ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
goldfishparadise
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
20
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ekim 2020 17:26
Son Ziyaret:
07 Mart 2023 14:59
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hami
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hami
SON 10 MESAJI
Hava Kesesi Problemi
[QUOTE=Cengizhan06]Hepsinin hava kesesi rahatsızlığının olacağından nasıl eminsiniz? Ne yaptınızda bu kadar net emin olabiliyorsunuz.Yanlış hatırlamıyorsam forumda bir konuda okumuştum tanıdığım bir büyüğüm hava kesesi problemini düzenli dip çekimi ile tedavi etmişti.Bilinen kesin bir tedavisi yok.Tavsiyem sık dip çekimi yapmanız.[/QUOTE]
100x50x45h akvaryumum haftalık dip çekimi ve %25-30 arası su değişimi yapıyorum, tarlada ıspanak yetiştiriyoruz sık sık ıspanak veriyorum, dondurulmuş bezelye aldım aylar önce onu da sürekli haşlayıp veriyorum yeteri kadar, yemleri bir fincanda akvaryumdan aldığım suda ıslatıp bekleyip veriyorum, kullandığım kuru yemleri olabildiğince kaliteli olanından aldım, dış filtrem ejet 3368 sabit 22 derecedeler, onlara olabildiğince konforlu bir alan sağlamaya çalışıyorum yani balıklara yaptığım bir şey yok, neden bu kadar eminim çünkü balıklar günün bir bölümünü orta da geçirse de malumunuz japon balıkları sürekli yem arıyorlar,bu zamanın bir kısmını kumda geçirselerde sık sık yüzeyde yem arıyorlar bu durum balıkları akvaryuma koydum koyalı var bu yüzden tahmin ediyordum hava kesesi problemi olacağını, en azından kabızlık nedeniyle olmaması için dediğim gibi sürekli bezelye ıspanak veriyordum yani yemlemeye dikkat ediyordum ama bir türlü balıklar vazgeçmediler yüzeyde yem aramaktan.
Öneriniz için teşekkür ederim dikkate alacağım.[EDIT]goldfishparadise,2021-01-09 23:18:17[/EDIT]
[QUOTE=Cengizhan06]Hepsinin hava kesesi rahatsızlığının olacağından nasıl eminsiniz? Ne yaptınızda bu kadar net emin olabiliyorsunuz.Yanlış hatırlamıyorsam forumda bir konuda okumuştum tanıdığım bir büyüğüm hava kesesi problemini düzenli dip çekimi ile tedavi etmişti.Bilinen kesin bir tedavisi yok.Tavsiyem sık dip çekimi yapmanız.[/QUOTE]
100x50x45h akvaryumum haftalık dip çekimi ve %25-30 arası su değişimi yapıyorum, tarlada ıspanak yetiştiriyoruz sık sık ıspanak veriyorum, dondurulmuş bezelye aldım aylar önce onu da sürekli haşlayıp veriyorum yeteri kadar, yemleri bir fincanda akvaryumdan aldığım suda ıslatıp bekleyip veriyorum, kullandığım kuru yemleri olabildiğince kaliteli olanından aldım, dış filtrem ejet 3368 sabit 22 derecedeler, onlara olabildiğince konforlu bir alan sağlamaya çalışıyorum yani balıklara yaptığım bir şey yok, neden bu kadar eminim çünkü balıklar günün bir bölümünü orta da geçirse de malumunuz japon balıkları sürekli yem arıyorlar,bu zamanın bir kısmını kumda geçirselerde sık sık yüzeyde yem arıyorlar bu durum balıkları akvaryuma koydum koyalı var bu yüzden tahmin ediyordum hava kesesi problemi olacağını, en azından kabızlık nedeniyle olmaması için dediğim gibi sürekli bezelye ıspanak veriyordum yani yemlemeye dikkat ediyordum ama bir türlü balıklar vazgeçmediler yüzeyde yem aramaktan.
Öneriniz için teşekkür ederim dikkate alacağım.[EDIT]goldfishparadise,2021-01-09 23:18:17[/EDIT]
Hava Kesesi Problemi
Öncelikle herkese merhabalar, ekim sonu gibi kurduğum akvaryumda japon balığı beslemekteyim, bugün itibariyle balığımın birinde hava kesesi problemi yaşadım akvaryumda durağan haldeyken ters duruyor yüzerken de düz yüzüyor, kabızlık kaynaklı olmadığına eminim hatta neden olduğu konusunda neredeyse eminim, o kadar batan yemler kullanmama, batmayanları ise suda bekleterek batmasını sağlayarak vermeme rağmen benim balıklar sık sık su yüzeyinde yem arıyorlar daha önce hiç yüzen yem ile yemlemedim. bugün 1 tanesi oldu ama kalan 3 de olacak bundan eminim sizce ne yapabilirim.
Öncelikle herkese merhabalar, ekim sonu gibi kurduğum akvaryumda japon balığı beslemekteyim, bugün itibariyle balığımın birinde hava kesesi problemi yaşadım akvaryumda durağan haldeyken ters duruyor yüzerken de düz yüzüyor, kabızlık kaynaklı olmadığına eminim hatta neden olduğu konusunda neredeyse eminim, o kadar batan yemler kullanmama, batmayanları ise suda bekleterek batmasını sağlayarak vermeme rağmen benim balıklar sık sık su yüzeyinde yem arıyorlar daha önce hiç yüzen yem ile yemlemedim. bugün 1 tanesi oldu ama kalan 3 de olacak bundan eminim sizce ne yapabilirim.
Japonum Da Ki Kanlanmalar Nasıl Geçer
[QUOTE=Burak3454]Diğer balıklarım da böyle bir sorun yok. Aksine bu kovalıyordu birde kendi boyutunda bi japonu. Şimdilik %25 su değişimi ve tuz deniyorum 2 gündür birazda sıcaklık arttırdım geçici bir süre bu akşam sanki bir azalma var gibi. Takibinde olucam. Tavsiyeleriniz için teşekkür edrim. Çöpçü için besleme diyen arkadaş da hiç sıkıntın yaşamadım ama ona da dikkat ediyorum herhqngi bir kavgasını dahi görmedim.[/QUOTE0][QUOTE=Burak3454]Diğer balıklarım da böyle bir sorun yok. Aksine bu kovalıyordu birde kendi boyutunda bi japonu. Şimdilik %25 su değişimi ve tuz deniyorum 2 gündür birazda sıcaklık arttırdım geçici bir süre bu akşam sanki bir azalma var gibi. Takibinde olucam. Tavsiyeleriniz için teşekkür edrim. Çöpçü için besleme diyen arkadaş da hiç sıkıntın yaşamadım ama ona da dikkat ediyorum herhqngi bir kavgasını dahi görmedim.[/QUOTE]
Merakla bekliyorum gelişmeleri, umarım çabucacık iyileşir. [EDIT]goldfishparadise,2020-12-31 12:42:37[/EDIT]
[QUOTE=Burak3454]Diğer balıklarım da böyle bir sorun yok. Aksine bu kovalıyordu birde kendi boyutunda bi japonu. Şimdilik %25 su değişimi ve tuz deniyorum 2 gündür birazda sıcaklık arttırdım geçici bir süre bu akşam sanki bir azalma var gibi. Takibinde olucam. Tavsiyeleriniz için teşekkür edrim. Çöpçü için besleme diyen arkadaş da hiç sıkıntın yaşamadım ama ona da dikkat ediyorum herhqngi bir kavgasını dahi görmedim.[/QUOTE0][QUOTE=Burak3454]Diğer balıklarım da böyle bir sorun yok. Aksine bu kovalıyordu birde kendi boyutunda bi japonu. Şimdilik %25 su değişimi ve tuz deniyorum 2 gündür birazda sıcaklık arttırdım geçici bir süre bu akşam sanki bir azalma var gibi. Takibinde olucam. Tavsiyeleriniz için teşekkür edrim. Çöpçü için besleme diyen arkadaş da hiç sıkıntın yaşamadım ama ona da dikkat ediyorum herhqngi bir kavgasını dahi görmedim.[/QUOTE]
Merakla bekliyorum gelişmeleri, umarım çabucacık iyileşir. [EDIT]goldfishparadise,2020-12-31 12:42:37[/EDIT]
Vatoz La Japon Yaşarmı
2 aydır japon balığı ile birlikte 2 cüce vatoz besliyorum açıkçası birbirlerine karşı agresif bir hareketlerini görmedim. Ama inanın yemlemek çok zor oluyor japonlar hiç bir şekilde yem bırakmıyorlar gece karanlıkken 12-1 de yemleme yapıyorum. İllaki beslemek istiyorsanız akvaryum hacminin kaldırıp kaldırmayacağına ve japonlarla aynı boyda olmalarına aralarında boyut farkı olmamasına dikkat edin.
2 aydır japon balığı ile birlikte 2 cüce vatoz besliyorum açıkçası birbirlerine karşı agresif bir hareketlerini görmedim. Ama inanın yemlemek çok zor oluyor japonlar hiç bir şekilde yem bırakmıyorlar gece karanlıkken 12-1 de yemleme yapıyorum. İllaki beslemek istiyorsanız akvaryum hacminin kaldırıp kaldırmayacağına ve japonlarla aynı boyda olmalarına aralarında boyut farkı olmamasına dikkat edin.
Japonum Da Ki Kanlanmalar Nasıl Geçer
[QUOTE=Burak3454][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228719/281220202248491.jpg[/IMG]
Arkadaşlar japon balığımın birinde bu şekilde kuyruk kısımların da kanlanmalar meydana geldi bu sabah farkettim. Akvaryumunu yaklaşık 1 hafta önce değiştir miştim strese bağlı olabilir mi. Yoksa farklı bir hastalık yada besin mi kaynaklı anlamadım. 50 lt. Akvaryumda 3 japonum 2 çöpçüm var.[/QUOTE]
Genellikle su şartlarından oluyor, bazen de boyut farkından oluyor bende yeni yaşadım sanırım boy farkından kovalayıp kuyruğunu kopardılar diğer balıklar, diğerleri kovalıyor mu biraz izleyin, ben eski 52 litreyi karantina akvaryumu yaptım ona koydum yarısını ana tanktan yarısını da dinlenmiş su koydum birazda tuz, her gün %25 su değişimi ile 1 haftada nerdeyse eski haline döndü. Tavsiyem hacmi büyütmeniz ya da başka türlere yönelmeniz. mart gibi falan başladım bende bu hobiye 52 litrede yavru japon balığı ile inanın olmuyor o hacimlerde.
Diğerlerinde böyle bir sorun var mı?
[QUOTE=Burak3454][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228719/281220202248491.jpg[/IMG]
Arkadaşlar japon balığımın birinde bu şekilde kuyruk kısımların da kanlanmalar meydana geldi bu sabah farkettim. Akvaryumunu yaklaşık 1 hafta önce değiştir miştim strese bağlı olabilir mi. Yoksa farklı bir hastalık yada besin mi kaynaklı anlamadım. 50 lt. Akvaryumda 3 japonum 2 çöpçüm var.[/QUOTE]
Genellikle su şartlarından oluyor, bazen de boyut farkından oluyor bende yeni yaşadım sanırım boy farkından kovalayıp kuyruğunu kopardılar diğer balıklar, diğerleri kovalıyor mu biraz izleyin, ben eski 52 litreyi karantina akvaryumu yaptım ona koydum yarısını ana tanktan yarısını da dinlenmiş su koydum birazda tuz, her gün %25 su değişimi ile 1 haftada nerdeyse eski haline döndü. Tavsiyem hacmi büyütmeniz ya da başka türlere yönelmeniz. mart gibi falan başladım bende bu hobiye 52 litrede yavru japon balığı ile inanın olmuyor o hacimlerde.
Diğerlerinde böyle bir sorun var mı?
Balığımı Tedavi Sonrası Ana Tanka Almalı Mıyım?
[QUOTE=The Last Samurai]Genel olarak bir sorun gözükmüyor. Balıklar, genel olarak zayıf olana saldırma eğilimindedir. Eğer balığınız canlı ve hareketliyse, ana tanka alabilirsiniz.
Diğer balıkların davranışlarını gözlemleyin lütfen. Yeniden aynı zararı veremesinler.
Geçmiş olsun.
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim Emre Bey, dediğiniz gibi yaptım ne olur ne olmaz diye 1 saat ana tankta damlama yöntemi ile alıştırma yaptım saldım. Fakat 1-2 dk içinde hemen kuyruğu yoklamaya başladılar bende aşağı küçük tanka geri aldım alıştırarak burada bakacağım bir müddet büyüğünceye kadar yazın yarım tonluk ahşap havuz var oraya salcam artık.
[QUOTE=The Last Samurai]Genel olarak bir sorun gözükmüyor. Balıklar, genel olarak zayıf olana saldırma eğilimindedir. Eğer balığınız canlı ve hareketliyse, ana tanka alabilirsiniz.
Diğer balıkların davranışlarını gözlemleyin lütfen. Yeniden aynı zararı veremesinler.
Geçmiş olsun.
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim Emre Bey, dediğiniz gibi yaptım ne olur ne olmaz diye 1 saat ana tankta damlama yöntemi ile alıştırma yaptım saldım. Fakat 1-2 dk içinde hemen kuyruğu yoklamaya başladılar bende aşağı küçük tanka geri aldım alıştırarak burada bakacağım bir müddet büyüğünceye kadar yazın yarım tonluk ahşap havuz var oraya salcam artık.
Balığımı Tedavi Sonrası Ana Tanka Almalı Mıyım?
İlk olarak herkese merhabalar, 100*50*45h ölçülerinde tankımda 5 adet bir çiftlikten oranda diye aldığım (umduğum) balıklarla birlikte 2 adet cüce vatoz beslemekteyim. 2 aydır benimle birlikteler, ilk aldığımda 2-3cm arasındalardı(kuyruk hariç) şu an en büyüğü 5 cm kadar oldu. Sıkıntı 14 ü 15 gibi başladı diğer balıklar tül kuyruk olduğunu düşündüğüm balığın kuyruğuna hamle yapıyorlardı ama kovalama falan yoktu sadece akvaryumda diğerlerinin yanına gittiğinde oluyordu. Bir gün sonra sabah kalktığımda bir gecede balığın üst alt ve kuyruk yüzgeçlerini sanki kuyruk erimesi olmuş gibi buldum, dipte yatan balığa hala saldırıyorlardı. Hemen 50 litrelik akvaryuma 25 litre su doldurdum, yarısını akvaryumdan yarısını da arıtmadan olacak şekilde doldurdum olası bir mantar hastalığı ihtimali üzerine de biraz tuz attım hava taşı koydum, 2. gün %50 sonraki günler %25 arıtılmış su değişimi ve tuz eklemesi yaptım. Balık ilk günler dipte yatıyordu ve sadece attığım dibe batan yemleri yemek için hareket ediyordu, birkaç gün sonra yüzmeye başladı üst ve alt yüzgeçleri neredeyse iyileşti şuan 50 litre tamamen dolu ve sun-sun 603b dış filtre ve hava taşı olan karantina tankımda, asıl sorum bu balığı ana tanka geri alsam olur mu?
Son durumu fotoğraftaki gibi ilk halinin fotoğrafını çekmemişim maalesef ama şu sarı balık gibiydi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/271220201518471.jpg[/IMG]
Anlık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/271220201445141.jpg[/IMG]
İlk olarak herkese merhabalar, 100*50*45h ölçülerinde tankımda 5 adet bir çiftlikten oranda diye aldığım (umduğum) balıklarla birlikte 2 adet cüce vatoz beslemekteyim. 2 aydır benimle birlikteler, ilk aldığımda 2-3cm arasındalardı(kuyruk hariç) şu an en büyüğü 5 cm kadar oldu. Sıkıntı 14 ü 15 gibi başladı diğer balıklar tül kuyruk olduğunu düşündüğüm balığın kuyruğuna hamle yapıyorlardı ama kovalama falan yoktu sadece akvaryumda diğerlerinin yanına gittiğinde oluyordu. Bir gün sonra sabah kalktığımda bir gecede balığın üst alt ve kuyruk yüzgeçlerini sanki kuyruk erimesi olmuş gibi buldum, dipte yatan balığa hala saldırıyorlardı. Hemen 50 litrelik akvaryuma 25 litre su doldurdum, yarısını akvaryumdan yarısını da arıtmadan olacak şekilde doldurdum olası bir mantar hastalığı ihtimali üzerine de biraz tuz attım hava taşı koydum, 2. gün %50 sonraki günler %25 arıtılmış su değişimi ve tuz eklemesi yaptım. Balık ilk günler dipte yatıyordu ve sadece attığım dibe batan yemleri yemek için hareket ediyordu, birkaç gün sonra yüzmeye başladı üst ve alt yüzgeçleri neredeyse iyileşti şuan 50 litre tamamen dolu ve sun-sun 603b dış filtre ve hava taşı olan karantina tankımda, asıl sorum bu balığı ana tanka geri alsam olur mu?
Son durumu fotoğraftaki gibi ilk halinin fotoğrafını çekmemişim maalesef ama şu sarı balık gibiydi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/271220201518471.jpg[/IMG]
Anlık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/271220201445141.jpg[/IMG]
Çan Taşı Japon Akvaryumunda Olur Mu ?
[QUOTE=Sheyda27]Gayet uygun ve şık olur, taşları kümeleyerek aralarına anubias sıkıştırmanızı tavsiye ederim ek olarak[:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim yanıtınız ve tavsiyeniz için aslında anubias aklımda hep vardı mümkünse bulunduğum ilden almak istiyorum bitkiyi birde internette nana ve petite var nasıl gelecek bilmediğimden pek güvenemedim. Zaten hemen koymayacağım yeni akvaryuma koydum sayılır en ufak bir şeyde strese giriyorlar biraz zaman geçsin 1-2 hafta sonra koyacağım. birde hindistan cevizi alıp kestim güzelce haşladım onuda onlarla beraber güzel bir kompozisyon yapmak istiyorum [:)]
[QUOTE=Beta_balik]Sorun olmaz bu taştan. Şeyda Hanımın dediği gibi aralarına anubias veya java fern hoş durur. [/QUOTE]
Sizede çok teşekkür ederim [:)]. Maalesef java ferni de bulamadım internette bir sitede değişik bir türü var marul gibi yaprağı olan aslında oda çok güzel ama açıklama kısmında ışık ihtiyacı çok yüksek yazıyor ne yazık ki bir aydınlatmaya sahip değilim [:(]
[QUOTE=FerKan]Son derece uygun ve doğal taşlar. Eskiden Cichlid akvaryumunda uzun süre kullandığım ve memnun kaldığım aynı zamanda dekoratif taşlar. Sağlıklı hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/271020201850491.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim size de. Sizin taşlarınızın çizgileri lineer yapıda ne yalan söyleyeyim çok daha güzelmiş [3)] bulamadım ben bu şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/041120201846511.jpg[/IMG]
[QUOTE=Sheyda27]Gayet uygun ve şık olur, taşları kümeleyerek aralarına anubias sıkıştırmanızı tavsiye ederim ek olarak[:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim yanıtınız ve tavsiyeniz için aslında anubias aklımda hep vardı mümkünse bulunduğum ilden almak istiyorum bitkiyi birde internette nana ve petite var nasıl gelecek bilmediğimden pek güvenemedim. Zaten hemen koymayacağım yeni akvaryuma koydum sayılır en ufak bir şeyde strese giriyorlar biraz zaman geçsin 1-2 hafta sonra koyacağım. birde hindistan cevizi alıp kestim güzelce haşladım onuda onlarla beraber güzel bir kompozisyon yapmak istiyorum [:)]
[QUOTE=Beta_balik]Sorun olmaz bu taştan. Şeyda Hanımın dediği gibi aralarına anubias veya java fern hoş durur. [/QUOTE]
Sizede çok teşekkür ederim [:)]. Maalesef java ferni de bulamadım internette bir sitede değişik bir türü var marul gibi yaprağı olan aslında oda çok güzel ama açıklama kısmında ışık ihtiyacı çok yüksek yazıyor ne yazık ki bir aydınlatmaya sahip değilim [:(]
[QUOTE=FerKan]Son derece uygun ve doğal taşlar. Eskiden Cichlid akvaryumunda uzun süre kullandığım ve memnun kaldığım aynı zamanda dekoratif taşlar. Sağlıklı hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/271020201850491.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim size de. Sizin taşlarınızın çizgileri lineer yapıda ne yalan söyleyeyim çok daha güzelmiş [3)] bulamadım ben bu şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/041120201846511.jpg[/IMG]
Çan Taşı Japon Akvaryumunda Olur Mu ?
Bugün 4-5 kilo kadar çan taşı aldım şu an kaynatıyorum acaba bu taşlar salınım yapıp su değerlerini bozar mı? Japon akvaryumuna koymamda bir sakınca var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/041120201401481.jpg[/IMG]
Bugün 4-5 kilo kadar çan taşı aldım şu an kaynatıyorum acaba bu taşlar salınım yapıp su değerlerini bozar mı? Japon akvaryumuna koymamda bir sakınca var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226168/041120201401481.jpg[/IMG]
Japon Balıklarım İç Parazit Mi ?
[QUOTE=goldfishlove]Kurulum yaptım; eksikler falan var, onları tamamlıyorum.[/QUOTE]
Kolay gelsin takipteyim bekliyorum sabırsızlıkla [:)]
[QUOTE=goldfishlove]Kurulum yaptım; eksikler falan var, onları tamamlıyorum.[/QUOTE]
Kolay gelsin takipteyim bekliyorum sabırsızlıkla [:)]
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
