ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
zephyrr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
69
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Nisan 2013 12:37
Son Ziyaret:
11 Temmuz 2023 08:34
Toplam Mesaj:
173 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Tekelioğlu
Doğum Tarihi:
31 Aralık 1986
Yaş:
39
İl:
Aydin
Meslek:
Psikolog, Profesyonel Dalgıç
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

Burak Tekelioğlu
SON 10 MESAJI
L Serisi Vatozlar Tüm Türler Burada
Konuya ben de L168 ile gireyim. Bu türün tankta üretilip üretilememesi ile ilgili pek fazla bilgi bulamadım ancak sanırım üretimi olan bir tür.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/145418/220520180844231.jpg[/IMG]
Konuya ben de L168 ile gireyim. Bu türün tankta üretilip üretilememesi ile ilgili pek fazla bilgi bulamadım ancak sanırım üretimi olan bir tür.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/145418/220520180844231.jpg[/IMG]
2017 Yılı Takvim Dağıtımı İle İlgili Konu.
Kargom yaklaşık 5 dk önce geldi. Teşekkür ederim.
Kargom yaklaşık 5 dk önce geldi. Teşekkür ederim.
Site Ana Sayfası Virüs
[QUOTE=lojistisyen]Arkadaşlar gerekli açıklamayı yapmışlar ama siz sanki farklı bir sitede "gold üyelik" almışsınız ama hizmet sağlanmıyor gibi sağa sola saldırıyorsunuz ... Mesajlarınızı yazarken üsluplarınıza biraz dikkat edin. [K]Kimse burada size yardımcı olmak zorunda değil.[/K] Bu söylediklerim de tartışma yaratacak sözler değiller.[:kotu:][/QUOTE]
Kırmızıyla belirttiğim yerle ilgili bir yorum yapayım naçizane. İşin içinde sitedeki trojan, virüs gibi durumlar varsa yönetici olan arkadaşlar bu gibi durumlarda hem üyelerin, hem de sitenin selameti için yardımcı olmak zorundadırlar. Emrivaki bir şeyden bahsetmiyorum yanlış anlaşılmasın ben dedim sen dedin olayı değil bu. Hem görev tanımı itibariyle yönetici olmak bunu gerektirir hem de bu sitenin devamlılığı adına yardımcı olacaklardır. Sen öyle konuşamazsın, ben böyle konuşurum noktasına takılırsak çözüm üretemeyiz. Herkesi aklıselime davet etmiş olalım buradan.
Saygılar.
[QUOTE=lojistisyen]Arkadaşlar gerekli açıklamayı yapmışlar ama siz sanki farklı bir sitede "gold üyelik" almışsınız ama hizmet sağlanmıyor gibi sağa sola saldırıyorsunuz ... Mesajlarınızı yazarken üsluplarınıza biraz dikkat edin. [K]Kimse burada size yardımcı olmak zorunda değil.[/K] Bu söylediklerim de tartışma yaratacak sözler değiller.[:kotu:][/QUOTE]
Kırmızıyla belirttiğim yerle ilgili bir yorum yapayım naçizane. İşin içinde sitedeki trojan, virüs gibi durumlar varsa yönetici olan arkadaşlar bu gibi durumlarda hem üyelerin, hem de sitenin selameti için yardımcı olmak zorundadırlar. Emrivaki bir şeyden bahsetmiyorum yanlış anlaşılmasın ben dedim sen dedin olayı değil bu. Hem görev tanımı itibariyle yönetici olmak bunu gerektirir hem de bu sitenin devamlılığı adına yardımcı olacaklardır. Sen öyle konuşamazsın, ben böyle konuşurum noktasına takılırsak çözüm üretemeyiz. Herkesi aklıselime davet etmiş olalım buradan.
Saygılar.
L144 Vatoz Akvaryumu Hakkında
O zaman benim tercihim yüzey alanı fazla olandan yana olur. 45*50*35 [:iyi:]
O zaman benim tercihim yüzey alanı fazla olandan yana olur. 45*50*35 [:iyi:]
L 144 Vatozlar Hakkında ?
[QUOTE=_rammstein_]Merhabalar arkadaşlar senelerdir balıklarla haşır neşiriz. Fakat aklıma takılan bir soruyu sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bilindiği üzere l 144 vatozları üretmek meşakkatli ve bir o kadar da sabır gerektiren bir iş.
Piyasaya bakıyorum bazı arkadaşlar 2 cm ve altı vatoz yavrularını satmaktadırlar bu nedenli doğru ?
l 144 ler belli cm altında hassas olurlar hele ki 2 cm e kadar olan evre çok önemlidir .
Kayıp yaşamayan arkadaşlara bir sorum olacak bizler az çok bilsek de ölmemesi için bazen toplu yada gün aşırı ölümler çoklukta oluyor bunu minimuma indirmek için ne gibi taktikler kullanıyorsunuz ?
Ben işin sırrı olarak dip temizliğinin önemi ve çok yüksek derecede su değişimi yapmamak olduğunu edindiğim tecrübelerden gördüm sizler neler yapıyorsunuz mesela .?
Bu üretimi yapmayı düşünen arkadaşlara bir nebze yardımcı olmak adına bir kaç cümlede olsa mesajlarınızı bekliyorum.
Saygılarımla.[:iyi:]
[/QUOTE]
Hocam açıkçası l144 üretmek sanıldığı kadar zor değil. Önemli olan dengeli bir tank oluşturmak ve işin abecesini şaşırmamak. (Su değişimi, yeterli yemleme, dip çekimi, suyla çok oynamamak) Bilinenin aksine kendi balıklarım için gayet gaddar balıklar bile diyebilirim. Kendimi yeterli seviyede bilgili olarak görmem üretimle ilgili ayrıca. Bununla birlikte sayısını bilmediğim kadar çok yavru vatozum mevcut. Her batında 4-5 yavruyu belki kaybediyorum belki de kaybetmiyorum. Nasıl oluyor derseniz üstte yazdıklarım dışında hiçbir uygulamam yok. Birinci önceliğim satış yapmak yerine damızlık boylara getirip, kendiminki kadar sağlam başka vatozlarla takas edip kaliteyi arttırmak ama Aydın'da olduğum için benim adıma baya zor oluyor. Daha önce fazla olan damızlıklarımı sattım. İleride yine yapacağım.
Gelelim yavru balık satışına. Bu balıkları alan satan ya da kargo yapanların olduğunu kesinlikle düşünmüyorum. İlanlarda satış yapılmış gibi gösterilen bilgilendirmelere kesinlikle inanmıyorum. Hiç kimse 1-2 cm balık alacak kadar şaşırmış değildir diye düşünüyorum. Kaldı ki 1-2 cm balık hiç bir şehre kargoyla gönderilemez, yolda ölür. Farz edelim ki mucizevi bir şekilde hayatta kaldılar ve siz kargoyu aldınız. Sizin şehrinizdeki su şartlarına alıştırmanız o boylardaki her tür yavru balık için neredeyse imkansız. Forumdaki ilanlara kendi adıma çok fazla itibar etmiyorum. Sizin de etmemenizi öneriyorum. Forumda zaten iyi ve güvenilir olan hiç bir satıcı o boydaki balık için ilan oluşturmaz. Oluşturana da güvenilip alışveriş yapılmaz.
Saygılar.
[QUOTE=_rammstein_]Merhabalar arkadaşlar senelerdir balıklarla haşır neşiriz. Fakat aklıma takılan bir soruyu sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bilindiği üzere l 144 vatozları üretmek meşakkatli ve bir o kadar da sabır gerektiren bir iş.
Piyasaya bakıyorum bazı arkadaşlar 2 cm ve altı vatoz yavrularını satmaktadırlar bu nedenli doğru ?
l 144 ler belli cm altında hassas olurlar hele ki 2 cm e kadar olan evre çok önemlidir .
Kayıp yaşamayan arkadaşlara bir sorum olacak bizler az çok bilsek de ölmemesi için bazen toplu yada gün aşırı ölümler çoklukta oluyor bunu minimuma indirmek için ne gibi taktikler kullanıyorsunuz ?
Ben işin sırrı olarak dip temizliğinin önemi ve çok yüksek derecede su değişimi yapmamak olduğunu edindiğim tecrübelerden gördüm sizler neler yapıyorsunuz mesela .?
Bu üretimi yapmayı düşünen arkadaşlara bir nebze yardımcı olmak adına bir kaç cümlede olsa mesajlarınızı bekliyorum.
Saygılarımla.[:iyi:]
[/QUOTE]
Hocam açıkçası l144 üretmek sanıldığı kadar zor değil. Önemli olan dengeli bir tank oluşturmak ve işin abecesini şaşırmamak. (Su değişimi, yeterli yemleme, dip çekimi, suyla çok oynamamak) Bilinenin aksine kendi balıklarım için gayet gaddar balıklar bile diyebilirim. Kendimi yeterli seviyede bilgili olarak görmem üretimle ilgili ayrıca. Bununla birlikte sayısını bilmediğim kadar çok yavru vatozum mevcut. Her batında 4-5 yavruyu belki kaybediyorum belki de kaybetmiyorum. Nasıl oluyor derseniz üstte yazdıklarım dışında hiçbir uygulamam yok. Birinci önceliğim satış yapmak yerine damızlık boylara getirip, kendiminki kadar sağlam başka vatozlarla takas edip kaliteyi arttırmak ama Aydın'da olduğum için benim adıma baya zor oluyor. Daha önce fazla olan damızlıklarımı sattım. İleride yine yapacağım.
Gelelim yavru balık satışına. Bu balıkları alan satan ya da kargo yapanların olduğunu kesinlikle düşünmüyorum. İlanlarda satış yapılmış gibi gösterilen bilgilendirmelere kesinlikle inanmıyorum. Hiç kimse 1-2 cm balık alacak kadar şaşırmış değildir diye düşünüyorum. Kaldı ki 1-2 cm balık hiç bir şehre kargoyla gönderilemez, yolda ölür. Farz edelim ki mucizevi bir şekilde hayatta kaldılar ve siz kargoyu aldınız. Sizin şehrinizdeki su şartlarına alıştırmanız o boylardaki her tür yavru balık için neredeyse imkansız. Forumdaki ilanlara kendi adıma çok fazla itibar etmiyorum. Sizin de etmemenizi öneriyorum. Forumda zaten iyi ve güvenilir olan hiç bir satıcı o boydaki balık için ilan oluşturmaz. Oluşturana da güvenilip alışveriş yapılmaz.
Saygılar.
L144 Vatoz Akvaryumu Hakkında
Hocam öncelikle hayırlı olsun. Ben farklı bir yerden bakayım olaya. Bana kalırsa tankı bölme. Akvaryumcularda 20 liraya satılan 50lik akvaryumlardan 3-4 tane alıp yan yana bile koysan, bu tankların her birinin içine bir pipo filtre bir küçük mangrow kökü ve bir ya da iki tane küp rahatlıkla sığıyor ve kesinlikle verimli bir yumurtlama gerçekleştiriyorlar. Yavrular yumurtadan çıktıktan sonra da elindeki büyük tankı boylandırma tankı olarak kullanman her türlü daha avantajlı ve mantıklı. O küçük tanklara da 1 erkek 2 dişi şeklinde koyabilirsin takımlarını hiç bir problem yaşamazsın. Hem her türlü müdahalen kolay olur hem de küçük tanklar daha ergonomik olur. Tank sayısı kadar çıkışı olan bir hava motoruyla işini rahatlıkla görürsün.
Elinde iki üç tane daha tankın olduğunu yeni gördüm. Yine de hepsini boylandırma tankı olarak kullan bence. Alacağın her batını farklı tanka koyarsın böylece ilk batın yavru 4-5 cm olduğunda 4 ay sonra gelen 1 cmlik yavrularınla aynı tanka koymak zorunda kalmazsın. Önemli olan sadece yumurtlatmak değil. Doğan yavruların sağlıklı şekilde en az kayıpla boylanmasını da sağlamak.[EDIT]zephyrr,2016-12-27 16:00:49[/EDIT]
Hocam öncelikle hayırlı olsun. Ben farklı bir yerden bakayım olaya. Bana kalırsa tankı bölme. Akvaryumcularda 20 liraya satılan 50lik akvaryumlardan 3-4 tane alıp yan yana bile koysan, bu tankların her birinin içine bir pipo filtre bir küçük mangrow kökü ve bir ya da iki tane küp rahatlıkla sığıyor ve kesinlikle verimli bir yumurtlama gerçekleştiriyorlar. Yavrular yumurtadan çıktıktan sonra da elindeki büyük tankı boylandırma tankı olarak kullanman her türlü daha avantajlı ve mantıklı. O küçük tanklara da 1 erkek 2 dişi şeklinde koyabilirsin takımlarını hiç bir problem yaşamazsın. Hem her türlü müdahalen kolay olur hem de küçük tanklar daha ergonomik olur. Tank sayısı kadar çıkışı olan bir hava motoruyla işini rahatlıkla görürsün.
Elinde iki üç tane daha tankın olduğunu yeni gördüm. Yine de hepsini boylandırma tankı olarak kullan bence. Alacağın her batını farklı tanka koyarsın böylece ilk batın yavru 4-5 cm olduğunda 4 ay sonra gelen 1 cmlik yavrularınla aynı tanka koymak zorunda kalmazsın. Önemli olan sadece yumurtlatmak değil. Doğan yavruların sağlıklı şekilde en az kayıpla boylanmasını da sağlamak.[EDIT]zephyrr,2016-12-27 16:00:49[/EDIT]
Fiyatların Aşırı Pahalı Olması
Olay tamamen uygun fiyatta bitiyor ve maalesef sitedeki 10 ilandan 9 u uçuk.
Olay tamamen uygun fiyatta bitiyor ve maalesef sitedeki 10 ilandan 9 u uçuk.
Fiyatların Aşırı Pahalı Olması
[QUOTE=nightmareo]Son zamanlarda sürekli bu konuda başlık açılmakta. Fiyatların yüksek olması her hobici gibi beni de rahatsız etmektedir. Ancak unutulmaması gereken husus arz talep meselesi. Pahalı balığın pahalı olmasının nedenleri var. Özellikle vatoz türleri üzerinden yoğun şikayetler gelmekte ve yazanların ezici çoğunluğu söz konusu türü halihazırda beslemeyen kişilerdir. Yani beslemenin zorluklarını ve kayıpları yaşamayan kişilerdir. Eğer ithalat fiyatları ucuz olsaydı fiyatlar da haliyle bu kadar yüksek olmazdı. Türün fiyat yüksekliğindeki bazı dış etmenler; ithalat kısıtları, kurlardaki yükseliş sonucu daha pahalı ithalat fiyatları, ithal balıklarda yaşanan adaptasyon sorunları ve kayıplar, pek duyulmamakla birlikte yurtdışına da balık satışı. Halihazırda zor bir tür oldukları için yaşanan kayıplardan dolayı balık başına ortalama maliyet aslında yüksek. Sonuç olarak ben fiyatının ederine satıldığını düşünüyorum.[/QUOTE]
Hocam ben aksine kesinlikle çok yüksek fiyatlara satılmaya çalışıldığını ama satılamadığını düşünüyorum. Piyasa L144 ilanı dolu. Ben bu fiyatlardan bir talebin olduğunu asla düşünmüyorum. Kendim üreticiyim ve çeşitli boylarda yüzlerce longfin ya da shortfin vatozlarım var. Satışa çıkartmak istemiyorum bu fiyatlardan. Hem satamam hem de satmak istemem. Yazık, günah.
Ben size özellikle discusun toptancı fiyatlarını göstersem, buradaki fiyatlarla kıyasladığınızda inanın ağzınız açık kalır. Türler zor olmasına zor ama fiyatlar mantık dışı. (İsim yapmış kişileri dışarıda tutuyorum)
[QUOTE=nightmareo]Son zamanlarda sürekli bu konuda başlık açılmakta. Fiyatların yüksek olması her hobici gibi beni de rahatsız etmektedir. Ancak unutulmaması gereken husus arz talep meselesi. Pahalı balığın pahalı olmasının nedenleri var. Özellikle vatoz türleri üzerinden yoğun şikayetler gelmekte ve yazanların ezici çoğunluğu söz konusu türü halihazırda beslemeyen kişilerdir. Yani beslemenin zorluklarını ve kayıpları yaşamayan kişilerdir. Eğer ithalat fiyatları ucuz olsaydı fiyatlar da haliyle bu kadar yüksek olmazdı. Türün fiyat yüksekliğindeki bazı dış etmenler; ithalat kısıtları, kurlardaki yükseliş sonucu daha pahalı ithalat fiyatları, ithal balıklarda yaşanan adaptasyon sorunları ve kayıplar, pek duyulmamakla birlikte yurtdışına da balık satışı. Halihazırda zor bir tür oldukları için yaşanan kayıplardan dolayı balık başına ortalama maliyet aslında yüksek. Sonuç olarak ben fiyatının ederine satıldığını düşünüyorum.[/QUOTE]
Hocam ben aksine kesinlikle çok yüksek fiyatlara satılmaya çalışıldığını ama satılamadığını düşünüyorum. Piyasa L144 ilanı dolu. Ben bu fiyatlardan bir talebin olduğunu asla düşünmüyorum. Kendim üreticiyim ve çeşitli boylarda yüzlerce longfin ya da shortfin vatozlarım var. Satışa çıkartmak istemiyorum bu fiyatlardan. Hem satamam hem de satmak istemem. Yazık, günah.
Ben size özellikle discusun toptancı fiyatlarını göstersem, buradaki fiyatlarla kıyasladığınızda inanın ağzınız açık kalır. Türler zor olmasına zor ama fiyatlar mantık dışı. (İsim yapmış kişileri dışarıda tutuyorum)
Ya Çatlarsa
Cam kalınlığın nedir? Tankta kayıt, kuşak var mı ?
Cam kalınlığın nedir? Tankta kayıt, kuşak var mı ?
Fiyatların Aşırı Pahalı Olması
Sarı prenseslerin durumu en uç örnek olsa gerek. Zamanında şu anki kriza gold fiyatlarına satılan balıktı. Sahip olanı azdı doğal olarak üretim de o oranda azdı. Bugün geldiğimiz yerde sp'nin değeri kalmadı. Alışveriş yaparken maalesef en önemli sorunumuz balığın canının değerinin fiyatıyla eş tutulması diye düşünüyorum. Piyasayı bu da olumsuz yönde tetikliyor. Ve üzgünüm ama şeytanın avukatlığını yapacağım. Üstteki mesaja tekrar olarak belki ama söz gelimi delinin biri kuyuya taşı atıyor. 150 liralık vatoz çiftine 350 lira yazıp şuna satıldı, buna ayırtıldı, 5 çift yazıp üstünü silip 1 çift kaldı gibi KESİNLİKLE doğru olduğuna inanmadığım açıklamaları yazınca, elinde 2-3 çift balığına gözü gibi bakan ama ederinden emin olmayan ahali de yapıştırıyor ilanları 350 liraya yakın fiyatlardan. Sonuç arz yükselip, o fiyatlardan talep olmayınca da, belli dönemlerde belli balıklarda ilan patlaması yaşanıyor. Dengesiz üretim periyotları ve buna eş değer fiyat dalgalanmaları oluyor. Bazı türler güzel olmalarına rağmen unutulup, tekrar bit pazarına nur yağana kadar rafa kaldırılıyor. En canlı örneği lda longfinler. 3-4 sene önce bi l144 furyası patladı. Lda üreticisi balığı 50 liraya satamayınca herkes 144e dönüş yaptı. Şimdi 144 şişti. Lda'ya nur yağdı. 50 liralık lda 300 lira oldu.
Sarı prenseslerin durumu en uç örnek olsa gerek. Zamanında şu anki kriza gold fiyatlarına satılan balıktı. Sahip olanı azdı doğal olarak üretim de o oranda azdı. Bugün geldiğimiz yerde sp'nin değeri kalmadı. Alışveriş yaparken maalesef en önemli sorunumuz balığın canının değerinin fiyatıyla eş tutulması diye düşünüyorum. Piyasayı bu da olumsuz yönde tetikliyor. Ve üzgünüm ama şeytanın avukatlığını yapacağım. Üstteki mesaja tekrar olarak belki ama söz gelimi delinin biri kuyuya taşı atıyor. 150 liralık vatoz çiftine 350 lira yazıp şuna satıldı, buna ayırtıldı, 5 çift yazıp üstünü silip 1 çift kaldı gibi KESİNLİKLE doğru olduğuna inanmadığım açıklamaları yazınca, elinde 2-3 çift balığına gözü gibi bakan ama ederinden emin olmayan ahali de yapıştırıyor ilanları 350 liraya yakın fiyatlardan. Sonuç arz yükselip, o fiyatlardan talep olmayınca da, belli dönemlerde belli balıklarda ilan patlaması yaşanıyor. Dengesiz üretim periyotları ve buna eş değer fiyat dalgalanmaları oluyor. Bazı türler güzel olmalarına rağmen unutulup, tekrar bit pazarına nur yağana kadar rafa kaldırılıyor. En canlı örneği lda longfinler. 3-4 sene önce bi l144 furyası patladı. Lda üreticisi balığı 50 liraya satamayınca herkes 144e dönüş yaptı. Şimdi 144 şişti. Lda'ya nur yağdı. 50 liralık lda 300 lira oldu.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 33 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
