ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SwitchBeamz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Haziran 2022 13:04
Son Ziyaret:
16 Şubat 2026 01:01
Toplam Mesaj:
16 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Umut Ören
SON 10 MESAJI
Sera Baktopur Kullanımı Ve Mantar Hastalığı
1 hafta önce 2 tankımdada yüzgeç mantarı sonucu 12 lepistes 1 beta 2 cüce vatoz olmak üzere 15 canlımı kaybettim malesef.
şuan 2 tankta boş 2 kez su değişimi yaptım mantarı bulaştıran bitki ve dekorları çıkardım 1. tankımda sadece kum var 2. tankta bitki ve dekorlarduruyor.
2 tankada totelde %50 olmak üzere su değişimi yaptım 2 kez şuan bekleme sürecindeyim tanklara balık eklemek için bu süreçte elime yeni sera baktopur ulaştı bunu boş tankıma kullanmamın bana faydası olurmu yada mantarın tekrar nüks etmemesini nasıl sağlarım tanklara yeni ballık ne zaman eklemeliyim şimdiden teşekkürler
(NOT: şehir dışında olduğum için hastalığa müdahale edemedim)
herkese sağlıklı hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235398/170320242036331.jpg[/IMG][EDIT]SwitchBeamz,2024-03-17 20:37:21[/EDIT]
1 hafta önce 2 tankımdada yüzgeç mantarı sonucu 12 lepistes 1 beta 2 cüce vatoz olmak üzere 15 canlımı kaybettim malesef.
şuan 2 tankta boş 2 kez su değişimi yaptım mantarı bulaştıran bitki ve dekorları çıkardım 1. tankımda sadece kum var 2. tankta bitki ve dekorlarduruyor.
2 tankada totelde %50 olmak üzere su değişimi yaptım 2 kez şuan bekleme sürecindeyim tanklara balık eklemek için bu süreçte elime yeni sera baktopur ulaştı bunu boş tankıma kullanmamın bana faydası olurmu yada mantarın tekrar nüks etmemesini nasıl sağlarım tanklara yeni ballık ne zaman eklemeliyim şimdiden teşekkürler
(NOT: şehir dışında olduğum için hastalığa müdahale edemedim)
herkese sağlıklı hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235398/170320242036331.jpg[/IMG][EDIT]SwitchBeamz,2024-03-17 20:37:21[/EDIT]
Biyotop Stili
Tam bir görsel şölen olmuş ellerinize sağlık 🧿
Tam bir görsel şölen olmuş ellerinize sağlık 🧿
Acemi Nano Dry Start
[QUOTE=Superbia ]Ayrıca yapmış olduğum diy co2 beklediğimden daha uzun süre gitti. Tam 40 gün kullandım ve gayet memnunum, isteyen olursa yardımcı olabilirim ölçü konusunda. [/QUOTE]
Massallah onnumara olmuş tank nazar değmesin eline sağlık.
[QUOTE=Superbia ]Ayrıca yapmış olduğum diy co2 beklediğimden daha uzun süre gitti. Tam 40 gün kullandım ve gayet memnunum, isteyen olursa yardımcı olabilirim ölçü konusunda. [/QUOTE]
Massallah onnumara olmuş tank nazar değmesin eline sağlık.
Acemi Nano Dry Start
Önceki durumlara göre iyileşme var gibi gözüküyor yöntem işe yaramış sanırım takipteyim :))
Önceki durumlara göre iyileşme var gibi gözüküyor yöntem işe yaramış sanırım takipteyim :))
Acemi Nano Dry Start
[QUOTE=Superbia ]
2-2-3 olarak fazla bölmek fotosentezi ve bitkilerdeki gelişimi olumsuz etkilemedi mi peki? Ben tek seferde 6 saat aralıksız açık tutuyorum şu an. Yosun sorunu için ramshorn ve nerite buldum, haftaya eklemeyi düşünüyorum 3 nerite 4 ramshorn olarak.
Öneriniz için çok teşekkürler :)[/QUOTE]
Ben şuanlık bi problem ve eksiklik yaşamadım artısı yosun problemi olmuyor başlarda fazla
Ama bende kesintisiz 7 saat açık tutup bi deneme yapmayı düşünüyorum. Rica ederimm. Gelişmeleri hevesle beklemekteyim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235398/190720221520121.jpg[/IMG]
[QUOTE=Superbia ]
2-2-3 olarak fazla bölmek fotosentezi ve bitkilerdeki gelişimi olumsuz etkilemedi mi peki? Ben tek seferde 6 saat aralıksız açık tutuyorum şu an. Yosun sorunu için ramshorn ve nerite buldum, haftaya eklemeyi düşünüyorum 3 nerite 4 ramshorn olarak.
Öneriniz için çok teşekkürler :)[/QUOTE]
Ben şuanlık bi problem ve eksiklik yaşamadım artısı yosun problemi olmuyor başlarda fazla
Ama bende kesintisiz 7 saat açık tutup bi deneme yapmayı düşünüyorum. Rica ederimm. Gelişmeleri hevesle beklemekteyim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235398/190720221520121.jpg[/IMG]
Acemi Nano Dry Start
[QUOTE=Superbia ]Dün akvaryuma ember tetra, panda cory ve kiraz karidesleri ekledim. Gelişimlerini görmek ve takip etmek için boyutlarını küçük tercih ettim, yavru sayılırlar bence.
Bunun dışında camdaki yosunları kart ile kazıdım. Bazı bölgelerde hafif yosunlanma devam ediyor. Yarım doz olarak verdiğim fosfat ve nitrat gübrelerini vermeyi kestim şimdilik. Sadece tam doz potasyum, yarım doz excel, yarım doz demir ve yarım doz mikro element giriyorum. Aydınlatma süremi 7 saate çekmiştim fakat yosunlanmaya etkisi vardır diye düşünerek 6 saate indirdim. Bir süre 6 saatte sabit tutacağım.
Sormak istediğim şey 2 adet panda cory ve yavru karidesler yosun ve alg için yeterli olur mu yoksa başka canlı girişi yapmalı mıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185417/190720221137151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185417/190720221137201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185417/190720221137251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185417/190720221137311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende yaklaşık 3 ay once kurulum yaptım alg ve yosun için Cae ve ramshorn salyangoz ekledim bir hafta kadar sonrada lepistes ekledim bu süreçte bana yosun ve alg olumusunu engellemde cok fazla katkısı oldu Cae’ler şuan tam doz sıvı gubre ve 2 2 3 olacak şekilde aydınlatma açıyorum yosun problemim 0
[QUOTE=Superbia ]Dün akvaryuma ember tetra, panda cory ve kiraz karidesleri ekledim. Gelişimlerini görmek ve takip etmek için boyutlarını küçük tercih ettim, yavru sayılırlar bence.
Bunun dışında camdaki yosunları kart ile kazıdım. Bazı bölgelerde hafif yosunlanma devam ediyor. Yarım doz olarak verdiğim fosfat ve nitrat gübrelerini vermeyi kestim şimdilik. Sadece tam doz potasyum, yarım doz excel, yarım doz demir ve yarım doz mikro element giriyorum. Aydınlatma süremi 7 saate çekmiştim fakat yosunlanmaya etkisi vardır diye düşünerek 6 saate indirdim. Bir süre 6 saatte sabit tutacağım.
Sormak istediğim şey 2 adet panda cory ve yavru karidesler yosun ve alg için yeterli olur mu yoksa başka canlı girişi yapmalı mıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185417/190720221137151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185417/190720221137201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185417/190720221137251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185417/190720221137311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende yaklaşık 3 ay once kurulum yaptım alg ve yosun için Cae ve ramshorn salyangoz ekledim bir hafta kadar sonrada lepistes ekledim bu süreçte bana yosun ve alg olumusunu engellemde cok fazla katkısı oldu Cae’ler şuan tam doz sıvı gubre ve 2 2 3 olacak şekilde aydınlatma açıyorum yosun problemim 0
Sıvı Gübre Tavsiyesi
[QUOTE=Akvarist Batuhan]Mikro element olarak seachem flourish kullanırsınız.Diğerlerini diy kullanırsınız.[/QUOTE]
Evet bende bunda mantıklı en onemlisini marka alip digerlerini diy kullana bilirim micro nun mu marka olmasi iyi olur
[QUOTE=Akvarist Batuhan]Mikro element olarak seachem flourish kullanırsınız.Diğerlerini diy kullanırsınız.[/QUOTE]
Evet bende bunda mantıklı en onemlisini marka alip digerlerini diy kullana bilirim micro nun mu marka olmasi iyi olur
Sıvı Gübre Tavsiyesi
[QUOTE=Akvarist Batuhan]Seachem markasını tavsiye ederim[/QUOTE]
Set almayi dusununce yada en az 3 farklı gubre dusununce cok maliyetli oluyor ogrenciyimde zor o yuzden Seachem
[QUOTE=hobiste]İlanlar kısmında ihtiyacınıza uygun, markalara kıyasla daha ulaşılabilir DIY gübrelerden bulma şansınız olabilir.[/QUOTE]
Aynen burda birsuru DIY gubre buldum fakat kararsizim guzel yorumlar var ama bakalım
[QUOTE=TTuna]Creaqua firmasının
Excel, makro, mikro olarak 250ml pompalı şişelerde 3 farklı gübresini kullanıyorum.
Tavsiye ederim
[URL]https://www.atakanpetshop.com/balik/tatli-su/bitki-and-co2-ekipmanlari/katki-gubre/creaqua-plant-nutrition-makro-bitki-gubresi-250ml.html[/URL]
[URL]https://www.atakanpetshop.com/balik/tatli-su/bitki-and-co2-ekipmanlari/katki-gubre/creaqua-plant-nutrition-mikro-bitki-gubresi-250ml.html[/URL]
[URL]https://www.atakanpetshop.com/balik/tatli-su/bitki-and-co2-ekipmanlari/katki-gubre/creaqua-plant-nutrition-exalg-karbon-takviyesi-250ml.html[/URL]
[/QUOTE]
Bu gidisle ya creaqua alicam yada gruptan Dıy gubre alicam yada ikisinide alip idareli kullanicam karsitirsam sorun olurmu [:D]
[QUOTE=Akvarist Batuhan]Seachem markasını tavsiye ederim[/QUOTE]
Set almayi dusununce yada en az 3 farklı gubre dusununce cok maliyetli oluyor ogrenciyimde zor o yuzden Seachem
[QUOTE=hobiste]İlanlar kısmında ihtiyacınıza uygun, markalara kıyasla daha ulaşılabilir DIY gübrelerden bulma şansınız olabilir.[/QUOTE]
Aynen burda birsuru DIY gubre buldum fakat kararsizim guzel yorumlar var ama bakalım
[QUOTE=TTuna]Creaqua firmasının
Excel, makro, mikro olarak 250ml pompalı şişelerde 3 farklı gübresini kullanıyorum.
Tavsiye ederim
[URL]https://www.atakanpetshop.com/balik/tatli-su/bitki-and-co2-ekipmanlari/katki-gubre/creaqua-plant-nutrition-makro-bitki-gubresi-250ml.html[/URL]
[URL]https://www.atakanpetshop.com/balik/tatli-su/bitki-and-co2-ekipmanlari/katki-gubre/creaqua-plant-nutrition-mikro-bitki-gubresi-250ml.html[/URL]
[URL]https://www.atakanpetshop.com/balik/tatli-su/bitki-and-co2-ekipmanlari/katki-gubre/creaqua-plant-nutrition-exalg-karbon-takviyesi-250ml.html[/URL]
[/QUOTE]
Bu gidisle ya creaqua alicam yada gruptan Dıy gubre alicam yada ikisinide alip idareli kullanicam karsitirsam sorun olurmu [:D]
Sıvı Gübre Tavsiyesi
70x25x30h ölçülerinde akvaryum kurdum lav kırığı üstüne vitasand 1-2mm siyah bitki kumu ile dekorasyonumu yaptım. Bitki için armatür aldım co2 kurdum tam takım. Şuan tek eksiğim bitki ve sıvı gübre genel olarak örnekler ve tavsiyelere ihtiyacım var çok ikilemde kaldım
Bir yanım marka sıvı gübre almaktan yana ama maddi olarak fiyatlar fazla olduğu için diğer yanımda DIY sıvı gübre kullanma taraftarı araştırıyorum surekli ama sizlerdende fikir almak istiyorum.
Akvaryumuma düşündüğüm bitkileri yazdığım not görsellerde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235398/070620220228561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235398/050620221704451.jpg[/IMG]
70x25x30h ölçülerinde akvaryum kurdum lav kırığı üstüne vitasand 1-2mm siyah bitki kumu ile dekorasyonumu yaptım. Bitki için armatür aldım co2 kurdum tam takım. Şuan tek eksiğim bitki ve sıvı gübre genel olarak örnekler ve tavsiyelere ihtiyacım var çok ikilemde kaldım
Bir yanım marka sıvı gübre almaktan yana ama maddi olarak fiyatlar fazla olduğu için diğer yanımda DIY sıvı gübre kullanma taraftarı araştırıyorum surekli ama sizlerdende fikir almak istiyorum.
Akvaryumuma düşündüğüm bitkileri yazdığım not görsellerde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235398/070620220228561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235398/050620221704451.jpg[/IMG]
Bitki Önerilerinize Açığım
[QUOTE=TurgutOzer][B][/B]https://www.akvaryum.com/myriophyllum_tuberculatum_bitkir_25_4145.asp[B][/B]
Merhaba linkini bıraktığım bitki low tech tanklarda kolaylıkla büyüyebilen ve görüntüsü hoş bir bitkidir, mutlaka araştırın arka planda muazzam görüntüler elde edebilirsiniz. kısaca tuberculatum candır :D[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235398/070620220049501.jpg[/IMG] şöyle bi liste yaptım dediğiniz bitkiyede hayran kaldım ekleme yaparim daha diye dusunuyorum listeme
[QUOTE=TurgutOzer][B][/B]https://www.akvaryum.com/myriophyllum_tuberculatum_bitkir_25_4145.asp[B][/B]
Merhaba linkini bıraktığım bitki low tech tanklarda kolaylıkla büyüyebilen ve görüntüsü hoş bir bitkidir, mutlaka araştırın arka planda muazzam görüntüler elde edebilirsiniz. kısaca tuberculatum candır :D[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235398/070620220049501.jpg[/IMG] şöyle bi liste yaptım dediğiniz bitkiyede hayran kaldım ekleme yaparim daha diye dusunuyorum listeme
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
