ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Dreshaj
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ekim 2022 22:07
Son Ziyaret:
09 Nisan 2025 17:37
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kenan Dreshaj
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Dreshaj
SON 10 MESAJI
Tohumundan Bitkili İlk Karides Tankım
20 gün daha geçti ve tabanı budadım tüm yavru taşıyan karidesler yavruları saldı ve kabuk değiltirdi [;)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/180220231941001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/180220231943321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/180220231941411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/180220231942081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/180220231942531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/180220231944131.jpg[/IMG]
20 gün daha geçti ve tabanı budadım tüm yavru taşıyan karidesler yavruları saldı ve kabuk değiltirdi [;)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/180220231941001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/180220231943321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/180220231941411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/180220231942081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/180220231942531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/180220231944131.jpg[/IMG]
Bitkilerimin Ne Olduğunu Bilen Varmı ?
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Bu tür tohum bitkiler aslında karasal bitkilerdir , 3-6 ay sonrasında çürürler .
Forumda benzer birçok konu var ;
https://www.akvaryum.com/Forum/akvaryum_su_yoncasi__zemin_bitkisi_k911547_sn1.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/montecarlo_tohum_sorunu_k931061.asp[/QUOTE]
Sağolun bakalım ne kadar gidicekler gittiklerinde yeni kurulum yapıcaz anlaşılan :)[EDIT]Dreshaj,2023-01-30 17:13:52[/EDIT]
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Bu tür tohum bitkiler aslında karasal bitkilerdir , 3-6 ay sonrasında çürürler .
Forumda benzer birçok konu var ;
https://www.akvaryum.com/Forum/akvaryum_su_yoncasi__zemin_bitkisi_k911547_sn1.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/montecarlo_tohum_sorunu_k931061.asp[/QUOTE]
Sağolun bakalım ne kadar gidicekler gittiklerinde yeni kurulum yapıcaz anlaşılan :)[EDIT]Dreshaj,2023-01-30 17:13:52[/EDIT]
Bitkilerimin Ne Olduğunu Bilen Varmı ?
Selamlar..
Yaklaşık 2 ay önce tankı kurdum tohumdan çimlendirme yaptım fakat tohumun üzerindeki çinçe yazılar silinmişti ve bu bitkinin ne olduğunu bilmiyorm google foto görseli ile aratınca Glossostigma olduğunu soyluyor fakat görsellere baktığımda onlar daha bodur bilgili birisi yardımcı olursa sevinirim.. tankın bu güzel görseli yok olsun istemiyorum..
2 aydır co2 yok şuanda bitkiler çok sağlıklı gözüküyor, kökleride çok sağlam tutundu gerekirse diy sistem kurucam akvaryumda nerite ve karides besliyorum..
Günde ortalama 8 saat işik veriyorum akşam saatlerinde akvaryum direk gün işiği görmeyen bir yerde..
Toprağım AF natural substrate
Şimdiden teşşekürler
Sabah görseli
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/300120231518391.jpg[/IMG]
Işık verildiğinde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/300120231518431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/300120231518461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/300120231518501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230114451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115311.jpg[/IMG][EDIT]Dreshaj,2023-01-30 15:28:39[/EDIT]
Selamlar..
Yaklaşık 2 ay önce tankı kurdum tohumdan çimlendirme yaptım fakat tohumun üzerindeki çinçe yazılar silinmişti ve bu bitkinin ne olduğunu bilmiyorm google foto görseli ile aratınca Glossostigma olduğunu soyluyor fakat görsellere baktığımda onlar daha bodur bilgili birisi yardımcı olursa sevinirim.. tankın bu güzel görseli yok olsun istemiyorum..
2 aydır co2 yok şuanda bitkiler çok sağlıklı gözüküyor, kökleride çok sağlam tutundu gerekirse diy sistem kurucam akvaryumda nerite ve karides besliyorum..
Günde ortalama 8 saat işik veriyorum akşam saatlerinde akvaryum direk gün işiği görmeyen bir yerde..
Toprağım AF natural substrate
Şimdiden teşşekürler
Sabah görseli
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/300120231518391.jpg[/IMG]
Işık verildiğinde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/300120231518431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/300120231518461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/300120231518501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230114451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115311.jpg[/IMG][EDIT]Dreshaj,2023-01-30 15:28:39[/EDIT]
Tohumundan Bitkili İlk Karides Tankım
Sanirim yakinda akvaryuma sigmayacaklar :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/290120231805071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/290120231806111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/290120231806481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/290120231807191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/290120231808011.jpg[/IMG]
Sanirim yakinda akvaryuma sigmayacaklar :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/290120231805071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/290120231806111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/290120231806481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/290120231807191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/290120231808011.jpg[/IMG]
Tohumundan Bitkili İlk Karides Tankım
[QUOTE=UrasArt]Akvaryum güzel gözüküyor, bir sorum olacak amonoları nasıl ve nerde buldunuz[:?] (Fotoğrafları dikkatli incelediğimde sanki bunlar amono değil de kirazdan kırılmış wild karidesler)[/QUOTE]
Oncelikle tessekurler.. bende bilmiyorum karidesler konusunda cok bilgim yok ,ama buyuk ihtimal oyle birseyde olabilir karma bir akvaryumdan geldiler [:D] arkadasimin yalancisiyim bilginiz varsa bende ne olduklarini merak ediyorum ,yurt disinda yasiyorum turkiyede degilim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/260120230114411.jpg[/IMG]
[QUOTE=JaxTeller]Gerçekten beğendim. İnanıyorum ki karidesler de mutlu mutlu yaşarlar bu yemyeşil tankta. [/QUOTE]
Tesekkurler umarım bitkiler solup gitmez 😬 bitkilerin de ne oldukları mechul..
[QUOTE=UrasArt]Akvaryum güzel gözüküyor, bir sorum olacak amonoları nasıl ve nerde buldunuz[:?] (Fotoğrafları dikkatli incelediğimde sanki bunlar amono değil de kirazdan kırılmış wild karidesler)[/QUOTE]
Oncelikle tessekurler.. bende bilmiyorum karidesler konusunda cok bilgim yok ,ama buyuk ihtimal oyle birseyde olabilir karma bir akvaryumdan geldiler [:D] arkadasimin yalancisiyim bilginiz varsa bende ne olduklarini merak ediyorum ,yurt disinda yasiyorum turkiyede degilim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/260120230114411.jpg[/IMG]
[QUOTE=JaxTeller]Gerçekten beğendim. İnanıyorum ki karidesler de mutlu mutlu yaşarlar bu yemyeşil tankta. [/QUOTE]
Tesekkurler umarım bitkiler solup gitmez 😬 bitkilerin de ne oldukları mechul..
Tohumundan Bitkili İlk Karides Tankım
14 gün geçti :) co2 yok gübre yok şuanlık..
3. Ayın sonunda katı gübre takviyesi düşünüyorm bitkilerin durumuna göre..
Düşünce ve yorumlarınızı beklerım teşekürler..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/240120232130571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/240120232131041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/240120232131141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/240120232131251.jpg[/IMG]
14 gün geçti :) co2 yok gübre yok şuanlık..
3. Ayın sonunda katı gübre takviyesi düşünüyorm bitkilerin durumuna göre..
Düşünce ve yorumlarınızı beklerım teşekürler..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/240120232130571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/240120232131041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/240120232131141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/240120232131251.jpg[/IMG]
Tohumundan Bitkili İlk Karides Tankım
Ölçüler:40x30x30
Canlı Türleri:2 netire salyangoz - amano ve ne olduğunu bilmediğim toplam 12 karides 🙄
Bitki Türleri:Tohumdan taban lucky yazıyordu tohum paketinde :) moss ve hediye bir bitki
Tankın Yaşı: 1.5ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: 5w beyaz led - pipo
Tasarım ve Dekorasyon: AF natural substrate - kök - tuzlu suda kaynatma taş [:)]
Normalde kerevit akvaryumu ile ilgileniyorum doğal olarak bitkisiz ,beslediğim tür yüzünden. Bitkiler açısından çok bilgi sahibi değilim ama karideslerde dikkatimi çekti ve böyle bir işe giriştim… Yaşadığım ülkede canlı bitki bulmakta sıkıntı yaşadığım için siparişlerim gelene kadar tohum ekmek istedim fakat tam olarak tohumların ne olduğunu bilmiyorum seneler önce almıştım denemek istedim yeşerdiler [:)][:)] elimdeki malzemeleri kullanarak yaptigim bir akvaryum karideslerde yurt disindan bi arkadasim hediye olarak getirdi ne olduklarini oda bilmiyor 12 adet toplamda hepsi ikişer olarak geldiler aynı tanktan seçmiş hepsini..
Co2 yok şuan için şartmı değilmi bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim co2 ile 4 ay bu şekil 3 ay gidicekse öyle bir şeye girişmeyeçeğim , tank şuan 25 derece
Görüşleriniz bekliyorum teşekkürler..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230114411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230114451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230114531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115071.jpg[/IMG][EDIT]Dreshaj,2023-01-24 22:10:49[/EDIT]
Ölçüler:40x30x30
Canlı Türleri:2 netire salyangoz - amano ve ne olduğunu bilmediğim toplam 12 karides 🙄
Bitki Türleri:Tohumdan taban lucky yazıyordu tohum paketinde :) moss ve hediye bir bitki
Tankın Yaşı: 1.5ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: 5w beyaz led - pipo
Tasarım ve Dekorasyon: AF natural substrate - kök - tuzlu suda kaynatma taş [:)]
Normalde kerevit akvaryumu ile ilgileniyorum doğal olarak bitkisiz ,beslediğim tür yüzünden. Bitkiler açısından çok bilgi sahibi değilim ama karideslerde dikkatimi çekti ve böyle bir işe giriştim… Yaşadığım ülkede canlı bitki bulmakta sıkıntı yaşadığım için siparişlerim gelene kadar tohum ekmek istedim fakat tam olarak tohumların ne olduğunu bilmiyorum seneler önce almıştım denemek istedim yeşerdiler [:)][:)] elimdeki malzemeleri kullanarak yaptigim bir akvaryum karideslerde yurt disindan bi arkadasim hediye olarak getirdi ne olduklarini oda bilmiyor 12 adet toplamda hepsi ikişer olarak geldiler aynı tanktan seçmiş hepsini..
Co2 yok şuan için şartmı değilmi bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim co2 ile 4 ay bu şekil 3 ay gidicekse öyle bir şeye girişmeyeçeğim , tank şuan 25 derece
Görüşleriniz bekliyorum teşekkürler..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230114411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230114451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230114531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/100120230115071.jpg[/IMG][EDIT]Dreshaj,2023-01-24 22:10:49[/EDIT]
Kerevit Kabuk Değişimi Sonrası Ne Yapmalıyım
Teşşekürler, bundan sonra vahşi besinlerden kaçınıcam, donmuş olarak sadece tantari lavrası var sivri sinek lavrası yani bulunduğum ülkede o yüzden biraz sıkıntı ama sipariş verecegim..[EDIT]Dreshaj,2022-10-26 11:16:07[/EDIT]
Teşşekürler, bundan sonra vahşi besinlerden kaçınıcam, donmuş olarak sadece tantari lavrası var sivri sinek lavrası yani bulunduğum ülkede o yüzden biraz sıkıntı ama sipariş verecegim..[EDIT]Dreshaj,2022-10-26 11:16:07[/EDIT]
Kerevit Kabuk Değişimi Sonrası Ne Yapmalıyım
Toparladı bu sabah normal hareket ediyor ve yem yiyor, çıkarmış olduğu eski kabuğunuda büyük ölçüde yemiş, tek sıkıntı su fazlaca kirlendi yarın bi dip çekim yapıp %30 kadar su değiştirmeyi düşünüyorum..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/251020221110211.jpg[/IMG]
[QUOTE=merutay]Yem yememesi normal kabuk değiştirirken. Vahşi yem kullanmanızı önermem.[/QUOTE]
Vahşi yem konusunda haklısınız, yavru halinden itibaren bu şekilde beslenmiş ben türkiyede yaşamıyorum tek beslediğim ve başka bir akvaryum canlısı duşunmediğim için bu şekil devam ediyim dedim
Toparladı bu sabah normal hareket ediyor ve yem yiyor, çıkarmış olduğu eski kabuğunuda büyük ölçüde yemiş, tek sıkıntı su fazlaca kirlendi yarın bi dip çekim yapıp %30 kadar su değiştirmeyi düşünüyorum..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/251020221110211.jpg[/IMG]
[QUOTE=merutay]Yem yememesi normal kabuk değiştirirken. Vahşi yem kullanmanızı önermem.[/QUOTE]
Vahşi yem konusunda haklısınız, yavru halinden itibaren bu şekilde beslenmiş ben türkiyede yaşamıyorum tek beslediğim ve başka bir akvaryum canlısı duşunmediğim için bu şekil devam ediyim dedim
Kerevit Kabuk Değişimi Sonrası Ne Yapmalıyım
Selamlar..
40lt lik bir akvaryumda tek beslediğim. Devamlı olarak besin arayan beslenen attığım her yeme saldırgan davranışlar sergileyen kerevitim dün besin almayı red etti ve sabah kabuk değiştirdiğini gördüm.. Besini red etmesi tankta besin atıklarına neden oldu elbette, dip çekimi yapıp suyu hemen %30 civari yenilemelimi beklemelimiyim ? Kıskaçlarının hemen hemen iki katı kadar büyüdüğünü gözlemledim.. Tetra ‘nın çeşitli dip yemleri, kendi avladığım göl balıkları ve salatalık ile besliyorum, eski kabuğunu sudan çıkarmadım henüz, internette bir çok bilgi mevcut fakat tecrübeli birisi varsa kabuğu suda kaç gün bırakmalıyım ? Henüz kendi kabuğunu yemedi, ve şuan beslenmeyi protein ağırlıklımı yapmalıyım ?
Önceki hali , kabuk ve kabuk değişimi sonrası fotografları ekte
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/241020221419181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/241020221420001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/241020221420491.jpg[/IMG][EDIT]Dreshaj,2022-10-24 15:01:12[/EDIT]
Selamlar..
40lt lik bir akvaryumda tek beslediğim. Devamlı olarak besin arayan beslenen attığım her yeme saldırgan davranışlar sergileyen kerevitim dün besin almayı red etti ve sabah kabuk değiştirdiğini gördüm.. Besini red etmesi tankta besin atıklarına neden oldu elbette, dip çekimi yapıp suyu hemen %30 civari yenilemelimi beklemelimiyim ? Kıskaçlarının hemen hemen iki katı kadar büyüdüğünü gözlemledim.. Tetra ‘nın çeşitli dip yemleri, kendi avladığım göl balıkları ve salatalık ile besliyorum, eski kabuğunu sudan çıkarmadım henüz, internette bir çok bilgi mevcut fakat tecrübeli birisi varsa kabuğu suda kaç gün bırakmalıyım ? Henüz kendi kabuğunu yemedi, ve şuan beslenmeyi protein ağırlıklımı yapmalıyım ?
Önceki hali , kabuk ve kabuk değişimi sonrası fotografları ekte
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/241020221419181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/241020221420001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236832/241020221420491.jpg[/IMG][EDIT]Dreshaj,2022-10-24 15:01:12[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
