ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Kaan Kadir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
42
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ocak 2022 15:04
Son Ziyaret:
10 Saat 34 Dakika önce
Toplam Mesaj:
84 [0.42 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
58 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Kaan Kadir Sarı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Kaan Kadir Sarı

SON 10 MESAJI

Şeker Nemo Üretiyoruz (candy Nemo Halfmoon)
Serkan abi selamlar elimde dumbo kulak halfmoon var 2çift bi üretim denemesi yapacağımda bu ne kadara mal olur acaba artemiası sadece birde 60 litrede boylandıema verimli olur mu?
16 Litrelik Akvaryuma Uygun İç Filtre
[QUOTE=Eypcn]En mantıklısı şelale filtre olacaktır. Zaten küçük olan akvaryum hacmini pipo, iç filtre gibi filtrelerle dahada daraltmaya gerek yok. Piyasada bulabileceğiniz en küçük boyuttaki şelale filtre işinizi görecektir ki 60/70tl gibi ücretlere rahatça bulunabilir. Pipo filtre kullanacak iseniz tek çıkışlı hava motorunu çoğaltıcı/dağıtıcı aparatlar mevcut 1/2tl maliyeti bu şekilde birkaç çıkışa bölebilirsiniz ancak unutmamalısınız ki bu şekilde tek çıkışlı kullandığınız kadar performans elde edemeyeceksiniz. [/QUOTE] şelale filtre düşünüyorum bende en kısa zamanda temin edilen inşallah
16 Litrelik Akvaryuma Uygun İç Filtre
[QUOTE=ukilavuz]
Uzun vadeli düşünün ilerde de kullanılır hava motoru [/QUOTE]orasi oyle hocam ama sesi de var

[QUOTE=Vokkaryum]Sunsun hj-111b. Şelale aparatı da var ve sessiz bir filtre. Ama içinde karbon sünger var. Onun yerine 1 veya 2 tane sera crystal clear eklenebilir veya normal bir sünger.
[/QUOTE]dediginiz filtre 200l ceviriyor saatte 16 litre tanka cok degil mi
16 Litrelik Akvaryuma Uygun İç Filtre
[QUOTE=ukilavuz]Maliyet olarak en uygunu pipo filtre olur[/QUOTE]de hocam ayrı hava motoru falanda almam gerekmez mi
16 Litrelik Akvaryuma Uygun İç Filtre
[QUOTE=benerium]Hava motorunuz varsa direkt küçük bir pipo filtre ile işinizi minimum maliyetle çözebilirsiniz. Eğer hava motorunuz yoksa o zaman maliyet biraz artacak. Dophin sfp16 modeline bakabilirsiniz. Şelale filtre olarak da bulabildiğiniz en minnak şelale filtreyi kullanabilirsiniz. İkinci el düşünürseniz forumdaki ilanlara veya letgo’ya da bakabilirsiniz.[/QUOTE]hocam hava motoru da pipo filtre de var ama hava motorum tek çıkışlı 2 akvaryum daha kurucam yakın zamanda ikiye bölüp kullanacak havayı o yüzden pek istemedim açıkçası ben bir şelale filtrelere bakayım hocam
16 Litrelik Akvaryuma Uygun İç Filtre
[QUOTE=benerium]Küçük bir pipo filtre ya da şelale filtre daha uygun olur.[/QUOTE] şelale filtreyi nasıl almam gerek özellik olarak

[QUOTE=benerium]Küçük bir pipo filtre ya da şelale filtre daha uygun olur.[/QUOTE]bide hocam biraz daha uygun fiyatlı olsun diye bakıyorum ne önerirsiniz acaba
16 Litrelik Akvaryuma Uygun İç Filtre
Walstad yöntemiyle kurduğum akvaryumu bozucam da elimde saatte 300 litre çeviren iç filtre var çok fazladır bence kaç litre çeviren bı iç filtre işimi görür acaba
Bitkilerimin Yosun Sorununu Nasıl Çözebilirim?
[QUOTE=hasancn]Siyonabakteri başlamış.

Sebebi genelde 0 lanmış nitrattır.Ama toprakta aşırı organik atık birikiminden de kaynaklanıyor olabilir. Benim 1 sene boyunca çözemedim siyonabakteri çözümüm topraktaki aşırı organik atıktı.Topragı sifonlayınca aylardır geçmeyen siyona geçti.
Çözüm olarak
1-sifonlayın.
2-h2o2 ile üzerlerini gezidirin.
3-eritromisin içerikli herhang bir antibiyotik işlemi halleder.[/QUOTE]ilk önce tabanı mi temizliycrm topraktan hocam anlamadım Instagram'dan yazabilme imkanınız varsa ordan daha çabuk cevap verebilirim Instagram:hobim_karides_akvaryum
Karideslerim Blood Marry Mi?
[QUOTE=whoami]

Bloody Mary zaten kirazların en kalitelileri aralarında çiftleştirilerek oluşmuştur. Eğer geni yeterince ilerletmemişlerse yani yakın atalarda bildiğimiz kirazlar varsa yavrularda da kiraza benzer yavrular çıkar. Kendilerinde de vardır. Dikkat etmemiştir akvaryumcu kalitesine. [/QUOTE] yanlışınız var dediğiniz sakura karides kirazlarin en kırmızıları seçilerek üretilen
Karides Akvaryumumdaki Canlı
[QUOTE=karidestezcan]Yusufçuk larvasına benzettim.[/QUOTE]aynen tanka zararlı diye biliyorum

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.