ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
giorgiobaramidze
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1066
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ekim 2006 21:20
Son Ziyaret:
18 Eylül 2024 10:08
Toplam Mesaj:
1542 [0.21 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
110-60-50h Ana Tank - 80.50.50 Sump
AquareefPro2 Led Aydınlatma + 3 Mavi 1 beyaz 39w T5
Reef Octopus 150 sss PS
Ecotech
SON 10 MESAJI
Sorceres-if ''2''
[:D][QUOTE=sorceres]
Oooo kimleri görüyorum :) sen buralara uğrarmıydın Gökberk :) [:)]
Valla ne yalan söyleyeyim bir çöp ekleyesim yok akvaryuma, oluruna bıraktım :) Hydroids'dir aiptasia'dır bubble algae'dir bi şekilde tanka giriyor :) En sevdiğim ricordia floridamı çöpe attım hydroids yüzünden.
Aklımda balık eklemek var ama artan fiyatlar yüzünden ona da gidip bakmaya enerjim yok :)[:)]
[/QUOTE]
Valla benim nazardan mıdır nedir çok dilim yandı biliyosun az çok. Şu an nazar değmesin eskiisinden de güzel devam ediyorum da eskisi gibi paylaşım yapmicam. Balıktan yana özellikle o oodiniumdan sonra balıklarım ölünce hiç şansım dönmedi ve ciddi anlamda hobici balığı hariç balık almamaya karar verdim ve almadım. Şu an baya kalabalık akvaryum balıktan yana.
[:D]
[:D][QUOTE=sorceres]
Oooo kimleri görüyorum :) sen buralara uğrarmıydın Gökberk :) [:)]
Valla ne yalan söyleyeyim bir çöp ekleyesim yok akvaryuma, oluruna bıraktım :) Hydroids'dir aiptasia'dır bubble algae'dir bi şekilde tanka giriyor :) En sevdiğim ricordia floridamı çöpe attım hydroids yüzünden.
Aklımda balık eklemek var ama artan fiyatlar yüzünden ona da gidip bakmaya enerjim yok :)[:)]
[/QUOTE]
Valla benim nazardan mıdır nedir çok dilim yandı biliyosun az çok. Şu an nazar değmesin eskiisinden de güzel devam ediyorum da eskisi gibi paylaşım yapmicam. Balıktan yana özellikle o oodiniumdan sonra balıklarım ölünce hiç şansım dönmedi ve ciddi anlamda hobici balığı hariç balık almamaya karar verdim ve almadım. Şu an baya kalabalık akvaryum balıktan yana.
[:D]
Sorceres-if ''2''
[QUOTE=sorceres]Merhaba arkadaşlar,
Sayfayı biraz fotoğraflarla süsleyelim [:)] En alt tarafa da tarihler itibarıyla mukayese ekleyip birkaç mercanın gelişimini göstereceğim.
Öncelikle son paylaşımdan sonra ne ekledim pek emin değilim üzerinden çok geçmiş ama hatırladıklarımı aktarayım.
SPS girişi yaparak Fire digidata ve Green Birdnest fragları aldım. Ne yazıkki green birdnest kısa sürede beyazlayarak öldü. Fire Digidata'nın gelişiminden memnunum (akvaryumumun yıldızı olur kendisi çok sevdim[:nazar:])
Madagaskar'ı çok sevdiğimden bir adet daha ekleyerek akvaryumun diğer tarafına da koydum.
1 kafa Austuralian Clove Polyp ekledim, gelişimi çok iyidi 3-4 kafa oldu ancak 5-6 aydır keyfi yerinde değil ve iyice eridi.
Gözlerimle gördüğüm şekilde mercanları size aktarabilmek için fotoğrafları telefonun kamerasına tuttuğum turuncu ve sarı filtre ile çektim. Turuncu filtre dediğim şey de göz koruyucu gözlük [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220836581.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837031.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220836541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837151.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837111.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837241.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837211.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837281.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837311.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837591.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837541.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837501.jpg[/IMG]
MUKAYESE
Mix zoa kayası
21 Temmuz 2020
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/200720201213441.jpg[/IMG]
17 Mart 2022 (aiptasia sorunundan dolayı zoalar keyifsiz)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837501.jpg[/IMG]
CandyCane
24 Haziran 2020
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/240620201619201.jpg[/IMG]
17 Mart 2022
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837541.jpg[/IMG]
Frogspawn
5 Ekim 2020
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/051020201959311.jpg[/IMG]
17 Mart 2022
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Haftalar sonra foruma girdim güncelleme yapmışsın. [:D] Maşallah, istanbula yolun düşerse dolduralım akvaryumu [:)))][:)))][:)))]
[QUOTE=sorceres]Merhaba arkadaşlar,
Sayfayı biraz fotoğraflarla süsleyelim [:)] En alt tarafa da tarihler itibarıyla mukayese ekleyip birkaç mercanın gelişimini göstereceğim.
Öncelikle son paylaşımdan sonra ne ekledim pek emin değilim üzerinden çok geçmiş ama hatırladıklarımı aktarayım.
SPS girişi yaparak Fire digidata ve Green Birdnest fragları aldım. Ne yazıkki green birdnest kısa sürede beyazlayarak öldü. Fire Digidata'nın gelişiminden memnunum (akvaryumumun yıldızı olur kendisi çok sevdim[:nazar:])
Madagaskar'ı çok sevdiğimden bir adet daha ekleyerek akvaryumun diğer tarafına da koydum.
1 kafa Austuralian Clove Polyp ekledim, gelişimi çok iyidi 3-4 kafa oldu ancak 5-6 aydır keyfi yerinde değil ve iyice eridi.
Gözlerimle gördüğüm şekilde mercanları size aktarabilmek için fotoğrafları telefonun kamerasına tuttuğum turuncu ve sarı filtre ile çektim. Turuncu filtre dediğim şey de göz koruyucu gözlük [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220836581.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837031.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220836541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837151.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837111.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837241.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837211.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837281.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837311.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837591.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837541.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837501.jpg[/IMG]
MUKAYESE
Mix zoa kayası
21 Temmuz 2020
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/200720201213441.jpg[/IMG]
17 Mart 2022 (aiptasia sorunundan dolayı zoalar keyifsiz)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837501.jpg[/IMG]
CandyCane
24 Haziran 2020
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/240620201619201.jpg[/IMG]
17 Mart 2022
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837541.jpg[/IMG]
Frogspawn
5 Ekim 2020
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/051020201959311.jpg[/IMG]
17 Mart 2022
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/180320220837311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Haftalar sonra foruma girdim güncelleme yapmışsın. [:D] Maşallah, istanbula yolun düşerse dolduralım akvaryumu [:)))][:)))][:)))]
İlk Tuzlu Su Tecrübem
[QUOTE=ternapi]
Deniz tavşanı olmalı, zoaları yiyor diye biliyorum[:?][/QUOTE]
Aman hocam deniz tavşanı vs değil.
O zoayı kimden aldıysanız o kişiyi uyarın, kendi akvaryumunu da arındırsın. Bu canlı Aiptasia anemon, son derece zararlı, istilacı ve diğer canlıları yakıp öldüren bir tür. Sakın elle sökmeye ya da bişeyle kazımaya çalışmayın, sporla çoğalırlar akvaryumun her tarafına yayılmasına sebep olursunuz. Dolayısıyla ben olsam o frag taşını çıkarırım akvaryumdan, aldığım kişiye geri veririm :)
[QUOTE=ternapi]
Deniz tavşanı olmalı, zoaları yiyor diye biliyorum[:?][/QUOTE]
Aman hocam deniz tavşanı vs değil.
O zoayı kimden aldıysanız o kişiyi uyarın, kendi akvaryumunu da arındırsın. Bu canlı Aiptasia anemon, son derece zararlı, istilacı ve diğer canlıları yakıp öldüren bir tür. Sakın elle sökmeye ya da bişeyle kazımaya çalışmayın, sporla çoğalırlar akvaryumun her tarafına yayılmasına sebep olursunuz. Dolayısıyla ben olsam o frag taşını çıkarırım akvaryumdan, aldığım kişiye geri veririm :)
İlk Tuzlu Su Tecrübem
Merhaba,
Hayırlı olsun ekipmanlarda vs bir sıkıntı görünmüyor genel hatlarıyla. Bir tek aydınlatma ilk başta sorun olmayacaktır ancak beyaz oranı fazlaysa ne kadar erken o kadar iyi olur değiştirmekte fayda var.
Onun dışında bence herkes tarafından hafife alınan kaya konusu önemli. Akvaryumunuzda 3 büyük parça kaya var, bu kayalardan üstteki olanın ne olduğunu anlamadım ama deniz akvaryumlarına uygun olmayan bir kayaya benziyor. Onun dışında kayaların kumla temas eden kısımlarındaki boşluklarda oluşan tortular zamanla sistemde sorunlara yol açacak, kaldı ki mercan dizimi için de uygun bir dekor değil bana göre. Dolayısıyla hazır daha çok yol katetmemişken bu konuya bir çözüm bulmanızı tavsiye ederim.
İyi günler.
Merhaba,
Hayırlı olsun ekipmanlarda vs bir sıkıntı görünmüyor genel hatlarıyla. Bir tek aydınlatma ilk başta sorun olmayacaktır ancak beyaz oranı fazlaysa ne kadar erken o kadar iyi olur değiştirmekte fayda var.
Onun dışında bence herkes tarafından hafife alınan kaya konusu önemli. Akvaryumunuzda 3 büyük parça kaya var, bu kayalardan üstteki olanın ne olduğunu anlamadım ama deniz akvaryumlarına uygun olmayan bir kayaya benziyor. Onun dışında kayaların kumla temas eden kısımlarındaki boşluklarda oluşan tortular zamanla sistemde sorunlara yol açacak, kaldı ki mercan dizimi için de uygun bir dekor değil bana göre. Dolayısıyla hazır daha çok yol katetmemişken bu konuya bir çözüm bulmanızı tavsiye ederim.
İyi günler.
Doğasan Akvaryum (www.akvaryumcu34.com)
[QUOTE=Dextran]Merhabalar, internette akvaryumum için bir malzeme ararken, Doğasan Akvaryum’da buldum ve Mehmet Bey ile iletişime geçtim. Kendisi duyarlı ve hobici dostu bir insan. İstediğim ürün hakkında çekinmeden her sorumu yanıtladı ve ertesi gün kargoya verdi. Kendisine burdan teşekkür etmek ve forum arkadaşlarımında malzeme temin etme konusunda (yedek parça vb.) bir sıkıntı yaşamamaları için, faydalı olmak adına bilgilendirmek istedim.[/QUOTE]
Yaklaşık 15 senedir sürekli gözümün önünde olması sebebiyle sık sık ziyaret ederim. Her seferinde de farklı farklı, saçma sapan fiyatlar çıkarırlar. İlkokul çocuğuyken ilk akvaryumumu almaya çalıştığım andan itibaren her fırsatta kazıklamaya çalışmış bir firma malesef. Ben de eskiliğine hürmeten her seferinde şans vermiş, dükkana öyle ya da böyle girip çıkmış, bir şeyler almaya çalışmış bir hobiciyim. Ancak oraad 100 lira olan filtreyi 2 yan dükkanında abartısız 20 liraya aldığımı bilirim. Dolayısıyla alışverişinizde problemsiz sonuç almış olabilirsiniz ancak benim kişisel yorumum bu şekilde.
[QUOTE=Dextran]Merhabalar, internette akvaryumum için bir malzeme ararken, Doğasan Akvaryum’da buldum ve Mehmet Bey ile iletişime geçtim. Kendisi duyarlı ve hobici dostu bir insan. İstediğim ürün hakkında çekinmeden her sorumu yanıtladı ve ertesi gün kargoya verdi. Kendisine burdan teşekkür etmek ve forum arkadaşlarımında malzeme temin etme konusunda (yedek parça vb.) bir sıkıntı yaşamamaları için, faydalı olmak adına bilgilendirmek istedim.[/QUOTE]
Yaklaşık 15 senedir sürekli gözümün önünde olması sebebiyle sık sık ziyaret ederim. Her seferinde de farklı farklı, saçma sapan fiyatlar çıkarırlar. İlkokul çocuğuyken ilk akvaryumumu almaya çalıştığım andan itibaren her fırsatta kazıklamaya çalışmış bir firma malesef. Ben de eskiliğine hürmeten her seferinde şans vermiş, dükkana öyle ya da böyle girip çıkmış, bir şeyler almaya çalışmış bir hobiciyim. Ancak oraad 100 lira olan filtreyi 2 yan dükkanında abartısız 20 liraya aldığımı bilirim. Dolayısıyla alışverişinizde problemsiz sonuç almış olabilirsiniz ancak benim kişisel yorumum bu şekilde.
2021 Goko's Reef
[QUOTE=sorceres]
Panonun önemini vurgulayan bir fotoğraf ekleyim benden Gökberk 😅
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/230120211419021.jpg[/IMG]
Keşke benim de panom olsa adlı fotoğraf :)
Turuncu/kırmızı ton mercanlar girdikçe tadından yenmez olur. Şu emanet verdiklerini de sıkıştır da bir an evvel getirsinler 😄[/QUOTE]
Valla büyük konfor ve bence en önemli ekipmanlardan biri. Benimkinde 5 kanal wifi var telefondan direk açma, kaoama ve durdurma yapıyorum. Islak elle elektrik fişlerini çekmek falan zaten sakat işler bir de eğilip bükülmesi ekstra yorucu. Mesela mysis mi vericem tak kapatıyorum ps yi, sump dönüş motorunu ve akıntı motorlarını hop direk mercanlara falan hedef besleme. Sonra balıklar için de ekliyorum ve akıntı motorlarını açıyorum. Yemler ana tanktan sumpa inmeden kendi içinde yarım saat falan dönüyor sonra hop tek tuşla bütün sistemi açıyorum aynı düzen devam. [:D] [:D]
[QUOTE=sorceres]
Panonun önemini vurgulayan bir fotoğraf ekleyim benden Gökberk 😅
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/108164/230120211419021.jpg[/IMG]
Keşke benim de panom olsa adlı fotoğraf :)
Turuncu/kırmızı ton mercanlar girdikçe tadından yenmez olur. Şu emanet verdiklerini de sıkıştır da bir an evvel getirsinler 😄[/QUOTE]
Valla büyük konfor ve bence en önemli ekipmanlardan biri. Benimkinde 5 kanal wifi var telefondan direk açma, kaoama ve durdurma yapıyorum. Islak elle elektrik fişlerini çekmek falan zaten sakat işler bir de eğilip bükülmesi ekstra yorucu. Mesela mysis mi vericem tak kapatıyorum ps yi, sump dönüş motorunu ve akıntı motorlarını hop direk mercanlara falan hedef besleme. Sonra balıklar için de ekliyorum ve akıntı motorlarını açıyorum. Yemler ana tanktan sumpa inmeden kendi içinde yarım saat falan dönüyor sonra hop tek tuşla bütün sistemi açıyorum aynı düzen devam. [:D] [:D]
2021 Goko's Reef
[QUOTE=sorceres]Gökberk yeni kurulumun ve yeni nickin hayırlı olsun :) [:nazar:]
Şu resifteki en mantıklı iş elektrik panosu. Çok doğru bir iş yapmışsın, benim tankın etrafındaki kablolar filan aman tanrım düşünmek istemiyorum [:/]
Anlık paylaştığın fotoda sps gözükmüyor. Nakil işlemlerini ne zaman tamamlayacaksın :) dalga motoru direk toadstol leather'a kafa atıyor gibi maşallah kıpır kıpır duruyor o da :) [:nazar:][/QUOTE]
Sağol melih abi, aslında pano eski akvaryumda da vardı ama ekstra göz yapıp pisliği ortadan kaldırmak gerçekten çok büyük fayda sağlıyor. Nakil işlemlerini en kısa sürede tamamlicam daha brainler falan gelmedi onlar emanette alan da vermek istemiyor canlıları heralde uzayıp gidiyor :D Zaten frag dağıta dağıta cücük kadar kaldı mercanlar. [:D]
Ama şöyle söyliyim yukarıdaki anlık görsele ek olarak 3-4 parça mushroom kayası ekledim. Şu an 60-70 tane ricordea kolonisi vardır diye tahmin ediyorum 4-5 farklı tür olmak üzere. Balık olarak da foxface ekledim. Bakalım denk geldikçe yapıyoruz bir şeyler. Sps eklemesi de yapıcam bu aralar turuncu ve kırmızı tonlarını arttırma düşüncelerim var.
Leatherın da maşallahı var gerçekten taze su ve bol akıntılı yüksek hacim akvaryum canlılarda çok iyi etki gösteriyor. Geldiğinden beri yüzde 50 büyümüştür şu an tatlı tabağından daha büyük, yemek tabağından az küçük vaziyette.
[QUOTE=sorceres]Gökberk yeni kurulumun ve yeni nickin hayırlı olsun :) [:nazar:]
Şu resifteki en mantıklı iş elektrik panosu. Çok doğru bir iş yapmışsın, benim tankın etrafındaki kablolar filan aman tanrım düşünmek istemiyorum [:/]
Anlık paylaştığın fotoda sps gözükmüyor. Nakil işlemlerini ne zaman tamamlayacaksın :) dalga motoru direk toadstol leather'a kafa atıyor gibi maşallah kıpır kıpır duruyor o da :) [:nazar:][/QUOTE]
Sağol melih abi, aslında pano eski akvaryumda da vardı ama ekstra göz yapıp pisliği ortadan kaldırmak gerçekten çok büyük fayda sağlıyor. Nakil işlemlerini en kısa sürede tamamlicam daha brainler falan gelmedi onlar emanette alan da vermek istemiyor canlıları heralde uzayıp gidiyor :D Zaten frag dağıta dağıta cücük kadar kaldı mercanlar. [:D]
Ama şöyle söyliyim yukarıdaki anlık görsele ek olarak 3-4 parça mushroom kayası ekledim. Şu an 60-70 tane ricordea kolonisi vardır diye tahmin ediyorum 4-5 farklı tür olmak üzere. Balık olarak da foxface ekledim. Bakalım denk geldikçe yapıyoruz bir şeyler. Sps eklemesi de yapıcam bu aralar turuncu ve kırmızı tonlarını arttırma düşüncelerim var.
Leatherın da maşallahı var gerçekten taze su ve bol akıntılı yüksek hacim akvaryum canlılarda çok iyi etki gösteriyor. Geldiğinden beri yüzde 50 büyümüştür şu an tatlı tabağından daha büyük, yemek tabağından az küçük vaziyette.
Bettarmy: Bir Beta Üretimi Girişimi
Vaaay beee ne güzel şeyler paylaşmışsın, şu wabikusa yı ben de deniyim diyorum. Şu an totalde kaç yetişkin kaç yavru var sonuç olarak kafam karıştı.
Vaaay beee ne güzel şeyler paylaşmışsın, şu wabikusa yı ben de deniyim diyorum. Şu an totalde kaç yetişkin kaç yavru var sonuç olarak kafam karıştı.
2021 Goko's Reef
[QUOTE=Neothauma ]Alekta movik movik naber ya?
Özendirici işler güçler bunlar. Şu mercanların neon renkleri ve akvaryumun ışığı nedense bir fütüristik, bir retrowave havası veriyor.
[IMG]https://fiverr-res.cloudinary.com/videos/so_4.570912,t_main1,q_auto,f_auto/gjojwa9sbnhuwnytn6sx/make-a-retrowave-youtube-intro-and-outro.png[/IMG][/QUOTE]
iyidir armağan bey senden naber, fotoğrafta çok belli olmuyor gerçekte çok daha göz alıcı renkler [:D]
[QUOTE=Neothauma ]Alekta movik movik naber ya?
Özendirici işler güçler bunlar. Şu mercanların neon renkleri ve akvaryumun ışığı nedense bir fütüristik, bir retrowave havası veriyor.
[IMG]https://fiverr-res.cloudinary.com/videos/so_4.570912,t_main1,q_auto,f_auto/gjojwa9sbnhuwnytn6sx/make-a-retrowave-youtube-intro-and-outro.png[/IMG][/QUOTE]
iyidir armağan bey senden naber, fotoğrafta çok belli olmuyor gerçekte çok daha göz alıcı renkler [:D]
2021 Goko's Reef
[QUOTE=BahadirS]Yeni kurulum hayırlı olsun. Uzun soluklu ve keyifli günler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkürler, tam gaz devam ediyoruz
[QUOTE=BahadirS]Yeni kurulum hayırlı olsun. Uzun soluklu ve keyifli günler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkürler, tam gaz devam ediyoruz
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
