ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Fourseasons
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
24
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Eylül 2023 13:51
Son Ziyaret:
17 Şubat 2024 18:41
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ero
Doğum Tarihi:
12 Eylül 1981
Yaş:
44
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ero
SON 10 MESAJI
Çiçek toprağı akvaryumda kullanılırmı?
Selamlar ben japon akvaryum için daha önce bitki kullandım kum üzerine sadece ,ama iki ay içinde kök salmasına ,yeni yaprak vermesine rağmen mevcut yapraklar bütün canlılığını kaybetti, üzerleri yosun tutmaya ,kötü bir renk almaya başladı , sonra çıkarttım çünkü ;balıklarım belli aralıklarla ölüyordu dropsy yüzünden ,iki üç farklı yerden kumu kaldır önerisi aldım, çok güzel olmasına rağmen balıklarım yaşasın diye kumu kaldırdım, bir dolu iş gerçekten, hacim de büyük olunca işi çok ağır oluyor:(( daha şimdi akvaryumda sadece balık var ama o keyif yok , balık almaya gitmiş gibi hissediyorum akvaryumcuya:((( fikrim iki saksıya bitki ekip alt kısma toprak! üzerine iri taş şeklinde akvaryuma koymak ama su bulanır mı bilmiyorum
Toprak olarak bu ürünü almayı düşünüyorum . bitki anubias koymaktan başka fikrim yok çünkü japonlar herşeyi talan ediyor! Tecrübelerinizden faydalanmak isterim 🙏🏻🙏🏻❤
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/150220241605561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/150220241623511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/150220241623561.jpg[/IMG][EDIT]Fourseasons,2024-02-15 16:24:02[/EDIT]
Selamlar ben japon akvaryum için daha önce bitki kullandım kum üzerine sadece ,ama iki ay içinde kök salmasına ,yeni yaprak vermesine rağmen mevcut yapraklar bütün canlılığını kaybetti, üzerleri yosun tutmaya ,kötü bir renk almaya başladı , sonra çıkarttım çünkü ;balıklarım belli aralıklarla ölüyordu dropsy yüzünden ,iki üç farklı yerden kumu kaldır önerisi aldım, çok güzel olmasına rağmen balıklarım yaşasın diye kumu kaldırdım, bir dolu iş gerçekten, hacim de büyük olunca işi çok ağır oluyor:(( daha şimdi akvaryumda sadece balık var ama o keyif yok , balık almaya gitmiş gibi hissediyorum akvaryumcuya:((( fikrim iki saksıya bitki ekip alt kısma toprak! üzerine iri taş şeklinde akvaryuma koymak ama su bulanır mı bilmiyorum
Toprak olarak bu ürünü almayı düşünüyorum . bitki anubias koymaktan başka fikrim yok çünkü japonlar herşeyi talan ediyor! Tecrübelerinizden faydalanmak isterim 🙏🏻🙏🏻❤
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/150220241605561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/150220241623511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/150220241623561.jpg[/IMG][EDIT]Fourseasons,2024-02-15 16:24:02[/EDIT]
Japonlar Neden Sabit Duruyorlar?
[QUOTE=TuRKeR]Geceleri ışığı kapatmanız tavsiye ederim. Sürekli ışık olduğunda uyku düzenleri bozuluyor.[/QUOTE]. Işık otomatik akşam 10 da kademeli kapanıyor sabah 6 da kademeli açılıyor , sabah uyandığım saate ayarlı onlarla uyanıyorum :) yüzde 50 ne karanlık ne parlak bir ışık çünkü led çok güçlü 50 de güzel aydınlatıyor
[QUOTE=TuRKeR]Geceleri ışığı kapatmanız tavsiye ederim. Sürekli ışık olduğunda uyku düzenleri bozuluyor.[/QUOTE]. Işık otomatik akşam 10 da kademeli kapanıyor sabah 6 da kademeli açılıyor , sabah uyandığım saate ayarlı onlarla uyanıyorum :) yüzde 50 ne karanlık ne parlak bir ışık çünkü led çok güçlü 50 de güzel aydınlatıyor
Japonlar Neden Sabit Duruyorlar?
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba maşşallah kardeşim. Bu arada kendiliğinden mi geçti? [/QUOTE]
Evet yani daha fazla kurcalamak müdahale etmek istemedim , yapmam gerekenleri yapmıştım ama bi hafta sonra normale döndüler, sadece protein ağırlıklı yemi kestim 🤷♂
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba maşşallah kardeşim. Bu arada kendiliğinden mi geçti? [/QUOTE]
Evet yani daha fazla kurcalamak müdahale etmek istemedim , yapmam gerekenleri yapmıştım ama bi hafta sonra normale döndüler, sadece protein ağırlıklı yemi kestim 🤷♂
Japonlar Neden Sabit Duruyorlar?
[URL]https://youtube.com/shorts/ktWd8cu-8HM?si=SbwPSV3Rizq5Zvdf[/URL]
Sonunda yüzmeye başladılar ❤[EDIT]Fourseasons,2023-10-12 14:04:41[/EDIT]
[URL]https://youtube.com/shorts/ktWd8cu-8HM?si=SbwPSV3Rizq5Zvdf[/URL]
Sonunda yüzmeye başladılar ❤[EDIT]Fourseasons,2023-10-12 14:04:41[/EDIT]
Böyle Bir Oranda Almak İster Miydiniz
[QUOTE=goldfishsever10]Biz burada o paraya akvaryum kuruyoruz.[:)))][/QUOTE]
Ahahsd haklısınız burda da 300 tl gibi düşünün ama yine de $300 ın alım gücü baya iyi burda burası için bile pahalı üstüne bir de $60 kargo ücreti 😂
[QUOTE=goldfishsever10]Biz burada o paraya akvaryum kuruyoruz.[:)))][/QUOTE]
Ahahsd haklısınız burda da 300 tl gibi düşünün ama yine de $300 ın alım gücü baya iyi burda burası için bile pahalı üstüne bir de $60 kargo ücreti 😂
Böyle Bir Oranda Almak İster Miydiniz
Şuan satışta olan oranda 7,5 inch yani 19 cm inanılmaz bir şekilde bakıyorum hayvana😂😂😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/081020230020411.jpg[/IMG]
Şuan satışta olan oranda 7,5 inch yani 19 cm inanılmaz bir şekilde bakıyorum hayvana😂😂😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/081020230020411.jpg[/IMG]
Japonlar Neden Sabit Duruyorlar?
Erkut bey teşekkürler hesapladığınız gibi filtre hızı
Çok hızlı temizliyor , su cam gibi
Test kiti de kullanıyorum ayrıya api nin gel toplar içinde bakteri kültürü bulunuyor onla da destek olmaya çalışıyorum biyolojik filtreye su test kitinde hiç bir sorun görünmüyor
Yemlemeyi azaltıp protein ağırlıklı yemlerden uzak duracağım bunu bilmiyordum
Erkut bey teşekkürler hesapladığınız gibi filtre hızı
Çok hızlı temizliyor , su cam gibi
Test kiti de kullanıyorum ayrıya api nin gel toplar içinde bakteri kültürü bulunuyor onla da destek olmaya çalışıyorum biyolojik filtreye su test kitinde hiç bir sorun görünmüyor
Yemlemeyi azaltıp protein ağırlıklı yemlerden uzak duracağım bunu bilmiyordum
Japonlar Neden Sabit Duruyorlar?
Merhaba yazdıklarınızı dikkatlice okudum.
Zaman ayırıp ilgilendiğiniz için gerçekten çok teşekkür ederim, merak ettikleriniz olmuş onları cevaplamadan bu balık hikayemden bahsedim:42 yaşındayım ve 11 yaşımdan beri balıklarım var ilk fanus ile başlamıştım ama sonra çeşitli boylarda akvaryumlarla devam ettim bir dönem canlıdoğuranlara merak sarsam da japonları çok seviyorum, hatta üniverstede yurtta bile japonum vardı:))) şuan amerikadayım burda yaşıyorum buraya geldikten sonra orandalara daha fazla merak sardım çok güzeller ve akvaryumcu gezmeden online balık alabiliyorsunuz uçakla yolluyorlar, burda işler biraz daha uçuk ve uzakdoğulular yapıyor bu işi,benim balıklarım da akvaryuma bu çifliklerden geldi,web üzerinden beğenip seçip satın alıyorsunuz.
Sonra sizlerle yeni çektiğim fotoları paylaşım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232256341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232256401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232256451.jpg[/IMG]
Şuan üçtane balığım var orandalara merak sardım desem de diğerleri de güzel
Akvaryumuma gelince
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232258301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232258351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232258361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232258371.jpg[/IMG]
Jbj 65 galon 245 ltlik bir akvaryum
Aslında deniz akvaryumu için üretilmiş bir akvaryum ama bunlarda japon besleyen tek ben değilim, almadan önce de japon besleyip besleyemiyeceğimi sormuştum
Sorun olmayacağını söylemişlerdi
Baya da pahalı bir akvaryum $2000
Filresi içinde arka tarafında bir bölme var iki tane motor var ve kenarlarda da soketler var filtre çorap gibi orta kısımdan suyu çekip yanlardan filtrelerin üstüne suyu bırakıyor ayrıca ikişer. Tane de stun şeklinde odacıklar var buraya da biyolojik filtrler konuyor
Motorlar baya kuvvetli
Bazen akvaryumda çok devinim olduğu için bunun balıkları yorduğunu sitrese soktuğunu düşünüyorum, japonlar sakin balıklar ya:(
Akvaryumdaki ısı 22 derece ben yanlış yazmışım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232306221.jpg[/IMG]
Filtrenin gücüne gelirsek onu da buldumm[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232307331.jpg[/IMG]
Yem olarak da [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232308041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232308111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232308161.jpg[/IMG]
Dondurulmuş kankurdu
Tatlısu karidesi
Su piresi
İki çeşit kuru yem suda bekletip veriyorum
Bir de jel yem var pişirlip soğutuluyor onu porsiyonluyorum baya güzel yiyorlar
Ve sarmısaklı yem ve bezelye veriyorum üç dört güne bir, yemlemeyi günde bir kere yapıyorum sabahları
Depomda dört tane konteynır var 15 litrelik orda devamlı dinlenmiş suyum oluyor orda öyle bırakmıyorum iki günde bir birbirine boşaltıyorum hareketlendiriyorum
Akvaryumu kuralı iki yıl dolmak üzere
Bir kere büyük su değişimi yapmam gerekti çünkü balıklar ozaman beter şekilde dibe çökmüştü bazılarını kaybettim elimde kalanlar bunlar oranda ve ranchu 4 ay önce geldi
Ryukin 15 gün önce, 10 gün karantina tankında tuttum beş gündür akvaryumda
Sanırım şuan sadece ranchu dişi, bu da başka bir hata sanırım
Bu iki senede en uzun yaşayan balığım 18 ay kaldı akvaryumda o da dropsy yüzünden öldü, diğer bütün balıklarımı da bundan dolayı kaybettim dropsyden dolayı
Vazgeç bu sevdadan diyorum sırf ölmesinler diye ama vaz geçemiyorum da
Okadar emek okadar para hepsi helal olsun da ölmeseler:((( şuan bunları yazarken bakıyorum sabitler yine
Çok uzun yazdım kusura bakmayın
İlginiz için teşekkürler bu da son foto
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232327021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232327081.jpg[/IMG][EDIT]Fourseasons,2023-10-07 23:30:40[/EDIT]
Merhaba yazdıklarınızı dikkatlice okudum.
Zaman ayırıp ilgilendiğiniz için gerçekten çok teşekkür ederim, merak ettikleriniz olmuş onları cevaplamadan bu balık hikayemden bahsedim:42 yaşındayım ve 11 yaşımdan beri balıklarım var ilk fanus ile başlamıştım ama sonra çeşitli boylarda akvaryumlarla devam ettim bir dönem canlıdoğuranlara merak sarsam da japonları çok seviyorum, hatta üniverstede yurtta bile japonum vardı:))) şuan amerikadayım burda yaşıyorum buraya geldikten sonra orandalara daha fazla merak sardım çok güzeller ve akvaryumcu gezmeden online balık alabiliyorsunuz uçakla yolluyorlar, burda işler biraz daha uçuk ve uzakdoğulular yapıyor bu işi,benim balıklarım da akvaryuma bu çifliklerden geldi,web üzerinden beğenip seçip satın alıyorsunuz.
Sonra sizlerle yeni çektiğim fotoları paylaşım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232256341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232256401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232256451.jpg[/IMG]
Şuan üçtane balığım var orandalara merak sardım desem de diğerleri de güzel
Akvaryumuma gelince
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232258301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232258351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232258361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232258371.jpg[/IMG]
Jbj 65 galon 245 ltlik bir akvaryum
Aslında deniz akvaryumu için üretilmiş bir akvaryum ama bunlarda japon besleyen tek ben değilim, almadan önce de japon besleyip besleyemiyeceğimi sormuştum
Sorun olmayacağını söylemişlerdi
Baya da pahalı bir akvaryum $2000
Filresi içinde arka tarafında bir bölme var iki tane motor var ve kenarlarda da soketler var filtre çorap gibi orta kısımdan suyu çekip yanlardan filtrelerin üstüne suyu bırakıyor ayrıca ikişer. Tane de stun şeklinde odacıklar var buraya da biyolojik filtrler konuyor
Motorlar baya kuvvetli
Bazen akvaryumda çok devinim olduğu için bunun balıkları yorduğunu sitrese soktuğunu düşünüyorum, japonlar sakin balıklar ya:(
Akvaryumdaki ısı 22 derece ben yanlış yazmışım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232306221.jpg[/IMG]
Filtrenin gücüne gelirsek onu da buldumm[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232307331.jpg[/IMG]
Yem olarak da [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232308041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232308111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232308161.jpg[/IMG]
Dondurulmuş kankurdu
Tatlısu karidesi
Su piresi
İki çeşit kuru yem suda bekletip veriyorum
Bir de jel yem var pişirlip soğutuluyor onu porsiyonluyorum baya güzel yiyorlar
Ve sarmısaklı yem ve bezelye veriyorum üç dört güne bir, yemlemeyi günde bir kere yapıyorum sabahları
Depomda dört tane konteynır var 15 litrelik orda devamlı dinlenmiş suyum oluyor orda öyle bırakmıyorum iki günde bir birbirine boşaltıyorum hareketlendiriyorum
Akvaryumu kuralı iki yıl dolmak üzere
Bir kere büyük su değişimi yapmam gerekti çünkü balıklar ozaman beter şekilde dibe çökmüştü bazılarını kaybettim elimde kalanlar bunlar oranda ve ranchu 4 ay önce geldi
Ryukin 15 gün önce, 10 gün karantina tankında tuttum beş gündür akvaryumda
Sanırım şuan sadece ranchu dişi, bu da başka bir hata sanırım
Bu iki senede en uzun yaşayan balığım 18 ay kaldı akvaryumda o da dropsy yüzünden öldü, diğer bütün balıklarımı da bundan dolayı kaybettim dropsyden dolayı
Vazgeç bu sevdadan diyorum sırf ölmesinler diye ama vaz geçemiyorum da
Okadar emek okadar para hepsi helal olsun da ölmeseler:((( şuan bunları yazarken bakıyorum sabitler yine
Çok uzun yazdım kusura bakmayın
İlginiz için teşekkürler bu da son foto
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232327021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020232327081.jpg[/IMG][EDIT]Fourseasons,2023-10-07 23:30:40[/EDIT]
Japonlar Neden Sabit Duruyorlar?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020230257241.jpg[/IMG]
Merhaba yardımınıza ihtiyacım var burada kalabalık yapmadan önce bir serch yaptım ama bişeye denk gelemediğim için sizden yardım istemem gerekiyor
Balıklarım suyun ortasında böyle asılılar yani sağlıklı balık yüzer köşeden köşeye kumu karıştırır yani sinir bozucu şekilde demir atmış gemi gibi sabitler dün dip çekimi yapıp yüzde otuz dinlenmiş su ekledim yani böyle görünce okadar emek boşa mı diyorum hep bir sorun bu balıklar niye böyle birtürlü anlayamıyorum yem yiyorlar sonra çok küçük hareketler suyu. Ortasında tecrübesi olan var mı
Birisi oranda 18 cm
Birisi ryukin 18 cm
Birisi ranchu 16 cm
Akvaryum 250 lt
Bitli kaya ve iri kum var ısıtıcı çalışıyor 26 derece hava motoru filtre
Işıklandırma yüzde 50 led
Oranda zaten ayyaş gibi suya bırakıyor kendini öyle bir rahat diğerleri sabit duba gibi [:(][:(][:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240716/071020230257241.jpg[/IMG]
Merhaba yardımınıza ihtiyacım var burada kalabalık yapmadan önce bir serch yaptım ama bişeye denk gelemediğim için sizden yardım istemem gerekiyor
Balıklarım suyun ortasında böyle asılılar yani sağlıklı balık yüzer köşeden köşeye kumu karıştırır yani sinir bozucu şekilde demir atmış gemi gibi sabitler dün dip çekimi yapıp yüzde otuz dinlenmiş su ekledim yani böyle görünce okadar emek boşa mı diyorum hep bir sorun bu balıklar niye böyle birtürlü anlayamıyorum yem yiyorlar sonra çok küçük hareketler suyu. Ortasında tecrübesi olan var mı
Birisi oranda 18 cm
Birisi ryukin 18 cm
Birisi ranchu 16 cm
Akvaryum 250 lt
Bitli kaya ve iri kum var ısıtıcı çalışıyor 26 derece hava motoru filtre
Işıklandırma yüzde 50 led
Oranda zaten ayyaş gibi suya bırakıyor kendini öyle bir rahat diğerleri sabit duba gibi [:(][:(][:(]
Beyaz Benek/orando/metilen Mavisi
Ben 6 büyük orandamla bu hastalığa yakalandım korkunçtu
Üç şey yaptım ve sorunsuz bir şekilde atlattım vatoz ve bitkili bir akvaryumun varsa. Karantina tankına geçmeni öneririm
Akvaryum ısınını 28 dereceye sabitlemek
Akvaryum tuzu eklemek
Ve karanlık bir ortam sağlamak
Isı artacağı için oksijen çözünürlüğü düşecek bol oksijen de şart ben akvaryumu koyu renkli bir çarşaf ile kapatmıştım
Işığı günde bir keree normal yemleme için beş dk kullandım filtre ve hava pompası hep çalıştı
Beş gün sonra hiç bişey yoktu yüzde 70 su değişimi yaptım sıcaklığı normale çektim sonra [EDIT]Fourseasons,2023-10-05 17:25:57[/EDIT]
Ben 6 büyük orandamla bu hastalığa yakalandım korkunçtu
Üç şey yaptım ve sorunsuz bir şekilde atlattım vatoz ve bitkili bir akvaryumun varsa. Karantina tankına geçmeni öneririm
Akvaryum ısınını 28 dereceye sabitlemek
Akvaryum tuzu eklemek
Ve karanlık bir ortam sağlamak
Isı artacağı için oksijen çözünürlüğü düşecek bol oksijen de şart ben akvaryumu koyu renkli bir çarşaf ile kapatmıştım
Işığı günde bir keree normal yemleme için beş dk kullandım filtre ve hava pompası hep çalıştı
Beş gün sonra hiç bişey yoktu yüzde 70 su değişimi yaptım sıcaklığı normale çektim sonra [EDIT]Fourseasons,2023-10-05 17:25:57[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
