ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Haziran 2011 18:04
Son Ziyaret:
27 Eylül 2012 12:21
Toplam Mesaj:
72 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Ergin
Doğum Tarihi:
14 Aralık 1992
Yaş:
33
İl:
Eskisehir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet Ergin
50x30x20 Plakat Erkek Betta, 1 Cüce Vatoz
50x30x20 Plakat Erkek Betta, 1 Cüce Vatoz
SON 10 MESAJI
Hayattaki Tek Dostum İçin
[QUOTE=arren]Dostum öneri olarak şunu söyleyeceğim eğer bulabiliyorsan büyütülmüş artemia ver eğer yerse düzelir. Yemezse bu durum gittikçe kötüleşir.
[/QUOTE]
Pet Shoplarda kurutulmuş artemialara var onlar olabilir mi? Peki bu artemia ne işe yarıyor acaba bunu yedirmenin mantığı nedir ?
[QUOTE=arren]Dostum öneri olarak şunu söyleyeceğim eğer bulabiliyorsan büyütülmüş artemia ver eğer yerse düzelir. Yemezse bu durum gittikçe kötüleşir.
[/QUOTE]Pet Shoplarda kurutulmuş artemialara var onlar olabilir mi? Peki bu artemia ne işe yarıyor acaba bunu yedirmenin mantığı nedir ?
Hayattaki Tek Dostum İçin
[QUOTE=macas]Bilmiyorum ama tek dostum dediğin betanı 9 gün aç mı bıraktın? :S Tamam belki arkadaşın dediği gibi dayanır ama bunu ölçmek gerekmez diye düşünüyorum. Bende beta sahibiyim haftada 1 gün sindirim sistemi rahatlasın diye aç bırakıyorum ama bana bakıp akvaryumun üstünde öyle bekleyip durunca nasıl içimden üzülüyorum bilemezsiniz. [/QUOTE]
Daha önce kurban bayramında 6 gün aç kalmıştı ve sorun olmamıştı bu sefer de dayanır diye düşündüm ancak şu an çok pişmanım.
[QUOTE=Dora-]Benimki 3 gün yem vermedim diye 4. günün sabahına çıkmamıştı. 10-15 gün aç kalır durumuna pek inanmıyorum o yüzden.[/QUOTE]
Söylediğim gibi 6 gün aç kalmıştı, 9 gün de kalır diye düşündüm. İnternetten bu durumda ne yapmalıyım konusunu araştırdığımda bir kişinin 15 gün aç bıraktım hiç sorun olmadı yorumundan sonra karar verdim buna.
[QUOTE=gulay]Tabii yapabilirsiniz dediklerini, çok fazla tuz atmadan. Hayret doğrusu balıklardan anlayan bir veterinermiş, kuştan bile anlamıyor bazıları. [/QUOTE]
Peki bu gece deneyeceğim. Başka tedavi önerileriniz var mı ? Elimdeki ilaçlar Mikofish ve metilen mavisi. Ancak kesin bir tedavisi varsa hangi ilaç gerekiyorsa alabilirim.
[QUOTE=macas]Bilmiyorum ama tek dostum dediğin betanı 9 gün aç mı bıraktın? :S Tamam belki arkadaşın dediği gibi dayanır ama bunu ölçmek gerekmez diye düşünüyorum. Bende beta sahibiyim haftada 1 gün sindirim sistemi rahatlasın diye aç bırakıyorum ama bana bakıp akvaryumun üstünde öyle bekleyip durunca nasıl içimden üzülüyorum bilemezsiniz. [/QUOTE]
Daha önce kurban bayramında 6 gün aç kalmıştı ve sorun olmamıştı bu sefer de dayanır diye düşündüm ancak şu an çok pişmanım.
[QUOTE=Dora-]Benimki 3 gün yem vermedim diye 4. günün sabahına çıkmamıştı. 10-15 gün aç kalır durumuna pek inanmıyorum o yüzden.[/QUOTE]
Söylediğim gibi 6 gün aç kalmıştı, 9 gün de kalır diye düşündüm. İnternetten bu durumda ne yapmalıyım konusunu araştırdığımda bir kişinin 15 gün aç bıraktım hiç sorun olmadı yorumundan sonra karar verdim buna.
[QUOTE=gulay]Tabii yapabilirsiniz dediklerini, çok fazla tuz atmadan. Hayret doğrusu balıklardan anlayan bir veterinermiş, kuştan bile anlamıyor bazıları. [/QUOTE]
Peki bu gece deneyeceğim. Başka tedavi önerileriniz var mı ? Elimdeki ilaçlar Mikofish ve metilen mavisi. Ancak kesin bir tedavisi varsa hangi ilaç gerekiyorsa alabilirim.
Hayattaki Tek Dostum İçin
[QUOTE=gulay]Geçmiş olsun. Veterinerlerin bu durumda bir faydası olacağını sanmıyorum. İsterseniz az bir su değişimi yapın, hani suda sararma vs. varsa. Böylece bir nebze de olsa rahatlatmış olursunuz. Yem yemiyorsa çok fazla üstüne gitmeyin. [/QUOTE]
Veterinere sordum akvaryumun ısısını 2 derece yükselt ve akvaryuma tuz at dedi. Henüz eve gitmedim. Gidince veterinerin dediklerini yapayım mı?
Ayrıca akvaryumun suyu 8 aydır sarı. Malum mangrow kökü...
[QUOTE=gulay]Geçmiş olsun. Veterinerlerin bu durumda bir faydası olacağını sanmıyorum. İsterseniz az bir su değişimi yapın, hani suda sararma vs. varsa. Böylece bir nebze de olsa rahatlatmış olursunuz. Yem yemiyorsa çok fazla üstüne gitmeyin. [/QUOTE]
Veterinere sordum akvaryumun ısısını 2 derece yükselt ve akvaryuma tuz at dedi. Henüz eve gitmedim. Gidince veterinerin dediklerini yapayım mı?
Ayrıca akvaryumun suyu 8 aydır sarı. Malum mangrow kökü...
Hayattaki Tek Dostum İçin
Arkadaşlar başına daha önce böyle bir şey gelen yok mu ? Balığım hala aynı ve yardım bekliyorum.
Arkadaşlar başına daha önce böyle bir şey gelen yok mu ? Balığım hala aynı ve yardım bekliyorum.
Hayattaki Tek Dostum İçin
[QUOTE=nuhcinar]Dostum aynı sorun arkadaşımda da vardı veterinere verdi 1 hafta sonra balığı aldığında balık çok iyiydi veteriner arkadaşın ne yaptığını bilmiyoruz ama işimizi görmüştü. Beta lar hassas balıklardır sanırım sana bağlılığından dolayı yokluğunda kendine zarar vermiş olabilir. ya da senin onu bıraktığını düşünmüş olabilir. yerinde olsam onu da yanımda götürürdüm :( şimdiden geçmiş olsun umarım düzelir balığın :([/QUOTE]
Aydın'daki evde akvaryum yoktu kavanozda işkence etmeyelim diye götürmedim keşke götürseymişim.
Veterinere versem balığı kaç lira alır acaba?
[QUOTE=gamera02]
Mangrow kökünün dibinde yatıyor sürekli. Öldü diye korkuyorum cama tıklatıyorum biraz hareket edip tekrar yatıyor.
[QUOTE=nuhcinar]Dostum aynı sorun arkadaşımda da vardı veterinere verdi 1 hafta sonra balığı aldığında balık çok iyiydi veteriner arkadaşın ne yaptığını bilmiyoruz ama işimizi görmüştü. Beta lar hassas balıklardır sanırım sana bağlılığından dolayı yokluğunda kendine zarar vermiş olabilir. ya da senin onu bıraktığını düşünmüş olabilir. yerinde olsam onu da yanımda götürürdüm :( şimdiden geçmiş olsun umarım düzelir balığın :([/QUOTE]
Aydın'daki evde akvaryum yoktu kavanozda işkence etmeyelim diye götürmedim keşke götürseymişim.
Veterinere versem balığı kaç lira alır acaba?[QUOTE=gamera02]
Anlattıgına göre sen gidince hayata küsmüş :) Biraz onla vakit geçirirsen ve yem yiyebilirse kendine gelecegi kanaatindeyim.
[/QUOTE]Mangrow kökünün dibinde yatıyor sürekli. Öldü diye korkuyorum cama tıklatıyorum biraz hareket edip tekrar yatıyor.

Hayattaki Tek Dostum İçin
Pul yem ama yemiyor işte :/
Pul yem ama yemiyor işte :/
Hayattaki Tek Dostum İçin
[QUOTE=emre25]Yapman gereken beklemek benimde balığım o hastalığa yakalanmıştı ve 1 hafta sonra öldü.Yem olarakta pul yem ver bak nasılda yiyiyor. [/QUOTE]
Çok teşekkürler yorum için malesef bekliyorum zaten. Sera Bettagran zaten pul yem değil mi?
[QUOTE=emre25]Yapman gereken beklemek benimde balığım o hastalığa yakalanmıştı ve 1 hafta sonra öldü.Yem olarakta pul yem ver bak nasılda yiyiyor. [/QUOTE]
Çok teşekkürler yorum için malesef bekliyorum zaten. Sera Bettagran zaten pul yem değil mi?
Hayattaki Tek Dostum İçin
Fotoğraf: Maalesef fotoğraf koyamıyorum.
Canlıdaki Belirtiler: Dik yüzme, dipde yatma, kütüğe ve mağaraya saklanma.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 50x30x20 net 25 litre.
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 adet cüce vatoz.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Ölçme cihazım yok.
Filitrasyon: Pipo filtre.
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Arkadaşlar biraz bilgi vereyim önce. Öğrenci evinde yalnız yaşıyorum. Malumunuz bu aralar tatil zamanları. Ben Eskişehir'de yaşıyorum ve ailem Aydın'da yaşıyor. Okulun 21 gün tatili vardı ancak ben balığıma bakacak kimse bulamadığım için tatilimi kısa (10 gün) tuttum ve balığıma bakacak kimse olmadığı için evime erken geldim. Araştırmalarımda Betta balıklarının 10-15 gün açlığa dayanabileceği yazıyordu. Balığımı son kez yemledim ve tatilimin 10 gününden feragat edip HAYATTAKİ TEK DOSTUM için Eskişehir'e geldim. Geldiğimde balığım dinleniyor sandım ve cama nazik bir-iki dokunuş yaptım. Beni görünce hareketlendi ancak o hareketleri görmemle birlikte kahroldum.
Plakat bettam dik yüzüyordu.
Balığın kafası havada kuyruğu aşağıdaydı yüzerken.
Yüzmek için sadece yüzgeçlerini kullanıyordu, kuyruğunu hareket ettirmiyordu.
Beni görünce biraz düzelir gibi oldu ancak sanırım enerjisi bitmiş olacak ki akvaryumdaki Mangrow kökünün yanına yattı. 9 gündür yem yemediği için enerjisi kalmamıştır diye düşündüm ancak yem attığımda balığım yemleri yemedi.
2 çeşit yemden SERA BETTAGRAN ve akvaryumcudan aldığım dip yemlerini attım. Balığım yemlere tenezzül etmedi. Lütfen yardım edin şu an moral olarak çökmüş durumdayım. Bilgisayarım servisde olduğu için cep telefonuma internet paketi satın aldım ve konuyu oradan yazıyorum. En yakın zamanda internet cafeye gidip resim ekleyeceğim.
Akvaryum hakkında biraz bilgi: 50x30x20 boyutlarında brüt 30 net 25 litre su var. 2 haftada bir %20 su değişimi yapıyorum. Akvaryumda ısıtıcı, pipo filtre, mangrow kökü, 2 tane hindistan cevizinden yaptığım el yapımı mağara var. İçindeki malzemelerden olacağını sanmıyorum çünkü balık 8 aydır o akvaryumda yaşıyor. Elimdeki malzemeler: Bir adet 25x25x25 kullanmadığım karantina akvaryumum var. İlaç olarak şu ana kadar kullanmadığım 2 adet ilacım var. Biri MİKOFİSH diğeri METİLEN MAVİSİ.
Ne olur yardım edin bu balık benim ilk göz ağrım ve hayatta ailemden sonra en sevdiğim canlı.
SAYGILAR.
Fotoğraf: Maalesef fotoğraf koyamıyorum.
Canlıdaki Belirtiler: Dik yüzme, dipde yatma, kütüğe ve mağaraya saklanma.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 50x30x20 net 25 litre.
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 adet cüce vatoz.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Ölçme cihazım yok.
Filitrasyon: Pipo filtre.
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Arkadaşlar biraz bilgi vereyim önce. Öğrenci evinde yalnız yaşıyorum. Malumunuz bu aralar tatil zamanları. Ben Eskişehir'de yaşıyorum ve ailem Aydın'da yaşıyor. Okulun 21 gün tatili vardı ancak ben balığıma bakacak kimse bulamadığım için tatilimi kısa (10 gün) tuttum ve balığıma bakacak kimse olmadığı için evime erken geldim. Araştırmalarımda Betta balıklarının 10-15 gün açlığa dayanabileceği yazıyordu. Balığımı son kez yemledim ve tatilimin 10 gününden feragat edip HAYATTAKİ TEK DOSTUM için Eskişehir'e geldim. Geldiğimde balığım dinleniyor sandım ve cama nazik bir-iki dokunuş yaptım. Beni görünce hareketlendi ancak o hareketleri görmemle birlikte kahroldum.
Plakat bettam dik yüzüyordu.
Balığın kafası havada kuyruğu aşağıdaydı yüzerken.
Yüzmek için sadece yüzgeçlerini kullanıyordu, kuyruğunu hareket ettirmiyordu.
Beni görünce biraz düzelir gibi oldu ancak sanırım enerjisi bitmiş olacak ki akvaryumdaki Mangrow kökünün yanına yattı. 9 gündür yem yemediği için enerjisi kalmamıştır diye düşündüm ancak yem attığımda balığım yemleri yemedi.
2 çeşit yemden SERA BETTAGRAN ve akvaryumcudan aldığım dip yemlerini attım. Balığım yemlere tenezzül etmedi. Lütfen yardım edin şu an moral olarak çökmüş durumdayım. Bilgisayarım servisde olduğu için cep telefonuma internet paketi satın aldım ve konuyu oradan yazıyorum. En yakın zamanda internet cafeye gidip resim ekleyeceğim.Akvaryum hakkında biraz bilgi: 50x30x20 boyutlarında brüt 30 net 25 litre su var. 2 haftada bir %20 su değişimi yapıyorum. Akvaryumda ısıtıcı, pipo filtre, mangrow kökü, 2 tane hindistan cevizinden yaptığım el yapımı mağara var. İçindeki malzemelerden olacağını sanmıyorum çünkü balık 8 aydır o akvaryumda yaşıyor. Elimdeki malzemeler: Bir adet 25x25x25 kullanmadığım karantina akvaryumum var. İlaç olarak şu ana kadar kullanmadığım 2 adet ilacım var. Biri MİKOFİSH diğeri METİLEN MAVİSİ.
Ne olur yardım edin bu balık benim ilk göz ağrım ve hayatta ailemden sonra en sevdiğim canlı.

SAYGILAR.
Bettayı yeni akvaryuma almalımıyım ?
75 litrelik akvaryuma 6 neon 6 çöpçü 2 vatoz 1 de betta koyarsanız seyir zevki yüksek bir akvaryum olur kanaatindeyim. 10 litrelik akvaryumda da kiraz karides besleyebilirsiniz.
75 litrelik akvaryuma 6 neon 6 çöpçü 2 vatoz 1 de betta koyarsanız seyir zevki yüksek bir akvaryum olur kanaatindeyim. 10 litrelik akvaryumda da kiraz karides besleyebilirsiniz.
Plakat Bettam Mazlum :)
[QUOTE=Li0nHeadd]35 Litre tanka beta koymak isterim ama tank boş durur :)
Eğer olmazsa akvaryumu ikiye bölüp dişi betta alarak beta tankı yaparım belki.[/QUOTE]
Bence o tanka 1 betta 6 çöpçü 6 neon 2 de vatoz güzel gider :)
[QUOTE=Halil_20]Maşşallah balığın çok güzel. Ama bu yakışıklının akvaryumunu güzelce bitkilendir .[/QUOTE]
Teşekkürler :). Bayramdan sonrası için planlarım var :).
[QUOTE=MatmanKara]
Aslında plakat alsan, çok boş durmaz, plakatlar çok hareketli.Ama 15 lt ve 20 lt olarak ayırırsan. Yada tam ikiye. Bir tarafa erkek, diğer tarafa 3-4 dişi. Güzel olur.
[/QUOTE]
Evet bölmeli de güzel olabilir :).
[QUOTE=Li0nHeadd]35 Litre tanka beta koymak isterim ama tank boş durur :)
Eğer olmazsa akvaryumu ikiye bölüp dişi betta alarak beta tankı yaparım belki.[/QUOTE]
Bence o tanka 1 betta 6 çöpçü 6 neon 2 de vatoz güzel gider :)
[QUOTE=Halil_20]Maşşallah balığın çok güzel. Ama bu yakışıklının akvaryumunu güzelce bitkilendir .[/QUOTE]
Teşekkürler :). Bayramdan sonrası için planlarım var :).
[QUOTE=MatmanKara]
Aslında plakat alsan, çok boş durmaz, plakatlar çok hareketli.Ama 15 lt ve 20 lt olarak ayırırsan. Yada tam ikiye. Bir tarafa erkek, diğer tarafa 3-4 dişi. Güzel olur.
[/QUOTE]
Evet bölmeli de güzel olabilir :).
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
