ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Eminator
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
149
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Kasım 2024 23:30
Son Ziyaret:
02 Ekim 2025 13:29
Toplam Mesaj:
186 [0.31 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet emin
Doğum Tarihi:
07 Ekim 2007
Yaş:
18
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet emin
Bir sen Bir ben Bir de Balık
SON 10 MESAJI
Beta Cinsiyet
[QUOTE=Sadel]
Balığın fotoğrafını atabilir misiniz?[/QUOTE]
Olmak yada olmamak,hepsi bu. [:)]
[QUOTE=Sadel]
Balığın fotoğrafını atabilir misiniz?[/QUOTE]
Olmak yada olmamak,hepsi bu. [:)]
Beta Genel Bilgi
[QUOTE=Dogukankun]
Benim akvaryumun üstü su mercimeği dolu hiç tutunup dinlendiğini görmedim Anubias ile karıştırmış olabilir misiniz? [/QUOTE]
Ondan kastım köklerinin arasına sıkıştırıp dinlendiriyordu kendi betam.
Dediğiniz gibi anubiasa da yatıyolar[:)]
[QUOTE=Dogukankun]
Benim akvaryumun üstü su mercimeği dolu hiç tutunup dinlendiğini görmedim Anubias ile karıştırmış olabilir misiniz? [/QUOTE]
Ondan kastım köklerinin arasına sıkıştırıp dinlendiriyordu kendi betam.
Dediğiniz gibi anubiasa da yatıyolar[:)]
40x40 Akvaryuma 6 Mm Yetermi
[QUOTE=KaanE].
https://www.akvaryum.com/Forum/500_tl_akvaryum_i117500.asp[/QUOTE]
Hocam baktım da arada 50 km var[:)))] şuanda ertelemek istiyorum biraz daha. Çok karışacağına herşeyi tam tıkırında istiyorum katlı böyle güzel habitatlarda akvaryum yapıcam he eğer yurda gidersem bi 5 yıl daha iptal[:(]
[QUOTE=KaanE].
https://www.akvaryum.com/Forum/500_tl_akvaryum_i117500.asp[/QUOTE]
Hocam baktım da arada 50 km var[:)))] şuanda ertelemek istiyorum biraz daha. Çok karışacağına herşeyi tam tıkırında istiyorum katlı böyle güzel habitatlarda akvaryum yapıcam he eğer yurda gidersem bi 5 yıl daha iptal[:(]
30 Litre Akvaryum İçin Ne Önerirsiniz ?
[QUOTE=proavkayrumcu]Resim atamıyorum ama ölçü 24, 36, 38 gibi küpe yakın uzun bir şey güzel tasarım olabilir, dediğiniz gibi. Daha büyük akvaryumluk yerim yok, ondan değiştiremem. Bitkileri büyüdükten sonra patika yapsam nasıl olur? Karidesin yanında az da olsa bir balık koysam olmaz mı? Hepsinden azar azar olsa. Ve bir kaç tane daha kafama takılan soru vardı metinde onlarıda cevaplarsanız sevinirim.
Bide gittiğim akvaryumcuda afrika kedi balığı ve odunbaşı köpek balığı gibi etçil türler vardı. Akvaryumları küçük sayıları çoktu bende besleyebilir miyim? etçil tür zormu ? karma olmuyormu ?detayları nedir.[/QUOTE]
Hocam bence küçük akvaryumlarda patika yapılmamalı zaten büyük bir alan olmadığı için yerden çalarsınız ve o patikanın varlığı yokluğu belli olmaz bitkileri sıklaştırıp kayalarla yükseklik yapmak daha mantıklı kedi balıkları konusunda ise Japon balığını fanusa atmak gibi birşey katiyen olmaz[:)]
Canlı türleri sıkıntı oluyor bu litrelerde
Ama ben bir çift gurami önerebilirim[:)]
[QUOTE=proavkayrumcu]Resim atamıyorum ama ölçü 24, 36, 38 gibi küpe yakın uzun bir şey güzel tasarım olabilir, dediğiniz gibi. Daha büyük akvaryumluk yerim yok, ondan değiştiremem. Bitkileri büyüdükten sonra patika yapsam nasıl olur? Karidesin yanında az da olsa bir balık koysam olmaz mı? Hepsinden azar azar olsa. Ve bir kaç tane daha kafama takılan soru vardı metinde onlarıda cevaplarsanız sevinirim.
Bide gittiğim akvaryumcuda afrika kedi balığı ve odunbaşı köpek balığı gibi etçil türler vardı. Akvaryumları küçük sayıları çoktu bende besleyebilir miyim? etçil tür zormu ? karma olmuyormu ?detayları nedir.[/QUOTE]
Hocam bence küçük akvaryumlarda patika yapılmamalı zaten büyük bir alan olmadığı için yerden çalarsınız ve o patikanın varlığı yokluğu belli olmaz bitkileri sıklaştırıp kayalarla yükseklik yapmak daha mantıklı kedi balıkları konusunda ise Japon balığını fanusa atmak gibi birşey katiyen olmaz[:)]
Canlı türleri sıkıntı oluyor bu litrelerde
Ama ben bir çift gurami önerebilirim[:)]
40x40 Akvaryuma 6 Mm Yetermi
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Hint bülbülü çift halindeyse daha hareketli ve sevimli oluyor. Dükkanda olsa yine dua ederim odamda bir çift vardı. (Çekilecek hayvan değil) [:)))][:)))]
Dediğim gibi alternatiflere yönelirsin hemen enseyi karartmaya değmez. Bütçe engel oluyorsa kısa bir süre daha ertelenir ama istediğin sürece o akvaryum kurulur. Zaten marangozun yapacağı akvaryum tedirgin ederdi. [:)))][/QUOTE] dükkanda değil hocam odamda işte bide tek eşi öldüğü için getirdiler diğer erkekleri de reddetti takılıyo tek ama eş bulmak istiyorum sabah 7 de başlıyor mesaisi sustur susturabilirsen [:D] şuan ertelenmiş olsa bile bana aldırdığı silikona yanarım silikonlar kuruyor çünkü bir süre sonra
Arkadaşlar herşey yolunda gidiyormuş gibi silikonun da tarihi geçmiş çıktı dün gece farkettim iade etmelimiyim yoksa ilerideki projede kullanılırmı ve normal piyasadan daha pahalıya aldım üstelik yakın diye[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252419/270620251251431.jpg[/IMG]
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Hint bülbülü çift halindeyse daha hareketli ve sevimli oluyor. Dükkanda olsa yine dua ederim odamda bir çift vardı. (Çekilecek hayvan değil) [:)))][:)))]
Dediğim gibi alternatiflere yönelirsin hemen enseyi karartmaya değmez. Bütçe engel oluyorsa kısa bir süre daha ertelenir ama istediğin sürece o akvaryum kurulur. Zaten marangozun yapacağı akvaryum tedirgin ederdi. [:)))][/QUOTE] dükkanda değil hocam odamda işte bide tek eşi öldüğü için getirdiler diğer erkekleri de reddetti takılıyo tek ama eş bulmak istiyorum sabah 7 de başlıyor mesaisi sustur susturabilirsen [:D] şuan ertelenmiş olsa bile bana aldırdığı silikona yanarım silikonlar kuruyor çünkü bir süre sonra
Arkadaşlar herşey yolunda gidiyormuş gibi silikonun da tarihi geçmiş çıktı dün gece farkettim iade etmelimiyim yoksa ilerideki projede kullanılırmı ve normal piyasadan daha pahalıya aldım üstelik yakın diye[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252419/270620251251431.jpg[/IMG]
40x40 Akvaryuma 6 Mm Yetermi
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Bazen geri dönüşü olmayan aksiliklerde yaşanabiliyor. O yüzden çokta kafaya takmadan mücadeleye devam etmek gerekir.
En kötü ihtimalde kendine biraz daha zaman tanır para biriktirirsin veya 2. ele yönelirsin, İstanbul'da alternatif çok.
Evcil hayvan konusunda sana bir anımı anlatayım. Bundan 8 yıl önce arkadaşla evde ne besleyebiliriz derken kedi köpek zahmetli olacağından eledik, balık ve kuş mantıklıydı ama kaygılarımız vardı. Çocukken gördüğüm hamster benzeri iri bir hayvanı hatırladım, türünü buldum guinea pig. İnternetten Ankara, İstanbul, Kocaeli, Sakarya'ya baktım düzgün bir yer bulamadım. Ozaman bulunduğum il Zonguldak'ta mı olacak diyerek öylesine yazdım ve çok kaliteli çiftlik buldum. O canlı hala daha yanımda, yıllar içinde 2 arkadaş daha aldım.
Seneler sonra kaygı duyduğum balıklara ilgi duyunca bir çok akvaryum kurdum. Kuşları sevmezdim, akrabamın kalp yetmezliği çıkınca mecbur kuşunu sahiplendim. Mübarek hayvan kapı cam açık asla çıkmaz odadan, 7/24 serbest ginepiglerin yanında takılıyor. Sırf bu huyu yüzünden şuan kuşlarıda seviyorum.
Çocukluğumdan beri onlarca köpeğim olduğundan favorim köpekler. Şuan hala köpek bakacak şartlara sahip değilim ama bir gün elbet bakacağım.
Artık bu kıssadan hisse çıkarmak sana bağlı. Zaman her şeyin ilacı mı dersin, çözüm 1 adım ötende mi dersin veya insanoğlu değişkendir mi dersin; karar senin.
[/QUOTE]
Umarım birgün istediğiniz köpeği sahiplenirsiniz hocam benimde şuanda hint bülbülüm var dükkana biri geldi bıraktı gitti tatlı hayvan ama çok ürkek ve sesi düdük yutmuş gibi olduğu için acayip rahatsız edici sabahları[:)))] kendimi bildim bileli balıklara ilgi duymuşumdur ama şuan yapamazsam ileride pişmanlık olarak kalacağından korkuyorum onun için bu kadar aceleci davranıyorum olmazsa olmaz değil dünyanın sonuda değil ama bazen sadece istiyor insan ve etrafına sürekli engeller çıktıkça dahada hırçınlaşıyor geçenki 3 balığımıda benim hatam değil güvenimden kaybetmiş olmakta pişmanlık bırakıyor evet balık çok basit bir hayvan ama bunun sorumluluğu ve vebali çok olduğu için üzülüyor insan
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Bazen geri dönüşü olmayan aksiliklerde yaşanabiliyor. O yüzden çokta kafaya takmadan mücadeleye devam etmek gerekir.
En kötü ihtimalde kendine biraz daha zaman tanır para biriktirirsin veya 2. ele yönelirsin, İstanbul'da alternatif çok.
Evcil hayvan konusunda sana bir anımı anlatayım. Bundan 8 yıl önce arkadaşla evde ne besleyebiliriz derken kedi köpek zahmetli olacağından eledik, balık ve kuş mantıklıydı ama kaygılarımız vardı. Çocukken gördüğüm hamster benzeri iri bir hayvanı hatırladım, türünü buldum guinea pig. İnternetten Ankara, İstanbul, Kocaeli, Sakarya'ya baktım düzgün bir yer bulamadım. Ozaman bulunduğum il Zonguldak'ta mı olacak diyerek öylesine yazdım ve çok kaliteli çiftlik buldum. O canlı hala daha yanımda, yıllar içinde 2 arkadaş daha aldım.
Seneler sonra kaygı duyduğum balıklara ilgi duyunca bir çok akvaryum kurdum. Kuşları sevmezdim, akrabamın kalp yetmezliği çıkınca mecbur kuşunu sahiplendim. Mübarek hayvan kapı cam açık asla çıkmaz odadan, 7/24 serbest ginepiglerin yanında takılıyor. Sırf bu huyu yüzünden şuan kuşlarıda seviyorum.
Çocukluğumdan beri onlarca köpeğim olduğundan favorim köpekler. Şuan hala köpek bakacak şartlara sahip değilim ama bir gün elbet bakacağım.
Artık bu kıssadan hisse çıkarmak sana bağlı. Zaman her şeyin ilacı mı dersin, çözüm 1 adım ötende mi dersin veya insanoğlu değişkendir mi dersin; karar senin.
[/QUOTE]
Umarım birgün istediğiniz köpeği sahiplenirsiniz hocam benimde şuanda hint bülbülüm var dükkana biri geldi bıraktı gitti tatlı hayvan ama çok ürkek ve sesi düdük yutmuş gibi olduğu için acayip rahatsız edici sabahları[:)))] kendimi bildim bileli balıklara ilgi duymuşumdur ama şuan yapamazsam ileride pişmanlık olarak kalacağından korkuyorum onun için bu kadar aceleci davranıyorum olmazsa olmaz değil dünyanın sonuda değil ama bazen sadece istiyor insan ve etrafına sürekli engeller çıktıkça dahada hırçınlaşıyor geçenki 3 balığımıda benim hatam değil güvenimden kaybetmiş olmakta pişmanlık bırakıyor evet balık çok basit bir hayvan ama bunun sorumluluğu ve vebali çok olduğu için üzülüyor insan
40x40 Akvaryuma 6 Mm Yetermi
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Ne kadar dürüstler bilemem ama aynı semtteki fiyatlar ise ikinci el cam kullanılıyor olabilir. Camda çizik vs yok diye bende ikinci el camdan yaptırdım. [/QUOTE]
Hocam çizik yada mikro çatlaklar olmadığı sürece sorun yok şuan sadece balık beslemek istiyorum ve biraz daha önüme blok koyarlarsa küresel bir tehdit oluşturabilirim sınav dediniz tamam yaptım spor dediniz tamam sporcu oldum iş dediniz onuda yaptım ama şu hobimi bi gazlayamadım yapamama sebebim cam var hallederim diyip 5 gün sonraya gel deyip gelince aa cam yokmuş oldu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252419/020520250003181.jpg[/IMG]
Maksimum kurulumum bu ortadaki kırıldı işte maalesef. Çocukluktan beri bu hobiye olan hevesim kırılmak üzere biraz daha böyle olursa
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Ne kadar dürüstler bilemem ama aynı semtteki fiyatlar ise ikinci el cam kullanılıyor olabilir. Camda çizik vs yok diye bende ikinci el camdan yaptırdım. [/QUOTE]
Hocam çizik yada mikro çatlaklar olmadığı sürece sorun yok şuan sadece balık beslemek istiyorum ve biraz daha önüme blok koyarlarsa küresel bir tehdit oluşturabilirim sınav dediniz tamam yaptım spor dediniz tamam sporcu oldum iş dediniz onuda yaptım ama şu hobimi bi gazlayamadım yapamama sebebim cam var hallederim diyip 5 gün sonraya gel deyip gelince aa cam yokmuş oldu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252419/020520250003181.jpg[/IMG]
Maksimum kurulumum bu ortadaki kırıldı işte maalesef. Çocukluktan beri bu hobiye olan hevesim kırılmak üzere biraz daha böyle olursa
40x40 Akvaryuma 6 Mm Yetermi
[QUOTE=KaanE]Cam falan bulursanız, fotosunu paylaştığınız silikonu kullanmayın. Herhangi bir markanın akvaryum için uygun olan silikonunu kullanın. Sistanın normal silikonları da olmaz yani.
500liraya 40x küp alabiliyorsan cam kaçırma. 4 camın sadece bir kenarını rodajlatıp paradan tasarruf edebilirsin. Akvaryumun üst kısmına denk getirirsin. Oradan yapacağın tasarrufu tek ön camı clear alabilirsin. Zaten hepsi rodajlı 40x 500liraysa direkt al zaten. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252419/260620251951471.jpg[/IMG]
Bunu aldım hocam 500 tl dediğim camcı da bedava verse bile almam müşteriye lan denirmi evrendeki tek camcı oymuş gibi davranışları bir görseniz hocam sövdüm kapattım onun için aramaktayım şuanda
[QUOTE=KaanE]Cam falan bulursanız, fotosunu paylaştığınız silikonu kullanmayın. Herhangi bir markanın akvaryum için uygun olan silikonunu kullanın. Sistanın normal silikonları da olmaz yani.
500liraya 40x küp alabiliyorsan cam kaçırma. 4 camın sadece bir kenarını rodajlatıp paradan tasarruf edebilirsin. Akvaryumun üst kısmına denk getirirsin. Oradan yapacağın tasarrufu tek ön camı clear alabilirsin. Zaten hepsi rodajlı 40x 500liraysa direkt al zaten. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252419/260620251951471.jpg[/IMG]
Bunu aldım hocam 500 tl dediğim camcı da bedava verse bile almam müşteriye lan denirmi evrendeki tek camcı oymuş gibi davranışları bir görseniz hocam sövdüm kapattım onun için aramaktayım şuanda
40x40 Akvaryuma 6 Mm Yetermi
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Geçmiş olsun, her şerde bir hayır vardır diyelim. Akvaryum yapmayı bilen birini bulursunuz belki.
Duşakabin silikonu felan yenilenmesi gerekiyorsa oraya kullanabilirsiniz. [/QUOTE] inşallah hocam cam istiyorum sadece cam 40x kendim yapıcam onu bile geçtim öyle bir dalgalanma varki 500-1800 arasında değişiyor cam yahu sadece
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Geçmiş olsun, her şerde bir hayır vardır diyelim. Akvaryum yapmayı bilen birini bulursunuz belki.
Duşakabin silikonu felan yenilenmesi gerekiyorsa oraya kullanabilirsiniz. [/QUOTE] inşallah hocam cam istiyorum sadece cam 40x kendim yapıcam onu bile geçtim öyle bir dalgalanma varki 500-1800 arasında değişiyor cam yahu sadece
40x40 Akvaryuma 6 Mm Yetermi
Arkadaşlar şuan proje iptal bugün yaptırmaya gittim silikonu falanda aldım sistanın ama camları götürmüşler şuan yapamıyorum çok arada kaldım o yüzden[:)]
[EDIT]Eminator,2025-06-26 18:54:59[/EDIT]
Arkadaşlar şuan proje iptal bugün yaptırmaya gittim silikonu falanda aldım sistanın ama camları götürmüşler şuan yapamıyorum çok arada kaldım o yüzden[:)]
[EDIT]Eminator,2025-06-26 18:54:59[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
