ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Melih25
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2020 03:17
Son Ziyaret:
20 Mart 2021 21:37
Toplam Mesaj:
46 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Melih
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Erzurum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
M
SON 10 MESAJI
İlangi Yellow Yumurta Tutamama
[QUOTE=1010]Merhaba kendini rahat hissetmediği için tutmuyor olabilir orta göbek tarafına taş kaya dekor yaparsanız tutacaktır diye tahmin ediyorum[/QUOTE]
Dekoru değiştim dediğinizi yaptım bundefada erkeklerin kavgası bitmiyor :([:(]
[QUOTE=1010]Merhaba kendini rahat hissetmediği için tutmuyor olabilir orta göbek tarafına taş kaya dekor yaparsanız tutacaktır diye tahmin ediyorum[/QUOTE]
Dekoru değiştim dediğinizi yaptım bundefada erkeklerin kavgası bitmiyor :([:(]
İlangi Yellow Yumurta Tutamama
[QUOTE=HB.TELLİ]
Melih Bey normalde yumurtalar 5 günlük iken kusturulduğunda en az yarısının çıkması gerekiyor. Hangi marka kuluçka makinası kullanıyorsunuz ?[/QUOTE]
Biolife sorun yumurta tutamamaları
[QUOTE=Uğurcand]Merhaba,
Neredeyse 2 yaşına gelecek olan balıkların artık tecrübesizlikten dolayı yumurta tutamadığını düşünmüyorum, akvaryumda balık yumurta tutmuş vaziyetteyken onu rahatsız eden birşeyler gözünüze çarptımı ? Yemi ne sıklıkla veriyorsunuz ? Acaba balığınız yeme ilgisinden dolayı yumurtalarınıda yemle beraber mi yutuyor ? Erkekler dolu olmasına rağmen sıkıştırıyormu ?[/QUOTE]
Günde 3 kere yemleme
Bazen karşılaştığım şu durduk yere yumurtayı ağzından atıyor öteki balıklar yiyor yavru alamadım erkek sayısı 3 adet erkekler mi vurup attırıyor çözemedim
[QUOTE=HB.TELLİ]
Melih Bey normalde yumurtalar 5 günlük iken kusturulduğunda en az yarısının çıkması gerekiyor. Hangi marka kuluçka makinası kullanıyorsunuz ?[/QUOTE]
Biolife sorun yumurta tutamamaları
[QUOTE=Uğurcand]Merhaba,
Neredeyse 2 yaşına gelecek olan balıkların artık tecrübesizlikten dolayı yumurta tutamadığını düşünmüyorum, akvaryumda balık yumurta tutmuş vaziyetteyken onu rahatsız eden birşeyler gözünüze çarptımı ? Yemi ne sıklıkla veriyorsunuz ? Acaba balığınız yeme ilgisinden dolayı yumurtalarınıda yemle beraber mi yutuyor ? Erkekler dolu olmasına rağmen sıkıştırıyormu ?[/QUOTE]
Günde 3 kere yemleme
Bazen karşılaştığım şu durduk yere yumurtayı ağzından atıyor öteki balıklar yiyor yavru alamadım erkek sayısı 3 adet erkekler mi vurup attırıyor çözemedim
Tropheus Albino Chipimbi Kırmızılaştırma
[QUOTE=BurhanAskin][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217726/181120200947061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217726/181120200947281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217726/181120200947521.jpg[/IMG]
Selamın Aleyküm merhaba arkadaşlar, 15D 3E kolonimi 2 gün önce aldım, balıklarım gayet sağlıklı fakat renk kızarmasını nasıl sağlarım tecrübe sahibi olanlar lütfen yardımcı olabilir mi.? [:?]
Kullandığım Yem'ler;
SERA FLORA
JBL %40
TROPİKAL SPİRULİNA 36
NLS FORMULA
DAİNİCHİ CİCHLİD VEGGİE FX ve COLOR FX
TETRA PRO COLOUR[:3][/QUOTE]
ek olarak Dainichi Cichlid Veggie Deluxe yeminide kullanmanızı tavsie ederim. ilangi yellowlarımın kırmızı rengini artıran yemdir kendisi.
[QUOTE=BurhanAskin][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217726/181120200947061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217726/181120200947281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217726/181120200947521.jpg[/IMG]
Selamın Aleyküm merhaba arkadaşlar, 15D 3E kolonimi 2 gün önce aldım, balıklarım gayet sağlıklı fakat renk kızarmasını nasıl sağlarım tecrübe sahibi olanlar lütfen yardımcı olabilir mi.? [:?]
Kullandığım Yem'ler;
SERA FLORA
JBL %40
TROPİKAL SPİRULİNA 36
NLS FORMULA
DAİNİCHİ CİCHLİD VEGGİE FX ve COLOR FX
TETRA PRO COLOUR[:3][/QUOTE]
ek olarak Dainichi Cichlid Veggie Deluxe yeminide kullanmanızı tavsie ederim. ilangi yellowlarımın kırmızı rengini artıran yemdir kendisi.
Dainichi Yedikten Sonra Oluyor.
[QUOTE=Cancan59]Selam arkadaşlar balıklarımın sağlıkları gayet iyi haftada 2 kez dainichi FX baby yem veriyorum yemelerinde sıkıntı yok ve en iştahla yedikleri yem de bu ama bazıları yedikten 10 dk sonra kuma çöküyor sonra normale dönüyorlar hareketlerinde bir sorun yok sadece bu yemde bu olay oluyor acaba yem ağırmı geliyor ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225999/081220201820211.jpg[/IMG][/QUOTE]
haftada 1 gür vermenizi tavsiye ederim. yanına dainichi color,color supreme,deluxe gibi farklı tür yem ekleyip öteki günede bu yemlerden birini ekleyebilirsiniz. ayrıca tüm granül yemleri en ufak olanlardan(1mm) seçim yaparsanız balıkların hazmı daha kolay olur.
[QUOTE=Cancan59]Selam arkadaşlar balıklarımın sağlıkları gayet iyi haftada 2 kez dainichi FX baby yem veriyorum yemelerinde sıkıntı yok ve en iştahla yedikleri yem de bu ama bazıları yedikten 10 dk sonra kuma çöküyor sonra normale dönüyorlar hareketlerinde bir sorun yok sadece bu yemde bu olay oluyor acaba yem ağırmı geliyor ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225999/081220201820211.jpg[/IMG][/QUOTE]
haftada 1 gür vermenizi tavsiye ederim. yanına dainichi color,color supreme,deluxe gibi farklı tür yem ekleyip öteki günede bu yemlerden birini ekleyebilirsiniz. ayrıca tüm granül yemleri en ufak olanlardan(1mm) seçim yaparsanız balıkların hazmı daha kolay olur.
İlangi Yellow Yumurta Tutamama
Merhaba
balıklarım 1 sene 7 aylıklar
15d 3 erkek
8-9 aydır yumurta alıyorlar ancak tutamıyorlar sürekli yutuyorlar.
su değişimi haftada %30
kulanılan su düzenleticiler reeflowers african salt tuz ve seachem prime
bir balığım 5 gün tutabildi ve 6.günde kusturdum. ancak yumurtaları mantarlaştı. 1 sene 7 ay az bir süre değil. ancak yumurta tutamamaları normal değil. ne yapmamı tavsiye edersiniz
ayrıca kullanılan yemler 9-10 farklı marka dainichi,sera,tropical ürünleri.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220828/020120211742291.jpg[/IMG][EDIT]Melih25,2021-01-02 17:54:19[/EDIT]
Merhaba
balıklarım 1 sene 7 aylıklar
15d 3 erkek
8-9 aydır yumurta alıyorlar ancak tutamıyorlar sürekli yutuyorlar.
su değişimi haftada %30
kulanılan su düzenleticiler reeflowers african salt tuz ve seachem prime
bir balığım 5 gün tutabildi ve 6.günde kusturdum. ancak yumurtaları mantarlaştı. 1 sene 7 ay az bir süre değil. ancak yumurta tutamamaları normal değil. ne yapmamı tavsiye edersiniz
ayrıca kullanılan yemler 9-10 farklı marka dainichi,sera,tropical ürünleri.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220828/020120211742291.jpg[/IMG][EDIT]Melih25,2021-01-02 17:54:19[/EDIT]
Tropheus Yumurtlama Hakkında Bilgi
Merhaba
ilk yumutamı 10.ayda aldım. 5-6 gün olmasına rağmen yumurtalar dişinin ağzında. ilk yumurtası diye ellemek istemiyorum. sizce ne yapmalıyım kusturayım mı
https://www.youtube.com/watch?v=8qTXcKqqE2E
Merhaba
ilk yumutamı 10.ayda aldım. 5-6 gün olmasına rağmen yumurtalar dişinin ağzında. ilk yumurtası diye ellemek istemiyorum. sizce ne yapmalıyım kusturayım mı
https://www.youtube.com/watch?v=8qTXcKqqE2E
100x60x60 Akvaryum Kuracağım
[QUOTE=Blocktrade]
Sagolun hocam ,
Aslında sump düşünüyordum ama etrafımda danışacak kimse bulamadım gibi oldu başka firmalara sordum fiyat yüksek geldi bide üstüne nakliyesi falan derken kafam allak bullak oldu. Bu akvaryumcu ile de oturup konuşurken birden karar verdim abi yapalım gitsin dedim aslında 120x50x50 ya da 60 da yapılabilirdi. Birazda annemden korkuma sesimi çıkartamadım. En azından ilerde 20 cm lik kısma seyyar sump yapıp koyabilirdim. Şimdi öyle bir şansım yok malesef ..
Bitki olarak ta anibuis ve leodoan koymayı düşünüyorum. Sorun yaşamam galiba. El birşey yapmaya da gerek yok okuduğuma göre bu bitkilere..
Yanina da manacapuru yavrulardan, tetra neon , zebra ,lepistes , kırmızı bir balık var onlardan , birde rasbora falan koyarım.
4 manacapuru, 4 5 lepistes, 4 kırmızı balıktan,
Zebra ve neon dan 10 15 tane ,4 5 de rasbora koysam bu filtre ve hacimde sorun olur mu acaba ? Ya da ilerde sayılarını biraz daha arttırabilir miyim sorun olmazsa ?
Büyük hacimli zaten 3 balık var onun dışındakiler hep küçük balık çok sorun olmaz herhalde
[/QUOTE]
kardeşim küçük türlerde sayının ahım şahım önemi yok abartmamak kaydıyla dediğin rakamlar bence uygun malawi tankı adına ölçü ufak bu türler adına karar vermen daha iyi olmuş
[QUOTE=Blocktrade]
Sagolun hocam ,
Aslında sump düşünüyordum ama etrafımda danışacak kimse bulamadım gibi oldu başka firmalara sordum fiyat yüksek geldi bide üstüne nakliyesi falan derken kafam allak bullak oldu. Bu akvaryumcu ile de oturup konuşurken birden karar verdim abi yapalım gitsin dedim aslında 120x50x50 ya da 60 da yapılabilirdi. Birazda annemden korkuma sesimi çıkartamadım. En azından ilerde 20 cm lik kısma seyyar sump yapıp koyabilirdim. Şimdi öyle bir şansım yok malesef ..
Bitki olarak ta anibuis ve leodoan koymayı düşünüyorum. Sorun yaşamam galiba. El birşey yapmaya da gerek yok okuduğuma göre bu bitkilere..
Yanina da manacapuru yavrulardan, tetra neon , zebra ,lepistes , kırmızı bir balık var onlardan , birde rasbora falan koyarım.
4 manacapuru, 4 5 lepistes, 4 kırmızı balıktan,
Zebra ve neon dan 10 15 tane ,4 5 de rasbora koysam bu filtre ve hacimde sorun olur mu acaba ? Ya da ilerde sayılarını biraz daha arttırabilir miyim sorun olmazsa ?
Büyük hacimli zaten 3 balık var onun dışındakiler hep küçük balık çok sorun olmaz herhalde
[/QUOTE]
kardeşim küçük türlerde sayının ahım şahım önemi yok abartmamak kaydıyla dediğin rakamlar bence uygun malawi tankı adına ölçü ufak bu türler adına karar vermen daha iyi olmuş
100x60x60 Akvaryum Kuracağım
[QUOTE=Blocktrade]
Merhaba. Aslında malawi türü beslemeyi düşünüyordum. Fakat akvaryumcu aklımı çeldi tropikal karma bir akvaryum yapmayı düşünüyorum. Önerileriniz olursa alırım. Bitkili mı yapsam sadece kök mu koysam bilemedim. Manacapuru ve diğer tropikal balıklardan neon zebra gibi karışık yapmayı düşünüyorum. [/QUOTE]
Merhaba tropheus besleyecekseniz uzunluğu düşük bence..
[QUOTE=Blocktrade]
Merhaba. Aslında malawi türü beslemeyi düşünüyordum. Fakat akvaryumcu aklımı çeldi tropikal karma bir akvaryum yapmayı düşünüyorum. Önerileriniz olursa alırım. Bitkili mı yapsam sadece kök mu koysam bilemedim. Manacapuru ve diğer tropikal balıklardan neon zebra gibi karışık yapmayı düşünüyorum. [/QUOTE]
Merhaba tropheus besleyecekseniz uzunluğu düşük bence..
450 Litrelik Akvaryumda 2 Tür Besleme.
[QUOTE=zeze1]Herkese selam dostlar. Ben 1 ay önce aranıza katılmış olan bir tropheusseverim 😊 Bir arkadaştan aldığım 450 litrelik akvaryumda 6d 1 e kipili, 5 dişi 1 erkek Black kriza bakmak istiyorum. Balıklardan erkek kriza jumbo boy diğer dişiler orta boy. Kipililer ise orta boya sahip. Bu oran sağlam bir filtre ve düzenli su değişimi için yeterli midir ve yavru alımı için türü bire düşürmeli miyim? [/QUOTE]
farklı türlerin bir arada beslenmesi uygun değildir.
akvaryumunuz 450 lt ise heleki dahada zor.
heleki kipili gibi zor üreyen balıkları farklı türle beslerseniz sadece stres altında kalırlar. tek türden vazgçemeyin
[QUOTE=zeze1]Herkese selam dostlar. Ben 1 ay önce aranıza katılmış olan bir tropheusseverim 😊 Bir arkadaştan aldığım 450 litrelik akvaryumda 6d 1 e kipili, 5 dişi 1 erkek Black kriza bakmak istiyorum. Balıklardan erkek kriza jumbo boy diğer dişiler orta boy. Kipililer ise orta boya sahip. Bu oran sağlam bir filtre ve düzenli su değişimi için yeterli midir ve yavru alımı için türü bire düşürmeli miyim? [/QUOTE]
farklı türlerin bir arada beslenmesi uygun değildir.
akvaryumunuz 450 lt ise heleki dahada zor.
heleki kipili gibi zor üreyen balıkları farklı türle beslerseniz sadece stres altında kalırlar. tek türden vazgçemeyin
Sıfır Kurulum Duboisi Maswa
[QUOTE=polataknc]
Teşekkürler. Ben ayrıca size yapmak istediklerimi buraya yazayım. Yanlış bildiklerimi düzeltirmisiniz acaba?
1.Dış Filtre sessiz ve ekonomik aradığımdan dolayı tetra 800 ex plus alacağım. (başka tavsiyede alabilirim)
2. 8 kg mercan kırığı kum döşeyeceğim. (yeterlimidir?)
3. Fazla olmamakla birlikte dragon stone kayaları yerleştireceğim.
4. Ufak çaplıda olsa dalga motoru ve iç filtre koyacağım.ayrıca iki cıkışlı hava motoru düşünüyorum (öneri alabilirm sessiz ve akvaryumuma uyumlu)
5.IŞık düşünmedim ama 80 cm lik bir led işimi görür diye düşünüyorum. (arka fon lacivert)
KURULUM
1.Direk çeşmeden su koyup kumu kayaları yerleştirip filtreleri ısıtıcıyı acıp 3-4 gün çalışacak (sera aquatan dökeceğim.)
2, Sera nitritivice dökeceğim 4. günün sonunda böylede bir 2-3 gün bekleyeceğim.(bakteri için)
İlk kurulumda sırasıyla bunlardan başka neler yapmalıyım? (kaya tuzları kullanmalımıyım vs...)
boş akvaryuma yem atanda var o ne için ve ne zaman atmalıyım bunu?
[/QUOTE]
dış filtre konusunda bilgi sahibi değilim.. ama keşke sumplu yaptırsaydınız
8 kg kum yerine 11-13 kg arası alabilirsin (100-50-50 2.akvaryumumda 15 kg var)
kaya konusunda yerinizde olsam en sağ en sola 2 tane yuvrlak taş koyun zaten hacim düşük kalmış birde kayalar ile iyice litre çalmayın
arka fon koyu laivert ise balıklar bir süre sonra strese girebilir ( açık ton ise sorun olmaz)
ışık konusunda 80 cm led iş görür [:iyi:]
[QUOTE=polataknc]
Teşekkürler. Ben ayrıca size yapmak istediklerimi buraya yazayım. Yanlış bildiklerimi düzeltirmisiniz acaba?
1.Dış Filtre sessiz ve ekonomik aradığımdan dolayı tetra 800 ex plus alacağım. (başka tavsiyede alabilirim)
2. 8 kg mercan kırığı kum döşeyeceğim. (yeterlimidir?)
3. Fazla olmamakla birlikte dragon stone kayaları yerleştireceğim.
4. Ufak çaplıda olsa dalga motoru ve iç filtre koyacağım.ayrıca iki cıkışlı hava motoru düşünüyorum (öneri alabilirm sessiz ve akvaryumuma uyumlu)
5.IŞık düşünmedim ama 80 cm lik bir led işimi görür diye düşünüyorum. (arka fon lacivert)
KURULUM
1.Direk çeşmeden su koyup kumu kayaları yerleştirip filtreleri ısıtıcıyı acıp 3-4 gün çalışacak (sera aquatan dökeceğim.)
2, Sera nitritivice dökeceğim 4. günün sonunda böylede bir 2-3 gün bekleyeceğim.(bakteri için)
İlk kurulumda sırasıyla bunlardan başka neler yapmalıyım? (kaya tuzları kullanmalımıyım vs...)
boş akvaryuma yem atanda var o ne için ve ne zaman atmalıyım bunu?
[/QUOTE]
dış filtre konusunda bilgi sahibi değilim.. ama keşke sumplu yaptırsaydınız
8 kg kum yerine 11-13 kg arası alabilirsin (100-50-50 2.akvaryumumda 15 kg var)
kaya konusunda yerinizde olsam en sağ en sola 2 tane yuvrlak taş koyun zaten hacim düşük kalmış birde kayalar ile iyice litre çalmayın
arka fon koyu laivert ise balıklar bir süre sonra strese girebilir ( açık ton ise sorun olmaz)
ışık konusunda 80 cm led iş görür [:iyi:]
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
