ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Ekim 2006 21:51
Son Ziyaret:
29 Mart 2022 12:47
Toplam Mesaj:
2622 [0.36 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Akif GÜZEN
Doğum Tarihi:
01 Nisan 1981
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Tekofaks
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Akif GÜZEN
(B rh+)
(B rh+)
SON 10 MESAJI
Akvaryum Fiyatları
[QUOTE=ibryldz]
Merhabalar, bende hobiye başlarken çok uçuk fiyatlar ile karşılaştım. Bulunduğunuz yerde az işleyen akvaryumcular varsa oradan çok daha ucuza temin edebilirsiniz. Ben 20*20*20 boyutlarındaki bir akvaryumu internette 85 TL'ye bulmuştum ama bulunduğum yerdeki az işleyen akvaryumcuya gittiğimde 50*30*20 akvaryumu 95 TL'ye almıştım. Letgo'da ucuza bulma ihtimalin var.[/QUOTE]
Şuan için ön fiyat araştırması yapıyorum. Ben hobiyi en son bıraktığımda refractometre 200TL civarıydı. Şuan ki fiyatlarına baktığımda akvaryum fiyatlarının artışı da mantıklı geldi açıkçası...:D
En kötü ihtimal ekipmanları temin edip akvaryum işini de kendim halledicem artık.
[QUOTE=ibryldz]
Merhabalar, bende hobiye başlarken çok uçuk fiyatlar ile karşılaştım. Bulunduğunuz yerde az işleyen akvaryumcular varsa oradan çok daha ucuza temin edebilirsiniz. Ben 20*20*20 boyutlarındaki bir akvaryumu internette 85 TL'ye bulmuştum ama bulunduğum yerdeki az işleyen akvaryumcuya gittiğimde 50*30*20 akvaryumu 95 TL'ye almıştım. Letgo'da ucuza bulma ihtimalin var.[/QUOTE]
Şuan için ön fiyat araştırması yapıyorum. Ben hobiyi en son bıraktığımda refractometre 200TL civarıydı. Şuan ki fiyatlarına baktığımda akvaryum fiyatlarının artışı da mantıklı geldi açıkçası...:D
En kötü ihtimal ekipmanları temin edip akvaryum işini de kendim halledicem artık.
Akvaryum Fiyatları
[QUOTE=Foae]Bu tip konularda anlamadığım nokta, piyasada mümkün olan en pahalı işçilik ve malzeme gerektiren seçimler yapılıp (45derece,ultra clear,6mm yerine 8mm cam) fatura fazla çıkınca şaşıran hobiciler.
2000tl’ye ikinci el, mobilyalı,sumplu,150cm civarı akvaryumlar bulunabilecekken , en çetrefilli seçimleri yapıp,40küp tanka 2000 vermeyi konuşmak,dert yanmak bana garip geliyor açıkçası. Umarım aradığınızı bulursunuz.
[/QUOTE]
Burada ki en büyük sorun 70 metrekare bir evde oturmam. Gönül isterdi 150cm lik bir akvaryum ama imkanlar dahilinde değil. Bazen ben kendimi bile fazlalık hissediyorum evde..:D
[QUOTE=Foae]Bu tip konularda anlamadığım nokta, piyasada mümkün olan en pahalı işçilik ve malzeme gerektiren seçimler yapılıp (45derece,ultra clear,6mm yerine 8mm cam) fatura fazla çıkınca şaşıran hobiciler.
2000tl’ye ikinci el, mobilyalı,sumplu,150cm civarı akvaryumlar bulunabilecekken , en çetrefilli seçimleri yapıp,40küp tanka 2000 vermeyi konuşmak,dert yanmak bana garip geliyor açıkçası. Umarım aradığınızı bulursunuz.
[/QUOTE]
Burada ki en büyük sorun 70 metrekare bir evde oturmam. Gönül isterdi 150cm lik bir akvaryum ama imkanlar dahilinde değil. Bazen ben kendimi bile fazlalık hissediyorum evde..:D
Akvaryum Fiyatları
[QUOTE=MuhsinBey06]Rodajsız, extra clear camsız, yani düz camlılar 200-300 civarıydı en son 60cmlik olanları.[/QUOTE]
Fiyat aldığım siteyi buldum.
( 60x45x35h, 6 mm, İçten Sumplu, Nano Akvaryum El Rodajlı - Ultra Clear Cam Yok - Düz Birleşim - Atölyeden Ambalajsız Kendim Alacağım ) En alt seviye bu. Rodaj cnc yada el ile tercih edilebiliyor ki el ile olanı daha uygun. Bu özellikteki akvaryum için istenen fiyat 1617TL. Sanırım en güzeli gidip bir camcı ile görüşüp önce cam fiyatlarını öğrenmek. Sonrasında akvaryum işine girmekte fayda var.
Bu arada şu 45 derecelik yapıştırma işini de araştırdım biraz. Silikon daha az göründüğünden görsel olarak güzel olmasının haricinde 45 derecelik açılı yapıştırmalarda yapıştırma mukavemeti normal düz yapıştırmalara göre çok daha kuvvetli oluyormuş. Gerçi ufak bir akvaryum için görsellik haricinde mukavemet ne kadar önemlidir tartışılır.
Şimdi aynı sitede ( 60x45x45h, 6 mm, Cama Cam Akvaryum El Rodajlı - Ultra Clear Cam Yok - Düz Birleşim - Atölyeden Ambalajsız Kendim Alacağım ) bu özellikteki akvaryum için verilen fiyat 846 TL. Boyut olarak az daha büyük. İçten sump yok. Sump bu kadar etkilimi anlamadım. Neyse kafalar karışık. Kesin atladığım bir nokta var. Fiyatlar arasında uçurum var resmen..:D[EDIT]akiF,2022-03-29 07:33:50[/EDIT]
[QUOTE=MuhsinBey06]Rodajsız, extra clear camsız, yani düz camlılar 200-300 civarıydı en son 60cmlik olanları.[/QUOTE]
Fiyat aldığım siteyi buldum.
( 60x45x35h, 6 mm, İçten Sumplu, Nano Akvaryum El Rodajlı - Ultra Clear Cam Yok - Düz Birleşim - Atölyeden Ambalajsız Kendim Alacağım ) En alt seviye bu. Rodaj cnc yada el ile tercih edilebiliyor ki el ile olanı daha uygun. Bu özellikteki akvaryum için istenen fiyat 1617TL. Sanırım en güzeli gidip bir camcı ile görüşüp önce cam fiyatlarını öğrenmek. Sonrasında akvaryum işine girmekte fayda var.
Bu arada şu 45 derecelik yapıştırma işini de araştırdım biraz. Silikon daha az göründüğünden görsel olarak güzel olmasının haricinde 45 derecelik açılı yapıştırmalarda yapıştırma mukavemeti normal düz yapıştırmalara göre çok daha kuvvetli oluyormuş. Gerçi ufak bir akvaryum için görsellik haricinde mukavemet ne kadar önemlidir tartışılır.
Şimdi aynı sitede ( 60x45x45h, 6 mm, Cama Cam Akvaryum El Rodajlı - Ultra Clear Cam Yok - Düz Birleşim - Atölyeden Ambalajsız Kendim Alacağım ) bu özellikteki akvaryum için verilen fiyat 846 TL. Boyut olarak az daha büyük. İçten sump yok. Sump bu kadar etkilimi anlamadım. Neyse kafalar karışık. Kesin atladığım bir nokta var. Fiyatlar arasında uçurum var resmen..:D[EDIT]akiF,2022-03-29 07:33:50[/EDIT]
Akvaryum Fiyatları
[QUOTE=EmreKircan]Hocam akvaryum hobisinden uzaklaştınız tamamda Türkiyeden de uzaklaştınız mı ? Memlekette ne ucuz ki hobi olsun. Her şeyin fiyatı her gün katlanıyor. Ülke olarak fakirleştik. Hobi lüks oldu. Ben bir şeyin fiyatı artınca şaşırmıyorum artık. Ülke savaş ekonomisinde sanki. Rusya dan sonra parası en fazla deger kaybeden ülkeyiz.
[:(((][/QUOTE]
Haklisiniz aslinda da ama bu derece fark tahmin etmemistim. Ps fiyatlarina bakmistim ilk olarak. Gozume kestirdigim bir kac ps den sonra akvaryum fiyatlarina baktim ve akvaryum fiyatlari ps nin 3 katindan fazla olunca afalladim.
[QUOTE=EmreKircan]Hocam akvaryum hobisinden uzaklaştınız tamamda Türkiyeden de uzaklaştınız mı ? Memlekette ne ucuz ki hobi olsun. Her şeyin fiyatı her gün katlanıyor. Ülke olarak fakirleştik. Hobi lüks oldu. Ben bir şeyin fiyatı artınca şaşırmıyorum artık. Ülke savaş ekonomisinde sanki. Rusya dan sonra parası en fazla deger kaybeden ülkeyiz.
[:(((][/QUOTE]
Haklisiniz aslinda da ama bu derece fark tahmin etmemistim. Ps fiyatlarina bakmistim ilk olarak. Gozume kestirdigim bir kac ps den sonra akvaryum fiyatlarina baktim ve akvaryum fiyatlari ps nin 3 katindan fazla olunca afalladim.
Akvaryum Fiyatları
[QUOTE=EmreKircan]2006 yılından beri forma kayıtlısın. 2616 mesaj atmışsın. Alınabilecek en üst düzey akvaryum fiyatı sorup fazla oldugundan dert yanmışsın. Hocam sen bizi mi trollüyorsun ? [:)][/QUOTE]
Keske bir de aktivasyonuma baksaydin. Cok uzun zamandir piyasadan uzagim. Zamaninda bir cok akvaryum deneyimim oldu. Tatli su tuzlu su bitkili vs..vs.. ve o donemlerde oldukca aktiftim forumda.
Ben en son bu hobi ile ugrasirken en pahali ekipman herzaman icin ps idi. Ps icin butce ayirir taksitle alirdik. Acikcasi ps fiyatinin iki kati akvaryum fiyatina sasirdim.
Fakat sizlerden gelen tepkilere gore fiyat normal. Demek ki yoklugumda fiyatlar buralara kadar gelmis.
Edit: Usenmedim gittim baktim. En son 7 yil once mesaj yazmisim [:)][EDIT]akiF,2022-03-28 18:43:46[/EDIT]
[QUOTE=oguzhan06077]Hocam extra Clear cam özel kesimdir silikon göstermez en kaliteli akvaryumdur bütçenize göre bakabilirsiniz [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213230/090720212142061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bilgi icin tesekkur ederim. En son hobi ile ilgilenirken bu tur seyler ya yoktu yada ben gormemistim. Fakat gonderideki resminizi gorunce konuyu daha iyi anladim. 60x45x35 lik standart icten sump li bir akvaryum icin 1500 civari fiyat aldim. Ayni olcude extra clear ve 45 derece isin icine girince fiyat 3500 e cikiyor. [:)]
[QUOTE=EmreKircan]2006 yılından beri forma kayıtlısın. 2616 mesaj atmışsın. Alınabilecek en üst düzey akvaryum fiyatı sorup fazla oldugundan dert yanmışsın. Hocam sen bizi mi trollüyorsun ? [:)][/QUOTE]
Keske bir de aktivasyonuma baksaydin. Cok uzun zamandir piyasadan uzagim. Zamaninda bir cok akvaryum deneyimim oldu. Tatli su tuzlu su bitkili vs..vs.. ve o donemlerde oldukca aktiftim forumda.
Ben en son bu hobi ile ugrasirken en pahali ekipman herzaman icin ps idi. Ps icin butce ayirir taksitle alirdik. Acikcasi ps fiyatinin iki kati akvaryum fiyatina sasirdim.
Fakat sizlerden gelen tepkilere gore fiyat normal. Demek ki yoklugumda fiyatlar buralara kadar gelmis.
Edit: Usenmedim gittim baktim. En son 7 yil once mesaj yazmisim [:)][EDIT]akiF,2022-03-28 18:43:46[/EDIT]
[QUOTE=oguzhan06077]Hocam extra Clear cam özel kesimdir silikon göstermez en kaliteli akvaryumdur bütçenize göre bakabilirsiniz [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213230/090720212142061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bilgi icin tesekkur ederim. En son hobi ile ilgilenirken bu tur seyler ya yoktu yada ben gormemistim. Fakat gonderideki resminizi gorunce konuyu daha iyi anladim. 60x45x35 lik standart icten sump li bir akvaryum icin 1500 civari fiyat aldim. Ayni olcude extra clear ve 45 derece isin icine girince fiyat 3500 e cikiyor. [:)]
Akvaryum Fiyatları
Merhaba arkadaşlar. Çok uzun zamandır hobi den uzağım. Şimdi 40x40x40 gibi bir ufak bir akvaryum ile başlamayı düşünüyorum. Açıkçası içerisinde iki palyaço harici balık düşünmüyorum. Malzeme fiyatlarına şöyle bir baktım. Fakat kafama takılan bir konu var. Akvaryum fiyatı. Bazı sitelerde bu boyutlara yakın bir akvaryum için çok ciddi fiyatlar isteniyor.
[B]Ortalama bu boyutlarda bir akvaryumun fiyatı nedir?[/B]
Cama cam akvaryum için bir siteden fiyat aldım. Camlar rodajlı 45 derece açılı yapıştırma ve ön cam extra clear mi ne öyle bir şey için 2000 TL nin üzerinde bir fiyat verdi. Şuan siteyi hatırlamıyorum. Eğer cidden bu fiyatlarda ise akvaryumlar, hobi başlamadan bitecek sanırım..!
Merhaba arkadaşlar. Çok uzun zamandır hobi den uzağım. Şimdi 40x40x40 gibi bir ufak bir akvaryum ile başlamayı düşünüyorum. Açıkçası içerisinde iki palyaço harici balık düşünmüyorum. Malzeme fiyatlarına şöyle bir baktım. Fakat kafama takılan bir konu var. Akvaryum fiyatı. Bazı sitelerde bu boyutlara yakın bir akvaryum için çok ciddi fiyatlar isteniyor.
[B]Ortalama bu boyutlarda bir akvaryumun fiyatı nedir?[/B]
Cama cam akvaryum için bir siteden fiyat aldım. Camlar rodajlı 45 derece açılı yapıştırma ve ön cam extra clear mi ne öyle bir şey için 2000 TL nin üzerinde bir fiyat verdi. Şuan siteyi hatırlamıyorum. Eğer cidden bu fiyatlarda ise akvaryumlar, hobi başlamadan bitecek sanırım..!
eminönü klasiği
[QUOTE=tiger2]ben biraz geç kalmışım ama neyse geçen yaz eminönünde bir akvaryumcuya amazon hançeri sordum var dedi.baktım yaprakları güzeldi boyu 40 cm vardı.fiyatı 60 tl idi.yaprak sayısı 3 yada 4 tane idi.bugün üsküdar belediyesinin altındaki pet shoptan gene 40 cmyi bulan 3 yaprağı ve 5 adede yakında küçük sürgünleri olan bir amazon hançeri aldım.arada 50 tl fiyat farkının olması beni baya şaşırttı.bugün gene üsküdarda 30 tl ye 20 den fazla yaprak ve küçük sürgünlü güzel bir amazon hançeri vardı.gene eminönünden bugün çınar bitkisi aldım ve köküne 10 tl dedi bana baya pahalı geldi ama 5 kök aldım.bu yazıyı okuduktan sonra eminönünden canlı veya bitki alışverişi yapmayı minimuma indircem.(imlamı fazla dikkate almayın
)[/QUOTE]
[QUOTE=tiger2]ben biraz geç kalmışım ama neyse geçen yaz eminönünde bir akvaryumcuya amazon hançeri sordum var dedi.baktım yaprakları güzeldi boyu 40 cm vardı.fiyatı 60 tl idi.yaprak sayısı 3 yada 4 tane idi.bugün üsküdar belediyesinin altındaki pet shoptan gene 40 cmyi bulan 3 yaprağı ve 5 adede yakında küçük sürgünleri olan bir amazon hançeri aldım.arada 50 tl fiyat farkının olması beni baya şaşırttı.bugün gene üsküdarda 30 tl ye 20 den fazla yaprak ve küçük sürgünlü güzel bir amazon hançeri vardı.gene eminönünden bugün çınar bitkisi aldım ve köküne 10 tl dedi bana baya pahalı geldi ama 5 kök aldım.bu yazıyı okuduktan sonra eminönünden canlı veya bitki alışverişi yapmayı minimuma indircem.(imlamı fazla dikkate almayın
)[/QUOTE]
Amazon hançerini bilmem ama çınar 15-20cm arası boylu olanların kök fiyatı ortalama 2-3TL civarında satılıyor.
Biolife Yüzen Akıllı Filtre C-160 YENİ SİSTEM
İşin içine deniz girince durum değişiyor. Fakat bir nevi mantık olarak protein skimmer tarzı ile çalışıyor ama deniz akvaryumlarında uzun vadeli kullanımında sıkıntı çıkarabileceğini düşünüyorum. Deniz akvaryumlarında filtreleme işlemi protein skimmer vasıtası ile yapılır. Kabaca sistem hava kabarcıkları ile protein skimmer ın atık kabı kısmına suda bulunan proteinlerin atılması mantığına dayanıyor.
İşin içine deniz girince durum değişiyor. Fakat bir nevi mantık olarak protein skimmer tarzı ile çalışıyor ama deniz akvaryumlarında uzun vadeli kullanımında sıkıntı çıkarabileceğini düşünüyorum. Deniz akvaryumlarında filtreleme işlemi protein skimmer vasıtası ile yapılır. Kabaca sistem hava kabarcıkları ile protein skimmer ın atık kabı kısmına suda bulunan proteinlerin atılması mantığına dayanıyor.
Bu filtrede süngere atacak ve zamanla (Muhtemelen bir kaç gün içerisinde, canlı yüküne göre bir kaç saat bile olabilir.) Bu sünger proteine doyacak ve suya geri salınım yapmaya başlayacak. Yani kısır döngüye girecek.
Fakat tabi ki bu sadece bir düşünce. Öncelikle deneyip gözlemek lazım.
Sonuçta buna benzer alternatif filtre sistemleri de kullanılıyor deniz akvaryumlarında. ATS turf (Sistem ışık ve yosunlanma yardımı ile çalışıyor) gibi sistemler kullanılıyor mesela yada DSB (Deep sand bed. Yani derin kum yatağı. Oksijensiz bir ortam yaratmak buradaki amaç) sistemi.
Gerçi çok anladığım mevzular değil. Dediğim gibi deneyip görmek lazım.
akvaryem ilgisizliği- siparişi göndermeme
Ceylan Beyi bire bir tanımıyorum. Geçtiğimiz günlerde ufak boyutlu ve uygun fiyatlı bir ısıtıcı ararken google üzerinden akvaryem diye bir siteye rastladım ve siparişimi verdim. Fakat siparişimi siteye kayıt olmadan verdiğim için kargo bilgisine ulaşamıyordum. Ertesi gün bir şekilde kargo bilgisine ulaşmaya çalışırken kargom geldi. Buraya kadar bir sıkıntı yok. Isıtıcıyı kargocunun yanında açtım ve kutu içerisinden kırık çıktı. Kargocuya tutanak dedim adam klasik cevabı yapıştırdı ve gitti. Bizim tutanak tutmaya yetkimiz yok. Tabi sinirim tepeme çıktı.
Ceylan Beyi bire bir tanımıyorum. Geçtiğimiz günlerde ufak boyutlu ve uygun fiyatlı bir ısıtıcı ararken google üzerinden akvaryem diye bir siteye rastladım ve siparişimi verdim. Fakat siparişimi siteye kayıt olmadan verdiğim için kargo bilgisine ulaşamıyordum. Ertesi gün bir şekilde kargo bilgisine ulaşmaya çalışırken kargom geldi. Buraya kadar bir sıkıntı yok. Isıtıcıyı kargocunun yanında açtım ve kutu içerisinden kırık çıktı. Kargocuya tutanak dedim adam klasik cevabı yapıştırdı ve gitti. Bizim tutanak tutmaya yetkimiz yok. Tabi sinirim tepeme çıktı.
Neyse kargo firmasını şikayet için akvaryem i aradım. Telefonu Ceylan Bey açtı (İtiraf ediyim o ana dek Ceylan Bey değil Ceylan Hanım olarak düşünüyordum..:D). Dedim böyle böyle ürün kırık çıktı tutanak tutmuyor. Ürünün yenisini hemen göndereceklerini beni mağdur etmeyeceklerini söylediler. Kırık çıkan ürünü de mümkünse ücret alıcı olarak geri göndermemi istediler. Ni tekim ürünün yenisi sağlam bir şekilde geldi. Bende kırık olanı geri gönderdim.
Sonuç mu? Sonuç olarak ileriki günlerde akvaryum ile alakalı bir şey bakacağım zaman mutlaka akvaryem e girip bir bakıyorum.
Biolife Yüzen Akıllı Filtre C-160 YENİ SİSTEM
[QUOTE=proaktif] Videoları izledim. Mantık sağlam ve son derece doğru. 1980 lerde elyafla kullandıgımız sepet filtre mantıgının süngerle seyyar seklınde olanı. Fikir tasarımı son derece begendım. Bır husus aklıma takıldı. Agırlık saglaması nedenı ıle "Kursun" kelımesını duydum gıbı geldı. Samimiyet ile soruyorum merakım sudur ; kursun suya zarar vermez mı ?
Genel olarak tebrık edıyor ve boyle bır düzenegın ulkemız ınsanınca üretilmiş olmasından mutluluk duyuyorum.
Kolay gelsin
[/QUOTE]
Filtrenin su giriş kısmında ki sepet gibi olan şeyin (tam adını bilmiyorum) içine kurşun ağırlık konuyor videoda. Tatlı su özellikle bitkili akvaryumlarda bir dönem kurşun ağırlıklara sık sık rastlıyordum. Bitkilerin köklerine elyaf içerisinde ağırlık olarak bağlıyorlardı. Zararı var mı yokmu açıkçası bilmiyorum ama her ihtimale karşı bu sistemde kurşun ağırlığın dışı plastik ile kaplanabilir. Bu sayede olası bir zararlı salınım ihtimali ortadan kaldırılır diye düşünüyorum.
[QUOTE=proaktif] Videoları izledim. Mantık sağlam ve son derece doğru. 1980 lerde elyafla kullandıgımız sepet filtre mantıgının süngerle seyyar seklınde olanı. Fikir tasarımı son derece begendım. Bır husus aklıma takıldı. Agırlık saglaması nedenı ıle "Kursun" kelımesını duydum gıbı geldı. Samimiyet ile soruyorum merakım sudur ; kursun suya zarar vermez mı ?
Genel olarak tebrık edıyor ve boyle bır düzenegın ulkemız ınsanınca üretilmiş olmasından mutluluk duyuyorum.
Kolay gelsin
[/QUOTE]
Filtrenin su giriş kısmında ki sepet gibi olan şeyin (tam adını bilmiyorum) içine kurşun ağırlık konuyor videoda. Tatlı su özellikle bitkili akvaryumlarda bir dönem kurşun ağırlıklara sık sık rastlıyordum. Bitkilerin köklerine elyaf içerisinde ağırlık olarak bağlıyorlardı. Zararı var mı yokmu açıkçası bilmiyorum ama her ihtimale karşı bu sistemde kurşun ağırlığın dışı plastik ile kaplanabilir. Bu sayede olası bir zararlı salınım ihtimali ortadan kaldırılır diye düşünüyorum.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
