ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ozcandemirr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
45
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Şubat 2019 15:28
Son Ziyaret:
10 Ağustos 2021 09:38
Toplam Mesaj:
67 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özcan demir
Doğum Tarihi:
01 Haziran 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Medya
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Özcan demir
SON 10 MESAJI
Co2 Dolum İstanbul Avrupa Yakası Öneri
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Evet aynı Habaş ın Avrupa yakası yetkili dolum tesisini bulun netten orada dolum yaptıra bilirsiniz. Önceden topkapı tarafında bir yerdeydi hala orada mı bilemiyorum .[/QUOTE]
Topkapındaymış aradım gidecem teşekkür ederim
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Evet aynı Habaş ın Avrupa yakası yetkili dolum tesisini bulun netten orada dolum yaptıra bilirsiniz. Önceden topkapı tarafında bir yerdeydi hala orada mı bilemiyorum .[/QUOTE]
Topkapındaymış aradım gidecem teşekkür ederim
Co2 Dolum İstanbul Avrupa Yakası Öneri
Merhabalar,
Co2 dolum yapacağıma istanbul avrupa yakası firma önerirmisiniz.
Birde bir kaç yeri aradım akvaryum için mi diyorlar? Normal co2 hepsi aynı değil mi
Merhabalar,
Co2 dolum yapacağıma istanbul avrupa yakası firma önerirmisiniz.
Birde bir kaç yeri aradım akvaryum için mi diyorlar? Normal co2 hepsi aynı değil mi
İpliksi Yosun Sorunu ?
[QUOTE=devrimdpt][zzz][zzz]
Özcan Bey biraz önce gözden geçirdim bilgileri. Düşük ph 'da bir tek demir emilebiliyor. Zaten bu kadar sık su değiştiriyor ve gübreleme yapmıyorsanız sorun başka bir şey olmalı. Keşke nitrat fosfat değerlerini de bilebilsek. Bu testleri edinmek bence herşeyden önemli. Bitkilerde ters giden bir şeyler var mı? Bunlar da ipucu verebilir.[/QUOTE]
Aslında bitkilerin gelişiminde hiç sorun olmadı hepsi gayet sağlık(montecarlo hariç hiç tutmadı hep kurudu)
arka fonları düzenli budama yapıyorum.
nitrat ve fosfat değerlerini de bir şekilde ölçmeye çalışacam umarım basit bir yöntem bulabilirim.
[QUOTE=GirayKaan]Hocam bilimsel bir açıklama yapamayacağım kusura bakmayın fakat ben sık su değişimi ve filtre süngerlerinin temizliği ile çözdüm işi. Temizlik ekibi olarak amano karides ve sae'lerim ölen yosunları yediler. Molilerin yediği de söyleniyor. [/QUOTE]
amano karides ben bulamadım istanbulda satan. dışardan da soğuklarda sağlık olmaz diye aramadım.
flitre temizliğini aslında düzenli yapıyorum ama belkide dış flitre artık işlevini yitirdi.
jebo 838
[QUOTE=devrimdpt][zzz][zzz]
Özcan Bey biraz önce gözden geçirdim bilgileri. Düşük ph 'da bir tek demir emilebiliyor. Zaten bu kadar sık su değiştiriyor ve gübreleme yapmıyorsanız sorun başka bir şey olmalı. Keşke nitrat fosfat değerlerini de bilebilsek. Bu testleri edinmek bence herşeyden önemli. Bitkilerde ters giden bir şeyler var mı? Bunlar da ipucu verebilir.[/QUOTE]
Ph ölçümü yaptım 7.05 çıktı
[QUOTE=devrimdpt][zzz][zzz]
Özcan Bey biraz önce gözden geçirdim bilgileri. Düşük ph 'da bir tek demir emilebiliyor. Zaten bu kadar sık su değiştiriyor ve gübreleme yapmıyorsanız sorun başka bir şey olmalı. Keşke nitrat fosfat değerlerini de bilebilsek. Bu testleri edinmek bence herşeyden önemli. Bitkilerde ters giden bir şeyler var mı? Bunlar da ipucu verebilir.[/QUOTE]
Aslında bitkilerin gelişiminde hiç sorun olmadı hepsi gayet sağlık(montecarlo hariç hiç tutmadı hep kurudu)
arka fonları düzenli budama yapıyorum.
nitrat ve fosfat değerlerini de bir şekilde ölçmeye çalışacam umarım basit bir yöntem bulabilirim.
[QUOTE=GirayKaan]Hocam bilimsel bir açıklama yapamayacağım kusura bakmayın fakat ben sık su değişimi ve filtre süngerlerinin temizliği ile çözdüm işi. Temizlik ekibi olarak amano karides ve sae'lerim ölen yosunları yediler. Molilerin yediği de söyleniyor. [/QUOTE]
amano karides ben bulamadım istanbulda satan. dışardan da soğuklarda sağlık olmaz diye aramadım.
flitre temizliğini aslında düzenli yapıyorum ama belkide dış flitre artık işlevini yitirdi.
jebo 838
[QUOTE=devrimdpt][zzz][zzz]
Özcan Bey biraz önce gözden geçirdim bilgileri. Düşük ph 'da bir tek demir emilebiliyor. Zaten bu kadar sık su değiştiriyor ve gübreleme yapmıyorsanız sorun başka bir şey olmalı. Keşke nitrat fosfat değerlerini de bilebilsek. Bu testleri edinmek bence herşeyden önemli. Bitkilerde ters giden bir şeyler var mı? Bunlar da ipucu verebilir.[/QUOTE]
Ph ölçümü yaptım 7.05 çıktı
İpliksi Yosun Sorunu ?
[QUOTE=devrimdpt]Özcan Bey İplik yosunu ortamda bulunan fazla demirden olur diye biliyoruz gözlemliyoruz. Bazen bitkilerde demir eksikliği belirtileri ve iplik yosunu beraber görülebilir. Bunun nedeni de düşük ph oranları yüzünden bitkinin Demiri alamaması neticesinde demirin birikmesidir. Ph değerinizi bilmek isterim. Eğer co2 ile ph ınız çok düşüyorsa o zaman kh ınızı arttırmanız icap eder. Suyunuz osmos değilse kh da bu kadar düşük değildir.
İki aydır gübre vermediğinizi söylüyorsunuz. Su değişimleri (dinlenmiş su)ile sudaki fazla demirin çoktan uzaklaşmış olması gerekirdi. Su değişimi yaptığınızı farzediyorum tabi.
Işığınızın açık olduğu süre de çok düşük. Bu kadar düşük sürede bitkiler çok iyi beslenemez. En az 8 saat olacak biçimde ayarlamanızı tavsiye ederim. Bitkilere uygun olduğunu farzediyorum ışığınızın. Yüksek yoğun ışık yosun yapar efsanesine pek itibar etmemenizi tavsiye ederim.
Az miktarda olduğunu gördüğüm iplik yosunlarınızın en iyi pratik ilacı ise 4 adet sae olacaktır. Afiyetle yiyeceklerdir o yosunları. Yine de aksıyan şeyi bulmak lazım.
[/QUOTE]
Devrim Bey,
bilgiler için çok teşekkür ederim. akşam ph ölçümü yapıp sizle paylaşacağım müsait olduğunuzda danışmak isterim.
sae 3 tane hazırda mevcut aslında
yosun yiyen kahve rengi boynuzlu salyangozda aldım:)
karides mevcut 10 tane
geri kalanda neon tetra.
su değişimi haftada iki defa mutlaka yapıyorum.
anlamsız bir şekilde bazı anlarda ipliksi alg çoğalmaya başlıyor çözemedim.
ışığıda şimdi uzaktan açtım 8 saatte çıkardım:) (xiaomi akıllı priz ile) [EDIT]Ozcandemirr,2020-01-15 14:05:40[/EDIT]
[QUOTE=devrimdpt]Özcan Bey İplik yosunu ortamda bulunan fazla demirden olur diye biliyoruz gözlemliyoruz. Bazen bitkilerde demir eksikliği belirtileri ve iplik yosunu beraber görülebilir. Bunun nedeni de düşük ph oranları yüzünden bitkinin Demiri alamaması neticesinde demirin birikmesidir. Ph değerinizi bilmek isterim. Eğer co2 ile ph ınız çok düşüyorsa o zaman kh ınızı arttırmanız icap eder. Suyunuz osmos değilse kh da bu kadar düşük değildir.
İki aydır gübre vermediğinizi söylüyorsunuz. Su değişimleri (dinlenmiş su)ile sudaki fazla demirin çoktan uzaklaşmış olması gerekirdi. Su değişimi yaptığınızı farzediyorum tabi.
Işığınızın açık olduğu süre de çok düşük. Bu kadar düşük sürede bitkiler çok iyi beslenemez. En az 8 saat olacak biçimde ayarlamanızı tavsiye ederim. Bitkilere uygun olduğunu farzediyorum ışığınızın. Yüksek yoğun ışık yosun yapar efsanesine pek itibar etmemenizi tavsiye ederim.
Az miktarda olduğunu gördüğüm iplik yosunlarınızın en iyi pratik ilacı ise 4 adet sae olacaktır. Afiyetle yiyeceklerdir o yosunları. Yine de aksıyan şeyi bulmak lazım.
[/QUOTE]
Devrim Bey,
bilgiler için çok teşekkür ederim. akşam ph ölçümü yapıp sizle paylaşacağım müsait olduğunuzda danışmak isterim.
sae 3 tane hazırda mevcut aslında
yosun yiyen kahve rengi boynuzlu salyangozda aldım:)
karides mevcut 10 tane
geri kalanda neon tetra.
su değişimi haftada iki defa mutlaka yapıyorum.
anlamsız bir şekilde bazı anlarda ipliksi alg çoğalmaya başlıyor çözemedim.
ışığıda şimdi uzaktan açtım 8 saatte çıkardım:) (xiaomi akıllı priz ile) [EDIT]Ozcandemirr,2020-01-15 14:05:40[/EDIT]
İpliksi Yosun Sorunu ?
Merhabalar, Bilgisi olan arkadaşların İpliksi yosun için çözüm önerilerine ihtiyacım var
resimde yuvarlak içine aldığım gibi bir çok yerde aynı sorun yaşıyorum.
akvaryum;
240lt
ışık;6 saat açık
co2 indector sarı yeşil arasında yetirince fazla
gübreyi kestim
tropica sıvı gübre veriyordum yaklaşık 2 aydır vermiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213029/150120201218451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213029/150120201218481.jpg[/IMG]
Merhabalar, Bilgisi olan arkadaşların İpliksi yosun için çözüm önerilerine ihtiyacım var
resimde yuvarlak içine aldığım gibi bir çok yerde aynı sorun yaşıyorum.
akvaryum;
240lt
ışık;6 saat açık
co2 indector sarı yeşil arasında yetirince fazla
gübreyi kestim
tropica sıvı gübre veriyordum yaklaşık 2 aydır vermiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213029/150120201218451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213029/150120201218481.jpg[/IMG]
Makrakanta,neon, Sae, Nerite Salyangoz,vb Uyum
[QUOTE=johnnyblaze]Merhaba. İlk elemeniz gereken canlı makrakanta. Ben de neon ile beslemiştim. Akvaryumumdaki kökler arasındaki bir kovuktan asla çıkmazdı. Sadece gece aktif olurdu. Neon tetralarım uykudayken teker teker avlayıp, kovuğunda afiyetle yedi. [/QUOTE]
Makrakanta ve labio hariç hepsi şuan akvaryum da var onları da ilave etmeden danışmak istedim
Teşekkür ederim çok
Yok mu bilgisi olan sevgili forum üyesi
[QUOTE=johnnyblaze]Merhaba. İlk elemeniz gereken canlı makrakanta. Ben de neon ile beslemiştim. Akvaryumumdaki kökler arasındaki bir kovuktan asla çıkmazdı. Sadece gece aktif olurdu. Neon tetralarım uykudayken teker teker avlayıp, kovuğunda afiyetle yedi. [/QUOTE]
Makrakanta ve labio hariç hepsi şuan akvaryum da var onları da ilave etmeden danışmak istedim
Teşekkür ederim çok
Yok mu bilgisi olan sevgili forum üyesi
Makrakanta,neon, Sae, Nerite Salyangoz,vb Uyum
Makrakanta,neon, sae, nerite salyangoz, kahverengi boynuzlu salyangoz,labio ve karides
Bunların birlikte yaşamasında sıkıntı gördükleriniz var mı ?
Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim.
Makrakanta,neon, sae, nerite salyangoz, kahverengi boynuzlu salyangoz,labio ve karides
Bunların birlikte yaşamasında sıkıntı gördükleriniz var mı ?
Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim.
Baliklarim Ölmesin
[QUOTE=lemur]
Termometreyle.[/QUOTE][QUOTE=bilal1709]İyi niyetiniz icin cok tesekkur ederim ama aydinda yasiyorum gecici bir sure nasil davrammam gerek
sicakligi nasil olceceyim[/QUOTE]
Bence tanıdık birine balıkları verin boşuna işkence yaparak günahlarına girmeyin.
Isıtıcınız yok neden balık aldınız özel tür lepistes alacağınıza ısıtıcı alsaydınız keşke.
Bu şekilde hobi olmaz.
Bilmiyor olabilirsin ama şuan elinde olan telefondan internete akvaryumda olmazsa olmazlar neler diye yazsan 30 saniyede öğrenirsin. Isıtıcı olmaması kesinlikle balıklara işkencedir. Yazık cidden
[QUOTE=lemur]
Termometreyle.[/QUOTE][QUOTE=bilal1709]İyi niyetiniz icin cok tesekkur ederim ama aydinda yasiyorum gecici bir sure nasil davrammam gerek
sicakligi nasil olceceyim[/QUOTE]
Bence tanıdık birine balıkları verin boşuna işkence yaparak günahlarına girmeyin.
Isıtıcınız yok neden balık aldınız özel tür lepistes alacağınıza ısıtıcı alsaydınız keşke.
Bu şekilde hobi olmaz.
Bilmiyor olabilirsin ama şuan elinde olan telefondan internete akvaryumda olmazsa olmazlar neler diye yazsan 30 saniyede öğrenirsin. Isıtıcı olmaması kesinlikle balıklara işkencedir. Yazık cidden
Fotosentez Çıldırdı:)
[VID]https://youtu.be/k8sV8u5tUH8[/VID]
[VID]https://youtu.be/k8sV8u5tUH8[/VID]
Oluyor Galiba:)
Önerdiğiniz herşeyi seve seve uyguladım daha güzel oldu sayenizde
Herkese çok teşekkür ederim ☺
[VID]https://youtu.be/zVD_Oq_WMwk[/VID]
Önerdiğiniz herşeyi seve seve uyguladım daha güzel oldu sayenizde
Herkese çok teşekkür ederim ☺
[VID]https://youtu.be/zVD_Oq_WMwk[/VID]
SON MESAJLAR
- 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 22:20
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
HarunYILDIRIM,
ootkn,
sorbiek,
altanilker,
07ahmet,
xfuriousx,
TheDS,
darkaura,
SaviaSora,
yeekim,
Sfenks111,
vedat79,
SeaWorld,
EKAR,
pianoƒish,
berkant68,
Birtek,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
erdalakçay,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
nazemert1,
3K4ĞITÇI,
Jeveux,
osmandbnl,
ruhanuzunoglu,
DigitalPen,
Alibicimcilci,
Mustafasesen,
AquaVita,
Meryemmm,
Beşirsamur,
oguzozt,
Alpbaba,
oguzsel,
MehmetEgemen,
√olkaπ,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
