ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
beatlemaniac
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Aralık 2008 00:23
Son Ziyaret:
29 Ekim 2023 01:09
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkin Birol
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berkin Birol
SON 10 MESAJI
ilk çiklit akvaryumu
Fiyatları o kadar da yüksek değilmiş gerçekten, alınabilir. Akvaryumu kurup da balık aşamasına gelince son kararı vereceğim herhalde. Brikardi ile demasoni arasında kaldım şimdi de:)
Radinant 2008-12-29 01:54:51
Fiyatları o kadar da yüksek değilmiş gerçekten, alınabilir. Akvaryumu kurup da balık aşamasına gelince son kararı vereceğim herhalde. Brikardi ile demasoni arasında kaldım şimdi de:)
akvaryum etrafına strafor
Evet Barış Bey, ben de 1 çift brikardi ya da 1e3d gibi bir oran düşünüyordum. Bir tanıdığım 1e1d koyarsam erkeğin dişiyi çok hırpalayacağını söylemişti. 1e5d önerdi o ama akvaryum bence o kadarını kaldırmaz, 1e3d yapmayı planlıyorum bakalım inşallah sorun çıkarmazlar.
Evet Barış Bey, ben de 1 çift brikardi ya da 1e3d gibi bir oran düşünüyordum. Bir tanıdığım 1e1d koyarsam erkeğin dişiyi çok hırpalayacağını söylemişti. 1e5d önerdi o ama akvaryum bence o kadarını kaldırmaz, 1e3d yapmayı planlıyorum bakalım inşallah sorun çıkarmazlar.
akvaryum etrafına strafor
Peki köpük önüne fon resmi yapıştırmalı mıyım, yoksa beyaz köpük tek başına olabilir mi?
Akvaryumun üstünü kapamak başlı başına bir iş olabilir ama deneyeceğim onu da tavsiyelerinizi gözönünde bulundurup.
Edit: Bu arada akvaryum odamda bulunuyor, soğuk bir ortamda değil yani. Ama yine de oda sıcaklığı akvaryumdan az olacağından izolasyona yönelmek istedim.beatlemaniac 2008-12-28 14:38:11
Peki köpük önüne fon resmi yapıştırmalı mıyım, yoksa beyaz köpük tek başına olabilir mi?
Akvaryumun üstünü kapamak başlı başına bir iş olabilir ama deneyeceğim onu da tavsiyelerinizi gözönünde bulundurup.
Edit: Bu arada akvaryum odamda bulunuyor, soğuk bir ortamda değil yani. Ama yine de oda sıcaklığı akvaryumdan az olacağından izolasyona yönelmek istedim.
akvaryum etrafına strafor
65 litre bir akvaryumum var ve yeniden kurmaya niyetlendim. Çiklit besleyeceğim kısmetse. Balık için gerekli bilgileri ayrıca sormuştum forumda, ancak akvaryumu köpük ile kaplamak üzerine birkaç mesaj görmüştüm, boş duracağıma yapayim dedim.
Arka ve yan duvarlarını köpükle kapatayim diyorum bir nebze izolasyon sağlaması açısından. Bir faydası olur mu? akvaryumların 3 çevresi kapalı olursa balıkların daha rahat olduğunu okumuştum çok zaman önce. Bu bilgi doğru mudur? Sadece ön cephesi açık kalsa akvaryumun ve diğer 3 cepheye dış taraftan 1 cm kalınlığında köpük yapıştırsam nasıl olur?
Son olarak arka plan için bir fotoğrafım yok, sadece beyaz hali ile köpük mü yapıştırsam yoksa bir yerden arkaplan fotoğrafı mı bulsam öncesinde (3 cephe için de)
Brikardi beslemeyi düşünüyorum, bilmiyorum yorumlar balığa göre değişir mi?
Akvaryum da 85*30*30 cm civarında kabaca
Yorumlar için şimdiden teşekkkürler.
65 litre bir akvaryumum var ve yeniden kurmaya niyetlendim. Çiklit besleyeceğim kısmetse. Balık için gerekli bilgileri ayrıca sormuştum forumda, ancak akvaryumu köpük ile kaplamak üzerine birkaç mesaj görmüştüm, boş duracağıma yapayim dedim.
Arka ve yan duvarlarını köpükle kapatayim diyorum bir nebze izolasyon sağlaması açısından. Bir faydası olur mu? akvaryumların 3 çevresi kapalı olursa balıkların daha rahat olduğunu okumuştum çok zaman önce. Bu bilgi doğru mudur? Sadece ön cephesi açık kalsa akvaryumun ve diğer 3 cepheye dış taraftan 1 cm kalınlığında köpük yapıştırsam nasıl olur?
Son olarak arka plan için bir fotoğrafım yok, sadece beyaz hali ile köpük mü yapıştırsam yoksa bir yerden arkaplan fotoğrafı mı bulsam öncesinde (3 cephe için de)
Brikardi beslemeyi düşünüyorum, bilmiyorum yorumlar balığa göre değişir mi?
Akvaryum da 85*30*30 cm civarında kabaca
Yorumlar için şimdiden teşekkkürler.
filtre
İnşallah:) Biraz zaman alabilir gerçi, sadece akvaryum var şu anda, araştırma aşamasındayım hala:)
Bu arada çiklitler için kayalardan oluşan bir dekor oluşturmalıyım galiba genel olarak. Bazı mesajlarda çiklitlerin kumla oynarken kayaların devrilmelerine neden olduklarını falan okudum, kayaları birbirlerine akvaryum silikonu alıp da sabitlemek gerekli midir?
Balık olarak brikardi, sarı veya snow prenses, demasoni tavsiyeleri gelmişti akvaryum boyutu için.
İnşallah:) Biraz zaman alabilir gerçi, sadece akvaryum var şu anda, araştırma aşamasındayım hala:)
Bu arada çiklitler için kayalardan oluşan bir dekor oluşturmalıyım galiba genel olarak. Bazı mesajlarda çiklitlerin kumla oynarken kayaların devrilmelerine neden olduklarını falan okudum, kayaları birbirlerine akvaryum silikonu alıp da sabitlemek gerekli midir?
Balık olarak brikardi, sarı veya snow prenses, demasoni tavsiyeleri gelmişti akvaryum boyutu için.
filtre
Barış Bey ve Erdem Bey, ikinize de yorum ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.
Barış Bey ve Erdem Bey, ikinize de yorum ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.
filtre
O zaman iç fitrede karar kılacaksam bütçeyi biraz zorlayıp Eheim 2008 ya da 2010 almakta fayda var. 2008 yeterli olacaktır gibime geliyor, çünkü zaten kum ve kayalar v.s. gelince akvaryum hacmi 55-60 litreye inecek, ne dersiniz?
Temizliği de rahat galiba Eheim iç filtrelerin, sadece tepe kısmı söküldüğünden dolayı. Eheim filtrelerin sünger fiyatları ne kadar oluyor tahminen?
Şelale filtrelerin iç filtreye göre bir artısı eksisi var mıdır peki? Ufak bir dış filtre gibi davrandığı aklıma kalmış yanlış hatırlamıyorsam. Şelale filtrenin bir iç filtre kadar mekanik temizlik yapmadığını da okumuştum galiba. Son olarak şelale filtre tek filtre olarak kullanılabilir mi?
O zaman iç fitrede karar kılacaksam bütçeyi biraz zorlayıp Eheim 2008 ya da 2010 almakta fayda var. 2008 yeterli olacaktır gibime geliyor, çünkü zaten kum ve kayalar v.s. gelince akvaryum hacmi 55-60 litreye inecek, ne dersiniz?
Temizliği de rahat galiba Eheim iç filtrelerin, sadece tepe kısmı söküldüğünden dolayı. Eheim filtrelerin sünger fiyatları ne kadar oluyor tahminen?
Şelale filtrelerin iç filtreye göre bir artısı eksisi var mıdır peki? Ufak bir dış filtre gibi davrandığı aklıma kalmış yanlış hatırlamıyorsam. Şelale filtrenin bir iç filtre kadar mekanik temizlik yapmadığını da okumuştum galiba. Son olarak şelale filtre tek filtre olarak kullanılabilir mi?
filtre
65 litrelik bir akvaryumum var, 4-5 sene aradan sonra yeniden kuracağım kısmetse. Çiklit beslemek istiyorum, filtre seçiminde kararsız kaldım. Atman 201F alayim diyordum ancak acaba biraz kendimi zorlayıp Eheim iç filtre ya da bir dış filtre mi alsam?
Benim için en önemli kıstas sessizlik olacak akvaryum odamda olduğundan dolayı.
Bir de şelale filtre seçeneği var galiba, şelale filtre hakkında da çok bilgili değilim. Tek başına şelale filtre kullanılabilir mi ve şelale filtre adı gibi şelale şeklinde mi çalışıyor:) Öyle ise şırıl şırıl ses yapacağından tercihler dışına çıkmış olacak anında:)
TÜm tavsiye ve bilgiler için şimdiden teşekkürler.
65 litrelik bir akvaryumum var, 4-5 sene aradan sonra yeniden kuracağım kısmetse. Çiklit beslemek istiyorum, filtre seçiminde kararsız kaldım. Atman 201F alayim diyordum ancak acaba biraz kendimi zorlayıp Eheim iç filtre ya da bir dış filtre mi alsam?
Benim için en önemli kıstas sessizlik olacak akvaryum odamda olduğundan dolayı.
Bir de şelale filtre seçeneği var galiba, şelale filtre hakkında da çok bilgili değilim. Tek başına şelale filtre kullanılabilir mi ve şelale filtre adı gibi şelale şeklinde mi çalışıyor:) Öyle ise şırıl şırıl ses yapacağından tercihler dışına çıkmış olacak anında:)
TÜm tavsiye ve bilgiler için şimdiden teşekkürler.
ilk çiklit akvaryumu
Djechrem, tavsiye için teşekkürler. Demasoni diye arattım Google da, mavi siyah çizgili bir balık olarak karşıma çıktı, Malawi Zebra diye geçen türmüş. Görünüşü gerçekten harikulade bir balık ama biraz ender rastlanan bir tür olduğu, dolayısı ile fiyatının yüksek olduğu yazıyordu 1-2 sayfada.
Sarı ve snow prensesler de oldukça güzeller, onların fiyatları hakkında bir bilgim yok.
Şöyle birşey yapılabilir mi acaba, mesela bir çift snow prenses yanına bir çift sarı prenses, ya da bir demasoni çifti ile bir prenses çifti. Yoksa tek tür akvaryumu daha mı iyidir?
Bir de elimdeki 20şer cmlik minareler bu balıklar için uygun olur mu?
Durmuş Bey, sizin tavsiyeniz için de teşekkürler. Foruma gecen gün kayıt oldum, benim akvaryumum boyumdaki akvaryumlar için hangi balıkların tercih edildiğini araştırırken ilk gözüme çarpan balık Brikardi idi. Brikardi'nin de görünüşü çok güzel ve yavrularını en iyi koruyan türlerden biri olduğu yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Sayı olarak 1 çiftte mi kalmalıyım?
Bir de genel bir soru olarak, akvaryum içinde tek çift balık olunca, gelen nesillerde problem çıkabilir mi? Yani ileride büyüyen yavruları ile çiftleşen ebeveynler nedeniyle gariplikler oluşabilir mı? 1 yerine 2 çift balık sahibi olsak bu bir derece engellenir gibime geliyor ama tecrübem olmadığı için sadece mantık yürütebiliyorum.
Son olarak bu iki tavsiye için de, akvaryumdaki tek balık türleri bunlar mı olmalı, yanlarına vatoz ya da çöpçü balıkları gibi balıklardan konmalı mıdır, ya da koyulabilir mi?
Yorum yazan herkese tekrardan teşekkürler, iyi günler.
Djechrem, tavsiye için teşekkürler. Demasoni diye arattım Google da, mavi siyah çizgili bir balık olarak karşıma çıktı, Malawi Zebra diye geçen türmüş. Görünüşü gerçekten harikulade bir balık ama biraz ender rastlanan bir tür olduğu, dolayısı ile fiyatının yüksek olduğu yazıyordu 1-2 sayfada.
Sarı ve snow prensesler de oldukça güzeller, onların fiyatları hakkında bir bilgim yok.
Şöyle birşey yapılabilir mi acaba, mesela bir çift snow prenses yanına bir çift sarı prenses, ya da bir demasoni çifti ile bir prenses çifti. Yoksa tek tür akvaryumu daha mı iyidir?
Bir de elimdeki 20şer cmlik minareler bu balıklar için uygun olur mu?
Durmuş Bey, sizin tavsiyeniz için de teşekkürler. Foruma gecen gün kayıt oldum, benim akvaryumum boyumdaki akvaryumlar için hangi balıkların tercih edildiğini araştırırken ilk gözüme çarpan balık Brikardi idi. Brikardi'nin de görünüşü çok güzel ve yavrularını en iyi koruyan türlerden biri olduğu yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Sayı olarak 1 çiftte mi kalmalıyım?
Bir de genel bir soru olarak, akvaryum içinde tek çift balık olunca, gelen nesillerde problem çıkabilir mi? Yani ileride büyüyen yavruları ile çiftleşen ebeveynler nedeniyle gariplikler oluşabilir mı? 1 yerine 2 çift balık sahibi olsak bu bir derece engellenir gibime geliyor ama tecrübem olmadığı için sadece mantık yürütebiliyorum.
Son olarak bu iki tavsiye için de, akvaryumdaki tek balık türleri bunlar mı olmalı, yanlarına vatoz ya da çöpçü balıkları gibi balıklardan konmalı mıdır, ya da koyulabilir mi?
Yorum yazan herkese tekrardan teşekkürler, iyi günler.
ilk çiklit akvaryumu
Merhabalar, 4-5 sene öncesinde 1-2 sene süresince canlı doğuran beslemiş bir akvaryumcu olarak, köşede boş duran akvaryumumu yeniden kurmaya karar verdim. Ancak bu sefer çiklit bakmak istiyorum, tavsiyelerinizi bekliyorum:)
Akvaryum içten içe ölçülerle yapılan hesapla yaklaşık 65 litre, ancak boş hali ile böyle, kum v.s. koyunca 55-60 litre civarına inecek herhalde. 85 cm uzunluğu 33 cm yüksekliği var. Eski iç filtrem sesli çalıştığı için yeni bir Atman iç filtre almaya karar verdim. Bunun dışında ısıtıcım ve bir iki dekor parçam var. Dekor olarak da bir kaya, bir mercan, bir tane seramik çanaklardan bulunuyor elimde. Bunlara ek olarak 20şer cmlik büyük minarelerden iki adet mevcut.
Elimde hava motoru ve hava taşı da var, ancak hava motoru ses çıkaran bir cihaz olduğundan kullanmak istemiyorum, en azından geceleri.
Elimdekiler bunlar, kumu bile yeniden alacağım eski kumu bulamadığımdan. Hem böylece herşeyi en baştan çiklit akvaryumuna göre oluştururum diyorum.
Öncelikle balık tavsiyesi rica edeceğim sizlerden(hangi tür, kaç adet), bunun yanında malzeme (ne tip kum, dekor v.s.), bitki tavsiyesi gelirse de hayır demem:)
Bir iki de ufak sorum olacak bunlar dışında.
Çiklit akvaryumuna ağaçlardan konur mu?(PH'ı düşürüp suyu yumuşatıyor galiba yanlış hatırlamadıysam. Bu çiklit için ters bir durum mudur?)
Midye. Suyu temizlediği, nitratı düşürdüğü şeklinde yazılar okudum. Bir çiklit akvaryumuna konabilir mi, bu boyda bir akvaryuma kaç tane konmalıdır?
Zaman ayıran herkese şimdiden teşekkürler.
Merhabalar, 4-5 sene öncesinde 1-2 sene süresince canlı doğuran beslemiş bir akvaryumcu olarak, köşede boş duran akvaryumumu yeniden kurmaya karar verdim. Ancak bu sefer çiklit bakmak istiyorum, tavsiyelerinizi bekliyorum:)
Akvaryum içten içe ölçülerle yapılan hesapla yaklaşık 65 litre, ancak boş hali ile böyle, kum v.s. koyunca 55-60 litre civarına inecek herhalde. 85 cm uzunluğu 33 cm yüksekliği var. Eski iç filtrem sesli çalıştığı için yeni bir Atman iç filtre almaya karar verdim. Bunun dışında ısıtıcım ve bir iki dekor parçam var. Dekor olarak da bir kaya, bir mercan, bir tane seramik çanaklardan bulunuyor elimde. Bunlara ek olarak 20şer cmlik büyük minarelerden iki adet mevcut.
Elimde hava motoru ve hava taşı da var, ancak hava motoru ses çıkaran bir cihaz olduğundan kullanmak istemiyorum, en azından geceleri.
Elimdekiler bunlar, kumu bile yeniden alacağım eski kumu bulamadığımdan. Hem böylece herşeyi en baştan çiklit akvaryumuna göre oluştururum diyorum.
Öncelikle balık tavsiyesi rica edeceğim sizlerden(hangi tür, kaç adet), bunun yanında malzeme (ne tip kum, dekor v.s.), bitki tavsiyesi gelirse de hayır demem:)
Bir iki de ufak sorum olacak bunlar dışında.
Çiklit akvaryumuna ağaçlardan konur mu?(PH'ı düşürüp suyu yumuşatıyor galiba yanlış hatırlamadıysam. Bu çiklit için ters bir durum mudur?)
Midye. Suyu temizlediği, nitratı düşürdüğü şeklinde yazılar okudum. Bir çiklit akvaryumuna konabilir mi, bu boyda bir akvaryuma kaç tane konmalıdır?
Zaman ayıran herkese şimdiden teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
