ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Goldfisha
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
49
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Kasım 2020 12:09
Son Ziyaret:
13 Nisan 2021 00:40
Toplam Mesaj:
168 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Lutfi
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Lutfi
SON 10 MESAJI
60 Litre Akvaryuma Gerekenler?
[QUOTE=Eymenkali]Bu hobiye yeni başladım ama herkes gibi japonla değil tropikal balıklarla çok az şey b,liyordum petshopcu da şere**** biri çıkınca adama dedik balık alacağız hangi akvaryumlarda bakılır diye elindeki hepsini gösterdi set halindeydi sözde küçük bir iç filtre 5 litrelik akvaryum 50 gr kum 50 gr mama 2 cm yapay bitki birde 10 balık verdi adama dedim abi ben tek tür bakacağım dedim o hangilerini bakmak istiyorsun dediğinde saydım canlı doğuranlardan adam moli yi de ekledi adama o kadar dedim moli verme diye zorla verdi 5 çeşit balık verdi, şimdi elimde ne ısıtıcı var nede termometre var ne düzgün mama var nede düzgün ekipman bu arada beni kötü ilan edin umrumda olmaz çünkü yanılırsınız. (bunları tamamlamak neredeyse ayda 70 80 tl tutuyor şuan elimde 3 çeşit yem ısıtıcı termometre metilen mavisi ve bir çok ürün var)[/QUOTE]
Ben sana haklısın haksizsin demedim kardeşim zaten sordum sadece
[QUOTE=Eymenkali]Bu hobiye yeni başladım ama herkes gibi japonla değil tropikal balıklarla çok az şey b,liyordum petshopcu da şere**** biri çıkınca adama dedik balık alacağız hangi akvaryumlarda bakılır diye elindeki hepsini gösterdi set halindeydi sözde küçük bir iç filtre 5 litrelik akvaryum 50 gr kum 50 gr mama 2 cm yapay bitki birde 10 balık verdi adama dedim abi ben tek tür bakacağım dedim o hangilerini bakmak istiyorsun dediğinde saydım canlı doğuranlardan adam moli yi de ekledi adama o kadar dedim moli verme diye zorla verdi 5 çeşit balık verdi, şimdi elimde ne ısıtıcı var nede termometre var ne düzgün mama var nede düzgün ekipman bu arada beni kötü ilan edin umrumda olmaz çünkü yanılırsınız. (bunları tamamlamak neredeyse ayda 70 80 tl tutuyor şuan elimde 3 çeşit yem ısıtıcı termometre metilen mavisi ve bir çok ürün var)[/QUOTE]
Ben sana haklısın haksizsin demedim kardeşim zaten sordum sadece
60 Litre Akvaryuma Gerekenler?
[QUOTE=Eymenkali]Su üstü bitkim var pistia onu koyacağım şuanda fanusumda üretiyorum pistiaları baya çoğaldılar köklerine yavrular saklanır diye düşündüm ayrıca kum istememe nedenim daha 6. sınıfım ve balıklarım için elimden gelen herşeyi yapıyorum yapmaya çalışıyorum ayda 70 80 tl belki daha fazla harcamak durumunda kalıyorum birde yeni akvaryum masrafı felan hiç oralara girmeyeyim diyorum ama almaya çalışacağım kumu lav kırığı ve hagen kum olur mu bitkide bakmak istiyorum zaten.[/QUOTE]
Anladım kardeşim hagen fiyat olarak pahalı olur biraz sen bilirsin ama yinede.
Lav kırığı olur tabiki neden olmasın. Zaten petshoptan almam dersen çok çok ucuza bulursun çok önemlidir bakteri kültürü için kum
Birde merak ettim 80 TL neye harcıyorsun ben 130-140 litre akvaryumda o kadar harcama yapmıyorum merak ettim doğrusu e
[QUOTE=Eymenkali]Su üstü bitkim var pistia onu koyacağım şuanda fanusumda üretiyorum pistiaları baya çoğaldılar köklerine yavrular saklanır diye düşündüm ayrıca kum istememe nedenim daha 6. sınıfım ve balıklarım için elimden gelen herşeyi yapıyorum yapmaya çalışıyorum ayda 70 80 tl belki daha fazla harcamak durumunda kalıyorum birde yeni akvaryum masrafı felan hiç oralara girmeyeyim diyorum ama almaya çalışacağım kumu lav kırığı ve hagen kum olur mu bitkide bakmak istiyorum zaten.[/QUOTE]
Anladım kardeşim hagen fiyat olarak pahalı olur biraz sen bilirsin ama yinede.
Lav kırığı olur tabiki neden olmasın. Zaten petshoptan almam dersen çok çok ucuza bulursun çok önemlidir bakteri kültürü için kum
Birde merak ettim 80 TL neye harcıyorsun ben 130-140 litre akvaryumda o kadar harcama yapmıyorum merak ettim doğrusu e
60 Litre Akvaryuma Gerekenler?
Bence küçük bir tepe filtre veya şelale aparatı ile iç filtre kullanabilirsiniz tabiki dış filtre daha iyi olur ama zorunlu değil tabiki 60 litre için .
Bence kum istemiyorum diyorsanız bile bitki bakmanız guzel olur balıklar için ve görüntü için bardak tarzı saksı gibi birşeyin içine kumdan doldurup onun içinde bitki bakabilirsiniz
Yavru almayı düşünüyorum diyorsanız ve bitki olmayacaksa balığın yavruları için gerekli olan bir şey var ne denir tam bilmiyorum ismini unuttum ama sanırım yumurtlama paspasi derseniz bilirler diğer alacaklarının ise yem aydınlatma ve su ısısı yerinde değilse isiticidir (sabit değilse).
Ve alternatif olarak öneririm kabuksuz artemia alabilirsiniz haftada bir verirsiniz
Bence küçük bir tepe filtre veya şelale aparatı ile iç filtre kullanabilirsiniz tabiki dış filtre daha iyi olur ama zorunlu değil tabiki 60 litre için .
Bence kum istemiyorum diyorsanız bile bitki bakmanız guzel olur balıklar için ve görüntü için bardak tarzı saksı gibi birşeyin içine kumdan doldurup onun içinde bitki bakabilirsiniz
Yavru almayı düşünüyorum diyorsanız ve bitki olmayacaksa balığın yavruları için gerekli olan bir şey var ne denir tam bilmiyorum ismini unuttum ama sanırım yumurtlama paspasi derseniz bilirler diğer alacaklarının ise yem aydınlatma ve su ısısı yerinde değilse isiticidir (sabit değilse).
Ve alternatif olarak öneririm kabuksuz artemia alabilirsiniz haftada bir verirsiniz
Ekonomik İç Filtre Tavsiyesi
[QUOTE=begginerr]İyi forumlar.
45 litrelik akvaryumumda 3 japon balığı bulunmakta. Geçen yazdan beri kullandığım KF160 Dophin iç filtrem bozuldu. 80 - 100 lira civarında hepsiburada veya trenyoldan yeni bir filtre almayı düşünüyorum. Daha önce kullanıp faydasını gördüğünüz cihazlarla ilgili önerilerinize açığım.
Teşekkürler.[/QUOTE]
Hocam bende sizin gibi bir bütçede ucuz filtre arıyordum 80 TL gibi bir ücrete iç filtre aldım 120 litre akvaryuma çok güzel temizlemedi bozuldu 1-2 ay sonrası da bende tepe filtre aldım 1700 litre debili 105 TL 95 TL aralığında sanırım tertemiz akvaryum şuan size tavsiyem tepe filtredir ama tepe filtrenin içine malzeme de koymak gerekir boş gelir kendisi 30 TL kadar da elyaf ve seramik vb alirsiniz mis gibi olur
[QUOTE=begginerr]İyi forumlar.
45 litrelik akvaryumumda 3 japon balığı bulunmakta. Geçen yazdan beri kullandığım KF160 Dophin iç filtrem bozuldu. 80 - 100 lira civarında hepsiburada veya trenyoldan yeni bir filtre almayı düşünüyorum. Daha önce kullanıp faydasını gördüğünüz cihazlarla ilgili önerilerinize açığım.
Teşekkürler.[/QUOTE]
Hocam bende sizin gibi bir bütçede ucuz filtre arıyordum 80 TL gibi bir ücrete iç filtre aldım 120 litre akvaryuma çok güzel temizlemedi bozuldu 1-2 ay sonrası da bende tepe filtre aldım 1700 litre debili 105 TL 95 TL aralığında sanırım tertemiz akvaryum şuan size tavsiyem tepe filtredir ama tepe filtrenin içine malzeme de koymak gerekir boş gelir kendisi 30 TL kadar da elyaf ve seramik vb alirsiniz mis gibi olur
Yavrulukta Tutmalımıyım?
[QUOTE=Cengizhan06]Merhabalar..
Lepistes balıklarınızın dişi-erkek oranlarını ayarlarsanız erkeklerin dişilere sıkıntı olmasına engel olursunuz.Damızlık balıklar yavruluğa alınmaz.Yavruluk balığın stres yapıp ölmesine neden olabilir.Akvaryumunuzda doğal dekor ve bitkilerden saklanma alanları yaparsanız yavruluk kullanmanıza gerek kalmadan lepistes balığı yavrularınız akvaryum içerisinde büyüyebilirler.[/QUOTE]
Hocam bişey merak ettim bir zamanlar Lepistes bakmıştım belki tekrar bakarım diye soruyorum hiç kayıp yaşanmıyor mu akvaryumda doğum olunca illaki bir iki yerler gibi geldi bana da ben o yüzden hep doğuracağında küçük akvaryuma koyardım
[QUOTE=Cengizhan06]Merhabalar..
Lepistes balıklarınızın dişi-erkek oranlarını ayarlarsanız erkeklerin dişilere sıkıntı olmasına engel olursunuz.Damızlık balıklar yavruluğa alınmaz.Yavruluk balığın stres yapıp ölmesine neden olabilir.Akvaryumunuzda doğal dekor ve bitkilerden saklanma alanları yaparsanız yavruluk kullanmanıza gerek kalmadan lepistes balığı yavrularınız akvaryum içerisinde büyüyebilirler.[/QUOTE]
Hocam bişey merak ettim bir zamanlar Lepistes bakmıştım belki tekrar bakarım diye soruyorum hiç kayıp yaşanmıyor mu akvaryumda doğum olunca illaki bir iki yerler gibi geldi bana da ben o yüzden hep doğuracağında küçük akvaryuma koyardım
Akvaryumum Hakkında
[QUOTE=AkvaristEray]
En iyisini sen bilirsin allahin izniyle iyi olur hersey umarim..Sevgiler.. [URL=//www.akvaryum.com/Forum/member_profile.asp?PF=229845]Akvarist Eray Profil[/URL][/QUOTE]
Kötü amaçla demedim yani onu demek istedim hocam sevgiler
[QUOTE=AkvaristEray]
En iyisini sen bilirsin allahin izniyle iyi olur hersey umarim..Sevgiler.. [URL=//www.akvaryum.com/Forum/member_profile.asp?PF=229845]Akvarist Eray Profil[/URL][/QUOTE]
Kötü amaçla demedim yani onu demek istedim hocam sevgiler
Yeni Akvaryum Geçiş.
[QUOTE=Leprassd]Çok teşekkür ederim size de iyi sabahlar. Aynı malzemeden kastım, eski akvaryumdaki taban malzemesini olduğu gibi alıp yenisine aktarmak. Eğer bu bir sorun teşkil etmeyecekse bu şekilde yapmayı tercih ederim çünkü onlarda yeni sayılır zaten birkaç gündür sudalar. Yoksa Lav kırığı ile hagen kum elimde bolca var hiç kullanılmamış ama onları koymaya kalkarsam yine durulamam vs.. gerekecektir. Su israfı olur diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Çok güzel düşünmüşsünüz zaten tek kullanımlık falan değillerdir kumlar istediğiniz gibi kullanın.sudan çıkarıp tekrar kullanılabilir içerisine zehirli bir şey karışmadiktan sonra.
[QUOTE=Leprassd]Çok teşekkür ederim size de iyi sabahlar. Aynı malzemeden kastım, eski akvaryumdaki taban malzemesini olduğu gibi alıp yenisine aktarmak. Eğer bu bir sorun teşkil etmeyecekse bu şekilde yapmayı tercih ederim çünkü onlarda yeni sayılır zaten birkaç gündür sudalar. Yoksa Lav kırığı ile hagen kum elimde bolca var hiç kullanılmamış ama onları koymaya kalkarsam yine durulamam vs.. gerekecektir. Su israfı olur diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Çok güzel düşünmüşsünüz zaten tek kullanımlık falan değillerdir kumlar istediğiniz gibi kullanın.sudan çıkarıp tekrar kullanılabilir içerisine zehirli bir şey karışmadiktan sonra.
Akvaryumum Hakkında
[QUOTE=AkvaristEray]
Hocam her gün su değişmez riske atmayın o kadar 2 güne bir çok az çok az değişilir yeterli yok şu ilacı at yok dip çek yok ısıt bunlara şuan gerek yok benim anlattığım hemen panik halde yapıcagımız şeyler daha çok risk doğuruyor net birşey söylüyorum rabbim güç kuvvet verdiyse bu balık paçayı kurtarır nokta . Sevgiler..[:nazar:]
[URL=//www.akvaryum.com/Forum/member_profile.asp?PF=229845]Akvarist Eray Profil[/URL][/QUOTE]
Teşekkürler Anladım hocam haklısınız her gün yüksek miktarda olmaz ama iki günde bir kadar bir süre olmazsa olmazdır küçük bir su birikintisi için dedim ben[:)]
[QUOTE=AkvaristEray]
Hocam her gün su değişmez riske atmayın o kadar 2 güne bir çok az çok az değişilir yeterli yok şu ilacı at yok dip çek yok ısıt bunlara şuan gerek yok benim anlattığım hemen panik halde yapıcagımız şeyler daha çok risk doğuruyor net birşey söylüyorum rabbim güç kuvvet verdiyse bu balık paçayı kurtarır nokta . Sevgiler..[:nazar:]
[URL=//www.akvaryum.com/Forum/member_profile.asp?PF=229845]Akvarist Eray Profil[/URL][/QUOTE]
Teşekkürler Anladım hocam haklısınız her gün yüksek miktarda olmaz ama iki günde bir kadar bir süre olmazsa olmazdır küçük bir su birikintisi için dedim ben[:)]
Yeni Akvaryum Geçiş.
Hocam hayırlı sabahlar çatlağın üstüne cam kapattıysanız ve silikonladiysaniz artık taban cami yeni yapılan oluyor yani çatlak cam ekstra eklenmiş bir cam gibi altta duruyor su sızdırma da silikonun yanlış uygulanmasından veya bir yere eksik uygulamadan olabilir veya yoğun şekilde sürdünüz sanırım büyük ebat çünkü tabana kurumamış suyla da şekil değiştirmiş olabilir belki . Sizi çok iyi anlıyorum benimde akvaryumum ikinci eldi korkmuştum patlar falan diye 0 olamayınca bir tedirginlik oluyor sıkıntı olmadı Allah'tan zaten çatlak vb birşey yoktu. Bence hocam ilk olarak bitlikleri çıkart sonra taban malzemesini lav kırığı büyük olduğu için seçerek çıkartın ve yeni akvaryuma koyun sonrasında kumu çıkarmak için çok yöntem var dip çekimi hortumu olsun istediğiniz gibi çekersiniz videolar var YouTube da ben akvaryum kepcesiyle almıştım mesela sonrasında bitkileri yerine tekrar bırakırsınız.
Aynı taban malzemelerinden hiç kullanılmamış yeni şekilde mi eklemeliyim dediğiniz kısmı tam anlayamadım yeni kum almayı kast ettiyseniz bence aynı kumu kullanabilirsiniz ve aynı suyu kullanmanızda sakınca yoktur bence içine toxic birşey girmesiyle. Ama içim rahat etsin derseniz israf etmeden o suyla çiçek ağaç vb sularsiniz yeniden doldurursunuz suyu.
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun hocam güle güle kullanın[:D]
Hocam hayırlı sabahlar çatlağın üstüne cam kapattıysanız ve silikonladiysaniz artık taban cami yeni yapılan oluyor yani çatlak cam ekstra eklenmiş bir cam gibi altta duruyor su sızdırma da silikonun yanlış uygulanmasından veya bir yere eksik uygulamadan olabilir veya yoğun şekilde sürdünüz sanırım büyük ebat çünkü tabana kurumamış suyla da şekil değiştirmiş olabilir belki . Sizi çok iyi anlıyorum benimde akvaryumum ikinci eldi korkmuştum patlar falan diye 0 olamayınca bir tedirginlik oluyor sıkıntı olmadı Allah'tan zaten çatlak vb birşey yoktu. Bence hocam ilk olarak bitlikleri çıkart sonra taban malzemesini lav kırığı büyük olduğu için seçerek çıkartın ve yeni akvaryuma koyun sonrasında kumu çıkarmak için çok yöntem var dip çekimi hortumu olsun istediğiniz gibi çekersiniz videolar var YouTube da ben akvaryum kepcesiyle almıştım mesela sonrasında bitkileri yerine tekrar bırakırsınız.
Aynı taban malzemelerinden hiç kullanılmamış yeni şekilde mi eklemeliyim dediğiniz kısmı tam anlayamadım yeni kum almayı kast ettiyseniz bence aynı kumu kullanabilirsiniz ve aynı suyu kullanmanızda sakınca yoktur bence içine toxic birşey girmesiyle. Ama içim rahat etsin derseniz israf etmeden o suyla çiçek ağaç vb sularsiniz yeniden doldurursunuz suyu.
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun hocam güle güle kullanın[:D]
Akvaryumum Hakkında
[QUOTE=AkvaristEray]
Üstadım hiçbirşey yapmana gerek yok o balık zaten dayanıklıdır. Su filan değişme zaten çok küçük fanus sürekli değişirsen yine dengeler değişecek. Yemlemeyi az yap sadece. Sabret dua et Allah ın izini ile yeni akvaryumuna güzel balığını koyarsın. Sevgiler.. [:nazar:]
Hocam geleceği zamanın süresi belli değil akvaryumun dayanıklı diye birşey yapılmasın mı. Su degisimi olmadan o küçücük fanusun içinde amonyak ve nitrit balığı öldürür belki iki hafta kalacak belki bir hafta bilmiyoruz ki . Lütfen dikkat edelim saygılar
[QUOTE=AkvaristEray]
Üstadım hiçbirşey yapmana gerek yok o balık zaten dayanıklıdır. Su filan değişme zaten çok küçük fanus sürekli değişirsen yine dengeler değişecek. Yemlemeyi az yap sadece. Sabret dua et Allah ın izini ile yeni akvaryumuna güzel balığını koyarsın. Sevgiler.. [:nazar:]
Hocam geleceği zamanın süresi belli değil akvaryumun dayanıklı diye birşey yapılmasın mı. Su degisimi olmadan o küçücük fanusun içinde amonyak ve nitrit balığı öldürür belki iki hafta kalacak belki bir hafta bilmiyoruz ki . Lütfen dikkat edelim saygılar
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
