ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gozturk
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ekim 2007 10:06
Son Ziyaret:
19 Haziran 2026 09:54
Toplam Mesaj:
938 [0.14 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gürkan ÖZTÜRK
Doğum Tarihi:
09 Haziran 1979
Yaş:
47
İl:
Ankara
Meslek:
İnşaat Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
F0 Pterophyllum Altum
Corydoras Türleri
L serisi Vatozlar
L 144 Süper Tül Koloni
Singapur Ponponlu Cüce Vatozlar
130x60x60 Temaks Tank
115x40x40 Sump
Gürkan ÖZTÜRK
SON 10 MESAJI
Yeni Poster Deniz Balıkları (sayfa 5)
Cory ve pleco için rica edebilir miyim ?
Teşekkür ederim.
[email protected]
Cory ve pleco için rica edebilir miyim ?
Teşekkür ederim.
[email protected]
Discus Günlüğüm
Discus besleyen biri olarak heyecanla , bir çırpıda, soluksuz okudum. Elinize sağlık.
Ne yaptıysam discustan kurtulamıyorum.
Zor bir balık mı? Benim kanaatim kesinlikle zor balık. Kendi içinde tarzı olan bir balık.
Zorluğu; discus için sayısız hobici nin sorduğu klasik sorulardan da zaten anlaşılıyor
- kuru yeme alıştırmak ,
- muhtemel ürkeklik saklanma sorunları,
- bakteri çakışması,
- eş tutma dönemindeki klasik cichlid davranışları,
- üretim esnasındaki su degerleri
- ebeveynin sırtına çıkabilmesi, indikten sonraki ayirma süreci,
-boylandirma aşamasındaki gereklilikleri,
Gibi maddeler sanırım ana başlıklar ki sayısız konu var bunlara cevap arandığı.
Ben yaşadım mi? Elbette yaşadım.
Bugün olsa ne beslerdin diye sorulsa tereddütsüz discus derdim.
İmla hataları için özür dilerim. Telefondan yazdım. [EDIT]gozturk,2017-11-02 10:57:52[/EDIT]
Discus besleyen biri olarak heyecanla , bir çırpıda, soluksuz okudum. Elinize sağlık.
Ne yaptıysam discustan kurtulamıyorum.
Zor bir balık mı? Benim kanaatim kesinlikle zor balık. Kendi içinde tarzı olan bir balık.
Zorluğu; discus için sayısız hobici nin sorduğu klasik sorulardan da zaten anlaşılıyor
- kuru yeme alıştırmak ,
- muhtemel ürkeklik saklanma sorunları,
- bakteri çakışması,
- eş tutma dönemindeki klasik cichlid davranışları,
- üretim esnasındaki su degerleri
- ebeveynin sırtına çıkabilmesi, indikten sonraki ayirma süreci,
-boylandirma aşamasındaki gereklilikleri,
Gibi maddeler sanırım ana başlıklar ki sayısız konu var bunlara cevap arandığı.
Ben yaşadım mi? Elbette yaşadım.
Bugün olsa ne beslerdin diye sorulsa tereddütsüz discus derdim.
İmla hataları için özür dilerim. Telefondan yazdım. [EDIT]gozturk,2017-11-02 10:57:52[/EDIT]
L -46 L-333 L-201 L-134 L-236 L-173 Vb.
Değerli Akvarist dostlar.
Bu tanıtımı yapan kişi ile alışverişim olmuştur. Ne kendisi ile ticari bir bağım ne de bu mesajı yazarken herhangi bir maddi kaygım yada beklentim yoktur.
Akvaryum.com şuan piyasada bozulmadan kalmış bence tek ve ansiklopedik niteliğini hiç kaybetmemiş bir ortam olduğu için buradan öğrenilen / okunulan herşeyin de doğru ve temiz kalması taraftariyim.
Bu mesajımı üstte yazdığım gerçekler nispetinde okumaya devam etmenizi dilerim.
Kişi hakkında yargısız infaz yapmayın lütfen. Buraya yazmamis olabilir. Ancak üretim besleme vs konularda ne sorarsanız tüm bildiğini oturur 3 saat anlatabilir. Kesinlikle hobici dostudur ki kendisi de halen bir hobisttir. Vatoz üretebilen bir adama oturur üretenden çok sevinir.
Saygılarimla
Değerli Akvarist dostlar.
Bu tanıtımı yapan kişi ile alışverişim olmuştur. Ne kendisi ile ticari bir bağım ne de bu mesajı yazarken herhangi bir maddi kaygım yada beklentim yoktur.
Akvaryum.com şuan piyasada bozulmadan kalmış bence tek ve ansiklopedik niteliğini hiç kaybetmemiş bir ortam olduğu için buradan öğrenilen / okunulan herşeyin de doğru ve temiz kalması taraftariyim.
Bu mesajımı üstte yazdığım gerçekler nispetinde okumaya devam etmenizi dilerim.
Kişi hakkında yargısız infaz yapmayın lütfen. Buraya yazmamis olabilir. Ancak üretim besleme vs konularda ne sorarsanız tüm bildiğini oturur 3 saat anlatabilir. Kesinlikle hobici dostudur ki kendisi de halen bir hobisttir. Vatoz üretebilen bir adama oturur üretenden çok sevinir.
Saygılarimla
Mayalı Sistem
Düşünürseniz alttaki linke bir bakın. Difüzör var...
https://www.akvaryum.com/Forum/cesitli_ise_yarar_malzemelerbakmadan_gecmeyin_i34249.asp
Düşünürseniz alttaki linke bir bakın. Difüzör var...
https://www.akvaryum.com/Forum/cesitli_ise_yarar_malzemelerbakmadan_gecmeyin_i34249.asp
akvaryem.com gerçekten bukadar kusursuz firma yok
Kimbilir kaçıncı alışverişim oldu hiçbirinde sorun yaşamadım.
Kimbilir kaçıncı alışverişim oldu hiçbirinde sorun yaşamadım.
Eheim Pro 3 Elektronik Debi Kontrollü Filtreler Hk
Arkadaşlar,
Yeni bir dış filtre almaya niyetim var. Eheim pro 3 yada 4 filtrelerin elektronik debi kontrollü olanları üzerinde yoğunlaştım.
Tankım 300 litre. Pro3 e serisinden 350 (2074) ve 450 (2076) veya Pro 4e serisinden 350 (2274) kodlu cihazlar üzerinde yoğunlaştım.
Bu modellerden herhangi birini kullanan arkadaşların memnuniyetlerini varsa memnuniyetsizliklerini öğrenmek isterim.
Genel bir değerlendirme yapacak olursanız çok memnun olurum.
Arkadaşlar,
Yeni bir dış filtre almaya niyetim var. Eheim pro 3 yada 4 filtrelerin elektronik debi kontrollü olanları üzerinde yoğunlaştım.
Tankım 300 litre. Pro3 e serisinden 350 (2074) ve 450 (2076) veya Pro 4e serisinden 350 (2274) kodlu cihazlar üzerinde yoğunlaştım.
Bu modellerden herhangi birini kullanan arkadaşların memnuniyetlerini varsa memnuniyetsizliklerini öğrenmek isterim.
Genel bir değerlendirme yapacak olursanız çok memnun olurum.
Dikkat Dikkat Melek Dünyasına Girdiniz." E_C_N--rcall--gozturk"
Balıkları tanka ekleyeli ne kadar oldu?
Balıkları tanka ekleyeli ne kadar oldu?
Dikkat Dikkat Melek Dünyasına Girdiniz." E_C_N--rcall--gozturk"
[QUOTE=Bawangel]Merhabalar birkaç gündür konuyu ilk sayfalardan beri okumaya çalıştım pipo filtrenin larvanın belenmesi açısından önemli olduğunu rotifer oluşturduğuna değinilmiş .Cama cam akvaryumlarda eş meleklerim var yüksek ph nedeniyle yumurtaları mantarlaştırdığımdan dolayı henüz larva göremedim akvaryumlarda corner filtre kullanıyorum larva görmeye başladığımda larvalar için bir eksiklik veya sorun teşkil eder mi ?[/QUOTE] Bahsettiğiniz filtre motorlu ve yüksek çekim gücüne sahipse sorun teşkil eder.Bu arada yüksek pH dan sebep yavru alamadım demişsiniz.İlgili bölümleri yeniden okuyun derim.Çok kararlı bir teşhis olmuş...
[QUOTE=Bawangel]Merhabalar birkaç gündür konuyu ilk sayfalardan beri okumaya çalıştım pipo filtrenin larvanın belenmesi açısından önemli olduğunu rotifer oluşturduğuna değinilmiş .Cama cam akvaryumlarda eş meleklerim var yüksek ph nedeniyle yumurtaları mantarlaştırdığımdan dolayı henüz larva göremedim akvaryumlarda corner filtre kullanıyorum larva görmeye başladığımda larvalar için bir eksiklik veya sorun teşkil eder mi ?[/QUOTE] Bahsettiğiniz filtre motorlu ve yüksek çekim gücüne sahipse sorun teşkil eder.Bu arada yüksek pH dan sebep yavru alamadım demişsiniz.İlgili bölümleri yeniden okuyun derim.Çok kararlı bir teşhis olmuş...
Dikkat Dikkat Melek Dünyasına Girdiniz." E_C_N--rcall--gozturk"
[QUOTE=akgul] [QUOTE=rcall]
[VID]http://www.dailymotion.com/video/xw0uay_video0006_animals#.UM-oF-QyIcw[/VID]
[/QUOTE]
Cenk Bildir 2013-04-01 15:51:16
[QUOTE=akgul] [QUOTE=rcall]
Mesut bey merhaba,
Akvaryumunuz sade ve güzel olmuş. Testilerin yerine bir kaç mangrov veya red mor kökü koysanız daha güzel olurdu. Dış filtrenin çıkışı soldan sağa doğru yağmurlama aparatıyla verilmiş görünüyor. Ve bu durum melekleri rahatsız ediyor. Bunun yerine orta üst kısımdan yağmurlama gibi su üzerinden ön cama doğru verseniz daha rahat yüzerler.
Melekleriniz sağlıklı ve erişkin boydalar.
Video linkini sanırım yanlış yüklediniz, ben düzenledim.
[/QUOTE]
Merhabalar bende pazar gunu alacagim es melek ciftim icin (ve bana gore cok cok ozel bir tur)
tankimi hazrladm bugun.. 2 gun dinlenmis su ile doldurdum cama cam tanki..50 lt.. Icine pipo filtre yerlestirdim isitici taktim hassas bir derece koydum. Mangrow kokumu kaynattim onu ekliyecegim..
1- Bir anubias koymayi dusunuyorum ama ne dersiniz??
2 Elodea guzel nitrat emen bir bitki eklesem faydasi yada zarari olur mu?
3 Blacwater aquatan kullandim. Biraz da normal aquatan ekledim toplamda olcuyu asmadan.. Sizce nasil olur??
4 metilen mavisi bulamiyorum yardim edermisiniz?
Cevaplarsaniz cok sevinirim cunku bu cift benim icin cok onemli bir hayalim gerceklesecek eger 3-4 tane bile olsa yavru alip yasatabilirsem benim icin cok sey ifade edecek :/
[/QUOTE]
Selamlar, daha önce neler paylaşıldı bilmiyorum ama cevaplarınız.
1.Cama cam tankta anubias koyarsanız oraya yumurtlama ihtimali çoktur.Yumurtaları kendiniz çatlatacaksanız sorun olabilir. Eşler bırakacaksanız pek sorun olmaz.
2.Nitratı elodea ile emmek yerine hiç oluşturmayın daha iyidir.
3.İlk kurulumda eklemiş olabilirsiniz.Sözüm yok.Habitat oluşturmayı kimyasal eklemeye nispetle daha çok tercih edin.
4.Metilen mavisinden kastınız,hammedesi ise internet siteleri ve bu sitedeki forumlarda satışını yapanlar var.
Dikkat Dikkat Melek Dünyasına Girdiniz." E_C_N--rcall--gozturk"
[QUOTE=teleskop_gfb]Abi benim bilgim yavrulara anaclarin bulundugu akvaryumdan su alinir sebeke suyu yavrulara sikinti olur. Bu gune kadar malawilere hep öyle yaptim hic kayip vermedim.[/QUOTE]
[QUOTE=teleskop_gfb]Abi benim bilgim yavrulara anaclarin bulundugu akvaryumdan su alinir sebeke suyu yavrulara sikinti olur. Bu gune kadar malawilere hep öyle yaptim hic kayip vermedim.[/QUOTE]
Tüm arkadaşlarım,
Öncelikle belli süredir konuya müdahil değilim o nedenle geçmiş sayfalarda neler konuşuldu bilmiyorum yanlış yorum yaparsam kusura bakmayın,yavrulara anaçların tankından su almamanızı öneririm.Çünkü anaçların yaşamasına engel olmayacak kadar olan kötü su şartları yavruların tolere edebileceğinden fazlası olabilir.Ayrıca şebeke suyundan olan rahatsızlıklar var arkadaşlar arasında sanırım.Eğer şebeke suyunuzda çok extreme kötü şartlar yoksaki,Türkiyede zaten kaç tane baraj var bir çok şehrin suyu ortak sayılabilir ki bu durumda şebeke suyundan korkmayın.Sadece suyu akvaryuma damlama metodu ile ekleyin.Balığı etkileyen alıştığı su şartlarından başka su şartlarına alınması değil bunun hızlı bir şekilde yapılmasıdır.
Unutmadığım bir şey var,eski hobici bir akrabam vardı.Kendisi 80 yaşında ve halen balık beslerdi.Ancak gözleri görmüyordu ve ben çocukken akvaryum ne kadar kirli dendiğinde neresi kirli derdi,çünkü onuda görmüyordu zaten :) Ancak bu şartlarda o akvaryumda 3 adet balık yıllarca yaşadı ve balıkları hayal meyal hatırlıyorum suda görünmezlerdi bile.Su değişimi yapılmaksızın belki 5 senedir belki 10 senedir oradalardı.Filtrenin varlığı ile yokluğu belli değildi.
Bu nedenle sizi rahatsız eden şebeke şartlarının uygun olmamasından ziyade değişimlerin hızlı yapılması olsun.Bu altın kuraldır,balık özellikle sıcaklık ve su şartlarındaki ani değişimlere karşı çok hassastır.
"O Çocukları" filminde de bunu işlediler zaten.O akvaryumdaki balıkları tertemiz suya koyunca öldüler.İstediğiniz kadar tertemiz şebeke suyu olsun.Ani değişikliklere toleransları yoktur...
Selamlar,,,
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
