ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bettahaydar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Mart 2018 00:07
Son Ziyaret:
29 Mart 2018 23:38
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Feyzanur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Feyzanur
SON 10 MESAJI
Bettamın Durumu Nasıl :)
[QUOTE=Splendor]%50 değişim fazla. Anladığım kadarıyla tek bakıyorsun. Haftalık %20-30luk bir değişim yeterli olur, o da su kirlendiğinden değil de bayatladığından.
Bir de çamaşır suyunu akvaryumdan uzak tut bak zamanla damlata damlata rengi dönmüş [:D]
Akvaryum tabanına hagen kum koy, en güzeli, ufaklığı daha ön plana çıkartıyor.
Elma salyangozunu araştırmanı tavsiye ederim. Suyun üstüne çıkıp hortumuyla kabuğuna hava basıp akvaryum tabanına atlayan canlılar, yalnız bettadan fena rol çalar [:D] (akvaryumun en az 20-25 litre olmalı)[/QUOTE]
Bu güzel yorum için teşekkür ederim 😂 önerilerinizi dikkate alacağım elma salyangozunu da araştırcqm [:)] uzak tutuyorum çamaşır suyunu fakat nasıl oluyorsa hala devam 😂[:D]
[QUOTE=aquaeffect]Bir çok kez kırılmış bir beta. Sağlık durumu için doktor gibi 1 sayfalık şey isterim şimdi sizden bunu boş verelim. Betayı mutlu etmek için onun yanına canlı almayın. Göz zevkinizi tatmin etmek için canlıları strese sokarsınız. Örnek vereyim dilini insanını bilmediğiniz bir toplumda stres yapmaz mıydınız ? Kendi doğanızı bilin arkadaşlarım kimse çamurdan gelmedi hepimiz bir döllenmeden binlerce kez kırılma ile meydana geldik. Bitkili bir tank olması en iyisi olacaktır.
1 - Yeterli yüzme alanı bırak bitkiler ile doldurup betayı sıkıştırma köselere
2 - Siyah kum kullan. Önerim 4 santim vitasand quardz kum ile (marka değişkendir) alta 1 santim kadar lav kırığı koyman. Lav kırığı ile vitasand arasına sineklik çek ! Pişman olma o kökler oraya uzanır.
3 - Aydınlatma orta teknoloji olması en iyisi olacaktır. Önerim dıy co2 ile 0.60w/l bir aydınlatma. Renkler 5000-6500K olabilir. Işık spectrum , gün ışığı , modül led (soğuk beyaz) olabilir.
4 - Zaman ayarlı priz al kargo ücretsiz gittigidiyor da 17 tl mükemmel bir alet. Cata markasının bir ürünü 3500w bir değere sahip. (Yeterli) Günde 6 saat aydınlatma yap.
[B]Yeterli mi ?[/B][/QUOTE]
Fazlasıyla yeterli 😀 tam ihtiyacım olan şeyleri yazmışsınız teşekkğr ederim☺
Birde bitki türü olarak kolay bakılan türler nedir. Anubiası biliyorum sadece yeterli midir ?
[QUOTE=Splendor]%50 değişim fazla. Anladığım kadarıyla tek bakıyorsun. Haftalık %20-30luk bir değişim yeterli olur, o da su kirlendiğinden değil de bayatladığından.
Bir de çamaşır suyunu akvaryumdan uzak tut bak zamanla damlata damlata rengi dönmüş [:D]
Akvaryum tabanına hagen kum koy, en güzeli, ufaklığı daha ön plana çıkartıyor.
Elma salyangozunu araştırmanı tavsiye ederim. Suyun üstüne çıkıp hortumuyla kabuğuna hava basıp akvaryum tabanına atlayan canlılar, yalnız bettadan fena rol çalar [:D] (akvaryumun en az 20-25 litre olmalı)[/QUOTE]
Bu güzel yorum için teşekkür ederim 😂 önerilerinizi dikkate alacağım elma salyangozunu da araştırcqm [:)] uzak tutuyorum çamaşır suyunu fakat nasıl oluyorsa hala devam 😂[:D]
[QUOTE=aquaeffect]Bir çok kez kırılmış bir beta. Sağlık durumu için doktor gibi 1 sayfalık şey isterim şimdi sizden bunu boş verelim. Betayı mutlu etmek için onun yanına canlı almayın. Göz zevkinizi tatmin etmek için canlıları strese sokarsınız. Örnek vereyim dilini insanını bilmediğiniz bir toplumda stres yapmaz mıydınız ? Kendi doğanızı bilin arkadaşlarım kimse çamurdan gelmedi hepimiz bir döllenmeden binlerce kez kırılma ile meydana geldik. Bitkili bir tank olması en iyisi olacaktır.
1 - Yeterli yüzme alanı bırak bitkiler ile doldurup betayı sıkıştırma köselere
2 - Siyah kum kullan. Önerim 4 santim vitasand quardz kum ile (marka değişkendir) alta 1 santim kadar lav kırığı koyman. Lav kırığı ile vitasand arasına sineklik çek ! Pişman olma o kökler oraya uzanır.
3 - Aydınlatma orta teknoloji olması en iyisi olacaktır. Önerim dıy co2 ile 0.60w/l bir aydınlatma. Renkler 5000-6500K olabilir. Işık spectrum , gün ışığı , modül led (soğuk beyaz) olabilir.
4 - Zaman ayarlı priz al kargo ücretsiz gittigidiyor da 17 tl mükemmel bir alet. Cata markasının bir ürünü 3500w bir değere sahip. (Yeterli) Günde 6 saat aydınlatma yap.
[B]Yeterli mi ?[/B][/QUOTE]
Fazlasıyla yeterli 😀 tam ihtiyacım olan şeyleri yazmışsınız teşekkğr ederim☺
Birde bitki türü olarak kolay bakılan türler nedir. Anubiası biliyorum sadece yeterli midir ?
Kaplumbağın Gözünün Şişmesi
[:(] Arkadaşlar merhaba. Arkadaşımın kaplumbağasının gözü şişmiş ve galiba soğuktan teremcyn krem almış fakat nasıl uygulayacağını bilmiyor ve zarar vermekten korkuyor. Çünkü kafasını içine çekiyomuş bi öneriniz var mı acaba?[:(] [:(]
[:(] Arkadaşlar merhaba. Arkadaşımın kaplumbağasının gözü şişmiş ve galiba soğuktan teremcyn krem almış fakat nasıl uygulayacağını bilmiyor ve zarar vermekten korkuyor. Çünkü kafasını içine çekiyomuş bi öneriniz var mı acaba?[:(] [:(]
Bettamın Durumu Nasıl :)
[QUOTE=Betta1914]Bettanı çok beğendim. Durumu gayet iyi gözüküyor. Gövdesindeki beyazlar bence çok güzel.
Bettalar genelde bazı karma akvaryumlarda diğer balıklarda birlikte yaşayabiliyorlar ama çok fazla strese giriyorlar. Yalnız beslemen daha uygun . Belki salyangoz vs alabilirsin yanına [/QUOTE]
Yorumunuz için çok teşekkür ederim 😊 yalnız beslemeye devam o zaman strese sokmaya denek yapmaya gerek yok ☺ salyangozuda düşüncem sağolun [:iyi:]
[QUOTE=Betta1914]Bettanı çok beğendim. Durumu gayet iyi gözüküyor. Gövdesindeki beyazlar bence çok güzel.
Bettalar genelde bazı karma akvaryumlarda diğer balıklarda birlikte yaşayabiliyorlar ama çok fazla strese giriyorlar. Yalnız beslemen daha uygun . Belki salyangoz vs alabilirsin yanına [/QUOTE]
Yorumunuz için çok teşekkür ederim 😊 yalnız beslemeye devam o zaman strese sokmaya denek yapmaya gerek yok ☺ salyangozuda düşüncem sağolun [:iyi:]
Bettamın Durumu Nasıl :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/240320181226371.jpg[/IMG]
Bettamda beyazlamalar mevcuttu alt kuyruğu eski rengine dönmeye başladı gövdesinde hala beyazlamalar mevcut ama ben anlamıyorum birde her hangi bi erime var mı kuyruklarında.. Birde su temizliğini akvaryum sifonuyla yapıyorum %50 lık kısmını değiştiriyorum herhangi sorun vst mı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/240320181229191.jpg[/IMG]
Birde kum öneriniz var mı ? Bettalar karakteristik özelikkleri olan balık biliyorum ama genel olarak en iyi anlaştığı sorunsuz yaşayabilen balıklar hangileri ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/240320181226371.jpg[/IMG]
Bettamda beyazlamalar mevcuttu alt kuyruğu eski rengine dönmeye başladı gövdesinde hala beyazlamalar mevcut ama ben anlamıyorum birde her hangi bi erime var mı kuyruklarında.. Birde su temizliğini akvaryum sifonuyla yapıyorum %50 lık kısmını değiştiriyorum herhangi sorun vst mı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/240320181229191.jpg[/IMG]
Birde kum öneriniz var mı ? Bettalar karakteristik özelikkleri olan balık biliyorum ama genel olarak en iyi anlaştığı sorunsuz yaşayabilen balıklar hangileri ?
Mantar Mı Başka Birşey Mi
Bende de aynı sorun var ne kadar silsemde toplasamda tekrar oluşuyor su değiştirmeler bi işe yaramıyor çünkü onlar bettanın vücundan çıkan mukus galiba çünkü benim bettamda bazen salınarak gezdiğini görüyorum 7 aydır gözlemledim bi sorun teşkil ettiğini görmedim :)[:)] ☺
Bende de aynı sorun var ne kadar silsemde toplasamda tekrar oluşuyor su değiştirmeler bi işe yaramıyor çünkü onlar bettanın vücundan çıkan mukus galiba çünkü benim bettamda bazen salınarak gezdiğini görüyorum 7 aydır gözlemledim bi sorun teşkil ettiğini görmedim :)[:)] ☺
Bettam Beyazlıyo
[QUOTE=BadWolf]
Malesef yok..
İlk kanser tecrübem yine ilk marble bettamda oldu. Gözlerinde ciddi bir renk değişikliği eşliğinde kuyuk ve yüzgeçlerde asla toparlanmayan hasarlar, ileri aşamada iştah kaybı ve en sonunda yüzmeyi dahi reddetme, ile birlikte uzun ve acılı bir süreç içinde öldü. 2 ve 3. vakalarımda ise sırta doğru koyu lacivert leke olarak ortaya çıktı, daha sonraları beyaz et beni gibi gelişim eşliğinde finlerde deformasyonlar, yırtıklar görüldü. Ancak bu kez o kadar ilerlemeden ötenazi uygulandı.
Bunlar kendi bettalarımdan
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181312271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181312381.jpg[/IMG]
İkisi de erken teşhis ile fark edilip ötenazi uygulandığından ileriki aşamanın resmi yok. Ancak, aynı sorun, bu kez özlem hanımın bettası, kendisi ötenazi uygulamamayı seçti. Benim bildiğim çok çeşitli tedavi yöntemleri denedi ancak sonuç alınamadı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181313371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181313471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bayağı kötü olmuş çok üzüldüm sizin adınıza 😢 ve de korktum açıkçası inşallah böyle bi durumla karşılaşmam çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 😊
[QUOTE=BadWolf]
Malesef yok..
İlk kanser tecrübem yine ilk marble bettamda oldu. Gözlerinde ciddi bir renk değişikliği eşliğinde kuyuk ve yüzgeçlerde asla toparlanmayan hasarlar, ileri aşamada iştah kaybı ve en sonunda yüzmeyi dahi reddetme, ile birlikte uzun ve acılı bir süreç içinde öldü. 2 ve 3. vakalarımda ise sırta doğru koyu lacivert leke olarak ortaya çıktı, daha sonraları beyaz et beni gibi gelişim eşliğinde finlerde deformasyonlar, yırtıklar görüldü. Ancak bu kez o kadar ilerlemeden ötenazi uygulandı.
Bunlar kendi bettalarımdan
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181312271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181312381.jpg[/IMG]
İkisi de erken teşhis ile fark edilip ötenazi uygulandığından ileriki aşamanın resmi yok. Ancak, aynı sorun, bu kez özlem hanımın bettası, kendisi ötenazi uygulamamayı seçti. Benim bildiğim çok çeşitli tedavi yöntemleri denedi ancak sonuç alınamadı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181313371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181313471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bayağı kötü olmuş çok üzüldüm sizin adınıza 😢 ve de korktum açıkçası inşallah böyle bi durumla karşılaşmam çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 😊
Bettam Beyazlıyo
[QUOTE=BadWolf]Marble geni taşıyan oldukça hoş bir oğlan. Marble geni taşıyan bettalar hayatları boyunca renk değiştirir. Açıktan koyuya, koyudan açığa değiştirebilecekleri gibi tamamen farklı bir renge dönebilirler, beyazların yoğunluğu artıp eksilebilir yada tamamen yok olabilir. Bu tip bettalar kansere ve tümöre yatkındır. Gövdenin kalanına ton olarak uymayan lacivert-mor dan lila ya çalan yada bej-beyaz tonlarındaki leke ve oluşumlara dikkat edilmeli, gözlemlenmelidir . İlla kanser olacak diye bir şart yoktur, ancak sık görülen bir durum olarak tedbirli olmak gerekir. Kendi 4 bettamı bu sorun nedeni ile kaybettim. İlkinin çektiği eziyetten sonra diğer 3 ünü sıkıntı çekmeye başladıkları an ötenazi yöntemi ile acılarına son verdim..[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle ☺ peki bu lila mor olan bölge olursa ( inşallah olmaz ) yapılacak bir şey yok mu ilaç falan 😢 tedbirli yaklaşırım en azından tedavisi var mı acaba ?
[QUOTE=BadWolf]Marble geni taşıyan oldukça hoş bir oğlan. Marble geni taşıyan bettalar hayatları boyunca renk değiştirir. Açıktan koyuya, koyudan açığa değiştirebilecekleri gibi tamamen farklı bir renge dönebilirler, beyazların yoğunluğu artıp eksilebilir yada tamamen yok olabilir. Bu tip bettalar kansere ve tümöre yatkındır. Gövdenin kalanına ton olarak uymayan lacivert-mor dan lila ya çalan yada bej-beyaz tonlarındaki leke ve oluşumlara dikkat edilmeli, gözlemlenmelidir . İlla kanser olacak diye bir şart yoktur, ancak sık görülen bir durum olarak tedbirli olmak gerekir. Kendi 4 bettamı bu sorun nedeni ile kaybettim. İlkinin çektiği eziyetten sonra diğer 3 ünü sıkıntı çekmeye başladıkları an ötenazi yöntemi ile acılarına son verdim..[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle ☺ peki bu lila mor olan bölge olursa ( inşallah olmaz ) yapılacak bir şey yok mu ilaç falan 😢 tedbirli yaklaşırım en azından tedavisi var mı acaba ?
Beta Balığım Renk Degiştirdi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010171.jpg[/IMG]
Benim de balığım beyazlıyo dün sormuştum foruma normal birşeymiş galiba [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010171.jpg[/IMG]
Benim de balığım beyazlıyo dün sormuştum foruma normal birşeymiş galiba [:)]
Bettam Beyazlıyo
[:D][QUOTE=Splendor]Vay be, yanlışlıkla çamaşır suyu mu damladı üstüne ne oldu? Umarım bir hastalık değildir.[/QUOTE]
[:D] Allah korusun ☺ umarım değildir 😊
[QUOTE=alonesmaug]Bettalar ömürleri boyunca renk değiştirebilir. Eğer finlerinde erime vs. yoksa bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum.[/QUOTE]
Sürekli kontrol ediyorum vücudunu erimede birazcık üst kuyruğundan gitti ama durdu erimeye ait bi belirti göremedim sürekli kontrol ediyorum. Renk değiştirdiklerini bilmiyordum inşallah öyledir teşekkür ederim ☺☺[:)]
[:D][QUOTE=Splendor]Vay be, yanlışlıkla çamaşır suyu mu damladı üstüne ne oldu? Umarım bir hastalık değildir.[/QUOTE]
[:D] Allah korusun ☺ umarım değildir 😊
[QUOTE=alonesmaug]Bettalar ömürleri boyunca renk değiştirebilir. Eğer finlerinde erime vs. yoksa bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum.[/QUOTE]
Sürekli kontrol ediyorum vücudunu erimede birazcık üst kuyruğundan gitti ama durdu erimeye ait bi belirti göremedim sürekli kontrol ediyorum. Renk değiştirdiklerini bilmiyordum inşallah öyledir teşekkür ederim ☺☺[:)]
Bettam Beyazlıyo
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010461.jpg[/IMG]
Bettam normalde full maviydi üst kuyruğu erimeye başladı sık su değişimiyle geçti fakat beyaz kuyruk oldu ve vücududa beyazlamaya başladı. Akvaryumunda hiç birşey yok boş. Sizce neden olabilir bu yoksa renk mi değiştiriyo. Hareketlerinde bi sıkıntı yok. Yemini iştahla yiyo
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010461.jpg[/IMG]
Bettam normalde full maviydi üst kuyruğu erimeye başladı sık su değişimiyle geçti fakat beyaz kuyruk oldu ve vücududa beyazlamaya başladı. Akvaryumunda hiç birşey yok boş. Sizce neden olabilir bu yoksa renk mi değiştiriyo. Hareketlerinde bi sıkıntı yok. Yemini iştahla yiyo
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
erkanmazici,
sina cen,
Laetacara,
Urar,
Hidro Dinamik,
sedatkaryurek,
altanilker,
Jotunheim,
Savas37,
MDForensic,
TheDS,
Ozzgur,
mrah,
benji,
yeekim,
reano,
aktugsedat,
Formicasmind,
EKAR,
bilginstein,
Balikcidede,
murat efe,
dream07,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
fetocan,
gencaslann,
MelihB,
mightymurat,
HalilSefaa,
miracemir,
egecinar,
1xbet app_xska,
kdrustun,
osmandbnl,
Alikadir,
Sufisu,
mirac06,
byzikzak,
riderfish,
İbrahim dur,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Savvah,
burak1996,
TolgaÜNAL,
AquaVita,
Flytheshrimp,
Alpbaba,
capitano,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
