ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Shayen
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Şubat 2011 20:56
Son Ziyaret:
13 Haziran 2011 11:44
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emrah Üstün
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emrah Üstün
SON 10 MESAJI
Hastalığı ne anlamadım?
Bir rekora mı gidiyorum anlamadım. Havaların ısınmasıyla birlikte ısıtıcıları off durumuna getirdim akvaryumumda.
Bir rekora mı gidiyorum anlamadım. Havaların ısınmasıyla birlikte ısıtıcıları off durumuna getirdim akvaryumumda.
Buna istinaden hala iki kablumbağamda birbirinden ayrı yaşıyorlar. Ve üzülerek söylüyorumki biri hala hasta. 5 ay bitti ne bişey yiyor ne de hareketli.. öylece suyun içinde duruyor. attığım yemlere de ellemiyor. ara sıra güneşe çıkartıyorum iki dolanıyor ve tekrar uyumaya devam. Fanusta diğerinden ayrı kalıyor şuan. Diğeri 2 katı büyüklüğe ulaştı. Yanına koyduğum zaman hemen hasta olan karaya çıkıyor. Ve sağlıklı olanda onu kuyruk kısmından kekiyor ve suya çekmeye çalışıyor sürekli kuyruk kısmındaki kabuğu biraz kaldırdığını görünce tamamen ayrı tutmaya başladım. Nasıl düzelecek bilmiyorum. Ne yiyor ne içiyor. Kıymetli yorumlarınızı bekliyorum.
Hastalığı ne anlamadım?
Arkadaşlar kimseden bir yorum gelmemiş fakat ne yapacağımı şaşırdım inanın. 30 gün oldu hala tık yok hayvanda. Havluyu bazen kaldırıyorum bakıyorum ki ısıtıcının üstüne çıkmış orda uyumaya çalışıyo elimle itiyorum tekrar suya düşüyor. 1 paket antibiyotiği bitirdim bugun itibariyle. Bugun akşam gözlerini yarım olarak açtığını gördüm. ilk defa gözlerini açtı. Bu bir ilerleme sanırım. Bir paket daha ilaç alıp devam etmelimiyim ? yoksa önereceğiniz başka yöntemler varmıdır ?
Arkadaşlar kimseden bir yorum gelmemiş fakat ne yapacağımı şaşırdım inanın. 30 gün oldu hala tık yok hayvanda. Havluyu bazen kaldırıyorum bakıyorum ki ısıtıcının üstüne çıkmış orda uyumaya çalışıyo elimle itiyorum tekrar suya düşüyor. 1 paket antibiyotiği bitirdim bugun itibariyle. Bugun akşam gözlerini yarım olarak açtığını gördüm. ilk defa gözlerini açtı. Bu bir ilerleme sanırım. Bir paket daha ilaç alıp devam etmelimiyim ? yoksa önereceğiniz başka yöntemler varmıdır ?
Akvaryum ve hayal kırıklığı
Bir yerden sızıntınız var. Su ile kuru alan arasında blok görevi gören camdan bu da büyük ihtimal. Herşeyi söküp o kısmı tekrar silikonlayın ve kum koymadan su ile doldurun. En az 24 saat beklesin o şekilde ve hala sızıntı varmı yokmu görmüş olursunuz.
Bir yerden sızıntınız var. Su ile kuru alan arasında blok görevi gören camdan bu da büyük ihtimal. Herşeyi söküp o kısmı tekrar silikonlayın ve kum koymadan su ile doldurun. En az 24 saat beklesin o şekilde ve hala sızıntı varmı yokmu görmüş olursunuz.
cam platform sorunu
Ben de komple kutu alana tırmanma yeri dahil camdan yaptırdım , fakat tırmanacakları yeri desenli camdan yaptırdım. Kolaylıkla çıkıyorlar. Tırmanacağı camı desenli olanlarla değiştirin. Desenliler camcılarda var zaten istediğinizi seçebilirsiniz. Hem kesici değiller hemde çıkmaları için gerekli yüzeyi sağlamış oluyorsunuz.
Ben de komple kutu alana tırmanma yeri dahil camdan yaptırdım , fakat tırmanacakları yeri desenli camdan yaptırdım. Kolaylıkla çıkıyorlar. Tırmanacağı camı desenli olanlarla değiştirin. Desenliler camcılarda var zaten istediğinizi seçebilirsiniz. Hem kesici değiller hemde çıkmaları için gerekli yüzeyi sağlamış oluyorsunuz.
Hastalığı ne anlamadım?
Merhaba; forumda yazdığınız gibi ayrı bir kapta doksisilin maddeli antibiyotik ile düzenli olarak 10 gündür uyguluyorum. sabit 33 dereceli ısıtıcılı bir sistem kurdum ve 12 saat ilaçlı suda üstü havlu kapatarak tuttum. Sonraki 12 saat tekrar kendi akvaryumuna diğerinin yanına bıraktım. Diğer akvaryumda yine 33 derecede. Tekrar 12 saat sonra yeni bir ilaçlı su hazırlayıp tekrar aynı şeyleri uyguladım. Toplamda 20 gün oldu birşey yemedi. Kendi akvaryumuna bıraktığımda ise direk kuru alana çıkıp uyumaya devam ediyor. Şuan itibariyle hastalık belirtilerinden sadece kuru alana çıkma mevcut. Herhangi bir hırıltı burun akıntısı vs göremedim. Başka ne yapmalıyım sizce? Elimle suyuna itiyorum , gösleri kapalı yüzüyor biraz, sonra gözlerini açıp esniyor ve sonra tekrar kuru alana çıkıp gözlerini kapatıp uyumaya devam ediyor.
Merhaba; forumda yazdığınız gibi ayrı bir kapta doksisilin maddeli antibiyotik ile düzenli olarak 10 gündür uyguluyorum. sabit 33 dereceli ısıtıcılı bir sistem kurdum ve 12 saat ilaçlı suda üstü havlu kapatarak tuttum. Sonraki 12 saat tekrar kendi akvaryumuna diğerinin yanına bıraktım. Diğer akvaryumda yine 33 derecede. Tekrar 12 saat sonra yeni bir ilaçlı su hazırlayıp tekrar aynı şeyleri uyguladım. Toplamda 20 gün oldu birşey yemedi. Kendi akvaryumuna bıraktığımda ise direk kuru alana çıkıp uyumaya devam ediyor. Şuan itibariyle hastalık belirtilerinden sadece kuru alana çıkma mevcut. Herhangi bir hırıltı burun akıntısı vs göremedim. Başka ne yapmalıyım sizce? Elimle suyuna itiyorum , gösleri kapalı yüzüyor biraz, sonra gözlerini açıp esniyor ve sonra tekrar kuru alana çıkıp gözlerini kapatıp uyumaya devam ediyor.
Hastalığı ne anlamadım?
Ve sonuç olarak veterinerlerin de yanlış tedavi yöntemi verebildiklerini veya söyledikleri şeyi harfi harfine yapmama rağmen işe yaramadığını görmüş bulunmaktayım.Enes arkadaşımızın söylemiş olduğu yönteme bugün itibariyle başlamış bulunmaktayım. Bilgilerinize sunarım arkadaşlar.f.torres 2011-03-05 11:55:28
Ve sonuç olarak veterinerlerin de yanlış tedavi yöntemi verebildiklerini veya söyledikleri şeyi harfi harfine yapmama rağmen işe yaramadığını görmüş bulunmaktayım.Enes arkadaşımızın söylemiş olduğu yönteme bugün itibariyle başlamış bulunmaktayım. Bilgilerinize sunarım arkadaşlar.
Yurt dışından yılan getirmek
Bildiğim kadarı ile öncelikle Tarım İl Müdürlüğüne Başvurmanız gerekiyor. Oradan getireceğiniz hayvanla ilgili bilgileri verip izne tabilik durumuyla ilgili yazı alıyorsunuz. Orda sizden hastalık risklerine karşı da yazıları isteyecekleraşılarını vs belgeleri isteyecekler. Buna istinaden ilgili izni çıkardığınız zaman giriş yaparken Türkiye'ye gümrüğe beyan etmeniz gerekiyor. Aslında zahmetli bir iş şimdiden söyleyeyim. Keza girişini engeller ve izin çıkmazsa hayvancağız öylece kala kalır.
Bildiğim kadarı ile öncelikle Tarım İl Müdürlüğüne Başvurmanız gerekiyor. Oradan getireceğiniz hayvanla ilgili bilgileri verip izne tabilik durumuyla ilgili yazı alıyorsunuz. Orda sizden hastalık risklerine karşı da yazıları isteyecekleraşılarını vs belgeleri isteyecekler. Buna istinaden ilgili izni çıkardığınız zaman giriş yaparken Türkiye'ye gümrüğe beyan etmeniz gerekiyor. Aslında zahmetli bir iş şimdiden söyleyeyim. Keza girişini engeller ve izin çıkmazsa hayvancağız öylece kala kalır.
Gerekli Tüm Malzemeler
Açıkcası gösterdiğiniz lambayı ben kullanmadım. tvsiye sonucu aşağıda resmini gördüğünüz lambadan almıştım. 60 TL di sanırım fiyatı.
Açıkcası gösterdiğiniz lambayı ben kullanmadım. tvsiye sonucu aşağıda resmini gördüğünüz lambadan almıştım. 60 TL di sanırım fiyatı.
40 watt ve uzun olanını kullanıyorum.
Açıkcası diğer bir konuda görmüşsünüzdür belki ama ısıtıcı bir lamba bende sizin gibi kullanmıyordum. bu lambanın ısısının yeteceğini düşünüyordum ama biri hasta oldu. Şuan iyileştirmek için uğraşıyorum ama henğz bir ilerleme de göremedim. Ben de tavsiye üzerine ikinci bir lamba taktım ısıtmak için. ( 75 w sarı ampül ) Bu lambadan daha yüksek ısı veriyor.
Gerekli Tüm Malzemeler
Forumda epey bi çeşitli tip bakım şekilleri içeren akvaryumlar ve ekipmanlar mevcut. Ama ben benimkini yazayım size. Fiyat olarak ta uygun. İstediğiniz tip akvaryumu ( kuru alan dahil ) kendi arzunuza göre tasarlayabilirsiniz. Boyutlarıda tabiki isteğinize göre değişir. Benimki 65 x 35 x 30 cm .
Forumda epey bi çeşitli tip bakım şekilleri içeren akvaryumlar ve ekipmanlar mevcut. Ama ben benimkini yazayım size. Fiyat olarak ta uygun. İstediğiniz tip akvaryumu ( kuru alan dahil ) kendi arzunuza göre tasarlayabilirsiniz. Boyutlarıda tabiki isteğinize göre değişir. Benimki 65 x 35 x 30 cm .
Su yüksekliğimide 15 cm olarak yaptım. Herhangi bir camcı da 70 TL ye yaptırabilirsiniz.
Herhangi bir akvaryumcudan alabileceğiniz ekipmanlar :
iç filitre : Akvaryumcuya akvaryum boyutlarını söyleyince kendileri veriyor zaten. Kaliteli bişey olsun isterseniz Atman marka olabilir. Ortalama 10 - 40 tl arası değişecektir.
Isıtıcı : Aynı şekilde akvaryumcunun verebileceği bir watt işinizi görecektir. Ortalama 10 - 20 TL
Termometre : akvaryum içi için ve kuru alan için 2 adet. Ortalama 10 TL
Isıstıcı bir lamba : 75 watlık normal sarı ampül kullanmaya başladım ve epey güzel bi ısı veriyor.
UV Lamba : Terra sun GLO aldım ben. Hepsiburada.com dan sipariş etmiştim.
Yem tercihleri size kalmış. ama SERA öneririm. bitkisel ve hayvansal olacak şekilde 2 çeşit kullanıyorum ben.
Vitamin : yine aynı şekilde Sera nın kaliteli bir vitamini olan Sera Reptilin önerebilirim.
Bendeki sistem bukadar. Umarım bir fikir verebilmişimdir.
Hastalığı ne anlamadım?
Bugun 5 tane farklı semtteki veterinerlere gittim ve hiçbirinde de ne akvaryum hayvanı bilgisi var nede ilaç :)) Bu arada ve epey lüx veterinerler dahi gittim ama nafile. Neyse sonunda ara mahallede bi veteriner daha buldum yaşlıca bir amcaydı. Anlattım durumu ecza deposu varmış oraya yönlendirdi. Başka yerde bulamazsın dedi. Al gel ilacı göstereyim sana dedi ve gittim aldım geldim. Kutusunda şu yazıyor. (Baytril-K %5 enjeksiyonluk çözelti veteriner sistemik antibakteriyel 50 ML. )
Kitaplarını açtı oranları inceledi ve akvaryumumu sordu. Boyutlardan 35-40 lt su olacak onda dedi ve 0.3 mg şırıngayla gösterdi ve suyunu temizledikten sonra damlat suyuna bunu dedi. Muhtemelen eşide kapmıştır ama onun direnci iyidir ondan hastalanmamıştır o da bulunsun ama aynı suda dedi. Eve geldim suyunu akvarymu komple temizledim. Sonra da söylediği gibi ilacı akvaryum suyuna dediği ölçüde damlattım. İki çeşitmiş bayrtil. Biri iğne için biri şurup olanmış. Bu iğne için olan sanırım. Ona göre kitaptan baktı oranlarına felan ve miktarı kendi belirledi. 3 gün böyle kalsınlar bu suda dedi. Sonra 3/1 kalacak şekilde suyunu yenile ve aynı şeyi tekrar yap dedi. Yanında muhakkak vitamin takviyesi de yap ama dedi. Sonra sonuca bakarız dedi. Uyguladım bakalım aynısını hayırlısı. Kaplumbağanın altına bakayım dedim elimde temizlerken. Hafif pembeleşme gözüme ilişti çevresel olarak. Bakalım eğer bu tedavi yöntemi işe yararsa buradan size sonucu yazacağım sizde uygularsınız. Sıcaklık konusunu da sordum forumlardaki gibi 33 derece olayını anlattım ama antibiyotik yüksek sıcaklıkta özelliğini kaybeder dedi. Değiştirme normal ortamını 28-30 iyi dedi.
Kitaplarını açtı oranları inceledi ve akvaryumumu sordu. Boyutlardan 35-40 lt su olacak onda dedi ve 0.3 mg şırıngayla gösterdi ve suyunu temizledikten sonra damlat suyuna bunu dedi. Muhtemelen eşide kapmıştır ama onun direnci iyidir ondan hastalanmamıştır o da bulunsun ama aynı suda dedi. Eve geldim suyunu akvarymu komple temizledim. Sonra da söylediği gibi ilacı akvaryum suyuna dediği ölçüde damlattım. İki çeşitmiş bayrtil. Biri iğne için biri şurup olanmış. Bu iğne için olan sanırım. Ona göre kitaptan baktı oranlarına felan ve miktarı kendi belirledi. 3 gün böyle kalsınlar bu suda dedi. Sonra 3/1 kalacak şekilde suyunu yenile ve aynı şeyi tekrar yap dedi. Yanında muhakkak vitamin takviyesi de yap ama dedi. Sonra sonuca bakarız dedi. Uyguladım bakalım aynısını hayırlısı. Kaplumbağanın altına bakayım dedim elimde temizlerken. Hafif pembeleşme gözüme ilişti çevresel olarak. Bakalım eğer bu tedavi yöntemi işe yararsa buradan size sonucu yazacağım sizde uygularsınız. Sıcaklık konusunu da sordum forumlardaki gibi 33 derece olayını anlattım ama antibiyotik yüksek sıcaklıkta özelliğini kaybeder dedi. Değiştirme normal ortamını 28-30 iyi dedi.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

