ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mehmet345467
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mart 2025 01:07
Son Ziyaret:
25 Haziran 2025 11:11
Toplam Mesaj:
12 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet özdin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet özdin
SON 10 MESAJI
Isıtıcı Sorunu
[QUOTE=TylerDurden*]
Merhaba, kumla temasi catlatabilir. Bir tane boru tarzi birseyi kesin tabana yerlestirin en azindan temasi kesersiniz. İcine girecek sekilde etrafi boş kalir, temas olmaz en azindan.[/QUOTE]
Peki yatay şekilde konumlandırabilir miyim ?
[QUOTE=TylerDurden*]
Merhaba, kumla temasi catlatabilir. Bir tane boru tarzi birseyi kesin tabana yerlestirin en azindan temasi kesersiniz. İcine girecek sekilde etrafi boş kalir, temas olmaz en azindan.[/QUOTE]
Peki yatay şekilde konumlandırabilir miyim ?
Isıtıcı Sorunu
Merhabalar akvaryumum için eihem ın 300 wattlık ısıtıcısını aldım. Akvaryumun boyunu hesaba kattım ama taban kumunu unutmuşum kumun üzerine koyduğumda minimum su seviyesinden yukarıda kalıyor onun için 7cm lik bir kısmını kuma saplamak zorunda kaldım çapraz koyayım dedim ama çok kötü bir görüntü oldu sizce kumla bu teması sorun çıkarır mı ?
Merhabalar akvaryumum için eihem ın 300 wattlık ısıtıcısını aldım. Akvaryumun boyunu hesaba kattım ama taban kumunu unutmuşum kumun üzerine koyduğumda minimum su seviyesinden yukarıda kalıyor onun için 7cm lik bir kısmını kuma saplamak zorunda kaldım çapraz koyayım dedim ama çok kötü bir görüntü oldu sizce kumla bu teması sorun çıkarır mı ?
Akvaryumda Sarartı
[QUOTE=Orhan76]
Hiç şüphesiz su sirkülasyonu açısından daha faydalı olacaktır, bir de haftalık su değişim oranlarını biraz yüksek tutarsanız zamanla toparlanacaktır.[/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim bilgilendirmeleriniz için
[:iyi:]
[QUOTE=Orhan76]
Hiç şüphesiz su sirkülasyonu açısından daha faydalı olacaktır, bir de haftalık su değişim oranlarını biraz yüksek tutarsanız zamanla toparlanacaktır.[/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim bilgilendirmeleriniz için
[:iyi:]
Akvaryumda Sarartı
[QUOTE=Orhan76]
Kuruma durumuna bağlı olarak bir kaç hafta veya bir kaç ay sürebilir. Hiç istemiyorsanız direkt çıkartın ama kişisel tavsiyem görsellik açısından tankınızda kalması yönündedir.[/QUOTE]
Evet ben de çok beğeniyorum görüntüsünü çıkarmayı düşünmüyorum. Peki dış filtre bu döngüyü hızlandırır mı ? Fluval 407 kullanıyorum.
[QUOTE=Orhan76]
Kuruma durumuna bağlı olarak bir kaç hafta veya bir kaç ay sürebilir. Hiç istemiyorsanız direkt çıkartın ama kişisel tavsiyem görsellik açısından tankınızda kalması yönündedir.[/QUOTE]
Evet ben de çok beğeniyorum görüntüsünü çıkarmayı düşünmüyorum. Peki dış filtre bu döngüyü hızlandırır mı ? Fluval 407 kullanıyorum.
Akvaryumda Sarartı
Sürekli devam eder mi ?[QUOTE=Orhan76]
Muhtemelen Flame dallarınızı suya salınım yaparak sarartıyordur, sık rastlanan bir durumdur.[/QUOTE]
Sürekli devam eder mi ?[QUOTE=Orhan76]
Muhtemelen Flame dallarınızı suya salınım yaparak sarartıyordur, sık rastlanan bir durumdur.[/QUOTE]
Akvaryumda Sarartı
Herkese merhabalar aklımdaki daha önceki açtığım konu da akvaryum için tavsiyelerinizi almıştım sonunda akvaryumumu kurdum [:D]
Yaklaşık 5-6 gün oldu. İlk günler bakteri kültürü kullandım 3 gün boyunca sonrasında bir bulanıklık ve sarartı oluşmaya başladı 3 günün sonunda. Bugün baktığım bulanıklık tamamen gitmeye yaklaşmıştı ama sarartı halen devam ediyor sebebi ne olabilir akvaryum ve içeriğini aşağıya yazıyorum.
100*40*50 extra clear tank
Hagen siyah kum
Pagoda stone kayalar
Flame dalları
Canlı olarak;
(Suyu deneme amaçlı canlılar değişecek)
1 adet beta
3 adet cardinal tetra
6 adet elma salyangozu
2 adet nerite salyangozu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256177/120320251042291.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256177/120320251043371.jpg[/IMG]
Yardımlarınızı bekliyorum iyi forumlar..
Herkese merhabalar aklımdaki daha önceki açtığım konu da akvaryum için tavsiyelerinizi almıştım sonunda akvaryumumu kurdum [:D]
Yaklaşık 5-6 gün oldu. İlk günler bakteri kültürü kullandım 3 gün boyunca sonrasında bir bulanıklık ve sarartı oluşmaya başladı 3 günün sonunda. Bugün baktığım bulanıklık tamamen gitmeye yaklaşmıştı ama sarartı halen devam ediyor sebebi ne olabilir akvaryum ve içeriğini aşağıya yazıyorum.
100*40*50 extra clear tank
Hagen siyah kum
Pagoda stone kayalar
Flame dalları
Canlı olarak;
(Suyu deneme amaçlı canlılar değişecek)
1 adet beta
3 adet cardinal tetra
6 adet elma salyangozu
2 adet nerite salyangozu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256177/120320251042291.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256177/120320251043371.jpg[/IMG]
Yardımlarınızı bekliyorum iyi forumlar..
Armatür Önerisi
Merhabalar 100*50*40 ebatlarında ultra clear bitikili tankıma ilerisi için co2 düşünüyorum. armatür önerisi verebilirmisiniz ? Gün ışığına yakın renklerde olursa daha iyi olur.
Merhabalar 100*50*40 ebatlarında ultra clear bitikili tankıma ilerisi için co2 düşünüyorum. armatür önerisi verebilirmisiniz ? Gün ışığına yakın renklerde olursa daha iyi olur.
Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=ercane]Bence kurulum safhasında çok acele etmeden azot döngüsünün oluşmasına dikkat ederek planlamanızı yapın. Bol bitkili olacaksa tabanı biraz zenginleştirebilirsiniz. Balıkları koymakta acele etmeyin (eğer seachem stability tarzı bir ürün kullanmayacaksanız), tek seferde 100 tane tetra girmektense imkanınız varsa azar azar alıp tanka koyarsınız. Armatür olayı tamamen bakacağınız bitkilere bağlı, gelecekte co2 kullanmayı düşünecek misiniz o da önemli. Sizin yerinizde olsam böyle bir tank ve filtreye yatırım yaptıysam ilerde co2 de kullanabileceğimi düşünerek armatüre iyi bir yatırım yapardım, başlangıçta akıllı prizle aydınlatma süresini düşükten başlatarak ve bol bitki koymaya çalışarak yosun sorunu da minimize edilebilir. Ama en önemli nokta sabır, çok araştırma yapıp çok düşünüp kurulumu iyi planlamak ve bu plana riayet etmek başarının anahtarı.[/QUOTE]
Evet ilerleyen dönemlerde co2 düşünüyorum. powerledlerin hi-tec akvaryumlarda daha iyi iş yaptığını okudum bir çok yerde ama minimum olarak 4-5 bin civarından başlıyor. Creaqua serisinde e- line ürünü 90 cm hoşum gitti ama yeterliliği konusunda emin değilim. Armatürlerin geneline baktığımda seyir hizasından akvaryuma bakıldığında suda ve armatürde ledlerin nokta nokta renkleri görünüyor ve görüntü hiç hoşuma gitmedi. Creaqua ve üst segment powerledlerde buzlu pleksi kullanılmış sanırım ve cri değerleri 93 gün ışığı etkisini güzel yansıttığını okudum. Tek şüphem 50 cm yükseklik bitkiler için problem yapar mı ? İleriye dönük co2 de düşünürsem eğer önerebileceğiniz armatürler nedir ?
[QUOTE=Bettacifaho]
Bencede ilk etapta yavaş yavaş eklemeler yaparsanız daha öngörülebilir olur. Bir anda 100 tane balık koymak akvaryumunuzun kapasitesinin üzerinde de kalabilir altında da. Akvaryumunuzun kaldırabilecek kapasitesini yavaş yavaş balık sayısını arttırarak öğrenmeniz daha iyi olur bence. Çünkü sonra balığı vermeye çalışmak daha zor oluyor geri verilmek istenilmiyor açıkcası. [/QUOTE]
Evet tek seferde eklemek düşününce bana da pek mantıklı gelmedi teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.
Up
[QUOTE=ercane]Bence kurulum safhasında çok acele etmeden azot döngüsünün oluşmasına dikkat ederek planlamanızı yapın. Bol bitkili olacaksa tabanı biraz zenginleştirebilirsiniz. Balıkları koymakta acele etmeyin (eğer seachem stability tarzı bir ürün kullanmayacaksanız), tek seferde 100 tane tetra girmektense imkanınız varsa azar azar alıp tanka koyarsınız. Armatür olayı tamamen bakacağınız bitkilere bağlı, gelecekte co2 kullanmayı düşünecek misiniz o da önemli. Sizin yerinizde olsam böyle bir tank ve filtreye yatırım yaptıysam ilerde co2 de kullanabileceğimi düşünerek armatüre iyi bir yatırım yapardım, başlangıçta akıllı prizle aydınlatma süresini düşükten başlatarak ve bol bitki koymaya çalışarak yosun sorunu da minimize edilebilir. Ama en önemli nokta sabır, çok araştırma yapıp çok düşünüp kurulumu iyi planlamak ve bu plana riayet etmek başarının anahtarı.[/QUOTE]
Evet ilerleyen dönemlerde co2 düşünüyorum. powerledlerin hi-tec akvaryumlarda daha iyi iş yaptığını okudum bir çok yerde ama minimum olarak 4-5 bin civarından başlıyor. Creaqua serisinde e- line ürünü 90 cm hoşum gitti ama yeterliliği konusunda emin değilim. Armatürlerin geneline baktığımda seyir hizasından akvaryuma bakıldığında suda ve armatürde ledlerin nokta nokta renkleri görünüyor ve görüntü hiç hoşuma gitmedi. Creaqua ve üst segment powerledlerde buzlu pleksi kullanılmış sanırım ve cri değerleri 93 gün ışığı etkisini güzel yansıttığını okudum. Tek şüphem 50 cm yükseklik bitkiler için problem yapar mı ? İleriye dönük co2 de düşünürsem eğer önerebileceğiniz armatürler nedir ?
[QUOTE=Bettacifaho]
Bencede ilk etapta yavaş yavaş eklemeler yaparsanız daha öngörülebilir olur. Bir anda 100 tane balık koymak akvaryumunuzun kapasitesinin üzerinde de kalabilir altında da. Akvaryumunuzun kaldırabilecek kapasitesini yavaş yavaş balık sayısını arttırarak öğrenmeniz daha iyi olur bence. Çünkü sonra balığı vermeye çalışmak daha zor oluyor geri verilmek istenilmiyor açıkcası. [/QUOTE]
Evet tek seferde eklemek düşününce bana da pek mantıklı gelmedi teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.
Up
Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=casplock]Sünger, seramik, biyolojik malzemeler ve elyaf kullanıldığında debi %30-40 kadar düşebilir.
Kullanım süresi arttıkça ve malzemeler kirlendikçe debi daha da azalır.
Fluval 407 için gerçekçi debi tahmini:
Boş çalıştırıldığında: 1450 L/h
Filtre malzemeleri eklendiğinde (temizken): 850-1000 L/h
Filtreler kirlendiğinde: 600-800 L/h
İdeal dış filtre debisi, akvaryum hacminin en az 4-5 katı olmalıdır.
200 litre için en az 800-1000 L/h debi gerekiyor.
Fluval 407’yi filtre malzemeleriyle kullandığında gerçek debisi 850-1000 L/h civarında olacağından, 200 litrelik akvaryum için gayet uygun olacaktır.
Elyafı çok sıkı yaparsanız debi biraz daha düşebilir.
Akvaryumunuzun ölçüleri doğruysa 200lt lik tabi dekorlarla kumla hacim azalacaktır. [/QUOTE]
Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim debiyi çok problem etmiyorum dış filtre üzerindeki vanadan debi ayarı yapılabiliyormuş. Şuan kafama takılan doğru armatür seçimi ve tankın canlı yükünün nasıl olacağı yaklaşık 100 cardinal tetra ve bir kaç adet çöpçü ve karidesle birlikte …
[QUOTE=casplock]Sünger, seramik, biyolojik malzemeler ve elyaf kullanıldığında debi %30-40 kadar düşebilir.
Kullanım süresi arttıkça ve malzemeler kirlendikçe debi daha da azalır.
Fluval 407 için gerçekçi debi tahmini:
Boş çalıştırıldığında: 1450 L/h
Filtre malzemeleri eklendiğinde (temizken): 850-1000 L/h
Filtreler kirlendiğinde: 600-800 L/h
İdeal dış filtre debisi, akvaryum hacminin en az 4-5 katı olmalıdır.
200 litre için en az 800-1000 L/h debi gerekiyor.
Fluval 407’yi filtre malzemeleriyle kullandığında gerçek debisi 850-1000 L/h civarında olacağından, 200 litrelik akvaryum için gayet uygun olacaktır.
Elyafı çok sıkı yaparsanız debi biraz daha düşebilir.
Akvaryumunuzun ölçüleri doğruysa 200lt lik tabi dekorlarla kumla hacim azalacaktır. [/QUOTE]
Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim debiyi çok problem etmiyorum dış filtre üzerindeki vanadan debi ayarı yapılabiliyormuş. Şuan kafama takılan doğru armatür seçimi ve tankın canlı yükünün nasıl olacağı yaklaşık 100 cardinal tetra ve bir kaç adet çöpçü ve karidesle birlikte …
Akvaryum Kurulumu
Öncelikle merhabalar forumda yeniyim akvaryum hobisine de yeni başladım. Tasarım akvaryumlar çok hoşuma gidiyordu kendimce amatör bir araştırma yapıp bir tank ve dış filtre seçimi yaptım. Besleyeceğim balık türleri ve tank kurulumu konusunda yardımlarınıza ihtiyacım var şöyle ki;
Tank boyutu: 100*50*40 ultra clear cama cam
Tank yaşı: Yeni kurulum
Dış filtre: fluval 407 (sıfır)
Canlı türleri: cardinal tetra , çöpçü, karides
Bitki türleri: moss , sessilis, annubias
Dekor ürünleri: yati kökü , gnays yada goby kayası
Zemin: hagen siyah kum
Bu ürünleri kullanmayı düşünüyorum. Fluval 407 için sirkülasyonun çok olacağını düşündüm ama üzerinde ayarlama yapılabiliyormuş ayrıca şeffaf emiş ve basış boruları da dış filtre hortum çaplarına uyumlu olarak buldum. Canlı yükü ve bitkiler için gerekli ve yeterli armatür henüz seçemedim. Tetra grubunu sürü halindeki seyirlerini sevdiğim için tercih ettim ama bu görüntüyü yakalamak için yaklaşık 100 civarında olması gerektiğini düşündüm. Karides ve çöpçüleri de hesaba kattığımızda tank için bu yük fazlamıdır bilemiyorum. Ve armatür konusunda da 50 cm yükseklik için, bitki sağlığı ve çok yosun kaplamaması için ne tür bir armatür kullanabilirim armatürk markası üzerinden öneri verebilirseniz sevinirim. İyi forumlar.
Öncelikle merhabalar forumda yeniyim akvaryum hobisine de yeni başladım. Tasarım akvaryumlar çok hoşuma gidiyordu kendimce amatör bir araştırma yapıp bir tank ve dış filtre seçimi yaptım. Besleyeceğim balık türleri ve tank kurulumu konusunda yardımlarınıza ihtiyacım var şöyle ki;
Tank boyutu: 100*50*40 ultra clear cama cam
Tank yaşı: Yeni kurulum
Dış filtre: fluval 407 (sıfır)
Canlı türleri: cardinal tetra , çöpçü, karides
Bitki türleri: moss , sessilis, annubias
Dekor ürünleri: yati kökü , gnays yada goby kayası
Zemin: hagen siyah kum
Bu ürünleri kullanmayı düşünüyorum. Fluval 407 için sirkülasyonun çok olacağını düşündüm ama üzerinde ayarlama yapılabiliyormuş ayrıca şeffaf emiş ve basış boruları da dış filtre hortum çaplarına uyumlu olarak buldum. Canlı yükü ve bitkiler için gerekli ve yeterli armatür henüz seçemedim. Tetra grubunu sürü halindeki seyirlerini sevdiğim için tercih ettim ama bu görüntüyü yakalamak için yaklaşık 100 civarında olması gerektiğini düşündüm. Karides ve çöpçüleri de hesaba kattığımızda tank için bu yük fazlamıdır bilemiyorum. Ve armatür konusunda da 50 cm yükseklik için, bitki sağlığı ve çok yosun kaplamaması için ne tür bir armatür kullanabilirim armatürk markası üzerinden öneri verebilirseniz sevinirim. İyi forumlar.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
