ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gökçen
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Kasım 2009 11:43
Son Ziyaret:
05 Haziran 2010 00:25
Toplam Mesaj:
24 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökçen İLHAN
Doğum Tarihi:
08 Temmuz 1981
Yaş:
44
İl:
Usak
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gökçen İLHAN
SON 10 MESAJI
Balıklarım Yemden Kesildiler
Merhaba arkadaşlar,
Merhaba arkadaşlar,
Elimde şuan 11 adet 6-7-8 cm arası Nattererim var ve bu balıklar 300 lt lik bir tanktalar.İlk geldiklerinde yemede hiçbir sorun yoktu,son 1 aydır zaman zaman yememeye başladılar,hatta son 1 haftadır ağızlarına birşey koymuyorlar.Dip çekimi ve su değişimlerini düzenli olarak yapıyorum,su ısısı 28 derece,ışık olarak pembe renk grow lux kullanıyorum.Dış filtremi ayda 1 düzenli olarak temizliyorum.Tankta stres yapacak birşeyde yok(tabanda sadece 0.5 mm kuars var/sarı)sorun ne olabilir,ya da yemelerini sağlamak için ne yapmalıyım?
Faturayla Başım Dertte
[QUOTE=chen]Kaç derecede çalıştırıyorsunuz?
Kemal bey ısıtıcım 28 dereceye ayarlı.İçerisinde Nattereri(Piranha)türü balıklar bulunup,yavru oldukları için kışın bu derecelerde olması gerekiyor.Su seviyesi şuan yarıda ve 300 w ısıtıcı kullanıyorum.Gözlemledim ve 10 dk çalışıp,10 dk duruyor(yanıp-sönüyor)bu da demek oluyor ki günde 12 saat çalışıyor ısıtıcı.Su seviyesini yükselttim bugün ve 28 dereceyi görmesine rağmen ışığı hiç sönmedi.
[QUOTE=mustafa.avci]Evinizde infrared tarzı yada başka türlü ısıtıcı kullanıyormusunuz? Eğer kullanıyorsanız kontrol ettirmenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
Hayır,infared tarzı ısıtıcı kullanmıyorum.
[QUOTE=chen]Kaç derecede çalıştırıyorsunuz?
Benim akvaryumun bulunduğu oda sürekli 27-29 derece olmasına rağmen akvaryumu hastalık zamanında bile 26 nın üzerine çıkaramadım.30 derecede de çalışsa akvaryum en fazla 26 dereceye kadar ısındı. 200w lık ısıtıcı ile. Şimdi ısıtıcı 25 derecede çalışıyor. Oda sıcaklığı ile 26 oluyor. Günde en fazla 1, 2 saat ancak çalışıyor.
Kısaca diyeceğim ısıtıcıyı kaç dereceye ayarladınız. Eğer 26 nın üzerindeyse ısıtıcı sürekli çalışır olacak . Günde 16 belki 18 saat ama genede verim alamayacaksınız. Bence Isıtıcının ayarını düşürün.
[/QUOTE]Kemal bey ısıtıcım 28 dereceye ayarlı.İçerisinde Nattereri(Piranha)türü balıklar bulunup,yavru oldukları için kışın bu derecelerde olması gerekiyor.Su seviyesi şuan yarıda ve 300 w ısıtıcı kullanıyorum.Gözlemledim ve 10 dk çalışıp,10 dk duruyor(yanıp-sönüyor)bu da demek oluyor ki günde 12 saat çalışıyor ısıtıcı.Su seviyesini yükselttim bugün ve 28 dereceyi görmesine rağmen ışığı hiç sönmedi.
[QUOTE=mustafa.avci]Evinizde infrared tarzı yada başka türlü ısıtıcı kullanıyormusunuz? Eğer kullanıyorsanız kontrol ettirmenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
Hayır,infared tarzı ısıtıcı kullanmıyorum.
Faturayla Başım Dertte
[QUOTE=hasanturan26]Birde elektrik ucuzlaması için belli parçalar var yeni çıkan.Ana prize en yakın yere takıyorsunuz elektirik %40 ucuza geliyor bunuda deneyebilirsiniz. Saygılar.[/QUOTE]
Hiç alakası yok,hepsi yalan dolan o cihazların.
[QUOTE=hasanturan26]Birde elektrik ucuzlaması için belli parçalar var yeni çıkan.Ana prize en yakın yere takıyorsunuz elektirik %40 ucuza geliyor bunuda deneyebilirsiniz. Saygılar.[/QUOTE]
Hiç alakası yok,hepsi yalan dolan o cihazların.
Faturayla Başım Dertte
[QUOTE=poyraz_o] [QUOTE=Gökçen]
Bunun yanında dış filtrem 24 w ve günde 12 saat çalışıyor,Işıklandırma 30 w(2 güne bir yakıyorum,balıklarda alıştı buna)
[/QUOTE]
Bu sizin mesajınızdan alınmış bir bölüm benmi yanlış anladım. Sizmi yanlış yazmışsınız.
[/QUOTE]
Haklısınız,ben yalnış yazmışım aceleyle.Ama söylediğim gibi dış filtrem sürekli çalışır durumda.
[QUOTE=poyraz_o] [QUOTE=Gökçen]
Bunun yanında dış filtrem 24 w ve günde 12 saat çalışıyor,Işıklandırma 30 w(2 güne bir yakıyorum,balıklarda alıştı buna)
[/QUOTE]
Bu sizin mesajınızdan alınmış bir bölüm benmi yanlış anladım. Sizmi yanlış yazmışsınız.

[/QUOTE]
Haklısınız,ben yalnış yazmışım aceleyle.Ama söylediğim gibi dış filtrem sürekli çalışır durumda.
Faturayla Başım Dertte
[QUOTE=poyraz_o]Fatura 2 ayda bir geliyor demişsiniz. Bu demek oluyor ki aylık tüketiminiz 90lira gibi bişey. Bence çokta fazla değil.
Dış filitre 12 saat çalıştırıyorum demişsiniz. DIş filtre yarım saatten fazla kapalı kaldığı zaman içerisindeki yarrarlı bakteriler ölüyormuş. Yani sadece mekanik temizlik yapıyormuş. Dış filtreniz 24 saat çalışsın bence.
forumda bir kaç arkadaş geceleri akvaryumu battaniye ile sardıklarını söylemişti. bence uygulanabilir bir yönten.
Üst kısma camın üzerinede strafor koyabilirsiniz. Bir kaç arkadaşta bunuda gördüm.
Isıtıcı konusunu bende çok araştırdım. eğer yeterli geliyorsa 50w taksanız yada büyük olmasına rağmen 500w taksanızda faturada hiç bir değişiklik olmuyocağını savunan çok kişi var. Savunuyorlar fakat hiç biride kesin bir kanıt gösteremiyor. Ben şu anda 250lt akvaryumda 600-1000lt lik ısıtıcı kullanıyorum. aylık gene fatura 27-30 lira bu arada belirtmem lazım bekar evi akşam 5,30 dan sonra evde oluyorum :S
[/QUOTE]
Dış filtreyi 12 saat çalıştırıyorum demedim ki
Filtre 24 saat boyunca çalışıyor.
[QUOTE=okuluptus]
Arkadaşım,300 Lt tanka buz gibi odada 300 w ısıtıcı az gelir doğru.Ama benim tankta 150 Lt su var şuan(yarıya kadar dolu tank).Gözlemledim ve 1 saat içinde yaklaşık olarak 30 dk çalışıyor ısıtıcım(10 dk yanıp-10 dk sönüyor)Belki de bu aralar Bilgisayar günde 10 saatten az açık kalmadı onun da etkisi vardır.
[QUOTE=poyraz_o]Fatura 2 ayda bir geliyor demişsiniz. Bu demek oluyor ki aylık tüketiminiz 90lira gibi bişey. Bence çokta fazla değil.
Dış filitre 12 saat çalıştırıyorum demişsiniz. DIş filtre yarım saatten fazla kapalı kaldığı zaman içerisindeki yarrarlı bakteriler ölüyormuş. Yani sadece mekanik temizlik yapıyormuş. Dış filtreniz 24 saat çalışsın bence.
forumda bir kaç arkadaş geceleri akvaryumu battaniye ile sardıklarını söylemişti. bence uygulanabilir bir yönten.
Üst kısma camın üzerinede strafor koyabilirsiniz. Bir kaç arkadaşta bunuda gördüm.
Isıtıcı konusunu bende çok araştırdım. eğer yeterli geliyorsa 50w taksanız yada büyük olmasına rağmen 500w taksanızda faturada hiç bir değişiklik olmuyocağını savunan çok kişi var. Savunuyorlar fakat hiç biride kesin bir kanıt gösteremiyor. Ben şu anda 250lt akvaryumda 600-1000lt lik ısıtıcı kullanıyorum. aylık gene fatura 27-30 lira bu arada belirtmem lazım bekar evi akşam 5,30 dan sonra evde oluyorum :S
[/QUOTE]
Dış filtreyi 12 saat çalıştırıyorum demedim ki
Filtre 24 saat boyunca çalışıyor.[QUOTE=okuluptus]
300 litrelik tankına 300 wattlık ısıtıcı az gelir. 400 wattlık koymalısın.
Straforla sarman çok doğru bir hareket, yani ısıtıcıdan kaynaklanan bir sorun olmuş olabilir. Isıtıcın ısıtmassa tankını sürekli çalışır, termostat hiç atmaz. Bende 200 litre akvaryum var, ama 3-5 dakika çalışıyor 10 dakika uyuyor. Yaklaşık 7-8 saat çalışıyor ısıtıcım. Bu da 15-20 lira yapıyor aylık. Senin 180 TL gelmiş. Yani ısıtıcıdan mı kaynaklı? yoksa evde annenin ya da eşinin fırını çok fazla çalıştırması mı?
Bence ısıtıcını biraz gözlemle. Yaklaşık olarak 1 saat içinde ne kadar çalışıyor? Benim odada çok soğuk bu arada.
[/QUOTE]Arkadaşım,300 Lt tanka buz gibi odada 300 w ısıtıcı az gelir doğru.Ama benim tankta 150 Lt su var şuan(yarıya kadar dolu tank).Gözlemledim ve 1 saat içinde yaklaşık olarak 30 dk çalışıyor ısıtıcım(10 dk yanıp-10 dk sönüyor)Belki de bu aralar Bilgisayar günde 10 saatten az açık kalmadı onun da etkisi vardır.
Faturayla Başım Dertte
[QUOTE=Tanganyika Lake]Suyu yarıya indirmişsin ama, az su çabuk ısındığı gibi soğuması da hızlı olur. 200 watta taksanız 400 watta taksanız harcayacağı enerji aynı olacaktır. Sadece ısıtma süresi harkeder. 200 watt 10 dk ısıtırken, 400 watt 5 dk ısıtıcaktır.
Yazmayı unutmuşum,tankın üst kısmında açık kalan yeri camla kapadım zaten.
[QUOTE=Tanganyika Lake]Suyu yarıya indirmişsin ama, az su çabuk ısındığı gibi soğuması da hızlı olur. 200 watta taksanız 400 watta taksanız harcayacağı enerji aynı olacaktır. Sadece ısıtma süresi harkeder. 200 watt 10 dk ısıtırken, 400 watt 5 dk ısıtıcaktır.
Taban, arka cam ve yan camlardan ziyade akvaryumun üstünü güzelce kapatmalısın. Yani buharlaşmayı önlemen daha mantıklı.
[/QUOTE]Yazmayı unutmuşum,tankın üst kısmında açık kalan yeri camla kapadım zaten.
Faturayla Başım Dertte
Arkadaşlar,evimde 300 lt bir tankım var ve soğuk bir odada bulunmakta.Elimdeki balıklar yavru olduğu için ben suyu yarıya kadar doldurdum ve daha çabuk ısınır,ısıtıcı da az enerji harcar diye 300 w taktım.Tankın 3 tarafı straforla kapalı(taban-arka cam ve sağ yan cam)Dış filtreyi de 2-3 kat olarak bir bezle sardım ama ısıtıcı çok çalışmış olmalı ki,180 TL faturam geldi.(burada elektrik faturası 2 aya bir geliyor)
Bu konuyu bir arkadaşla tartışmıştık ve bana dediği şey;tanktaki suyu yarıya çek ve 300 w bir ısıtıcı tak hem daha çabuk ısınır su,hem de ısıtıcı az elektrik harcar.Bu ne derece doğru?
Tanktaki su 150 lt civarı ve ben 200 w bir ısıtıcı taksam ısınma sorunu olurmu?
Geçen sene suyu tam doldurup 300 w taktığımda ısıtıcının ışığı sürekli olarak yanıyordu.
Bunun yanında dış filtrem 24 w ve günde 12 saat çalışıyor,Işıklandırma 30 w(2 güne bir yakıyorum,balıklarda alıştı buna)
Kısaca faturayı nasıl düşürebilirim bir fikri olan varmı?
Arkadaşlar,evimde 300 lt bir tankım var ve soğuk bir odada bulunmakta.Elimdeki balıklar yavru olduğu için ben suyu yarıya kadar doldurdum ve daha çabuk ısınır,ısıtıcı da az enerji harcar diye 300 w taktım.Tankın 3 tarafı straforla kapalı(taban-arka cam ve sağ yan cam)Dış filtreyi de 2-3 kat olarak bir bezle sardım ama ısıtıcı çok çalışmış olmalı ki,180 TL faturam geldi.(burada elektrik faturası 2 aya bir geliyor)
Bu konuyu bir arkadaşla tartışmıştık ve bana dediği şey;tanktaki suyu yarıya çek ve 300 w bir ısıtıcı tak hem daha çabuk ısınır su,hem de ısıtıcı az elektrik harcar.Bu ne derece doğru?
Tanktaki su 150 lt civarı ve ben 200 w bir ısıtıcı taksam ısınma sorunu olurmu?
Geçen sene suyu tam doldurup 300 w taktığımda ısıtıcının ışığı sürekli olarak yanıyordu.
Bunun yanında dış filtrem 24 w ve günde 12 saat çalışıyor,Işıklandırma 30 w(2 güne bir yakıyorum,balıklarda alıştı buna)
Kısaca faturayı nasıl düşürebilirim bir fikri olan varmı?
Natteride birkaç soru?
Tam tersine ışıkları 1-2 gün boyunca açık bırakmanızı öneririm.Balıklar daha tanka yeni girdikleri için ortama adaptasyon sorunu yaşıyorlar ve bu durum da gayet normal.Üzerlerine çok fazla düşmeyin derim.Bunun yanında da kayaları tanktan çıkartın,Piranha tanklarında kaya kullanmak sakıncalıdır(hem ph konusunda,hem de balıklar biryerlerini ani hareketlerle yaralayabilirler)Endişelenmenize gerek yok birkaç gün aç bırakın,acıktıklarında nasılsa yiyeceklerdir.
Yem olarak:Alabalık-somon balığı ya da karidesi deneyin derim.
Tam tersine ışıkları 1-2 gün boyunca açık bırakmanızı öneririm.Balıklar daha tanka yeni girdikleri için ortama adaptasyon sorunu yaşıyorlar ve bu durum da gayet normal.Üzerlerine çok fazla düşmeyin derim.Bunun yanında da kayaları tanktan çıkartın,Piranha tanklarında kaya kullanmak sakıncalıdır(hem ph konusunda,hem de balıklar biryerlerini ani hareketlerle yaralayabilirler)Endişelenmenize gerek yok birkaç gün aç bırakın,acıktıklarında nasılsa yiyeceklerdir.
Yem olarak:Alabalık-somon balığı ya da karidesi deneyin derim.
Isıtıcı Tavsiyesi
Arkadaşlar,kullanmış olduğum Tetra 300 w ısıtıcım arızalandı sanırım.2 gün önce bir sorun yoktu ve ısı 28 de sabitti,ısıtıcım da normal bir şekilde çalışıyordu(ışık yanıp,sönüyordu).Dün sabah farkettim ışığı yanmıyor ve su ısısı da 21 dereceye kadar düşmüş.Elimde yedekte bulunan Eheim Jager 300 w ı taktım ama onun da kalibrasyon ayarını yapamadım sanırım.(Üzerindeki tıpayı kaldırıp,28 e ayarladım ve cam dereceden kontrol edip 28 i gösterdiğinde tıpayı kapadım ama ıstıcının ışığı hala yanık durumda)Olmazsa yeni bir ısıtıcı sipariş edeceğim birazdan ama karar veremedin ne alsam?
(Tetra ve Jager alacak durumum yok şuan,pahalı ısıtıcılar)
http://www.otuz.com/prodac-magic-therm-is-t-c-300-watt.html
http://www.otuz.com/atman-bt-300-is-t-c-300-watt.html
Bu 2 ısıtıcıdan hangisini tavsiye edersiniz?
Arkadaşlar,kullanmış olduğum Tetra 300 w ısıtıcım arızalandı sanırım.2 gün önce bir sorun yoktu ve ısı 28 de sabitti,ısıtıcım da normal bir şekilde çalışıyordu(ışık yanıp,sönüyordu).Dün sabah farkettim ışığı yanmıyor ve su ısısı da 21 dereceye kadar düşmüş.Elimde yedekte bulunan Eheim Jager 300 w ı taktım ama onun da kalibrasyon ayarını yapamadım sanırım.(Üzerindeki tıpayı kaldırıp,28 e ayarladım ve cam dereceden kontrol edip 28 i gösterdiğinde tıpayı kapadım ama ıstıcının ışığı hala yanık durumda)Olmazsa yeni bir ısıtıcı sipariş edeceğim birazdan ama karar veremedin ne alsam?
(Tetra ve Jager alacak durumum yok şuan,pahalı ısıtıcılar)
http://www.otuz.com/prodac-magic-therm-is-t-c-300-watt.html
http://www.otuz.com/atman-bt-300-is-t-c-300-watt.html
Bu 2 ısıtıcıdan hangisini tavsiye edersiniz?
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
