ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İbrahim Ersöz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Şubat 2021 11:28
Son Ziyaret:
23 Mart 2021 18:24
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İbrahim ERSÖZ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İbrahim ERSÖZ
SON 10 MESAJI
Sıvı Gübre Bilgi
Gübrem bittiği için gübre bakınırken akvaryumcunun da tavsiyesile üç kalem ürünü de aldım. Öncesinde reeflowersın 85 ml'lik potasyum, fosfat, carbon ve all inclusive takviyerini almıştım. 2 haftada bittikleri için etkileri hakkında net birşey söyleyemiyorum. Sakal yosunu sıkıntım olduğu için akvaryumda karartmaya gittim. Dört gün sonra ışıkları açıp su değişimiyle beraber kullanmayı düşünüyorum. Macro ve microda 50 litreye 4 sıkım derken potasyumda 6 sıkım diyor. Fakat macroda da potasyum olduğu için potasyumu da 4 sıkım kullanmayı düşünüyorum. Beklentim nedense yüksek. İnşallah gösterişine kanmıyorumdur [:)))]
Gübrem bittiği için gübre bakınırken akvaryumcunun da tavsiyesile üç kalem ürünü de aldım. Öncesinde reeflowersın 85 ml'lik potasyum, fosfat, carbon ve all inclusive takviyerini almıştım. 2 haftada bittikleri için etkileri hakkında net birşey söyleyemiyorum. Sakal yosunu sıkıntım olduğu için akvaryumda karartmaya gittim. Dört gün sonra ışıkları açıp su değişimiyle beraber kullanmayı düşünüyorum. Macro ve microda 50 litreye 4 sıkım derken potasyumda 6 sıkım diyor. Fakat macroda da potasyum olduğu için potasyumu da 4 sıkım kullanmayı düşünüyorum. Beklentim nedense yüksek. İnşallah gösterişine kanmıyorumdur [:)))]
Led Konusunda Tavsiyeleriniz Bekliyorum
[QUOTE=Enes Demir]
Işığın yüksek düşük muhabbeti ışığın verim birimidir. Yani yüksek ışık 8-10 saat arasıdır. Işık verimini diğer bitkileriniz ortalamasını alarak yapmanız gerekir. Yani LYSİMACHİA NUMMULARİA SP GREEN bitkinizin ışık desteği genel olarak 6-7 saat iken gül ise 7-8 saat dir. Işık verimini 7 saat olması sağlıklı olur. CO2 takviyesi yapmıyorsanız ve gelişimin yavaş olması normaldir. Ve birazcikta canlı yükünüzün az olmasından da kaynaklanabilir :)) canlı sayınız az olabilir akvaryumunuz için :))
Ve bitkileriniz gayet sağlıklı gözüküyor :)(
Ben yüksek ışık desteği isteyen bitkiler ile orta ışık desteği işten bitkileri de bir arada bakıyorum ve armatürmü genellikle 7 saat açık tutuyorum. Yüksek ışık isteyen Rotala sp. H'Ra Asya bitkinin tam üstünde 2 saat açık kalmasını ve günde iki saat açık kalacak şekilde Timer prizler ile ayarlıyorum. Armatürüzü kapattıktan sonra aşağıdaki ürünü kullanıp ışık desteği sağlayabilirsiniz.
https://www.armaturk.com.tr/urunler/sobo-mini-akvaryum-lambasi-led-l-28c-siyah-mini-led-siyah-335
Hayırlı geceler, hayırlı hobiler herkese :))[/QUOTE]
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Yosun sebebiyle 6 saate düşürdüğüm süreyi 7 saate çıkarıp birkaç canlı doğuran daha eklerim. Rotalalardan vazgeçeli baya oluyor hiç olmazsa gülleri kurtarabileyim. [:)]
[QUOTE=Enes Demir]
Işığın yüksek düşük muhabbeti ışığın verim birimidir. Yani yüksek ışık 8-10 saat arasıdır. Işık verimini diğer bitkileriniz ortalamasını alarak yapmanız gerekir. Yani LYSİMACHİA NUMMULARİA SP GREEN bitkinizin ışık desteği genel olarak 6-7 saat iken gül ise 7-8 saat dir. Işık verimini 7 saat olması sağlıklı olur. CO2 takviyesi yapmıyorsanız ve gelişimin yavaş olması normaldir. Ve birazcikta canlı yükünüzün az olmasından da kaynaklanabilir :)) canlı sayınız az olabilir akvaryumunuz için :))
Ve bitkileriniz gayet sağlıklı gözüküyor :)(
Ben yüksek ışık desteği isteyen bitkiler ile orta ışık desteği işten bitkileri de bir arada bakıyorum ve armatürmü genellikle 7 saat açık tutuyorum. Yüksek ışık isteyen Rotala sp. H'Ra Asya bitkinin tam üstünde 2 saat açık kalmasını ve günde iki saat açık kalacak şekilde Timer prizler ile ayarlıyorum. Armatürüzü kapattıktan sonra aşağıdaki ürünü kullanıp ışık desteği sağlayabilirsiniz.
https://www.armaturk.com.tr/urunler/sobo-mini-akvaryum-lambasi-led-l-28c-siyah-mini-led-siyah-335
Hayırlı geceler, hayırlı hobiler herkese :))[/QUOTE]
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Yosun sebebiyle 6 saate düşürdüğüm süreyi 7 saate çıkarıp birkaç canlı doğuran daha eklerim. Rotalalardan vazgeçeli baya oluyor hiç olmazsa gülleri kurtarabileyim. [:)]
Led Konusunda Tavsiyeleriniz Bekliyorum
[QUOTE=Enes Demir]
Işığınız bir tık yeterli abim. Litre başına ışık verimini bir LED ışığı 1 w olarak hesaplayın, wolfmar sisteminde ise bı LED 0,6784 w denk gelir. Güç tüketimi çok farklı bir şey . Adabtor olayı. Yetersiz olduğunu düşünmeniz kasanizin eminim ince olması olabilir. En fazla takviyeniz masa lambasina tasarruflu 6500 Kelvin lik bir lamba takabilirsiniz. Ama benim yaptığım hesaba göre 6200 küsur Kelvin lediniz yani rengi bir tık , çok azıcık daha soluk beyaz. Belki yanlış hesap yapmisimdir. Ama masa lambasına ampul ile destek verirseniz gelişim gösterir ama böylede gayet yeterli diyebilirim :))
Yani elinizdeki bitkilere göre söylüyorum bunları. Hugh tech için çok daha farklı bu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229279/070220212358591.jpg[/IMG]
Buradaki lamba örneği gibi :))[/QUOTE]
Bir led ışığı 1 w olarak hesapla deyince ilahi ışığı görür gibi bir aydınlanma geldi. [:D]
Yetersiz geldiği hissine kapılmamın asıl sebebi gül gibi bir bitkinin bir türlü gelişim göstermemesi. Başka akvaryumlardaki ışıkları daha güzel bulmam da diğer bir sebep. Bitkileri parlak, canlı ve net göstermiyor. Zamana bırakmam ve biraz daha gözlemlemem gerekecek sanırım.
[QUOTE=Enes Demir]
Işığınız bir tık yeterli abim. Litre başına ışık verimini bir LED ışığı 1 w olarak hesaplayın, wolfmar sisteminde ise bı LED 0,6784 w denk gelir. Güç tüketimi çok farklı bir şey . Adabtor olayı. Yetersiz olduğunu düşünmeniz kasanizin eminim ince olması olabilir. En fazla takviyeniz masa lambasina tasarruflu 6500 Kelvin lik bir lamba takabilirsiniz. Ama benim yaptığım hesaba göre 6200 küsur Kelvin lediniz yani rengi bir tık , çok azıcık daha soluk beyaz. Belki yanlış hesap yapmisimdir. Ama masa lambasına ampul ile destek verirseniz gelişim gösterir ama böylede gayet yeterli diyebilirim :))
Yani elinizdeki bitkilere göre söylüyorum bunları. Hugh tech için çok daha farklı bu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229279/070220212358591.jpg[/IMG]
Buradaki lamba örneği gibi :))[/QUOTE]
Bir led ışığı 1 w olarak hesapla deyince ilahi ışığı görür gibi bir aydınlanma geldi. [:D]
Yetersiz geldiği hissine kapılmamın asıl sebebi gül gibi bir bitkinin bir türlü gelişim göstermemesi. Başka akvaryumlardaki ışıkları daha güzel bulmam da diğer bir sebep. Bitkileri parlak, canlı ve net göstermiyor. Zamana bırakmam ve biraz daha gözlemlemem gerekecek sanırım.
Led Konusunda Tavsiyeleriniz Bekliyorum
[QUOTE=Kturan06]Forumda power led yapan bu işin uzmanları var power led yaptırmanızı tavsiye ederim[/QUOTE][QUOTE=Genç__Akvartist]
Rifai kullancı adlı kişi emir bey galiba gerçek adı onun yaptikları çok kaliteli diyorlar ben ona power led li yaptiricam sizde bi bakın bence[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Dikkate alıcam.
[QUOTE=Kturan06]Forumda power led yapan bu işin uzmanları var power led yaptırmanızı tavsiye ederim[/QUOTE][QUOTE=Genç__Akvartist]
Rifai kullancı adlı kişi emir bey galiba gerçek adı onun yaptikları çok kaliteli diyorlar ben ona power led li yaptiricam sizde bi bakın bence[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Dikkate alıcam.
Led Konusunda Tavsiyeleriniz Bekliyorum
[QUOTE=Enes Demir]
Herhalde Wolfmar silver plant 3 renk sistemi ile yapılan kasayı kullanıyorsunuz. İkincisi alırsanız biraz fazla olabilir. Aqua LED full specrum işinizi görebilir 4 veya 5 renk uygun olabilir. Yaklaşık 6200 küsur Kelvin veriyor hesablarima göre . Yani buz beyaz rengine yakın bir renk. Bence hoş[/QUOTE]
Ürün açıklaması şöyle:
Wolfmar Plant, 90 serisinde 297 adet led chip kullanılmıştır. Üründe 180 adet Beyaz ( 6500 kelvin ) 27 adet Mavi ( 460 nm ) 74 adet Kırmızı ( 650 nm) 18 adet Amber ( 590 nm ) ve 9 adet gün ışığı led chip kullanılmıştır. Aqualed Plant 90 serisi armatür için güç tüketimi 27 wattır. Toplam da 3600 Lümen değer üretmektedir.
Litre başına 0.8 - 1W olmalı diye okumuştum bir yerde. En az 160W eder. Sıkıntının W'da olduğunu düşünüyorum.
[QUOTE=Enes Demir]
Herhalde Wolfmar silver plant 3 renk sistemi ile yapılan kasayı kullanıyorsunuz. İkincisi alırsanız biraz fazla olabilir. Aqua LED full specrum işinizi görebilir 4 veya 5 renk uygun olabilir. Yaklaşık 6200 küsur Kelvin veriyor hesablarima göre . Yani buz beyaz rengine yakın bir renk. Bence hoş[/QUOTE]
Ürün açıklaması şöyle:
Wolfmar Plant, 90 serisinde 297 adet led chip kullanılmıştır. Üründe 180 adet Beyaz ( 6500 kelvin ) 27 adet Mavi ( 460 nm ) 74 adet Kırmızı ( 650 nm) 18 adet Amber ( 590 nm ) ve 9 adet gün ışığı led chip kullanılmıştır. Aqualed Plant 90 serisi armatür için güç tüketimi 27 wattır. Toplam da 3600 Lümen değer üretmektedir.
Litre başına 0.8 - 1W olmalı diye okumuştum bir yerde. En az 160W eder. Sıkıntının W'da olduğunu düşünüyorum.
Led Konusunda Tavsiyeleriniz Bekliyorum
[QUOTE=kdrackgz]Bende sizinle aydı durumdayım, bu armatüre bakıyorum, belki sizede yardımcı olur. Bana geçici bir şey lazım, hayat normale döner de tekrar yurtdışına çıkabilirsek Fluval plant 3.0 düşünüyorum.
[URL]https://www.armaturk.com.tr/urunler/armaturk-akvaryum-aydinlatma-80-cm-2080h-armaturk-2080h-182[/URL][/QUOTE]
İnşallah Kadir bey. Son zamanlarda her şey problem tüm ürünleri pahalı almak zorunda kaldım. Ürünün fiyati wolfmarla yakın ama W'ları büyük fark gösteriyor. Acaba gerçekten iş görür mü? En kısa sürede ışığı değiştirmem lazım.
[QUOTE=kdrackgz]Bende sizinle aydı durumdayım, bu armatüre bakıyorum, belki sizede yardımcı olur. Bana geçici bir şey lazım, hayat normale döner de tekrar yurtdışına çıkabilirsek Fluval plant 3.0 düşünüyorum.
[URL]https://www.armaturk.com.tr/urunler/armaturk-akvaryum-aydinlatma-80-cm-2080h-armaturk-2080h-182[/URL][/QUOTE]
İnşallah Kadir bey. Son zamanlarda her şey problem tüm ürünleri pahalı almak zorunda kaldım. Ürünün fiyati wolfmarla yakın ama W'ları büyük fark gösteriyor. Acaba gerçekten iş görür mü? En kısa sürede ışığı değiştirmem lazım.
Led Konusunda Tavsiyeleriniz Bekliyorum
Işıklandırmamın zayıf olduğunun farkındaydım ama akvaryum tanıtımımda da belirtenler olduktan sonra kullandığım ışıklandırmayı değiştirmem gerektiğine iyice ikna oldum. Halihazırda 100x50x50 bitkili tankımda wolfmar 90cm 27W led aydınlatmayı kullanıyorum. Merak ettiğim nokta yanına aynı üründen bir tane daha alırsam ikisi yeterli olur mu? Eğer ikisi birden yetersiz gelirse creaqua firefly 90cm 75W led düşünebilirim fakat fiyatı biraz tuzlu. Akvaryumun üstü açık olduğu için floresan aydınlatma işine girmek istemiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212321581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212323021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212324071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212324401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212325091.jpg[/IMG]
Işıklandırmamın zayıf olduğunun farkındaydım ama akvaryum tanıtımımda da belirtenler olduktan sonra kullandığım ışıklandırmayı değiştirmem gerektiğine iyice ikna oldum. Halihazırda 100x50x50 bitkili tankımda wolfmar 90cm 27W led aydınlatmayı kullanıyorum. Merak ettiğim nokta yanına aynı üründen bir tane daha alırsam ikisi yeterli olur mu? Eğer ikisi birden yetersiz gelirse creaqua firefly 90cm 75W led düşünebilirim fakat fiyatı biraz tuzlu. Akvaryumun üstü açık olduğu için floresan aydınlatma işine girmek istemiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212321581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212323021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212324071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212324401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229565/060220212325091.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryuma Geçicem Bilgim 0
Bitkili akvaryum konusunda ben de yeni sayılırım. Bu nedenle detay tavsiyelerde bulunamam fakat birkaç fikrimi belirtmek istiyorum. O ebatta bir akvaryuma bitkili tank kurmak hiç kolay olmaz. Her anlamda zorlanırsız. Bitkilerle birlikte japon balığı besleyecekseniz, japonlar tabanı dağıtacağı için sıkıntı yaşayabilme ihtimaliniz çok fazla. Amazon hançeri, java fern ve anubias için tam kapsamlı bir taban kurmaya da gerek yok.
Sizin yerinizde olsam eski kumu çıkarıp tabanı siyah hagen veya muadili bir kumla kaplarım. Sayısı çok olmayacak şekilde amazon, java fern ve anubias gibi diğerlerine nazaran bakımı daha kolay ve CO2 desteği gerektirmeyen bitkileri irice bir portakal büyüklüğünde olan cam fanuslarda, aktif topraklara ekip bu fanusları akvaryuma yerleştiririm. Burda dikkat edilmesi gereken nokta fanustaki toprağın dağılmasına izin vermemek. Fanusları toprağa girebildiği kadar gömüp görünen kısımları da kaya veya dallarla kamufle ederim. Bitkilerdeki kök kısıtlaması hiçbir sorun teşkil etmez. Aksine kök kısıtlaması bitkinin enerjisini gövdesine yönlendirmesini sağlar. CO2 konusunda ise yeterli sayıda balık olursa onlar gereksinimi karşılar. Yoksa CO2 takviyesi düşünülür. Işık konusu ayrı bir ustalık istiyor. Ben de bu konuda daha problemimi çözebilmiş değilim. [EDIT]İbrahim Ersöz,2021-02-07 19:27:46[/EDIT]
Bitkili akvaryum konusunda ben de yeni sayılırım. Bu nedenle detay tavsiyelerde bulunamam fakat birkaç fikrimi belirtmek istiyorum. O ebatta bir akvaryuma bitkili tank kurmak hiç kolay olmaz. Her anlamda zorlanırsız. Bitkilerle birlikte japon balığı besleyecekseniz, japonlar tabanı dağıtacağı için sıkıntı yaşayabilme ihtimaliniz çok fazla. Amazon hançeri, java fern ve anubias için tam kapsamlı bir taban kurmaya da gerek yok.
Sizin yerinizde olsam eski kumu çıkarıp tabanı siyah hagen veya muadili bir kumla kaplarım. Sayısı çok olmayacak şekilde amazon, java fern ve anubias gibi diğerlerine nazaran bakımı daha kolay ve CO2 desteği gerektirmeyen bitkileri irice bir portakal büyüklüğünde olan cam fanuslarda, aktif topraklara ekip bu fanusları akvaryuma yerleştiririm. Burda dikkat edilmesi gereken nokta fanustaki toprağın dağılmasına izin vermemek. Fanusları toprağa girebildiği kadar gömüp görünen kısımları da kaya veya dallarla kamufle ederim. Bitkilerdeki kök kısıtlaması hiçbir sorun teşkil etmez. Aksine kök kısıtlaması bitkinin enerjisini gövdesine yönlendirmesini sağlar. CO2 konusunda ise yeterli sayıda balık olursa onlar gereksinimi karşılar. Yoksa CO2 takviyesi düşünülür. Işık konusu ayrı bir ustalık istiyor. Ben de bu konuda daha problemimi çözebilmiş değilim. [EDIT]İbrahim Ersöz,2021-02-07 19:27:46[/EDIT]
Japon Balığı Akvaryumu / 4 Soru
Japon balığı denilince aklıma direkt bu video geliyor.
https://youtu.be/9zi-Wn5nKi8
Yapay malzemeler kullanmaktansa bu tarz bir tasarım yapabilirsiniz.
Japon balığı denilince aklıma direkt bu video geliyor.
https://youtu.be/9zi-Wn5nKi8
Yapay malzemeler kullanmaktansa bu tarz bir tasarım yapabilirsiniz.
Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=kdrackgz]
Yosunlanma yüksek ışıkta oluştuğu gibi yetersiz ışıkta da oluşabilir, Az ışık olur suda fazla organik madde olur, buda yosunlanma için reçetedir.[/QUOTE]
Yosunlaşmanın başladığı zaman organik madde miktarı azdı. Artık, yem ve balık atıkları çoğaldı ve gübre takviyesine de başladım. Şuan yosunlar ilk baştaki kadar çok değiller fakat güllerim de gelişmediği için birçok şık arasına gidip geliyorum. CO2 sistemim mayalı fakat çok stabil bir gaz çıkışı var. Üç haftadır aynı oranda ve böyle giderse çok rahat bir ayı geçecek. Gerekli gübrelemeyi de yaptıktan sonra sizin de belirttiğiniz gibi tek sorun ışık kalıyor.[EDIT]İbrahim Ersöz,2021-02-07 14:27:45[/EDIT]
[QUOTE=kdrackgz]
Yosunlanma yüksek ışıkta oluştuğu gibi yetersiz ışıkta da oluşabilir, Az ışık olur suda fazla organik madde olur, buda yosunlanma için reçetedir.[/QUOTE]
Yosunlaşmanın başladığı zaman organik madde miktarı azdı. Artık, yem ve balık atıkları çoğaldı ve gübre takviyesine de başladım. Şuan yosunlar ilk baştaki kadar çok değiller fakat güllerim de gelişmediği için birçok şık arasına gidip geliyorum. CO2 sistemim mayalı fakat çok stabil bir gaz çıkışı var. Üç haftadır aynı oranda ve böyle giderse çok rahat bir ayı geçecek. Gerekli gübrelemeyi de yaptıktan sonra sizin de belirttiğiniz gibi tek sorun ışık kalıyor.[EDIT]İbrahim Ersöz,2021-02-07 14:27:45[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 23:42
Hastalıklar ve İlaçlar - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
tukabu,
Sarp___.......,
MiSoSiKiaN,
Malawi market,
sina cen,
ByOscar:),
bendeniztayfun,
JujuSeri,
SinanBulut,
EKAR,
OKIRATLI,
Kınayu,
florasan,
0rnn,
Sungurr,
ozksrt,
Kuduoglu,
Urar,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
Ancalagon,
yeekim,
osmandbnl,
osmangunay,
Metinmert Yiğit,
epidosin,
Hidro Dinamik,
CevdetSERBEST,
ozherele_bpoi,
Tortuga7,
NightWist,
Fatih_hakankaan,
portre,
ozherele_zfPa,
CoryCory,
CagriTURK,
tunahannn28,
ternapi,
ALTEMUR,
RecepOnar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
