ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
LorisFarauros
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Haziran 2024 16:58
Son Ziyaret:
19 Şubat 2025 14:20
Toplam Mesaj:
6 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan Güler
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Manisa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan Güler
SON 5 MESAJI
Japon Yumurtlama Durumu
Merhaba,
Yaklaşık 7 aydır 4 adet japon balığı bakıyorum. Düzenli aralıklarla sularını değiştirip yemlemesini sağlıyorum. Her şey oldukça yolunda gidiyor. Normalde kullandığım hava motoru da sorunsuz çalışıyor. Ancak birkaç gündür evde değildim ve geldiğimde suyun birden kötüleştiğini fark ettim. Balıklara zarar vermemesi için onları ayrı bir suya aldım. Suyu değiştirmek için dip çekimi yaptığım esnada akvaryumun dibinde bir sürü yumurta gördüm. Ve daha önce hiç bu durumla karşılaşmadım. Balıkları oradan aldığım için yaklaşık 18 saattir akvaryumda motor da çalışmıyor. Bu yumurtalar yada akvaryum için yapabileceğim bir şey var mı? Mantar vb. Durumundan yada diğer balıkları akvaryuma geri koymaktan şuan korkuyorum. Tavsiyeniz var mı? Ben suyun bir kısmını aldım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/140220251722341.jpg[/IMG]
Merhaba,
Yaklaşık 7 aydır 4 adet japon balığı bakıyorum. Düzenli aralıklarla sularını değiştirip yemlemesini sağlıyorum. Her şey oldukça yolunda gidiyor. Normalde kullandığım hava motoru da sorunsuz çalışıyor. Ancak birkaç gündür evde değildim ve geldiğimde suyun birden kötüleştiğini fark ettim. Balıklara zarar vermemesi için onları ayrı bir suya aldım. Suyu değiştirmek için dip çekimi yaptığım esnada akvaryumun dibinde bir sürü yumurta gördüm. Ve daha önce hiç bu durumla karşılaşmadım. Balıkları oradan aldığım için yaklaşık 18 saattir akvaryumda motor da çalışmıyor. Bu yumurtalar yada akvaryum için yapabileceğim bir şey var mı? Mantar vb. Durumundan yada diğer balıkları akvaryuma geri koymaktan şuan korkuyorum. Tavsiyeniz var mı? Ben suyun bir kısmını aldım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/140220251722341.jpg[/IMG]
Japon Balıklarım Stres Olmuş Olabilir Mi?
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]Akvaryumdaki taşları çıkarın. En az 100 litre bir akvaryum alın. [/QUOTE]
Akvaryumda olan şeyler cam bilye ve dekorasyon, onlarla da zaman geçiriyorlar bunları çıkarttığımda dibe bile inmiyorlar. Ayrıca yukarıdaki yazımda bahsettiğim gibi şuan bırakın 100 lt bir akvaryumu 50 lt bile alamam ne yazık ki. Burası için yapılacak bir tavsiye istedim. Kaldı ki sorduğum soru ve verdiğim detaylara yeterli bir bilgi değil. Yine de sağolun.
[QUOTE=Kırımlı]Akvaryuma silis kum eklemenizi tavsite ederim. Balıklar kendilerini doğal bir ortamda hissetmeleri için. Hiçbir dekor malzemesi kullanmayın. Yüzücek alanları olsun. Pipo filtre takabilirsiniz, ucuzdurlar, akıntı fazla yapmazlar. Tek sorunları hava motoru istemeleri. Onu da alın bi zahmet canım 300 tl ye iyi birşey bulursunuz😀. Zaten akvaryumun hali hazırda hava taşına ihtiyacı var, pipo filitre bu sorunu çözer. 1 orta boy pipo, yada 2 küçük pipo alabilirsiniz. Fazla yer kaplamayacak şekilde rercihinizi yapın ben pipoların akvaryumunuzda nasıl yer kaplayacağını bipmiyorum ona siz karar verin. Günde 2 kez yemleme yapın, ve az yem vermekden kaçının. Çok demiyorum, miktarınca verin diyorum. Yem azlığı yüzünden kavga ediyor olabilirler.
Bu dedikleeimin size maksimum maliyeti 700-800 tl olur. Akvaryumculuk pahalı bir hobi![/QUOTE]
Cevap için teşekkürler ama sorduğum sorulara net bir cevap yine alamadım. İçerisine kum ekleyin ve eklemeyin diye ikiye bölünmüş bir akvaryum dünyası var. Kum konusunu değerlendireceğim. Filtre zaten var içerisinde ve filtre suda dalgalandırma da yapıyor zaten. Yani oksijen durumuyla ilgili olmadığına eminim ama gözden kaçan bir şey olup olmadığını bilmiyorum. Az yemden kastım balık başına 1 tanecik gibi bir az değil. 2 dakika içerisinde bitirebilecekleri kadar bir yem veriyorum. Açlıktan değil fazla yemden ölen bir tür sonuçta. Yaklaşık 1,5-2 aydır da bu şekilde hiç böyle olmadılar. Yukarıda belirttiğim şekilde acaba hasta olabilirler mi ve yosun durumu için forum açtım.
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]Akvaryumdaki taşları çıkarın. En az 100 litre bir akvaryum alın. [/QUOTE]
Akvaryumda olan şeyler cam bilye ve dekorasyon, onlarla da zaman geçiriyorlar bunları çıkarttığımda dibe bile inmiyorlar. Ayrıca yukarıdaki yazımda bahsettiğim gibi şuan bırakın 100 lt bir akvaryumu 50 lt bile alamam ne yazık ki. Burası için yapılacak bir tavsiye istedim. Kaldı ki sorduğum soru ve verdiğim detaylara yeterli bir bilgi değil. Yine de sağolun.
[QUOTE=Kırımlı]Akvaryuma silis kum eklemenizi tavsite ederim. Balıklar kendilerini doğal bir ortamda hissetmeleri için. Hiçbir dekor malzemesi kullanmayın. Yüzücek alanları olsun. Pipo filtre takabilirsiniz, ucuzdurlar, akıntı fazla yapmazlar. Tek sorunları hava motoru istemeleri. Onu da alın bi zahmet canım 300 tl ye iyi birşey bulursunuz😀. Zaten akvaryumun hali hazırda hava taşına ihtiyacı var, pipo filitre bu sorunu çözer. 1 orta boy pipo, yada 2 küçük pipo alabilirsiniz. Fazla yer kaplamayacak şekilde rercihinizi yapın ben pipoların akvaryumunuzda nasıl yer kaplayacağını bipmiyorum ona siz karar verin. Günde 2 kez yemleme yapın, ve az yem vermekden kaçının. Çok demiyorum, miktarınca verin diyorum. Yem azlığı yüzünden kavga ediyor olabilirler.
Bu dedikleeimin size maksimum maliyeti 700-800 tl olur. Akvaryumculuk pahalı bir hobi![/QUOTE]
Cevap için teşekkürler ama sorduğum sorulara net bir cevap yine alamadım. İçerisine kum ekleyin ve eklemeyin diye ikiye bölünmüş bir akvaryum dünyası var. Kum konusunu değerlendireceğim. Filtre zaten var içerisinde ve filtre suda dalgalandırma da yapıyor zaten. Yani oksijen durumuyla ilgili olmadığına eminim ama gözden kaçan bir şey olup olmadığını bilmiyorum. Az yemden kastım balık başına 1 tanecik gibi bir az değil. 2 dakika içerisinde bitirebilecekleri kadar bir yem veriyorum. Açlıktan değil fazla yemden ölen bir tür sonuçta. Yaklaşık 1,5-2 aydır da bu şekilde hiç böyle olmadılar. Yukarıda belirttiğim şekilde acaba hasta olabilirler mi ve yosun durumu için forum açtım.
Japon Balıklarım Stres Olmuş Olabilir Mi?
Merhaba,
Balık beslemeye başlayalı çok uzun zaman olmadı. Yaklaşık 1,5 aydır Japon Balığı ile ilgileniyorum. Daha önce de burada foruma yazmış ve arkadaşın söylediklerini birebir uygulamıştım. Dün öğlene kadar herhangi bir anormallik yoktu. Balıklar gayet güzel bir şekilde yüzüyor, yem yiyor ve dışkıları da sağlıklı görünüyordu.
Ancak bir anda sanki bir şey olmuş gibi hepsi yüzmeyi bırakıp ya filtrenin altında ya da akvaryumun herhangi bir noktasında toplanıp birlikte durmaya başladılar. Ve hatta bazen birbirlerini kovalamaya başladılar. Bu neden oldu bilmiyorum ama uzun süredir akvaryumda yada balıklarımda böyle bir durum gözlemlememiştim. Ne yapabileceğimi de bilmiyorum.
Hatta 1 tane balığın sırt yüzgeci arada inik şekilde oluyor. Diğerlerinde bunu görmedim.
İç filtreyi ise günde 2-3 kez 30-40 dakika kadar çalıştırıyorum çünkü Japon Balığı için devamlı çalışması yorucu olur dediler.
Akvaryum ile ilgili bilgiler ise şöyle;
35 litrelik bir akvaryum,
4 japon balığı var,
Günde 1 kez az bir yem veriyorum,
4-5 günde bir kez %30 oranında su değişimi yapıyorum. (Min 5-6 gün dinlendirilmiş içme suyu ile)
İçerisinde kullandığım filtre ise;
Venus Aqua 2003F
240V 50/60 Hz 12W
F. Max: 600L/H
Bir de camlar çok hafif yosunlanıyor gibi, güneşten uzakta tutuyorum oldukça. Buna ne yapabilirim? Buna da bir cevap bulabilirsem sevinirim. [:?]
Daha önceki yazım;
https://www.akvaryum.com/Forum/japon_akvaryumunda_filtre_kullanimi_k1000233.asp?PID=6037378
Burada verilen bilgiyle birlikte filtreyi uzun cama yapıştırdım, yapay bitkileri ve deniz kabuğunu çıkarttım. Sonrasında 2 balık daha ekledim akvaryuma. 2 haftadır beraberler. Hiçbir şey de yoktu.
Desteğinizi bekliyorum.
(Not eklemek istiyorum; 4 japon balığı için şuan idare eder ama yetmeyecek bir akvaryum olduğunu biliyorum litre bazında. Ancak maddi imkanlardan dolayı şuan daha büyük bir akvaryum alamıyorum, camcıda da yaptırmam çok zor çünkü küçük bir yerleşim yerindeyim. Bunu göz önünde bulundurarak cevap verirseniz sevinirim. Yoksa ben de onlara kocaman bir alan yaratmayı isterdim...)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240737081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240737131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240737171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240738141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707241.jpg[/IMG][EDIT]LorisFarauros,2024-06-29 08:05:57[/EDIT]
Merhaba,
Balık beslemeye başlayalı çok uzun zaman olmadı. Yaklaşık 1,5 aydır Japon Balığı ile ilgileniyorum. Daha önce de burada foruma yazmış ve arkadaşın söylediklerini birebir uygulamıştım. Dün öğlene kadar herhangi bir anormallik yoktu. Balıklar gayet güzel bir şekilde yüzüyor, yem yiyor ve dışkıları da sağlıklı görünüyordu.
Ancak bir anda sanki bir şey olmuş gibi hepsi yüzmeyi bırakıp ya filtrenin altında ya da akvaryumun herhangi bir noktasında toplanıp birlikte durmaya başladılar. Ve hatta bazen birbirlerini kovalamaya başladılar. Bu neden oldu bilmiyorum ama uzun süredir akvaryumda yada balıklarımda böyle bir durum gözlemlememiştim. Ne yapabileceğimi de bilmiyorum.
Hatta 1 tane balığın sırt yüzgeci arada inik şekilde oluyor. Diğerlerinde bunu görmedim.
İç filtreyi ise günde 2-3 kez 30-40 dakika kadar çalıştırıyorum çünkü Japon Balığı için devamlı çalışması yorucu olur dediler.
Akvaryum ile ilgili bilgiler ise şöyle;
35 litrelik bir akvaryum,
4 japon balığı var,
Günde 1 kez az bir yem veriyorum,
4-5 günde bir kez %30 oranında su değişimi yapıyorum. (Min 5-6 gün dinlendirilmiş içme suyu ile)
İçerisinde kullandığım filtre ise;
Venus Aqua 2003F
240V 50/60 Hz 12W
F. Max: 600L/H
Bir de camlar çok hafif yosunlanıyor gibi, güneşten uzakta tutuyorum oldukça. Buna ne yapabilirim? Buna da bir cevap bulabilirsem sevinirim. [:?]
Daha önceki yazım;
https://www.akvaryum.com/Forum/japon_akvaryumunda_filtre_kullanimi_k1000233.asp?PID=6037378
Burada verilen bilgiyle birlikte filtreyi uzun cama yapıştırdım, yapay bitkileri ve deniz kabuğunu çıkarttım. Sonrasında 2 balık daha ekledim akvaryuma. 2 haftadır beraberler. Hiçbir şey de yoktu.
Desteğinizi bekliyorum.
(Not eklemek istiyorum; 4 japon balığı için şuan idare eder ama yetmeyecek bir akvaryum olduğunu biliyorum litre bazında. Ancak maddi imkanlardan dolayı şuan daha büyük bir akvaryum alamıyorum, camcıda da yaptırmam çok zor çünkü küçük bir yerleşim yerindeyim. Bunu göz önünde bulundurarak cevap verirseniz sevinirim. Yoksa ben de onlara kocaman bir alan yaratmayı isterdim...)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240737081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240737131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240737171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240738141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707241.jpg[/IMG][EDIT]LorisFarauros,2024-06-29 08:05:57[/EDIT]
Japon Akvaryumunda Filtre Kullanımı
Merhaba, öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Dediklerinize dikkat etmeye çalışacağım kesinlikle. İlk olarak akvaryumdaki yapay bitkileri çıkartıp filtreyi de dediğiniz gibi uzun cama yapıştırıp biraz daha yukarıya taşıyacağım. 2. bir yem konusunu ben de düşünüyordum ve bunu da göz önüne alacağım.
Akvaryumdaki bakteri kültürü konusunda da birkaç şey okumuştum bu sebeple buna elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Dediğiniz ürünlerden bir tanesini Petshop da önerdi onu da oradan alabilirim.
Çekvalfi de petshop filtrenin çok ses yaptığını söylediğim için verdi hava hortumuna takmam için. Bunu çıkartmalı mıyım? Ancak inanılmaz bir ses yapıyor. Önereceğiniz farklı bir şey varsa sevinirim. Video veya ses eklenebilse göstermek isterim.
Bunun dışında zemine kum koyma konusunda pek bilgim yok. Yani zemine kum koyduğumda suyu bulandırma durumu ya da temizlik konusunda ne yapabilirim bilmiyorum daha önce hiç kullanmadım. Ama bu kumla oynama konusunu da bir kaç yerde gördüm.
Son olarak da Japon balığının akvaryumuna ek olarak sizce vatoz yada çöpçü balığı alınır mı? Çöpçü için emin olamıyorum çünkü japonlar zaten çöpçü gibi buldukları her şeyi yiyebilen canlılar. Ama bu akvaryuma ekleyebileceğim bu tarz bir şey varsa bilmek isterim. Şimdiden teşekkürler.[EDIT]LorisFarauros,2024-06-11 13:14:23[/EDIT]
Merhaba, öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Dediklerinize dikkat etmeye çalışacağım kesinlikle. İlk olarak akvaryumdaki yapay bitkileri çıkartıp filtreyi de dediğiniz gibi uzun cama yapıştırıp biraz daha yukarıya taşıyacağım. 2. bir yem konusunu ben de düşünüyordum ve bunu da göz önüne alacağım.
Akvaryumdaki bakteri kültürü konusunda da birkaç şey okumuştum bu sebeple buna elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Dediğiniz ürünlerden bir tanesini Petshop da önerdi onu da oradan alabilirim.
Çekvalfi de petshop filtrenin çok ses yaptığını söylediğim için verdi hava hortumuna takmam için. Bunu çıkartmalı mıyım? Ancak inanılmaz bir ses yapıyor. Önereceğiniz farklı bir şey varsa sevinirim. Video veya ses eklenebilse göstermek isterim.
Bunun dışında zemine kum koyma konusunda pek bilgim yok. Yani zemine kum koyduğumda suyu bulandırma durumu ya da temizlik konusunda ne yapabilirim bilmiyorum daha önce hiç kullanmadım. Ama bu kumla oynama konusunu da bir kaç yerde gördüm.
Son olarak da Japon balığının akvaryumuna ek olarak sizce vatoz yada çöpçü balığı alınır mı? Çöpçü için emin olamıyorum çünkü japonlar zaten çöpçü gibi buldukları her şeyi yiyebilen canlılar. Ama bu akvaryuma ekleyebileceğim bu tarz bir şey varsa bilmek isterim. Şimdiden teşekkürler.[EDIT]LorisFarauros,2024-06-11 13:14:23[/EDIT]
Japon Akvaryumunda Filtre Kullanımı
[:?]Merhaba, yaklaşık 1 aydır Japon Balığı bakmaktayım. 2 tane Japon balığım için yaklaşık 30-35 LT olan bir akvaryum ve içerisine de bir filtre aldım. Su değişimini hafta 1 %30 oranında yapıp her gün sabah 09:00 akşam 21:00 saatlerinde düzenli olarak az az yem veriyorum. Yemi de filtreyi de balıkları aldığım Petshop önerdi. Çok profesyonel olmadığım için de kabul ettim. Ancak bir tanıdığımız bu filtrenin çok hızlı olduğunu ve balıkları yoracağını söyledi. Yemin doğru olup olmadığını bilmiyorum. [:?] Filtredeki akış hızını düşürmek için bir yöntem var mıdır? Ve önerebileceğiniz farklı bir şey var mıdır? Sırf yorulmamaları için günde aralıklı olarak toplamda 2-3 saat ancak çalıştırıyorum. Destek olursanız sevinirim. Akvaryumun, filtrenin ve yemin görsellerini de ekleyeceğim. Çok ses olmasın diye hortumunda susturucu da mevcut. [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241705141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241706261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707241.jpg[/IMG]
[:?]Merhaba, yaklaşık 1 aydır Japon Balığı bakmaktayım. 2 tane Japon balığım için yaklaşık 30-35 LT olan bir akvaryum ve içerisine de bir filtre aldım. Su değişimini hafta 1 %30 oranında yapıp her gün sabah 09:00 akşam 21:00 saatlerinde düzenli olarak az az yem veriyorum. Yemi de filtreyi de balıkları aldığım Petshop önerdi. Çok profesyonel olmadığım için de kabul ettim. Ancak bir tanıdığımız bu filtrenin çok hızlı olduğunu ve balıkları yoracağını söyledi. Yemin doğru olup olmadığını bilmiyorum. [:?] Filtredeki akış hızını düşürmek için bir yöntem var mıdır? Ve önerebileceğiniz farklı bir şey var mıdır? Sırf yorulmamaları için günde aralıklı olarak toplamda 2-3 saat ancak çalıştırıyorum. Destek olursanız sevinirim. Akvaryumun, filtrenin ve yemin görsellerini de ekleyeceğim. Çok ses olmasın diye hortumunda susturucu da mevcut. [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241705141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241706261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707241.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
