ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
ityo39
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
684
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Nisan 2015 15:06
Son Ziyaret:
5 Saat 25 Dakika önce
Toplam Mesaj:
937 [0.84 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
597 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1

BİLGİLER

Ad Soyad:
Cem Kızılçeç
Doğum Tarihi:
13 Aralık 1977
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Cem Kızılçeç 60 x 40 x 40 Bitkili

SON 10 MESAJI

Bu Bitkinin Cinsi Nedir ?
Sessiflora veya cabomba olmadığını söyleyebilirim
Bu Bitkinin Cinsi Nedir ?
Kuma dikeceksiniz, gövdeli stem bitkidir.
Nitrofur İle Mikofish Farkı Nedir?
Aynı hikayeyi ben de başka bir akvaryumcudan dinledim. Mevzuat değişikliği sonrası antibiyotik içerikli olduğu için su düzenleyic adı altında satılıyor artık, yazmıyorlar açık açık ama içerik aynı mikofish ile diye anlattı.

Mikofish içeriği nitrofurazon, bu ilacın adı da nitrofur, tesadüf değil sanırım...rengi de aynı tutmuşlar müşteri paralellik kursun diye. Tabi bunlar teori, üretici firma keşke bu forumda bir bilgilendirme yapsa...
Merhaba Bu Akvaryumda Ne Beslenir ?
Yavrulukta da doğuracaktır almışın artık elleme bence
Bitkili Akvaryum Kurulumu
Lepistes yavrular sürekli, diğer bahsettiğin türler de bi güzel yer yavruları, doğal bi nüfus planlaması olur. Bence sürü balığı al 8-10 tane tür çeşitliliğini artırma fazla.
Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=ugur5392]
Akvaryjm kapagina led yaptim. 3 gun isigi 1 kirmizi isik 3528 silikon led yaptirdim. Acaba diyorum ayriyetten masa lambasina soguk beyaz 8 watt 6500 kelvin ısık dahami versem ? Birde Petshop bana sera flerona verdi. Bunu cuma gunu kullan dedi. Bitkilere ne gibi yarari olabklir bunun[/QUOTE]

Led yaptım yetmez, kaç watt toplam onu bilmen lazım. Fazla ışık gücü yosuna davetiye. Florena bildiğim kadarıyla aşırı pahalı bir miktoelement gübresi. Uzun vadede DIY gübre edinmeye bak. Bitki gelişimi için npk yani nitrat, fosfat, potasyum, demir, mikroelement ve ışık lazım. Biri yoksa fotosentez topallar, bu da yosun yapar. Sen bi araştır bitkili akvaryumda gübreleme konularını geç olmadan.
Petshop Açma Hayali
Planlar, hedefler, idealler ve şartlar çok hızlı değişiyor ülkemizde, mezun olduktan sonra tekrar değerlendir herşeyi. Mümkünse bir pet shopta çalış iç yüzünü gör, işleyişi gör... ekonomisini anla...

Yabancıların bir sözü var: insan plan yapar hayata dair, tanrıysa bu planlara güler...hayat çok hızlı ve değişken anafikir olarak...
Eski Akvaryumdan Yeni Akvaryuma Transfer
Isıtıcı mevcutta ne var yazmamışsın ama 100W ideal ve yeterlidir 110 litre için. Dış filtre daha iyi elbette ama 500 litrelik iç filtre şimdilik yeterli olur.

Hobi
30-45 gün arası denebilir
Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=ugur5392]
Suyun tam indigi yerde bitki vardi onu cikarip yana cektim su an hic bir bitkiye temasi yok. Ama tam vurdugu yerin altindaki kuma kasar ulasiyo gibi geliyor bana nedense :) su berraklasmicak diye bir korku girdi icime bu yuzden :) birde suda dalgalanma olmasi zaten oksijen icin yeterli oluyor diye biliyorum yani hava motorundaki gibi kabarcik cikma sarti varmi? Birde bi kac bitkinin ustunde sakal gibi seyler var uzun biraz. Arastirdim co2 gerek diyorlar ama bu bitkiler co2 istwmeyen bitkiler diye aldim ben [/QUOTE]

O2 konusunu geçtik, yeterli dedim zaten. Kabarcık falan gerekmiyor elbette. Bulanıklık için sabırlı olun geçecektir, bakteri kültürü nitrivec üzerinde yazdığı şekilde kullanın. Bi seferlik değil. Bitki üzerinde sakal gibi şeyler yosun olabilir, foto lazım bişey sölemek için. Co2 kesinlikle faydalı ama aydınlatma daha önemli bu aşamada. Kaç watt aydınlatma var? Günde 6 saati geçmeyin ilk 1 ay, sonra 8 saate çıkarsınız. Bir de potasyum desteği verin ilk ay. Haftada bir de 30% su değişimini aksatmayın hatta ilk ay haftada 2 yapsanız daha iyi. Bunun için dinlendirilmiş çeşme suyu yeterli, bir de suyun akvaryum suyuyla aynı sıcaklıkta olmasını sağlamanız lazım[EDIT]ityo39,2018-04-23 22:38:13[/EDIT]

GÜNCEL 100 TANITIM

-
-

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,588,560 Mesaj
  • 379,972 Konu
  • 91 Forum
  • 131,215 Forum Üyesi
  • 1,399 Özel Forum Üyesi
  • 27 Kıdemli Akvarist
  • 1,987 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.