ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Çizmeli ayı
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ocak 2022 08:48
Son Ziyaret:
02 Mayıs 2022 20:53
Toplam Mesaj:
19 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Feyza Tüfekçi
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Feyza Tüfekçi
SON 10 MESAJI
Artemia
[QUOTE][/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum arastiracagim geldikleri gün daha keseleri duruyordu ama ilk gün yarısı oldu yavruların, sonra keseleri yok oldu biz de şimdi yumurta sarısı vermeye başladık ama yine de 5-6 tane kaldı sağ olarak 100 üzeri yavrudan 🤔 beceremedik malesef 😢
[QUOTE][/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum arastiracagim geldikleri gün daha keseleri duruyordu ama ilk gün yarısı oldu yavruların, sonra keseleri yok oldu biz de şimdi yumurta sarısı vermeye başladık ama yine de 5-6 tane kaldı sağ olarak 100 üzeri yavrudan 🤔 beceremedik malesef 😢
Artemia
Çok teşekkürler baya detaylı ayrıntılı olmuş, dediğiniz gibi bir kere deneyip başarırsam sanırım gerisi gelir bu yüzden sizin yönteminizle denemek istiyorum zaten yavrular geldi henüz kendi keseleriyle birlikteler yeme ihtiyaçları yok sanırım 😅 ilk defa bu kadar minik yavrular gördüm umarım sağlıkla büyürler 🥰
Çok teşekkürler baya detaylı ayrıntılı olmuş, dediğiniz gibi bir kere deneyip başarırsam sanırım gerisi gelir bu yüzden sizin yönteminizle denemek istiyorum zaten yavrular geldi henüz kendi keseleriyle birlikteler yeme ihtiyaçları yok sanırım 😅 ilk defa bu kadar minik yavrular gördüm umarım sağlıkla büyürler 🥰
Artemia
@eackgzz @MertSoyumert @ternapi çok teşekkür ederim 🙏 elime 100-150 civarı yavru zebra danio gelecek, yanlış bilmiyorsam henüz yeni doğdular ve çoğunun kesesi hala üzerinde. Beslemek için 2 hafta kadar sonra artemia lazım olacak araştırdığım kadarıyla, evde kendim üretmek istedim bu yüzden konu açtım. Bana önerebileceginiz bir şey varsa tavsiyelerinizi beklerim 😇
@eackgzz @MertSoyumert @ternapi çok teşekkür ederim 🙏 elime 100-150 civarı yavru zebra danio gelecek, yanlış bilmiyorsam henüz yeni doğdular ve çoğunun kesesi hala üzerinde. Beslemek için 2 hafta kadar sonra artemia lazım olacak araştırdığım kadarıyla, evde kendim üretmek istedim bu yüzden konu açtım. Bana önerebileceginiz bir şey varsa tavsiyelerinizi beklerim 😇
Artemia
Merhabalar, sıfırdan artemia üretme yolu yöntemi var mıdır acaba yoksa illa artemia kitlerinden almak gerekir mi 🤔
Merhabalar, sıfırdan artemia üretme yolu yöntemi var mıdır acaba yoksa illa artemia kitlerinden almak gerekir mi 🤔
Erkek Japon Ve Solungacindaki Beyazlıklar
[QUOTE=Cengizhan06]Öncelikle akvaryumunuz çok küçük görünüyor.Net kaç litre?İkinci konu japon balığı üretimi yavrulukla olacak birşey değil.Tavsiyem japon balığı bakım ve üretimi ile ilgili konuları araştırıp okuyup gerekli imkanları sağlayabilecekseniz bu işe girmenizdir.Yoksa bu hacimde üretmeye çalışmak hem balıklar açısından hemde sizin açınızdan ciddi zorluklara sebep olacaktır.Son olarak akvaryum suyunu tamamen doldurun.Korkmayın zaten normali budur.O miktarda su eksikliği ciddi hacim düşüklüğüne sebep olur.[/QUOTE]
Evet, malesef bütçe olarak bu kadarını yapabildik, ki başta pet shop mağduru olarak sadece iki japonu bir büyük fanusta yaşatmaya çalıştık fakat araştırarak yanlış olduğunu öğrenip bu akvaryumu aldık. Sonrasında akvaryumla birlikte gelen kumu da ekledik ama hacim daha da düşünce zemini boşalttık çömlek gibi bir şey vardı onu çıkardım daha küçük bir şey koydum saklanma alanları olsun diye. Biraz daha genişledi. Akvaryumu da doldurayim daha da rahatlasın o zaman ☺️ aslında benim üretmek gibi bir amacım yok ama yavrularını yiyorlarmis sanırım, o yüzden yavruluk almak istedim yani o da can nihayetinde diye düşünerek ☺️ balık bile olsa kıyamıyor insan 🥺
[QUOTE=Cengizhan06]Öncelikle akvaryumunuz çok küçük görünüyor.Net kaç litre?İkinci konu japon balığı üretimi yavrulukla olacak birşey değil.Tavsiyem japon balığı bakım ve üretimi ile ilgili konuları araştırıp okuyup gerekli imkanları sağlayabilecekseniz bu işe girmenizdir.Yoksa bu hacimde üretmeye çalışmak hem balıklar açısından hemde sizin açınızdan ciddi zorluklara sebep olacaktır.Son olarak akvaryum suyunu tamamen doldurun.Korkmayın zaten normali budur.O miktarda su eksikliği ciddi hacim düşüklüğüne sebep olur.[/QUOTE]
Evet, malesef bütçe olarak bu kadarını yapabildik, ki başta pet shop mağduru olarak sadece iki japonu bir büyük fanusta yaşatmaya çalıştık fakat araştırarak yanlış olduğunu öğrenip bu akvaryumu aldık. Sonrasında akvaryumla birlikte gelen kumu da ekledik ama hacim daha da düşünce zemini boşalttık çömlek gibi bir şey vardı onu çıkardım daha küçük bir şey koydum saklanma alanları olsun diye. Biraz daha genişledi. Akvaryumu da doldurayim daha da rahatlasın o zaman ☺️ aslında benim üretmek gibi bir amacım yok ama yavrularını yiyorlarmis sanırım, o yüzden yavruluk almak istedim yani o da can nihayetinde diye düşünerek ☺️ balık bile olsa kıyamıyor insan 🥺
Erkek Japon Ve Solungacindaki Beyazlıklar
[QUOTE=Atay KUMBAR]Daha net bir fotoğraf eklerseniz iyi olur. Pek bir şey anlaşılmıyor çünkü bu fotoğraftan.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233564/140120221920481.jpg[/IMG]
Kankam sağ olsun hiç yerinde durmadığı için daha yeni net bir fotoğraf alabildim 😂 yüzgecinde ve solungacinda görünüyor burda net ☺️
[QUOTE=Atay KUMBAR]Daha net bir fotoğraf eklerseniz iyi olur. Pek bir şey anlaşılmıyor çünkü bu fotoğraftan.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233564/140120221920481.jpg[/IMG]
Kankam sağ olsun hiç yerinde durmadığı için daha yeni net bir fotoğraf alabildim 😂 yüzgecinde ve solungacinda görünüyor burda net ☺️
Erkek Japon Ve Solungacindaki Beyazlıklar
[QUOTE=Yorum yapmaz]Nokta nokta gibi. Bu erkek olduğunu ve hazır olduğunu gösterir. Sorun yok [/QUOTE]
Evet, nokta nokta ☺️ teşekkürler 🙏
[QUOTE=Atay KUMBAR]Daha net bir fotoğraf eklerseniz iyi olur. Pek bir şey anlaşılmıyor çünkü bu fotoğraftan.[/QUOTE]
[QUOTE=lemur]Daha önceki konunuzda da hep balıkları yakından fotoğraflamıştınız. Büyüklük konusunda fikre sahip olamıyoruz. Ben daha küçük olduklarını söylemiştim mesela. Akvaryumun boydan bir fotoğrafı gerekiyor.
Resimde netlik sorunu olsa da ben de bunun hastalık değil "kızgınlık" belirtisi olduğuna katılıyorum. Zaten boy ne olursa olsun japon balıkları 1 yaşından sonra üreme davranışına girebiliyor.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233564/140120221738151.jpg[/IMG]
Bu şekilde ekledim daha geniş açıdan bir fotoğraf ☺️
[QUOTE=Cengizhan06]Bu benekler normal.Erkek ve yavrulama döneminde olduğunun göstergesidir.Yakında sabah vakti akvaryumunuzun suyu bulanır ve yumurtaları görebilirsiniz.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, ben bir yavruluk alayım en iyisi ☺️
[QUOTE=Yorum yapmaz]Nokta nokta gibi. Bu erkek olduğunu ve hazır olduğunu gösterir. Sorun yok [/QUOTE]
Evet, nokta nokta ☺️ teşekkürler 🙏
[QUOTE=Atay KUMBAR]Daha net bir fotoğraf eklerseniz iyi olur. Pek bir şey anlaşılmıyor çünkü bu fotoğraftan.[/QUOTE]
[QUOTE=lemur]Daha önceki konunuzda da hep balıkları yakından fotoğraflamıştınız. Büyüklük konusunda fikre sahip olamıyoruz. Ben daha küçük olduklarını söylemiştim mesela. Akvaryumun boydan bir fotoğrafı gerekiyor.
Resimde netlik sorunu olsa da ben de bunun hastalık değil "kızgınlık" belirtisi olduğuna katılıyorum. Zaten boy ne olursa olsun japon balıkları 1 yaşından sonra üreme davranışına girebiliyor.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233564/140120221738151.jpg[/IMG]
Bu şekilde ekledim daha geniş açıdan bir fotoğraf ☺️
[QUOTE=Cengizhan06]Bu benekler normal.Erkek ve yavrulama döneminde olduğunun göstergesidir.Yakında sabah vakti akvaryumunuzun suyu bulanır ve yumurtaları görebilirsiniz.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, ben bir yavruluk alayım en iyisi ☺️
Erkek Japon Ve Solungacindaki Beyazlıklar
Merhabalar, daha önce erkek ve dişi japonum sürekli birbirini kovaladigiyla ilgili bir konu açmıştım, birkaç gün oldu. İki gündür iki aşık gibi yanyana geziyorlar, birlikte kumlarla oynuyorlar gayet mutlular [:3] bu akşam erkeğin solungaclarinda bir miktar beyaz nokta nokta şeyler gördüm, aşırı parlak veya büyük değil. Erkeğin çiftleşme döneminde bu bebeklerin çıktığını okumuştum, ama beyaz benek başlangıcı mı acaba diye de korkuyor insan, siz değerli tecrübe sahibi arkadaşlara sormak istedim, fotoğrafı da ekliyorum ve şimdiden teşekkür ediyorum 🙏[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233564/140120220056491.jpg[/IMG]
Merhabalar, daha önce erkek ve dişi japonum sürekli birbirini kovaladigiyla ilgili bir konu açmıştım, birkaç gün oldu. İki gündür iki aşık gibi yanyana geziyorlar, birlikte kumlarla oynuyorlar gayet mutlular [:3] bu akşam erkeğin solungaclarinda bir miktar beyaz nokta nokta şeyler gördüm, aşırı parlak veya büyük değil. Erkeğin çiftleşme döneminde bu bebeklerin çıktığını okumuştum, ama beyaz benek başlangıcı mı acaba diye de korkuyor insan, siz değerli tecrübe sahibi arkadaşlara sormak istedim, fotoğrafı da ekliyorum ve şimdiden teşekkür ediyorum 🙏[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233564/140120220056491.jpg[/IMG]
Japonların Davranışları
[QUOTE=ShowaSanshoku]
İyi günler.
Japon balığı bakmak istiyorsanız:
1. En az iki adet birlikte bakın.
2. İki adet balık için en az 80 litre tank edinin.
3. Tankın dibini örtecek kadar dere çakılı alın 6 - 7 defa deterjansız su ile yıkayıp temizleyip tankın dibine serin.
4. Tanka hacmin saatte üç katını çevirebilecek (100 litreyse saatte 300 litre) nitelikte biyolojik ve mekanik medya alabilecek bir filtre edinin.
5. Tankı su ile doldurun. Çeşme suyu doldurduysanız iki gün bekleyin ve filtreyi KOYMAYIN.
6. İki gün sonra filtreyi koyup çalıştırın.
7. Tanka hazır bakteri kültürü ekleyin.
8. Dört gün de öyle çalıştıktan sonra iki adet japon balığınızı ekleyin.
9. Balıklarınızı en az 3 - 4 çeşit kaliteli yemle (hikari, dai nichi, ocean's nutrition, jbl, sera, tetra) az ve öz besleyin. (günde iki defa bir-iki dakikada bitirecekleri şekilde)
10. Tankın suyunu haftada en az bir defa, suyun %40'ını teşkil edecek şekilde dinlenmiş su ile değiştirin, direkt çeşme suyu koymayın.
11. Tankın içine renkli taş, plastik dekor, plastik bitki, sivri ve keskin taş, kaya, kök koymayın. Hatta hiçbir şey koymayın.
Japon balığı için bunları yapın. Hepsini yapamıyorsanız, anlatılanların hizmet ettiği amaca en yakınını yapabildiğiniz kadar yapın. Kalanı tamamlayın.
Hobiye hoşgeldiniz, sağlıklı hobiler!
[/QUOTE]
Merhabalar, öncelikle güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim 🙏 sevdiklerinizin çoğunu yaptım, filtrem ve ısıtıcım var, suyumu dinlendirdim ve akvaryuma ekledikten sonra da yine de 2 3 gün bekledim, balıkları alistirarak koydum. Aslında mutsuz olduklarını düşünmüyorum, çünkü keyifle geziyorlar, yemlerini yiyorlar, ve erkek ile dışı arasında sadece kovalamaca var. İki bebek vatoz var ve onlara yaklasmiyorlar, rahatsız etmiyorlar. Teleskop da kendi halinde takılıyor ona da karismiyorlar. Sadece ikisi arasında sürekli bir kovalamaca var. Yer darlığından olabilir belki, fakat sadece o yüzden olsa diğerleriyle de kavga etmezler miydi? Karnına vuruyor, cama sıkıştırıyor, sonra serbest bırakıyor hatta filtrenin hava ufledigi yere gidip dans ediyor yarım saniye bile sürmüyor kendini o akıntıya söküp geri çıkarıyor erkek olan. Sonra biraz kumla oynuyor ve tekrar kovalamaya başlıyor. Dişi hiçbir tepki vermiyor sadece kovalamacaya ayak uydurup kaçıyor. Karşılık vermiyor, başkasını kovalamiyor. Hatta cama yaklastigim zaman ayrılıp cam kenarına gelip elimi koyduğum yere surunuyorlar sanki kendini sevdirir gibi 😂😍 bayılıyorum izlemeye, aşk gibiler. Sadece bu davranışları çiftleşme anlamına gelebilirse önden hazırlık yapmak istedim bu sebeple açtım konuyu. Size de bilgilendirmeniz ve anlayışlı yaklaşımınız için tekrar teşekkür ederim sevgiler, iyi forumlar 🙏
[QUOTE=Yorum yapmaz]Daha iyi olmak için önce yeterli hacme sahip olmanız gerekir.
Şu an en kötü başlangıcı yapmışsınız. Japon için yeterli değil ortam. [/QUOTE]
Malesef maddi imkanların verdiği ölçüde bir şeyler yapmaya çalışıyorum, biz sadece iki japonu aldık, teleskop ve vatozlar sonradan geldi beklemiyorduk aslında 🙄 ama yeni bir akvaryum edinmeye dururumumuz olmadığı için, vatozlar da henüz 1.5 2 cm boyutunda oldukları için biraz buyuyene kadar bu şekilde idare etmemiz gerekti malesef 😔 ama ısıtıcı, filtre, dinlenmiş su, çeşitli Japonlara ve vatozlara özel yemler, saklanacak alan vs çoğu şeyi en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum. Teşekkürler iyi forumlar diliyorum 🙏
[QUOTE=ShowaSanshoku]
İyi günler.
Japon balığı bakmak istiyorsanız:
1. En az iki adet birlikte bakın.
2. İki adet balık için en az 80 litre tank edinin.
3. Tankın dibini örtecek kadar dere çakılı alın 6 - 7 defa deterjansız su ile yıkayıp temizleyip tankın dibine serin.
4. Tanka hacmin saatte üç katını çevirebilecek (100 litreyse saatte 300 litre) nitelikte biyolojik ve mekanik medya alabilecek bir filtre edinin.
5. Tankı su ile doldurun. Çeşme suyu doldurduysanız iki gün bekleyin ve filtreyi KOYMAYIN.
6. İki gün sonra filtreyi koyup çalıştırın.
7. Tanka hazır bakteri kültürü ekleyin.
8. Dört gün de öyle çalıştıktan sonra iki adet japon balığınızı ekleyin.
9. Balıklarınızı en az 3 - 4 çeşit kaliteli yemle (hikari, dai nichi, ocean's nutrition, jbl, sera, tetra) az ve öz besleyin. (günde iki defa bir-iki dakikada bitirecekleri şekilde)
10. Tankın suyunu haftada en az bir defa, suyun %40'ını teşkil edecek şekilde dinlenmiş su ile değiştirin, direkt çeşme suyu koymayın.
11. Tankın içine renkli taş, plastik dekor, plastik bitki, sivri ve keskin taş, kaya, kök koymayın. Hatta hiçbir şey koymayın.
Japon balığı için bunları yapın. Hepsini yapamıyorsanız, anlatılanların hizmet ettiği amaca en yakınını yapabildiğiniz kadar yapın. Kalanı tamamlayın.
Hobiye hoşgeldiniz, sağlıklı hobiler!
[/QUOTE]
Merhabalar, öncelikle güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim 🙏 sevdiklerinizin çoğunu yaptım, filtrem ve ısıtıcım var, suyumu dinlendirdim ve akvaryuma ekledikten sonra da yine de 2 3 gün bekledim, balıkları alistirarak koydum. Aslında mutsuz olduklarını düşünmüyorum, çünkü keyifle geziyorlar, yemlerini yiyorlar, ve erkek ile dışı arasında sadece kovalamaca var. İki bebek vatoz var ve onlara yaklasmiyorlar, rahatsız etmiyorlar. Teleskop da kendi halinde takılıyor ona da karismiyorlar. Sadece ikisi arasında sürekli bir kovalamaca var. Yer darlığından olabilir belki, fakat sadece o yüzden olsa diğerleriyle de kavga etmezler miydi? Karnına vuruyor, cama sıkıştırıyor, sonra serbest bırakıyor hatta filtrenin hava ufledigi yere gidip dans ediyor yarım saniye bile sürmüyor kendini o akıntıya söküp geri çıkarıyor erkek olan. Sonra biraz kumla oynuyor ve tekrar kovalamaya başlıyor. Dişi hiçbir tepki vermiyor sadece kovalamacaya ayak uydurup kaçıyor. Karşılık vermiyor, başkasını kovalamiyor. Hatta cama yaklastigim zaman ayrılıp cam kenarına gelip elimi koyduğum yere surunuyorlar sanki kendini sevdirir gibi 😂😍 bayılıyorum izlemeye, aşk gibiler. Sadece bu davranışları çiftleşme anlamına gelebilirse önden hazırlık yapmak istedim bu sebeple açtım konuyu. Size de bilgilendirmeniz ve anlayışlı yaklaşımınız için tekrar teşekkür ederim sevgiler, iyi forumlar 🙏
[QUOTE=Yorum yapmaz]Daha iyi olmak için önce yeterli hacme sahip olmanız gerekir.
Şu an en kötü başlangıcı yapmışsınız. Japon için yeterli değil ortam. [/QUOTE]
Malesef maddi imkanların verdiği ölçüde bir şeyler yapmaya çalışıyorum, biz sadece iki japonu aldık, teleskop ve vatozlar sonradan geldi beklemiyorduk aslında 🙄 ama yeni bir akvaryum edinmeye dururumumuz olmadığı için, vatozlar da henüz 1.5 2 cm boyutunda oldukları için biraz buyuyene kadar bu şekilde idare etmemiz gerekti malesef 😔 ama ısıtıcı, filtre, dinlenmiş su, çeşitli Japonlara ve vatozlara özel yemler, saklanacak alan vs çoğu şeyi en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum. Teşekkürler iyi forumlar diliyorum 🙏
Japonların Davranışları
[QUOTE=lemur]Bu kovalamaca yer darlığından olabilir. Yavruluk falan almayın. Öyle üremezler. Zaten ufaklar.[/QUOTE]
Daha büyürler mi yani 🤔 yeni başladım ben, buradan edindiğim bilgilerle bişeyler yapmaya çalışıyorum ilerleyen zamanlarda daha da iyi olucam inşallah ☺️
[QUOTE=lemur]Bu kovalamaca yer darlığından olabilir. Yavruluk falan almayın. Öyle üremezler. Zaten ufaklar.[/QUOTE]
Daha büyürler mi yani 🤔 yeni başladım ben, buradan edindiğim bilgilerle bişeyler yapmaya çalışıyorum ilerleyen zamanlarda daha da iyi olucam inşallah ☺️
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
