanız o bile yeterli olacaktır.
Power Led Driver Hakkında
İnput giriş demek. Yaniana elektriği oraya bağlaman gerek. Kırmızı genelde + oluyor. Siyah Nötr. Tekrar bağlayıp dene istersen hocam.
İnput giriş demek. Yaniana elektriği oraya bağlaman gerek. Kırmızı genelde + oluyor. Siyah Nötr. Tekrar bağlayıp dene istersen hocam.
Powerledli, Soğutmalı Özel Yapım Armatür (bitti)
[QUOTE=Dark65]Proje gayet güzel. Mor ve kırmızıyı fazla eklediğinizi düşünüyorum. Tank pembemsi bir renge bürünebilir. Tavsiyem; %65 White %22 Red %10 Blue ve %3 UV Mor[/QUOTE]
Hesaplamayı benim akvaryum ölçülerine yakın bir akvaryuma kullanan birinden gördüm. Henüz sisteme entegre etmiş değilim. Deneme yanılmayla çözücez artık. Evet benim oranlar sizin dediğinizle kıyaslandığında kırmızı sanki fazla gelecekmiş gibi duruyor. Gözden geçirmek gerek tekrar.
[QUOTE=Dark65]Proje gayet güzel. Mor ve kırmızıyı fazla eklediğinizi düşünüyorum. Tank pembemsi bir renge bürünebilir. Tavsiyem; %65 White %22 Red %10 Blue ve %3 UV Mor[/QUOTE]
Hesaplamayı benim akvaryum ölçülerine yakın bir akvaryuma kullanan birinden gördüm. Henüz sisteme entegre etmiş değilim. Deneme yanılmayla çözücez artık. Evet benim oranlar sizin dediğinizle kıyaslandığında kırmızı sanki fazla gelecekmiş gibi duruyor. Gözden geçirmek gerek tekrar.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
ezzalisi,
Kınayu,
ternapi,
altuntasseref,
0rnn,
zen666,
Jenerator,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
omererbas,
Jeveux,
EKAR,
osmandbnl,
riderfish,
GETS34,
syerli,
DigitalPen,
Mithrandirr,
Hoppala,
ciways,
sina cen,
Tuby,
tukabu,
kocoglu,
tuncaysargin,
yeekim,
ozherele_zwoi,
Muhammet memiş,
Cz08,
MuratOzdemir,
scorpion26,
ozherele_xpPa,
Taha⚡,
alecozan,
Hiko,
KadirEmre,
Aguamentist,
Hsrt,
Oğul Hüseyin,
Feanor,
oguzsel,
djally,
BarışSavaş,
Mesaquarium,
Phos,
Umt61,
Ozzgur,
wtreals,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
