ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Barış KESKİN
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Aralık 2015 14:01
Son Ziyaret:
01 Haziran 2026 17:06
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
baris keskin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
BAKILAN CANLILAR:15 adet Tropheus Kriza Gold (9-10-11cm)
Nam-ı Diyar (Külçe)
TANK BOYUTU:
155x55x60 cm ana tank
110x40x40 cm sump
KULLANILAN FİLTRE MALZEMELERİ:
SON 10 MESAJI
Filtre Malzemesi Hakkında
Arkadaşlar yurt dışından fazla geldiği için bende mevcut isteyenlere yardımcı olabilirim
Arkadaşlar yurt dışından fazla geldiği için bende mevcut isteyenlere yardımcı olabilirim
Tropheus Ve Yosun Duvarı ( Sump İçinde)
Koyduğum resim ilk kurduğum hali idi şuan bu şekilde kendi kendine oluşuyor dediginiz gibi o zaman azar azar hasatlayip balıklara verim hem yosunu komple kaybetmemiş oluruz hemde balıklar doğal yemek yemiş olurlar çok sagolun [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/300920171920511.jpg[/IMG]
Koyduğum resim ilk kurduğum hali idi şuan bu şekilde kendi kendine oluşuyor dediginiz gibi o zaman azar azar hasatlayip balıklara verim hem yosunu komple kaybetmemiş oluruz hemde balıklar doğal yemek yemiş olurlar çok sagolun [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/300920171920511.jpg[/IMG]
Tropheus Ve Yosun Duvarı ( Sump İçinde)
Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum olacak trop akvaryumumda yosun duvarı bulunuyor kuralı daha 2 hafta oldu yosunlar oluşmaya başladı bu oluşan yosunlar ile troplari besleye bilirim dimi yararı yada zararları nelerdir.ayrica oluşan bu yosunların fazlalıklarını kurutup vitamin takviyesi vitachem ile yapıp sonradan verebilir miyim olur mu acaba yardımcı olur iseniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/270920171547571.jpg[/IMG]
Yosun duvarım bu şekilde
Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum olacak trop akvaryumumda yosun duvarı bulunuyor kuralı daha 2 hafta oldu yosunlar oluşmaya başladı bu oluşan yosunlar ile troplari besleye bilirim dimi yararı yada zararları nelerdir.ayrica oluşan bu yosunların fazlalıklarını kurutup vitamin takviyesi vitachem ile yapıp sonradan verebilir miyim olur mu acaba yardımcı olur iseniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/270920171547571.jpg[/IMG]
Yosun duvarım bu şekilde
Akvaryum Otomasyonu Ve Sistemleri
Arkadaşlar merhaba kendi akvaryumumda yapmış olduğum otomasyon sistemlerini (gün simülasyonu,oto su tamamlama,oto su değişimi,oto ısı kontrol) ve akvaryum sump düzeni ve kullanılan filtre sistemlerini yararlı olacağını düşündüğüm için sizlerle paylaşıyorum umarım yapmak isteyen herkeze yardımcı olurum herkeze iyi günler
Not:Buraya yükleyemedim 2 gün uğraştım ama boyut büyük olduğu için bi türlü paylaşamadım o yüzden youtube koymak zorunda kaldım bu linkten izleye bilirsiniz herkeze iyi günler [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/110920171450171.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/Q2LWBzU20Qg[/VID]
Arkadaşlar merhaba kendi akvaryumumda yapmış olduğum otomasyon sistemlerini (gün simülasyonu,oto su tamamlama,oto su değişimi,oto ısı kontrol) ve akvaryum sump düzeni ve kullanılan filtre sistemlerini yararlı olacağını düşündüğüm için sizlerle paylaşıyorum umarım yapmak isteyen herkeze yardımcı olurum herkeze iyi günler
Not:Buraya yükleyemedim 2 gün uğraştım ama boyut büyük olduğu için bi türlü paylaşamadım o yüzden youtube koymak zorunda kaldım bu linkten izleye bilirsiniz herkeze iyi günler [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/110920171450171.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/Q2LWBzU20Qg[/VID]
Tropheus Biyotopu Kuracaklara Işıklandırma Rehberi
Anladım eski usul temizliğe devam yani çok teşekkürler sagolun [:)] bi sorum daha hiç temizlemeden bıraksam bi problem oluşur mu ?[EDIT]Barış KESKİN,2017-07-04 15:45:01[/EDIT]
Anladım eski usul temizliğe devam yani çok teşekkürler sagolun [:)] bi sorum daha hiç temizlemeden bıraksam bi problem oluşur mu ?[EDIT]Barış KESKİN,2017-07-04 15:45:01[/EDIT]
Tropheus Biyotopu Kuracaklara Işıklandırma Rehberi
Merhaba arkadaşlar sayfayı baştan sona kadar okudun maşallah herkeze lakin benim bir sorunum var yardımcı olur iseniz sevinirim 155x55x60 cm boyutunda tropheus duboisi akvaryumum mevcut aydınlatmada 4x36 watt osram 865 kodlu aydınlatma kullanıyorum 2 saat yanıp 2 saat kapanma biçiminde ve gün-de 8 10 saat arası ışık yanıyor yazılanlar doğrultusunda hareket ettim.Yosun olusumum başladı kayalarda ve camlarda lakin bi problemim var kumumdada oluşmaya başladı şu değişimlerinde temizledigim hâlde devam etmekte başa çıkamıyorum nedeni nedir nasıl önlerim arkadaşların hiç birinin kumunda yosun yok hepsi bembeyaz maşallah yoksa onlarda mı hep temizliyor anlamadım bana yardımcı olan ve cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/040720171201561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/040720171202251.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar sayfayı baştan sona kadar okudun maşallah herkeze lakin benim bir sorunum var yardımcı olur iseniz sevinirim 155x55x60 cm boyutunda tropheus duboisi akvaryumum mevcut aydınlatmada 4x36 watt osram 865 kodlu aydınlatma kullanıyorum 2 saat yanıp 2 saat kapanma biçiminde ve gün-de 8 10 saat arası ışık yanıyor yazılanlar doğrultusunda hareket ettim.Yosun olusumum başladı kayalarda ve camlarda lakin bi problemim var kumumdada oluşmaya başladı şu değişimlerinde temizledigim hâlde devam etmekte başa çıkamıyorum nedeni nedir nasıl önlerim arkadaşların hiç birinin kumunda yosun yok hepsi bembeyaz maşallah yoksa onlarda mı hep temizliyor anlamadım bana yardımcı olan ve cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/040720171201561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/040720171202251.jpg[/IMG]
Tropheus İçin Arıtma Cihazı Kullanımı
Akvaryumda hayır
Akvaryumda hayır
Tropheus İçin Arıtma Cihazı Kullanımı
S.a. arkadaşlar ben 3 yıldır tropheus besliyorum gerekli olan su değişim katkılar filan herşeyi eksiksiz şekilde yapıyorum aklıma bir fikir geldi ve danışmak istedim yardımcı olur iseniz secinirim.malum yaz ayı yaklaştı akvaryum sıcaklığı artacak akvaryumu soğutmak için 2 adet 220 v ile calisan fan mevcut ve ısı kontrol sistemine bağlı benim sorum şu fan ıle soğutma olduğu zaman su buharlaşıyo ve suyun dengesi bozuluyor en önemlisi iletkenlinlik artıyor ve balıklara zarar veriyor iletkenlikten kastım çözünmüş atık madde bunun önüne geçmek içinde su değişimlerinde veya tamamlamalarda iletkenliği düşük Arıtma suyu kullanmak gerekiyor malum çeşme suyu iletkenliğr 200 300 lü değerlerde seyrediyor aklıma gelen fikir arıtma cihazı bölümlerinde
1)0.5 mikron tutucu
2)0.1 mikron tutucu
3) membran filtre
4 ve 5 ise alkali yani ph yükselten bölümler
Bunu sump isteminin içine kursam ve suyu sumptan alıp yine sump kısmına versem suyun değerini sabit tutacak şekilde debi ayarlasam sabit tutabilir miyim su tamamlama sistemim mevcut biraz uzun oldu ama kusura bakmayın eğer olabilir ise değişimlerinde biraz önüne geçme ihtimalimiz mevcut olur cevap veren herkeze teşekkür ederim hayırlı günler
S.a. arkadaşlar ben 3 yıldır tropheus besliyorum gerekli olan su değişim katkılar filan herşeyi eksiksiz şekilde yapıyorum aklıma bir fikir geldi ve danışmak istedim yardımcı olur iseniz secinirim.malum yaz ayı yaklaştı akvaryum sıcaklığı artacak akvaryumu soğutmak için 2 adet 220 v ile calisan fan mevcut ve ısı kontrol sistemine bağlı benim sorum şu fan ıle soğutma olduğu zaman su buharlaşıyo ve suyun dengesi bozuluyor en önemlisi iletkenlinlik artıyor ve balıklara zarar veriyor iletkenlikten kastım çözünmüş atık madde bunun önüne geçmek içinde su değişimlerinde veya tamamlamalarda iletkenliği düşük Arıtma suyu kullanmak gerekiyor malum çeşme suyu iletkenliğr 200 300 lü değerlerde seyrediyor aklıma gelen fikir arıtma cihazı bölümlerinde
1)0.5 mikron tutucu
2)0.1 mikron tutucu
3) membran filtre
4 ve 5 ise alkali yani ph yükselten bölümler
Bunu sump isteminin içine kursam ve suyu sumptan alıp yine sump kısmına versem suyun değerini sabit tutacak şekilde debi ayarlasam sabit tutabilir miyim su tamamlama sistemim mevcut biraz uzun oldu ama kusura bakmayın eğer olabilir ise değişimlerinde biraz önüne geçme ihtimalimiz mevcut olur cevap veren herkeze teşekkür ederim hayırlı günler
Tropheus İçin Sıkça Sorulan Sorular
S.a. arkadaşlar ben 3 yıldır tropheus besliyorum gerekli olan su değişim katkılar filan herşeyi eksiksiz şekilde yapıyorum aklıma bir fikir geldi ve danışmak istedim yardımcı olur iseniz secinirim.malum yaz ayı yaklaştı akvaryum sıcaklığı artacak akvaryumu soğutmak için 2 adet 220 v ile calisan fan mevcut ve ısı kontrol sistemine bağlı benim sorum şu fan ıle soğutma olduğu zaman su buharlaşıyo ve suyun dengesi bozuluyor en önemlisi iletkenlinlik artıyor ve balıklara zarar veriyor iletkenlikten kastım çözünmüş atık madde bunun önüne geçmek içinde su değişimlerinde veya tamamlamalarda iletkenliği düşük Arıtma suyu kullanmak gerekiyor malum çeşme suyu iletkenliğr 200 300 lü değerlerde seyrediyor aklıma gelen fikir arıtma cihazı bölümlerinde
1)0.5 mikron tutucu
2)0.1 mikron tutucu
3) membran filtre
4 ve 5 ise alkali yani ph yükselten bölümler
Bunu sump isteminin içine kursam ve suyu sumptan alıp yine sump kısmına versem suyun değerini sabit tutacak şekilde debi ayarlasam sabit tutabilir miyim su tamamlama sistemim mevcut biraz uzun oldu ama kusura bakmayın eğer olabilir ise değişimlerinde biraz önüne geçme ihtimalimiz mevcut olur cevap veren herkeze teşekkür ederim hayırlı günler [:)]
S.a. arkadaşlar ben 3 yıldır tropheus besliyorum gerekli olan su değişim katkılar filan herşeyi eksiksiz şekilde yapıyorum aklıma bir fikir geldi ve danışmak istedim yardımcı olur iseniz secinirim.malum yaz ayı yaklaştı akvaryum sıcaklığı artacak akvaryumu soğutmak için 2 adet 220 v ile calisan fan mevcut ve ısı kontrol sistemine bağlı benim sorum şu fan ıle soğutma olduğu zaman su buharlaşıyo ve suyun dengesi bozuluyor en önemlisi iletkenlinlik artıyor ve balıklara zarar veriyor iletkenlikten kastım çözünmüş atık madde bunun önüne geçmek içinde su değişimlerinde veya tamamlamalarda iletkenliği düşük Arıtma suyu kullanmak gerekiyor malum çeşme suyu iletkenliğr 200 300 lü değerlerde seyrediyor aklıma gelen fikir arıtma cihazı bölümlerinde
1)0.5 mikron tutucu
2)0.1 mikron tutucu
3) membran filtre
4 ve 5 ise alkali yani ph yükselten bölümler
Bunu sump isteminin içine kursam ve suyu sumptan alıp yine sump kısmına versem suyun değerini sabit tutacak şekilde debi ayarlasam sabit tutabilir miyim su tamamlama sistemim mevcut biraz uzun oldu ama kusura bakmayın eğer olabilir ise değişimlerinde biraz önüne geçme ihtimalimiz mevcut olur cevap veren herkeze teşekkür ederim hayırlı günler [:)]
Ucuza Mineral Katkılar ve Su Hazırlayıcı Yapımı
[QUOTE=Ulvi Özuğur]İletkenlik ölçer veya tds aynı amaca hizmet ettiği için ikisinden birini almanız yeterli, resmini attığınız cihaz bu iş için en uygun cihaz.
Ph metre ise ayrı bir cihaz, ph metre probu cam, iletkenlik ölçerlerin probu metaldir. Üst düzey pahalı cihazlar hariç bir arada bulunmazlar. Sarı, ucuz olan ph metreler işinizi görür.
Dozaj olarak ilk sayfada ve şurada [URL]http://www.akvaryum.com/Forum/bol_resimli_tanganyika_biyotop_kurulumu_ve_makale_k802178.asp[/URL] İstanbul için yazdığım dozları kullanabilirsiniz.
Cihazlar olmadan afaki oluyor ama oran olarak vermem gerekirse;
Kabaca 50 litreye 1 çay kaşığı magnezyum sülfat
50 litreye 1 çay kaşığı sodyum bi karbonat
350 litreye 1 çay kaşığı potasyum sülfat
350 litreye 1 çay kaşığı magnezyum klorür
Ekleyebilirsiniz[/QUOTE]
Merhaba ulvi bey bu iş yapmaya karar verdim ve yardımlarınız sayesinde yapıcam inş bi önceki mesajıma cevap verdiğiniz için çok teşekkur ederim yanlız bu seferde cevap verir iseniz daha çok memnun olucam.Netlik açısından gerekli ölçüm cihazlarını temin edip ölçümler yapıp tekrardan size danışmak istiyorum.
Bu gönderdiğim ilk resimler cesmemden alınan su degerlerini gösteriyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/010220172332111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/010220172333211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/010220172334171.jpg[/IMG]
PH bana göre biraz düşük çıktı başka ölçümlerimde 7.1 in altına hiç inmemişti.Ölçeri kalibre ettim ama ben mi beceremedim yoksa gerçekten mi doğru karar veremedim.
Bu resimlerde akvaryumumdan alınan suyun degerleri.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/010220172353551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/010220172355271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/010220172356271.jpg[/IMG]
Göründüğü gibi pek iç açıcı değil herhalde ben bu degerlerdeki suyumu ideal degerlere sizinki gibi bir değere getirmek istiyorum.Elimde vermiş olduğunuz katkı maddeleri mevcut ne yapmam gerekir ne dozlar uygulamam gerekir su değişimlerinde nasıl bi yol izlemem gerekir bana yardımcı olur iseniz başka arkadaşlarımada sizin sayenizde yol göstermiş oluruz.
JBL 6 in 1 test kiti ile yapmış olduğum test sonucu yine husran ile karşılaştım.
Nitrat (No3) 25
Nitrit (No2) 0,5
GH 21
KH 3
PH 7,6
Klor (Cı2) 0
LÜTFEN YARDIM EDİN BÖYLE GİDER İSE BALIKLARIM RAHATSIZLANACAK :(:(:(
YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDER HAYIRLI GÜNLER DİLERİM SEVGİLERLE KALIN.[:?]
[:?][EDIT]bayko,2017-02-03 00:13:27[/EDIT]
[QUOTE=Ulvi Özuğur]İletkenlik ölçer veya tds aynı amaca hizmet ettiği için ikisinden birini almanız yeterli, resmini attığınız cihaz bu iş için en uygun cihaz.
Ph metre ise ayrı bir cihaz, ph metre probu cam, iletkenlik ölçerlerin probu metaldir. Üst düzey pahalı cihazlar hariç bir arada bulunmazlar. Sarı, ucuz olan ph metreler işinizi görür.
Dozaj olarak ilk sayfada ve şurada [URL]http://www.akvaryum.com/Forum/bol_resimli_tanganyika_biyotop_kurulumu_ve_makale_k802178.asp[/URL] İstanbul için yazdığım dozları kullanabilirsiniz.
Cihazlar olmadan afaki oluyor ama oran olarak vermem gerekirse;
Kabaca 50 litreye 1 çay kaşığı magnezyum sülfat
50 litreye 1 çay kaşığı sodyum bi karbonat
350 litreye 1 çay kaşığı potasyum sülfat
350 litreye 1 çay kaşığı magnezyum klorür
Ekleyebilirsiniz[/QUOTE]
Merhaba ulvi bey bu iş yapmaya karar verdim ve yardımlarınız sayesinde yapıcam inş bi önceki mesajıma cevap verdiğiniz için çok teşekkur ederim yanlız bu seferde cevap verir iseniz daha çok memnun olucam.Netlik açısından gerekli ölçüm cihazlarını temin edip ölçümler yapıp tekrardan size danışmak istiyorum.
Bu gönderdiğim ilk resimler cesmemden alınan su degerlerini gösteriyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/010220172332111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/010220172333211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/010220172334171.jpg[/IMG]
PH bana göre biraz düşük çıktı başka ölçümlerimde 7.1 in altına hiç inmemişti.Ölçeri kalibre ettim ama ben mi beceremedim yoksa gerçekten mi doğru karar veremedim.
Bu resimlerde akvaryumumdan alınan suyun degerleri.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/010220172353551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/010220172355271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181029/010220172356271.jpg[/IMG]
Göründüğü gibi pek iç açıcı değil herhalde ben bu degerlerdeki suyumu ideal degerlere sizinki gibi bir değere getirmek istiyorum.Elimde vermiş olduğunuz katkı maddeleri mevcut ne yapmam gerekir ne dozlar uygulamam gerekir su değişimlerinde nasıl bi yol izlemem gerekir bana yardımcı olur iseniz başka arkadaşlarımada sizin sayenizde yol göstermiş oluruz.
JBL 6 in 1 test kiti ile yapmış olduğum test sonucu yine husran ile karşılaştım.
Nitrat (No3) 25
Nitrit (No2) 0,5
GH 21
KH 3
PH 7,6
Klor (Cı2) 0
LÜTFEN YARDIM EDİN BÖYLE GİDER İSE BALIKLARIM RAHATSIZLANACAK :(:(:(
YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDER HAYIRLI GÜNLER DİLERİM SEVGİLERLE KALIN.[:?]
[:?][EDIT]bayko,2017-02-03 00:13:27[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
KULLANICILAR
- 45 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
