ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Haziran 2021 14:25
Son Ziyaret:
22 Kasım 2024 04:29
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Şafak Yılmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Şafak Yılmaz
SON 10 MESAJI
Akvaryum güç kaynağı hk.
Yeni akvaryum kurulumu yapacağımdan ben de araştırdım bu konuyu.
Akü araç dönüştürücü alacağım tam sinüs olanından . 2000 watt gücünde. Elektrikler giderse arabadan aküyü alıp, bu cihazla eheim sump motorunu ve eheim hava motorunu çalıştıracagim . UPS sinüs olanlar çok çok pahalı . Emekli olduğumdan elektirikler giderse evden arabaya gidip gelmem ,cihazı kurmam 5 dakikami alacak. Şu var ki inşallah ben evde değilken gitmez elektrikler ...
Yeni akvaryum kurulumu yapacağımdan ben de araştırdım bu konuyu.
Akü araç dönüştürücü alacağım tam sinüs olanından . 2000 watt gücünde. Elektrikler giderse arabadan aküyü alıp, bu cihazla eheim sump motorunu ve eheim hava motorunu çalıştıracagim . UPS sinüs olanlar çok çok pahalı . Emekli olduğumdan elektirikler giderse evden arabaya gidip gelmem ,cihazı kurmam 5 dakikami alacak. Şu var ki inşallah ben evde değilken gitmez elektrikler ...
Klor Giderme
Sera aquatan benzeri bir kimyasal hazırlıyorum ben de. Nasipse yarın malzeme ( 2 malzeme ile çok uygun fiyata geliyor aquatana göre) ve nasıl hazırlayıp ne kadar kullandığımı yazarım buraya , şimdi aklımda değil isimleri. Bu karışımı aquatan gibi suya atıyoruz, 15 dakika sonra su akvaryuma konmaya hazır hale geliyor. Klor kloromin ve yabancı atıkları uzaklaştırıp su hazırlamış oluyoruz.
Sera aquatan benzeri bir kimyasal hazırlıyorum ben de. Nasipse yarın malzeme ( 2 malzeme ile çok uygun fiyata geliyor aquatana göre) ve nasıl hazırlayıp ne kadar kullandığımı yazarım buraya , şimdi aklımda değil isimleri. Bu karışımı aquatan gibi suya atıyoruz, 15 dakika sonra su akvaryuma konmaya hazır hale geliyor. Klor kloromin ve yabancı atıkları uzaklaştırıp su hazırlamış oluyoruz.
Uv_c Filtre
120 litrelik akvaryumda 3 tane orandam vardı, ikisini kaybedince üzülmüştüm. Tüm riskleri minimuma indireyim diyorum. Önümüzdeki ay 500 litrelik akvaryuma geçeceğim o yüzden almışken UV filtre de alayım dedim. Eheim 7 watt buldum bir arkadaştan ama hala araştırma içerisindeyim. 13 watt Jebo 1800 TL sıfır, ama eheim 7 watt 2000 TL. Araştırdıgim kadarıyla nette her ikisininde ampulü var.
Bu arada aklimdayken sizi de bulmuşken birkaç soru sormak isterim.
1. Arka sump ta yerim var oraya mı koyayım Lav taşını yoksa tabana tül içerisinde mi olsun . Ya da her ikisi de mi olsun.
2. Sump motorum eheim 2100 ve ben arıtılan suyu yağmurlama şeklinde vereceğim akvaryuma, uygun mu yoksa başka bir tavsiyeniz var mı.
3. Orandalari tek beslemek istesem de , yanlarına Moli ya da plati atmamda bir sakınca olur mu.
4. Yeni kurulan akvaryumun suyunun oturması için 1 ay yeterli mi. ( İlk kurulum için , hani amonyak vee nitrat seviyelerinin ilk birkac hafta da yükselmesi nedeniyle 1 ay diye yazdım.)
Tekrar teşekkürler ilginize.
İyi akşamlar.
https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=6037233
[EDIT]TSSB,2024-06-09 23:47:56[/EDIT]
120 litrelik akvaryumda 3 tane orandam vardı, ikisini kaybedince üzülmüştüm. Tüm riskleri minimuma indireyim diyorum. Önümüzdeki ay 500 litrelik akvaryuma geçeceğim o yüzden almışken UV filtre de alayım dedim. Eheim 7 watt buldum bir arkadaştan ama hala araştırma içerisindeyim. 13 watt Jebo 1800 TL sıfır, ama eheim 7 watt 2000 TL. Araştırdıgim kadarıyla nette her ikisininde ampulü var.
Bu arada aklimdayken sizi de bulmuşken birkaç soru sormak isterim.
1. Arka sump ta yerim var oraya mı koyayım Lav taşını yoksa tabana tül içerisinde mi olsun . Ya da her ikisi de mi olsun.
2. Sump motorum eheim 2100 ve ben arıtılan suyu yağmurlama şeklinde vereceğim akvaryuma, uygun mu yoksa başka bir tavsiyeniz var mı.
3. Orandalari tek beslemek istesem de , yanlarına Moli ya da plati atmamda bir sakınca olur mu.
4. Yeni kurulan akvaryumun suyunun oturması için 1 ay yeterli mi. ( İlk kurulum için , hani amonyak vee nitrat seviyelerinin ilk birkac hafta da yükselmesi nedeniyle 1 ay diye yazdım.)
Tekrar teşekkürler ilginize.
İyi akşamlar.
https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=6037233
[EDIT]TSSB,2024-06-09 23:47:56[/EDIT]
Japon Baligi
Ispanakı damarlarından ayırarak iki üç dakika haşlayın yeşil renk çıkana kadar, çok etkili oluyor. Bezelye de haşlanarak sonra kabukları soyulup verilebilir. Yemlemeyi günde bire düşürün birkaç gün. Belki biliyorsunuzdur ama yazayım dedim.[EDIT]TSSB,2024-06-09 01:24:18[/EDIT]
Ispanakı damarlarından ayırarak iki üç dakika haşlayın yeşil renk çıkana kadar, çok etkili oluyor. Bezelye de haşlanarak sonra kabukları soyulup verilebilir. Yemlemeyi günde bire düşürün birkaç gün. Belki biliyorsunuzdur ama yazayım dedim.[EDIT]TSSB,2024-06-09 01:24:18[/EDIT]
Dtpa %6 Demir Gübresi
Bu üründen bende de var. Bitkili akvaryum zamanımda almıştım. İhtiyacı olan varsa İzmir Mavişehir'de elden hediye( ücretsiz ) edebilirim 30 ml kadar. En azından denemiş olur.
Bu üründen bende de var. Bitkili akvaryum zamanımda almıştım. İhtiyacı olan varsa İzmir Mavişehir'de elden hediye( ücretsiz ) edebilirim 30 ml kadar. En azından denemiş olur.
Uv_c Filtre
Peki sizden ricam beşyüz litrelik akvaryum için bana UV filtre tavsiyesi verir misiniz? Amazon'da fluval var ama üç watt. Çok da güzel. Siz ne önerirsiniz? Çin yabancı sitelerde Jebo var ama kararsız kaldım.
Kafa motorum ve hava motorum Eheim. Ayrıca Eheim 250 dış filtre de var. Çok makale okudum. Kimi diyor ki; Sunsun, Jebo yani Çin üretimi tüm uv filtreler aynı kategoride. Kimi diyor kaliteli al ama onlarda altı yedi civarında. Diyorsanız ki kaliteli al alırım ama jebo da aynı işi görecek derseniz Çin'den 1400 TL'ye 18 watt Jebo var. Lütfen yardımcı olabilir misiniz?
Balıklarım oranda bu arada.
Sera siporax ve eheim subsrat pro aldı. Üç tane mavi biyolojik sünger de. Arka sump olacak akvaryum. Ben şimdiden malzemeleri topluyorum. Sizden ricam UV filtre konusunda tavsiye verirseniz sevinirim.
Tekrar teşekkürler.
https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=6037151[EDIT]TSSB,2024-06-09 00:54:20[/EDIT]
Peki sizden ricam beşyüz litrelik akvaryum için bana UV filtre tavsiyesi verir misiniz? Amazon'da fluval var ama üç watt. Çok da güzel. Siz ne önerirsiniz? Çin yabancı sitelerde Jebo var ama kararsız kaldım.
Kafa motorum ve hava motorum Eheim. Ayrıca Eheim 250 dış filtre de var. Çok makale okudum. Kimi diyor ki; Sunsun, Jebo yani Çin üretimi tüm uv filtreler aynı kategoride. Kimi diyor kaliteli al ama onlarda altı yedi civarında. Diyorsanız ki kaliteli al alırım ama jebo da aynı işi görecek derseniz Çin'den 1400 TL'ye 18 watt Jebo var. Lütfen yardımcı olabilir misiniz?
Balıklarım oranda bu arada.
Sera siporax ve eheim subsrat pro aldı. Üç tane mavi biyolojik sünger de. Arka sump olacak akvaryum. Ben şimdiden malzemeleri topluyorum. Sizden ricam UV filtre konusunda tavsiye verirseniz sevinirim.
Tekrar teşekkürler.
https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=6037151[EDIT]TSSB,2024-06-09 00:54:20[/EDIT]
Uv_c Filtre
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/080620241329591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/080620241343531.jpg[/IMG]
Merhaba, 500 litrelik oranda akvaryumuma UV c filtre ararken bir ilanda 27 duy UV c ampulü gördüm Bu resimdeki LED ampulu akvaryumun kapagina taksam UV c filtre gibi iş görür mü acaba..Yanitlariniz için şimdiden teşekkürler ✋
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/080620241329591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/080620241343531.jpg[/IMG]
Merhaba, 500 litrelik oranda akvaryumuma UV c filtre ararken bir ilanda 27 duy UV c ampulü gördüm Bu resimdeki LED ampulu akvaryumun kapagina taksam UV c filtre gibi iş görür mü acaba..Yanitlariniz için şimdiden teşekkürler ✋
Cam Kalınlığı İçin Tavsiyenize İhtiyacım Var
150x70x55h bir akvaryum yapmayı düşünüyorum.. Yanları arkası ve alt tarafı beton üzerine seramik olacak , sadece ön kısmı cam olacak.. (Ön
tarafında Sağdan ve soldan 20 cm, alttan 10 cm beton uzerine seramik olacak , cam buralara yaslanarak silikonlanacak ) Ultra Clear cam düşünüyorum.. Alacağım Cam kalınlığı hakkında tavsiye verebilirseniz mutlu olurum..
İyi forumlar.[EDIT]TSSB,2024-04-30 05:41:12[/EDIT]
150x70x55h bir akvaryum yapmayı düşünüyorum.. Yanları arkası ve alt tarafı beton üzerine seramik olacak , sadece ön kısmı cam olacak.. (Ön
tarafında Sağdan ve soldan 20 cm, alttan 10 cm beton uzerine seramik olacak , cam buralara yaslanarak silikonlanacak ) Ultra Clear cam düşünüyorum.. Alacağım Cam kalınlığı hakkında tavsiye verebilirseniz mutlu olurum..
İyi forumlar.[EDIT]TSSB,2024-04-30 05:41:12[/EDIT]
Co2 İndikatör Sıvısı
Brom timol çözeltisi alacağınız yerden rica edin , ben öyle yaptım. Ya da herhangi bir kimya şirketinden yaptırın. 4 dKh’ın ne olduğunu bilmiyorlarsa anlatın , yapacaklardır. Özellikle reklam olmasın diye yazmıyorum nereden aldığımı, anlayacağınızı umarım.
200 ml 4 dKH size en az 10 yıl yetecektir ayda 1 değiştirdiğinizi düşünürsek. Zaten Brom timol sıvısını her defasında 3-4 damla ekleyeceğimizi düşündüğümüzde Brom timol sıvısı da torunlarınıza da yeter. Emanet olun.
Brom timol çözeltisinden 3-4 damla koymamızın sebebi renk değişimini görmek için. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/220620212326201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/220620212334251.jpg[/IMG]
Yazıda olduğu gibi 3-4 ml 4 dKh sıvısının üzerine, hazır olarak aldığımız bromtimol çözeltisinden 3-4 damla atıyoruz . Hepsi bu kadar. 👋🏻
İyi günler.[EDIT]TSSB,2021-06-23 19:05:04[/EDIT]
Brom timol çözeltisi alacağınız yerden rica edin , ben öyle yaptım. Ya da herhangi bir kimya şirketinden yaptırın. 4 dKh’ın ne olduğunu bilmiyorlarsa anlatın , yapacaklardır. Özellikle reklam olmasın diye yazmıyorum nereden aldığımı, anlayacağınızı umarım.
200 ml 4 dKH size en az 10 yıl yetecektir ayda 1 değiştirdiğinizi düşünürsek. Zaten Brom timol sıvısını her defasında 3-4 damla ekleyeceğimizi düşündüğümüzde Brom timol sıvısı da torunlarınıza da yeter. Emanet olun.
Brom timol çözeltisinden 3-4 damla koymamızın sebebi renk değişimini görmek için. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/220620212326201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/220620212334251.jpg[/IMG]
Yazıda olduğu gibi 3-4 ml 4 dKh sıvısının üzerine, hazır olarak aldığımız bromtimol çözeltisinden 3-4 damla atıyoruz . Hepsi bu kadar. 👋🏻
İyi günler.[EDIT]TSSB,2021-06-23 19:05:04[/EDIT]
Yeni Arkadaşlara Çok Faydalı Bilgiler
Merhabalar. Bugün Co2 indikatör sıvısını nasıl çok çok uyguna mal edebileceğimizi anlattığım bir konu açtım. Co2 kullananlara okumalarını tavsiye ederim.
Cümleten emanet olun .
İyi forumlar.[:iyi:]
Merhabalar. Bugün Co2 indikatör sıvısını nasıl çok çok uyguna mal edebileceğimizi anlattığım bir konu açtım. Co2 kullananlara okumalarını tavsiye ederim.
Cümleten emanet olun .
İyi forumlar.[:iyi:]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
K3r3m,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
waterproof,
Omer901,
Deoxyss,
Berat kaplan,
esatterdogann,
yeekim,
Sfenks111,
sinor,
reano,
yns325,
ALTEMUR,
EKAR,
mollok,
mesut alak,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
Makkaya,
lZer0l,
Tolga8995,
bysmokin,
İlksen Şahin,
boraulukaya,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Mustafa Uzlu,
SuperSport,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
Osmanlı19,
egecinar,
berkc,
SantaCruzz,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
tukabu,
AquaShirmp,
Huzeyfe.ylc,
Standart Moss,
Legionsgamer,
şansal,
Flytheshrimp,
Phos,
Pandkoal,
YAYD06,
JujuSeri,
TuRKeR,
OKIRATLI,
Brdk64,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
