ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Eylül 2013 22:59
Son Ziyaret:
26 Mart 2026 18:54
Toplam Mesaj:
821 [0.18 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
İsrafil Topal
120x50x60(h) - Flowerhorn
50x35x40(h) - Oranda GoldFish
35x35x35 - High Tech / Bolivian Ramirezi
SON 10 MESAJI
Akvaryumla Bütünleşmiş Arka Fon Kabusu
[QUOTE=İnci Kefali]Levha ya da renkli cam benim aklıma gelen de. Kimyasal çözücü var mı hiç araştırdınız mı acaba?[/QUOTE]
Maalesef hiç bir bilgim yok bu konuda.
[QUOTE=İnci Kefali]Levha ya da renkli cam benim aklıma gelen de. Kimyasal çözücü var mı hiç araştırdınız mı acaba?[/QUOTE]
Maalesef hiç bir bilgim yok bu konuda.
Akvaryumla Bütünleşmiş Arka Fon Kabusu
Dostlar selamlar. Akvaryumumun bir hayli eski olmasından mütevellit arka fonumda bu şekilde deformasyonlar oldu ve artık göze son derece çirkin geliyor. Yapışkan asla çıkmıyor artık akvaryumla yekpare olmuş. Bu nedenle akvaryumun içinden bir arka fon yapıştırmayı düşünüyorum. Önereceğiniz malzemeler var mı? Akvaryumun suyunu tamamen boşaltmadan yapıştırmak mümkün mü? Benim aklıma pvc levha koymak geldi sizin önerileriniz varsa bekliyorum. Teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/050220261831001.jpg[/IMG]
Dostlar selamlar. Akvaryumumun bir hayli eski olmasından mütevellit arka fonumda bu şekilde deformasyonlar oldu ve artık göze son derece çirkin geliyor. Yapışkan asla çıkmıyor artık akvaryumla yekpare olmuş. Bu nedenle akvaryumun içinden bir arka fon yapıştırmayı düşünüyorum. Önereceğiniz malzemeler var mı? Akvaryumun suyunu tamamen boşaltmadan yapıştırmak mümkün mü? Benim aklıma pvc levha koymak geldi sizin önerileriniz varsa bekliyorum. Teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/050220261831001.jpg[/IMG]
Yeni Akvaryuma Öneriler
[QUOTE=Gurayturkay] eheim 200 litre için filtre görünüşü güzel olan lepisteslerden beslemeyi düşünüyorum anlaşılan büyük tür bakmayacagım[/QUOTE]
İnce lav kırığı kum alıp düşük ihtiyaçlı bitkiler ve bir kaç güzel dal ekleyerek harika bir karma canlı doğuran çıkarabilirsiniz ortaya. Seyir zevki de bir o kadar güzel olur. Molly, Plati, Lepistes, Velifera gibi canlılardan ekleyip dip içinde 5-6 tane cory eklerseniz tadından yenmez.
[QUOTE=Gurayturkay] eheim 200 litre için filtre görünüşü güzel olan lepisteslerden beslemeyi düşünüyorum anlaşılan büyük tür bakmayacagım[/QUOTE]
İnce lav kırığı kum alıp düşük ihtiyaçlı bitkiler ve bir kaç güzel dal ekleyerek harika bir karma canlı doğuran çıkarabilirsiniz ortaya. Seyir zevki de bir o kadar güzel olur. Molly, Plati, Lepistes, Velifera gibi canlılardan ekleyip dip içinde 5-6 tane cory eklerseniz tadından yenmez.
Kamfa Malau Flowerhorn
[QUOTE=UmutMEHDİOĞLU]İsrafil kardeşim, evladın çok güzel. Umarım uzun ve sağlıklı bir ömür geçirirsiniz beraber. Kurulumun da genel olarak bakıldığında fazlasıyla üst düzey ve başarılı bir kurulum. Eksik bir şey görünmüyor, bu saatten sonrası senin göz zevkine göre şekillenecek. Sağlıcakla kal. Diğer tankların tanıtımlarını da bekliyorum mutlaka :) [/QUOTE]
Teşekkür ederim kardeşim, ikimizin de bu akvaryumlarda azımsanamayacak kadar fazla. Elimize sağlık [:3]
[QUOTE=UmutMEHDİOĞLU]İsrafil kardeşim, evladın çok güzel. Umarım uzun ve sağlıklı bir ömür geçirirsiniz beraber. Kurulumun da genel olarak bakıldığında fazlasıyla üst düzey ve başarılı bir kurulum. Eksik bir şey görünmüyor, bu saatten sonrası senin göz zevkine göre şekillenecek. Sağlıcakla kal. Diğer tankların tanıtımlarını da bekliyorum mutlaka :) [/QUOTE]
Teşekkür ederim kardeşim, ikimizin de bu akvaryumlarda azımsanamayacak kadar fazla. Elimize sağlık [:3]
Yeni Akvaryuma Öneriler
[QUOTE=Gurayturkay]Merhaba 170 litrelik bir akvaryum aldım ama içine nasıl bir dizayn yapsam ne balığı koysam çok kararsizim sizin önerileriniz var mı (şelale filtre kullanıyorum)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250740/240920242309121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba hayırlı olsun. Dallar ile güzel bir tasarım ortaya çıkarıp Discus beslemek isteyebilirsiniz. Fakat Discus balıklarının bakımına biraz daha dikkat etmeniz gerekiyor. Ayrıca şelale filtre tam olarak yeterli gelmeyebilir ucuz yollu ikinci el bir dış filtre almanızı öneririm.
[QUOTE=Gurayturkay]Merhaba 170 litrelik bir akvaryum aldım ama içine nasıl bir dizayn yapsam ne balığı koysam çok kararsizim sizin önerileriniz var mı (şelale filtre kullanıyorum)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250740/240920242309121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba hayırlı olsun. Dallar ile güzel bir tasarım ortaya çıkarıp Discus beslemek isteyebilirsiniz. Fakat Discus balıklarının bakımına biraz daha dikkat etmeniz gerekiyor. Ayrıca şelale filtre tam olarak yeterli gelmeyebilir ucuz yollu ikinci el bir dış filtre almanızı öneririm.
Kamfa Malau Flowerhorn
Ölçüler: 120x50x60(h) (360 Litre)
Canlı: Kamfa Malau Flowerhorn
Filtrasyon ve Işıklandırma: • Tetra Ex1200+ Dış Filtre
• Tetra HT300 Isıtıcı
• Tetra APS300 Hava Motoru
• HSD 600C T5 Floresan Armatür
Uzun bir uğraş ve bol emeklerin sonucunda akvaryum kurulumu tamamlandı. @UmutMEHDİOĞLU kardeşimin eski tankını bana hediye etmesi ile başlayan bu serüvende geçen haftaların sonunda güzel bir evladımız tankta özgürce dolaşmaya başladı.
Umarım bu yeni evlat ile çok uzun süreler birlikte kalırız [:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/230920242037111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/230920242038471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/230920242039081.jpg[/IMG]
Ölçüler: 120x50x60(h) (360 Litre)
Canlı: Kamfa Malau Flowerhorn
Filtrasyon ve Işıklandırma: • Tetra Ex1200+ Dış Filtre
• Tetra HT300 Isıtıcı
• Tetra APS300 Hava Motoru
• HSD 600C T5 Floresan Armatür
Uzun bir uğraş ve bol emeklerin sonucunda akvaryum kurulumu tamamlandı. @UmutMEHDİOĞLU kardeşimin eski tankını bana hediye etmesi ile başlayan bu serüvende geçen haftaların sonunda güzel bir evladımız tankta özgürce dolaşmaya başladı.
Umarım bu yeni evlat ile çok uzun süreler birlikte kalırız [:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/230920242037111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/230920242038471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151999/230920242039081.jpg[/IMG]
400lt Karma Tank
Selamlar, ufak bir güncelleme yapayım karma tanktan vazgeçip sadece 1 adet Flowerhorn beslemeye karar verdim.
Selamlar, ufak bir güncelleme yapayım karma tanktan vazgeçip sadece 1 adet Flowerhorn beslemeye karar verdim.
400lt Karma Tank
[QUOTE=ilhannnn01]Size 3 çeşit cevap veriyorum hepsini duyarsınız da kimseyi yormayayım ben yazayım,
Ansiklopedik cevap
Her bir oscar zaten 300 litre hacim ister 400 litrede 2 oscar bile fazla başka balık olmaz.
Cahil Cevabı
Yanına 2 tane de challenger atarsan acayip olur hatta pirana falan da koy.
Amerikancı Cevabı
Yanına vatoz gibi yem artıklarını yiyecek 1 2 balık, 2 3 tane de amerikan dışı bölge kavgası yapmayacak, oscarları rahatsız etmeyecek ama yem olmayacak kadar büyük ve kendini koruyabilecek/kaçabilecek balıklar ekleyebilirsiniz. Tinfoil, Flagtail, Silvershark gibi türler olabilir, Dip için vatoz veya makrakanta olabilir. Makrakanta olursa sürü olması gerekir, çok ta yavaş büyüyen balıklardır en az 3 4 tane ve büyükçe almakta fayda var. Vatoz alırsanız oscarların rahatsız edemeyeceği büyüklükte olmasına dikkat edin.
Ek olarak: böyle birşey yapacaksanız filtrasyonun çok çok iyi olması ön şart. [/QUOTE]
Hahahahaha yorumunuz için teşekkürler üstadım. Uzunca bir süredir forumda aktif değildim bana unuttuğum tipleri tekrar canlandırdınız. Şahsen benim düşüncem de aslında 2 adet oscar, 1 pacu ve 1 leopar vatoz şeklindeydi. Düşüncemi desteklemiş oldunuz teşekkür ederim.
[QUOTE=ilhannnn01]Size 3 çeşit cevap veriyorum hepsini duyarsınız da kimseyi yormayayım ben yazayım,
Ansiklopedik cevap
Her bir oscar zaten 300 litre hacim ister 400 litrede 2 oscar bile fazla başka balık olmaz.
Cahil Cevabı
Yanına 2 tane de challenger atarsan acayip olur hatta pirana falan da koy.
Amerikancı Cevabı
Yanına vatoz gibi yem artıklarını yiyecek 1 2 balık, 2 3 tane de amerikan dışı bölge kavgası yapmayacak, oscarları rahatsız etmeyecek ama yem olmayacak kadar büyük ve kendini koruyabilecek/kaçabilecek balıklar ekleyebilirsiniz. Tinfoil, Flagtail, Silvershark gibi türler olabilir, Dip için vatoz veya makrakanta olabilir. Makrakanta olursa sürü olması gerekir, çok ta yavaş büyüyen balıklardır en az 3 4 tane ve büyükçe almakta fayda var. Vatoz alırsanız oscarların rahatsız edemeyeceği büyüklükte olmasına dikkat edin.
Ek olarak: böyle birşey yapacaksanız filtrasyonun çok çok iyi olması ön şart. [/QUOTE]
Hahahahaha yorumunuz için teşekkürler üstadım. Uzunca bir süredir forumda aktif değildim bana unuttuğum tipleri tekrar canlandırdınız. Şahsen benim düşüncem de aslında 2 adet oscar, 1 pacu ve 1 leopar vatoz şeklindeydi. Düşüncemi desteklemiş oldunuz teşekkür ederim.
400lt Karma Tank
Selamlar, 400LT akvaryumda bir çift oscar beslemeyi düşünüyorum. Yanına 1-2 tane önerebileceğiniz tür var mı acaba? Teşekkürler.
Selamlar, 400LT akvaryumda bir çift oscar beslemeyi düşünüyorum. Yanına 1-2 tane önerebileceğiniz tür var mı acaba? Teşekkürler.
Hobiye Geri Dönüş
Merhaba, çok küçük yaşta başladığım bu akvaryum hobisine uzun bir süre ara vermek durumunda kalmıştım. Üniversite, iş vs. derken epey vakit oldu güzel bir akvaryum kurup karşısına geçip izlemeyeli. 2013 Yılında henüz 14 yaşındayken bu foruma üye olmuştum.. O dönemler 1TL'ye Lepistes alıp üretmeye çalışıyorduk.. Şimdi 23 yaşıma girdim ve kendi ekonomik özgürlüğümü kazandım. Artık baba eline bakmadan kendi akvaryumumu kurmak istiyorum. Fakat o dönemden bu döneme epey bir fiyat değişikliği olmuş [:'(] normal olarak. Şu an kafamda kurduğum akvaryumun ne kadar tutacağını inanın kestiremiyorum. 2. El akvaryum ve malzeme fiyatlarına bakıyorum, sıfır ürünlerin fiyatlarına bakıyorum sürekli farklı tutarlar var ve dışardan bakınca tutacak fiyat gerçekten korkutucu duruyor. [^_^] Hayalimde ki akvaryumu size anlatmak ve siz tecrübeli aktif hobici abilerimden fikir almak istiyorum, bu yüzden gece vakti yolum tekrar buraya düştü. [:D] Öncelikle kafamda ilk kurduğum 90*40*50(h) bir tanktı bunun nedeni odamda ki şifonyerin üstüne yerleştiririm diye düşündüm. Boyutları şifonyere göre ayarladım. Ama sonra Şifonyerin 180LT su, cam ağırlığı ve dekor ağırlığı vs. derken bunu taşıyıp taşıyamayacağına emin olamadım. O yüzden şu an şifonyerden bağımsız 100*50*50 ebatlarında mobilyalı bir tank kurma fikrine yöneldim. 250LT tankta beslemek istediğim 2 balık var bunlardan birine karar kılıp tek başına beslemeyi düşünüyorum 1- Flowerhorn 2- Oscar bu ikisinden birini seçip lav kırığı kum kullanıp basit kaya dekorları ile süslemek istiyorum. Sizce bu tarz bir tankın günümüz TR'sinde fiyatı ne olacaktır? Akvaryumu hazır mı almalıyım yoksa camcıdan mı yaptırmalıyım? 250LT için F/P dış filtre önerileriniz nelerdir? Yardımcı olursanız sevinirim, iyi hobiler.
Merhaba, çok küçük yaşta başladığım bu akvaryum hobisine uzun bir süre ara vermek durumunda kalmıştım. Üniversite, iş vs. derken epey vakit oldu güzel bir akvaryum kurup karşısına geçip izlemeyeli. 2013 Yılında henüz 14 yaşındayken bu foruma üye olmuştum.. O dönemler 1TL'ye Lepistes alıp üretmeye çalışıyorduk.. Şimdi 23 yaşıma girdim ve kendi ekonomik özgürlüğümü kazandım. Artık baba eline bakmadan kendi akvaryumumu kurmak istiyorum. Fakat o dönemden bu döneme epey bir fiyat değişikliği olmuş [:'(] normal olarak. Şu an kafamda kurduğum akvaryumun ne kadar tutacağını inanın kestiremiyorum. 2. El akvaryum ve malzeme fiyatlarına bakıyorum, sıfır ürünlerin fiyatlarına bakıyorum sürekli farklı tutarlar var ve dışardan bakınca tutacak fiyat gerçekten korkutucu duruyor. [^_^] Hayalimde ki akvaryumu size anlatmak ve siz tecrübeli aktif hobici abilerimden fikir almak istiyorum, bu yüzden gece vakti yolum tekrar buraya düştü. [:D] Öncelikle kafamda ilk kurduğum 90*40*50(h) bir tanktı bunun nedeni odamda ki şifonyerin üstüne yerleştiririm diye düşündüm. Boyutları şifonyere göre ayarladım. Ama sonra Şifonyerin 180LT su, cam ağırlığı ve dekor ağırlığı vs. derken bunu taşıyıp taşıyamayacağına emin olamadım. O yüzden şu an şifonyerden bağımsız 100*50*50 ebatlarında mobilyalı bir tank kurma fikrine yöneldim. 250LT tankta beslemek istediğim 2 balık var bunlardan birine karar kılıp tek başına beslemeyi düşünüyorum 1- Flowerhorn 2- Oscar bu ikisinden birini seçip lav kırığı kum kullanıp basit kaya dekorları ile süslemek istiyorum. Sizce bu tarz bir tankın günümüz TR'sinde fiyatı ne olacaktır? Akvaryumu hazır mı almalıyım yoksa camcıdan mı yaptırmalıyım? 250LT için F/P dış filtre önerileriniz nelerdir? Yardımcı olursanız sevinirim, iyi hobiler.
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos MurathanM, 00:02
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
