ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
musabistan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Nisan 2014 08:12
Son Ziyaret:
06 Nisan 2018 11:30
Toplam Mesaj:
34 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Musab
Doğum Tarihi:
21 Temmuz 2000
Yaş:
25
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Musab Kaan
SON 10 MESAJI
Japon Balığım Burnu Dik Şekilde Dönüyor.
Cevaplarınız için teşekkürler.Pulları bana geldiğinde böyleydi.Bir kaç kez hastalık geçirdi.Hepsinde kurtardım.İnşaallah şimdi de iyileşecek.Suları yaklaşık 2 gün dinlendirip değiştiriyorum.Hava taşım malesef yok.İç filtrenin süngeri yok.Sadece suyu hareketlendirmeye yarıyor.İlginiz için çok teşekkürlerimi sunuyorum.
Cevaplarınız için teşekkürler.Pulları bana geldiğinde böyleydi.Bir kaç kez hastalık geçirdi.Hepsinde kurtardım.İnşaallah şimdi de iyileşecek.Suları yaklaşık 2 gün dinlendirip değiştiriyorum.Hava taşım malesef yok.İç filtrenin süngeri yok.Sadece suyu hareketlendirmeye yarıyor.İlginiz için çok teşekkürlerimi sunuyorum.
Japon Balığım Burnu Dik Şekilde Dönüyor.
Öncelikle teşekkürler.Balığımı aldığım yerde zaten çok kötü durumda ve neredeyse hiç yüzmüyorlardı (şu anda bulunan 3 balığımı da aynı arkadaşımdan aldım).Buraya geldiklerinde de çok hareket etmemelerini oradaki travmaya bağlamıştım.Diğerleri de çok hareketli değil ama mutlular.2 Ay önce, 3 yaşındaki japonumu kaybettim.Ama kaybetmeden önce küçük tanka aldığımdan bakterinin geçmiş ve şimdi ortaya çıkmasını pek düşünmüyorum ama yine de bilin istedim.Son olarak Kaya tuzunu attıktan sonra sürekli mi öyle yüzecek yoksa 3. Ayrı bir tankta kısa bir süre yüzdükten sonra tekrar karantina tankına mı almalıyım ?
Ve son bir not olarak balerin gibi döndüğü yer filtrenin suyunun çıktığı yer.Belki en temiz yerde durmak istiyor olabilir.Ayrıca köşe olduğundan rahat da olabilir.Tekrar teşekkür ederim.
Fotoğraflar:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160471/120820160903591.jpg[/IMG]
--------------------------------------------------------------------
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160471/120820160905091.jpg[/IMG]
Öncelikle teşekkürler.Balığımı aldığım yerde zaten çok kötü durumda ve neredeyse hiç yüzmüyorlardı (şu anda bulunan 3 balığımı da aynı arkadaşımdan aldım).Buraya geldiklerinde de çok hareket etmemelerini oradaki travmaya bağlamıştım.Diğerleri de çok hareketli değil ama mutlular.2 Ay önce, 3 yaşındaki japonumu kaybettim.Ama kaybetmeden önce küçük tanka aldığımdan bakterinin geçmiş ve şimdi ortaya çıkmasını pek düşünmüyorum ama yine de bilin istedim.Son olarak Kaya tuzunu attıktan sonra sürekli mi öyle yüzecek yoksa 3. Ayrı bir tankta kısa bir süre yüzdükten sonra tekrar karantina tankına mı almalıyım ?
Ve son bir not olarak balerin gibi döndüğü yer filtrenin suyunun çıktığı yer.Belki en temiz yerde durmak istiyor olabilir.Ayrıca köşe olduğundan rahat da olabilir.Tekrar teşekkür ederim.
Fotoğraflar:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160471/120820160903591.jpg[/IMG]
--------------------------------------------------------------------
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160471/120820160905091.jpg[/IMG]
Japon Balığım Burnu Dik Şekilde Dönüyor.
Akvaryum Kapasitesi (litre):Yaklaşık 63-65 litre.
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:Bundan başka 2 adet daha japon var.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):Sıcaklık oda sıcaklığı (23-25 Celcius).Herhangi bir ısıtıcı kullanmıyorum.Diğer değerler bilinmiyor.
Filitrasyon:Eheim 2217 (Suyu temizlemek için),Eheim Pick Up (Suyu hareketlendirmek için,Model Numarasını bilmiyorum,iç sünger yok.)
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:1 hafta kadar önce ana tanka mikofish kullandım.Son 2 gündür durumu kötüleştiği için metiken mavisi kullandım.Hafif düzelme oldu sonra tekrarladı.
İyi günler.Öncelikle okuduğunuz için teşekkür ederim.Japon balığım aslında aldığımdan beri çok hareketli değil.Cam kavanozda besleyen bir arkadaşımdan aldım.Şu anki durumlarından çok daha kötüydüler ve yavruydular.Travma vb durum yüzünden hareketsiz diye bir şey yapmadım.Ancak son 2 haftadır farklılıklar hissettim (bazen yem yemiyordu,yerde yatıyordu).Son hafta ise kuyruğunda mantar gördüm.Mikofish kullanmaya başladım.(Hala ana tankta).Son 3 gündür kuyruğu kanlandı.Mikofish'i bırakıp metiken mavisine geçiş yaptım.Düzelmeyince küçük tanka aldım (5-6 Litre).Küçük tankın %65 ini temiz, kalanını ana tankın suyundan koydum.Dünden beri yalpalamaya daha fazla başladı.Ve son 3-4 saattir burnu dik şekilde kendi ekseni etrafında dönüyor.(Balerin gibi diyebiliriz)Ben hafif cama tıklattığkmda bana bakıp durup düzgün yüzüyor ama yine de yerde yatıyor.İnternette hava kesesi patlaması hakkında okudum.Düzgün bakımla yaşayabileceklerini okuduğumda çok önceden patlamış olup benim farketmeme ihtimalini farkettim.Şu an sorun devam ediyor.Acele yazdığımdan imla ve bazı yerlerde cümlesel mantık hataları bulunabilir.Kusura bakmayın.Son olarak küçük tankta da filtre var.Teşekkürler.
Akvaryum Kapasitesi (litre):Yaklaşık 63-65 litre.
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:Bundan başka 2 adet daha japon var.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):Sıcaklık oda sıcaklığı (23-25 Celcius).Herhangi bir ısıtıcı kullanmıyorum.Diğer değerler bilinmiyor.
Filitrasyon:Eheim 2217 (Suyu temizlemek için),Eheim Pick Up (Suyu hareketlendirmek için,Model Numarasını bilmiyorum,iç sünger yok.)
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:1 hafta kadar önce ana tanka mikofish kullandım.Son 2 gündür durumu kötüleştiği için metiken mavisi kullandım.Hafif düzelme oldu sonra tekrarladı.
İyi günler.Öncelikle okuduğunuz için teşekkür ederim.Japon balığım aslında aldığımdan beri çok hareketli değil.Cam kavanozda besleyen bir arkadaşımdan aldım.Şu anki durumlarından çok daha kötüydüler ve yavruydular.Travma vb durum yüzünden hareketsiz diye bir şey yapmadım.Ancak son 2 haftadır farklılıklar hissettim (bazen yem yemiyordu,yerde yatıyordu).Son hafta ise kuyruğunda mantar gördüm.Mikofish kullanmaya başladım.(Hala ana tankta).Son 3 gündür kuyruğu kanlandı.Mikofish'i bırakıp metiken mavisine geçiş yaptım.Düzelmeyince küçük tanka aldım (5-6 Litre).Küçük tankın %65 ini temiz, kalanını ana tankın suyundan koydum.Dünden beri yalpalamaya daha fazla başladı.Ve son 3-4 saattir burnu dik şekilde kendi ekseni etrafında dönüyor.(Balerin gibi diyebiliriz)Ben hafif cama tıklattığkmda bana bakıp durup düzgün yüzüyor ama yine de yerde yatıyor.İnternette hava kesesi patlaması hakkında okudum.Düzgün bakımla yaşayabileceklerini okuduğumda çok önceden patlamış olup benim farketmeme ihtimalini farkettim.Şu an sorun devam ediyor.Acele yazdığımdan imla ve bazı yerlerde cümlesel mantık hataları bulunabilir.Kusura bakmayın.Son olarak küçük tankta da filtre var.Teşekkürler.
Japonum Ölüyor Yardım Edin (videolu)
Ben cevabınızdan bir saat önce dayanamadım ve başka bir akvaryuma aldım.Orda hareketlendi ama cama doğru çarpıyor ve yan yüzüyor.Şu anda arada bir öyle yapıyor.Ayrıca başka bir siteden cevap alarak metilen mavisi döktüm.Bakıp göreceğiz ama zaten 2,5 yaşındaydı balığım.Eskiden 5-6 kez küçük hastalıklar geçirdi.Tedavi ettim.Cevabınız için teşekkürler bu arada [:(]
Ben cevabınızdan bir saat önce dayanamadım ve başka bir akvaryuma aldım.Orda hareketlendi ama cama doğru çarpıyor ve yan yüzüyor.Şu anda arada bir öyle yapıyor.Ayrıca başka bir siteden cevap alarak metilen mavisi döktüm.Bakıp göreceğiz ama zaten 2,5 yaşındaydı balığım.Eskiden 5-6 kez küçük hastalıklar geçirdi.Tedavi ettim.Cevabınız için teşekkürler bu arada [:(]
Japonum Ölüyor Yardım Edin (videolu)
Akvaryum Kapasitesi (litre):Yaklaşık 63-65 litre.
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:Bundan başka 3 adet daha japon var.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):Sıcaklık oda sıcaklığı (23-25 Celcius).Herhangi bir ısıtıcı kullanmıyorum.Diğer değerler bilinmiyor.
Filitrasyon:Eheim 2217 (Suyu temizlemek için),Eheim Pick Up (Suyu hareketlendirmek için,Model Numarasını bilmiyorum,iç sünger yok.)
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:Bir hafta önce diğer japonum için mikofish'i bir kez kullandım.Hastalık geçtiğinden 2. kez kullanmadım.
Yemleme:12 saatte bir iyi şekilde yemliyorum.
Diğer Genel Bilgiler:(Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :1 yıl önce Eheim 2217 filtreyi aldım.Her ay %15-20 su değişimini aksatmadan yapıyorum.Mikofish'i kullandıktan sonra değişim daha yapmadım.
Balığım iki gündür hiç yüzmüyor.Yem verdiğimde ise yemiyor diyecek kadar az yiyor.Fark ettiğim diğer şey ise zor nefes alıyor gibiydi.Belki hareket etmediğinden görüyorum ama bir sorun var gibi.Yardım ederseniz sevinirim.
VideoBurada: -- https://drive.google.com/open?id=0ByRLuyunoDXXV2VfcndpSlYteDA --
Düzenlendi:Arkadaşlar şu anda daha kötü lütfen yardım edin.Yüzmüyor.Cama yapışık yan şekilde duruyor ve normalden daha şişman.Büyük ihtimalle ölüyor ama lütfen yardım edin.[EDIT]musabistan,2016-02-21 11:51:18[/EDIT]
Akvaryum Kapasitesi (litre):Yaklaşık 63-65 litre.
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:Bundan başka 3 adet daha japon var.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):Sıcaklık oda sıcaklığı (23-25 Celcius).Herhangi bir ısıtıcı kullanmıyorum.Diğer değerler bilinmiyor.
Filitrasyon:Eheim 2217 (Suyu temizlemek için),Eheim Pick Up (Suyu hareketlendirmek için,Model Numarasını bilmiyorum,iç sünger yok.)
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:Bir hafta önce diğer japonum için mikofish'i bir kez kullandım.Hastalık geçtiğinden 2. kez kullanmadım.
Yemleme:12 saatte bir iyi şekilde yemliyorum.
Diğer Genel Bilgiler:(Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :1 yıl önce Eheim 2217 filtreyi aldım.Her ay %15-20 su değişimini aksatmadan yapıyorum.Mikofish'i kullandıktan sonra değişim daha yapmadım.
Balığım iki gündür hiç yüzmüyor.Yem verdiğimde ise yemiyor diyecek kadar az yiyor.Fark ettiğim diğer şey ise zor nefes alıyor gibiydi.Belki hareket etmediğinden görüyorum ama bir sorun var gibi.Yardım ederseniz sevinirim.
VideoBurada: -- https://drive.google.com/open?id=0ByRLuyunoDXXV2VfcndpSlYteDA --
Düzenlendi:Arkadaşlar şu anda daha kötü lütfen yardım edin.Yüzmüyor.Cama yapışık yan şekilde duruyor ve normalden daha şişman.Büyük ihtimalle ölüyor ama lütfen yardım edin.[EDIT]musabistan,2016-02-21 11:51:18[/EDIT]
Japonun Kafası Su Mu Topladı ?
Mikofish evde olduğundan kullanacağım.Zaten daha önce de diğerleri için kullandığımda iyileşmişlerdi.Teşekkürler
Mikofish evde olduğundan kullanacağım.Zaten daha önce de diğerleri için kullandığımda iyileşmişlerdi.Teşekkürler
Japonun Kafası Su Mu Topladı ?
Akvaryum Kapasitesi (litre):Yaklaşık 63-65 litre.
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:Bundan başka 3 adet daha japon var.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):Sıcaklık oda sıcaklığı (23-25 Celcius).Herhangi bir ısıtıcı kullanmıyorum.Diğer değerler bilinmiyor.
Filitrasyon:Eheim 2217 (Suyu temizlemek için),Eheim Pick Up (Suyu hareketlendirmek için,Model Numarasını bilmiyorum,iç sünger yok.)
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:Daha ilaç kullanmadım.
Yemleme:12 saatte bir iyi şekilde yemliyorum.
Diğer Genel Bilgiler:(Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :1 yıl önce Eheim 2217 filtreyi aldım.Her ay %15-20 su değişimini aksatmadan yapıyorum.
Japon balığımın kafasının üzeri sanki su toplamış gibi beyaz topluluklar var.Bunlar 2 gün önce çıktı ancak belki geçicidir diye bir şey yapmadım.Şu ana kadar rahatsız ettiğini görmedim.Ancak hasta mı değil mi bilmek istedim.9 ay kadar önce suya adapte olamadığından bir kez mantar olmuştu.2 gün içinde iyileşti.Bunlar haricinde diğer balıklar da bazen hasta oluyorlar ama iyileştiler.(4 balık toplamda 8 kez hasta oldu).İlgilendiğiniz için teşekkürler.
------------------------------------------------------------------------------------------
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160471/20160120091300_(2).jpg[/IMG]
------------------------------------------------------------------------------------------
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160471/20160120091300.jpg[/IMG]
Akvaryum Kapasitesi (litre):Yaklaşık 63-65 litre.
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:Bundan başka 3 adet daha japon var.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):Sıcaklık oda sıcaklığı (23-25 Celcius).Herhangi bir ısıtıcı kullanmıyorum.Diğer değerler bilinmiyor.
Filitrasyon:Eheim 2217 (Suyu temizlemek için),Eheim Pick Up (Suyu hareketlendirmek için,Model Numarasını bilmiyorum,iç sünger yok.)
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:Daha ilaç kullanmadım.
Yemleme:12 saatte bir iyi şekilde yemliyorum.
Diğer Genel Bilgiler:(Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :1 yıl önce Eheim 2217 filtreyi aldım.Her ay %15-20 su değişimini aksatmadan yapıyorum.
Japon balığımın kafasının üzeri sanki su toplamış gibi beyaz topluluklar var.Bunlar 2 gün önce çıktı ancak belki geçicidir diye bir şey yapmadım.Şu ana kadar rahatsız ettiğini görmedim.Ancak hasta mı değil mi bilmek istedim.9 ay kadar önce suya adapte olamadığından bir kez mantar olmuştu.2 gün içinde iyileşti.Bunlar haricinde diğer balıklar da bazen hasta oluyorlar ama iyileştiler.(4 balık toplamda 8 kez hasta oldu).İlgilendiğiniz için teşekkürler.
------------------------------------------------------------------------------------------
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160471/20160120091300_(2).jpg[/IMG]
------------------------------------------------------------------------------------------
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160471/20160120091300.jpg[/IMG]
Japon Balığım Yaralandı
İlginiz için teşekkürler.Ben zaten suyu değiştirmeden önce en az 2 saat bekletiyorum ki kloru gitsin.Fotoğrafta görüldüğü gibi filtreyi bardağın üstüne koydum yoksa hava girişi olmuyor.Ama ben ilaç atarsam sadece yarası iyileşecek.Ancak her zaman oraya giriyor.O bölümü giremeyecek şekilce kapatmalı mıyım ?
Tüm akvaryumumun resmini şöyle:
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/160471/IMG_20140425_182223.jpg[/IMG]
Filtre sol köşede.Ortada ise sadece en büyüğünün giremeyeceği küçük bir kemer var.
İlginiz için teşekkürler.Ben zaten suyu değiştirmeden önce en az 2 saat bekletiyorum ki kloru gitsin.Fotoğrafta görüldüğü gibi filtreyi bardağın üstüne koydum yoksa hava girişi olmuyor.Ama ben ilaç atarsam sadece yarası iyileşecek.Ancak her zaman oraya giriyor.O bölümü giremeyecek şekilce kapatmalı mıyım ?
Tüm akvaryumumun resmini şöyle:
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/160471/IMG_20140425_182223.jpg[/IMG]
Filtre sol köşede.Ortada ise sadece en büyüğünün giremeyeceği küçük bir kemer var.
Japon Balığım Yaralandı
Yemlemeyi yazmayı unuttum.Bir tane yemleme makinası aldım.12 saatte 1 kez (Benim yaptığım gibi) yemledi.Mikofish bende var.İyi bakmaya çalışsam da daha önce de suya adapte olamadıkları için bir kaç kez daha hasta olmuşlardı.Bu ilacı ve metilen mavisi kullanmıştım.Mikofish'i deneyeceğim.Teşekkürler.
Yemlemeyi yazmayı unuttum.Bir tane yemleme makinası aldım.12 saatte 1 kez (Benim yaptığım gibi) yemledi.Mikofish bende var.İyi bakmaya çalışsam da daha önce de suya adapte olamadıkları için bir kaç kez daha hasta olmuşlardı.Bu ilacı ve metilen mavisi kullanmıştım.Mikofish'i deneyeceğim.Teşekkürler.
Japon Balığım Yaralandı
Akvaryum Kapasitesi (litre):Yaklaşık 63-65 litre.
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:Bundan başka 3 adet daha japon var.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):Sıcaklık oda sıcaklığı (23-25 Celcius).Herhangi bir ısıtıcı kullanmıyorum.Diğer değerler bilinmiyor.
Filitrasyon:Eheim 2217 (Suyu temizlemek için),Eheim Pick Up (Suyu hareketlendirmek için,Model Numarasını bilmiyorum,iç sünger yok.)
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:Daha ilaç kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :6 ay önce Eheim 2217 filtreyi aldım.Her ay %15-20 su değişimini aksatmadan yapıyorum.
Bir hafta önceye kadar 4 japonum da mutlu bir şekilde yüzüyordu.1 hafta önce tatile gittim.Geldiğimde bir japonumu filtrenin altında yatarken buldum.Alışık bir durumdu.Çünkü normalde de girerdi.Cama braz vurunca hemen çıkar yüzerdi.Ancak şimdi vursam da zor çıkıyor.Bu sabah ise beni hiç takmamaya başladı.Eskiden turuncu olup beyazlamaya başlayınca boyun tarafındaki yarayı da turuncu kalan yerlerden zannettim.Ancak gündüz bakınca kıpkırmızı olduğunu gördüm.Cama vurunca şimdi hiç kıpırdamıyor.Ağzının oynadığını görüyorum ama tepki vermiyor.Ayrıca cama vurduğumda diğer 3 japon onun önüne geçip onu koruyor gibiler.Yardım ederseniz sevinirim.
[IMG]http://i.hizliresim.com/1kLnRA.jpg[/IMG]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[IMG]http://i.hizliresim.com/Po0E95.jpg[/IMG]
Akvaryum Kapasitesi (litre):Yaklaşık 63-65 litre.
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:Bundan başka 3 adet daha japon var.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):Sıcaklık oda sıcaklığı (23-25 Celcius).Herhangi bir ısıtıcı kullanmıyorum.Diğer değerler bilinmiyor.
Filitrasyon:Eheim 2217 (Suyu temizlemek için),Eheim Pick Up (Suyu hareketlendirmek için,Model Numarasını bilmiyorum,iç sünger yok.)
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:Daha ilaç kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :6 ay önce Eheim 2217 filtreyi aldım.Her ay %15-20 su değişimini aksatmadan yapıyorum.
Bir hafta önceye kadar 4 japonum da mutlu bir şekilde yüzüyordu.1 hafta önce tatile gittim.Geldiğimde bir japonumu filtrenin altında yatarken buldum.Alışık bir durumdu.Çünkü normalde de girerdi.Cama braz vurunca hemen çıkar yüzerdi.Ancak şimdi vursam da zor çıkıyor.Bu sabah ise beni hiç takmamaya başladı.Eskiden turuncu olup beyazlamaya başlayınca boyun tarafındaki yarayı da turuncu kalan yerlerden zannettim.Ancak gündüz bakınca kıpkırmızı olduğunu gördüm.Cama vurunca şimdi hiç kıpırdamıyor.Ağzının oynadığını görüyorum ama tepki vermiyor.Ayrıca cama vurduğumda diğer 3 japon onun önüne geçip onu koruyor gibiler.Yardım ederseniz sevinirim.
[IMG]http://i.hizliresim.com/1kLnRA.jpg[/IMG]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[IMG]http://i.hizliresim.com/Po0E95.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
