ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
uuRR90
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ağustos 2018 15:10
Son Ziyaret:
25 Mart 2019 01:26
Toplam Mesaj:
47 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uğur SAVAŞ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Uğur SAVAŞ
SON 10 MESAJI
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=İsmail Eratik]
Tabana 5cm yeterli olur. Filtre içine filtrenin debisi etkilenmeyecek şekilde koyarsiniz.[/QUOTE]peki ne kadar ph yükseltir?
[QUOTE=İsmail Eratik]
Tabana 5cm yeterli olur. Filtre içine filtrenin debisi etkilenmeyecek şekilde koyarsiniz.[/QUOTE]peki ne kadar ph yükseltir?
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=İsmail Eratik]Zamanında duboisi maswa beslemiş biri olarak zemin ve filtre içinde mercan kırığı kullanımı su değişimlerinden sonra buffer ve kaya tuzu kullanımı aklımda kalanlar. Ayrıca hava taşı kullanımı suyu sertleştirir diye hatırlıyorum.
Belki bu akvaryumu hatırlayan olur. Özledim yavrularımı. [:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181320241.jpg[/IMG][/QUOTE]Mercan kırığı be kadar kullanılmalı ornek olarak 200 litreye?
[QUOTE=İsmail Eratik]Zamanında duboisi maswa beslemiş biri olarak zemin ve filtre içinde mercan kırığı kullanımı su değişimlerinden sonra buffer ve kaya tuzu kullanımı aklımda kalanlar. Ayrıca hava taşı kullanımı suyu sertleştirir diye hatırlıyorum.
Belki bu akvaryumu hatırlayan olur. Özledim yavrularımı. [:((][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181320241.jpg[/IMG][/QUOTE]Mercan kırığı be kadar kullanılmalı ornek olarak 200 litreye?
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=İsmail Eratik]
Bende co2 var ve filtrede lav kırığı var. Benim bu yüzden olabilir. Tabi ben daha düşük 6.5 6.6 gibi bir ph değeri isterim akvaryumda ama nasıl olacak bilgim yok.
Şimdi aşağıdaki tabloya göre benim akvaryumumda 10ppm co2 görünüyor. Yani yetersiz. Ama indikatör yeterli diyor. Kafam karıştı.[:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181158321.jpg[/IMG][/QUOTE] vallaha hocam ben senin kadar bilgiyede sahip degilim. Malawilerde akvaryumumdaki ph sı yüksek tutmaya çalışıyorum😀
[QUOTE=İsmail Eratik]
Bende co2 var ve filtrede lav kırığı var. Benim bu yüzden olabilir. Tabi ben daha düşük 6.5 6.6 gibi bir ph değeri isterim akvaryumda ama nasıl olacak bilgim yok.
Şimdi aşağıdaki tabloya göre benim akvaryumumda 10ppm co2 görünüyor. Yani yetersiz. Ama indikatör yeterli diyor. Kafam karıştı.[:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181158321.jpg[/IMG][/QUOTE] vallaha hocam ben senin kadar bilgiyede sahip degilim. Malawilerde akvaryumumdaki ph sı yüksek tutmaya çalışıyorum😀
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=İsmail Eratik]Merhaba bende bitkili akvaryum var. Suyun değerleri konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
Dinlenmiş su: 8.3
Akvaryumdaki su: 7.2
İndikatör: Sarıya yakın açık yeşil
Kh: 5
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181125301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181125581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181126191.jpg[/IMG]
Bitkili için daha düşük ph isteniyor sanırım. Benim su tam ciklet için. 😂😂[/QUOTE]Hiç bitkili bakmadım ama neden akvaryuma konulan suyun ph si hemen dusuyor anlayamadim😀😀
[QUOTE=İsmail Eratik]Merhaba bende bitkili akvaryum var. Suyun değerleri konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
Dinlenmiş su: 8.3
Akvaryumdaki su: 7.2
İndikatör: Sarıya yakın açık yeşil
Kh: 5
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181125301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181125581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174334/150920181126191.jpg[/IMG]
Bitkili için daha düşük ph isteniyor sanırım. Benim su tam ciklet için. 😂😂[/QUOTE]Hiç bitkili bakmadım ama neden akvaryuma konulan suyun ph si hemen dusuyor anlayamadim😀😀
Kalsiyum Karbonatlı Kum
Arkadaşlar merhaba akvaryuma konulan bu kalsiyum karbonatli kum ph sı 8 ile 8.4 arasına getirecegi yazıyor sizce bu dogrumudur. Birde eğer işe yarıyorsa ne kadar ph arttırır. Ve kaç litreye kac kg konulmalı. Kullanıp deneyimlerini paylaşacak arkadaşlar aranıyor. Malawi besliyorum ph sı sabitlemek istiyorum %100 degil tabiki az kararlı😀
Arkadaşlar merhaba akvaryuma konulan bu kalsiyum karbonatli kum ph sı 8 ile 8.4 arasına getirecegi yazıyor sizce bu dogrumudur. Birde eğer işe yarıyorsa ne kadar ph arttırır. Ve kaç litreye kac kg konulmalı. Kullanıp deneyimlerini paylaşacak arkadaşlar aranıyor. Malawi besliyorum ph sı sabitlemek istiyorum %100 degil tabiki az kararlı😀
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=littlefish]Açıkçası sadece kum da çok yükseltmez, malavi akvaryumumda kalsiyum karbonatlı kum 8,2 den 8,4 e ancak yükseltmişti.
güney amerikanda ise jbl torf, yaprak vs de çok düşürmemişti, burada suyun öz değerleri önemli. yakınlarda ph ı yüksek bir artezyen çeşme vs var ise damacanalara oradan su doldurup getirebilirsiniz.[/QUOTE]Malesef dediginizi aradim 1 hafta once ph si 8 olan bir yer ama yok hep ayni. Yapma isle ph sabit kalmiyor. Yani 7 lere inen bu ph si kalsiyum karbonatli kumla 8 lere getirip sabitleyemem mi sizce?
Hocam birde şöyle bir durun söz konusu. Ph bufferle 7.2 gelen şebeke suyunu 8.5 cıkarıyorum dinlendirme tankımda. Akvaryumdan %30 su çekiyorum dip temizligi ve su degisimi.. ph sını 8.5 yaptığım dinlenmiş suyu ekliyorum akvaryuma. Bu ph si 8.5 olan su nasıl oluyorda akvaryumda ph si düşüyor. Sonucta 7.2 sebeke suyunu 8.5 e cikarmak icin minarel ekledim hatta o ilacin icinde eminim karbonatta var ki yukseltiyor ve karbonat sertliginide yukseltiyor. Anlam veremedigim karbonat sertligi 10 olan bir suyun ph si nasıl düşer.
[QUOTE=littlefish]Açıkçası sadece kum da çok yükseltmez, malavi akvaryumumda kalsiyum karbonatlı kum 8,2 den 8,4 e ancak yükseltmişti.
güney amerikanda ise jbl torf, yaprak vs de çok düşürmemişti, burada suyun öz değerleri önemli. yakınlarda ph ı yüksek bir artezyen çeşme vs var ise damacanalara oradan su doldurup getirebilirsiniz.[/QUOTE]Malesef dediginizi aradim 1 hafta once ph si 8 olan bir yer ama yok hep ayni. Yapma isle ph sabit kalmiyor. Yani 7 lere inen bu ph si kalsiyum karbonatli kumla 8 lere getirip sabitleyemem mi sizce?
Hocam birde şöyle bir durun söz konusu. Ph bufferle 7.2 gelen şebeke suyunu 8.5 cıkarıyorum dinlendirme tankımda. Akvaryumdan %30 su çekiyorum dip temizligi ve su degisimi.. ph sını 8.5 yaptığım dinlenmiş suyu ekliyorum akvaryuma. Bu ph si 8.5 olan su nasıl oluyorda akvaryumda ph si düşüyor. Sonucta 7.2 sebeke suyunu 8.5 e cikarmak icin minarel ekledim hatta o ilacin icinde eminim karbonatta var ki yukseltiyor ve karbonat sertliginide yukseltiyor. Anlam veremedigim karbonat sertligi 10 olan bir suyun ph si nasıl düşer.
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=littlefish]Uğur bey, güney amerikan beslerken, bende reeflowersin ph düşürücüsünü kullanıyordum, bursanın belediye suyu 8,2 ph dır.
ben 7 ye düşürüyordum, sonra günden güne yükseliyordu. [U]bu tarz maddeler sudaki ph ı bir süreliğine düşürse/yükseltse de belli bir süre sonra
su kendi doğasına geri dönüyor[/U], sudaki dalgalanma yüzünden canlılar zarar görmeye başlayınca ben rezerve osmosis almıştım.
yeriniz ve imkanınız var ise size de öneririm. mebrandan sonra mineral ve alkali filtre takarak 9-10 ph ı bile yakalayabilirsiniz. [/QUOTE] Haklısınız bu ph buffer tarzı kimyasallar bir süreliğine iş görüyor sonra su kendi eski kaynak değerine geri dönüyor. Şuan dediğiniz sistemi yapacak yer pek mümkün degil ama amaç tamponlama olacaksa kalsiyum karbonatlı kum kullansam sizce nasıl olur. Silis kumu akvaryumun içinden alıp bu reflower marka beyaz kalsiyum karbonatli kumu eklesem? Merak ettigim ne kadar litreye ne kadar bu kumu koymalıyım yeterli tamponlama için[EDIT]uuRR90,2018-09-15 10:28:06[/EDIT]
[QUOTE=littlefish]Uğur bey, güney amerikan beslerken, bende reeflowersin ph düşürücüsünü kullanıyordum, bursanın belediye suyu 8,2 ph dır.
ben 7 ye düşürüyordum, sonra günden güne yükseliyordu. [U]bu tarz maddeler sudaki ph ı bir süreliğine düşürse/yükseltse de belli bir süre sonra
su kendi doğasına geri dönüyor[/U], sudaki dalgalanma yüzünden canlılar zarar görmeye başlayınca ben rezerve osmosis almıştım.
yeriniz ve imkanınız var ise size de öneririm. mebrandan sonra mineral ve alkali filtre takarak 9-10 ph ı bile yakalayabilirsiniz. [/QUOTE] Haklısınız bu ph buffer tarzı kimyasallar bir süreliğine iş görüyor sonra su kendi eski kaynak değerine geri dönüyor. Şuan dediğiniz sistemi yapacak yer pek mümkün degil ama amaç tamponlama olacaksa kalsiyum karbonatlı kum kullansam sizce nasıl olur. Silis kumu akvaryumun içinden alıp bu reflower marka beyaz kalsiyum karbonatli kumu eklesem? Merak ettigim ne kadar litreye ne kadar bu kumu koymalıyım yeterli tamponlama için[EDIT]uuRR90,2018-09-15 10:28:06[/EDIT]
Ph Neden Aniden Düşer
[QUOTE=tdenizs]Co2 veriyor musunuz? Düşürür PH’i eğer veriyorsanız.[/QUOTE] Yok vermiyorum normal malawi bakıyorum zaten
[QUOTE=Kınayu]Yani söylediğiniz duruma göre bu seferki su değişimini kesin daha geç bir zamanda ve olası düşük çıkan Ph ınızı yükseltmek için kullandığınız kimyasalı daha az oran da katmış olmanız dışında pekte olası görünmüyor veya gözünüzden kaçan başka bir parametre var [:?][/QUOTE]Hocam aslında su değişimi erken bile yaptım normalde 7 günde bir yapıyordum 5 günde yaptım bu sefer koyacağım dinlenmiş suyunda ph sine bakarım 8 di akvaryuma koymadan önce onada baktım oda 7.8 di az düşmüştü ki zaten hep öyle oluyordu sonra suyu koydum bir süre sonra ölçtüm 8.2 cıktı akvaryum ph si yuzde 30 degisimde. Üzerinden 4 gün geçti şans eseri bir ölçtüm 7 olmuş
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Akvaryumda kök var mı? Filtrede peat, torf v. b. malzemeler var mı, kum nedir? Ph ölçüm kitiniz arızalı olabilir.
Kısacası bir sürü soru[:)][/QUOTE] Akvaryumda kök yok. Filtrede peat vb torf falanda yok. Kumum silis kum. Ph metre,turnusol kağıdı, jbl nin kitini kullandım 3 ayrı test yaptım 7 cıkıyor. Ph metre kalibreli. Herhangi bir faklilikta yapmadim hayvanlara zarar vermekten korkuyorum. Bol oksijende var akvaryumda. Akvaryuma buffer ekledim zar zor 7.5 goruyorum ama 7.9 du ilk ekledigimde simdi aradan biraz zaman gecti 7.5 inmis. Yani ph yi asagiya ceken bir durum var.
[QUOTE=tdenizs]Co2 veriyor musunuz? Düşürür PH’i eğer veriyorsanız.[/QUOTE] Yok vermiyorum normal malawi bakıyorum zaten
[QUOTE=Kınayu]Yani söylediğiniz duruma göre bu seferki su değişimini kesin daha geç bir zamanda ve olası düşük çıkan Ph ınızı yükseltmek için kullandığınız kimyasalı daha az oran da katmış olmanız dışında pekte olası görünmüyor veya gözünüzden kaçan başka bir parametre var [:?][/QUOTE]Hocam aslında su değişimi erken bile yaptım normalde 7 günde bir yapıyordum 5 günde yaptım bu sefer koyacağım dinlenmiş suyunda ph sine bakarım 8 di akvaryuma koymadan önce onada baktım oda 7.8 di az düşmüştü ki zaten hep öyle oluyordu sonra suyu koydum bir süre sonra ölçtüm 8.2 cıktı akvaryum ph si yuzde 30 degisimde. Üzerinden 4 gün geçti şans eseri bir ölçtüm 7 olmuş
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Akvaryumda kök var mı? Filtrede peat, torf v. b. malzemeler var mı, kum nedir? Ph ölçüm kitiniz arızalı olabilir.
Kısacası bir sürü soru[:)][/QUOTE] Akvaryumda kök yok. Filtrede peat vb torf falanda yok. Kumum silis kum. Ph metre,turnusol kağıdı, jbl nin kitini kullandım 3 ayrı test yaptım 7 cıkıyor. Ph metre kalibreli. Herhangi bir faklilikta yapmadim hayvanlara zarar vermekten korkuyorum. Bol oksijende var akvaryumda. Akvaryuma buffer ekledim zar zor 7.5 goruyorum ama 7.9 du ilk ekledigimde simdi aradan biraz zaman gecti 7.5 inmis. Yani ph yi asagiya ceken bir durum var.
Ph Neden Aniden Düşer
Arkadaşlar merhaba anlam veremediğim şekilde akvaryumumdaki ph 8 8.2 falan iken 3
4 gün önce şuan 7 ye düşmüş. Daha önce hiç böyle bir durum olmadı. Hafta 1 %30 su degisimi yapıyorun koyduğum yeni suyun ph şını ölçüyorum hep 8 8 degilse ph reflowers ph bufferle yükseltiyordum sizce bu durum neden olmuştur şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar merhaba anlam veremediğim şekilde akvaryumumdaki ph 8 8.2 falan iken 3
4 gün önce şuan 7 ye düşmüş. Daha önce hiç böyle bir durum olmadı. Hafta 1 %30 su degisimi yapıyorun koyduğum yeni suyun ph şını ölçüyorum hep 8 8 degilse ph reflowers ph bufferle yükseltiyordum sizce bu durum neden olmuştur şimdiden teşekkürler.
Astnorotlarıma Ne Olmuş Olabilir Çaresi Nedir
Astronota birşey olmaz.. Onlar sat komandosu sertliğindedir:D
Astronota birşey olmaz.. Onlar sat komandosu sertliğindedir:D
SON MESAJLAR
- Lepistes Havuzu Killicory, 21:41
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Sfenks111,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Sungurr,
osmandbnl,
DigitalPen,
sedatkaryurek,
alipaksi,
OKIRATLI,
Ruchansuzen,
ternapi,
ballantines,
JujuSeri,
Sütçü,
TheDS,
Hoppala,
ugurbaran,
layper,
Mustafasesen,
0rnn,
Sercan.,
Ahmet Said,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
sirhill,
Myz26,
Tatar10,
Conix,
berat76,
EmrahGuloglu,
fissidens,
gokhankum,
TolgahanA,
yeekim,
şansal,
Mertkk,
youngaquarist,
LeafyAqua,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
