ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Berk Cafer
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mayıs 2022 14:03
Son Ziyaret:
28 Mayıs 2023 15:28
Toplam Mesaj:
59 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berk Cafer
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berk Cafer
55 litre bitkili canlı doğuran
Beta üretimi (Yeni başladım)
15 litre kiraz karides
70 litre gurami
120*50*40 Oscar (hazırlanıyor)
Mobileden yazıyorum imla hataları için şimdiden özür dilerim.
SON 10 MESAJI
Oscar İçin Kurulum
[QUOTE=Ahmetkngr]En sevdiğim baliklardandır oscar suyun dışında yemi görse su dışına zıplayıp alan bir balık sizle oynayan eğlenceli bir balıktır yavrudan alıp buyutmenizi tavsiye ederim
Oscar akvaryumuna pek dekor koyulmaz ara ara orta boyut taşlar koymanız yeterli gelir cama çok yakın koymamanizi öneririm kumları dağıtmaya bayılırlar resmen o yüzden zeminde kum olması Oscarı hoşuna gidecektir vatoz ekleyebilirsiniz büyük olmak kaydıyla kolay kolay rahatsız etmiyordu bendeki Oscar ama belli olmuyor bu hayvanlar sump düşünceniz çok iyi olmuş sump bölümünde ısıtıcıya da yer ayırmanızı öneririm oscarlar ısıtıcıları pek sevmiyor protein ağırlıklı güzel bir diyet yapmanız gerekiyor akvaryumu çok pisletiyor hele kumu karıştırdı zamanlar düzenli dip çekimi yapmanız da şart[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim değerli bilgileriniz için[:iyi:]
[QUOTE=Ahmetkngr]En sevdiğim baliklardandır oscar suyun dışında yemi görse su dışına zıplayıp alan bir balık sizle oynayan eğlenceli bir balıktır yavrudan alıp buyutmenizi tavsiye ederim
Oscar akvaryumuna pek dekor koyulmaz ara ara orta boyut taşlar koymanız yeterli gelir cama çok yakın koymamanizi öneririm kumları dağıtmaya bayılırlar resmen o yüzden zeminde kum olması Oscarı hoşuna gidecektir vatoz ekleyebilirsiniz büyük olmak kaydıyla kolay kolay rahatsız etmiyordu bendeki Oscar ama belli olmuyor bu hayvanlar sump düşünceniz çok iyi olmuş sump bölümünde ısıtıcıya da yer ayırmanızı öneririm oscarlar ısıtıcıları pek sevmiyor protein ağırlıklı güzel bir diyet yapmanız gerekiyor akvaryumu çok pisletiyor hele kumu karıştırdı zamanlar düzenli dip çekimi yapmanız da şart[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim değerli bilgileriniz için[:iyi:]
Oscar İçin Kurulum
[QUOTE=Ali#]Oscar, flowerhorn gibi zeki balıklar bazen akvaryumun dekorunu beğenmeyip yeniden dekore edebilirler. Harfiyatçı gibi kumu bir o tarafa yığarlar, bir bu tarafa. Ama bazen yaparlar bunu. Her oscar ilk iş dekora, ısıtıcıya saldıracak diye bir şey yok. Altı kapalı bir küp alırsanız sağa sola devirip yuvarlasa da sıkıntı olmaz.
Vatozu da sürekli rahatsız etmez zaten. Bir süre sonra yiyemeyeceğini öğrenir, merakı azalır ve görmezden gelir.[/QUOTE]
Tamamdır o zaman çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Ali#]Oscar, flowerhorn gibi zeki balıklar bazen akvaryumun dekorunu beğenmeyip yeniden dekore edebilirler. Harfiyatçı gibi kumu bir o tarafa yığarlar, bir bu tarafa. Ama bazen yaparlar bunu. Her oscar ilk iş dekora, ısıtıcıya saldıracak diye bir şey yok. Altı kapalı bir küp alırsanız sağa sola devirip yuvarlasa da sıkıntı olmaz.
Vatozu da sürekli rahatsız etmez zaten. Bir süre sonra yiyemeyeceğini öğrenir, merakı azalır ve görmezden gelir.[/QUOTE]
Tamamdır o zaman çok teşekkür ederim.
Oscar İçin Kurulum
[QUOTE=Ali#]Şartlarınız oscara uygun. Ama oscar bir süre vatozu huzursuz edebilir. Oscarın merakı ve ilgisi azalana kadar vatozun saklabileceği küp vs. birşey koyun akvaryuma. [/QUOTE]
Zaten saklanacak yerler koymayı düşünüyorum fakat şöylede bir korkum var oscarlar çok fazla dekor sevmiyor diye okumuştum bir sitede ve dağıtabildiklerini duydum ondan korkum var. [:D]
[QUOTE=Ali#]Şartlarınız oscara uygun. Ama oscar bir süre vatozu huzursuz edebilir. Oscarın merakı ve ilgisi azalana kadar vatozun saklabileceği küp vs. birşey koyun akvaryuma. [/QUOTE]
Zaten saklanacak yerler koymayı düşünüyorum fakat şöylede bir korkum var oscarlar çok fazla dekor sevmiyor diye okumuştum bir sitede ve dağıtabildiklerini duydum ondan korkum var. [:D]
Oscar İçin Kurulum
[QUOTE=TTuna]Eğer içten sump yaptıracaksanız hacim daha da düşecek bu sebepten uygun olmaz[/QUOTE]
Peki sadece tek oscar olsa hayvan rahat olabilirmi?
[QUOTE=TTuna]Eğer içten sump yaptıracaksanız hacim daha da düşecek bu sebepten uygun olmaz[/QUOTE]
Peki sadece tek oscar olsa hayvan rahat olabilirmi?
Oscar İçin Kurulum
Merhaba arkadaşlar daha önce bir konu açıp fikirlerinizi almıştım. Fakat bir karar değişikliği ile akvaryumu dahada büyültmeye karar verdim. Ve ayrı olarak dış filtre yerine sump sistemine geçmek istiyorum. 120*50*40 lık bir akvaryuma 8mm lik bir sump sistemi düşünüyorum. Oscar için uygun olacağını düşünüyorum. 1 oscar 1 leopar vatoz eklemek istiyorum petshopum uygun olacağını söyledi ama bana sıkıntı olabilir gibi geldi. Tecrübeli arkadaşlarada sormak isterim uygunmudur bu şartlar ve bu balıklar?
Merhaba arkadaşlar daha önce bir konu açıp fikirlerinizi almıştım. Fakat bir karar değişikliği ile akvaryumu dahada büyültmeye karar verdim. Ve ayrı olarak dış filtre yerine sump sistemine geçmek istiyorum. 120*50*40 lık bir akvaryuma 8mm lik bir sump sistemi düşünüyorum. Oscar için uygun olacağını düşünüyorum. 1 oscar 1 leopar vatoz eklemek istiyorum petshopum uygun olacağını söyledi ama bana sıkıntı olabilir gibi geldi. Tecrübeli arkadaşlarada sormak isterim uygunmudur bu şartlar ve bu balıklar?
Yumurtalar Dolu Mu?
[QUOTE=bettaquascape]Metilen mavisi sterilizasyon sağlasa da yavru balıkların dayanacağı bir madde değil. Mantarlaşma kolay kolay olmaz merak etmeyin, zaten 36 saatte yumurtalar çıkıyor.
Çiftleşme olmadıysa veya olup bitti ve erkek hala yuvayı savunmak için saldırmaya devam ediyor. Dişiler iç güdüsel olarak hayatta kalmak için karşı saldırıya geçmiş olabilir. Daha önce 2 dişide aynı şeyi yaşadım. Erkeklere ciddi zarar verdiler.
2 gün olduğunu söylüyorsunuz , yumurtalar çıkmış olmalıydı. [/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim yorumlarınız bende daha acemiyim. İnternette okuduklarımla yapmaya çalışıyorum. Söylediklerinizi dikkate alacağım.
[QUOTE=CrownBetta]
Yuva boş gözüküyor. Metilen mavisi bir ilaç. Hasta olmayan birine hasta olmasın diye antibiyotik verip sağlıklı kalıp üremesini bekliyorsunuz. Catappa yaprağı ya da Catappa özü içeren bir su düzenleyici kullanmanız mantarlaşmanın önüne geçecektir. Metilen ile yavru alabileceğinizi sanmıyorum. Ayrıca suyunuz 30 derece çok uygun bir sıcaklık değil ve muhtemelen gün içerisinde değişiyor sürekli. 26-28 derecelerde sabit tutabileceğiniz daha az ışık alan bir oda tercih edebilirsiniz. Ayrıca bu kadar yakından bakılıp, fotoğrafları çekilen çiftlerin ürediğini hiç görmedim. Bu iş sabır işi.
[K]Bilmeniz gerekenler;[/K]
1. Köpük yuva dağılmaya başlamış gibi. Normalde erkek tekrar yapar yuvayı. Bu bir sorun olmaz fakat erkek yuvayı tekrar yaparken dişinin yaklaşmasına izin vermez. Bu sırada biraz hırpalanan dişi tabiri caizse küsebilir. Ben bir çok kez şahit oldum bu duruma.
2. Uzaktan takip etmek her zaman en iyisidir. Hiç hoşlanmıyorlar izlenmekten.
[K]Sormak istediklerim;[/K]
1. Dişinin erkeğe tutumu nasıl? Kaçıyor mu?
2. Erkeğin altına yuva yaptığı yaprak mı?
[K]Bence yapmanız gerekenler;[/K]
1. ayırın.
2. Normal, metilensiz su değerlerine alıştırın.
3. 1 ay sonra tekrar denersiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. Bende forumlardan okuduklarımla akvaryumculardan duyduklarımla yapmaya çalışıyorum öncelikle ısı 28 fakat fotoğrafta öyle gözükmüş sanırım[:)] Metilen mavisinin bir zararı olmayacağını söylenişlerdi üretim için zaten bir bakteri döngüsü olmadığı için bende dökmüştüm. Daha önce böyle yavru alıyordum fakat söylediklerinizi dikkate alacağım. Foruma uzun bir süre bakamadığım için cevapta veremedim fakat zaten yavrular çıkmadı maalesef hatta yumurta olduğunu düşünmüyorum. Sanırım bu gün ayıracağım birbirlerininden.
Not: Merak etmeyin kameraman gibi yakından izlemiyorum[:D] sadece o anlık çekmek için yaklaştım. [EDIT]Berk Cafer,2022-09-22 20:32:39[/EDIT]
[QUOTE=bettaquascape]Metilen mavisi sterilizasyon sağlasa da yavru balıkların dayanacağı bir madde değil. Mantarlaşma kolay kolay olmaz merak etmeyin, zaten 36 saatte yumurtalar çıkıyor.
Çiftleşme olmadıysa veya olup bitti ve erkek hala yuvayı savunmak için saldırmaya devam ediyor. Dişiler iç güdüsel olarak hayatta kalmak için karşı saldırıya geçmiş olabilir. Daha önce 2 dişide aynı şeyi yaşadım. Erkeklere ciddi zarar verdiler.
2 gün olduğunu söylüyorsunuz , yumurtalar çıkmış olmalıydı. [/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim yorumlarınız bende daha acemiyim. İnternette okuduklarımla yapmaya çalışıyorum. Söylediklerinizi dikkate alacağım.
[QUOTE=CrownBetta]
Yuva boş gözüküyor. Metilen mavisi bir ilaç. Hasta olmayan birine hasta olmasın diye antibiyotik verip sağlıklı kalıp üremesini bekliyorsunuz. Catappa yaprağı ya da Catappa özü içeren bir su düzenleyici kullanmanız mantarlaşmanın önüne geçecektir. Metilen ile yavru alabileceğinizi sanmıyorum. Ayrıca suyunuz 30 derece çok uygun bir sıcaklık değil ve muhtemelen gün içerisinde değişiyor sürekli. 26-28 derecelerde sabit tutabileceğiniz daha az ışık alan bir oda tercih edebilirsiniz. Ayrıca bu kadar yakından bakılıp, fotoğrafları çekilen çiftlerin ürediğini hiç görmedim. Bu iş sabır işi.
[K]Bilmeniz gerekenler;[/K]
1. Köpük yuva dağılmaya başlamış gibi. Normalde erkek tekrar yapar yuvayı. Bu bir sorun olmaz fakat erkek yuvayı tekrar yaparken dişinin yaklaşmasına izin vermez. Bu sırada biraz hırpalanan dişi tabiri caizse küsebilir. Ben bir çok kez şahit oldum bu duruma.
2. Uzaktan takip etmek her zaman en iyisidir. Hiç hoşlanmıyorlar izlenmekten.
[K]Sormak istediklerim;[/K]
1. Dişinin erkeğe tutumu nasıl? Kaçıyor mu?
2. Erkeğin altına yuva yaptığı yaprak mı?
[K]Bence yapmanız gerekenler;[/K]
1. ayırın.
2. Normal, metilensiz su değerlerine alıştırın.
3. 1 ay sonra tekrar denersiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. Bende forumlardan okuduklarımla akvaryumculardan duyduklarımla yapmaya çalışıyorum öncelikle ısı 28 fakat fotoğrafta öyle gözükmüş sanırım[:)] Metilen mavisinin bir zararı olmayacağını söylenişlerdi üretim için zaten bir bakteri döngüsü olmadığı için bende dökmüştüm. Daha önce böyle yavru alıyordum fakat söylediklerinizi dikkate alacağım. Foruma uzun bir süre bakamadığım için cevapta veremedim fakat zaten yavrular çıkmadı maalesef hatta yumurta olduğunu düşünmüyorum. Sanırım bu gün ayıracağım birbirlerininden.
Not: Merak etmeyin kameraman gibi yakından izlemiyorum[:D] sadece o anlık çekmek için yaklaştım. [EDIT]Berk Cafer,2022-09-22 20:32:39[/EDIT]
Yumurtalar Dolu Mu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235146/180920221812011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235146/180920221812101.jpg[/IMG]
Merhaba yaklaşık 3 aydır beta üretiyorum. Bu yumurtalar dolumu boşmu pek anlayamadım sizlerede sormak istedim.
Ek olarak çiftleştirmeyi denediğim çift 2 gündür aynı akvaryumda fakat bu gün erkek dişiden kaçmaya başladı normalde dişi kaçardı. İkisininde daha önce herhangi bir tecrübesi olmadı.
Üretim akvaryumu bilgileri
10 litrelik bir akvaryum
Sıcaklık 27 derece
Mantarlaşma olmasın diye metilen mavisi döktüm 4 damla.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235146/180920221815541.jpg[/IMG]
Not: çifti canlı yemlerle sık su değişimi ile formlandırdım 2 hafta önceden. [EDIT]Berk Cafer,2022-09-18 18:18:25[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235146/180920221812011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235146/180920221812101.jpg[/IMG]
Merhaba yaklaşık 3 aydır beta üretiyorum. Bu yumurtalar dolumu boşmu pek anlayamadım sizlerede sormak istedim.
Ek olarak çiftleştirmeyi denediğim çift 2 gündür aynı akvaryumda fakat bu gün erkek dişiden kaçmaya başladı normalde dişi kaçardı. İkisininde daha önce herhangi bir tecrübesi olmadı.
Üretim akvaryumu bilgileri
10 litrelik bir akvaryum
Sıcaklık 27 derece
Mantarlaşma olmasın diye metilen mavisi döktüm 4 damla.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235146/180920221815541.jpg[/IMG]
Not: çifti canlı yemlerle sık su değişimi ile formlandırdım 2 hafta önceden. [EDIT]Berk Cafer,2022-09-18 18:18:25[/EDIT]
130 Litrede Oscar Olurmu
[QUOTE=Akvaryumis]
Hocam amman diyim akvaryum kültürü oturmadan koymayın balıkları
Almadan önce dış filtre ısıtıcı filtrasyon herşeyi kurun ve akvaryum min 2-3 hafta beklesin. Banada aynısını demişlerdi dinlemedim yani 1 hafta tuttum balıklar gidiyordu 😅[/QUOTE]
İlk başladığım zamanlar o hatayı yapmıştım[:)] şimdi oturmuş kültürümde var akvaryumlardan alırım
[QUOTE=Akvaryumis]
Hocam amman diyim akvaryum kültürü oturmadan koymayın balıkları
Almadan önce dış filtre ısıtıcı filtrasyon herşeyi kurun ve akvaryum min 2-3 hafta beklesin. Banada aynısını demişlerdi dinlemedim yani 1 hafta tuttum balıklar gidiyordu 😅[/QUOTE]
İlk başladığım zamanlar o hatayı yapmıştım[:)] şimdi oturmuş kültürümde var akvaryumlardan alırım
130 Litrede Oscar Olurmu
[QUOTE=Ahmetkngr]Ben daha astronot balığı ne olduğunu bilmeden besledim 2 adet yaşadığım yerde pek petshoplar yokdu olanda bilgi sahibi değildi benim akvaryumun 150 litre idi iki adet 5-6 cm boylarında yavru astronot aldım aşırı yaramazlar akvaryumdan zıplama huyları var elinde yemi görsünler yeterki biraz başka yerlere gittim konudan ayrı ama çok zevkli balık balıklar 28-30 cm arasına geldikleri zaman aralarında ufak kavgalar olmaya başladı büyük akvaryumda bile bence bu balıklar için sump olmalı dış filitre bile yeterli temizliği yapabileceğini sanmıyorum ben bilmediğim zamanlar besledim ne kadar doğru ne kadar yanlış tartışılır zamanla forumu vs... Gördüm biri 32 biri 29 cm oldular petshopa verdim başka balığa geçtim 2.5-3 sene kaldılar benle pek hastalık da geçirmedim sadece çok çabuk beyaz benek oluyorlar beyaz benek uğraştırdı sadece biraz ama doğru olmadığı söyleniyor yaptım doğru demiyorum o zamanlar azot döngüsünü bile bilmiyordum direk ana tankta metilen uyguluyordum iyi dayandılar yanlış yönlendirmek istemem sizi imkanınız varsa ikinci el daha büyük bir tank bakın [/QUOTE]
Tamamdır o zaman bu gün 300 litre bir akvaryum buldum sanırım bir tane olacak şekilde beslemeyi planlıyorum fakat şu an dış filtre alamıyacağım için ilerki zamanlarda alıcam. Balığıda dış filtreyi eklediğim zaman alırım. Tekrardan teşekkür ederim.
[QUOTE=Ahmetkngr]Ben daha astronot balığı ne olduğunu bilmeden besledim 2 adet yaşadığım yerde pek petshoplar yokdu olanda bilgi sahibi değildi benim akvaryumun 150 litre idi iki adet 5-6 cm boylarında yavru astronot aldım aşırı yaramazlar akvaryumdan zıplama huyları var elinde yemi görsünler yeterki biraz başka yerlere gittim konudan ayrı ama çok zevkli balık balıklar 28-30 cm arasına geldikleri zaman aralarında ufak kavgalar olmaya başladı büyük akvaryumda bile bence bu balıklar için sump olmalı dış filitre bile yeterli temizliği yapabileceğini sanmıyorum ben bilmediğim zamanlar besledim ne kadar doğru ne kadar yanlış tartışılır zamanla forumu vs... Gördüm biri 32 biri 29 cm oldular petshopa verdim başka balığa geçtim 2.5-3 sene kaldılar benle pek hastalık da geçirmedim sadece çok çabuk beyaz benek oluyorlar beyaz benek uğraştırdı sadece biraz ama doğru olmadığı söyleniyor yaptım doğru demiyorum o zamanlar azot döngüsünü bile bilmiyordum direk ana tankta metilen uyguluyordum iyi dayandılar yanlış yönlendirmek istemem sizi imkanınız varsa ikinci el daha büyük bir tank bakın [/QUOTE]
Tamamdır o zaman bu gün 300 litre bir akvaryum buldum sanırım bir tane olacak şekilde beslemeyi planlıyorum fakat şu an dış filtre alamıyacağım için ilerki zamanlarda alıcam. Balığıda dış filtreyi eklediğim zaman alırım. Tekrardan teşekkür ederim.
130 Litrede Oscar Olurmu
[QUOTE=whoami]
Forumumuzun ansiklopedi kısmı bulunmakta. Normalde insanlar araştırma yaparken kullanır. Kullandığınızı varsayarak, 200 litreye tek erkek olması önerildiğini görmüşsünüzdür. Zorlamayın, uygun balıklar bakın. O hacimde Malavi chichlidi bile olmaz. İmzanındaki 30 litre guramiden de şüpheliyim. Çoğu gurami türü olmaz 30 litreye. 130 litrenize karma büyük guramiler yapabilirsiniz. [/QUOTE]
İnternetten bir sürü forum araştırdım okudum fakat ben sadece tür önerisi almak ve oscar hakkında tecrübeli olan arkadaşlar belki yaşatmıştır diye merak etmiştim. 30 litrede bir tane cüce gurami besliyorum fakat zaten ilerde 70 litre bir akvaryuma geçeceğim onun için baya şüphelenmişsiniz hiçbir şüpheniz olmasın. Ve herhangi bir zorlama derken anlamadım ben zaten emin olmak için bir konu açtım. İlginiz için teşekkür ederim.
[QUOTE=whoami]
Forumumuzun ansiklopedi kısmı bulunmakta. Normalde insanlar araştırma yaparken kullanır. Kullandığınızı varsayarak, 200 litreye tek erkek olması önerildiğini görmüşsünüzdür. Zorlamayın, uygun balıklar bakın. O hacimde Malavi chichlidi bile olmaz. İmzanındaki 30 litre guramiden de şüpheliyim. Çoğu gurami türü olmaz 30 litreye. 130 litrenize karma büyük guramiler yapabilirsiniz. [/QUOTE]
İnternetten bir sürü forum araştırdım okudum fakat ben sadece tür önerisi almak ve oscar hakkında tecrübeli olan arkadaşlar belki yaşatmıştır diye merak etmiştim. 30 litrede bir tane cüce gurami besliyorum fakat zaten ilerde 70 litre bir akvaryuma geçeceğim onun için baya şüphelenmişsiniz hiçbir şüpheniz olmasın. Ve herhangi bir zorlama derken anlamadım ben zaten emin olmak için bir konu açtım. İlginiz için teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
