ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akvarist...
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Aralık 2014 22:43
Son Ziyaret:
04 Mart 2026 13:39
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Salih Şahin
Doğum Tarihi:
22 Eylül 1994
Yaş:
31
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Salih Şahin
SON 10 MESAJI
Silinebilir...
[QUOTE=umutgunay]Balık Balon Moli, hamileliği anlamak zordur. Zaten çoğu Balon Moli doğuramadan ölür. Doğursa bile kısa ömürlüdür.
Balon Moli ayrı bir tür değildir. Hemen hemen her balığın Balon'u mevcuttur. Bu aslında omurgası sakat olan, sağlıklı büyüyemeyen cüce balıklardır. Şöyle özetlersek:
Balığınızın;
Türü: Poecilia latipinna - Yelken Yüzgeçli Moli
Irkı: Marble (Mermer) - Dalmaçyalı
Form: Balon formlu.
Balon balıkların beslenmesine, yetiştirilmesine, üretilmesine karşıyız.
[/QUOTE]
[QUOTE=umutgunay]Balık Balon Moli, hamileliği anlamak zordur. Zaten çoğu Balon Moli doğuramadan ölür. Doğursa bile kısa ömürlüdür.
Balon Moli ayrı bir tür değildir. Hemen hemen her balığın Balon'u mevcuttur. Bu aslında omurgası sakat olan, sağlıklı büyüyemeyen cüce balıklardır. Şöyle özetlersek:
Balığınızın;
Türü: Poecilia latipinna - Yelken Yüzgeçli Moli
Irkı: Marble (Mermer) - Dalmaçyalı
Form: Balon formlu.
Balon balıkların beslenmesine, yetiştirilmesine, üretilmesine karşıyız.
[/QUOTE]
Peki benim şimdi ne yapmam gerekir bu durumda
Silinebilir...
[QUOTE=MUSTAFA44]Şahin kardeşim bu moli evet ama balon moli :)
[/QUOTE],
[QUOTE=MUSTAFA44]Şahin kardeşim bu moli evet ama balon moli :)
ben bunu dalmaçyalı moli diye aldım balon moli degil dimi diye sordum o kadarda ayrıyetten balon moli dalmaçyalısı var mı ki bide o kadar balon moli kadar şişman degil ki
Silinebilir...
[QUOTE=yasinaktas]Akvaryum ısınız kaç derece acaba?[/QUOTE]
[QUOTE=bluemax]Vakti gelmiş gibi duruyor.Kabızlık problemi çekmiyorsa iyi yavru alırsınız gibi duruyor.Su değerlerinizi takip etmenizi öneririm.[/QUOTE]
[QUOTE=ac1493]Resimlerin gözükmedi,benim bilgisayarda...[/QUOTE]
[QUOTE=sinanus]akvaryum ısınızı 26-28 derece civarına getirin doğuma az kalmış gibi gözüküyor.[/QUOTE]
[QUOTE=yasinaktas]Akvaryum ısınız kaç derece acaba?[/QUOTE]
25 -26 arası gidip geliyor ısım
200w ısıtıcı var daha yeni aldım 27 ye ayarladım fakat bu ısıda gidip geliyor.
[QUOTE=bluemax]Vakti gelmiş gibi duruyor.Kabızlık problemi çekmiyorsa iyi yavru alırsınız gibi duruyor.Su değerlerinizi takip etmenizi öneririm.[/QUOTE]
takip etmeme göre kabızlık saptamadım bu balıgımda bir kaç balıgımda var ama bunda yok gayet düzgün 1-2 güne kadar çok hareketliydi fakat dedigim gibi 1-2 gündür hareketsiz rafya koydum bitkilerim daha çok büyüyüp yavrular için saklanabilicek bir alan oluşturmadıgı için rafya yanından hiç ayrılmıyor sakin sakin orda duruyor acaba bu normal mi ?
[QUOTE=ac1493]Resimlerin gözükmedi,benim bilgisayarda...[/QUOTE]
resimleri dogru yükledigime inanıyorum diger arkadaşlar görebilmiş resimleri sanırım sizin bilgisayarda sorun.
[QUOTE=sinanus]akvaryum ısınızı 26-28 derece civarına getirin doğuma az kalmış gibi gözüküyor.[/QUOTE]
25-26 derece arası gidip geliyor.
Silinebilir...
[EDIT]akvarist...,2016-02-18 01:31:05[/EDIT]
[EDIT]akvarist...,2016-02-18 01:31:05[/EDIT]
Eheim 2213 02 Mi Tetra Tec ex700 Mü ?
[QUOTE=MeisteR]Her litre için her masrafa girilir Salih Bey bunu böyle düşünmemek gerek illaki 600 litrede Fluval FX6 almamız gerekmiyor.
[QUOTE=MeisteR]Her litre için her masrafa girilir Salih Bey bunu böyle düşünmemek gerek illaki 600 litrede Fluval FX6 almamız gerekmiyor.
Ben 95litre net su'da 2213-05 kullanıyorum, açıkcası alırken malzemeleri hazır olsun daha acemiyim diye bunu aldım şimdi alsam 02 alır Sera siporax + Seachem Matrix + Seachem Purigen ile desteklerdim. Purigen'i şuanda da kullanıyorum ama diğer malzemeler -05 ile gelenler.
[/QUOTE]
Tetra kullanmadım da son serisinde bile problem yaşayan insanlar çıkıyor nadiren de olsa okuduğumdan anladığım kadarıyla. Eheim için konuşayım ilk kurulumda çok sessiz ilk temizlikten sonra hafif bir uğultusu var yaklaşık 1 hafta içinde tamamen sessizleşebiliyor, pervanenin etrafının organizmalar tarafından kaplanması ile ilgili bir durum incelediğim kadarıyla. İstanbulda evimdeyken yatağımdan 1-1,5 metre uzakta duruyor sadece, uykum hafiftir kapım açılsa uyanırım ona rağmen rahatsız olmuyorum.
Elbetteki sonuçta bir canlı besliyorsun gerek bitki olsun gerek balık illaki bir takım masrafları var ama önemli olan bu masrafları minimuma çekmek FX6 yı cüzdanı kalınlar alabilir ancak şahsen ben yanından bile geçemem
sessizlik konusunda şunu söyliyim gerek bu forum üzerinden gerekse yakın arkadaşlarımdan edindigim dış filtre tecrübelerime göre çogu dış filtreler bir süre yok contası yok mili diye sıkıntı çıkararaktan ister istemez ses ugultu vb. rahatsız edicek unsurlarla insanı rahat ediyo gerçi haksızda degiller saatte kaç lt deviriyorlar ve bunu 1 gün degil haftalarca aylarca yapıyor. yani uzun lafın kısası ne olursa olsun hangi marka olursa olsun ne kadar bakımlı kullansanda bir süre sonra ses olucak yine diyorum.
sessizlik konusunda şunu söyliyim gerek bu forum üzerinden gerekse yakın arkadaşlarımdan edindigim dış filtre tecrübelerime göre çogu dış filtreler bir süre yok contası yok mili diye sıkıntı çıkararaktan ister istemez ses ugultu vb. rahatsız edicek unsurlarla insanı rahat ediyo gerçi haksızda degiller saatte kaç lt deviriyorlar ve bunu 1 gün degil haftalarca aylarca yapıyor. yani uzun lafın kısası ne olursa olsun hangi marka olursa olsun ne kadar bakımlı kullansanda bir süre sonra ses olucak yine diyorum.Silinebilir.
[QUOTE=nasuhxtr][QUOTE=akvarist...]
akvarist... 2015-01-06 00:35:15
[QUOTE=nasuhxtr][QUOTE=akvarist...]
evet bilinçsizce davrandım mavi renk aydınlatma almakla 4 tane floresan takın demişsiniz sizde ama onu takıcak yerim yok armatür almaya bütçem yok şuan alternatif ne yapabilirim bu açıgı kapatmak için ?
yorumlamanız için teşekkür ederim.
[/QUOTE]
O zaman imkan dahilinde t8 beyaz florasan ile devam etmelisiniz ve low tech sistemlere uygun bitki seçimi yapacaksınız.
[/QUOTE]
evet başka çare yok yardımınız için tekrardan teşekkür ederim.
Silinebilir.
[QUOTE=MSA]Yukarida soyledim salih bey. Cikarmaya da bilirsiniz bu tur bitkileri ilk kurulumlarda eklemesinin amaci tankinizin biyolojik dengesinin oturmasi ve alg sebebiyet verecek besinlerin bu bitkiler tarafindan kullanilmasi vb.[/QUOTE]
[QUOTE=MSA]Yukarida soyledim salih bey. Cikarmaya da bilirsiniz bu tur bitkileri ilk kurulumlarda eklemesinin amaci tankinizin biyolojik dengesinin oturmasi ve alg sebebiyet verecek besinlerin bu bitkiler tarafindan kullanilmasi vb.[/QUOTE]
Anladım çıkarın diyince hani bir zararı falan var zannettim kusura bakmayın. Bilgileriniz için çok teşekkür ederim.
Silinebilir.
[QUOTE=MSA]Soyledigim bitkileri tankiniz oturduktan sonra cikartacaksiniz. Surekli kalmayacak yani.[/QUOTE]
[QUOTE=MSA]Soyledigim bitkileri tankiniz oturduktan sonra cikartacaksiniz. Surekli kalmayacak yani.[/QUOTE]
Neden ki ?
Silinebilir.
[QUOTE=MSA]Mavi renk aydinlatma bitkili tanklar icin kesinlikle uygun degildir. Ayrica aydinlatmaniz cok zayif. Litreye 0.8 w dusecek kadar bir aydinlatma ile baslamaniz ve bunu t5 ile yapmaniz daha uygun olacaktir. Yukseklik 60 cm ise t8 pek bir ise yaramayacaktir. Yeni kurulumlarda sureci hizlandirmak adina hizli gelisen bitkiler eklemeniz faydanizadir. Bu sekilde zemine diktiginiz parvulalar size cevap vermeyecektir.
3x39w grolux
[QUOTE=MSA]Ilk kurulumlarda hizli gelisen bitkiler ekleyip tankin oturma suresini kisaltmis oluyoruz bir nebze. Parvula ise tank oturduktan sonra eklenebilecek bir bitki. Bunun yerine sessiflora, cabomba, elodoa gibi turler ekleyebilirsiniz. Aydinlatmaniz dedigim gibi olmadigi surece co2 nin herhangi bir faydasi olmayacaktir maalesef.
Akvaryum kapaginiz plastik oldugu icin bu sicakligi kaldirmayacaktir maalesef. Bunun yerine forumda bir cok diy armatur yapimi bulunmakta ucuz maliyetli. Biraz vakit ayirip maliyeti cok dusuk bir armatur elde edebilirsiniz.
[QUOTE=MSA]Mavi renk aydinlatma bitkili tanklar icin kesinlikle uygun degildir. Ayrica aydinlatmaniz cok zayif. Litreye 0.8 w dusecek kadar bir aydinlatma ile baslamaniz ve bunu t5 ile yapmaniz daha uygun olacaktir. Yukseklik 60 cm ise t8 pek bir ise yaramayacaktir. Yeni kurulumlarda sureci hizlandirmak adina hizli gelisen bitkiler eklemeniz faydanizadir. Bu sekilde zemine diktiginiz parvulalar size cevap vermeyecektir.
3x39w grolux
1x39w aqustar
tankiniz icin uygundur.
[/QUOTE]
Öncelikle okuyup degerlendirginiz için teşekkür ederim evet mavi renk aydınlatma konusunda hata yaptım aydınlatmamda zayıf evet ama 2 tane floresan takıcak yerim var standart biçimde ve 39W floresan destekliyor ve T5 floresan çalıştıramazmışım aldıgım yer öyle dedigi için T8 floresan almak zorunda kaldım artık yaptık bişeyler iyi yada kötü bundan sonrası için neler yapabilirim sizce ? parvulalara co2 mayalı sistem yapıcam yarın umarım işe yarar bir nebze. yeni kurulumda süreci hızlandırmak adına hızlı gelişien bitkiler demişsiniz sizce ne tür bitkiler bu aydınlatma altında saglıkla yetişir ve balık yavrularımın rahatlıkla saklanabilicegi bir ortam halini alır . şimdiden teşekkürler
[QUOTE=MSA]Ilk kurulumlarda hizli gelisen bitkiler ekleyip tankin oturma suresini kisaltmis oluyoruz bir nebze. Parvula ise tank oturduktan sonra eklenebilecek bir bitki. Bunun yerine sessiflora, cabomba, elodoa gibi turler ekleyebilirsiniz. Aydinlatmaniz dedigim gibi olmadigi surece co2 nin herhangi bir faydasi olmayacaktir maalesef.
Akvaryum kapaginiz plastik oldugu icin bu sicakligi kaldirmayacaktir maalesef. Bunun yerine forumda bir cok diy armatur yapimi bulunmakta ucuz maliyetli. Biraz vakit ayirip maliyeti cok dusuk bir armatur elde edebilirsiniz.
Mesela ilk adim benden gelsin. Size iki adet 2x39 Philips elektronik balast hediye edeyim. Gerisini de zamanla halledersiniz insallah.
[/QUOTE]
Bitkileri inceledim cabombayı bir arkadaşım ekti fakat memnun kalmadı inşallah ben memnun kalırım denicem bunları. yeniden bir akvaryum kapagı ben yapabilirmiyim bilmiyorum becerebilirmiyim pek güvenemiyorum bu konuda kendime açıkcası saglıklı bir armatür yapabilirmiyim diye balast için teşekkür ederim yapabilirsem armatürü söylerim balast için size 

Silinebilir.
[QUOTE=nasuhxtr]Akvaryumunuz inşallah daha güzel olacak. fakat msa' nn dediği gibi mavi renk aydınlatma bitkilere iyi gelmez.
[/QUOTE]
akvarist... 2015-01-04 23:39:06
[QUOTE=nasuhxtr]Akvaryumunuz inşallah daha güzel olacak. fakat msa' nn dediği gibi mavi renk aydınlatma bitkilere iyi gelmez.
T5 florasanlarla işiniz çözülür.
Örnegin 2 grolux 24 watt + 2 beyaz ya da gün ışığı tercihinize bağlı işinizi çok güzel görecektir.
evet bilinçsizce davrandım mavi renk aydınlatma almakla 4 tane floresan takın demişsiniz sizde ama onu takıcak yerim yok armatür almaya bütçem yok şuan alternatif ne yapabilirim bu açıgı kapatmak için ?
yorumlamanız için teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
