ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
AkvarKum
Kullanıcı Grubu:
Kurumsal Üye
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Eylül 2012 00:18
Son Ziyaret:
24 Eylül 2017 14:30
Toplam Mesaj:
38 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Ali Öztürk
Doğum Tarihi:
19 Mayıs 1980
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

SON 10 MESAJI

AkvarKum- Online Kum Satış
[QUOTE=akbulut2894] [QUOTE=AkvarKum] [QUOTE=akbulut2894] [QUOTE=cokmutlu] Şöyle söyleyeyim Gökhan bey,
 

30kg silis kum + kargo = 24,90TL..

30kg siyah hagen + kargo = 33,90TL

Dğer renkli doğal kumlar 30kg + kargo = 28,90TL..

 

Sadece silisin ve beyaz kuartz kumun (bu ikisine hep aynı fiyatlar verilmiş) 15kglik paketleri de var, onlar da yine kargo dahil olarak 17,90TL.. Bana fiyatlar uygun gibi geldi..
[/QUOTE]
Baktım ama sizin fiyatlarla nedense hiç bir ilgisi yok. 30kg silis kum 58 lira diğer fiyatlarda sizinkinden çokçok farklı. Reklam yapmaksa amacınız böyle olmasın lütfen.[/QUOTE]


</br>

Murat Bey Merhaba,

Mesajın tarihine bakarsanız 24 Haziran 2011 yani 3,5 yıl önceki mesajlar ve fiyatlar. Buna dikkat ederek yorum yapmanız daha sağlıklı olacaktır. Amacımız bilgilendirmek, reklam değil. Reklam olduğunu düşünüyorsanız @cokmutlu kullanıcısıyla görüşmeniz gerekir. Ayrıca hep bu konu üzerinden bizim markamız üzerine yorumlar yapıldığı için ilk 2-3 mesajı okuyup yorum yapmanız da gayet doğal.

Bilgilerinize..

Saygılarımızla,
AkvarKum
[/QUOTE]
Öncelikle ilginiz için teşekkürler. Evet haklısınız mesaj eski tarih fakat bu reklam olmadığını göstermez. Mesajınızdan kişiyi tanıdığınız ve reklam yapmaya çalıştığınız gayet açık.'Amacımız bilgilendirmek, reklam değil. 'Bu cümleyi başka türlü anlamak mümkün değil sanırım. Bu ara sizin nick İstanbul derken Firma Eskişehir gözüküyor. Bol kazançlar.[/QUOTE]

Murat Bey,

Biz amacımız bilgilendirmek, reklam değil derken kendi attığımız mesajları kastederek söylüyoruz. Bu forumda bir çok kişi birbirini biliyor. Bizim hakkımızda veya diğer firmalar hakkında forumda yazılanları okursanız memnun kalan akvaristlerin birbirine haber verdiğini görürsünüz. Bizim hakkımızda da memnun kalan bir müşterimizin yorum yazıp yazmamasına takdir edersiniz ki biz müdahale edemeyiz. 
Araştırmadan belirttiğiniz bir konu daha var. Eğer web sitemize girerseniz, iletişim bilgilerimizde Merkez Eskişehir, Satış Ofisi olarak da İstanbul olduğunu görürsünüz. Dolayısıyla müşteri ilişkileri İstanbul ofisten yürütüldüğü için forumda da İstanbul yazması gayet doğal değil mi?

Saygılarımızla,
AkvarKum
AkvarKum- Online Kum Satış
[QUOTE=akbulut2894] [QUOTE=cokmutlu] Şöyle söyleyeyim Gökhan bey,
 

30kg silis kum + kargo = 24,90TL..

30kg siyah hagen + kargo = 33,90TL

Dğer renkli doğal kumlar 30kg + kargo = 28,90TL..

 

Sadece silisin ve beyaz kuartz kumun (bu ikisine hep aynı fiyatlar verilmiş) 15kglik paketleri de var, onlar da yine kargo dahil olarak 17,90TL.. Bana fiyatlar uygun gibi geldi..
[/QUOTE]
Baktım ama sizin fiyatlarla nedense hiç bir ilgisi yok. 30kg silis kum 58 lira diğer fiyatlarda sizinkinden çokçok farklı. Reklam yapmaksa amacınız böyle olmasın lütfen.[/QUOTE]




Murat Bey Merhaba,

Mesajın tarihine bakarsanız 24 Haziran 2011 yani 3,5 yıl önceki mesajlar ve fiyatlar. Buna dikkat ederek yorum yapmanız daha sağlıklı olacaktır. Amacımız bilgilendirmek, reklam değil. Reklam olduğunu düşünüyorsanız @cokmutlu kullanıcısıyla görüşmeniz gerekir. Ayrıca hep bu konu üzerinden bizim markamız üzerine yorumlar yapıldığı için ilk 2-3 mesajı okuyup yorum yapmanız da gayet doğal.

Bilgilerinize..

Saygılarımızla,
AkvarKum
AkvarKum- Online Kum Satış

Değerli arkadaşlar, 

Bahsettiğimiz üzere bizden memnun kalmayan müşterimize 20 kg. kum gönderilmiştir. Toplam bedeli 43,80 TL olmasına rağmen 50 TL olarak iade edilmiştir. Yaşamış olduğu sorun için üzgün olduğumuzu belirtmekle beraber, yüzünde gülümseme oluşturmadığımız hiçbir alışverişi kabul etmeyeceğimizi tekrardan belirtmek isteriz.

Herkese iyi hobiler. .

Saygılarımızla,
AkvarKum
AkvarKum- Online Kum Satış
[QUOTE=reco77][QUOTE=ensah]Akvarkumla ilgili sorunum, faceboktaki sayfalarınada aynen yazdığım metin aşağıdadır : 

ilgili ve alakalı olsanız resmi sitenizde yazdığınız gibi kargo ücretiyle numune yollardınız. 2 haftadır beklemem işe yaramadı ve sonunda süper şekilde işimi gördüm. üzüntüm amacım paramı türk üreticiye vermekti ama başarısızsınız. öncelikle ben sitenizdeki telefona çıkan umut beyle görüştüm ciddi miktarlarda kum alıcam ve bu işle uğraşan 3-4 arkadaşımda var dedim. geçen hafta düğün için eskişehirde 3 gün bulunmama rağmen, ücreti karşılığı numune almak istememde dahil çözüm üretilmedi. hepsini geçtim çarşamba günü telefonda dedimki yollayamıcaksanız bana dönün 6 tane akvaryuma kum değişimi yapıcam sizi bekliyorum oda yok 15 gündür tenezzül edip bi telefon dahi açmadınız. umut beyle son görüşmem yoğunuz yarın yolucaz, sizin alacağınız kumu biz 2 saatte satıyoruz gibi rencide edici sözlerde oldu, beni değil kendinizi kandırdınız. sallamak dışında bi şey duyamadım sizden, bence lakayıt bir satıcısınız yada sattığınız ürünlerde şüpheniz var, siz kaybettiniz, aquaclay, hagen gibi gerçek kalitedeki kumları internetten araştırsın insanlar, 100 kg. aquaclay, 75 kg. hagen kumu 9 taksit kdv+kargo dahil 337,50 tl ye aldım. hiç risksiz yıllardır kullandığımız ve tertemiz dünya standartlarında garantili kumlar bunlar, sizden ucuz ve ilgili olarak kum satan çok yer var... tek üzüntüm param yabancılara gitti. ama bu bir hobi yapıcak bi şey bırakmadınız bana... sizi kınıyorum...


Bence alışveriş yapmadan önce araştırın biraz, kumun kalitesi vs. hakkında hiç bir fikrim olmamakla beraber forumlarda bulunma sebebimiz ticari ahlakta dahil satıcının sattığı ürünün arkasında olmasıdır. Bu satıcıda maalesef ben bunu göremedim. [/QUOTE]

Harun Bey duygularıma çok güzel tercüman oldunuz. Bende bu firmayla yaşadığım sorunu ve da sonrasındaki terbiyesizliklerini yazayım. Gerçekten aman efendim canım efendim yada mesaj sonlarına saygılarımızla yazmakla müşteri memnuniyeti olmuyor bunu anlamaları lazım...

Kendilerinden yaklaşık 2 ay önce beyaz kuvars kum sipariş ettim. Sonra baktım ki ilanlarında demir içerikli diye iddaa ettikleri bir bitki kumuda var, dedim hagen kum yerine deneyeyim hiç olmazsa %100 yerli malı diye geçiyor ülkemiz kazansın. Beyaz kuvars diye geçen kumu satın aldım ve kendilerine bilgi verdim az bir miktar, bi avuç kadar bile olur bana demir içerikli siyah kumdan da yollarmısınız. Mete Bey adında birisi aradı demir içerikli kumlarıyla övgü dolu sözlerle bahsetti, hagen kumu tercih etmeyin şundan dolayı bundan dolayı vs diye bir ton şey söyledi herneyse sonunda dedi ki 10kg bir paket yollayalım size kargo ücretini ödeyin siz yeter kuma ücret almayalım. Tamam dedim ve o şekilde konu kapandı.
2 gün sonra beyaz kuvars geldi ben 2mm olanını seçtim bana incecik bir kum geldi.Kumun üzerinde yazan koduyla faturadaki kodu farklı olunca anladım ki yanlış kum yollamışlar ve yanında herhangi bir bitki kumu vs gelmedi. Herneyse mesaj attım " kurye yanlış ürün yollamış size" diyerek suçu kuryeye attı. Burası çok enteresan çünkü her ne yazdıysam hep kargo firmasını suçladılar ! 

Neyse bunu iade edeyim siz bana doğru ürünü yollayın dedim tamam dediler. 2 gün geçti yok 4 gün geçti yok 7.günün sonunda bana doğru kum geldi. Bu süre zarfında en az 5 kere mesaj attım aradım ama herzaman kurye suçlu gösterildi ,herhangi bir takip no vs verilmedi aras kargodan tc ile isimle telefonla takip ettirdim böyle bir paket yok dendi artık ümidi kesmişken doğru kum geldi.İnce olan kumu kurye almadı bende bilgi verdim firmaya sizde kalsın dediler.
Herneyse bu sefer ürün doğruydu ama numune olarak yollayacakları söz verdikleri demir içerikli siyah kum yine yoktu...

Ürünü onaylarken yaşadığım sorunları yazdım ve numune için verilen söz tutulmadı dedim. Yorumumun altına yazdıkları yalanı size direk ekran görüntüsü ile de göstermek istiyorum çünkü nasıl sözünde durmadan yalan söyleyen bir firma olduğunu görün.



Kesinlikle ama kesinlikle bana bir numune gelmedi bunu altını çizerek yazıyorum.

Herneyse dedim ben bildiğim kumdan şaşmayayım hagene devam dedim ama 10kg beyaz kuvars yetmediği için 2 yada 3 paket daha alayım dedim farklı kumlar karışmasın diye.Eşim lojistik firmasında çalıştığı için kendilerinden şöyle bir talepte bulundum; ben sizden 30 kg beyaz kuvars almak istiyorum bana kargo ücreti olmadan bir ilan açmanızı rica edeceğim 30kg için yada hesap numarası verin ben tutarı yatırayım kurye arkadaş gelsin sizden alsın. Tamam dediler Mete Bey aradı bilgi vermek için kendisi siyah demir içerikli kumu söyledi onuda ekleyelim pakete dedi (yorumlarında numune yolladık demişlerdi bunu da altını çizerek belirtiyorum) ben size haber vereceğim detayları benden bilgi bekleyin dedi. Bende numuneyi aldırtacağım bari yanlış gelen kumun parasını ödeyeyim adamlar zor durumda kalmasın dedim. Ödeme yapmam için ilan linkini hemen yollayan firma nedense diğerleri için 2 ay ilan linki yada hesap numarası yollayamadı !! 
1 hafta geçti yok mesaj attım yurtdışında dediler ok dedim 2 hafta geçti mesaj attım geldi ama tekrar yurt dışına çıktı dediler ok dedim 3 hafta geçti mesaj attım Mete Bey geldi p.tesi arayacak sizi dedi çarşamba oldu hala arayan yok artık tepem attı. Kendilerinin yaptıkları terbiyesizliği yüzlerine vurdum bu seferde kinayeli konuşmanıza gerek yok özel müşteri temsilcisi siz istediniz dediler benim artık trafo patladı !!! Bana yazdıkları mesajları komple yolladım (ekran görüntüleri mevcut mesajlarının) hiçbirinde böyle bir talebim olmadığını görünce Genel koordinatörümüz sizi arayacak dedi. Bilin bakalım ne oldu 1 ay geçti arayan yok :)) Şaka gibi bir firma. 

Bundan sonraki Mete Beyin yaptığı da terbiyesizliğin son noktasıydı onuda yazayım; 1 ay sonra aradım kendisini 2-3 kere farklı zamanlarda çaldı açılmadı neyse geri dönüş yaptı kendimi tanıttım ve sorunumu çözeceğini hemen arkadaşlarla görüşüp beni arayacağını söyledi. Ve numune kumu söyleyince biz o kumu artık üretmiyoruz çünkü beklentilerimizi karşılamıyor ve şikayet geliyor diye kumu yollamayacağını belirtti. (kendi ürününün beş para etmediğini söylüyor bana hageni kötüleyen bu insan ama bu arada ilanlarda satılmaya devam ediyordu cayır cayır) Bilin bakalım yine ne oldu ? 2 hafta geçti arayan soran yok ve ben aradığımda bu şahsı hemen meşgule atıyor 2-3 kez arayıncada telefonunu kapatıyor. Bu kadar terbiyesiz insanlar olamaz !! 

Kesinlikle milli duygularınız kabarıp böyle bir firmadan kum vs almayın berbat bir firma... Yapılan yorumlarda sürekli suçları kargo firmasına yada başkasına atıp kendilerinde hiçbir hata görmeyen bir firma. Zaten sorun yaşamadan bir firmayı öğrenmeniz mümkün değil,yorumlara bakıp düzgün bir firma sandım ama sorun yaşayınca gerçek yüzlerini görmüş olduğum bir firma!

Çok uzun oldu özür dilerim ama insanlar bu tür firmalara aldanmasın diye yazdım !
[/QUOTE]

Genel Koordinatörümüz Umut Bey'in mesajıdır;

Sevgili Dostlar,

Recep Bey'in bahsetmiş olduğu konuyla ilgili yanlışlarımızın olduğu kesin. Yanlışlarımızı müsaadenizle madde madde yazalım;

1-) Aman efendim canım efendim veya mesajlara saygılarımızla yazarak değil de kendisini ürünü satın aldıktan sonra direk cep telefonundan arayıp bilgi vermek

2-) Demir içeriğine sahip olduğu hem labaratuvar testleriyle hem de alıp kullanan arkadaşlarca sabit olan kumumuzun hala(!) demir içeriğine sahip olduğunu iddia etmek. Acaba hagen diye bahsedilen kumun böyle bir iddiası var mı? bkz. hagenin websitesi!

3-) Numune taleplerine olumlu cevap vermek (Başka hangi firma numune çalışması yapıyor örnek verirseniz seviniriz)

4-) Gönderilerimizin yoğun ve paketlerimizin 10-15 kg.lık olması sebebiyle her gün 200-300 kg. ortalama ürün sevkiyatında fazladan harcanacak yakıt,personel vb. giderleri düşünerek toplu ürün sevkiyatı yapıp depolamayı kargonun şubesinde yapmak ve faturada yazan kodla, ürün paketinin üzerindeki kodu eşlerken dahi hata yapabilen kargo personellerini hesaba katmamak. Halbuki bunun yerine her gün ayrı sevkiyat yapıp artan maliyetleri satış fiyatına yansıtsaydık daha iyiydi olurdu(!) değil mi? DİPNOT: 2-3 aydır gönderilerimizde yaşadığımız sıkıntılar sebebiyle Aras Kargo ile çalışmamıza son verip, Sürat Kargo ve UPS ile anlaşmış bulunmaktayız.

5-) Yanlış giden kumu müşterimize telafi amaçlı hediye etmek ve sonrasında bizi aradığında bu kum benim işime yaramıyor alın bunu dediğinde de olumlu yanıt vermek ancak sonrasında tekrar müşterimizin verdiği bilgi doğrultusunda aslında kumu başkasına verdiğini öğrenmek

6-) Müşterimizin eşinin çalıştığı lojistik firması bizi arayıp paketi alacakları yeri sorduklarında, bizim o ilçeye servisimiz yok getirin şubemize bırakın cevabına bile olumlu cevap vermek

Asıl konu şudur ki; tüm bu süreçte en başından en sonuna kadar müşterimizin hitabı maalesef kendisine yakıştıramadığımız cinstendi. Buna rağmen nezaketimizi kaybetmedik. BİZ BU NEZAKETİ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İÇİN DEĞİL, İNSANA OLAN SAYGIMIZDAN GÖSTERİYORUZ. Ayrıca bizden bu kadar memnun olmayıp, ürünlerimizi bu kadar kalitesiz bulduğunuzu belirtip EK ürün istemeniz de ayrı bir muammadır.

Sonuç olarak; tüm samimiyetimle söylüyorum, hatalı olan taraf biziz. Sizlerin desteğiyle her gün büyümeye devam ediyoruz ancak hobi olarak başladığımız bu oluşumda kurumsallıktan öte samimiyete ve güvene öncelik verdik. Yaklaşık 4 aydır ciddi bir yenileme çalışması içindeyiz. Bu süreçte makine-ekipman, personel ve iş ortaklarımızı yeniden şekillendirdik. Yoğun bir süreç geçirdiğimiz için müşterimizin taleplerine cevap verememek ve kendisine sorunlar yaşatmak bizi üzmüştür. Ancak bizi asıl üzen şudur ki; 
  • Biz hiçbir zaman milli duyguları sömürmedik, böyle bir niyetimiz asla olamaz. Herkes Türk Malı ibaresini kalitesizlikle ilişkilendirirken biz bunda direttik. Bu mudur sömürü!!?

  • Biz hiçbir zaman kendimize rakip görmedik. Çünkü biz yarış atı değiliz. Kimseyle çekişme içerisinde de değiliz. Özellikle Hagen gibi akvaryum ürünlerinde dünya markası olan bir firma hakkında asla söz söylemedik, söylemeyiz. ANCAK; hagen adı altında boyanmış kumları piyasadayken, sizleri bu konuda uyarmak tamamen akvarist reflekslerimizden kaynaklanmaktadır. Fakat anlaşılan o ki; bundan sonra onu da yapmayız.

  • Ürün kalitesine gelince, sonuna kadar arkasında olduğumuzu bilenler bilir. Mete Bey'in vermiş olduğu bilgide de size şikayet alıyoruz vb. gibi bir ifade kullanmadı, ilettiği bilgi o gün koşullarında iklimin sert geçtiği ve şu an için üretip gönderemeyeceğimiz yönünde oldu. Ancak bugün için havalar düzeldiğinden hiçbir sıkıntı yoktur.

  • Biz her zaman şeffaf ve açık bir marka olduk. Akvarist ruhla başladık ve bu ruhla da devam etmekteyiz. Bu bakımdan da para, kar, satış kaygımız hiçbir zaman olmadı, olmayacak. Tek mücadelemiz bundan 3-4 yıl önce silis, quartz ve midye kırığından başka yerli üretim kum bulunamazken bugün 8-9 litresine verdiğiniz ücretle 50-60 kg. bitki kumunu ve diğer kumları sizlere sağlayabilmektir.  2011 yılından bugüne 100.000 kg. üzerinde kapınıza teslim en uygun fiyatlarla akvaryum kumu teminini sağlamak bizim en büyük mutluluk kaynağımızdır. Biz zor yolu seçtik, akvaryumculara toplu satış yapıp bu miktarı dörde beşe katlamak varken biz aracıyı ortadan kaldırıp uygun fiyat sunduk ve gidip derelerden kum toplayan akvarist dostlarımızın evlerine teslimat yaptık. Pek tabi bu süreçler sorunsuz işlemiyor. Sorunlar yaşayabiliyoruz. Ancak eğer amaç üzüm yemekse bağcıyı dövmek değilse bu sorunlar karşılıklı anlayışla çözülüyor. Maalesef bu olayda müşterimizin ağır ithamları ve bizim yoğunluğumuzdan telafi edilemez bir hal ortaya çıkmıştır. Bu bakımdan Pazartesi günü kendisine bize ödediği toplam 43,68 TL yasal faiziyle iade edilecektir. Çünkü katma değeri mutluluk olmayan alışverişin katma değerini üstümüzde taşımak istemeyiz.
Özetle, hepimiz bu hobiye gönül vermiş insanlarız. Bu hassaslığımız her anımıza yansıyor. Ancak takdir edersiniz ki her alanda makinelerle çalışmıyoruz ve insan hatası maalesef olabiliyor. Biz kargonun hatası derken suçun tamamını üstümüze alıp suçun sebebini belirtiyoruz. Aksi takdirde kargoya verip, takip numarasını sizlere ilettikten sonra çıkan hiçbir sorunla ilgilenmememiz gerekir ki bu kabul edilebilir bir durum değildir. Fakat bu ilgi karşılığında ağır ithamlar ve küçümsemelerle karşılaşınca maalesef ne çalışan arkadaşlarımızın ne de bizlerin çalışma şevki eskisi gibi olmuyor. 2011'den bugüne 5.000'in üzerinde tekil satışla yaklaşık 3.000'in üzerinde akvariste ulaştık ve ulaşmaya da devam ediyoruz. Kusura bakmayın oldukça uzun bir yazı oldu, sabır gösterip okuyan tüm dostlarımıza teşekkür ederiz.

Bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla,
AkvarKum

Akvaryum dekor icin

[QUOTE=ghjjgt19]Tuz ruhu testine gerek yok mu diyorsunuz? Kopurse bile kullanmalimiyim?[/QUOTE]

Merhaba,

Dışarıdan toplanan(dere,sahil vb.) kum,taş ve kayaların üzerinde daha önceden çeşitli organizmalar yaşadığı için kuracağınız yeni ekosisteme etkileri her zaman risk taşımaktadır. Bu etkileri ortadan kaldırmak için su içinde kaynatmak vb. yöntemlerle mümkün değildir. Tuz ruhu testi de burada belirleyici bir test değildir.

Dolayısıyla tavsiyemiz, markalı olarak satılan sıfır, kullanılmamış ürünler kullanarak hem akvaryum içerisindeki canlıların hayatını riske atmamanız hem de emeğinizi boşa harcamamanızdır.

Bu konuda yardımcı olabileceğimiz bir konu varsa yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

Saygılarımızla
AkvarKum
AkvarKum2014-11-16 21:37:44
Akvaryumcudan aldığım taşlar
[QUOTE=FatihYildiz]Tuzruhu ile salınım testi yap. Bir kaç damla tuzruhunu taşa damlat köpürüse salınım yapacaktır. Tersi olursa sıkıntı olmayacaktır.[/QUOTE]

Merhabalar,

Tuz ruhu testi sadece içeriğinde Ca (Kalsiyum) var mıdır yok mudur bunu anlamak içindir. Akvaryum ekosistemine uygun değilse eğer köpüren mineraller, o zaman Aragonit gibi nadir bulunan ve en değerli akvaryumlarda kullanılan mineral kullanılmazdı. 

Peki bu test nereden çıktı?

4-5 sene öncesinde piyasada sadece silis kum bulunduğu için silis kumu ayırt etmek için ortaya atılmıştır. Ancak farklı ocaklardan çıkarılan silis kumlarda da Ca içeriğinin bulunduğu günümüzde artık bu testin bir geçerliliği kalmamıştır.

Bilgilerinize. .

Saygılarımızla,
AkvarKum
Akvaryum dekor icin
[QUOTE=cevter123][QUOTE=ghjjgt19]Bir yerde tuz ruhu doktugunde kopururse sert su seven türler içiniyi olacagini dduymuştum ? Hepsine tek tek dokecekmiyim ?[/QUOTE]w Hepsini aynı yerden aldıysanız sadece 1 ine dökmeniz yeterli en küçüğünü seçin çünkü deney yaptığınız taşı atmanız gerekli. Köpürmez ise deney taşınızı yine de atın üzerinde kalabilecek zararlı bir madde balıklarınızı öldürebilir.[/QUOTE]

Merhabalar,

Tuz ruhu testi sadece içeriğinde Ca (Kalsiyum) var mıdır yok mudur bunu anlamak içindir. Akvaryum ekosistemine uygun değilse eğer köpüren mineraller, o zaman Aragonit gibi nadir bulunan ve en değerli akvaryumlarda kullanılan mineral kullanılmazdı. 

Peki bu test nereden çıktı?

4-5 sene öncesinde piyasada sadece silis kum bulunduğu için silis kumu ayırt etmek için ortaya atılmıştır. Ancak farklı ocaklardan çıkarılan silis kumlarda da Ca içeriğinin bulunduğu günümüzde artık bu testin bir geçerliliği kalmamıştır.

Bilgilerinize. .

Saygılarımızla,
AkvarKum
AkvarKum- Online Kum Satış
[QUOTE=ensah]Akvarkumla ilgili sorunum, faceboktaki sayfalarınada aynen yazdığım metin aşağıdadır : 

ilgili ve alakalı olsanız resmi sitenizde yazdığınız gibi kargo ücretiyle numune yollardınız. 2 haftadır beklemem işe yaramadı ve sonunda süper şekilde işimi gördüm. üzüntüm amacım paramı türk üreticiye vermekti ama başarısızsınız. öncelikle ben sitenizdeki telefona çıkan umut beyle görüştüm ciddi miktarlarda kum alıcam ve bu işle uğraşan 3-4 arkadaşımda var dedim. geçen hafta düğün için eskişehirde 3 gün bulunmama rağmen, ücreti karşılığı numune almak istememde dahil çözüm üretilmedi. hepsini geçtim çarşamba günü telefonda dedimki yollayamıcaksanız bana dönün 6 tane akvaryuma kum değişimi yapıcam sizi bekliyorum oda yok 15 gündür tenezzül edip bi telefon dahi açmadınız. umut beyle son görüşmem yoğunuz yarın yolucaz, sizin alacağınız kumu biz 2 saatte satıyoruz gibi rencide edici sözlerde oldu, beni değil kendinizi kandırdınız. sallamak dışında bi şey duyamadım sizden, bence lakayıt bir satıcısınız yada sattığınız ürünlerde şüpheniz var, siz kaybettiniz, aquaclay, hagen gibi gerçek kalitedeki kumları internetten araştırsın insanlar, 100 kg. aquaclay, 75 kg. hagen kumu 9 taksit kdv+kargo dahil 337,50 tl ye aldım. hiç risksiz yıllardır kullandığımız ve tertemiz dünya standartlarında garantili kumlar bunlar, sizden ucuz ve ilgili olarak kum satan çok yer var... tek üzüntüm param yabancılara gitti. ama bu bir hobi yapıcak bi şey bırakmadınız bana... sizi kınıyorum...


Bence alışveriş yapmadan önce araştırın biraz, kumun kalitesi vs. hakkında hiç bir fikrim olmamakla beraber forumlarda bulunma sebebimiz ticari ahlakta dahil satıcının sattığı ürünün arkasında olmasıdır. Bu satıcıda maalesef ben bunu göremedim. [/QUOTE]

Harun Bey Merhaba,

Öncelikle yaşamış olduğunuz durum ve beklemeniz için özür dileriz. Ancak bahsettiğiniz dönemde ciddi bir yoğunluk yaşamaktaydık. Bu bakımdan da ekibimize yeni arkadaşlar dahil etmiştik. Fakat maalesef o dönemde ben ihracat siparişlerimizle ilgilendiğim için sizinle yeterince ilgilenemedik. Bu konuda %100 haklısınız. Buna hiç şüphe yok. 

Bunun dışında kurulan iletişimdeki sıkıntıyı da kabul ediyoruz. Ancak tüm akvarist arkadaşlarımız bilir ki biz miktara göre ilgi, alaka göstermiyoruz. Sizin de haklı olarak o kadar beklemenin üzerine, bizim de o kadar yoğunluğun üzerine sağlıklı bir iletişim kurulamaması için de özür dileriz.

Ancak üzüldüğümüz bir nokta var. Gayet güzel bir düşünceyle paranızın bir Türk markasına gitmesini istediğinizi belirtmenize rağmen sonrasındaki ithal marka tercihlerinizi 'dünya standartlarında garantili' ürünler diyerek nitelendirmeniz Türk markalarının ürünlerini aksi yönde değerlendirdiğinizi göstermiyordur umarım. Çünkü şu anda bu sektörde amatör ruhla ama profesyonel aşkla yola çıktığımız günlerin üzerinden sadece 3 yıl geçmesine rağmen 8 ülkeye ihracat yapmaktayız ve bu ihracatları da doğrudan değil dolaylı olarak o ülkelere yerleşmiş, iş kurmuş gurbetçi dostlarımız aracılığıyla yaparak onların da kazanmalarını sağlamaktayız. 

Sonuç olarak, sizden gerçekten özür dileriz. Çünkü biz ticari kaygı duymadan, akvarist ruhla akvaryum kumu konusundaki fahiş fiyatlara çözüm olabilmek adına üretici olarak her geçen gün kendimizi geliştirmeye çalışıyoruz. Bu süreçte de en büyük problem ekip kurmak ve bunun koordinasyonunu sağlamak oluyor tabi ki. Şu anda tüm bu sorunların üstesinden gelmiş bir şekilde çalışmaktayız.

Konuyu bu kadar detaylı anlatarak başınızı şişirdik ancak samimiyetimizi anlayınız istedik. Yaşadığınız sorunu tam anlamıyla telafi edemeyecektir ancak kabul ederseniz bundan sonraki kuracağınız akvaryumunuzun kumunu hediye etmek isteriz.

Saygılarımızla,
AkvarKum
Kendi Kargo Şirketimizi Kuralım(!)
Değerli Akvaristler,

Akvaryum hobicileri olarak ve bu hobicilere hizmet verenler olarak görünen o ki başlıca problemimiz kargo şirketleri. Maalesef kargo şirketleri e-ticaretin bu kadar hızlı gelişmesine ayak uyduramamış ve şube sayılarını,çalışan sayılarını hızla arttırmalarına rağmen hizmet kalitesini bir türlü yükseltememişlerdir.

Biz, AkvarKum olarak, günde ortalama 10-15 paket kargo gönderirken haftada 2 ila 5 gönderimizde sorun yaşıyoruz. Bunların sebeplerini affınıza sığınarak sıralamak istiyorum ;

1-) Efendim ben evde saat 14.00-17.00 arasında olacağım. Kargo o saatte getirsin. (Kargoların dağıtım saatlerini biz belirleyemeyiz. Ulaştığı gün içerisinde herhangi bir saatte getirir.)

2-) Bazı bölgeler mobil ücret kapsamına girmektedir. Özellikle şubelerin bulunmadığı veya uzak ilçe-köyler bu kapsamda olmaktadır. Bu yüzden de müşterilerimize ulaşıp durumu izah ettiğimizde en yakın şubeye yönlendirin dedikten sonra o kargoyu 3 gün boyunca gidip almadığında kargo iade edilmektedir.

3-) Efendim kargo beni aradı ve adrese teslim değilmiş kargo. (Hayır! Tüm kargolarımız adrese teslim ve bu tür durumlarda uyanık şube elemanlarına kanmayın mutlaka bize veya başka yerden satın aldıysanız oraya ulaşın. Peşin hükümle firmayı eleştirmeyiniz.)

4-) Efendim ben Şişli'de oturuyorum kargo Sarıyer şubesine gitmiş. Bu yüzden de kargoyu bugün değil yarın getireceklermiş. (İşte tipik kargo elemanlarının dikkatsizlikleri. Biz fatura keserken sizin adresiniz neyse onu yazıyoruz. Kargo bunu sistemine girerken farklı bir şubeye yönlendirdiyse bizim suçumuz nedir? Hıı bizim yapmamız gereken vardır. O da bölge müdürlüğü ve genel müdürlüğe gereken şikayet maillerini atmak ki bunu da her seferinde yapıyoruz.)

Yazıyı fazla uzatıp laf kalabalığı yapmak istemiyorum dostlar. Ancak bahsettiğimiz problemler Türkiye'nin en büyük alışveriş firmalarının (Hepsiburada,Markafoni vb.) da yaşadığı, yaşattığı problemler. Bu yüzden satıcı firmayla kavga etmek yerine kargo firmalarıyla kavga etmeliyiz ki artık hizmet kalitelerini yükseltmeleri gerektiğini anlasınlar. Biz bu konuda kargoyu en ağır şekilde tehdit ediyoruz. Artık sizinle çalışmayız, müşterilerimizle ilgilenin diye ancak maalesef ülkemizin geçim koşullarında kargo çalışanlarının fazla sirkülasyonundan da anlaşılacağı üzere ücretler çok düşük ve bir çok kargo çalışanı işini önemsemeden yapıyor.

Sonuç olarak, eğer hiç kimse memnun değilse kargo firmalarında gelin birlik olalım tüm akvaristler olarak kooperatif kurup kendi kargomuzu kuralım(!). eBay, Amazon gibi dünya devi olan e-ticaret firmaları herhalde karlı bir iş olmadığı için kendi kargolarını kurmamışken buyurun biz kuralım dünyada bir ilk olalım(!)

Not: Yanlış anlaşılma olmasın, bizden alışveriş yapan tüm müşterilerimizin tepkileri haklı. Ancak bizim de neler yapıp neler yapamayacağımızı bilmeniz açısından bu yazıyı yazdık, umarım okur ve eleştirirsiniz.

Kişisel Not: O kadar yazmışsın birader de sen hiç mi internetten alışveriş yapıp kargo almıyorsun sorun yaşamıyorsun? diyebilirsiniz çok da haklısınız. Ben nacizane şu şekilde bir yöntem geliştirdim. 

Eğer alacağım ürün, hafifse, evimin veya iş yerimin en yakınındaki şubeyi buluyorum internetten ve alışveriş sitesine o şubenin ismini verip gelmesini istiyorum.Sonra da aynı gün veya ertesi gün ne zaman müsait olursam gidip alıyorum.

Eğer alacağım ürün, ağırsa, aldıktan hemen sonra geleceği şubeyi arayıp hangi gün geleceğini öğreniyorum. O gün evde olamayacaksam hem sözlü hem yazılı olarak komşumun, bakkalın adresini veriyorum oraya bırakmalarını istiyorum. Ters bir durum yaşanırsa da kargonun müşteri hizmetlerini arıyor, şikayetimi iletiyorum ve çoğunlukla da şube müdüründen özür gelmeden de peşini bırakmıyorum.

Saygılar ve sevgiler. .
AkvarKum
Umut  
Akvaryumun Kumu Bulandı
[QUOTE=OkanSvnd]Merhaba;

Kum salınım yapıyor olabilir eğer sıcak suda iyice yıkayıp duruladığınızı söylüyorsanız.


Evinizde tuz ruhu varsa kumun üzerine dökün tuz ruhu köpürürse bilin ki kum salınım yapıyor.[/QUOTE]

Merhaba ,

Bu tuz ruhu şehir efsanesini kim çıkardı bilemiyoruz ancak tuz ruhu dökünce köpüren kum salınım yapan kumdur durumu tamamen yanlıştır. Tuz ruhu döküldüğünde köpürüyorsa kumun mineral yapısında Kalsiyum(Ca) var demektir. Yani kumda eser miktarda %3 oranında bir Ca olması bile köpürmeye yol açar. Bunun ötesinde salınım yapıp yapmadığı konusunda hiçbir fikir vermez. Bu bakımdan en güvenilir yol, markalı ürünler tercih edilmesidir. (Burada markadan kasıt da hagen kum diyerek paket üzerinde herhangi bir logo olmayan ürünler değildir)

Soruları olan arkadaşlarımızın sorularına cevap vermekten memnuniyet duyar, herkese iyi hobiler dileriz.

Saygılarımızla,
AkvarKum

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.