ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ekim 2016 17:54
Son Ziyaret:
15 Mayıs 2017 01:06
Toplam Mesaj:
27 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Dinçol
Doğum Tarihi:
15 Kasım 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet Dinçol
SON 10 MESAJI
Led Armatür Yapımı
Bitmedi şu şekilde daha beklediğim zamanlayıcı gelmedi yaklaşık 1 ay içerisinde gelicek. Dediğim gibi ısınma gibi bi problem olmaz. Evet belki 10W kullandığım led ler ısınabilir sadece onlar içinde altlarında kendi alüminyum soğutucu var resimde çok belli olmuyor ama büyük armatürlerde kullanıldığında üreticiler de aynı boyutta soğutucu kullanıyorlar araştırdım. O yüzden sorun olacağını düşünmüyorum. Rica ederim ne takılırsa aklınıza seve seve yardımcı olmaya çalışırım.[:iyi:]
Bitmedi şu şekilde daha beklediğim zamanlayıcı gelmedi yaklaşık 1 ay içerisinde gelicek. Dediğim gibi ısınma gibi bi problem olmaz. Evet belki 10W kullandığım led ler ısınabilir sadece onlar içinde altlarında kendi alüminyum soğutucu var resimde çok belli olmuyor ama büyük armatürlerde kullanıldığında üreticiler de aynı boyutta soğutucu kullanıyorlar araştırdım. O yüzden sorun olacağını düşünmüyorum. Rica ederim ne takılırsa aklınıza seve seve yardımcı olmaya çalışırım.[:iyi:]
Led Armatür Yapımı
[QUOTE=mka1923]
Hocam merhaba,
120x60x50 cm boyutunda arka iç sumplu bir tank yaptırıyorum. Bitkili bir tank olmayacak. Tropheus olacak yüksek ihtimal. Led armatür yapmak istiyorum ve konunuzu gördüm iyi de görmüşüm 😀 Tam kafamdaki estetik armatürü yapabileceğim sayenizde.
300 litreyi iyi aydınlatabilmek için ne kadar led kullanmak gerekiyor açıkcası bilgim yok. Evde 3 tankım var he hepsinde T5 Hopar armatür kullandığımdan led konusunda bilgim sıfır.
Ne kadar ked kullanmam lazım acaba? Bir de kasayı kapattığinız cama benzer maddedin adı nedir acaba?
Teşekkürler.[/QUOTE]
Yani tamamen şahsi fikrim olarak bitkili olmayacağı için 50w dim edilebilir bir ürün kullanmanız işinizi görecektir diye düşünüyorum. Kullandığım malzeme ise cnc kesim yapan yerlerde istediğiniz ölçülerde kestirebileceğiniz plexi dir. Çok rahat bulabilirsiniz.[:iyi:]
[QUOTE=mka1923]
Hocam merhaba,
120x60x50 cm boyutunda arka iç sumplu bir tank yaptırıyorum. Bitkili bir tank olmayacak. Tropheus olacak yüksek ihtimal. Led armatür yapmak istiyorum ve konunuzu gördüm iyi de görmüşüm 😀 Tam kafamdaki estetik armatürü yapabileceğim sayenizde.
300 litreyi iyi aydınlatabilmek için ne kadar led kullanmak gerekiyor açıkcası bilgim yok. Evde 3 tankım var he hepsinde T5 Hopar armatür kullandığımdan led konusunda bilgim sıfır.
Ne kadar ked kullanmam lazım acaba? Bir de kasayı kapattığinız cama benzer maddedin adı nedir acaba?
Teşekkürler.[/QUOTE]
Yani tamamen şahsi fikrim olarak bitkili olmayacağı için 50w dim edilebilir bir ürün kullanmanız işinizi görecektir diye düşünüyorum. Kullandığım malzeme ise cnc kesim yapan yerlerde istediğiniz ölçülerde kestirebileceğiniz plexi dir. Çok rahat bulabilirsiniz.[:iyi:]
Led Armatür Yapımı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171907231.jpg[/IMG] Normalde ürünü bu aparatla duvara monte ediyorsunuz ama bunun arkasına demircide L profil kaynattırdım. Aynı zamanda ürünün arkası sunta renginde olduğu için cnc de aynı renkte kesim yaptırdım ve metal parçaya monte ettim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171911391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171912241.jpg[/IMG]
[QUOTE=gokberkgonenc]Çok güzel sade bir çalışma. Ben de elektronik bilgime güvensem isterim yapmak ama pek güvenemiyorum açıkcası. [:)))][/QUOTE]
Elektronik kısmı basit seve seve yardımcı olurum.[:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171907231.jpg[/IMG] Normalde ürünü bu aparatla duvara monte ediyorsunuz ama bunun arkasına demircide L profil kaynattırdım. Aynı zamanda ürünün arkası sunta renginde olduğu için cnc de aynı renkte kesim yaptırdım ve metal parçaya monte ettim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171911391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171912241.jpg[/IMG]
[QUOTE=gokberkgonenc]Çok güzel sade bir çalışma. Ben de elektronik bilgime güvensem isterim yapmak ama pek güvenemiyorum açıkcası. [:)))][/QUOTE]
Elektronik kısmı basit seve seve yardımcı olurum.[:iyi:]
Led Armatür Yapımı
Floresan takılmaz çünkü içerisinde tam ortadan geçen 2 dirsek var. Ledlere ise 3*3*1 cm yüksekliğinde soğutucuların üzerinde duruyor resimde çok belli olmasalar da [:)] Ama ısınma problemi olursa da bir fanla halledebilirim diye düşünüyorum bir şey söylemek için erken[:)]
Floresan takılmaz çünkü içerisinde tam ortadan geçen 2 dirsek var. Ledlere ise 3*3*1 cm yüksekliğinde soğutucuların üzerinde duruyor resimde çok belli olmasalar da [:)] Ama ısınma problemi olursa da bir fanla halledebilirim diye düşünüyorum bir şey söylemek için erken[:)]
Led Armatür Yapımı
[URL]https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/antre-ve-ardiye-cozumleri/duvar-raflari/duvar-raflari/40103633/lack-duvar-rafi.aspx[/URL]
Benim kullandığım akvaryumum 120 cm boy olacağı için 120 lik olanıydı fakat bir çok çeşidini bulabilirsiniz. İçerisi kavisli değildi ben oydum.Çok basit çünkü ürünün içerisinde petek mukavva var güzel bir bıçakla halledebilirsiniz.[:iyi:] Önemli olan 5 cm kalınlığı olması. Aynı zamanda ürünün güzelliği duvara monte etmek için olan demir parçasının da hazır olması. Böylece demir plakanın arkasına demirciden ayak yaptırmanız yeterli oluyor. Birazdan o kısmının da detaylı fotolarını yüklerim.[EDIT]DnCL,2017-02-17 18:42:18[/EDIT]
[URL]https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/antre-ve-ardiye-cozumleri/duvar-raflari/duvar-raflari/40103633/lack-duvar-rafi.aspx[/URL]
Benim kullandığım akvaryumum 120 cm boy olacağı için 120 lik olanıydı fakat bir çok çeşidini bulabilirsiniz. İçerisi kavisli değildi ben oydum.Çok basit çünkü ürünün içerisinde petek mukavva var güzel bir bıçakla halledebilirsiniz.[:iyi:] Önemli olan 5 cm kalınlığı olması. Aynı zamanda ürünün güzelliği duvara monte etmek için olan demir parçasının da hazır olması. Böylece demir plakanın arkasına demirciden ayak yaptırmanız yeterli oluyor. Birazdan o kısmının da detaylı fotolarını yüklerim.[EDIT]DnCL,2017-02-17 18:42:18[/EDIT]
Led Armatür Yapımı
Çok teşekkür ederim.
Çok teşekkür ederim.
Led Armatür Yapımı
Teşekkür ederim. Yapacağınız zaman haber verirseniz yardımlaşarak yapabiliriz. Belki ufakta olsa yardımım dokunur. Küçük bir fikir olması açısından kasa olarak kullandığım ürün ikea da satılan duvar rafıdır. Büyük kolaylık aklınızda bulunsun[:iyi:][EDIT]DnCL,2017-02-17 15:11:48[/EDIT]
Teşekkür ederim. Yapacağınız zaman haber verirseniz yardımlaşarak yapabiliriz. Belki ufakta olsa yardımım dokunur. Küçük bir fikir olması açısından kasa olarak kullandığım ürün ikea da satılan duvar rafıdır. Büyük kolaylık aklınızda bulunsun[:iyi:][EDIT]DnCL,2017-02-17 15:11:48[/EDIT]
Led Armatür Yapımı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171212121.jpg[/IMG]
[B]Arkadaşlar yakın zaman önce yapımına başladığım aydınlatmamı sizlerle paylaşıp fikirlerinizi almak istedim.Kullanacağım akvaryum 120*40*40 olacak,armatür ise 120*30*5 . Tamamen tasarıma dikkat ederek yapmaya çalıştım. İçerisinde 8*10 w 6500K + 3*420 nm (Super Acnitic) + 2*390 nm(Super Acnitic +) + 1*640nm (Deep Red)+ 2* 610 (Red)+ 2* 595nm (Amber Turuncu) kullandım. Bahsettiğim gibi tamamen tasarım amaçlı olduğu için TC420 adlı zamanlayıcıyı kullanıp 5 ayrı kanaldan gün simulasyonu yaratmaya çalışacağım. Eksik olan ürünleri bekliyorum,en kısa sürede tamamlayıp video ve resimleri sizlerle paylaşacağım. İyi hobiler.
[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171212161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171212211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171212241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171212281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171212301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171247011.jpg[/IMG][EDIT]DnCL,2017-02-17 12:52:31[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171212121.jpg[/IMG]
[B]Arkadaşlar yakın zaman önce yapımına başladığım aydınlatmamı sizlerle paylaşıp fikirlerinizi almak istedim.Kullanacağım akvaryum 120*40*40 olacak,armatür ise 120*30*5 . Tamamen tasarıma dikkat ederek yapmaya çalıştım. İçerisinde 8*10 w 6500K + 3*420 nm (Super Acnitic) + 2*390 nm(Super Acnitic +) + 1*640nm (Deep Red)+ 2* 610 (Red)+ 2* 595nm (Amber Turuncu) kullandım. Bahsettiğim gibi tamamen tasarım amaçlı olduğu için TC420 adlı zamanlayıcıyı kullanıp 5 ayrı kanaldan gün simulasyonu yaratmaya çalışacağım. Eksik olan ürünleri bekliyorum,en kısa sürede tamamlayıp video ve resimleri sizlerle paylaşacağım. İyi hobiler.
[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171212161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171212211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171212241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171212281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171212301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190498/170220171247011.jpg[/IMG][EDIT]DnCL,2017-02-17 12:52:31[/EDIT]
300 Lt Akvaryum İçin Co2 Çözme Sorunu.
Reactörden memnun musunuz peki? Ses durumu nasıl?
Reactörden memnun musunuz peki? Ses durumu nasıl?
130x40x40 Tavsiyelerinize İhtiyacım Var
Ses konusunda gerçekten çok sessiz. Experience 150 nin yeterli geleceğini düşünmüyorum, zamanla debinin düşeceği gibi faktörlere katarsak. Fakat şahsi fikrimdir benden çok daha tecrübeli arkadaşlarımız var onlar mutlaka yardımcı olacaklardır. [:iyi:]
Ses konusunda gerçekten çok sessiz. Experience 150 nin yeterli geleceğini düşünmüyorum, zamanla debinin düşeceği gibi faktörlere katarsak. Fakat şahsi fikrimdir benden çok daha tecrübeli arkadaşlarımız var onlar mutlaka yardımcı olacaklardır. [:iyi:]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
