ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Dilaeceaykin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mart 2021 12:28
Son Ziyaret:
12 Temmuz 2021 21:02
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Dila Ece Aykin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Dila Ece Aykin
SON 10 MESAJI
Prenses Balığımın Karnı Neden Böyle
Merhaba, daha detaylı belirtebilir misiniz resim çok net değil. Karnı mı şiş, gözleri mi patlak, yüzüyor mu yem yiyor mu vs
Merhaba, daha detaylı belirtebilir misiniz resim çok net değil. Karnı mı şiş, gözleri mi patlak, yüzüyor mu yem yiyor mu vs
Japonlarım Kabız Mı Dropsy Mi?
Merhaba tekrardan... Bugün balıklarımın karnı biraz indi ve yemlerini yiyince kendilerine geldiler. Sanırım kabız sorunları varmış. Şu an gayet sağlıklı ve mutlular:) kendi aralarında oyun oynuyor parmağımı takip ediyorlar. Hatta bazen bana bakıp baloncuk çıkardıkları bile oluyor [:lol:] önerileriniz için teşekkür ederim :) başka önerileriniz olursa da memnuniyetle uygularım
Merhaba tekrardan... Bugün balıklarımın karnı biraz indi ve yemlerini yiyince kendilerine geldiler. Sanırım kabız sorunları varmış. Şu an gayet sağlıklı ve mutlular:) kendi aralarında oyun oynuyor parmağımı takip ediyorlar. Hatta bazen bana bakıp baloncuk çıkardıkları bile oluyor [:lol:] önerileriniz için teşekkür ederim :) başka önerileriniz olursa da memnuniyetle uygularım
Japonlarım Kabız Mı Dropsy Mi?
[QUOTE=RyukinLoveTr]30 litrede değil 10 japon 1 japon bile olmaz. Çok hatanız var. Hastalıklar vs. bundan dolayı. Fanustan farksız bu olay.[/QUOTE]
Balıklar akvaryumdan geldiklerinde de karnı şişkindi fazladan bir sağlık sorunu olmadı. Ayrıca filtre ve oksijen makineleri de güçlü aralarında oyun oynuyorlar.
[QUOTE=RyukinLoveTr]30 litrede değil 10 japon 1 japon bile olmaz. Çok hatanız var. Hastalıklar vs. bundan dolayı. Fanustan farksız bu olay.
Küçük olsalar bile 200 litrelik akvaryum şart. Eğer hiç ekleme yapmazsanız tabii.[/QUOTE]
Akvaryumu büyütmeyi düşüneceği . Sorum için cevap verebilir misiniz şişkinlik için ne yapabilirim.
[QUOTE=RyukinLoveTr]30 litrede değil 10 japon 1 japon bile olmaz. Çok hatanız var. Hastalıklar vs. bundan dolayı. Fanustan farksız bu olay.[/QUOTE]
Balıklar akvaryumdan geldiklerinde de karnı şişkindi fazladan bir sağlık sorunu olmadı. Ayrıca filtre ve oksijen makineleri de güçlü aralarında oyun oynuyorlar.
[QUOTE=RyukinLoveTr]30 litrede değil 10 japon 1 japon bile olmaz. Çok hatanız var. Hastalıklar vs. bundan dolayı. Fanustan farksız bu olay.
Küçük olsalar bile 200 litrelik akvaryum şart. Eğer hiç ekleme yapmazsanız tabii.[/QUOTE]
Akvaryumu büyütmeyi düşüneceği . Sorum için cevap verebilir misiniz şişkinlik için ne yapabilirim.
Japonlarım Kabız Mı Dropsy Mi?
[QUOTE=Denizs]30 litrede 10 japon mu[:cik:][x(][/QUOTE]
Hepsi küçükler kime sorsam uygun dediler. Güçlü bir hava makinesiyle filtre kullanıyorum.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-07 20:10:53[/EDIT]
[QUOTE=Denizs]30 litrede 10 japon mu[:cik:][x(][/QUOTE]
Hepsi küçükler kime sorsam uygun dediler. Güçlü bir hava makinesiyle filtre kullanıyorum.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-07 20:10:53[/EDIT]
Japonlarım Kabız Mı Dropsy Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952091.jpg[/IMG]
Merhaba, 30L akvaryuma dün 10 küçük japon balığı aldım. Başka hiçbir canlı bitki, balık yok. Geldiklerinde bazılarının karnı şişkin duruyordu. (Akvaryuma yavaşça koyduğumuz için hava keselerinin patlamış olduğunu düşünmüyorum) o yüzden çok az yem verdim. Sitede ve internette araştırdım bazı japonların karnı normalde de şiş oluyor ama 1 tanesinin (beyaz, kuyruğunun yarısı yenmiş) karnı normalden fazla şiş, gözleri hafif patlak duruyor. Diğerlerinin de karnı hafif şiş gibi ve dün siyah olan dışkısını ince uzun ip gibi yaptı hatta saç dolanmış sandım. Bu yüzden kabız olabileceklerini düşünüp yemini çok az verdim. Hepsi yemlerini yedi ama yem attığımın farkına varmadılar ben suyu hafif karıştırıp yemleri dibe çöktürünce fark ettiler, hemen yeme saldırdılar. Karnı çok şiş olan beyaz balığım birkaç saattir dipte yatıyor pek yukarı çıkmıyor. Onun dışında çok hareketli ve oyuncular.
Şimdi sorum bu balıklar dropsy olabilir mi? Yoksa kabızlar mı? Sabah sindirimleri kolaylaşsın rahatlasınlar diye yem vermedim akşam da bezelyeyi zarını çıkarıp haşlayıp vermeyi düşünüyorum. Sizin önerileriniz neler?[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-07 20:05:57[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952091.jpg[/IMG]
Merhaba, 30L akvaryuma dün 10 küçük japon balığı aldım. Başka hiçbir canlı bitki, balık yok. Geldiklerinde bazılarının karnı şişkin duruyordu. (Akvaryuma yavaşça koyduğumuz için hava keselerinin patlamış olduğunu düşünmüyorum) o yüzden çok az yem verdim. Sitede ve internette araştırdım bazı japonların karnı normalde de şiş oluyor ama 1 tanesinin (beyaz, kuyruğunun yarısı yenmiş) karnı normalden fazla şiş, gözleri hafif patlak duruyor. Diğerlerinin de karnı hafif şiş gibi ve dün siyah olan dışkısını ince uzun ip gibi yaptı hatta saç dolanmış sandım. Bu yüzden kabız olabileceklerini düşünüp yemini çok az verdim. Hepsi yemlerini yedi ama yem attığımın farkına varmadılar ben suyu hafif karıştırıp yemleri dibe çöktürünce fark ettiler, hemen yeme saldırdılar. Karnı çok şiş olan beyaz balığım birkaç saattir dipte yatıyor pek yukarı çıkmıyor. Onun dışında çok hareketli ve oyuncular.
Şimdi sorum bu balıklar dropsy olabilir mi? Yoksa kabızlar mı? Sabah sindirimleri kolaylaşsın rahatlasınlar diye yem vermedim akşam da bezelyeyi zarını çıkarıp haşlayıp vermeyi düşünüyorum. Sizin önerileriniz neler?[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-07 20:05:57[/EDIT]
Ne Önerirsiniz?
Merhaba :) ben de 30 litrelik akvaryum aldım daha bu hobide yeniyim. En başta küçük tetralar aldım fakat birbirlerine saldırıp kendi kendilerini öldürdüler. O yüzden tetra alacaksanız daha büyük bir akvaryum öneririm. 30 litrelik akvaryumu çok güzel bir beta akvaryumu yapabilirsiniz. Erkek betalar daha gösterişli oluyor. Ya da ben şu anda birkaç tane küçük japon besliyorum oldukça hareketli ve mutlular. Sadece japon beslerseniz ısıtıcıya da gerek kalmaz oda sıcaklığı onlar için ideal oluyor. Ama japon balıkları bitki yedikleri için japon bakarken canlı bitki önermem kum karıştırdıkları için köklerini söküyorlar. Ya da daha sert yapraklı bitkiler alabilirsiniz. Ben gittikçe akvaryumu büyütmek istiyorum umarım siz de büyütebilirsiniz :)
Merhaba :) ben de 30 litrelik akvaryum aldım daha bu hobide yeniyim. En başta küçük tetralar aldım fakat birbirlerine saldırıp kendi kendilerini öldürdüler. O yüzden tetra alacaksanız daha büyük bir akvaryum öneririm. 30 litrelik akvaryumu çok güzel bir beta akvaryumu yapabilirsiniz. Erkek betalar daha gösterişli oluyor. Ya da ben şu anda birkaç tane küçük japon besliyorum oldukça hareketli ve mutlular. Sadece japon beslerseniz ısıtıcıya da gerek kalmaz oda sıcaklığı onlar için ideal oluyor. Ama japon balıkları bitki yedikleri için japon bakarken canlı bitki önermem kum karıştırdıkları için köklerini söküyorlar. Ya da daha sert yapraklı bitkiler alabilirsiniz. Ben gittikçe akvaryumu büyütmek istiyorum umarım siz de büyütebilirsiniz :)
Tetramın Kuyruğu Yenmiş
[QUOTE=Öğretmen Ali]Merhaba, akvaryumunuzun kapasitesi ve genel şartlarından hiç bahsetmemişsiniz. Tetra grubu balıklarınız olduğundan söz ediyorsunuz ancak türleri belirsiz. Neon,rasbora gibi tetra türleri oldukça sakinken mesela, tetrazon çok serttir ve balıkların kuyruklarını yerler...Suyun sararması normal ve istenilen bir durumdur. Akvaryumunuzun fotoğrafını atarsanız daha hızlı cevaplar gelir.
Mesajlarınızdan akvaryum fotolarınıza ulaşabilirmiyim diye baktımda, eğer linkteki akvaryum bahsettiğinizse herşeye yeniden başlamanızı tüm türleri çıkarıp lepistes veya sakin tetra türü bakmanızı ve akvaryumunuzu değiştirmenizi tavsiye ediyorum.Burada beta baskın türdür ve hepsini zaman içinde öldürecektir
https://www.akvaryum.com/Forum/baliklarim_durduk_yere_oluyor_k973138.asp[/QUOTE]
Öncelikleri cevabınız için teşekkür ederim. Beta balığımı maalesef kurtaramadık çünkü tetralar betaya saldırıyordu çok yaralanmıştı. Sizin dediğiniz gibi yapıp suyu olsun vs hepsini baştan düzenledik. Akvaryum hakkında petshopla iletişime geçtik ve akvaryumun yeterli olacağında ısrarcıydı. Tetralardan 2 tanesi tetrazon ve hiç kimseye bulaşmıyorlar hep yan yana dolaşıyorlar kimseye zararları yok. Diğerleri de transgenetik tetra. Şu an akvaryumda en fazla 9-10 balık falan var akvaryum ise 25-30L arası.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-02 09:19:32[/EDIT]
[QUOTE=Öğretmen Ali]Merhaba, akvaryumunuzun kapasitesi ve genel şartlarından hiç bahsetmemişsiniz. Tetra grubu balıklarınız olduğundan söz ediyorsunuz ancak türleri belirsiz. Neon,rasbora gibi tetra türleri oldukça sakinken mesela, tetrazon çok serttir ve balıkların kuyruklarını yerler...Suyun sararması normal ve istenilen bir durumdur. Akvaryumunuzun fotoğrafını atarsanız daha hızlı cevaplar gelir.
Mesajlarınızdan akvaryum fotolarınıza ulaşabilirmiyim diye baktımda, eğer linkteki akvaryum bahsettiğinizse herşeye yeniden başlamanızı tüm türleri çıkarıp lepistes veya sakin tetra türü bakmanızı ve akvaryumunuzu değiştirmenizi tavsiye ediyorum.Burada beta baskın türdür ve hepsini zaman içinde öldürecektir
https://www.akvaryum.com/Forum/baliklarim_durduk_yere_oluyor_k973138.asp[/QUOTE]
Öncelikleri cevabınız için teşekkür ederim. Beta balığımı maalesef kurtaramadık çünkü tetralar betaya saldırıyordu çok yaralanmıştı. Sizin dediğiniz gibi yapıp suyu olsun vs hepsini baştan düzenledik. Akvaryum hakkında petshopla iletişime geçtik ve akvaryumun yeterli olacağında ısrarcıydı. Tetralardan 2 tanesi tetrazon ve hiç kimseye bulaşmıyorlar hep yan yana dolaşıyorlar kimseye zararları yok. Diğerleri de transgenetik tetra. Şu an akvaryumda en fazla 9-10 balık falan var akvaryum ise 25-30L arası.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-02 09:19:32[/EDIT]
Tetramın Kuyruğu Yenmiş
Merhaba akvaryumun içinde sadece tetra türü var toplamda 10 tane falanlar. Bazıları küçük bazıları da büyük. Dün akşam bir tetramın kuyruğunun yarısının yendiğini fark ettim ama başka kaba alma şansım yok çünkü havalandıracak bir motorum bulunmuyor. Bu sabah kalktığımda da kuyruğunun kalanının da yendiğini ve en üstte hiç durmaksızın sanki nöbet geçirir gibi kıvrandığını fark ettim. Ordan asla ayrılmıyor ve sürekli titriyor kimse de yanına yanaşmıyor. Sanki biraz da karnı şişmiş gibi ama emin değilim. Ne yapmamı önerirsiniz?
Aynı zamanda dün suyun sarımsı olduğunu fark ettim baya bir araştırma yaptım balıklarda ölüyordu hemen dip çekimi yapıp suyun bir kısmını değiştirdim. Nitrit nitrat zehirlenmesi olabilir diye düşündüm. Su berraklaştı rengi düzeldi. Sonra da 1 tetramda ve çöpçü balığımda beyaz benek fark ettim hemen araştırdım ve suyu 26,5dan 28e çıkarttım içine çok az kaya tuzu karıştırdım. Normalde her 10L için 1 çay kaşığı diyordu ama Tetralar tuza çok dayanıklı değil diye ben 1 küçük parça kaya tuzu ekledim.Sabah beyaz benek olan çöpçü balığımla küçük tetram ölmüştü. Bunun için öneriniz var mı?
Yardımcı olursanız çok sevinirim acı çektiklerini öldüklerini görünce çok üzülüyorum. Alalı daha 1 hafta oldu.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-01 16:26:57[/EDIT]
Merhaba akvaryumun içinde sadece tetra türü var toplamda 10 tane falanlar. Bazıları küçük bazıları da büyük. Dün akşam bir tetramın kuyruğunun yarısının yendiğini fark ettim ama başka kaba alma şansım yok çünkü havalandıracak bir motorum bulunmuyor. Bu sabah kalktığımda da kuyruğunun kalanının da yendiğini ve en üstte hiç durmaksızın sanki nöbet geçirir gibi kıvrandığını fark ettim. Ordan asla ayrılmıyor ve sürekli titriyor kimse de yanına yanaşmıyor. Sanki biraz da karnı şişmiş gibi ama emin değilim. Ne yapmamı önerirsiniz?
Aynı zamanda dün suyun sarımsı olduğunu fark ettim baya bir araştırma yaptım balıklarda ölüyordu hemen dip çekimi yapıp suyun bir kısmını değiştirdim. Nitrit nitrat zehirlenmesi olabilir diye düşündüm. Su berraklaştı rengi düzeldi. Sonra da 1 tetramda ve çöpçü balığımda beyaz benek fark ettim hemen araştırdım ve suyu 26,5dan 28e çıkarttım içine çok az kaya tuzu karıştırdım. Normalde her 10L için 1 çay kaşığı diyordu ama Tetralar tuza çok dayanıklı değil diye ben 1 küçük parça kaya tuzu ekledim.Sabah beyaz benek olan çöpçü balığımla küçük tetram ölmüştü. Bunun için öneriniz var mı?
Yardımcı olursanız çok sevinirim acı çektiklerini öldüklerini görünce çok üzülüyorum. Alalı daha 1 hafta oldu.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-01 16:26:57[/EDIT]
Balıklarım Durduk Yere Ölüyor
Arkadaşlar maalesef beta balığını da kaybettik. Çok uğraştım onu kurtarabilmek için ama olmadı çok ağladım arkasından. Camın üstünden pipet tutuyordum takip ediyordu oynuyorduk onunla. Diğer tetralar gayet sağlıklı kıpır kıpır yem de yiyorlar birbirleriyle oynuyorlar aralarında çiftleşmeye çalışanlar bile var. Büyük ihtimalle daha büyük bir tank alıp tetralar ile devam edeceğim çok teşekkürler herkese.
Arkadaşlar maalesef beta balığını da kaybettik. Çok uğraştım onu kurtarabilmek için ama olmadı çok ağladım arkasından. Camın üstünden pipet tutuyordum takip ediyordu oynuyorduk onunla. Diğer tetralar gayet sağlıklı kıpır kıpır yem de yiyorlar birbirleriyle oynuyorlar aralarında çiftleşmeye çalışanlar bile var. Büyük ihtimalle daha büyük bir tank alıp tetralar ile devam edeceğim çok teşekkürler herkese.
Balıklarım Durduk Yere Ölüyor
[QUOTE=Beta_balik]25 litrelik bir akvaryumunuz olduğunu düşünürsek aslına şu anda yalnızca betayı elinizde tutmakta fayda var. Transgenetik tetra için 50 litrelik bir akvaryum sınırdır. Cüce vatoz için aynı. Diğer tetra türü de muhtemelen 40-50 litreden küçük bir akvaryumda sağlıklı olmaz. İnce uzun balık dediğiniz türün zebra danio olduğunu tahmin ediyorum. Onda da 40 litrenin aşağısı çok uygun değil.
Petshopa gidip elinzideki balıkları verip veremeyeceğinizi sorun tavsiyem, beta hariç. Almazsa yakışma başka petshoplar varsa onlara gidip sorun. Genelde hastalık taşıma ihtimali olduğundan geri balık almazlar ama bi ihtimal alan biri olursa en iyisi bu olur sizin için. Yoksa foruma, sahiplendirme sitelerine, facebook gruplarına ilan açıp satabilir yada hediye edebilirsiniz .
Daha sonra betaya yoğunlaşırsınız. Yüzgeçlerinde ısırık izleri var. Muhtemelen strese girmiştir o akvaryumda. Herhangi bir hastalığı olduğunu düşünmüyorum. Diğer balıklar gidene kadar ayrı yerde durmasında fayda var. Bu esnada eğer elinizde ısıtıcı yoksa bir ısıtıcı alıp betanın olduğu yere koyabilirsiniz. Betalar su sıcaklığı konusunda çok dayanıklı sayılmaz. Akvaryumda başka tur kalmayınca ısıtıcı ile oraya geçirirsiniz. Ondan sonra zaten yavaş yavaş kendine gelir muhtemelen. Siz de özellikle beta balıkları hakkında araştırma yapabilirsiniz. Filtresi, suyu, tercih edilmesi gereken dekorları, yemleri öğrenirsiniz.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim önerileriniz için. Dikkate alacağım
[QUOTE=Beta_balik]25 litrelik bir akvaryumunuz olduğunu düşünürsek aslına şu anda yalnızca betayı elinizde tutmakta fayda var. Transgenetik tetra için 50 litrelik bir akvaryum sınırdır. Cüce vatoz için aynı. Diğer tetra türü de muhtemelen 40-50 litreden küçük bir akvaryumda sağlıklı olmaz. İnce uzun balık dediğiniz türün zebra danio olduğunu tahmin ediyorum. Onda da 40 litrenin aşağısı çok uygun değil.
Petshopa gidip elinzideki balıkları verip veremeyeceğinizi sorun tavsiyem, beta hariç. Almazsa yakışma başka petshoplar varsa onlara gidip sorun. Genelde hastalık taşıma ihtimali olduğundan geri balık almazlar ama bi ihtimal alan biri olursa en iyisi bu olur sizin için. Yoksa foruma, sahiplendirme sitelerine, facebook gruplarına ilan açıp satabilir yada hediye edebilirsiniz .
Daha sonra betaya yoğunlaşırsınız. Yüzgeçlerinde ısırık izleri var. Muhtemelen strese girmiştir o akvaryumda. Herhangi bir hastalığı olduğunu düşünmüyorum. Diğer balıklar gidene kadar ayrı yerde durmasında fayda var. Bu esnada eğer elinizde ısıtıcı yoksa bir ısıtıcı alıp betanın olduğu yere koyabilirsiniz. Betalar su sıcaklığı konusunda çok dayanıklı sayılmaz. Akvaryumda başka tur kalmayınca ısıtıcı ile oraya geçirirsiniz. Ondan sonra zaten yavaş yavaş kendine gelir muhtemelen. Siz de özellikle beta balıkları hakkında araştırma yapabilirsiniz. Filtresi, suyu, tercih edilmesi gereken dekorları, yemleri öğrenirsiniz.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim önerileriniz için. Dikkate alacağım
SON MESAJLAR
- Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
