ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mangulay
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Haziran 2012 16:46
Son Ziyaret:
08 Haziran 2014 21:11
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Elifnur Özer
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

Ad ve Soyad
SON 8 MESAJI
Bitkim Hareket Etti
Çok teşekkür ederim yanıtınız için. Moss türü... Hımmm... İnternette toplu birşekilde gördüğümde hayran kaldığım bir bitki. Umarım çoğaltabilirim
Diğerlerinin ne olduğu bilen arkadaşlar türlerini söyleyebilirler mi? Ona göre bakımını yapacağım da 
Çok teşekkür ederim yanıtınız için. Moss türü... Hımmm... İnternette toplu birşekilde gördüğümde hayran kaldığım bir bitki. Umarım çoğaltabilirim
Diğerlerinin ne olduğu bilen arkadaşlar türlerini söyleyebilirler mi? Ona göre bakımını yapacağım da 
Bitkim Hareket Etti
Arkadaşlar 2 gün önce akvaryumuma bitkiler aldım. İlk defa bitki besleyeceğim. Aklımda elodea vardı ama petshopçuda yokmuş, o da bana ismini bilmediğim 3 farklı türden bitki verdi. İlk resimde ortadaki koyu renkli asılmış olan bitki dün bildiğiniz hareket etti. Balıktan falan olmuştur diye düşünürken bir kere daha yukarıya doğru hareket ettiğini gördüm. O sırada betam usul usul akvaryumun en uzak köşesinde yüzüyordu. Bugün ise yukarıya tamamiyle çıkmış durumda. Sizce bu normal mi? Olabilir birşey mi yoksa balık o kadar uzakta olmasına rağmen bitkiye etki eder mi? Bir de bitkilerin türlerini söylerseniz araştırıp haklarında daha fazla bilgi sahibi olabilirim. Şimdiden teşekkürler...
Arkadaşlar 2 gün önce akvaryumuma bitkiler aldım. İlk defa bitki besleyeceğim. Aklımda elodea vardı ama petshopçuda yokmuş, o da bana ismini bilmediğim 3 farklı türden bitki verdi. İlk resimde ortadaki koyu renkli asılmış olan bitki dün bildiğiniz hareket etti. Balıktan falan olmuştur diye düşünürken bir kere daha yukarıya doğru hareket ettiğini gördüm. O sırada betam usul usul akvaryumun en uzak köşesinde yüzüyordu. Bugün ise yukarıya tamamiyle çıkmış durumda. Sizce bu normal mi? Olabilir birşey mi yoksa balık o kadar uzakta olmasına rağmen bitkiye etki eder mi? Bir de bitkilerin türlerini söylerseniz araştırıp haklarında daha fazla bilgi sahibi olabilirim. Şimdiden teşekkürler...
Dış Parazit akvaryum susuz kalınca gitmiş midir?
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Sanırım bol tuzla yıkayıp 1 ay kuru bırakacağım. Hatta 2 haftada bir yine tuzla ve kaynar su ile yıkayacağım. Şuanda yaralı olan balık bayağı kendine geldi. Diğerini görünce kafa tutuyor. Birbirlerini her gördüklerinde ağızlarını açıp kavga etmeye çalışıyorlar. Umarım 1 ay boyunca strese yenik düşmezler :(
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Sanırım bol tuzla yıkayıp 1 ay kuru bırakacağım. Hatta 2 haftada bir yine tuzla ve kaynar su ile yıkayacağım. Şuanda yaralı olan balık bayağı kendine geldi. Diğerini görünce kafa tutuyor. Birbirlerini her gördüklerinde ağızlarını açıp kavga etmeye çalışıyorlar. Umarım 1 ay boyunca strese yenik düşmezler :(
Çöpçü balığımın gözleri yok !
Bildiğim kadarıyla cikletler özellikle sarı prensesler vatoz ve çöpçüleri öldüresiye yiyorlar. Başlangıç olarakta gözlerinden başlıyorlar. Bu süreci akvaryumun küçüklüğü, vatoz ve çöpçülerin cikletlere göre küçüklüğü, saklanabilecekleri yerlerin azlığı, cikletlerin küçüklükten etçilliğe alışmaları hızlandırıyor. Bir kerede benim başıma gelmişti. Özellikle vatozların sırtları sert olduğu için sırtlarını yiyemiyorlar ama gözlerini yiyince hayvan ters dönüyor. Dolayısıyla altındaki yumuşak dokuyu yiyerek öldürüyorlar. Dediğim gibi akvaryum büyük olmalı, vatoz büyük olmalı vs. vs.
Bildiğim kadarıyla cikletler özellikle sarı prensesler vatoz ve çöpçüleri öldüresiye yiyorlar. Başlangıç olarakta gözlerinden başlıyorlar. Bu süreci akvaryumun küçüklüğü, vatoz ve çöpçülerin cikletlere göre küçüklüğü, saklanabilecekleri yerlerin azlığı, cikletlerin küçüklükten etçilliğe alışmaları hızlandırıyor. Bir kerede benim başıma gelmişti. Özellikle vatozların sırtları sert olduğu için sırtlarını yiyemiyorlar ama gözlerini yiyince hayvan ters dönüyor. Dolayısıyla altındaki yumuşak dokuyu yiyerek öldürüyorlar. Dediğim gibi akvaryum büyük olmalı, vatoz büyük olmalı vs. vs.
Dış Parazit akvaryum susuz kalınca gitmiş midir?
Fotoğraf:

Canlıdaki Belirtiler:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Bu yüzden ben diyorum ki, belki benim akvaryumdaki parazitler susuz kalınca ölmüşlerdir. 1 ay az bir süre değil sonuçta. Ama akvaryumum da bu süre zarfında bazı değişiklikler oldu. Aysberkin içinde bulduğumuz bir tırtılı kuşlardan ötürü bırakmaya kıyamadığım için akvaryumu iyice yıkadıktan sonra yarısına kadar toprakla doldurdum. Çimler ektim. Dallar yerleştirdim filan. Bu bu şekilde 2. Haftasını dolduruyor. Şuanda tek çarem bu akvaryum. Ben kendi akvaryumumu tekrar yıkasam dış parazit hala ve hala ortaya çıkar mı? yaralı balık çok stres altında şuanda. Biliyorum bana birçok yönden kızacaksınız, bütün herşeyin farkındayım. Lütfen şuanda bana acil olarak gereken tek şey ne yapmam gerektiği. Bana bir fikir verin, lütfen.
.
Fotoğraf:


Canlıdaki Belirtiler:
Akvaryum Kapasitesi (litre):
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Olayı en kısa haliyle anlatmaya çalışayım. Benim akvaryumda bir dış parazit boy göstermişti. Balıkları kaybetmemle balık beslemeyi bıraktım. Çünkü akvaryumu kaynar suyla yıkadım. 1 gün susuz bırakıp güneşin altına koydum. Ama ertesi gün sapasağlam balığı dış parazitten kaybettim. Yaptığım onca şeyden sonra dış parazit gitmemiş. Ben bıraktım ama babamın akvaryumunda bugün sorunlar çıktı.
akvaryum resimdeki gibi balıklar için çok küçük. Erkek (koyu mavi) olan diğerini yuvayı yaptıktan sonra tırtıklama başladı. Bu ciklet türünde baskın bir erkek olursa diğer erkeklerin renklerini gösteremeyip dişiler gibi soluk renkli olabileceğini duymuştum. Sonradan diğer balığın erkek olabileceği şüphesine düştüm. Erkek olan diğerini akşama bırakmayacağı için annemle akvaryumu plastik bir kapakla böldük. Akvaryum zaten küçüktü şimdi daha küçük oldu, bu şekilde devam edemez biliyorum. Öte yandan plastik her ikisi içinde zararlı onu da biliyorum. Bu yüzden ben diyorum ki, belki benim akvaryumdaki parazitler susuz kalınca ölmüşlerdir. 1 ay az bir süre değil sonuçta. Ama akvaryumum da bu süre zarfında bazı değişiklikler oldu. Aysberkin içinde bulduğumuz bir tırtılı kuşlardan ötürü bırakmaya kıyamadığım için akvaryumu iyice yıkadıktan sonra yarısına kadar toprakla doldurdum. Çimler ektim. Dallar yerleştirdim filan. Bu bu şekilde 2. Haftasını dolduruyor. Şuanda tek çarem bu akvaryum. Ben kendi akvaryumumu tekrar yıkasam dış parazit hala ve hala ortaya çıkar mı? yaralı balık çok stres altında şuanda. Biliyorum bana birçok yönden kızacaksınız, bütün herşeyin farkındayım. Lütfen şuanda bana acil olarak gereken tek şey ne yapmam gerektiği. Bana bir fikir verin, lütfen.
.
Balığım Sıkıştı ve Çıkardığımda Felç Olmuş Gibiydi.
Dün en fazla 2 mesaj yazma sınırım olduğu için cevap yazamadım. Akvaryumda içi karanlık, ufak bir testi var zaten. Sanırım saklanmak istese oraya girerdi ve çıkmazdı.
sabah baktığımda hala solungaçları hareket ediyordu. Az önce baktığımda ise ölmüş. Aslında balık hakkında bahsetmek istediğim birşey daha var. Balığım tek başına 6 ay geçirdi. Daha sonraları balığın halsizleştiğini farkettim. Birkaç gün sonra da akvaryumun dibinde hareketsizce durmaya başladı. Yana yatık değil veya dengesi bozulmuş gibi de değil. Bütün gün kumları bile karıştırmıyor, olduğu yerde hareketsizce duruyordu. Bir tek beni görünce veya yem verirken canlanıyordu sonra yine aynı. Yani fiziksel açıdan hastalık belirtisi olarak hiç birşey de yoktu. İç parazit desem dışkısında bir anormallik yoktu. Ölmüyordu da. ..Sonra bir balık daha aldım yanına. İlk gün ciddi ciddi yüzdüğünü, yem aradığını gördüm. Ertesi gün yeni balıkta bizimkine uymuş, her ikisi de dipteydi. 1 hafta böyle geçti. Sonra bir sabah bir baktım bizimkinin karnının altı yara olmuş. Gözlerimin önünde yeni balık orayı tırtıkladı. Ayrı bir kaba koydum. Ben resmini gördüğünüz balık ölecek diye düşünrken yeni balık akvaryumun tavanında (sanırım hava kesesi patlamış) ölü buldum. Bizimkinin ise yarası 1-2 gün sonra düzeldi. Ama bu yeni balık gidince yine resmini gördüğünüz balık dipte hareketsizce durmayı kesti. 1 hafta boyunca normal bir japon balığı gibi yüzüyorken ve ben artık kendine geldi diye düşünüyorken aksesuara takılması vakasıyla karşı karşıya geldim. Yani asıl hikaye bu. Belki buradanda birşeyler çıkar. Şimdi benim anlamadığım artık balık öldüğüne göre neden yüzebiliyorken yüzmeyi reddediyordu? internetten çok araştırdım ama hiç bir hastalık belirtisi yokken neden o haldeydi. Yeni balık geldi, sonra öldü ve bizimki düzeldi. Ben çok aramıştım bu konuyu ama hiç cevap alamadım. Belki bu sorunla karşı karşıya olanlar için birşey yazılabilir. Balığın yemesi normal, dışkısı normal, yem yerkenki yüzüşü normal, benden korkmuyor ama neden bütün gün dipte duruyor?.
Dün en fazla 2 mesaj yazma sınırım olduğu için cevap yazamadım. Akvaryumda içi karanlık, ufak bir testi var zaten. Sanırım saklanmak istese oraya girerdi ve çıkmazdı.
sabah baktığımda hala solungaçları hareket ediyordu. Az önce baktığımda ise ölmüş. Aslında balık hakkında bahsetmek istediğim birşey daha var. Balığım tek başına 6 ay geçirdi. Daha sonraları balığın halsizleştiğini farkettim. Birkaç gün sonra da akvaryumun dibinde hareketsizce durmaya başladı. Yana yatık değil veya dengesi bozulmuş gibi de değil. Bütün gün kumları bile karıştırmıyor, olduğu yerde hareketsizce duruyordu. Bir tek beni görünce veya yem verirken canlanıyordu sonra yine aynı. Yani fiziksel açıdan hastalık belirtisi olarak hiç birşey de yoktu. İç parazit desem dışkısında bir anormallik yoktu. Ölmüyordu da. ..Sonra bir balık daha aldım yanına. İlk gün ciddi ciddi yüzdüğünü, yem aradığını gördüm. Ertesi gün yeni balıkta bizimkine uymuş, her ikisi de dipteydi. 1 hafta böyle geçti. Sonra bir sabah bir baktım bizimkinin karnının altı yara olmuş. Gözlerimin önünde yeni balık orayı tırtıkladı. Ayrı bir kaba koydum. Ben resmini gördüğünüz balık ölecek diye düşünrken yeni balık akvaryumun tavanında (sanırım hava kesesi patlamış) ölü buldum. Bizimkinin ise yarası 1-2 gün sonra düzeldi. Ama bu yeni balık gidince yine resmini gördüğünüz balık dipte hareketsizce durmayı kesti. 1 hafta boyunca normal bir japon balığı gibi yüzüyorken ve ben artık kendine geldi diye düşünüyorken aksesuara takılması vakasıyla karşı karşıya geldim. Yani asıl hikaye bu. Belki buradanda birşeyler çıkar. Şimdi benim anlamadığım artık balık öldüğüne göre neden yüzebiliyorken yüzmeyi reddediyordu? internetten çok araştırdım ama hiç bir hastalık belirtisi yokken neden o haldeydi. Yeni balık geldi, sonra öldü ve bizimki düzeldi. Ben çok aramıştım bu konuyu ama hiç cevap alamadım. Belki bu sorunla karşı karşıya olanlar için birşey yazılabilir. Balığın yemesi normal, dışkısı normal, yem yerkenki yüzüşü normal, benden korkmuyor ama neden bütün gün dipte duruyor?.
Balığım Sıkıştı ve Çıkardığımda Felç Olmuş Gibiydi.
İyi ama sorun nerde? Omurgası mı kırılmıştır? Hava kesesi mi patlamıştır? Şokta mı? Felçli mi? Sorunu bilsem en azından bunun için birşeyler yapabillirim. Lütfen moral bozucu şeyler söylemekten ziyade sorunla ilgili fikrinizi söyleyin. Şuanda ona ihtiyacım var.
İyi ama sorun nerde? Omurgası mı kırılmıştır? Hava kesesi mi patlamıştır? Şokta mı? Felçli mi? Sorunu bilsem en azından bunun için birşeyler yapabillirim. Lütfen moral bozucu şeyler söylemekten ziyade sorunla ilgili fikrinizi söyleyin. Şuanda ona ihtiyacım var.
Balığım Sıkıştı ve Çıkardığımda Felç Olmuş Gibiydi.
Fotoğraf:

Canlıdaki Belirtiler: Japon balığımı bu sabah resimde görünen aksesuarın beyaz yerlerine sıkışıkken buldum. Çıkardığımdaysa balık yan döndü. İki büklüm oldu. Yüzemiyor ama ağzını açıp açıp kapatıyor. Elimi görünce hareket etmeye çalıştığını görebiliyorum ama birazcık bile ilerleyemeden olduğu yerde yatık bir şekilde duruyor. Arka kuyruğu biraz yenmiş gibi ama akvaryumda başka balık yok. Ne yapmam gerekiyor? lütfen yardım edin. Hala yaşıyorken birşeyler yapmak istiyorum.
Akvaryum Kapasitesi (litre):16 Lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Başka balık yok.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:Motora sahip.
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: 6-7 ay önce Beyaz benek ilacını kullanmıştım. Ama yakın zamanda ıspanak ve sarımsaktan başka ek olarak verdiğim birşey yok.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Fotoğraf:


Canlıdaki Belirtiler: Japon balığımı bu sabah resimde görünen aksesuarın beyaz yerlerine sıkışıkken buldum. Çıkardığımdaysa balık yan döndü. İki büklüm oldu. Yüzemiyor ama ağzını açıp açıp kapatıyor. Elimi görünce hareket etmeye çalıştığını görebiliyorum ama birazcık bile ilerleyemeden olduğu yerde yatık bir şekilde duruyor. Arka kuyruğu biraz yenmiş gibi ama akvaryumda başka balık yok. Ne yapmam gerekiyor? lütfen yardım edin. Hala yaşıyorken birşeyler yapmak istiyorum.
Akvaryum Kapasitesi (litre):16 Lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Başka balık yok.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:Motora sahip.
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: 6-7 ay önce Beyaz benek ilacını kullanmıştım. Ama yakın zamanda ıspanak ve sarımsaktan başka ek olarak verdiğim birşey yok.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
CoryCory,
altuntasseref,
JujuSeri,
pitsem,
ciways,
fikret43,
yeekim,
a.gumrah,
scorpion26,
ilterisdoğukan,
florasan,
ezzalisi,
ternapi,
0rnn,
BilalM.,
Urar,
osmangunay,
DigitalPen,
Hoppala,
Koksal Gurkan,
Feanor,
zen666,
Ancalagon,
tukabu,
forthehordex,
FaSTAaa,
osmandbnl,
Omer1881,
Cyber_Scout,
YAYD06,
MiSoSiKiaN,
MertSoyumert,
Ehtiyar,
ssener,
platinium,
sakal34,
BASARSURMEGOZ,
Oquanus,
metsi,
ibmsony,
sinor,
Rainos,
syerli,
EKAR,
furkanozcan,
İsmail YILDIRIM,
eackgzz,
888starz_oger,
Bozajuniors,
lojistisyen,
NightWist,
Kaya43,
alkoholizem_nnoi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
