ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
lbeyaban
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
28
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Şubat 2020 18:09
Son Ziyaret:
12 Haziran 2022 16:52
Toplam Mesaj:
64 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Aydın
Doğum Tarihi:
12 Şubat 1999
Yaş:
27
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömer Aydın
Nano Bitki Tankı : 60 x 36 x 30
4 Lepistes, 20 Yavru lepistes, 10 neon tetra, 4 albino çöpçü, 1 vatoz, 2 elma salyangozu
Beta Nano Tankı : 20 * 20 * 20
1 Blue Fancy Halfmoon
SON 10 MESAJI
120 Litre Isıtıcı
100 veya 200w yeterli olacaktır diye tahmin ediyorum. İyi bir şey almak istiyorsanız tetra veya eheim alabilirsiniz bunlar alman malı. Ama fiyatları biraz tuzlu. Ucuz istiyorsanız da çin malları var onlara bakabilirsiniz. Ben tetra kullanıyorum memnunum.
100 veya 200w yeterli olacaktır diye tahmin ediyorum. İyi bir şey almak istiyorsanız tetra veya eheim alabilirsiniz bunlar alman malı. Ama fiyatları biraz tuzlu. Ucuz istiyorsanız da çin malları var onlara bakabilirsiniz. Ben tetra kullanıyorum memnunum.
Bitkili Akvaryum Günlüğü
Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık umarım tank oturdukça daha da güzel bir görsel oluşur :)
Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık umarım tank oturdukça daha da güzel bir görsel oluşur :)
Hafif Bitkili Lepistes Ve Neon Tankım
[QUOTE=erensimsek]Lepistes ve neonlar arasında sıkıntı oluyor mu[/QUOTE]
Şuana kadar hiçbir sıkıntı görmedim kardeş kardeş takılıyorlar ilk başlarda büyük salaklık yapıp betta koymuştum lepistesler kuyruklarını mahvetti ama bunların arası iyi
[QUOTE=erensimsek]Lepistes ve neonlar arasında sıkıntı oluyor mu[/QUOTE]
Şuana kadar hiçbir sıkıntı görmedim kardeş kardeş takılıyorlar ilk başlarda büyük salaklık yapıp betta koymuştum lepistesler kuyruklarını mahvetti ama bunların arası iyi
Hafif Bitkili Lepistes Ve Neon Tankım
[QUOTE=ismail0532][:3][:3]Merhaba lepistesde tek tür beslemeni tavsiye ederim çünkü dpğan yavrular yerli olmasın [:3][:3][/QUOTE]
Akvaryumcuda alışveriş yaparken görmüştüm blue moscowları böyle alıştılar böyle gitsin diyorum hiç dokunmuyorum :D
[QUOTE=ismail0532][:3][:3]Merhaba lepistesde tek tür beslemeni tavsiye ederim çünkü dpğan yavrular yerli olmasın [:3][:3][/QUOTE]
Akvaryumcuda alışveriş yaparken görmüştüm blue moscowları böyle alıştılar böyle gitsin diyorum hiç dokunmuyorum :D
Hafif Bitkili Lepistes Ve Neon Tankım
Ölçüler: 60 40 40
Canlı Türleri: Lepistes , Neon Tetra , Salyangoz, Albino Çöpçü , Vatoz
Bitki Türleri: Echinodorus Amazonicus, Ludwigia Repens Rubin,
Tankın Yaşı: 1 Yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: İç filtre , Gün ışığı ve beyaz led ışık
Tasarım ve Dekorasyon: Bitki ve Taş
Arkadaşlar merhaba, Yeni yaptığım bir tasarımı sizinle paylaşmak istedim. Yaklaşık 1 senedir bu forumda aktifim abilerimizi takip edip onlardan bir şeyler kapmaya çalışıyorum. İlk kurulum yaptığım zaman çok hoşuma giden bir kurulum yapmıştım bu tankta. Onun fotoğrafını da koyuyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212149311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212149331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212149341.jpg[/IMG]
Sonradan bu tankta yüzlerce yavrum oldu. Çok doğurgan güzel çiftler almışım nazar değmesin. Ondan sonra sıkıldığımı farkettim. yerdeki subulatalar çok fazla pislik tutmaya başladı. O kadar çok çoğaldılarki yavrular aralarında sürekli kalıyor ve siyahlaşmaya başlıyorlardı. Bende kendime iş çıkardım ve tankın içinden çıkartıp birkaç değişiklik yapmaya karar verdim. ve Bu tankı kurdum :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153161.jpg[/IMG]
Arada farklı bir tank görebilirsiniz o eski tanktaki yavrularım için yaptığım bir tank. Orada büyütüyorum yaklaşık 30 40 tane var şuan. Kendi tankıma bir mayalık co2 yaptım ışıkları bu bitkiler için yeterli buluyorum. 2 günde bir de demir ve fosfat ekliyorum. diğerleri bitti maalesef onların siparişini vermem lazım. haftada 1 yaklaşık 25 30 su değişimi yapıyorum. Siz değerli forum büyüklerimin ve kardeşleriminde yorumlarını bekliyorum şimdiden teşekkürler. bütün önerilere ve eleştrilere açığım :)
Ölçüler: 60 40 40
Canlı Türleri: Lepistes , Neon Tetra , Salyangoz, Albino Çöpçü , Vatoz
Bitki Türleri: Echinodorus Amazonicus, Ludwigia Repens Rubin,
Tankın Yaşı: 1 Yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: İç filtre , Gün ışığı ve beyaz led ışık
Tasarım ve Dekorasyon: Bitki ve Taş
Arkadaşlar merhaba, Yeni yaptığım bir tasarımı sizinle paylaşmak istedim. Yaklaşık 1 senedir bu forumda aktifim abilerimizi takip edip onlardan bir şeyler kapmaya çalışıyorum. İlk kurulum yaptığım zaman çok hoşuma giden bir kurulum yapmıştım bu tankta. Onun fotoğrafını da koyuyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212149311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212149331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212149341.jpg[/IMG]
Sonradan bu tankta yüzlerce yavrum oldu. Çok doğurgan güzel çiftler almışım nazar değmesin. Ondan sonra sıkıldığımı farkettim. yerdeki subulatalar çok fazla pislik tutmaya başladı. O kadar çok çoğaldılarki yavrular aralarında sürekli kalıyor ve siyahlaşmaya başlıyorlardı. Bende kendime iş çıkardım ve tankın içinden çıkartıp birkaç değişiklik yapmaya karar verdim. ve Bu tankı kurdum :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220916/050120212153161.jpg[/IMG]
Arada farklı bir tank görebilirsiniz o eski tanktaki yavrularım için yaptığım bir tank. Orada büyütüyorum yaklaşık 30 40 tane var şuan. Kendi tankıma bir mayalık co2 yaptım ışıkları bu bitkiler için yeterli buluyorum. 2 günde bir de demir ve fosfat ekliyorum. diğerleri bitti maalesef onların siparişini vermem lazım. haftada 1 yaklaşık 25 30 su değişimi yapıyorum. Siz değerli forum büyüklerimin ve kardeşleriminde yorumlarını bekliyorum şimdiden teşekkürler. bütün önerilere ve eleştrilere açığım :)
60 L Bitkili Betta Tankı
Merhaba ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Sadece kendi betta deneyimleri den bir şeyler söylemek istedim. Bettalar için böyle büyük akvaryumlar yapmak bettalarda yorulmalara falan yol açabiliyor. Benim Red dragonnum var kendisini ilk aldığımda 50ltlik bir akvaryuma koydum her şey tamamdı bitki desen bakteri falan her şey tamam ama bir sürü sonra kendisinde kuyruk kopması oldu falan derken daha küçük bir yere aldım. Tabi forumdan daha iyi anlayanlar vardır onlar bakteri kültüründen falan olmuş diyebilir ama betta dan anlayan kişilerede sordum bettalar için çok yüksek litrelik akvaryum Pek önermiyorlar. Tekrardan ellerinize sağlık 😀
Merhaba ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Sadece kendi betta deneyimleri den bir şeyler söylemek istedim. Bettalar için böyle büyük akvaryumlar yapmak bettalarda yorulmalara falan yol açabiliyor. Benim Red dragonnum var kendisini ilk aldığımda 50ltlik bir akvaryuma koydum her şey tamamdı bitki desen bakteri falan her şey tamam ama bir sürü sonra kendisinde kuyruk kopması oldu falan derken daha küçük bir yere aldım. Tabi forumdan daha iyi anlayanlar vardır onlar bakteri kültüründen falan olmuş diyebilir ama betta dan anlayan kişilerede sordum bettalar için çok yüksek litrelik akvaryum Pek önermiyorlar. Tekrardan ellerinize sağlık 😀
Yeni Tanka Yavru Balık
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 hafta önce yeni bir bitki tankı kurdum. Şuanlık içinde 4orta boy lepistes 2 çöpçü 1 vatoz var. 2.tankımdaki yavruları buraya almak istiyorum yaklaşık 25 30 tane çok büyük yavru değiller. Diğer orta boy lepistesleri yiyemeyeceği bir boydalar sıkıntı olur mu bakteri açısından
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 hafta önce yeni bir bitki tankı kurdum. Şuanlık içinde 4orta boy lepistes 2 çöpçü 1 vatoz var. 2.tankımdaki yavruları buraya almak istiyorum yaklaşık 25 30 tane çok büyük yavru değiller. Diğer orta boy lepistesleri yiyemeyeceği bir boydalar sıkıntı olur mu bakteri açısından
Akvaryum İçin Fiyat Pahalı Mı ?
[QUOTE=Kuzey Onur Üstoğ]Arkadaşlar 60*40*40 extra full clear, 45 derece kesim bir akvaryum için 450 tl pahalı mı sizce ? [:?][/QUOTE]
Açıkçası bana pahalı geldi. Nereyse tamamen aynı akvaryumu ben 7 ay önce hiç uğraşmak istemediğim için mahlledeki camcıya 250tlye yaptırdım. Ama dedikleri gibi camları fabrikadan kendin alabilirsen gerçekten ucuza getirebilirsin. Ama 450 bana pahalı geldi baya.
[QUOTE=Kuzey Onur Üstoğ]Arkadaşlar 60*40*40 extra full clear, 45 derece kesim bir akvaryum için 450 tl pahalı mı sizce ? [:?][/QUOTE]
Açıkçası bana pahalı geldi. Nereyse tamamen aynı akvaryumu ben 7 ay önce hiç uğraşmak istemediğim için mahlledeki camcıya 250tlye yaptırdım. Ama dedikleri gibi camları fabrikadan kendin alabilirsen gerçekten ucuza getirebilirsin. Ama 450 bana pahalı geldi baya.
Beta Hastalığı
[QUOTE=Metehan00235][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227659/091120202217561.jpg[/IMG] yem olarak bunu kullanıyorum sizce yeterli olurmu yem açısından ?[/QUOTE]
Fiyat çok önemli değilse. Atison betta pro yem alabilirsin. Herkes çok tavsiye ediyor baya güzel bir yem. Aralarda da dondurulmuş kan kurdu falan verebilirsin.
[QUOTE=Metehan00235][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227659/091120202217561.jpg[/IMG] yem olarak bunu kullanıyorum sizce yeterli olurmu yem açısından ?[/QUOTE]
Fiyat çok önemli değilse. Atison betta pro yem alabilirsin. Herkes çok tavsiye ediyor baya güzel bir yem. Aralarda da dondurulmuş kan kurdu falan verebilirsin.
Akvaryumlar İçin Kitaplık
Merhaba arkadaşlar, sizlerden tavsiye almak için bu konuyu açmak istedim.
Bir tane 45lt'lik betta akvaryumum var. ufak 20*20*20 kaplarda karideslerim ve betta balığım var Harici olarak. Benim yapmak istediğim bir kitaplık. hep kitaplarımı koyacağım hemde bu kapları ve 45 ltlik akvaryumu koyacağım. Sizde hangi malzemeden yapmam daha mantıklı olur ya da önerebileceğiniz hazır dolaplar var mı. Aslında önemli olan sağlam olması çünkü 45ltle kum falan filan derken tahmini bir 60kiloya yakın gelir diye tahmin ediyorum.
Merhaba arkadaşlar, sizlerden tavsiye almak için bu konuyu açmak istedim.
Bir tane 45lt'lik betta akvaryumum var. ufak 20*20*20 kaplarda karideslerim ve betta balığım var Harici olarak. Benim yapmak istediğim bir kitaplık. hep kitaplarımı koyacağım hemde bu kapları ve 45 ltlik akvaryumu koyacağım. Sizde hangi malzemeden yapmam daha mantıklı olur ya da önerebileceğiniz hazır dolaplar var mı. Aslında önemli olan sağlam olması çünkü 45ltle kum falan filan derken tahmini bir 60kiloya yakın gelir diye tahmin ediyorum.
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:29
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Cyber_Scout, 14:16
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 14:08
Yosun - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
