ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Alpay74
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
387
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2020 00:55
Son Ziyaret:
28 Mart 2026 16:41
Toplam Mesaj:
63 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alpay Doğutepe
Doğum Tarihi:
22 Şubat 1974
Yaş:
52
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Alpay Doğutepe
SON 10 MESAJI
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220205/210220242305021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220205/210220242305021.jpg[/IMG]
Yeni Oranda Tankı Kurulumu
[QUOTE=RyukinLoveTr]
Daha ekleyemedim,güzel bir şey seçmek istiyorum. Bu hastalıklar vs. popülasyondan bence tanka balık eklemeseydiniz ayrıca (ben de maalesef yapamıyorum ama karantina çok önemli maalesef çoğunmuz ihmal ediyoruz)keşke.[:(]
Popülasyon maalesef hastalığı arttırıyor. Geçmiş olsun balığınıza üzüldüm. Popülasyon fazla olunca maalesef hastalıkların önüne çok zor geçiliyor. Bence minimum 3-4 balık ayrılmalı tanktan tercih sizin ama bu popülasyon bu tankın en büyük eksi yanı. Fazla cazibeye kapılamamak gerekiyor. Popülasyonda iç parazit gibi çok çabuk bulaşan hastalıklar da yayılıyor.Tekrardan geçmiş olsun.[:)]
Uv’nin katkısı olacaktır. [/QUOTE]
Barış Bey,
Cok teşekkür ederim. Haklısınız, yok eklemeyecegim artık yeni balık. Fotoğraflarda böyle çıkıyor ama canlı görünce tankı, burada gözüktüğü gibi dolu gelmiyor göze.
[QUOTE=RyukinLoveTr]
Daha ekleyemedim,güzel bir şey seçmek istiyorum. Bu hastalıklar vs. popülasyondan bence tanka balık eklemeseydiniz ayrıca (ben de maalesef yapamıyorum ama karantina çok önemli maalesef çoğunmuz ihmal ediyoruz)keşke.[:(]
Popülasyon maalesef hastalığı arttırıyor. Geçmiş olsun balığınıza üzüldüm. Popülasyon fazla olunca maalesef hastalıkların önüne çok zor geçiliyor. Bence minimum 3-4 balık ayrılmalı tanktan tercih sizin ama bu popülasyon bu tankın en büyük eksi yanı. Fazla cazibeye kapılamamak gerekiyor. Popülasyonda iç parazit gibi çok çabuk bulaşan hastalıklar da yayılıyor.Tekrardan geçmiş olsun.[:)]
Uv’nin katkısı olacaktır. [/QUOTE]
Barış Bey,
Cok teşekkür ederim. Haklısınız, yok eklemeyecegim artık yeni balık. Fotoğraflarda böyle çıkıyor ama canlı görünce tankı, burada gözüktüğü gibi dolu gelmiyor göze.
Yeni Oranda Tankı Kurulumu
[QUOTE=RyukinLoveTr]Güncel durum nasıl?[:)]
[/QUOTE]
Barış Bey merhaba,
Fena ilerlemiyor akvaryum ama maalesef büyük turunculardan bir tanesini kaybettim. Sanırım solungaçlarında bir problem oldu, 1 hafta hiç yem yemedi balık, geçtiğimiz gün de öldü maalesef. Diğerlerinde hiç sıkıntı yok ama çok şükür.
Akvaryumda çok yosun olmaya başlıyordu ve su da çok bulanıyordu, yeni flitreyi kurarken yine Eheim'ın uv flitresini de ekledim, son derece yüksek randıman aldım Barış Bey,pırıl pırıl oldu su ve yosunlaşmanın direk önüne geçtim.
9 balık vardı başta, bir tanesini Hasan Bey geri almıştı, birini de kaybedince sayı 7'e düştü. Böyle olunca ben yine duramadım Can Bey'den de bir tane büyük siyah orkide kuyruk ekledim, sayıyı yine 8'e çıkardım.
Güncel durum şöyle:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220205/040420212324141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220205/040420211404161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220205/040420212332321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220205/040420212346491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220205/040420212349241.jpg[/IMG]
Siz yeni ryukin ekleyebildiniz mi Barış Bey? Sizin tankınız bence tam örnek bir tank. Sade, güzel, sayı az, sistem çok doğru kurulmuş. Gerçekten ellerinize sağlık.
Saygılarımla.
[QUOTE=RyukinLoveTr]Güncel durum nasıl?[:)]
[/QUOTE]
Barış Bey merhaba,
Fena ilerlemiyor akvaryum ama maalesef büyük turunculardan bir tanesini kaybettim. Sanırım solungaçlarında bir problem oldu, 1 hafta hiç yem yemedi balık, geçtiğimiz gün de öldü maalesef. Diğerlerinde hiç sıkıntı yok ama çok şükür.
Akvaryumda çok yosun olmaya başlıyordu ve su da çok bulanıyordu, yeni flitreyi kurarken yine Eheim'ın uv flitresini de ekledim, son derece yüksek randıman aldım Barış Bey,pırıl pırıl oldu su ve yosunlaşmanın direk önüne geçtim.
9 balık vardı başta, bir tanesini Hasan Bey geri almıştı, birini de kaybedince sayı 7'e düştü. Böyle olunca ben yine duramadım Can Bey'den de bir tane büyük siyah orkide kuyruk ekledim, sayıyı yine 8'e çıkardım.
Güncel durum şöyle:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220205/040420212324141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220205/040420211404161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220205/040420212332321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220205/040420212346491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220205/040420212349241.jpg[/IMG]
Siz yeni ryukin ekleyebildiniz mi Barış Bey? Sizin tankınız bence tam örnek bir tank. Sade, güzel, sayı az, sistem çok doğru kurulmuş. Gerçekten ellerinize sağlık.
Saygılarımla.
Yeni Oranda Tankı Kurulumu
[QUOTE=RyukinSeverTr]Masallah akvaryumunuz çok güzel ama bazı ufak sıkıntılar yok değil hani[;)]
Filtrasyon yetersiz fluval 306 harika olurdu.
Balık sayısı fazla ben olsam 1 erkek 1 dişi iki dev oranda bakardım.
Kayalar biraz sivri köşeli ben olsam risk almaz,yuvarlak kayalar koyardım.
Ama balıklar tek kelimeyle muazzam ben olsam Ryukinden vazgeçmezdim ama seçim sizin tabii ki.
Diğer seylere değinmeye gerek yok genel anlamda çok güzel.[:iyi:][:)]
Bu arada hava motorunun markası ne ona değinmemişsiniz sanki biraz az hava veriyor gibi.
Ayrıca mutlaka ısıtıcı tavsiye ederim su değişimlerinde falan aşırı kolaylık[/QUOTE]
Barış Bey merhaba;
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Tüm dediklerinizde birebir mutabığım sizinle :)
Flitrasyonun yeterli olacağını düşünmüştüm ilk başta ancak özellikle Sunsun flitrenin debisi çok belirgin şekilde düşüyor. Bu yüzden bu küçük flitreyi Eheim Professional 4+ ile değiştirdim. Bu yeni flitre 1.050 litre çeviriyor, diğer flitre de 750 litre çeviriyor, içleri çok dolu olduğundan debileri düşse dahi toplamda 1.800 litre teorik debi 250 litre akvaryum için yetecektir diye düşünüyorum. Evdeki tankımda Fluval kullanıyorum ve çok memnunum, bunda da Eheim yerine Fluval düşündüm ancak tank içinde lily pipe kullandığımdan ve Fluval'ın boruları lily pipe için çok uygun olmadığından Eheim'ı tercih ettim. Bu flitreler de sessiz çalışan güzel flitre bence.
Öte yandan, tankı ilk kurmaya karar verdiğimde yalnızca 3 tane balık koyayım diye yola çıkmıştım ancak balıkları görünce insan kendini durduramıyor, o da olsun, o da olsun diye 9 balığa kadar çıktım. Ama ben de farkındayım, kısa zaman içinde sayıyı azaltmam hem balıkların sağlığı açısından hem de görsel olarak daha iyi olacak diye düşünüyorum.
Bu tankı kurarken genel olarak elimde mevcut olan malzemeleri kullanmıştım. Hava motoru da yine elimde mevcut ama kullanmadığım Tetra'nın hava motoru idi. Şimdi onu da Eheim'in çift çıkışlı hava motoru ile değiştirdim. Kuvvetle muhtemelen oksijen seviyesi bundan böyle yeterli olacaktır kanaatindeyim.
Akvaryumda tankın içinde görüntüyü bozmasın diyerek dış flitre hortumuna bağlanan harici ısıtıcı kullandım. Hydor'un ısıtıcısı var ve gayet memnunum. 26 dereceye sabitledim sıcaklığı, japon balıkları için uygun diye düşünüyorum.
Ryukinler de çok güzel balıklar, ranchular da öyle ama çocukluğumdan beri hep gelin duvağı gibi kuyruğu olan orandalar hoşuma gitti benim.
İnşallah hepimiz, sağlık ve mutluluk dolu günlerde balıklarımızı besler, bu güzel hobinin tadını çıkarırız.
Saygılarımla.
[QUOTE=RyukinSeverTr]Masallah akvaryumunuz çok güzel ama bazı ufak sıkıntılar yok değil hani[;)]
Filtrasyon yetersiz fluval 306 harika olurdu.
Balık sayısı fazla ben olsam 1 erkek 1 dişi iki dev oranda bakardım.
Kayalar biraz sivri köşeli ben olsam risk almaz,yuvarlak kayalar koyardım.
Ama balıklar tek kelimeyle muazzam ben olsam Ryukinden vazgeçmezdim ama seçim sizin tabii ki.
Diğer seylere değinmeye gerek yok genel anlamda çok güzel.[:iyi:][:)]
Bu arada hava motorunun markası ne ona değinmemişsiniz sanki biraz az hava veriyor gibi.
Ayrıca mutlaka ısıtıcı tavsiye ederim su değişimlerinde falan aşırı kolaylık[/QUOTE]
Barış Bey merhaba;
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Tüm dediklerinizde birebir mutabığım sizinle :)
Flitrasyonun yeterli olacağını düşünmüştüm ilk başta ancak özellikle Sunsun flitrenin debisi çok belirgin şekilde düşüyor. Bu yüzden bu küçük flitreyi Eheim Professional 4+ ile değiştirdim. Bu yeni flitre 1.050 litre çeviriyor, diğer flitre de 750 litre çeviriyor, içleri çok dolu olduğundan debileri düşse dahi toplamda 1.800 litre teorik debi 250 litre akvaryum için yetecektir diye düşünüyorum. Evdeki tankımda Fluval kullanıyorum ve çok memnunum, bunda da Eheim yerine Fluval düşündüm ancak tank içinde lily pipe kullandığımdan ve Fluval'ın boruları lily pipe için çok uygun olmadığından Eheim'ı tercih ettim. Bu flitreler de sessiz çalışan güzel flitre bence.
Öte yandan, tankı ilk kurmaya karar verdiğimde yalnızca 3 tane balık koyayım diye yola çıkmıştım ancak balıkları görünce insan kendini durduramıyor, o da olsun, o da olsun diye 9 balığa kadar çıktım. Ama ben de farkındayım, kısa zaman içinde sayıyı azaltmam hem balıkların sağlığı açısından hem de görsel olarak daha iyi olacak diye düşünüyorum.
Bu tankı kurarken genel olarak elimde mevcut olan malzemeleri kullanmıştım. Hava motoru da yine elimde mevcut ama kullanmadığım Tetra'nın hava motoru idi. Şimdi onu da Eheim'in çift çıkışlı hava motoru ile değiştirdim. Kuvvetle muhtemelen oksijen seviyesi bundan böyle yeterli olacaktır kanaatindeyim.
Akvaryumda tankın içinde görüntüyü bozmasın diyerek dış flitre hortumuna bağlanan harici ısıtıcı kullandım. Hydor'un ısıtıcısı var ve gayet memnunum. 26 dereceye sabitledim sıcaklığı, japon balıkları için uygun diye düşünüyorum.
Ryukinler de çok güzel balıklar, ranchular da öyle ama çocukluğumdan beri hep gelin duvağı gibi kuyruğu olan orandalar hoşuma gitti benim.
İnşallah hepimiz, sağlık ve mutluluk dolu günlerde balıklarımızı besler, bu güzel hobinin tadını çıkarırız.
Saygılarımla.
Yeni Oranda Tankı Kurulumu
[QUOTE=kralexxx]Birlikte arkadaşlarında dediği gibi muhteşem bir tank kurduk ama benim için daha da önemlisi muhteşem bir dostluk kurduk,
şükürler olsun bu balıklar sayesinde seninle ve senin gibi birçok değerli dostla tanıştım..
Balık sayısı konusunda dostlara pek katılamıyorum, genel geçer belli başlı litreler zikrediliyor çeşitli platformlarda ama bende şunu diyeceğim
bende balık oluyor 30 cm, balık oluyor 3-4 cm, diyelimki balık başına 20 litre şimdi bu hesapla kime göre neye göre 20 litre..
Oksijenlenme çok önemli olup, şahsen balıkları ellerimle tanka koyup 3-4 saat kadarda seyretme şansı bulduğum için daha rahat konuşuyorum,
yemleme oranını mümkün olduğunca düşük seviyelerde tutup, tanka gerekli oksijenide sağladık diye düşünüyorum,
bu başlık sonrası 1 balığıda akvaryum yükseltisinden ötürü basınca alışamadığı için çıkardık şuan sayı 8
Güzel günlerde keyifle beslemeni dilerim balıkları abi, yumurta videosunu eklersen çok ilgi çekici olabilir.[/QUOTE]
Hasan Merhaba,
Balıklar bahane mühim olan yakaladığımız bu güzel diyalog ve balıklar vesilesi ile kurduğumuz arkadaşlık ve dostluk.
Dediğin gibi minimum yem maksimum oksijen:) İnşallah güzel bir şekilde buyutecegim balıkları.
Çok selamlar
[QUOTE=kralexxx]Birlikte arkadaşlarında dediği gibi muhteşem bir tank kurduk ama benim için daha da önemlisi muhteşem bir dostluk kurduk,
şükürler olsun bu balıklar sayesinde seninle ve senin gibi birçok değerli dostla tanıştım..
Balık sayısı konusunda dostlara pek katılamıyorum, genel geçer belli başlı litreler zikrediliyor çeşitli platformlarda ama bende şunu diyeceğim
bende balık oluyor 30 cm, balık oluyor 3-4 cm, diyelimki balık başına 20 litre şimdi bu hesapla kime göre neye göre 20 litre..
Oksijenlenme çok önemli olup, şahsen balıkları ellerimle tanka koyup 3-4 saat kadarda seyretme şansı bulduğum için daha rahat konuşuyorum,
yemleme oranını mümkün olduğunca düşük seviyelerde tutup, tanka gerekli oksijenide sağladık diye düşünüyorum,
bu başlık sonrası 1 balığıda akvaryum yükseltisinden ötürü basınca alışamadığı için çıkardık şuan sayı 8
Güzel günlerde keyifle beslemeni dilerim balıkları abi, yumurta videosunu eklersen çok ilgi çekici olabilir.[/QUOTE]
Hasan Merhaba,
Balıklar bahane mühim olan yakaladığımız bu güzel diyalog ve balıklar vesilesi ile kurduğumuz arkadaşlık ve dostluk.
Dediğin gibi minimum yem maksimum oksijen:) İnşallah güzel bir şekilde buyutecegim balıkları.
Çok selamlar
Yeni Oranda Tankı Kurulumu
[QUOTE=adige42]Alpay bey ellerinize sağlık, çok keyifli bir akvaryum kurulumu olmuş. Balıklara bakan Hasan'ın imzasını çok net görebiliyor, gerçekten bu işin ehli. Arkadaşların belirttiği gibi balık sayınız, ileride karşılaşabileceğiniz olumsuzluklara davetiye çıkaracak nitelikte. Kaliteli filtrasyon ve sık su değişimi ile devam ettirilebilir lkin dikkatli olmakta fayda var. Videolarınızı da bekleriz. Sağlıklı hobiler dilerim. [/QUOTE]
Kadir Bey,
Değerli mesajınız için çok teşekkür ederim. Sizin gibi bu hobinin üstadı bir kişiden güzel yorumlar almak gerçekten sevindirici benim için.
Hem sizin kurulumlarınız, hem de forumdaki önceki mesajlarınızı hep takip ettim ve hepsinden çok istifade ettim. Bu vesile ile ayrıca tekrar teşekkür etmek isterim.
Bitkili akvaryum devam ederken japon akvaryumuna da heves ettim. İnşallah sağlıklı bir şekilde devam ettirmek kısmet olur.
Saygılar
[QUOTE=adige42]Alpay bey ellerinize sağlık, çok keyifli bir akvaryum kurulumu olmuş. Balıklara bakan Hasan'ın imzasını çok net görebiliyor, gerçekten bu işin ehli. Arkadaşların belirttiği gibi balık sayınız, ileride karşılaşabileceğiniz olumsuzluklara davetiye çıkaracak nitelikte. Kaliteli filtrasyon ve sık su değişimi ile devam ettirilebilir lkin dikkatli olmakta fayda var. Videolarınızı da bekleriz. Sağlıklı hobiler dilerim. [/QUOTE]
Kadir Bey,
Değerli mesajınız için çok teşekkür ederim. Sizin gibi bu hobinin üstadı bir kişiden güzel yorumlar almak gerçekten sevindirici benim için.
Hem sizin kurulumlarınız, hem de forumdaki önceki mesajlarınızı hep takip ettim ve hepsinden çok istifade ettim. Bu vesile ile ayrıca tekrar teşekkür etmek isterim.
Bitkili akvaryum devam ederken japon akvaryumuna da heves ettim. İnşallah sağlıklı bir şekilde devam ettirmek kısmet olur.
Saygılar
Yeni Oranda Tankı Kurulumu
[QUOTE=nzfszr]Alpay bey hayırlı olsun. Çok güzel gözüküyor. Minimal dekorasyon bence kotarması çok zor bir olay, ben hep heves edip yapamamışımdır. Ama siz gerçekten güzel yapmışsınız. İzlemesi keyifli bir tank olduğu fotoğraflardan belli. Benim gözüme tek takılan nokta arka plan oldu. Acaba oraya şu buzlu beyaz fonlardan yapıştırmayı düşünmez misiniz?
[/QUOTE]
Nazif Bey merhaba,
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Aslında kayaları yuvarlak dere kayalarindan koyabilseydim daha güzel olurdu ama pandemiden dolayı hafta sonları çıkmayınca eldekiler ile yetinmek zorunda kaldım. Ben koyu renk arka fonları sevmiyorum, basıklık hissi veriyor gibi geliyor bana ama dediğiniz gibi buzlu beyaz fon güzel olur ve aydınlık hissini de hiç bozmaz, camdan gelen güneş ışığını keseceği için yosunlasmayi da belirgin şekilde azaltır. Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim.
Saygılarımla
[QUOTE=nzfszr]Alpay bey hayırlı olsun. Çok güzel gözüküyor. Minimal dekorasyon bence kotarması çok zor bir olay, ben hep heves edip yapamamışımdır. Ama siz gerçekten güzel yapmışsınız. İzlemesi keyifli bir tank olduğu fotoğraflardan belli. Benim gözüme tek takılan nokta arka plan oldu. Acaba oraya şu buzlu beyaz fonlardan yapıştırmayı düşünmez misiniz?
[/QUOTE]
Nazif Bey merhaba,
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Aslında kayaları yuvarlak dere kayalarindan koyabilseydim daha güzel olurdu ama pandemiden dolayı hafta sonları çıkmayınca eldekiler ile yetinmek zorunda kaldım. Ben koyu renk arka fonları sevmiyorum, basıklık hissi veriyor gibi geliyor bana ama dediğiniz gibi buzlu beyaz fon güzel olur ve aydınlık hissini de hiç bozmaz, camdan gelen güneş ışığını keseceği için yosunlasmayi da belirgin şekilde azaltır. Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim.
Saygılarımla
Yeni Oranda Tankı Kurulumu
[QUOTE=Yurt71]Maşallah yıllardır hobideyim hiç ilgimi çekmeyen tür fkat sizdekler çok güzel [:iyi:]sayi fazla hacime bilgin olsun birde suyu pisletme ,diski çıkarma sıklıkları nedir? görsellik açısından gözlemin nedir ??balıklar hepsi Tayland ithalmi?adeti kaç liradan aldınız hayırlı hobiler[/QUOTE]
Ertan Bey merhaba,
Diğer tankımda altum ve diskus besliyorum. Onlar ne kadar nazlı ise orandalar da bir o kadar girişken ve hareketli. Diskuslar yem yesin diye gözünün içine bakıyorsunuz bunlarda ise aman çok yemesin diye az yem vermeye gayret gösteriyorsunuz. Ben de bu türde yeniyim ama beslemesi sanki daha kolay gibi geliyor bana. Balıkları izlemesi de çok keyifli:)
Bendeki balıkların hepsi Tayland'dan geldi. En babayiğidinin fiyatı orta boy ithal bir diskus fiyatı kadar ama tabi bunlarda da balığın cinsine göre yetiştiren çiftliğin popülerliğine göre fiyatlar değişkenlik gösteriyor.
Saygılar
[QUOTE=Yurt71]Maşallah yıllardır hobideyim hiç ilgimi çekmeyen tür fkat sizdekler çok güzel [:iyi:]sayi fazla hacime bilgin olsun birde suyu pisletme ,diski çıkarma sıklıkları nedir? görsellik açısından gözlemin nedir ??balıklar hepsi Tayland ithalmi?adeti kaç liradan aldınız hayırlı hobiler[/QUOTE]
Ertan Bey merhaba,
Diğer tankımda altum ve diskus besliyorum. Onlar ne kadar nazlı ise orandalar da bir o kadar girişken ve hareketli. Diskuslar yem yesin diye gözünün içine bakıyorsunuz bunlarda ise aman çok yemesin diye az yem vermeye gayret gösteriyorsunuz. Ben de bu türde yeniyim ama beslemesi sanki daha kolay gibi geliyor bana. Balıkları izlemesi de çok keyifli:)
Bendeki balıkların hepsi Tayland'dan geldi. En babayiğidinin fiyatı orta boy ithal bir diskus fiyatı kadar ama tabi bunlarda da balığın cinsine göre yetiştiren çiftliğin popülerliğine göre fiyatlar değişkenlik gösteriyor.
Saygılar
Yeni Oranda Tankı Kurulumu
[QUOTE=Brk78]Maşallah balıklar çok güzel, ancak hacim konusu biraz sıkıntılı gibi balıkların boyutunu düşününce sıkıntı potansiyeli barındırıyor[/QUOTE]
Burak Bey merhaba,
Hacim konusunda haklısınız çok, dip çekimini sık aralıklarla yapıp flitrasyonu kuvvetlendirerek dengeyi sağlamaya çalışacağım. İnşallah bir sıkıntı çıkmaz.
Saygılar
[QUOTE=Brk78]Maşallah balıklar çok güzel, ancak hacim konusu biraz sıkıntılı gibi balıkların boyutunu düşününce sıkıntı potansiyeli barındırıyor[/QUOTE]
Burak Bey merhaba,
Hacim konusunda haklısınız çok, dip çekimini sık aralıklarla yapıp flitrasyonu kuvvetlendirerek dengeyi sağlamaya çalışacağım. İnşallah bir sıkıntı çıkmaz.
Saygılar
Yeni Oranda Tankı Kurulumu
[QUOTE=Saliherdogan59]
Merhaba akvaryumunuz ve balıklar çok güzel maşallah . Satıcı ile nasıl iletişime geçebiliriz forumdan biri mi yoksa Petshop mu[/QUOTE]
Salih Bey merhaba,
Mesajınız için çok teşekkür ederim. Hasan Bey ile forum aracılığıyla tanıştım. Kendisi de hobici bir arkadaşımız, yıllar önce kendi için ithalat yapmış akabinde balık getirmeye devam etmiş.
Saygılar.
[QUOTE=Saliherdogan59]
Merhaba akvaryumunuz ve balıklar çok güzel maşallah . Satıcı ile nasıl iletişime geçebiliriz forumdan biri mi yoksa Petshop mu[/QUOTE]
Salih Bey merhaba,
Mesajınız için çok teşekkür ederim. Hasan Bey ile forum aracılığıyla tanıştım. Kendisi de hobici bir arkadaşımız, yıllar önce kendi için ithalat yapmış akabinde balık getirmeye devam etmiş.
Saygılar.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
KULLANICILAR
- 92 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
Kınayu,
-RBG-,
syerli,
bysmokin,
Jeveux,
Sungurr,
EKAR,
sina cen,
Cyber_Scout,
MiSoSiKiaN,
Gggg,
yilmaz006,
fissidens,
TheDS,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Urar,
Tuby,
BilalM.,
Sütçü,
erencaner,
altuntasseref,
Erdinç güngör,
DigitalPen,
osmandbnl,
tuncaysargin,
ternapi,
Kemalk41,
oguzozt,
Yogininhabitadı,
07ahmet,
kasim12,
Hidro Dinamik,
yeekim,
Alibicimcilci,
DY1903,
Kaangzkr,
Thunderbird,
pianoƒish,
ootkn,
AreS,
ylmazodabaşı25,
Amati340,
Ancalagon,
rhn35,
Praton,
Savas37,
L3viathan,
nazemert,
Zaid,
Birtek,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
